Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Amszterdam - HBO2, 17:15 |
Állj, vagy jövök! - Film+, 17:15 |
Zorro álarca - Film Café, 17:15 |
Botcsinálta doki - Mozi Klub, 17:20 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 18:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Danny DeVito (80) |
Martin Scorsese (82) |
Stephen Root (73) |
William R. Moses (65) |
Sophie Marceau (58) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Szeretsz? |
Mike Pniewski |
2009-11-05 07:43.09 |
Régebben én is silánynak gondoltam. Újra és újranézve azonban megállapíthatom, hogy ez a legjobb paródiafilm, amit mostanában készítettek! Hollywoodi giccs-gyilkos! Fantasztikus! |
2009-11-04 12:11.47 |
A lehető legcukormázosabb, leginkább túlértékelt film! |
2009-10-27 20:12.19 |
Maximálisan egy véleményen vagyunk! |
2009-10-23 10:45.27 |
Jó kis mesegyáros ő! A bátor lovacska alap! |
2009-10-23 10:44.54 |
Én is keresem! |
2009-10-23 10:16.09 |
Akkor nézd meg az általam javallott filmeket is! Messze jobbak mind A felolvasónál, mind a Szabadság útjainál, mind a Titanicnál! |
2009-10-21 13:23.42 |
Szerintem egy nulla! |
2009-10-21 13:22.51 |
Karöltve Tom Hnksszel és Sean Pennel, ő a világ egyik legpocsékabb színésze! |
2009-10-21 09:32.17 |
Nagyon nem!:)) |
2009-10-21 09:31.52 |
Akkor meg miért forszíroztad annyira? |
2009-10-20 08:12.57 |
Már válaszoltam erre egy másik topikban! Nem szeretem önmagamat ismételgetni! Ha gondolod, keress utána! |
2009-10-20 08:03.47 |
Méghozzá az egyik legjobb! |
2009-10-19 15:42.35 |
Inkább veled! Filmtörténeti remekmű, ékkő a romantikus filmek között! |
2009-10-18 16:42.28 |
Amúgy nem tudom, miről beszélsz! Láttad a profilomat egyáltalán? Egyáltalán nem kedvelem az olcsó filmeket, én a művészfilmekre szavazok inkább! Ez azonban NEM AZ! |
2009-10-18 16:40.17 |
A fórumozgató és mozilátogató nép 99%-ának valószínűleg halvány lila gőze sincs az autizmusról, ahogyan a filmnek magának sem! Ennyit erről! |
2009-10-18 16:38.45 |
Pontosan azon üzenete miatt, mely szerint a homoszexuálisok különbek, és fentebb kellene értékelnünk őket! Én azt tartom, hogy minden embernek egymás mellé, és nem egymás alá- vagy fölérendelt viszonyban kellene másokhoz viszonyulnia!
A filmben túlzott hangsúlyt kaptak a sztrájkjelenetek... Én a sztrájkkal sem értek egyet, mert az minden mást előremozdít, csak éppen a végcélt nem! A sztrájk az én szememben egyenlő a lázadással, sőt, bele van csempészve egy nüansznyi exhibicionizmus is, ami csak fokozza az emberek ellenszenvét! Egyszerűen a leghatásosabb mód - és számomra a legkevésbé elítélendő - ha az adott személyek csendben végeznék a dolgukat, és nem dörgölnék egymás orra alá úton-útfélen a nemi hovatartozásukat - pláne nem kérkednének vele, ami, főként a melegek esetében, egyáltalán nem előny! Ami a filmet számomra végképp a süllyesztőbe hajította, az Penn "alakítása" volt! Egész egyszerűen minden mozdulata, mimikája mesterkélt, látszik, sokat küszködhetett a szereppel - ahogy az összes többivel is!:) A játékidő alatt nem láttam mást, csak egy végtelenül rossz színészt erőlködni egy tőle teljesen elütő szereppel, amiért legfeljebb egy Arany Málnával díjaztam volna, nemhogy Oscarral! A többi a politikai háttércélzatra vonatkozó véleményemet már ismered! Az Esőember egy nagyon rossz film, a lehető leghiteltelenebb az adott témában! Dustin Hoffmant pedig nem tudom másképp értékelni, mint egy véletlen melléfogást! Egyáltalán nem állt jól neki a szerep, és látszott, alapvetően fogalma sincs az autizmusról mint problémáról, ahogyan a forgatókönyvírónak és a filmben dolgozók 99%-ának sem! Ők csak egy sikersztorit akartak, és azután learatták a babérokat - érdemtelenül! |
2009-10-18 16:24.39 |
Kiadhatnák DVD-n! |
2009-10-18 16:23.59 |
Szerintem a film nem volt olyan rossz! |
2009-10-18 16:22.57 |
Ebből szerintem két perc is elég lenne! |
2009-10-18 15:35.40 |
Ezért kellene néha-néha átlapozgatni a történelemkönyveket, ugyebár!:))) Természetesen remek film! |
2009-10-18 10:48.31 |
Eco zseniális! |
2009-10-18 10:36.52 |
Ez az egyik legálszentebb propagandafilm, amit valaha láttam! |
2009-10-18 10:31.56 |
Én csak véleményt nyilvánítok! |
2009-10-17 17:24.19 |
Isten őrizz! |
2009-10-17 17:22.13 |
No, persze, azzal, akinek Gabriela Spanic a csúcsok csúcsa, jobb nem is szóba állni! |
