Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Sebhelyek - RTL Három, 01:10 |
Sötét vizeken - Paramount Network, 01:25 |
Nyitva - Prime, 01:50 |
Utolér a végzet - Moziverzum, 02:00 |
Nyughatatlan özvegyek - Film4, 02:25 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Larroquette (77) |
Christina Applegate (53) |
Joel Kinnaman (45) |
Billy Burke (58) |
Jill Hennessy (55) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Róma (sorozat) - Vélemények |
Amelie csodálatos élete - Vélemények |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Vadászat (2020) - Vélemények |
Van Helsing - Idézetek |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A mumus |
Taron Egerton |
2009-12-28 04:31.58 |
javítás: egyenlő (ilyen nagy hajnalban nem mindig emgy a személy szám egyeztetés egy mondaton belül:((((:D) |
2009-12-28 04:31.03 |
DDL??? Szeretem azt a filmet nagyon, de bőven elég ide Keanu Reeves. Ez a film a komolyabb és jobb kategória, ám elmarad azoktól melyek nagysága DDL nagyságával egyenlőek. DDL sok lett volna, pazarlás. |
2009-12-27 23:59.36 |
Akadhat olyan is, akit azért nem érintenek meg a "komolyabb" filmek, mert eleve túlnőtt rajtuk. Van, ami nekem is csak felesleges taglalása egyértelmű dolgoknak. Azokat nem szeretm és unom. Mások szeretik, mert nekik nem volt egyértelmű és úgy érezhetik, tanultak valamit.
Másrészt a mai világ nem engedi meg azt, hogy olyan sokszor legyünk kipihentek és türelmesek, hogy értelmes dolgokra érdemben odafigyeljünk. Vagyis sokaknál így van. Persze sajnos, az első kategória egészen kevés egyedet számlál, de előfordulhat. |
2009-12-27 23:55.01 |
A Spencer-Hill filmeken én is hatalmasakat nevetek. Chaplin kicsit más. Egyedi, és zseniális, hogy képess vállalni azokat az égő dolgokat, amiket megtett a filmekben. Nem leszólás, mert szeretem nézni, szórakoztat, de inkább furcsa módon. |
2009-12-27 23:50.04 |
Ez egy nagyon szép gondolat, de csupán emberi lényünk érzelmes részét reprezentálja. |
2009-12-27 01:08.05 |
A film maga az amolyan lightos kis langyos négyes. Nem rossz, Will Ferrel játéka nem olyan idegesítő, mint amire számítottam, nincs benne annyi nyál, mint amire számítottam, bár nekem így is sok.
Személy szerint utálom. Elismerem, hogy nem rossz, de utálom. A mikulásos dolgokat világ életemben hülyeségnek tartottam, úgyhogy már eleve az ilyen téma hallatán az unalom és gyomorforgás hidege ráz ki. Anyám meg húgom ezt nézte, én is elszenvedője voltam. Néhány részlete poénos volt és inkább ilyet nézzenek a gyerekek, mint a sok Hanna Montánát és egyéb agyrohasztó baromságot. Kell az ilyen, de én az én részemet inkább felajánlom:D |
2009-12-27 00:59.09 |
Imádom a filmet! Hihetetlen hangulata van. "Nagy film, minden tekintetben. Chaplin balfszkodásait is szívesen nézem, mert van az egészben valami, ami magával ragad, annak ellenére, hogy nevetést valójában nem képes kiváltani, inkább csak elnéző mosolyt, de valamiért mégis nagyon lehet élvezni.
