Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A tökéletes férj - Paramount Network, 12:15 |
Karácsony Szerbiában - Izaura TV, 13:00 |
Vadócka - Moziverzum, 13:10 |
Jégkorszak 3. - A dinók hajnala - HBO, 13:35 |
Őrült, dilis, szerelem - HBO3, 13:40 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Cross |
Emma Stone |
2009-04-15 01:21.43 |
Viccesen alkalmazott királyi többes, ékes anyanyelvünk egyik játékát alkalmaztam nagy rutinnal:-)
Hoooonnan tudnád?:-) Megkaptad a Keanu képet?:-) |
2009-04-15 01:19.06 |
Az előbb említett könyv képein látom mennyire nagy teammunka ez. Fantasztikus a díszletesek és a miniature design részleg munkája többek között. Rendkívül összetett, profi szervezést igényel, óriási tudású szakemberekkel.
Régen azért volt egy-két ember, akivel még Lucas sem jött ki. Az első két SW film producere, Gary Kurtz volt ilyen, sokat vitáztak. |
2009-04-15 01:13.56 |
Nah, felbukkantunk?:-)
Nőkkel tudok a legjobban!:-))) értek a nyelvükön hahaha (a fenét:-))) |
2009-04-15 01:09.56 |
Testvérem hozott Angliából egy általam régen áhított könyvet (amazonról rendelhető is): John Knoll: Creating the worlds of Star Wars - 356 days. Épp most forgatom nagy-nagy izgalommal ezt a képgazdag és információdús művet, nagyon megéri az árát! Többségében nagyon jó minőségű panorámaképeket tartalmaz (főképp a Prequel trilógiából hiszen John Knoll volt ezek visual effects supervisor-a), de a könyv első harmadában a klasszikus trilógia készítésébe engednek bepillantást a ritka kincsnek számító fotók. A képeken sokszor feltűnik természetesen a legnagyobb "filmmaker", George Lucas is. Hihetetlen, amit ez az ember megteremtett. Mondjuk zseniális csapat állt mögötte mindig is. |
2009-04-15 01:02.38 |
Szerintem bármilyen járművet vezetni rendkívül izgalmas cselekedet, legalábbis nekem. Imádok autót vezetni (öcsémmel mindig alkudozunk ki meddig vezessen, sajnos Ő is odavan érte:-)), de élvezem a robogót és a motorcsónakot/balatoni vitorláshajót szintén, már ha nagyritkán nyílik utóbbiakra alkalmam. Repülőeszközt de facto még sajnos soha sem vezettem, itt nagyon elégedett vagyok az utas szerepkörrel is:-)) |
2009-04-15 00:57.59 |
Nem "ezzel", hanem Vele! :-)
Más műfaj, de nagyon szép műfaj. Végül is a vitorlázás az igazi repülés egy adott szempontból. Jó körözgetést, és sok termiket kívánok hozzá!:-) |
2009-04-14 18:15.28 |
"Bullock itt még nem annyira nagy színésznő"
Ami azt illeti később sem lett azért annyira hatalmas...:-) Privát vélemény persze. |
2009-04-13 22:33.41 |
Szintén London? |
2009-04-13 22:33.21 |
Szívesen. Légörvénybe még én sem kerültem szerencsére, pedig volt már 11 órás utam is egyhuzamban, így erről nem tudok beszámolni. A hullámvasutat mint vidámparki eszközt nagyon szeretem, minnél vadabb annál jobb, várom is júniusban Eurodisneyland-et mint a fene! Ha így vagy ezzel Te is, nem lehet gond holmi légörvény:-)
Szerintem két órás út lesz vagy alig több, nem két és fél. Persze ez gondolom inkább rossz hír, mint jó:-) |
2009-04-13 18:23.58 |
"teljesen befogott orr mellett hirtelen rövid kilégzés> azonnal "kipattan" és tovább nem zavaró)"
Ez persze úgy értendő, hogy egy idő után ha megint jelentkezik (mert fog), akkor újra pattintassz. |
2009-04-13 18:20.56 |
Akkor minden bizonnyal Lutonban szállsz le és a hajnalival mész A320-as típuson. Egyszer voltam ott az Easy-vel tavaly. Pusztán a repülés kedvéért, mert kihagyhatatlan akció volt. Leszállóirányon amint elhagytátok a Channel-t, Lutonig nagyon szép, jellegzetes angol táj lesz. Nekem nagyon tetszett.