2009-10-17 17:21.19 |
A magyarok közül pedig a legnagyobb valaha élt színész Latinovits Zoltán. Eleget mondtam? |
2009-10-17 17:20.31 |
6. Javier Bardem |
2009-10-17 17:18.59 |
1. Marlon Brando
2. Charles Laughton 3. Laurence Olivier 4. Al Pacino (bár őt nem minden filmjében szerettem) 5. Johnny Depp |
2009-10-17 17:17.54 |
Ez egy másik alkotás, amire egy külön jelzőt faragtam: "fosfilm"! |
2009-10-17 17:16.33 |
A hozzászólásod több helyen kontrasztokba ütközik:
1. Említed, te egy filmet NÉZNI szeretsz, és NEM KRITIZÁLNI! Ez már önmagában temérdek buktatót hordoz! Mert, ugyebár, egy film (ahogy egy könyv, egy festmény vagy egy színházi darab) azért készül, hogy a közönséget minél inkább "be tudja vonni". Akarva akaratlanul vélemény formálódik e "befogadás" során, akár tudatában vagyunk ennek, akár nem, és e vélemény alapján szabunk ítéletet a nevezett művekkel kapcsolatban. Aki esetleg rendelkezik a megfelelő háttértudással, képes olyan dolgokra - ahogy te írtad - asszociálni, amelyek nagyban segítik a megértést/véleményalkotást. Továbbmenve, bizonyos esetekben teljes képtelenség, sőt, nem is szabad elvonatkoztatni a tényektől, hogy egy alkotást milyen hátsószándékok irányítottak az alkotás folyamatakor, hiszen ellenkező esetben az ember képes egyfajta manipuláció áldozatául esni (gondoljunk csak a fent nevezett Riefenstahl-propagandafilmre, amiért annak idején milliók és milliók rajongtak a náci Németország tudathasadásos állampolgárai közül). Ezért szükséges a kritika, amely képes ráirányítani az ember figyelmét a rejtett, apró részletekre, és megvilágításba hozni olyan adatokat, amelyekre még csak nem is gondoltunk volna. ez persze függ az adott filmkritikus személyétől, illetve a politikában, valamint jogrendszerben való állásfoglalásától, pártállásától is. 2. Megállapítást tettél arra vonatkozólag, hogy nagyon kevés a nem financiális értékekből készült filmek száma. Valóban, ha az AMERIKAI mozik látogatottsági adatait, valamint az ezekből befolyó bevételeket szemléljük, kitűnik, hogy a filmek egy részét ténylegesen anyagi célok mozgatták. Ezek a filmek telis-tele vannak hatásvadász eszközökkel (úgy a technika, mint színészi játék tekintetében), és mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél nagyobb tömegeket vonzzanak magukhoz. Erre a legkecsegtetőbb reklám az Oscar-díj - ennek azonban számtalan kivétel mond ellent, hiszen ezrével vannak olyan értékeket hordozó filmek, amelyeket méltán részesített díjban az Akadémia (A vágy villamosa, Egy makulátlan elme örök ragyogása, A felolvasó, Az órák, stb.). Bizonyos filmek azonban MÁS szándékot képviselnek, kevesebb réteget érintenek, ezért soha nem kerülhetnek a multiplexek vetítőtermeibe. Ezek a művészfilmek, amelyek bizonyos elemeit, volt eset, pont az Oscar-hajhászat miatt, egyes hatásvadász-könnyfacsargató "nagy" filmek annyira, de annyira igyekeztek/igyekeznek lemajmolni - megsúgom, számomra, mind a Schindler listája, mind a Nevem Sam, mind a Milk ebbe a kategóriába tartozik, a borzalmasan rossz Esőemberről már nem is beszélve -, sajnálatos módon, nagyrészt sikerrel. Így történhet, hogy ezek a szándékoltan "sokatmondó" filmek szintén nagy bevételt tudhatnak magukénak a tavaszi-nyári szezon idejére, és örök klasszikusként maradnak fenn a köz emlékezetében, akik annak idején azért sompolyogtak be a vetítőtermekbe, hogy végre ők is kaphassanak valami olyasmit, ami szép, fájdalmas, s aminek a végére mégis felemelő, tiszta érzéssel távozhatnak haza. Az igazi művészfilmek azonban teljesen más célokat tűznek ki maguk elé. Szembesítik a nézőt önmaga rejtett énjével, van, hogy szinte eszköztelenül (Orfeusz, Hazatérés, Az órák, Egyszer), máskor gyomorba vágó brutalitással (Lilja 4-ever, A fiúk nem sírnak, Mennyei teremtmények, Mulholland Drive). Szerencsére, az Akadémia ezeket a filmeket szintén előtérbe helyezi, jelezve, hogy Amerikában még nem halt ki teljesen az igazi művésziségre való igény. Én is ezeket a filmeket preferálom, és sokszor nem tudom megállni a harsány kacajt, ha véletlenül eljutok egy Esőember-féle "szépfilm" vetítésére, és szembetalálom magam egy-egy "nagyjelenettel", amely során a terem 99 százaléka a zsebkendőjét keresgeti. Jelen filmnél ugyanez a helyzet állt fenn, lehet, mégis megérte megtekinteni, hiszen - céljával eltérően - üdítő jókedvre fakasztott. |