Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Riviére - Cinemax2, 12:31 |
Nagy durranás 2. - A második pukk - Moziverzum, 12:50 |
Segítség, karácsony! - Film Café, 12:50 |
Csillagok között - HBO3, 13:26 |
Forráskód - Mozi+, 13:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Ed Harris (74) |
Judd Nelson (65) |
Mary Elizabeth Winstead (40) |
Steven Waddington (56) |
Randy Newman (81) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A szerelem földje |
Pierre Franckh |
2009-03-21 18:13.33 |
??
Szerintem Emily Blunt remek színésznő. :) Nem ismerem a karaktert, de Johansson szerintem a báját és a testét viszi majd bele. Bluntot egy karakán, erőteljes szerepben tudom elképzelni. :) Ez a karakter melyiket képviseli majd? |
2009-03-21 08:56.10 |
Bocsi, ugye a hónap helyett napot akartál írni?
Csak hogy a realitás talaján maradjunk. Egyébként nem kell kelteni a feszültséget, ha kicsit belegondolnál, és számolnál (annyira még csak megy), rájönnél, hogy nem mindegy, az ember hétköznapokon 22-kor vagy 02-kor megy aludni. Kézcsók! |
2009-03-20 21:19.27 |
Memento
Vágy és vezeklés Elemi ösztön Cserbenhagyás Kétely Más világ A belső ember Hát többségük nem filmtörténeti jelentőségű, de hirtelen ezek ugrottak be. |
2009-03-20 17:35.18 |
Drágaságom!
Amíg napi 80 hozzászólást lősz el (csak itt), és sokszor rátévelyedbe rendkívül nívós adatlapodra látom, hétköznapokon éjjel kettőig osztod itt a nem létező eszedet, addig ne is várj arra, hogy képes legyél matekot tanulni. Matekból ha megcsinálja az ember a leckéjét gimiben, bőven elvan minimum egy négyessel. Csak néha az agyat is erőltetni kéne, nem csak a hülyeséget. |
2009-03-19 19:26.04 |
Iszonyatos lehet, amin most keresztülmegy a családja. Fiaival együtt megnevette esését hétfőn, most pedig temetésre vár. Rémületes. Sose történjen ilyen senkivel.
Más: abszolút nem vitát akarok szítani, sőt! Ne haragudjatok, de nem hiszem el, hogy képtelenek vagytok kiírni MAGYARUL, hogy nyugodjon békében. Magyar emberek vagyunk, illő volna három betűnél többet röffenteni ide. A nyugodjék békében is messze nem elég kifejezni Richardson hiányát és a döbbenetet. De mégis több három pötyögésnél a billentyűzeten. |
2009-03-19 14:31.13 |
Később írok méjlt. :) |
2009-03-19 14:30.59 |
Hát épp ettől ÉL ez a film!
Viszonyítási pontok nem találhatók a történetben, hisz azok mi magunk, az olvasók/nézők vagyunk (legalábbis szerencsés esetben). Épp ezért vagy arra ébredünk rá, hogy a film azzal példálózik, hogy hogyan ne élj. Más esetben azt üzenheti még, hogy változtass. Bár aki játszott boldogságban él, annak már nem biztos, hogy felnyitja a szemét a film. Engem mondjuk épp ezért meggyőzött a film. Azért is jelent olyan sokat számomra, mert - mivel asszem 13 évesen láttam először - segít ráébrednem és önkritikusnak lennem azokban a pillanatokban, mikor játszom az érzéseket. Mert biza van, hogy előfordul (remélem nem vagyok vele egyedül). A spleen-es hangulat pedig jó dolog. :) Én nem tudnám elképzelni azt, hogy folyamatosan minden happy, attól megundorodnék. |
2009-03-19 14:20.16 |
Még most sem hiszem el. Ilyen gyorsan, ilyen hamar.. Megrendítő. Vanessa Redgrave még a végén túléli az egész családját...
