Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Egy igazán dühös ember - Film+, 21:00 |
Célkeresztben - AXN, 21:00 |
Volt egyszer egy vadnyugat - DUNA TV, 21:00 |
Halálos fegyver 4. - RTL Három, 21:00 |
Igazából szerelem - TV2, 21:35 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jess Harnell (61) |
Piros Ildikó (77) |
Nick Moran (55) |
Peter Medak (87) |
Joan Severance (66) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Kaja-pia topik, avagy: ki mit szeret enni-inni? |
Büntetlenül: Halálos csapdában - Vélemények |
Szólánc igékkel |
Három betű - egy mondat |
Polgár Péter - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Egy másik énem |
Samantha Scaffidi |
2011-03-04 00:22.19 |
Harmadszori megnézésre is marha jó.
Note - szinkronnal szerintem még jobb, mint eredeti hanggal. |
2011-03-03 18:07.35 |
Huhh, ez tényleg rettenet :)) |
2011-03-01 18:01.03 |
"a filmjei története nudli nolanéhoz képest" - Ez egy nagyon szubjektív kérdés. |
2011-03-01 17:02.19 |
Cameron nem tegnap kezdte a mozis bizniszt, de gyakorlatilag minden filmje kiugrik a tömegből, emlékezetes, újszerű.
Nolannak most szezonja van, hogy meddig tart, és hogy mennyire egyértelmű, majd még meglátjuk (korántsem olyan általános az ő megítélése sem, mint amilyennek talán sejtetted, sokan nála is "húzzák a szájukat"). Nekem az eddigi munkái még nem győztek meg teljesen, Cameron-é igen. |
2011-03-01 15:36.15 |
[link] |
2011-03-01 00:08.05 |
"Ilyet még eddig egyik sem tudott csinálni..." - Cameron. |
2011-02-28 21:37.17 |
Minden szinten szar, úgyhogy kifejezetten jó :) |
2011-02-28 19:37.38 |
Egyedinek egyedi, de szerintem nem a lassúsága miatt, vannak ennél sokkal... sokkal lassabb filmek is :) |
2011-02-27 23:09.27 |
Harcosok klubja |
2011-02-27 23:08.00 |
Hiába a 30 év, a poénok döntő többsége a mai napig ül, Muti kisasszony pedig bámulatosan gyönyörű. És ennyit is ígér a film: nevetést és szépséget, ezt a kettőt pedig meg is adja. |
2011-02-27 23:06.31 |
A film szerintem már a koncepciónál megbukott. Úgy nehéz feszültséget kelteni, hogy 1.) az első pillanattól fogva tudjuk, hogy ki a gyilkos 2.) a gyilkosságok random módon történnek 3.) a gyilkost senki sem üldözi. Így csak egy agyatlan gyilkosság sorozatot látunk, (szerintem) fantáziátlan és unalmas tálalásban. |
2011-02-27 23:04.37 |
Én nem vagyok horror-fan, abból a primitív okból kifolyólag, hogy utálok félni, horror filmeken pedig nem kell sok hozzá, hogy félni kezdjek. Deee ezt végigröhögtem, a végső nagy fordulatot pedig történetből nem következő, agyatlan hatásvadászatnak találtam. Ennyi erővel az is lehetett volna a csavar, hogy megjelenik egy jeti, kb annyira lett volna motivált. |
2011-02-26 18:20.32 |
Újabb balfaszság. |
2011-02-26 00:00.23 |
A kontrolcékontrolvé átka :) |
2011-02-25 20:02.36 |
Újabb jómadár:
http://www.filmkatalogus.hu/adatlap-503130 |
2011-02-25 19:13.12 |
Délidő? |
2011-02-25 19:09.07 |
Vad banda? |
2011-02-25 17:39.32 |
[link] Őőőőő... |
2011-02-25 17:00.58 |
Utolsó infók szerint a rendőrség elől Amerikába szökött (miután rájött, hogy Clint Eastwood magyarhangja nem Clint Eastwood, megkísérelte megölni szerencsétlen Reviczky Gábort, aki egy fagyos-habos virslivel mentette életét). Amerikában mindenhova követte szegény Clint-et, ami a színész/rendezőnek is feltűnt, aki ráállította a CIA-t, így Simon Eszter végül egyetlen női rabként az Colorado-i ADX Florance börtönbe zárták. Itt összetűzésbe keveredett a Nuestra Familia-ként ismert latin börtönmaffiával, de a többi információt sajnos tízezer évre titkosították ("jobb így a világnak" - nyilatkozta az érintett államtitkár). |
2011-02-23 23:41.49 |
Easy A |
2011-02-23 18:15.37 |
Olyanról még nem hallottam azért, hogy valaki "depressziós" lett volna ettől a filmtől, nem is értem, hogy jön ez ide. |
2011-02-22 18:30.06 |
Elkezdtem nézni, de olyan retardáltnak találtam a srác stílusát, hogy pár perc után kikapcsoltam, sorry. |
2011-02-22 17:21.50 |
Fantasztikus film szerintem, elképesztően emberi. Külső akció nélkül is végigizgultam, a főhős története, problémái, esendősége teljesen átélhető és szerethető. Tetszett a pszichológiai háttér (miniSPOILER: azon a jeleneten, amikor a repülőmodellel babrálva elmeséli a történetét, teljesen kikészültem, ragyogó volt END), és nem csak a főhős, a többi karakter is ötletes és jól kidolgozott volt. Tetszett a korrajz, erről a korszakról ritkán forgatnak filmet, és nagyon illett ehhez a rajzhoz az operatőri munka is, a fakó színvilággal és az ötletes kompozíciókkal. Ültek a poénok is, ügyesen kombinálták a drámát a humorral, nagyon szórakoztató élmény volt végignézni. A színészi játékokat is kellemesen természetesnek láttam, legyen szó fő- vagy mellékszereplőkről.
