Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
The Commuter - Nincs kiszállás - Filmbox Premium, 16:30 |
Bűntudat nélkül - Mozi+, 17:00 |
Jurassic World: Világuralom - HBO3, 17:35 |
Váltságdíj - Film Café, 17:40 |
Sorstalanság - Direct One, 17:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Megszállottak viadala |
Amber Sealey |
2009-06-12 16:23.01 |
De én a fényt szeretem! :D |
2009-06-12 16:22.30 |
Csak annyira, mint itt. :) Önbizalomerősítésben jó vagyok. |
2009-06-12 16:19.07 |
Megláttam. :)
Ámbár a nap közben íródott párszáz hsz-t csak felületesen futottam át. |
2009-06-12 16:17.44 |
Hát nem is szoktam színpadi áriákat zengeni az árja fajról! :D |
2009-06-12 16:15.22 |
Ja, és ebből következik, hogy a szülő NEM fog beszélni a tanárokkal, még a gyerekről sem, nemhogy a tananyag egyes részeiről. Tapasztalom, alig lehet elkapni őket, pedig volna nem egy dolog, amiben rohadtul elkélne a konzultáció. |
2009-06-12 16:13.11 |
Csakhogy a családok jelentős része egyszerűen nem működök, szintén nagy hányadában a szülők -bár jó szülők- nem rendelkeznek annyi háttértudással, hogy gyermeküket oktassák, neveljék, aztán vannak olyan családok is, ahol elég idő nem jut a gyerekre. Az, amiről írsz, nem rossz dolog, de jelenleg talán a gyerekek 10-20%-a részesülhet benne. |
2009-06-12 16:10.27 |
Nem igazán. :(
Bár a szerencsésebb fiatalok összefuthatnak magamfajta jó arcokkal, akiktől tanulhatnak. :) |
2009-06-12 16:07.55 |
Isten veled! |
2009-06-12 16:06.03 |
Oncogito pénteki mocskolódását olvashattuk. Köszönjük. |
2009-06-12 16:04.51 |
Csakhogy szükség van egy társadalmi közmegegyezésre a tananyagot illetőleg. Azt kell oktatni, amire a társadalomnak (gazdasági-, kulturális- és morális téren) igénye van, és aminek az oktatása nem rombolja a szülők saját nevelési elképzeléseit.
Lehet, hogy 100 szülőből 1 örömmel venné a transzszexuális oktatás alternatíváját, de kb. 90-en érthető okokból elleneznék, így hát semmi keresnivalója az iskolában. A holokauszttagadással, a Szíriusszal, meg az osztályharccal is ez a helyzet. 100 szülőből biztosan van 1-2, aki örömmel venné, ha végre azt tanítanák, hogy holokauszt nem volt, másik 1-2 a magyarság szíriuszi származását látná szívesen a tankönyvekben, megint mások meg visszavágyják a marxista szemléletmódot. De a nagy többségnél mindez ellenérzésekbe ütközik, nyilvánvaló, hogy ezeknek a dolgoknak sincs semmi keresnivalójuk az oktatásban. |
2009-06-12 15:01.24 |
El is megyek, betevő falat után. :) |
2009-06-12 14:59.23 |
Van olyan is, persze. De a többségnél ez nem jellemző, akinél előjön, annál általában kamaszkori identitászavarról van szó, amit idővel maradéktalanul elhagy (mint pl. az Oidipus-komplexust, ami szinte minden kisgyereknél jelentkezik). Az esetek töredékében alakul ki valódi homoszexualitás. |
2009-06-12 14:55.59 |
Nevelőtanár. |
2009-06-12 14:55.06 |
Reméltem, hogy egy szintén J-szavazónak tetszeni fog. :DDD |
2009-06-12 14:52.08 |
Hát ezért verem fejem a falba, hogy itt nem működnek a dolgok...
És ami a durva a vitaindító cikkben, hogy ennek a transzszexuális irányzatnak a követői szerint amit én csinálok (mármint hogy elbeszélgetek a fiatalokkal többek között a szexről is, és próbálok nekik támpontokat adni), az egyszerűen ("a rasszizmushoz és az antiszemitizmushoz hasonló") BŰN! Magyarán szólva én megrontom a fiatalságot, ők meg jó irányba terelnék. Király. Még jó, hogy eleve egy, a többség adójából élősködő parazita vagyok, könnyebben viselem az ilyen kedves megnyilvánulásokat. |
2009-06-12 14:46.46 |
Szóval, ha jól értem, azt mondod, minden infót adjunk meg a gyereknek, ismertessük meg vele a világot, a dolgok teljességében, ez a szülő és az iskola feladata.