Részvétem! |
2009-03-18 22:11.31 |
A cím egyszerű. :)
Virginia Woolf eredetileg Az Órák című regényt kezdte el írni. Később változtatta meg Mrs. Dalloway-re. A régi munkacím pedig Michael Cunningham regényét fémjelzi. "Csakhogy a filmnek belülről figyelve, minden felszín alatti dolgon elgondolkodva sincs mondanivalója, csak hangulata." Hangulata biztosan van, nem is akármilyen. És az is biztos, hogy lehetetlen "megfejteni" a filmet. Nem is az a cél. Nálam a lényeg, hogy megnézem, és feltöltődöm. Nem csak érzelmileg, mert mindig mutat valami újat is - karaktereket tekintve, és úgy magáról az életről nyújt valamit. Döbbenetes kritikával él, és nem csak a női karaktereket tekintve. Leonard Woolf szabályokba, rendszerbe szorítja kapcsolatukat, és nélkülözi az érzelmi alapot. Dan egyszerűen nem látja a fától az erdőt, illetve csak nem akarja. Richard minden tekintetéről süt a világból való kiábrándultság. Jól tudja, hogy felesleges a világon, és tényleg csak azért él, hogy Clarissát kielégítse. Iszonyatos érzés lehet csak emiatt életben maradni - hogy másokat álmokba ringassunk. Brrr. Szóval ez a sztori megmutatja, hogyan ne élj. Azon is gondolkodtam legutóbb (bár tudom, ezt sem kérdezte senki :D), hogy végül mi lesz Clarissa jövője. Mindenki sorsát megismerjük vagy a történelemből vagy a visszacsatolásokból. Clarissa sorsára viszont csak homályos "előrejelzéseket" kapunk. És hiába hallhattuk Woolf-tól a film vége felé, hogy már csak Clarissa sorsát kell eldönteni, nem kapunk - én legalábbis nem kaptam - választ. Lehet, el kéne olvasni Woolf munkáját. Amúgy pont hétvégén néztem meg. Gondoltam bekapcsolom az első perceket a nyitózenékért. Aztán úgy maradt a lejátszóm. Meg én is. Plunketnek igaza van, aki sosem volt túl még "lelki válságon", az bizonyára nem érti, meg nem is érzi a filmet. Még "jó", hogy kevés olyan ember van, akinél mindig mindig tökéletes. |
2009-03-18 21:47.11 |
Lehet, az én meglátásaim rosszak, de én még mindig azt látom ebben a filmben, hogy a gyerekeket állítja be egy nemcsak felesleges, de terhes tényezőnek. És ez roppant szókimondó, ilyen témakörrel tényleg nem mindennap találkozni.
Itt a gyerekek a bűnösök. A szereplők többsége a gyerekeik, a családalapítás miatt képtelenek a kényszerített helyzetükből kitörni. Hisz már tényleg semmi más nem tartja őket vissza képmutató életük feláldozásától. Maximum még a változásoktól való félelem. A pedofil embernél pedig nem kell taglalni, miért a gyerekek jelentik a testi és lelki börtönt. Mindenesetre számomra óriási film, de egyetértek, nem is csak az átlagnézőnek, hanem mindenkinek megfekszi a gyomrát. Nem egy esti mese, de még olyan sem, amit szívesen újranéznél évente. |
2009-03-18 18:05.33 |
Najjjjja. Így kell filmet nézni. |
2009-03-16 20:12.08 |
Hétvégén ismét megnéztem a Piafot. Sokkal többet adott, mint tavaly.
Marion Cotillard játékának jellemzésekor nem hat közhelyként a TÖKÉLETES jelző, a rendezés viszont a középszer szintje körül mozog. Olivier Dahan és a forgatókönyv a film fekete pontjai. Cotillard és a frenetikus dalok miatt több a film egy átlagos eresztésnél. Sőt! Általuk válik a darab egy erősen jó filmmé. Itt bővebben írtam róla: [link] |
2009-03-15 20:36.50 |
Vato Locot, StormShadowt, Sakált, Lasimocit, Jerrycot utálom.
