Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Legendás állatok és megfigyelésük - HBO3, 07:35 |
Vissza a jövőbe - RTL, 07:45 |
Érvek és életek - Filmbox Premium, 07:55 |
Egy cowboy karácsonyra - Mozi Klub, 08:10 |
Sose fagyunk meg - Duna World, 08:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Clancy Brown (66) |
Robert Duvall (94) |
Diane Keaton (79) |
Vinnie Jones (60) |
Shea Whigham (56) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Elmentek otthonról |
Stephen Geoffreys |
2010-08-20 20:41.21 |
Úgy látom, Te úgy 13.000-rel előttem jársz :-) |
2010-08-20 20:39.50 |
Észre sem vettem, köszi! :-) |
2010-08-20 20:38.00 |
Nyugodtan elolvashatsz itt bármit, amit írtam :-) Nem tengek túl. Épp egy filmre írtam be, amikor ez a fantasztikusan nagy ívű kérdés a szemem elé került. |
2010-08-20 20:33.20 |
Magánügy. |
2010-08-20 20:32.08 |
Ezt már mindenki döntse el maga - hogy klasszikusokat idézzek. Mindenesetre legalább 146 jobb (és építőbb) időtöltést fel tudok sorolni, mint mosatni az agyamat egy képernyővel. Bocsi. |
2010-08-20 20:30.02 |
12 egy tucat PL-futballista, felmarketingelve. Úgy látszik, Balotelli lesz a következő ilyen tuningolt figura. Semmit nem tett még le az asztalra, viszont állandóan nyomatják. |
2010-08-20 20:27.17 |
Szerintem egészséges ember ritkán néz tv-t. |
2010-08-20 20:25.41 |
Az élet olyan, mint a sakk. Csak több benne a paraszt. |
2010-08-20 20:21.26 |
Szeméttelep van közelebb is, és fizetni sem kell érte. |
2010-08-20 20:17.30 |
Az elejét és a végét leszámítva számomra mindenféle szempontból szórakoztató film volt - de Almodovartól ennyit el is várok. |
2010-08-07 05:52.13 |
A cigány és a pap
-Hát, tisztelendő úr, Isten az atyám, nekem semmi meggyónni valóm nincsen. Nem iszom, nem nőzöm, és másfél éve még csak nem is loptam. -Tudom, fiam. De a jövő héten szabadulsz. |
2010-08-06 07:13.01 |
Számomra a film lényege a világra születettség csodája, az emberi létezés szentsége. Vagyis a létezésünk. Szőröstől bőröstől. Úgy ahogy van. Cuzámmen. Detszól. Magától értetődően Kosztolányi jut az eszembe: a Halotti beszéd, a Hajnali részegség... Szeretem ezt a filmet, a maga gyengeségeivel, tétovaságával, önismétléseivel, a néhol locsi-fecsi vagy fűzfafilozofálgatásával stb. Kevés, igazából nagy mondat hangzik el. Kevés újszerű vagy elemi erejű filmi-képi megoldás látható. Bizony vannak benne üresjáratok is. De ez az angyali téblábolás mégis valahol nagyon rokonszenves és közeli. Igyekszik ráébreszteni önmaga csodájára az embert. És akkor itt megint Kosztolányi. |
2010-08-02 09:30.32 |
Nagyon tetszik!! nem ismertem, köszi! :-) Cserébe:
Rendőrök járőrözés közben két aknát találnak egy járdán. Egyikük elkezdi piszkálni az egyiket. - Hülye vagy? - förmed rá egy másik. Mindjárt felrobban! - Nyugi!- válaszolja egy harmadik. Akkor majd azt mondjuk, hogy egyet találtunk. |
2010-08-02 06:13.55 |
Javaslom pl. a Youtube-on elérhető Erdős Péter interjúkat figyelmesen végignézni, -hallgatni a témában. Szerintem igen messzire vezetnek a szálak, ha az ember gondolkodik. Mindenesetre hogy kiből mi lehetett, hogy egész generációk kit ismerhetnek, kit nem, mit hallgathatnak, mit nem, az tőle függött. Tanulságos pl. ahogy a magyar rocktablót kommentálja. Vagy amit a lelkiismeretről mond... |
2010-08-02 05:13.16 |
Az Ötödik pecsét fantasztikusan nagy film. Minden ízében. Molnár Tibor is az. Kár, hogy a kettő nem jött össze.
