Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
xXx - AMC, 09:35 |
Riviére - Cinemax2, 09:45 |
A szerelem megmentője - Max4, 10:00 |
Minden út Rómába vezet - Filmbox Premium, 10:15 |
Karácsonyi állásinterjú - Film4, 10:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Tűzhányó |
Eperjes Károly |
2017-08-05 19:53.30 |
Bejött.
A regényeket nem ismertem,de ez nagyon is tetszett:mert nem éreztem azt benne,gyermekként kezelik a dolgokat,így bizarr volt,több helyen szerintem a kiskampóknak befogadhatatlan.Tim Burton lehet,hogy már nem az,aki valaha volt-de a vizuálitása és habókos ötletei megkérdőjelezhetetlenek. Így hát nem tudom,ebből az őrültségből mennyi az ő része és mennyi a könyveké:de a szemevés vagy a babák harca parádés és kicsit horroros volt.Tetszett a szereplőgárda-Green kisasszonynak hihetetlen szép szemei vannak-és én bizony egy percet nem unatkoztam közben.A végén pedig ötletes volt a harc,no meg kérem... a zene. Danny Elfman.Már megint valami olyat pakolt le,ami hihetetlen jó volt,szép volt,és a végén kicsit diszkósítva sokat nyomott a mozin.Szemben sok kritikával,én jól szórakoztam rajta,nincs ezzel sok baj,amire készült,hozza. |
2017-08-05 19:18.02 |
a hét szamurájról annyit,kuroszava maga elismerte,ha nincs john fotd és a többi westernrendező,nincs filmje:))
hol kezdődik hát a lopás????? |
2017-08-05 17:57.50 |
Álomgyár kontra valóság.
Nem is olyan rég attól volt hangos Amerika,hogy a feketéket mennyire kihagyják a legnagyobbra tartott filmes díjaknál:a legutóbbi Oscaron azért ezt orvosolták,és gyaníthatóan ennek a filmnek villámgyors elkészülte is ennek köszönhető.Sikere magának a minőségnek:és az a legérdekesebb,hogy az amúgy giccsesre súrolt filmnek az amerikai "túltolás" mennyire...írjuk le,jól áll. Persze,józan ésszel nehezen vehető be és kicsit mézesmázos nem kevés pillanata-lánykérésnél azért összeszorult a talpam a kínosságtól-ám a 3 fekete nő története,akik sorsa önmagában megérdemelt volna akár külön filmet,érdekes és néhol kicsit le kell hajtani a fejünket,hogy fehérnek születtünk.(Nem félreérteni...)Vagy egy zseniális mondat,mikor Kirsten Dunst azt mondja Octavia Spencer-nek:"Nekem egyébként semmi bajom a maguk fajtájával",hallgasd meg a választ,mindent elmond a korról...gondolkodásról...hogy baszottul semmi nem változik a fejekben...és ez úgy a fehérekébe sem,mint a feketéknél.Emlékszem,volt olyan kritikus,aki a 80-as évek legfontosabb filmjének a Halálos Fegyvert nevezte meg,és nem az akciók,keménysége vagy a nevetés miatt:hanem mert a két fő karaktert kurvára nem érdekelte a másik bőrszíne,amiért megszerették egymást,az a másik egyénisége és értéke volt a szemükben. Értéke a három fekete nőnek is volt:matektudásuk vagy egyebük miatt dolgozhattak a NASA-nál,de mivel 1961 van,külön mosdóba hugyozhatnak,nem ülhetnek a fehérekkel egy részen a buszon és bizonyos könyvek nekik nem elérhetőek a könyvtárban.Számtalan olyan dolog van,ahogy egy feketét,főleg egy nőt meg lehet alázni,és ezek a lányok kibírták:persze nem biztos,Janelle Monáe karaktere pont ezekkel a szavakkal bírta rá a bírót a döntésére,de a filmnek elhisszük. A Számolás joga ugyanis egy feel good film,rohadt jó egyéni alakításokkal,pergő cselekményvezetéssel,néhány szép képpel az űrről:és olyan nőkkel a főszerepben,akik mint a végére jön az összesítés,kivívták egy lehetetlen közegben a megbecsülést maguknak.Hogy pedig a rasszizmus mennyire baromság és tényleg mert biztos liberális vagyok mennyire tele az a hatalmas nagy faszom a gyűlölettel,elég az hozzá,mikor azt mondják,"Itt a Nasa-nál mind egyforma színűt pisálunk!"-hát kérem,ja.Egyebekről nem is beszélve.Persze,Al Herrison inkább pragmatikus figura-a nem létező személy több,ekkor a NASA-nál dolgozó emberből lett összegyúrva-és aki tudja,mi ennek a szónak a jelentése,tudja,miről is beszélünk nála. Közben pedig láthatjuk a szovjet-amerikai űrversenyt is,ha úgy tetszik,a film kis törinek is betudható,bizony a hidegháborúban ezek igazán fontos dolgok voltak,ma már többen a NASA létét kérdőjelezik meg,hogy amúgy minek??-ám ez az időszak egyik virágkora.Jó kis film ez a Számolás joga,valahogy tényleg tenger sok pozitív energiát sugároz még akkor is,ha a lányoknak gyakorlatilag nincs hibájuk,minden flottul megy náluk a háttérbe és még egy űrhajós visszaérkezéséhez is egyikük kellett(Ami azéééé nem teljesen úgy volt,de értjük a koncepció lényegét.) A maga módján valóban az egyik legjobb film mostanság-hogy pedig az Agymenők srácát kicsit "ellentétes okoska" figurába beszuszakolták,a castingosok nagy ötlete . |
