Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Polár Expressz - RTL, 09:40 |
Az első ember - Cinemax, 10:10 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 10:15 |
Virágba borult karácsony - Mozi Klub, 10:15 |
King Kong - Mozi+, 10:25 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jess Harnell (61) |
Piros Ildikó (77) |
Nick Moran (55) |
Peter Medak (87) |
Joan Severance (66) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
2022-es választás |
- Filmes Sámánok Rendje - |
Érdekességek! |
Romper Stomper - Vélemények |
A platform (2019) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Hetvenöt |
Rosa Salazar |
2010-01-01 03:09.56 |
Akkor ha nagyvonalakban jól számolok 60 év körüli vagy!
Boldog új évet neked és ne vedd tolakodásnak, vagy rosszindulatúságnak eme szilveszteri fejszámoló akkrobatikai mutatványom! |
2010-01-01 02:37.30 |
Boldog új esztendőt kívánok minden király imádónak, idelátogatónak és a királynak is! |
2010-01-01 02:29.40 |
Boldog új évet minden fórumozónak! |
2009-12-30 20:49.42 |
Néha csodaszámba megy, hogy egy remekműhöz érkezik két hozzászólás! |
2009-12-30 20:30.35 |
Tisztelem azokat az embereket akik nem fognak értelmetlen "csakazértis" vitába. (értelmetlen)
Van vélemény, van szubjektum, nem agitál, meghallgat, szemlélődik és sajátos véleménye van. Ez a viszont tisztelet! Ezt szoktam hiányolni a filmkaton sok esetben. A tág és a szűk interpretáció fogalma, illetve a szűk és a tág fogalma (tenyeres és fonák) Örömmel vettem, hogy Te is megtiszteltél alább! Még egy kérdés gondolatiságod kapcsán. Mi az amit keresel, avagy nem találsz a filmekben, no jó, túl tágan fogalmaztam. |
2009-12-30 19:46.17 |
Nem tudom, hogy ki ő és nem szeretem az előítéletességet, de vannak nevek melyekből nehéz jól kijönni. |
2009-12-30 19:20.21 |
Most biccentek keményen és többször!
MOZI! A film helyet kér újra otthonában! |
2009-12-30 19:14.17 |
Est-West(ern)-Burlesk!:)) |
2009-12-30 18:50.39 |
Bocsika!
Nem figyeltem meg minden gondolatod részletesen! Kant kapcsán, ha már esztétikai minőségekről beszélünk, megkerülhetetlen számomra Hegel. Mi a művészet? Rengeteg válasz van, defíníciók nélkül! Gondolom eddig egyetértünk. Hegel azt mondja, hogy a művészet, az eszme átsejlése, áttetszése az anyagon. Részemről soha nem hallottam szebb nekem tetszőbb megfogalmazást. Tételezzük fel, hogy egy olyan világban élünk, mely erőszakmentes, belebotlassz egy mozgóképi pincealjba, ahol a vászon képkivágásán ez a némafilmi zenével tuningolt látvány kerül eléd. Nincs Kant, nincs Hegel, nincs Lenin, nincs Hitler, kizárólag a látvány. Akkor mit jelent a hatás? Kizárólag a békés ember előtt feltűnő, vizuális kommunikációs befogadásról, a képi világ nyílt egyenes üzenetéről beszélek, mely helyet kap a tudatod érzelmi polcán. Amennyiben elvnonatkoztatsz, feledd a bolsevizmust! A filmet nézd! |
2009-12-30 18:17.22 |
Hí de cziki vagy!
Arcomra utolsó mondatoddal, pimasz csehes formani mosolyt fakasztottál. A groteszkedet! Szubjektivitás, vélemény, Neked most behúzok öt csillagot! |
2009-12-30 17:48.44 |
Mint előbb írtam sok mindenben igazt adok Neked, azaz véleményed és forrásaid, tudásod, fedik a valóságot.