Nem tudok válaszolni a kérdésedre. Szerintem nincs is rá válasz. Csak a hiány van bennem és a méltó elismerés szándéka. |
2010-08-01 21:43.32 |
Szeretem és szívesen nézem Bertolucci filmjeit, mert nincs kecmec. Figurái, hősei valóban emberek, nem desztillált vizet isznak és nem adóalanyok. Találkozásaik, kapcsolataik, viszonyaik vállalt és nem (gyors)fo/agyasztott valóságok. Karakterük, sorsuk ettől fenséges, gyönyörű és tragikus. Itt nincs new game, csak over. Erkölcsük a legmagasabb fokú: mindenért magukkal felelnek és fizetnek. Miközben ők maguk megvehetetlenek. Köszönjük, és bravó, Mester! |
2010-08-01 21:40.00 |
Egy interjúban Erdős Péter tömören úgy jellemezte, hogy egy cezaromán varázsló. Aki nem tudja, ki volt Erdős Péter, ideje tájékozódni, mi is a dörgés. Íme némi betekintés (folytatás és egyéb érdekességek tőle ott, ahol ez is):
http://www.youtube.com/watch?v=Mam4-m9JQCQ Presser zenéje elsőrangú. Ugyanezt tartom Preisneréről is. A két név elképesztő hasonlósága pedig csak most tűnt föl! :-) Érdemes volt itt rájönnöm erre :-) |
2010-08-01 21:26.44 |
Szeretem és szívesen nézem Bertolucci filmjeit, mert nincs kecmec. Figurái, hősei valóban emberek, nem desztillált vizet isznak és nem adóalanyok. Találkozásaik, kapcsolataik, viszonyaik vállalt és nem (gyors)fo/agyasztott valóságok. Karakterük, sorsuk ettől fenséges, gyönyörű és tragikus. Itt nincs new game, csak over. Erkölcsük a legmagasabb fokú: mindenért magukkal felelnek és fizetnek. Miközben ők maguk megvehetetlenek. Ismét csak bravó, Mester! |
2010-08-01 18:48.36 |
No, végre egy Bergman-film, amit megevett az idő :-) És nem is volt nehéz dolga... 1-2 valóban eltalált mondatot, megmosolyogtató helyzetet leszámítva erősen felejthető filmecske. Ráadásul vígjáték lenne szegény... Az egészből egyedül Eva Dahlbeck játékára emlékszem majd vissza szívesen. No, meg arra a 37. perc körüli férj-feleség-mikroszkóp-cigarettatárca jelenetre, ahol az egyik hangmikrofon árnyéka szinte végig jelen van a falon :-) Végre egy kis fricska, kedves Mester! :-) |
2010-08-01 07:10.14 |
Számomra a Póba után igazából egy szövegfilm. Itt minden alapja a szöveg. Amit és ahogyan látunk, láthatunk, az függ attól, ami, ahogyan és amikor elhangzik. A szöveg maga hullámzó, több helyütt amolyan odakarcolt. Mindannyian tudjuk, érezzük, hogy pl. az adott érzésekről, helyzetről, viszonyokról lehetne esetenként többet, ütősebbet, találóbbat, igazabbat, teljesebbet is mondani. De most nem ez a cél. Hiszen többségében úgy van, hogy ami történik velünk, közöttünk, abból sosem lesz előadás. Mert csak próba. Előkészület, ahogy pl. Márai is írja. És hát ez a film pedig egy próba utánról beszél. Amikor álmunkból felébredünk. Vagy visszatérünk a próba helyszínére valamiért. Valami apróságért, amitől majd jobbak leszünk a saját színpadunkon, amikor eljön az ideje. Hisz ez egy olyan előadás, ahol valaminek mindig ideje van. |
2010-08-01 04:50.42 |
Köszi a linket: kár, hogy a készítője kezdeti lendülete abbamaradt.