Ez az életrajzi film pedig minden tekintetben zseniális.A képei, a rendezés(az nekem pont olyan, amit szeretek), nem száraz, nem túl mesés. A színészek meg...hát ugye nem kell ecsetelnem. Ez a sokszornézős kategória, a helye a kedvencek és értékesek polcán. |
2009-12-27 00:52.32 |
Azok a képváltások, meg az elmosódott effektek engem is zavartak. Rossz volt a szememnek is, nem díjazta. |
2009-12-27 00:51.12 |
Érdekes keverék. Némi Armageddon, némi Apolló 13, egy kevéske A magból, meg valamennyi saját ötlet. Semmi extra nincs a tartalmában, de a történet és gondolom a költségvetés engedte határokon belül a tartalmi középfokot kompenzálja a látvány és a részletek kivitelezésében felfedezhető aránylag jó mértékű ötletgazdagság. Közepesen izgalmas, egyszer kifejezetten élvezhető "jófilm". Megéri a valamivel több, mint másfél órát. |
2009-12-27 00:49.34 |
Ez a tíz részes sorozat az egyik legjobb, amit ebben a témában láttam. Hatalmas kedvenc, mert sokat modd, sokmindenről. Egyben végignéztem tegnap előtt és újra előjöttek a régen általa generált gondolatok.Szerencsére Spielberget alapul véve a komolyságát és hangulatát megadó Harmadik Típusú találkozások látványvilágához hasonlatosan - persze több technikai lehetőséggel - olyat kapunk, amit nem érzünk eltúlzottnak, ám a maga egyszerűségével el tud képráztatni. El tud, mert úgy csodálatos, hogy akár valóságban is ilyen lehet. A rendezéssel igazán nincsen baj, mindent kibogoz, amit ki kell, olyan ütemben, ahogy nagyjából a legjobb.
Az ötlet nem teljesen új és nem is annyira eredeti, ám kompenzálja ezt az, hogy maga a téma sincsen eltúlozva és egy olyan teóriát választott a téma kapcsán kialakult nézetek sokaságából, amely könnyen válhat igazzá is, logikája megvan, a lehetőség adott, a feltételek - szerintem - szintén. A sci-fi mindig lélektannal, kritikával, drámával vegyül, sőt általában a sci-fi rész csupán hordozó, csupán kenőanyag. Itt azért egyformán fontos mindkettő. A tudományos része (fantasztikusnak nem szívesen titulálom, merta szó erősen irracionális tartalomra utal és ez esetben nem hinném, hogy arról beszélünk. A lehetőség itt van, az ég hatalmas, a látókörünk pedig aligha terjed ki oly átmérővel, hogy akár csak egy pillanatig is elvessük a sorozatban látottak lehetőségét a több ezer, sőt megszámlálhatatlan dolog lehetőségével együtt) kemény kritika is az emberről. A kislány narrációjának egyszerű, ám valójában nagyon sokat mondó jellege keményen véleményt mond az emberi kegyetlenségről. Az emberi ostobaságról, elveaultságról, szűklátókörűségről. Nincs minden kimondva, nincsen szájba rágva, de ott van, vagy az útmutatás van meg, az irány adás, hogy merre is indítsuk a gondolatainkat egy egy téma kapcsán, egy egy viselkedés vagy tett láttán, vagy akár magunkba nézve, melyet a film " a szem a lélek tükre" hangzatú bölcsesség érdekes értelmezésével mutat meg. (Crawford és az unokája példája) A kislány felfogása az a szintű értelmi és érzelmi fejlettség, amit én nagyon nagyra tartok és ami nagyon sok emberből hiányzik, sőt, inkább fogalmaznék úgy, ritka ember az, aki birtokolja. Kicsit Buddha. Bölcsesség. Persze csak saját emberi lényünk szbadta határokon belül tudunk egyenlőre mozogni, lehet hogy agyunk felszabadításával ez sokkal magasabb szintű lenne vagy teljesen más. A sorozatot nézve egyik logika lapján mégegy