2017-08-04 18:02.16 |
M. Night Shyamalan hát visszatér.
A valaha csodagyereknek tartott figura borzalmas mélyre zuhant-azt a Léghajlítót nehéz megbocsátani,életemben kevés rosszabb filmet láttam..-de már a Látogatás jelezte,van azért még mit elmondania. A Széttörvejó kis thriller:persze Shyamalan-t nem annyira a lélektani realitások foglalkoztatták,ő inkább szórakoztatni akart.Egy ilyen munkán sok függ a szereplőkön:Taylor Joy kimondottan ügyes ám aki feledhetetlen,az James McAwoy ,pedig engem az a srác többször idegesít. DE,itt tényleg zseniális,eredetileg Joaquin Phoenixet szemelték ki,de James lett a befutó,és parádés az ürge-nem illik szinkronnal nézni,pont ahogy hangjával is játszik. M. Night mozijában elrabol néhány lányt,és azoknak egyfolytában arról beszél,érkezik majd valamiféle szörny és annak Szent táplálék kell,sokat tesz hát a tinik vadvirágos kedvéért.Ám azért persze vannak benne freudi szimbolumok a tudatalattiról-a föld alatt tartja foglyait-és jól átgondolt visszafogottsággal nem mind a 23 személyiségét ismerjük meg hősünknek,csak néhányat.S. világképe,amikkel mindig is foglalkozott új művében ugyanúgy benne van:a család,hisz Casey történetében is fontos az ezen belüli trauma,illetve Kevin sorsában és ott e motívum,csak egészen más területen értelmezhető,ő egy 23 tagú sajátságos családot próbál összefogni és /vagy azokkal élni. Emlékeztek még a Bárányok hallgatnak-ra??Jonathan Demme filmjében a közeliknek,és sokszor a szemeknek igen fontos hatása van,a karakterek szemben a kamerával beszéltek kvázi szinte a nézőkhöz,M. Night többször él ugyanezzel a formával-hihetetlen jó amúgy a fotózás.A végére persze átmegyünk a természetfeletti irányzatba,de nem bántam,mert az utolsó taktusok,a zene és Willis felbukkanása egy olyasfajta film létrejöttét ígérheti,ami valóban ügyes és érdekes is lehet.A Sebezhetetlen című,nem képregényből készült de mégis képregényfilm Shyamalan egyik legjobb munkája,és összekapcsolni Kevin szörnyével jó ötletnek tűnik. Kellemes meglepetés volt ez a mozi,megérdemelt siker:vannak hibái ,de James M. játéka rengeteget lefed,és az indiai csodagyereknek még mindig vannak ötletes meglátásai és elképzelései a thrillereken belül,amik szemlátomást működnek. |
2017-08-04 17:33.53 |
A film elkészítéséhez egy valódi hajót,a U.S.S. Lexington repülőgép-hordozót vették igénybe,és sokszor más oldalról,szögből felvett dolgokat játszottak be ,de közben mi ugyanazt láttuk:illetve eredeti,archív felvételeket használtak fel,amik fura mód nem lógtak ki az összképből.