Clairt, aki Orrwell jóslatait bőven megelőzte, azonban nagyban meghatotta Eizeinstein nagyívű tudása. Amennyiben montázstechnikáról beszélünk nem kerülhetjük meg az intellektuális montázst, mely szintén a Patyomkin alkotójához kapcsolható. Forma és tartalom. A nagy demokáré hazájában az usának több államában és franciaországban is tiltott volt a film. Nocsak, nocsak a a burzsuá proletarizmus, avagy a neoliberális előfutárok, stb... (Mikor 1982 telén honvédként egy őrbódéban gubbasztottam mínusz 20 fokban seggbe tudtam volna lőni a demokárét, mivel "miatta" ücsörögtettek ott.) Kiszolgálója volt egy rendszernek, mely kenyeret adott a szájába. Vertov, Kulesov, Pudovkin, "Patyomkin"... Ma karosszék-antropológusként taylorista zöldséglevest kotyvasztva könnyű etnocentrizmust kiáltani. Propaganda ide, forma oda, a filmtörténeti, filmvilági egyetemes formanyelv úttörője volt akár teteszik a bolsi csillag akár nem. Szabó Istvánunk is volt már tán 5/5-ös is, filmet írni képvarázslóként mégis jobban tud mint a filmkat valamennyi vörös és fehérgárdistája, meg a formálisan végzett filmrendezők nagy garmadájának többsége együtt kis hazánkban. A kettő csillgot Eizenstein művészetére, vagy pártállására adod? Mint írtad van forma és van tartalom. No meg filmesztétika. |
2009-12-30 16:06.15 |
Sok igazság van abban amit írsz, de nem ártana filmes éltrajzi könyveket olvasni.
Clair (a francia cinema pur, a tiszta film vezéregyénisége említést tesz Eizeinsteinről, kicsit más megvilágításban) Sztálin a legjelentősebb szovjet tömeggyilkos e filmet betiltatta. |
2009-12-30 15:38.44 |
Talán a legdemokratikusabb rendszer ami valaha volt e golyóbison az rendkívül szűk értelemben értelmezhető!
Kalózok világa ahol a fekete egyenlő volt a fehérrel és körírással vésték nevüket a papírra. A demokáré a vízbe fulladt! |
2009-12-30 15:20.30 |
Vártam, már rég vártam egy filmet, mely másáképp láttat. Átlépte a kollektív emlékezet határát súrolva a scifit és adott egy pofont a műfaji és a szerzői filmnek is. (megszoktuk tőle)
Lehetséges külsősként vélekedni valamiről, ami a születésünk küszöbe előtt történt és mégis annyira távoli, mint a dinoszauruszok világa. Alapvetően megfordult a mágneses tér. Sólyom és patikány, üldöző üldözött, ambivalens paradox világ, egy film ahol keveredik a hipertext a majdnem kontextussal. Még hogy Tarantínó lejjebb adta. He! Színvonal mit csípőből kezel, (tán 63-as születésű.) Félelmetes az antiszemitizmussal, a rassz világával való játéka. Játék, melyet a filmen belüli filmmel fejel meg. Túllépvén azon még dokumentum, filmtechnikai oktatást is tart (a celluloid gyúlékonyságának rejtelmei, kioktatás a néző felé kicsit morbid, ám hozzátartozik T. Világához) Bátran, felvonultatja a filmvilág történeti reprezentánsait úgy, hogy az észrevétlen marad a néző számára. Tételezzük fel, hogy a film önarckép. Akkor is megtörténik mindez, ha egy valós történeten lovagló őrült teszi mindezt? Feltettem egy T-s kérdést. Játsszunk el a gondolattal! QT zsidó! QT nem zsidó! QT náci! QT nem náci! Lépjünk tovább máig hatolóan! Ki