gondolati szálon képzelhető el, hogy a történelem istenei vagy nagyra tisztelt uralkodók és bölcsek nem feltétlenül csupán emberi lényüknek köszönhetik azt, ami mindmáig fennmaradva tanítja a világot. De persze az UFOk szimbólumai is lehetnek annak a hatalomnak, ami a fejünkben van. Csak elő kéne szedni és tudni bánni vele. " Az ember kegyetlenné válik mikor fél." Az emberkritika erre a gerincre támaszkodik a sorozatban. Nagyon igaz. Azok az emberek a legdurvábbak a legkegyetlenebbek, akik bizonyos helyzetekben alulmaradtnak érik magukat és ez félelemmel tölti el őket. Félnek talán attól aki föléjük kerekedett, vagy szerintem leginkább attól, hogy nyilvánosan is fény derül rá, valóban ők a gyengébbek. Ezért igyekszenek minél lejjebre taposni azt a másikat, aki valami olyat mondott, tett, ami nem őket igazolja, ami legyőzte őket. Ezt megelőzni akarva, acsarkodni kezdenek, aljasul, kicsinyesen. Gondolják, ha ők a hangosabbak, akkor a másikat már nem hallja meg a világ, az éppen aktuális környezet. Nem akarattal van ez így.A gyáva belül, tudat alatt remeg. A belső rettegése külső állatságban mutatkozik meg. Fél, tehát támad. Fél, tehát támadásnak vesz mindent, ami nem őt igazolja, ami esetleg romba döntheti addigi elképzeléseit, ami ellent mond neki, és joggal mond ellent. Az emberek általában rettegnek a kérdésektől. Rettegnek rákérdezni az alapvetőnek vélt mindennapi "magátólértetődőségekre", melyeknek nagy valószínűséggel valós értelmük nincsen. Fél, mert ha rákérdez és kiderül, hogy értelem tényleg nem bújuk meg mögötte, akkor már egy kapaszkodóval kevesebb. És ez sokat számít a gyáva embernek, mivel ő retteg belül, magába sosem kapaszkodhat, kell neki a külső rend a belsőt kompenzálni. Az ember retteg. Sok ember retteg és nem tudja még magáról, ha pedig a fejére olvassuk, felháborodik és az előző soraimban taglaltak okán minimum acsarkodni kezd. Fél az újtól és ismeretlentől, mert az magáan hordoz mindent, ami több, erősebb lehet nála, amivel szemben nem tud mihez kezdeni. Az az ember amelyik belül fél, aljas és kegyetlen és belerokkan végül a saját félelmébe. - Szól erről is ez a tíz rész. Elismerésem a forgatókönyvvért, a rendezésért és a vizuális megoldásokért, melyek nem terelték el a csupán szórakoztató kis UFOs sorozat irányába a dolgot. A sorozat egy hatalmas kérdést generál abban aki belegondol: Az evolúció vagy fejlődés magasabb foka lehet az, hogy az érzelmeid feleslegességét felimerve túl tudsz lépni azokon, ám a racionalitás, fejlődés érdekében az érzelmeid generálta energiákat mozgósítani tudod? Sok bajom van ezzel. Az érzelmek érthetetlenek. Kellenek azok? Persze sok sok jót adnak. Sőt azok adnak élvezetet csupán. Mert ha tanulsz is és az ad évezetet, akkor is az érzelmeid miatt van. Mert szeretsz tudni. Sokszor segítenek, előre visznek(kitartás, bátorság, akarat, elnézés stb) de nagyon sokszor hátráltatnak is(az előzőek ellentétei) A csupasz, érzelem mentes gondolkodás vajon viszi előre a fejlődést? Furcsa lény az ember. |
2009-12-27 00:43.57 |
Helo! A probléma ott kezdődött, hogy jóval lentebb F.T.P. értelmetlennek titulálta a filmet és nem értését fejezte ki. Jó lenne, ha nem csupán egy motívumot, egy kifejezést vagy egy mondatot kapnánk ki egy hozzászólásból netán vitából, mert abból az eredeti vitatéma helyett egy nagyon félrement magyarázás kerekedhet.