Anitabagwelltől és Allektótól felfordul a gyomrom, Évicem a fórum színvonaltalanságának forrása, na és persze ezt a címet jogosan viseli még Beetlejuice, Plunket, Városi Vadász, Fémszívű és Szamuráj. Ottóóó is egy nulla, szorosan mögötte pedig Delpiero és Micsu. Mangilla és Mekare pedig szót sem érdemel. JackSparrow idegesít, nem értem, miért linkel be mindent a felesleges topikok közé, hisz itt minden egyes topik aranyat ér, pláne, amit Kárpátaljai srác nyit. Supiman, Sokdudu és Superstan, a 3 S, már elérik a fórum által megkövetelt minimális intelligencia-szintet. MrMojoRisin1-et pedig bannolni kéne, hihetetlen, hogy mi mindent összefecseg a különböző topikokban, de persze filmes részlegen még egy sort sem olvashattunk tőle. Ez igaz Laca001-re, valamint Betegeshre is. :) (Bocs, akit kihagytam. :D) Nézzük az értelmesebbjét! Kárpátaljai srác menő, Pirosalma és primadonnái kedvenceim, Bricsi még mindig a példaképem, Csubi és Kelly Bundy pedig mint király és királynő viszik a prímet. Süsüvel kiegészülve a Három muskétás is lehetnének. Ildikó12 érvelési módszerével tankönyvek sorát tölteném meg. Penészhiltonban pedig megtaláltam azt a személyt, akire valóban minden ittlévőnek példaképként kellene tekintenie. Mégis be kell vallanom, legnagyobb büszkeségeim az Alkonyat és Zekefron topikokban bújnak meg. Csin-csin pedig gyorstalpalóként szolgálhatna mindenkinek, aki össze-vissza nyitogatja a topikokat. Persze a legjobb fej az egész Filmkatalóguson Csernakakos. :))) (Ezt az egészet pedig természetesen komolyan gondolom, mielőtt valaki azt hinné, viccelek.) |
2009-03-15 17:17.49 |
Nos, engem nem ütött teljesen szíven.
Viszont egyetértek Anitabagwell-el: FONTOS film. Tényleg ideje volt ilyen kendőzetlenül bemutatni azt a fertőt, ami ott megy. Gondolom, az amerikai fiataloknak és az ottani érintetteknek sokkal többet jelenthet ez a film, mint bárki másnak a világon. A jelenlegi háborúról azonban mindenkinek megvan a saját kis gondolata. Kimberly Peirce nem a szokásos "peace"-rizsával állt elő. Mindössze ridegen taglalja ezt a rendszert, górcső alá vesz egy fiatalembert, akit teljesen bedarál az egész. Elvek csapnak össze, de végül, mint tudjuk, nem az kerekedik felül, amelyiknek kellene. A háborúról, vagy akár magáról a katonáskodásról sosem fogunk megegyezni. Van, aki szerint szégyen, ha az ember fia nem áll be katonasorba. Kérdem én, minek? Mi hajtana? Csak a mai helyzetet nézve: ezért a hazáért küzdjek? Na neee. Hogy aztán visszajöjjek azért, hogy életem végéig kísértsenek az emlékek? Hogy miattam gazdagodjon meg a város pszichiátere? Aztán végül én is, meg az ország is szarban lesz? Hát nekem speciel ez nem volna cél. SPOILER Amikor a határon állt az anyjával és Mich-el, egyszerűen letisztult, hogy soha nem fog menekülni a háborútól. Bármit tesz, ha visszamegy, ha nem, élete minden pillanatát mélyen meg fogja határozni. A csúcspont pedig a vége-képsorok... S egyben a legnagyobb bemutatás Amerikának. Ő már nem azért ült vissza a buszra, hogy a hazájáért küzdjön. Kit motiválna ezek után a saját hazája? Azért ment vissza, hogy túlélje. Nem másért. Ezek után pedig nem csoda, hogy hiányzik a nemzeti összefogás, a hazaszeretet. Marad helyette az undor, a menekülési vágy egy jobb életbe, valamiféle eldorádóba, ami puszta illúzió. De talán még mindig jobb, mint a jelenlegi helyzet. A színészeket tekintve nem panaszkodhatunk. Ryan Philippe egész jó, a vége-játékát leszámítva. Mamie Gummer és Ciarán Hinds csipetnyi szerepükben is helyt állnak, Abbie Cornish egyre jobban játszik. Channing Tatumról pedig ezek után sem állíthatjuk, hogy színész. Összességében szép film volt ez, remek gondolatébresztő. Igazi élményt nyújtott. De ami tényleg a legfontosabb: jelentős film. Súlya és célja van. Biztos vagyok benne, hogy nem utoljára láttam. Kimberly Peirce nevéről most már nem egy remekmű, hanem egyenesen kettő fog eszembe jutni. |
2009-03-15 11:19.32 |
Ezzel én is így vagyok. Általában sehová sem járok. A Port.hu-ra a kritikákat olvasni járok fel. Minden filmnél össze van gyűjtve jó nagy csokornyi kritika, azokat megéri olvasgatni. |
2009-03-15 11:17.45 |
Én is kevesebbszer tolom fel magam ide, taszít a légkör. Filmes hozzászólásokat olvasgatok, és néha én is pötyögök valamit.