A Midwayi csata nem lett klasszikus:van benne egy rakat sztár-harmadiknak kiírják James Coburn,és mond 7 mondatot 3 perc alatt aztán többet nem is látjuk-viszont olyan erényeket is megcsillogtat,amit több,jóval ismertebb háborús film nem tartalmaz,nevezetesen a visszafogottság,az amcsi heroizmus fel sem tűnése és hogy a japánok ábrázolásában nyoma sincs semmiféle negatívumnak.Nincsen acsarkodás,hogy azok vérre szomjazó nemnormális hadigépek:nem,egyszerűen tették a dolgukat a császárért és népükért. A film Pearl H. és Doolitle rajtaütése után kezdődik-erről csendben illik elmondani,hihetetlen megnövesztette az amerikai nép harci morálját,miközben a japán polgárok a kormányzati beismerésig azt se tudták,ők most éppen "meg voltak támadva.."-és remekül,mindenki által követhetően beszéli el a kulcsmomentumokat,hogy ki és miért döntött úgy,ahogy.Midway megfordította a hadi szerencsét,és a P.H. után híressé vált japán hajókat elpusztította,miközben a film arra céloz,kellett ahhoz egy rossz rádió is és maga Nimitz is a szerencsét megnevezi mint amerikai szövetségest. Ami érdekes,C. Heston karakterének kapcsolatát szó nélkül kivágták a kész filmből-szegény színésznő,,,,....-csak a fia és egy japán lány közti szerelmet tartottak meg,amivel viszont éppen hogy az amerikai hozzáállást kritizálták a japánok felé ezekben az időkben.Vannak benne persze a stáb által leforgatott akciójelenetek is,de sokszor támaszkodtak a fentebb is megemlített korabeli képekre,filmanyagokra. Jó kis mozi ez,különösen korrektsége miatt tartható sokra:mindkét oldal emberei tették a dolgukat,voltak kétségek,hibás döntések és van hadiszerencse.Pátosztól mentes értékes darab ez,amit végre nem a sok sztár jelenléte és az amerikai melldöngetés emel a magasba,hanem éppen csak mértéktartó szerénysége és egyszerűsége. |
2017-08-03 19:32.20 |
nem,én skorpió vagyok, |
2017-08-03 17:42.02 |
én pl magammal.:) |
2017-08-03 17:25.12 |
No,ez az a film,amit illett volna jobban kivesézni.
Mert,már maga a cím is valami őrületet sugall:noha egy lábamon meg tudnám azért számolni,hány idekeveredett olvasta valóban!!!azt a Hamlet nevű fazon drámáját...nesze neked magas kultúra,és éljen Hary Potter.Viszont néhol Coogan és kompániája nem volt vicces,topogott a mozi,a színházi előadás meg...srácok,én tiszteletlenebbet vártam,de kurvára!! Viszont azééé el-elröhögtem magam.:)Ezt is illik megköszönni.A Maniac feldolgozás meg ütős volt Csak annyit hogy és a Kárpátaljai melegek tolmácsolásában,valamire lám ő is jó:)) |
2017-08-03 17:14.39 |
Én azok közé tartoztam,akik megértették Ridley Scott Prometheus-hoz való...hát,nevezzük hozzáállását.
Ő ugyanis nem egy szokvány Alien-es horrort szeretet volna forgatni:szerintem igaza is volt.Tegyük már szívünkre kezünk,amit a lényről el lehetett mondani,azt megtette ő,Cameron,Jeunet és Fincher,ráadásul már a francia direktor kapott a hard-fanoktól,hogy mit képzelt ő,mégis milyen mozit készített nekünk...holott a negyedik felvonás végre valami ÚJ felé próbált kinyúlni,mást próbált a történetből lehozni,akkoriban a világ úgyis a klónozás mámorában égett,jó volt a törekvés hát.Én sokkal pusztítóbbnak látom az Aliens vs Predator mozikat,amik szimplán a "B" kategória felé terelték a franchise-t(mindkettőt...)a második része pedig gyakorlatilag csak mint olcsó effektparádé érdekes. Scott 2012-ben vett hát egy lélegzetet:és gondoljunk már bele,a szakma nagy öregje nem először fordul olyasmi felé,hogy Teremtő,Teremtés,(Szárnyas Fejvadász) és mindig is hajlamos volt képeivel elmesélni egy történetet inkább,mint azt párbeszéd vagy cselekmény bemutatásával.Apropó képek:írtak a Geek-zen,hogy egy Ridley Scott filmet nem lehet annak képi világáról beazonosítanii,mindezt egy kritikusként aposztrofált valaki...de.Uram,ha valakit,Sir Ridley Scott filmjeit 17 másodperc alatt fel lehet ismerni beállított és patikamérleggel kimért képi világáról.Azonnal.Ellenszélben. Szóval,Prometheus:szerettem.