Tehát mutassuk be nekik, milyen szexuális altenatívák léteznek a többségi, heteroszexuális modellen kívül, aztán majd választanak a hetero-, homo-, bi-, transz-, sat. irányzatok közül. Gondolom, ugyanígy meg kell velük ismertetni a demokrácia, a liberalizmus, a kommunizmus, a fasizmus tiszta ideológiáit is, aztán majd eldöntik, hogy melyik mellett döntenek. Vallások esetében dettó, az ateizmus bemutatása után jöhet a kereszténység, iszlám, buddhizmus, zsidó vallás, neopogány irányzatok, sátánizmus, sat. -Mi volt ma a suliban? -Bioszon végeztünk a szexes témával, asszem ma az volt a téma, amiben állatokkal szerelmeskednek, nem jut eszembe a neve... -Zoofilia? -Igen, az az! Aztán töriből a kommunista ideológiából feleltünk, én sajnos csak négyest kaptam, mert nem tudtam megindokolni a kulákság kiirtásának elvi alapjait. -Jól van, kisfiam, az belefér. Angol? -Az ma elmaradt. Másikapu? -A másik apád most a bárban strichel, de estére hazatér, elmegyünk a moziba, megnézzük a kenparkot, abban is sok érdekesség van ám! -Mond apu, téged nem zavar, hogy másikapu idegen férfiakat szopl le a bárban pénzért? -Nem, nem kisfiam, mert mi szeretjük egymást, és a szeretet mindent megold. Meg aztán tudod, valamiből meg kell élnünk. Gyere, adok egy nagy puszit... -Óh, apu, olyan jó veled...! |
2009-06-12 14:28.19 |
Igen, de te már nem vagy gyerek. A nemi identitás, a nemiséghez való viszony kisgyerekkori utánzásokat követően a kamaszkorban alakul ki, általában sok stresszel, félelemmel vegyesen. (Első vérzés, magömlés, hormonok termelődése, változó test, szégyenérzet.) Ugyanakkor a kamasz kíváncsi is, kísérletezik, próbékozik, nem csak a nemiségével, minden téren. Elméleteket gyárt, lázad, bandázik, kipróbálja a cigit, az alkoholt, ma már kábítószereket, és akár szexuális extremitásokat is. Nem azért, mert hajlama van például a homoszexualitásra, hanem mert hajlama van a határok feszegetésére.
Ilyenkor nagyon fontos lenne, hogy a felnőtt világ világos és stabil példát mutasson arról, hogy hogyan lehet ezt átvészelni, ebből jól kijönni, és a jellem fejlődésébe sikeresen beépíteni. Sajnos ma ez se nagyon működik. |
2009-06-12 14:19.43 |
Ennyi erővel az "Ezt üzeni Lenin az úttörőknek" vagy az "Őshazánk, a Szíriusz" is lehet választható lehetőség, a Szodoma 120 napjáról nem is szólva. |
2009-06-12 14:17.24 |
Szerinted mitől lesz valaki "más", ha nem az őt élete során érő, és a másság irányába mutató tapasztalatoktól? A genetikát el lehet felejteni, az esetek piciny töredékében felelős a dologért. |
2009-06-12 14:13.34 |
Bölcsődei gondozónőktól és óvónőktől hallottam, hogy már a 2-6 éves gyerekek megdöbbentő dolgokat művelnek, bölcsödések speciel szexelőset játszottak. A kisfiú ráfeküdt a kislányra, úgy mozgott, mintha dugná, közben a nyelvét annak szájába dugta. Nem, nem puszilgatta, brutálban lesmárolta! Igaz, le nem vetkőztek. Oviban pedig egy időben nagy slágerként ette be magát a gyerekek agyába valami "de jó nő ez a férfi" nóta, és ezt kiabálták napokig, alig tudták a (nyilván náci) óvónők leállítani őket.