"Maga az érzés" a legjobb:-) Szóval pont a felszállás! És épp amint elrugaszkodunk az anyaföldtől és szabad vagy. Ott látszik legjobban az intenzív magasságnyerés, nekem az a kedvencem. A füldugulás inkább a leszállásra jellemző, nekem elég gyakori de van rá technika hogy a fülkürtön keresztül kiegyenlítsd a dobüregi nyomást (rágózás, illetve teljesen befogott orr mellett hirtelen rövid kilégzés> azonnal "kipattan" és tovább nem zavaró) Nekem egész picit mindig megfájdul a fejem a végére, biztos nem bírom a kabintúlnyomást annyira, de ezt megoldom preventíve egy Algopyrinnel és kész (ez kb. az egész éves Algopyrinadagom, illetve attól függ mennyit repülök...) Nekem június közepén Párizs lesz legközelebb, szintén Easyvel az Orlyra. És mindez Keanura is vonatkozik!:-)) |
2009-04-13 18:03.13 |
Nah ez meg a másik! :-) |
2009-04-13 14:22.11 |
Amúgy tetszett a hsz.-od, teljes mértékben KEANU REEVES-hez kapcsolódó gondolatsort tartalmazott, köszönjük. Kicsit mellément egyébként a megjegyzésed, a miértet nem mondom meg:-)
Téma részemről lezárva. |
2009-04-13 14:17.54 |
Bizony jó! |
2009-04-13 03:39.50 |
Nem vénnek való vidék |
2009-04-13 03:38.32 |
Szia,
Közforgalmi géppel fogsz repülni (melyik légitársaság és úticél?- ha megkérdezhetem) Vagy az oroszoknál valamelyik Mig-el mint Anettka?:-) A repülőgépnek lelke van, ha szereted nem fog "bántani" még véletlenül se. Ebben az esetben felesleges a para. Ha viszont utálod abban nem tudok segíteni mert azt az érzést én repüléssel kapcsolatosan nem ismerem:-) Ja, és a legfontosabb, hogy ablak mellé kell ülni vmi jó helyre:-) (a szárny fölötti nem igazán jó, mivel az ember nem lát le!) Szerintem a lényeg, hogy előre ne kondicionáld magad arra, hogy márpedig neked "félned kell". Simán lehet, hogy ezek után majd pl. női műrepülő világbajnok leszel, ki tudhatja....:-)) |
2009-04-13 01:18.06 |
Mint repülésbolond, ehhez csak gratulálni tudok!:-) |
2009-04-11 23:21.09 |
A típusjelzés-kavarások mind a mai napig jellemzőek egyébként a Szuhojra. Ékes példája: a Su-27IB előbb Su-32FN, majd a ma is aktuális Su-34 Fullback típusjelölést kapta. Ez most talán véglegesnek tűnik:-) |
2009-04-11 22:22.44 |
F-5E |
2009-04-11 22:20.22 |
Az F-14-esek előtt egy A-4 Skyhawk áll. |
2009-04-11 15:54.54 |
Semmi gond, csak azt hittem elég meggyőző lehet a 96+98-as hsz.-om. Ehhez képest tűnt talán kevéssé körültekintőnek a beírt hsz.-od, így akkor finomabban fogalmazva. Számomra legalábbis nagyon nehezen hihető, hogy egy 1986-os amerikai filmben bármilyen Mig-repülőgép feltűnhetne, ha jól emlékszem gagyi bevágások nincsenek benne, azért elég jól megkoreografáltak a harci jelenetek. De annyira nem ismerem a filmet (mint írtam azt is, nem annyira szeretem ezeket a "köréjük" írt forgatókönyveket), ezért ha érdekel és találnál vmi képet az általad emlegetett repülőgéptípusról, azt megnézném. Szerintem valamennyire értek hozzá, így véleményezném, mert most már engem is kezd érdekelni...:-) |
2009-04-11 13:05.25 |
Bocs, de ez a hozzászólás most dilettantizmusról tesz tanúbizonyságot. Mig-28-as típusú repülőgép ugyanis nem létezik csak mint fiktív név. (Mi-28N Havoc vagy Night Hunter csatahelikopter az ugyebár teljesen más "műfaj" hogy úgy mondjam, szóval nem keverhető össze.) Ha konkrétan beteszel ide egy képet (illetve a linkjét) az általad Mig-28-asnak gondolt repülőgépről, én szívesen megmondom a típusát további félreértések elkerülése végett. |
2009-04-06 21:44.45 |
Aha! Íme egy black Talon (ugye ez is F-5(B) verzió), igaz ez nem Navy, hanem USAF gép a Holloman AFB-ről.
[link] Érdekessége, hogy az akkor még rendszerben álló F-117A Nighthawk-ok személyzetének képzésében játszottak alapvető szerepet a szimulátor mellett (az F-117-esből nem épült kétüléses gyakorlóváltozat). De akkor a filmben nagyjából így nézhettek ki. Persze lehettek együléses alapgépek is feketére festve... Ma már a Navy agressor századok részben F-16-osokat is alkalmaznak a megmaradt F-5-ösök mellett. |
2009-04-06 02:18.06 |
Amúgy emlékezetem szerint "Mig"-eket nem tartalmazott a film (mondjuk ez eléggé evidens is). Agressor századokban akkoriban F-5-ösök, vagy T-38 Talon-ok repültek ellenséges légiharc-szimuláció végrehajtására, nyilván ezekből lehettek a filmben is. (Nyugodtan mondhatom, hogy nagy repülésmániákus vagyok és elsősorban a katonai repülést imádom, napi szinten min. 1 órát foglalkozok is vele. Ezt csak azért mondom, mert érdekes, hogy mégsem kedvelem az ún. hollywood-i repülős filmeket. Persze önmagukban a repülőgéphordozós jelenetek, felszállások stb.kitűnőek (főleg, hogy a US.Navy Tomcatek pár éve már csak a dicső múlt), de valahogy a történet és egyéb tálalás nem nyeri el a tetszésem. Nah mindegy, csak elmélkedtem:-)) |
2009-04-05 19:05.44 |
Hideg nyomon |
2009-04-04 23:51.41 |
Az alapján elhiszem, hogy "magas". Csak másképpen:-)
Én ugyan nem láttam 1 percet sem ezekből, de ahogy a "kollégáktól" hallom, az ami ott folyik minden csak nem póker. |
2009-04-04 23:49.10 |
Ez így van. |
2009-04-03 19:36.30 |
És ez csak a nevelés első leckéje volt!:-) Huaaa |
2009-04-03 19:34.23 |
Ennyire profin tolja??:-)
Hagynám nyerni heads up-ban, hadd örüljön...:-) |
2009-04-03 16:29.26 |
No, valamiben nem Keanu a legjobb?? Micsoda diszkrimináció!:-)) |