a patkány és ki a sólyom? Felcserélődhetnek-e a szerepek, miközben a precíz stratégia hebehurgya eszement gagyizmusba fullad. E filmben soha ne keresd a racionalista megoldást! Már Bazin rég megmondta, hogy a valóság hű ábrázolása nem művészet! Tarantínó tiszteli a szekvencia múltját, sajátosan vigyázzba áll, miközben figyelmeztet! Pár napja nem hagy nyugodni! Amennyiben 1 csillaggal jutalmazod a brigantikat megértelek. Vártam, már rég vártam egy filmet, mely másáképp láttat. Átlépte a kollektív emlékezet határát súrolva a scifit és adott egy pofont a műfaji és a szerzői filmnek is. (megszoktuk tőle) Lehetséges külsősként vélekedni valamiről, ami a születésünk küszöbe előtt történt és mégis annyira távoli, mint a dinoszauruszok világa. Alapvetően megfordult a mágneses tér. Sólyom és patikány, üldöző üldözött, ambivalens paradox világ, egy film ahol keveredik a hipertext a majdnem kontextussal. Még hogy Tarantínó lejjebb adta. He! Színvonal mit csípőből kezel, (tán 63-as születésű.) Félelmetes az antiszemitizmussal, a rassz világával való játéka. Játék, melyet a filmen belüli filmmel fejel meg. Túllépvén azon még dokumentum, filmtechnikai oktatást is tart (a celluloid gyúlékonyságának rejtelmei, kioktatás a néző felé kicsit morbid, ám hozzátartozik T. Világához) Bátran, felvonultatja a filmvilág történeti reprezentánsait úgy, hogy az észrevétlen marad a néző számára. Tételezzük fel, hogy a film önarckép. Akkor is megtörténik mindez, ha egy valós történeten lovagló őrült teszi mindezt? Feltettem egy T-s kérdést. Játsszunk el a gondolattal! QT zsidó! QT nem zsidó! QT náci! QT nem náci! Lépjünk tovább máig hatolóan! Ki a patkány és ki a sólyom? Felcserélődhetnek-e a szerepek, miközben a precíz stratégia hebehurgya eszement gagyizmusba fullad. E filmben soha ne keresd a racionalista megoldást! Már Bazin rég megmondta, hogy a valóság hű ábrázolása nem művészet! Tarantínó tiszteli a szekvencia múltját, sajátosan vigyázzba áll, miközben figyelmeztet! Pár napja nem hagy nyugodni! Amennyiben 1 csillaggal jutalmazod a brigantikat megértelek. |
2009-12-29 21:50.55 |
Barátom! |
2009-12-29 21:49.29 |
könnycsöppek |
2009-12-29 21:45.14 |
rossz a szemem,fülem...
szeretet,... |
2009-12-29 21:33.28 |
Fő! |
2009-12-29 21:26.32 |
No-menklatúrám el-csendesedett, opp,!
Játszanak velem, no! nem véglegesen! Csak a Csengő! Csengő! |
2009-12-29 21:19.42 |
Filmi világommal együtt! |
2009-12-29 21:13.07 |
Kép, hang, szinkron, kis-nagy gond!
Jelen vagyok! |
2009-12-29 21:08.55 |
Ember vagy még?
Szeretettel! Bocsika! Cziki... |
2009-12-29 21:04.48 |
Soha nincs soha! |
2009-12-29 21:01.38 |
Köszi!
Egyre inkább pink!!! |
2009-12-29 20:58.14 |
Vajon, olajon, minden hozzászóló látta?
Remélem nem csillagoztam! |
2009-12-29 20:53.17 |
Zűrzavar a hetvenes évekből... |
2009-12-29 20:23.56 |
Hét művészeti ág!
Hét! Bíró ..... |
2009-12-29 20:12.02 |
Van ilyen, emmá otthoni sakktábla, asszonnyal bergmani úton...
No nem beztetés A film azért film... |
2009-12-29 20:05.41 |
+2 |
2009-12-29 20:01.32 |
Néha film nélkül is figyelek...D:))) |