Ére ztem hibáit,de gyönyörűen volt megcsinálva,és inkább elgondolkodtató akart lenni,mint szörnyfilm.Kapott is érte Scott,akinek Covenant munkája gyaníthatóan nem így nézett volna ki,ha azt jobban fogadják,mert ez több helyen egyszerű,"B" filmes slasheré vált,de olyanná,ahol néha a gyilokot nem is látjuk. Rendezőnk és alkotótársai megpróbálták hát összekötni az Alieneket és a Prometheus-t kapocsként használva az új filmet,úgy,hogy az még szórakoztató is legyen:azért ez így hirtelen sok.Nem is sikerült,mégis kapunk egy hihetetlen jó és érdekes karaktert,David-et. Akinek az első beszélgetése Teremtőjével és a további Walter-rel elmondja,hogy jutott odáig,amit látunk belőle a moziban:David csalódott az emberiségben,méghozzá keservesen,valahol egy apa-fiú kapcsolat párhuzamán.A Prometheus-ban mindenre kíváncsi robot -aki idoljára akart hasonlítani,nézzétek csak meg újra azt a filmet,kire is,mert sokat mondó!!-itt már gyerekes daccal és ha úgy tetszik,dühvel van felénk,mikor Weyland-ról nyilatkozik,csak úgy süt belőle bizonyos megvetés,és bár sejtem,többen nem az ilyen filozófiai mélyfúrásokért néznek szörnyfilmet,nos engem...ez a része megragadott.Gyanítom,John Logan hatása volt ez leginkább,aki azért nem kis név a stáblistán. Továbbá,Covenant számtalan helyen felidézi a két első filmet-igen,még a Bolygó neve Halált is,ahogy pl a leszállóegység alatt mutatják az új bolygót,megfordítva de ugyanaz a kamerabeállítás,mint mikor Ripley-ék és a kommandósok leszállni készültek az LV-426-ra,vagy felhangzik Jerry Goldsmith hallhatatlan és borzongató rövid dallamai a drámaibb metszéspontoknál.Ezek igen nyílt hommage dolgok-önmaga felé persze kicsit nyalóka jellegű,de 80 évesen már lehet megengedhető-és jó pár egyéb ilyesmivel is találkozhat az,aki nem csak nézi,hanem látja! is a filmet(filmeket),és ezzel valahol végére is értünk az erényeknek.Talán még annyit,engem nem zavart annyira,hogy David jóvóltából már spórával is szaporodnak:nem mondom,hogy jó ötlet egy inkább növényi szaporodásra emlékeztető folyamatot bevonni a képletbe-igen,a gomba nem az:)-,de ez egy sci-fi.Ugyanakkor kétség nélkül elismerem,a saját megalkotott világába rúgott itt bele a Covenant,és az is élénk vita tárgyát képezheti,miért is fejlődhettek ilyen villámgyorsan olyan nagyra a lények??? Amiben csalódtam,az az izgalom:egyszerűen a film minden pontjában kiszámítható volt,tudtad ki hal meg,a zuhanyzós mészárlás meg a mélypont.Kapunk egy Ripley pótlékot Daniels szerepében,de azért mindenki látja,van ott különbség,a karakterek kidolgozatlanok és elértünk odáig,az Alien-ek nem mások,mint a horrorfilmek pótlékai,slasher kellékek:na ne már.Azért magasabban van a léc.Az se nagyon hihető,egy ismeretlen bolygóra tapasztaltabbnak gondolt űrutazók csak mint holmi kiscserkészek szabadulnak rá.szkafander nuku,biztonság többször az ablakban...hiba,hiba,hiba. Fassbender persze remek,de mindenki más felejtős:ez így tényleg előrevetíti egy olyan horror érzetét,amiből 12 egy tucat,csak ez több pénzből.Azt kell hogy mondjam,a szakmai hozzáértés-képek,vágás,zene,néhány párbeszéd-látszik,Ridley Scott továbbra is az a rendező,akire oda figyelünk,de valahol a munkája a Prometheus és az Alien filmek 2 széke közt egy elég kellemetlen segges. Új hírek szerint nem is ebbe az irányba kívánják folytatni a dolgokat. |
2017-08-03 16:16.03 |
talán pont ez a baj.hogy fingod sincs ,milyen jó papíron,és hogy ha olvasol valamit,a képzeletedre van bízva számtalan dolog-a drámák,párbeszédek,kapcsolatok jobb kibontásáról most kecsesen kanyarodjunk el-és amit mozgóképen látsz,no az bármi csakis jó lehet... |
2017-08-03 13:02.08 |
hát,a hírek szerint szó szerint pocsék |
2017-08-03 12:51.38 |
Ezt csak úgy beraktam,aztán végül is....nem bántam meg.