Elsőre is írtam, nem az a gond, hogy nem teteszik. A baj, az ha valaki nem találja a tartalmát. Egy tartalmas és sokat érő dolog is lehet valki számára taszító vagy bármi negatív, de a tény attól tény marad, azt a nemtetszésünk miatt miért megkérdőjelezni? Pláne akkor, mikor (ez estben) egy Cannibál Holocaustot többre értékel valaki, mint egy elkészítésében, ötletében iszonyatosan bonyolult és végig sínen maradó valamit, ami nagy nagy zsenialitást igényel az alkotó rézéről. Na de mindenek előtt lényeg, hogy ne ragadjunk ki semmiből csak egy valamit. A környezetet is meg kell vizsgálni, különben a végén még fogalmunk sem lesz miről is beszél a másik.:) |
2009-12-26 21:16.46 |
Zygmunt Bauman - Globalizáció
Azért tetszik, mert informatív, néhány a vilában zajló - sokszor átláthatatlan - folyamatot leír egysezrűen. A nyelvezete kifejezetten jót tesz a szókincsnek és a kifejezésmód csiszolásának. Élveztem olvasni, még ha a téma nem is éppen az, ami engem igazán érdekel. |
2009-12-26 20:16.09 |
"Ne a tükröt okold, ha a képed ferde."
Meseszerűnek mondtad a jelképes kifejezésmódot, leszóltad. Erre mit lehet mondani? A Cannibál Holocaust elmebeteg emberek állatkodása, mely társadalomrkritikának lett beállítva, ám valójában céltalan kegyetlenkedés. És ha azt a filmet elismeréssel emlegeted, ezt pedig a jelképei miatt, melyek közül egyetlen jóval többet mond, mint a másik egészében(sőt, az még minuszba is képes lemenniXD), akkor erről a véleményedről az én véleményem bizony az hogy ostobaság. És azt is látom, hogy e film esetében nem láttál eléggé jól. Te magad, hogy tudatlan hülye lennél-e, azt nem tudom. |
2009-12-26 20:03.42 |
Pasolini pajtás nem semmi egy egyed volt. A témái és azok kivitelezése azért egyértelműen nem hétköznepi és súrolja a jóízlés határát. Sőt, azért egy két ízben át is lépi azt, de ez elnézhető, ugyanis okkal teszi. Az Ezeregyéjszaka meséiben láttam olyat, ami csupán céltalan meztelenkedés volt, de hát jólvan. A Saló ki tudja verni a biztosítékot, nem csak a finomkodók esetében.
Van aki nem fogja fel, mi volt az értelme és mi az értelme az ehhez hasonló filmeknek agy akármiknek, van aki felfogja ugyan, de ehhez nincs gyomra. Ők nem szeretik ezeket. Én nem mondanám, hogy tetszett a film. Undorító, félelmetes és iszonyúan megrendítő. Eleve azt nem bírom elviselni, hogy egy személy szabadságát egy másik korlátozza. A kényszer mindig rettegéssel, undorral töltött el. Na de itt van azért több is, ami kikészítheti az embert. Szerencsémre nem vagyok finnyás, és amég nem nekem kell megtennem bizonyos dolgokat és csak filmen látom vagy könyvben olvasom, érdeklődést vált ki belőlem - persze ha van értelme, csak akkor. Nekem az tetszett ahogy Pasolini kritizál, lealáz bizonyos dolgokat ezzel a fertővel amit filmre vitt. Nem csak egy rendszert egy filozófiát, hanem eleve az embert is kritizálja a társadalmat is. Sok van ebben a filmben, nagyon sok. Van amit nem lehet megmutatni vagy megkritizálni hatásosan ha csak finomkodunk. Néha el kell túlozni a dolgokat, néha nagyot kell ütni, hogy akit célozunk az meg is érezze. Nem értem azokat akik ebben botrányt látnak és elmebetegséget. Természetesen bátorság kell ahhoz hogy ilyet tegyünk emberek elé. És szerintem mindenki hazudik, ha azt állítja hogy - azért remélem nagyrészt nem élvezetből - de eszébe jutnak elmebeteg dolgok, undorító dolgok. Nem mindig csak az jut eszünkbe amit elimerünk, ami mellé odaállunk, amit szeretünk. Sőt még az sem az alsó határ amit elviselni avgyunk képesek. Eszünkbe jut olyan is amitől idegenkedünk, ami iszonyatos undorral tölt el. Nos, Pasolini felhasználja ezeket és alkot velük. Kritikát, vélményt mond, emberi legbelsőt mutat. Ez a film visszataszító, undorító és szörnyűséges. DE! MUTAT, MONDD ÉS RÁVILÁGÍT. Durván, de konkrétan. Kert pedig nem a dolgok, hanem a ház köré való. |