Köszönöm! :) Bár több időm volna szerkeszteni. |
2009-03-15 11:15.52 |
Kelly Bundy hsz-ei a mai napig olvashatók. Mind a harmincezer regisztrációja. Ezeket általában nem törlik ki, csak egyszerűen nem tudsz bejelentkezni a neveddel. |
2009-03-15 11:14.13 |
Nem tudom. Viszont ha felnézel egy-egy más fórumra, pl. a PC Guru Online fórumra, ott láthatod, hogy sokkal rendezettebbek a dolgok. Ott egyszerűen van FEGYELEM, ami innen nagyon hiányzik.
Bár nem vagyok ott túl jártas, egyszer-kétszer, ha felnéztem, de ismerőseim szerint ott elképzelhetetlen egy olyan eset, hogy egy Kárpátaljai srác szinthez méltó fórumozó hetek óta rontja a színvonalat. A 10-es skálával nagyon egyetértek veled. Sokkal, de sokkal árnyaltabb lehetne az egész. Én még az adatlapokon végeznék módosításokat. Jó lenne, ha az adatlapokon meg lehetne szűrni az osztályzatokat csillagok alapján. Így könnyebb lenne egy-egy fórumozótárs érdeklődési körét is bemérni. Emellett én külön kategorizálnám a filmes topikokba és a külön topikokba érkező megnyilvánulásokat. És jó lenne, ha osztályozott filmjeink listáját le lehetne menteni. Pl. ha megszűnik a regisztrációnk, vagy az oldal, akkor kéznél legyenek az információk. Mindegy, ezek csak személyes tippek, nem is a fegyelemre vonatkoznak, de szerintem ezzel rendezettebb, átláthatóbb volna az egész oldal. |
2009-03-15 11:06.54 |
Igen, ez így van.
Valóban nehéz volna olyan rendszert kitalálni, ami minden szempontból pozitív változást hozna. Abban viszont gondolom mind egyetértünk, hogy kell valami változás, mert eszméletlen, ami a topikokban történik. És elképesztő az értelmi színvonal is. Kárpátaljai srác bannolását már több hete kértétek, és azóta is itt lébecol. Ezek után már hiába is törlik: ostoba megnyilvánulásai olyan topikokban hagynak nyomot, mint a Kate Winslet, stb. helyek! |
2009-03-15 10:37.03 |
Jó kérdés.
Egyelőre a Doubt-ért és A szabadság útjaiért nagyon odavagyok. Az Elégia is borzasztóan tetszett, bár kedvenc nem hinném, hogy lesz belőle. Majd az idő eldönti. A Gran Torino pedig óriási film, mióta láttam, folyamatosan azon pörgök. Az Erőszakik is tetszett, de így utólag visszagondolva, nem top. Májusban láttam először és azóta is utoljára - pedig amelyik film engem magába kebelez, azt számtalanszor meg tudom nézni. Nem hagyott bennem különösebb nyomokat, pedig nagyon annak indult. A Westler óriási darab, de engem akkor is a Forrás határoz meg napról napra, mióta csak láttam. Persze a kettőt amúgy sem lehet összevetni, és Aronofsky mindent kihozott a sztoriból. Bruce Springsteen számát pedig sosem felejtem el. Egyelőre ennyi, nem hinném, hogy sokat fog változni a dolog (bár ne legyen igazam). A Stop-Loss most nagyon felizgatott, köszönet érte Anitabagwellnek. :) És még vár rám egy-két tavalyi darab, pl. A Burn After Reading és a Seven Pounds... Majd meglátjuk. |
2009-03-14 21:26.43 |
Inkább nem értékelem. Ciki számba megy, inkább nyoma se legyen az adatlapomon. |
2009-03-12 14:19.26 |
Megbabonázó, lehengerlő, isteni film!