Kritikát,hozzászólást azért nehéz írni ilyesmiről,mert a Pattaya-nak épkézláb sztorija nincs,színészi játéka nincs,ocsmány és paraszt néha,de-pont emiatt-gátlástalanul humoros is tud lenni.Olyan ez,mint mikor kultúrember elröhögi magát egy fingós viccen:vannak körök,ahol azt tagadná,de attól még megtette,mert akkor és ott szórakozott. Van tehát egy Vin Diesel hasonmás főhős,idióta haverja meg törpék,akiket politikai korrektség nélkül szívatnak,a törp-főszereplőt konkrétan arcon is fossák,nem akármilyen pillanat:))A Jean Claude Van Damme hivők,mániákusok,imádók pedig büszkén konstatálják,a Kickboxer című örökbecsű mennyire megdicsőül,teljes jeleneteket idéznek meg-tanítás,képzés-a zene szó szerint ugyanaz,és az ellenlábas is úgy néz ki másfél méterrel alacsonyabban mint annak idején Tong Po(természetesen itt is rúgja a falat).Aminek örültem,nem akartak üzenetet adni a nézőnek,csak azt jobb kedvre deríteni:vannak ennél rosszabb vígjátékok dögivel. |
2017-07-31 17:38.09 |
De,ezt el kell felejteni.
Én szeretem Van Damme-ot,de itt már többször nem ő verekedik,és ez sajna látszik is(felhívnám arra is a figyelmet,mikor megbélyegzik,a test is hihető máshoz tartozik,mindig külön van a fej és a muszklik fotózva,egyszerre sosem)A rendezés valami borzalom,még azt is lelassítják,amit minek,a narrációtól hülyét kaptam a legdrágább jelenet meg két ablakkitörés volt,ahová utána hívni kellett egy üvegest.A kórházban személyzet,páciens,beteg,halottszállító kisiparos,büfés,újságos,egyáltalán bárki,no ez nem volt.Még az is elfutott a lövésekre,aki már be volt kábítva műtétre,az elején meg mikor lelőttek azééé alibiből 2 ,a történet szempontjából felesleges embert,hát a rendőrség se nagyon igyekezet kiszállni.(Jó vicc,mikor a csaj bemondja,hány percre értek oda,te meg már egy órája nézed ezt a vackot) Soha többet,gáz ez kérem. |
2017-07-31 17:25.58 |
A magam részéről imádom a sci-fi thrillert,horrort,szóval mondhatni,elfogult vagyok picit.
Az Élet szórakoztató:van valami történet,néhány jobb színész is szerepet kapott és sokszor gyönyörűek a képek,miközben bosszankodhatunk azon,mennyi kihagyott ziccer is van benne.Érezni azt a ki nem mondott igazságot,hogy milyen önző,gyilkos és kegyetlen is lehet maga a "fogalom",legyen az egy másokat szarba hagyó rémült figura a harcmezőn vagy egy csak magát menteni vágyó valaki a Titanicon,de ez szinte csak vázlatként siklik át,hisz 25 perc után a film átvált adrenalinlöketbe. Legalábbis igyekszik,és van azért benne feszkó meg ötlet is helyenként,továbbá vér is,én amúgy szerettem az egészet,látva hibáit.Jók voltak a képek,néhol a logika kicsit zavaros vagy a másik űrhajó érkezésénél kicsit a vágás volt gyatrább,de Calvin jól nézett ki,a zene fasza volt és a vége okosba ment át,még ha valahol várható is volt.Nekem Hiroyuki Sanada játéka tetszett a legjobban,bírom a figurát,és harcművész múltjához képest megdöbbentően erős drámai vénája is. Jó volt ez,jó volt ez na,van aki többre tartotta Scott idei próbálkozásánál is. |
2017-07-30 21:19.51 |
nagyon remélem |
2017-07-30 21:09.45 |
jön utánam,mint egy homi kalauzhal:))de az se téveszti meg a nagy szerelmében,oda van írva:cikk:)) |
2017-07-30 20:11.38 |
Érdekes és jó kis cikk!