2009-12-26 19:13.07 |
Amit csinálsz az nem munka, hanem hivatás. Legalább van mégegy napod, hogy örömet szerezz azoknak a szerencsétlen gyerekeknek. |
2009-12-26 19:08.54 |
Nem minden az aminek látszik. Ezért kell látni is, nem csak nézni. A jelképek szerintem jó dolgok. Asszociásciós készséget, fantáziát, műveltséget, észt igényelnek. Én szeretem a jelképeket. Szeretem azokat a dolgokat, melyek hétköznepi jelentése teljesen eltér attól, amire éppe egy másik témában használják őket. |
2009-12-26 18:44.19 |
Egy történet, ami megérint, ami közben és után belegondolhatunk abba, milyen szomorúságot okozhatunk, ha nem figyelünk valakire és nem törődünk vele(a gyerekünkkel, a szüleinkkel vagy bárkivel, aki ezt igényelné), belegondolhatunk, mennyire jó dolog ha képesek vagyunk néha a fantáziánk erejével örömet okozni magunknak, megnyugvást taláni, valamit ami befogad, aahol nem kívülállók vagyunk, nem csak elszenvedői az életnek, hanem a játékosai is.
A két gyerek, akik nem egy idillikus családi háttérből jöttek, akik kicsit mások mint a többi, akik azért mert másabbak, sok sok kellemetlenséget élnek át, akik ezektől a kellemetlenségektől mégsem keserednek meg, nem lesznek kegyetlenek, hanem emberségesnek maradva inkább megkeresik magunkak azokata körülményeket, amik kompenzálják a körülöttük lévő világ rútságát, ridegségét és bántó mivoltát. Erről szól ez a film. A művész is azért 2teremt a semmiből világokat", mert amiben él, az nem megfelelő számára. (ezért nem lehet valaki bölcs és művész is egyben) Szép ez a történet. De azt azért meg kell jegyeznem, hogy nem csak azok képesek a képzeletvilágukat annyira erősen használni, hogy néha - mikor- az kell a fejükben éljenek, a gondolataikban létezzenek és ne a világban, akik nem képesek talpon maradni a világban. A képzelet nagyon nagy ajándék és az élet nem mindig szép színes, de miért ne lehetne kiszínezni? Van egy jó kis dalszöveg részlet, " színezd újra, színezd újra, az életed, ha megfakulna..." Ez nem egy ostoba történet, itt nincs igaznak beállítva a sok sok elképzelt dolog. Itt "csak" képzelet-igaz, így nem válik a csodából hülyeséggé, komoly film marad. Ez egyaránt szól felnőttnek és gyereknek. Miért nem lehet ilyeneket gyártani inkább? Nincs benne semmi nyál, csak amennyi az életben is. Nincs benne semmi ostobság, nincs benne semmi túlzás. Ez szép, komoly, okos, érzelmes. Élvezhető, szerethető. Nagy érték, ha valaki képes elképzelni magának azt amit éppen szeretne. Ha képes vagy azt hinni egyedül táncilva, hogy egy sziget tengerpartján vagy a homokban, ha képes vagy elképzelni, hogy Toscana dombajit bámulod Bocellit hallgatva...ezek mind adnak egy egy plusz lökést az élethez. Persze mindenkinek az, amit szeret. Én sokáig a gondolataiban éltem, jobbak mint a valóság, de nem mondanám, hogy nem lehet megtalálni a tökéletes keveréket. Azt hiszem nekem sikerült már. |
2009-12-24 17:00.05 |
Bódog karácsonyt! |
2009-12-24 16:36.05 |
A Salo az rendben van. Na de a Cannibal Holocaust az meg mit akar mondani? Fú, ember, minőségi különbség van e kettő között és enyhén szólva nem kevés. Saló és Cannibal holocaust is tetszik, ez már eleve fura, mert azok sincsenek egy szinten, de az meg mégfurább, hogy ha ezek után ez nem tetszik. Vagy ennek túl sok értelme volt és látni is kellene nem csak nézni...?