Igen, ezek az első szavak, melyek eszembe jutnak, pedig nagyon is tartottam tőle eleinte. A szerelmes filmekkel kapcsolatban mindig is volt egyfajta ellenszenvem, többek között a hollywoodi romantikázás miatt. Ebben a filmben viszont - bár témája a szerelem - én teljesen más dolgokat láttam. Ez a lenyűgöző két óra tulajdonképpen a TISZTA, ELEMI érzelmek gyűjteménye. A két főszereplőt nem is szerelmeseknek, hanem igazi testi és lelki TÁRSAKnak láttam. Szerelem helyett inkább SZERETET sugárzott a képernyőről, a legtisztább, legszebb fajtából. Egy dolgot még ki kell emelnem, aki most már nem csak az Elégia egyik nagy csúcspontja, de Scarlett Johansson után újabb színésznő ejtett rabul: Penélope Cruzról szeretném azt mondani, hogy élete alakítását nyújtotta, hiszen egyszerűen TÖKÉLETES volt, de nem mondhatom, mert még jó pár filmje megtekintés előtt áll. Penélope ebben a két órában egy valóságos jelenség. A képernyőn gyakorlatilag szikrázik testben és lélekben egyaránt. Parázslik körülötte a levegő. Nem csak tökéletes mélységekig formálta karakterét, de - és ezt úgysem fogom tudni rendesen kifejezni - egyszerűen TISZTA SZÉPSÉG áradt belőle. A tekintete, a hangja, egyszerűen mindene. Elvarázsolt engem, nem tudok szabadulni a film megfelelő jeleneteitől. Ben Kingsley így szinte fel sem tűnt - számomra Penélope felbukkanása a képernyőn azonnal kizárt mindent. Persze a színészóriás is alkalmazkodott a többi színészhez, ezért nagyszerűen játszott, csak úgy, mint Peter Sarasgaard. Isabel Coixet rendezése a vége fele kissé mintha megbicsaklott volna, de emiatt abszolút nem tudok rá haragudni, mert úgy érzem, óriási élményt kaptam tőle. A filmre ezen kívül mindössze egy dolog miatt haragszom: az első félidőben a megszakítások - az apróbb jelenetek Kingsley és Hopper között - számomra elütöttek a légkörtől. Itt jelent meg az öregség, a kor kérdése, de számomra ez nem illett a filmbe. Hisz ahogy láthattuk, Cruz és Kingsley között tiszta szeret alakult ki, ami hamar kizárta a korkülönbség kérdését. Ahogy látom, a tiszta és a szeretet kiemelt szavakat használtam a legtöbbször. És nem is érzek másként: erre a filmre mindig emlékezni fogok, mégpedig a fent említett jelző és fogalom miatt. Na meg persze azért, mert számomra itt vált Penélope Cruz színésznőóriássá. 90% |
2009-03-12 14:02.46 |
Persze, nem kell ekkora feneket kerekíteni neki, tényleg csak arról van szó, hogy valakinek bejön, valakinek kevésbé. Csak kezdtem furcsának érezni, hogy szinte mindenki ajnározza, engem meg egy cseppet sem hatott meg. Nem értem, miért.
Viszont tegnap volt szerencsém az Elégia című fantasztikumhoz (láttalak írni a topikban, az öt csillagod után azt mondtam, ezt muszáj látnom). :D Na és attól például padlót fogtam. Zseniális mű. |
2009-03-10 19:54.11 |
Egyetértünk. :D
Itt tartunk ma 2009-ben, büszkék lehetünk rá, mondhatom. |
2009-03-10 19:51.20 |
Üdv!