Már a forgatás eleje sem volt problémamentes: Cash szerepét eredetileg Patrick Swayze-re osztották, de hamar szedte a sátorfáját, és elment inkább megcsinálni az Országúti diszkót.,úgy kezdtek neki a munkának, hogy nem volt kész a forgatókönyv, és Stallone hamar kirúgatta az operatőrt, Barry Sonnenfeldet (operatőrként: Véresen egyszerű, A halál keresztútján, Segítség felnőttem, Tortúra, rendezőként: Addams Family, Men in Black, Vadiúj Vadnyugat, Szóljatok a köpcösnek, Totál káosz). Donald E. Thorint szerződtették a helyére, aki Stallone korábbi filmjét, A bosszú börtönébent fényképezte. Három hónap múlva a rendező, Andrej Koncsalovszkij következett - őt Jon Peters bocsájtotta el, mert máshogy képzelték el a film befejezését. A záró akciójeleneteket már Albert Magnoli vezényelte le, de mielőtt megérkezett volna, a produkció egyik second unit directora, Peter MacDonald is felvett néhány jelenetet. Ő is dolgozott már együtt Stallonéval: a Rambo 3. kirúgott rendezőjének helyére ugrott be. Koncsalovszkij és Peters már a kezdetektől szinte két teljesen különböző filmet képzeltek el: a rendező, Stallonéval együtt egy komolyabb filmben gondolkodtak, míg a stúdió, Peters-szel az élen egy könnyed, vicces akciómozit akart. A feszültség olyannyira fokozódott, hogy az utolsó hetekben már nem is beszéltek egymással. Stallone hírhedt óriási egójáról és fennhéjázásáról, és bizony neki is része volt az orosz rendező eltávolításában, de ameddig lehetett, mellette állt, sőt, gyakorlatilag ő tartotta egyben a produkciót, íróként és még rendezőként is. Nélküle sokkal hamarabb mennie kellett volna Koncsalovszkijnak. Jon Peters fura figura: Tim Burton soha el nem készült Superman filmjénél Peters mindenáron akart egy nagy bunyót az Acélember és egy óriási pók között. Burton kukázta az ötletet, de a producer nem nyugodott, és a Vadiúj Vadnyugatban gátlástalanul kiélhette pókfétisét - méghozzá a bazi nagy, gőzmeghajtású, szupervagány stemapunk Tarantulával! A kapásból pocsék forgatókönyvet napról-napra toldozgatták, és egyre vállalhatatlanabb lett. Jeffrey Boam-ot, a Halálos fegyver 2-3. és az Az elveszett fiúk íróját kérték fel, hogy csináljon vele valamit. Boam megtette, amit tudott, de annyira utálta az egészet, hogy nem akart a nevét látni a stáblistán. Ha már ennyire nem működött semmi, szinte természetes, hogy a vágással is problémák adódtak. Stuart Baird lépett a porondra, aki afféle vágódoktorként is működött, és borzalmas nyersanyagból rakott össze vállalható filmeket. Évekkel később Stallone Pusztítóját is ő rázta gatyába. Bairdnek egy csomó jelenetet ki kellett dobnia a végső változatból, és mert a Warner nem akart úgy járni, mint a szintén Stallone-féle Cobra esetében - ami a brutalitása miatt kapásból X-es besorolást kapott, azaz a pornófilmekkel sorolták egy kategóriába - vigyáznia kellett az erőszakkal. Munka közben Baird hívta a filmhez Harold Faltermeyert, aki a Top Gun, a Fletch és a Beverly Hills-i zsaru után muzsikájával ismét tökéletesen megragadta a nyolcvanas évek esszenciáját. A cívódások és a káosz miatt jócskán megcsúszott a munka: 1989. augusztusára tűzték ki a bemutatót, de az utóforgatások és egyéb javítgatások miatt csak október végére lett kész a film. Akkor már a december 15-i bemutató kőbe volt vésve, így épp csak le tudták gyártani a kópiákat. Kritikailag iszonyatosan megbukott, a két címszereplőt és a forgatókönyvet is jelölték Arany Málnára, és azóta is megosztja az embereket. Pedig a Tango és Cash marha jó film: igazi buddy movie, a Halálos fegyver kistesója, vicces, tökös, tiszteletlen - mint általában a nyolcvanas évek legjobb filmjei. Ráadásul együtt parádézik a két legnagyobb ZS-legenda: Robert Z'Dar és Brion James! Őrület! Nem feledkezhetünk meg a zseniális magyar szinkronról sem. Sokáig lehetne emlegetni a legjobb beszólásokat, de a két legismertebb a Stallone szájából, Gáti Oszkár hangján elhangzó: "Rambo? Az egy buzi," és a"Te voltál a csúcs a Conan, a barbárban" - bármit is jelentsen ez. |
2017-07-30 19:24.03 |
látom,távlátó vagy:mert én ezt nem csinálom.ugyanis itt annyi marhaságot mi több,tárgyi tévedést kéne rendberakni olyanoknál,akik mindig hülyeséget írnak,belerokkana az unokám is.))kimondottan van,akit kerülök,mert olvasása mintha krokodilok simiznék a hátam.
miért,néha nem lehetne??vagy te mindig elégedett vagy,amit kapsz??na ne:)) de írtam még oda mást is.. |
2017-07-30 16:50.26 |
nemtom.azé?