Közben dől a médiából a vadliberalizmus, egy hetes buziparádé, vécéülőkeszájú mária gruppenszexklubja, teriblek, Danika állatpornós anyja, meg fekete "csokicsakaszádbanolvad" pákó, meg sorolhatnám napestig. És mindez híradókban, hiánamagazinokban, nem csak éjjel tíz után. Na erre lapátoljunk még rá olyan faszságokat, hogy úgy lehetünk fiúk, meg lányok, ahogyan kedvünk tartja!? Tisztára, mint a Brian élete, követeljük a férfiak szüléshez való jogát! Azt írod, a jó szülő majd megneveli a gyereket. Teljesen jó megközelítés, egyetértek. Két "aprócska" bökkenő van vele. 1. Szerinted hány jó szülő van, aki erre képes? Akinek megvan hozzá az elhivatottsága és a tudása egyaránt? Ötből egy? A többi gyerek meg megy a levesbe? 2. A jó szülő reggel elmegy a munkába, délután hazaér, és gyűri a házimunkát. Jó esetben, mert olyan is van, aki este ér haza, és még a nagymamát is ápolnia kell. Elhivatottság és tudás ide, vagy oda, gyakorlatilag mennyi ideje is van a gyerekre? Néhány óra? És akkor szépen átveszik, hogy mi volt matekból, magyarból, angolból, töriből, föciből, bioszból, hagy ne soroljam az összeset, van egy nap 5-6 óra. Gyerek beszámol, a szülő meg korrigál, hogy igen, jól mondta a tanár, kivéve ezt és ezt, továbbá ne feledkezzünk meg arról sem, hogy... Hát ezt így nem sok szülő tudja megtenni. És ez még csak a dolog tanulmányi része, hol marad a játék, meg az egyéb dolgok? Hogy szétverik a közoktatást, az egy dolog. Oké, verjék szét, az iskola innentől gyerekmegőrző, amíg a szülők melóznak. Jobb megőrzőkben talán komoly bajuk sem esik, és ha közben még tanulnak is valamit, az pompás, ha nem, hát nem, majd megtanítja őket otthon a jó szülő. Ha ez a többségnek belefér, azt mondom, oké, tanítsa mindenki a saját kölykét. Na de odáig ugyan ne menjünk már el, hogy egyes "alternatív" pedagógusok(?) arról beszéljenek a gyerekeknek, hogy maguk dönthetik el, hogy fiúk-e, vagy lányok, ez ma már lehetséges, puncinak, fütyinek ehhez semmi köze! Ha tényleg odáig jutunk, akkor persze én is korrigálni fogok gyermekem fejében dolgokat, majd elmesélem neki, hogy a tanárnéni, aki ilyeneket mondott, azért kapja a fizetését, hogy tönkretegye a fajtánkat. Egyelőre nem kell vele foglalkozni, az óráján nyugodtan lehet rosszalkodni, kiabálni, tankönyvet hajigálni, aztán majd ha jobb idők lesznek, talán azt is megnézhetjük, ahogyan bedugják a dutyiba azt a ronda, gonosz kurvát. |
2009-06-12 08:30.30 |
Nem néztem őket, ellenben most alaposan megnézem a szemhéjam!
Ja, és csak ma vagyok jávorszavas, holnap már delfinlány leszek! |
2009-06-12 08:25.59 |
[link]
A következő lépés a társadalmi és biológiai faj megkülönböztetése lesz. Szóval aki kétségbe vonja, hogy én társadalmilag jávorszarvas vagyok, az a rasszizmushoz és az antiszemitizmushoz hasonló bűnt követ el. |
2009-06-11 23:33.18 |
Lebuktam... XD |
2009-06-11 23:30.40 |
Alulbecsülsz! Lánctalpassal járok! :D |
2009-06-11 23:28.20 |
Gumicsizmával! |
2009-06-11 23:18.17 |
Akkor talán térjünk vissza a humánum és a halál kérdéséhez.
X elkövet egy (vagy több) bestiális bűncselekményt. Mondjuk megerőszakol egy kislányt, majd meggyilkolja. Bűnösségéhez kétség sem fér, tettére fény derül, elkapják, rábizonyítják. Mi történik? Börtönbe kerül, ahol megverik, megerőszakolják, feldugják neki a seprűnyelet, egyszóval a maradék méltóságától is végérvényesen megfosztják. Ha kiszabadul is, nem lesz jobb ember. Ha eléggé összetört bent, akkor talán elvegetál élete végéig, és... meghal! Ha odabent nem törték meg igazán, folytatja, ahol abbahagyja, csak talán körültekintőbb lesz, és elássa a hullákat. Talán megint elcsípik, így megy ez élete végéig, és... meghal! Szerinted ez a humánusabb, vagy az hogy rövid úton megkapja a kötelet és meghal? Egyébként miért gondolod, hogy a halál rossz? |
2009-06-11 23:04.13 |
Jó éjt! :) |
2009-06-11 23:02.49 |
Azért áruld már el, neked volt? S ha igen, hogyan nézett ki a dolog? |
2009-06-11 23:01.14 |
Akkor rossz lett volna. :) |
2009-06-11 23:00.12 |
Uff. Írd még le, hogy idősebb vagy, okosabb vagy, mi nem tudhatjuk, de majd megtudjuk, és akkor belátjuk, hogy igazad volt. Hát persze. |