Én ezt inkább csak véleménynek nevezném, hagyjuk a kritika szót. :) Na megpróbálok válaszolni a pontjaidra, de a sorrend nem fog menni. 2. Igen, szerencsére én is találtam benne értékes pillanatokat. A film első fele igazán merész, a tárgyalótermi jeleneteket is imádtam, bár a végére számomra kifújt. 4. Ezt valóban sikerül elérni, bár szerintem Hanna teljes karaktere passzívan volt bemutatva. Gondolom egy, az eseményt átélt személy még a film végén sem enyhülne meg a nő iránt. Belőlem valahogy képtelen volt kiváltani mindenféle érzelmet - haragot, szánalmat, imádatot egyaránt nem éreztem iránta. 9, 10. Ebben egyetértek. Bár Kate Winslet számomra súlyozottan többet nyújtott akár a Titanicban, akár A szabadság útjaiban. És az összes többi: Ha jól veszem ki soraidból, Te olvastad a regényt. Én is leírtam a blogomban, hogy előnyömre vagy hátrányomra - nem olvastam a könyvet. Ezek fényében úgy tűnik, inkább hátrányomra. Látom, hogy belőled sokkal hevesebb, erősebb érzelmeket váltott ki a film, és természetesen közelebb is áll hozzád. Nos, egy nagy szerencsém van a mozizással kapcsolatban: csettintésre képes vagyok azonosulni a karakterekkel, akár még elemezgetni is őket, és nagyon könnyen át tudom érezni az egész lényegüket, önmagukat. Sokszor már ott érzem magam egy-egy jelenetnél a filmek alatt. Viszont ennél a filmnél - bármennyire is vártam már erre a produkcióra, és bármennyire is nagy reményeket fűztem hozzá -, semmit sem éreztem. Mintha falak lettek volna köztem és a tévé között. Ez biztos rajtam is múlott, de amint az imént írtam, pillanatok alatt kizárom általában a külvilágot, és máris ott érzem magam a filmben. Itt egyszerűen nem ment. Nem tudom miért, de csak a regényhez tudom visszavezetni. Talán el kellett volna olvasnom azelőtt, hogy megnézem a filmet. Majd egyszer megpróbálom azt a felállást is, bár szerintem amelyik adaptáció nem állja meg a helyét az eredeti könyv/stb. nélkül, az nem jó film (ezt is leírtam). Nem lehet, hogy számodra/számotokra azért nyújtott ekkora élményt a film, mert olvastátok előtte a regényt? |
2009-03-10 19:40.35 |
Biztos hallottátok Ti is, hogy Brazíliában nemrég egy 9 éves kislányt megerőszakolt a mostohaapja, a kislány terhes lett - méghozzá ikrekkel -, és (nem véletlenül) az abortusz mellett döntöttek.
Erre az egyház kitagadta az érintetteket. Na én ehhez már nem tudok mit szólni, itt tart a mai frenetikus, lehengerlő egyház, ehhez csak gratulálni tudok. Mindjárt el is kezdek tapsolni. :@ |
2009-03-10 19:37.59 |
Szűzisten, mi megy itt! :D |
2009-03-08 19:14.10 |
Én is elnézést kérek, rosszul reagáltam.
Írásom mondjuk tényleg félreérthető. Igazából azt akartam finoman kifejezni, hogy nagyot csalódtam a műben, csak épp leírni nem akartam, mert elegem van abból, hogy azon topikokban, ahol rosszat írok egy filmről, széttépnek (lásd! Taken). De most már a blogomban is leírtam, szóval mindegy. Lényeg a lényegben az, hogy Az Órák után klasszisokkal jobb filmet vártam Stephen Daldry-tól. A film minden jelenetében ott motoszkál a lehetőség, de én kiaknázatlannak éreztem minden momentumát. Biztos bennem van a hiba, de én egyszerűen nem éreztem ezt a filmet. Lehet, hogy a könyvet is el kellene olvasnom, bár attól tartok, az még inkább csak azt sugallná, hogy ez a két óra nem egy kiemelkedő produkció. Pedig imádom a művészfilmeket, a komoly hangvételű, tartalmas darabokat. Szerettem volna, ha ez is katarzist nyújt, vagy legalábbis egy szép emléket. Ennek hiányában viszont számomra ez a film 65%. Itt bővebben írtam róla, ha érdekel valakit. [link] |
2009-03-03 14:09.23 |
Mielőtt legközelebb véleményt nyilvánítasz olyan emberekről, akiket abszolút nem ismersz, legalább nézd meg az értékelt filmjeit.
Ebben az esetben ugyanis nem csak az derül ki, hogy abszolút alaptalanul teszel alaptalan megjegyzéseket - bármiféle előzetes információ nélkül, hanem az is, hogy ha szétnézel, értékelt filmjeink nagy része egyezik csillagokban. És, legalább próbáld megérteni, hogy valójában mit írtam az előző hozzászólásomban. Persze nem várom el, hogy ezek után még szépen, kultúráltan válaszolj nekem, ne adj Isten belásd, hogy hülyeségeket feltételezel, hisz ez már berögzült Filmkatalógus-mentalitás. További jó napot! |
2009-03-02 20:45.12 |
Szerencséd van. :)
Azt a filmet azt hiszem, én is láttam. A nap, a hold és a csillagok a címe. Nem tudom, miért jegyeztem meg ennyire, mert csak félig-meddig láttam, és annyira meg sem hatott. [link] ,_a_hold_es_a_csillagok_the_sun,_the_moon_and_the_stars/pls/fi/films.f ilm_page?i_film_id=38483&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=2&i_top ic_id=2 |