Ha nem tetszik rendben van. De azon még mindig nem térek napirendre, hogy a Cannibal Holocautnak van mondani valója ezét meg nem találod. |
2009-12-21 00:07.11 |
Jaa...hát ezeket is elég csak megdícsérni.
Ha meg eléggé be vannak rúgva akkor meg mindegy. De én elmegyek, mert hajat kell mosnom meg ilyesmi. Talán még jövök. Szép estét addig is.:) |
2009-12-21 00:05.49 |
Hogggyne! |
2009-12-20 23:54.02 |
Hosstesslány és plázacica egy és ugyanaz. Általában a plázacicák mennek el hosstesslánynak, mert ott semmi nem számít, csak hogy hogy elggé kifesti e magát, aránylag szép -e és úgy öltőzködik ahogy éppen kell. Na meg elég butácska ahhot hogy olyan kis picsácska legyen, aki miatt j9n a szórakozóhwlyre a sok hapsi. Ezeknek semmi dolguk nincs. Semi komoly, semmi ami munkának nevezhető. |
2009-12-20 23:32.28 |
szaloncukker |
2009-12-20 23:27.24 |
Moulin Rouge-ba a lábamat be nem teszem. A hosstesslányok járnak oda akikkel dolgozom. Elbeszélgetek velük meg stb, nincs baj velük, de madarat tolláról embert barátjáról, úgyhogy nem szeretnék velük mutatkozni.
Összegezbe, még a közeláben sem voltam annak az utcának. Be sem tudom határolni, de mindegy is, sajnos nem tudok menni:( Kemény lehet két helyen nyomni. Án nem csak viszonylag hanem én konkrétan iszonyat sokat dolgozom. De már nem sokáig, mert megyek vissza haza szerintem. Most kettő okom van maradni. Az egyik a gitár a másik meg a pasi ügyem. Csak ez az oka hogy nem léptem még le. |
2009-12-20 23:18.16 |
Sapka |
2009-12-20 23:17.53 |
A hol? Nem tudom az mi és hol van:))))
Szerdáig meló aztán irány haza karácsonyozni a femilivel. Mi van Veled? Rég beszéltünk. |
2009-12-20 23:09.12 |
Lakótársam nyula zabálja a padlószőnyeget.
Gyönyörű lógófülű nyuszi, de tarkón vágom, mire a gazdija hazajön, az hótziher. |
2009-12-20 20:47.36 |
A Juventus meg azt gondolja: Rohadj meg te!:)))) |
2009-12-20 20:43.56 |
http://www.youtube.com/watch?v=HMksPmJiMV4
Mike Oldfield- Sentinel Élőben - bele lehet halni ás benne lehet élni. Ez az ember minden, minden van benne. Hihetetlen mire képes. A harmónia béke minden formája benne van a zenéjében. |
2009-12-20 16:18.22 |
Hát hogy a Juve megint kikapásra áll...komoly problémák vannak. Nem a játékosok miatt. El vagyok keseredve. |