Szakácsit nagyon kedveltem. Szinkronszínészként pl. vitán fölül zseni volt. Igen , az is igaz, hogy rengeteget ivott és dohányzott. No, és persze az is, hogy egyike azon színésznagyságainknak, akiket a nézők elementáris szeretete, józan értékítélete és elismerése éltet tovább. Mivel sem a szakma, sem a média hangadó részétől nem kapják meg a töredékét sem annak, amit megérdemelnének. Csak néhány példa, kikre is gondolok még (a teljesség igénye nélkül): Molnár Tibor, Bánhidi László, vagy akár még Márkus László is ide sorolható. Szerencsére ez a szégyen ránk, nézőkre nem vonatkozik. Igaz, nem is vagyunk az ilyen-olyan hatalom kitartottjai vagy fizetett manipulátorai. |
2010-08-01 04:30.53 |
A magyar színjátszás felejthetetlen alakjai közé tartozik. Soha, semmilyen szerepében nem volt pl. rossz, modoros vagy ripacs. Ahol megjelent, ott az általa alakított karakter olyan természetességgel és intenzitással hatott, hogy neked csak egy dolgod volt: nézni és hallgatni őt. Játékának minden pillanata élmény volt - és ebben szerintem semmiféle túlzás nincs. |
2010-08-01 04:10.22 |
Annyira fátyol lepi nálam, hogy nem is emlékszem, miről lenne szó. Úgyhogy semmi gond. Most volt egy kis időm, és beírogattam, -kóstolgattam néhány fórumba: ott találtam rá erre - nagy örömömre. |
2010-08-01 04:06.23 |
Aki Olavi Kaurismäki (Orimattila, 1957. április 4. – ) finn filmrendező, forgatókönyvíró, színész, producer. A finn rendező-producer-forgatókönyvíró-színész méltán híres szakmájában, alkotásait az a sajátos "északi" hangulat jellemzi, melynek fontos alkotóelemei a tragédia, a szomorúság, a pesszimizmus és az irónia. Nem kérdéses, hogy az ő keze alatt kiadott film egységes lesz, mint ahogyan azt az azóta klasszikussá vált munkái ("A múlt nélküli ember", "Bűn és bűnhődés" stb.) igazolják. Kaurismäki filmjeinek nézése közben a nézőt valósággal magával ragadja a történés, a hangulat, az egész gondolati világ, a színészek játéka a filmtechnikai eszközökkel együtt egyedülállóan hiteles.A múlt nélküli ember (2002) című filmje nagydíjat kapott Cannes-ban, egyik főszereplőjét, Kati Outinent pedig a legjobb színésznő díjával tisztelték meg. Ősszel a nemzetközi filmkritikusok – FIPRESCI – éves szavazásán ítélték neki a legjobb film díját. Oscarra is jelölték, valamint az Európai Filmakadémia legjobb film, rendező és forgatókönyv jelölését is megkapta, de – mint a finn filmhét sajtótájékoztatóján hallottuk – a rendező sokkal büszkébb a helsinki hajléktalanok díjára. |
2010-08-01 03:59.39 |
Egyetértek. Az olasz bajnokság olasz vezéregyéniségei már csak a nevükből élnek. Ez nem bántás, hanem tény. Egyébként teli vannak nagyon sok tehetséges fiatallal. Kíváncsi lennék, az itteni fórumozók hányat és kiket ismernek közülük? Én pl. már velük építettem volna az idei VB-csapatot, kiegészítve néhány valóban jól teljesítő (és most itt beégetett) "öregebbel" (pl. Rossi / Roma). |
2010-08-01 03:55.14 |
Köszi. Nekem is tetszett, amit feltettél :-)
Szeretem a jó filmzenéket, és szerencsére sok van. Pl.az Arizonai álmodozók (rendező: Kusturica, zene: Bregovic) összes dalát ajánlom, íme közülük kettő: http://www.youtube.com/watch?v=LqjktVjkrFk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=jIIA9zpBfvc&feature=related |
2010-07-31 21:21.18 |
Peace Orchestra - Shining
http://www.youtube.com/watch?v=2X-redbDsc0 |
2010-07-31 21:19.53 |
Párnakönyv |
2010-07-31 21:18.03 |
Ilyet én is tudok: Ha pl. Greenaway, Inarritu, Bergman, Tarkovszkij, Fábri Zoltán, Lars von Trier, Kaurismaki, Jarmusch stb., stb. rendezte, az csak jó lehet :-) |
2010-07-31 21:12.42 |
Greenaway |