nem-aztán írod,miért követed:))egy mondatban mondasz ellent önmagadnak,erre kevesen képesek errefelé,gratula:) még valami:mert valakinek nem tetszik az,ami neked,attól még nem biztos,hogy forgatólönyvíró-rendező-színész-felvilágosító stb.csak,nem tetszik neki,és hozzád képest 19 mondattal többet is tud írni.na bumm. és igen.vannak,akik...hát,tényleg értenek a filmekhez:) |
2017-07-30 16:40.09 |
már miért menne kampány besson ellen???????mi ez a butaság??vagy tetszik valakinek,vagy nem.a kritikus meg csak egy ember,aki azért nálad többet tud a filmekről láttatlanba,ettől független véleménye nem isten szava,csak egy ember meglátásai,és neki van lehetősége-és tudása-adott esetben megfogalmazni gondolatait,és azt netes vagy újságban fórumon,valamilyen oldalon,stb megelentetni.slussz.
még ha bayről beszélnénk,ok,bár még nála is elismerően tudtak azért nyilatkozni.bessont max azéé lehet kicsit sandán pillantani,mert ő az ilyen filmeknél valóban többre,sokkal többre képes |
2017-07-30 16:06.13 |
a 6,az hatodik könyv volt,a susannah dala,nagyon untam,nem volt ritmusa és feleslegesen elvontnak éreztem. |
2017-07-30 16:04.34 |
möndjuk,a 6 könyv betyár tré volt:))aztán a hetedik mindent vitt.de,pont ugyanaz a probléma mint az az-nál,king története túl a cselekmény szálain teljes különálló belső életet élnek,pont ettől különleges,ettől...írjuk le,szépek regényei,és ez a bemutató alapján,háááát...az aznak is genya jó mint horror a trailere,de az egyebeket amitől a könyv élt,vélhetőleg nem tudja átadni.aki persze nem olvasta majd kiírják,tök jó meg pörgött és oké de fasza aki meg tényleg szereti írásait,és olvasta némi hiányérzettel küszködhet majd.de,ne legyen igazam:))amúgy az it új trailere bomba jó. |
2017-07-29 17:16.16 |
mint az őrület határán??mondj már még egyet,ami költői és háborús egyben,és leginkább filozofálnak benne:)) |
2017-07-29 17:08.02 |
Van ez így.
SG Bombameglepetés: itthon is besült a Valerian Itthon adta volna magát a bombasiker, de annyira nem indult be a közönség a Valerianra. Luc Besson nagyszabású scifije színes is volt, szagos is, és nagyon sokba került, de úgy tűnik, hogy magyar torkon sem lehet mindent lenyomni, a Valerian és az ezer bolygó városa meglepetésre kevesebb nézőt érdekelt, mint Christopher Nolan második világháborús filmje. Előbbit valamivel többen, mint 42 ezren látták, utóbbit pedig csak 38 ezren. Ez utóbbi azért is meglepetés, mert papíron Luc Besonnak, és korábbi hasonló próbálkozásának, Az ötödik elemnek elég nagy kultusza van, a fiataloknak pedig a látvánnyal, illetve a rendező előző filmjével, a hatalmas sikerű Lucyval lehetett (volna) eladni a francia filmet. Ami ugyan egy dolog, hogy sokaknak végül nem jött be, de a fenti szereplés arra utal, hogy a többség el sem ment a filmre, és nyilván nem azért, mert hirtelen hallgatni kezdett a kritikusokra. |
2017-07-29 16:54.57 |
Tényleg jobb volt,mint az első.
Sok történetet persze itt se kerekítettek:de a kislány,aki végre nem szép nő volt,csak átlagos,olyan szimpatikusan játszott,hogy majdhogynem drukkoltam neki,legyen normális élete.Aztán persze jönnek az események,amiknek jönnie kell-horrort nézünk vagy mifene-némelyik működött,volt amit meg már unásig láttunk.Mindenesetre a csaj üvölteni,no azt aztán tud. A jó?? erők meg meg is ölték volna,felmerült az emberben,mivel is mások akkor:nem olyan rossz ez,mint osztályzata mutatja. |
2017-07-29 16:49.49 |
dolgos:))
csak huztad a piaszagot.no meg nem én írom mindenki után,jaj de sok fikázás,meg önjelölt akárkik ugye:)) |
2017-07-28 20:13.29 |
neked ezért tetszhet minden film,mert iszol:) |
2017-07-28 20:12.00 |
jól emlékszem,ez beszéli el csak annyit hogy születésének és fogantatásának történetét?.)) |
2017-07-27 18:46.53 |
Amiért az első része számomra a legkedvesebb képregényfilm-a Sötét lovag mellet,mely szinte tökéletes ellentmondása komorságával és komplexitásával annak-azt a második rész csont nélkül behúzta.
A Galaxis őrzői ugyanis kicsit eltér a többi Marvel filmtől:egyrészt,nem is ismerik olyan sokan azért a képregényt moziba kerülése idején mint például Pókembert,másrészt James Gunn értő kézzel egy olyan filmet rendezett,ami úgy eredetfilm féleség,hogy nem veszi magát komolyan,egy percre sem.A faszi tudja,hogy ami a kezében van,igazából egy szeretnivaló blődség,marhaság és ettől nem is távolodik el,viszont számtalan populáris kitekintés tarkítja,szemmel láthatóan szereti karaktereit és azokat meglepően gondos kézzel ápolja továbbá jó színészekkel veteti magát körbe.Ha úgy nézzük,nem nagy dolgok:mégis,hány várva várt nagy moviei ment ezek hiánya miatt a levesbe. Gunn persze most lendületét kicsit visszaveszi:de már az elejére beraknak valami olyasmit,ami gyökeresen szembemegy a képregényfilmek látványöncéluságával,nevezetesen,ahogy a hősök harcolnak a nagy szörnnyel, azt alig látjuk,mert baby-Groot nyomja a dance-t nekünk,és...mi még csak nem is bánjuk.Rendezőnknek tök igaza van:egyrészt,lesz látvány későbbiekben úgyis még,másrészt csak egy újabb szokásos akciójelenettől kímél meg,ami kicsit tizenkettő egy tucat és ezt tudja ő is. Persze a forgatókönyv most se veretes,hanem olyan "sikerfilmes",és a mozi annyira elszállt,hogy izgalom nélkül lehet végignézni azt is,Drax vajon életben marad zuhanás közben úgy,kilóg az űrhajóból...még csak meg se karcolódik matyó mintás bőre,olyan kemény a csávó.A Galaxis őrzői rengeteg helyen nevet a fizikán,sérüléseken,hihetőségen,igazi elszállt hülyeség ami néhol gyengébb vicceket is puffogtat,és a végére azért megdolgoztatja a trükkmestereket is:de ,van SZÍVE. Nekem meg,bevallom....ez számít.Cinikus vagyok,mert ez a világ cinikus és bántó,és trükktechnikától már tele a nősikantóm,ez a melóm,mindent láttam,nehéz meglepni,de azt mindig szeretem,ha valamit tudnak helyén kezelni,tudnak neki némi belső értéket adni,és egyszerűen érzelmessé varázsolni valamit. A Galaxy 2 ettől jó:Kurt Russel személye hiába jó színész ő,nem nagyon tér el a többi gonosztól,megint meg kell menteni a világot meg ilyesmi,viszont Gunn és csapata sokat időznek a főkarakterek érzelmi motivációin,és ez megragadott,megérintett.Furcsa,hogy egy blockbuster néhol ennyire szentimentális legyen a jó értelembe,de jól áll neki,persze felcsendül a zene,hatásvadász a dolog,de valahogy...működik minden,flottul. Közben persze röhögsz,Groot imádnivaló,Mordály ász,Drax és az új csaj hatalmas,Gamora és a tesója konfliktusa mélységet kap ,Űrlord kisfiú lesz és kiderül,mitől apa egy APA valójában,szóval igazából már nem is az akciók érdekesek,meg a látvány.Hanem valami más,valami több,valami,ami megfoghatatlan,de érezhető,szerethető,ki lehet felé nyílni,és be lehet azt fogadni-eszméletlen jó zenékkel és David Hasselhoff hathatós segítségével megerősítve.Gunn néhány mondattal többet ér el,mint sok agyonsztárolt szakmunkásfilm,ám mégsem felejt el szórakoztató maradni,viccesnek lenni,miközben a szuperhősködés mögött meglátja a szeretetéhséget,ami más történeteknél is visszacsókol,. Mert ,végül is valahol mindennek az érzelmek a gyújtópontjai. Lehet benne logikai hibát találni sokat,lehet azzal is támadni,túl elborult,de még mindig ez az a film,ami olajosan besiklik az ember bőre alá,ami meg tudja nevetettni és néhány szép képpel feledtetni az aznapi valóság-szarrakást adott esetben az ember életében,most még azt is ki tudta csikarni,hogy majdnem elbőgd magad(vagy tényleg könnyes legyen szemed). Képregényfilmtől....nem rossz,nem rossz,sőt. |
2017-07-27 16:58.30 |
bazi joe kifakad:)) |