Minden jelölést megérdemel, és nagyon remélem, hogy be is söpör néhány Oscart, de mindettől függetlenül nálam bekerült a topkategóriás filmek közé. |
2011-02-22 17:15.44 |
Szeretem a romantikus vígjátékokat, a legtöbb ilyenben férfi szemmel is lehet olyan dolgokat találni, amik megérintik de legalábbis szórakoztatják az ember fiát - de ebben ilyen dolgot nagyon keveset találtam. Ez a film szerintem lemondott a férfi közönségről, legalábbis én semmit sem találtam benne, ami nekem szólt volna. Néhány poénon mosolyogtam, de a film egésze nem tudott megfogni. |
2011-02-22 16:55.43 |
Jóbarátok? |
2011-02-22 16:54.45 |
Angolból van pár nyelvvizsgám, de sajnos nincs sok kedvem elolvasni, beteg vagyok, fejfájás, kótyagosság stb, majd talán később. Plusz, egy cikkel nem lehet beszélgetni :) |
2011-02-22 14:24.19 |
A navi nép kidolgozottságát kifogásolni olyan dolog, amit még soha senkitől nem hallottam. Nem értem, miért bélyegzed felszínesnek, amikor saját nyelvvel, kultúrával, tradíciókkal, értékrenddel, ceremóniákkal, életfilozófiával, hierarchiával, gesztusrendszerrel stb. rendelkeznek. Az, hogy a külsejük kidolgozottsági szintje a filmtörténetben korábban soha nem látott szinteket mutat, csak a megjelenítésük EGY motívuma, ami mögött ezer vonást lehet felsorakoztatni. Megértem, ha neked nem tetszett, ez szíved joga, de üresnek mondani őket szerintem elég meredek.
Azt is megkockáztatnám amúgy, hogy ha Vader fekete hacuka helyett rózsaszín bikiniben flangált volna, és recsegő géphang helyett operastílusban énekelte volna hogy "én vagyok az apád", a film oltári bukás lett volna. |
2011-02-22 12:51.37 |
Nem tagadom, hogy amit állítasz az igaz, viszont nem hiszem, hogy releváns kritika lenne, mert amit megfogalmaztál, az nem csak az Avatárra, hanem (legalábbis) a filmtörténet összes filmjére igaz.
Hollywood mindigis szerette az ellentétpárokat, az ütköztetés érdekében valamit pozitívnak állít be, valamit pedig negatívnak, és ebben mindigis alkalmazta (többek közt) az általad is említett eszközöket. Hogy topiknál maradjunk, a StarWars-ban sem véletlen, hogy Luke Skywalker szőke és kékszermű, hogy Leia egy attraktív nő, az ewok mackók pedig tedimaci jellegűek, míg Wader fekete ruhát hord, a rohamosztagosok arcnélküliek, Jabba pedig egy dagadt disznó. Az sem véletlen, hogy a Die Hard-ban John emberközeli figura (szándékosan ellentéte Schwarzeneggernek vagy Stallonenak), míg a terroristák rosszarcú külföldiek. De már Griffith 1909-es Magányos villa c. filmjében is visszataszító betörő próbál betörni a családi idillt megtestesítő villába, míg a hős apa meg nem akadályozza ebben. Ez a sor a végtelenségig folytatható, és nem csak hollywoodi alkotásokat lehetne érvként felhozni. Mindennek az oka pofonegyszerű: minden film ideológiát közvetít. Az Avatárt le lehetett volna forgatni hős fehéremberek küzdelmeként a vadak ellen, a StarWars-ban lehetett volna a Birodalom a jó oldal, ami az anarchista köztársaságiakkal küzd, John McClaine lehetett volna töketlen alkoholista, a Magányos villa betörője pedig lehetett volna egy családjáért küzdő, szerencsétlen és szerethető lecsúszott fickó - ha mindez nem menne ellen Hollywood ideológiájával. De nem csak a film, minden emberi produktum ideológiát közvetít, a barlangrajzoktól egészen a posztmodernig, legyen szó filmről, irodalomról, festészetről, építészetről stb. Kérdés, hogyha ez a jelenség ennyire elidegeníthetetlen a műalkotásoktól, akkor felhozható-e érdemi kritikának. Bizonyos áramlatok szerint igen, a dekonstruktivizmus pl. pont ezt csinálja (az egy dolog, hogy nekem herótom van tőle, mert folyamatosan értéket rombol viszont semmit nem állít a helyére, leszámítva azt a sznob-liberális öntömjénezést, hogy "engem nem vert át az ideológia", holott csak arról van szó, hogy egy másik ideológiát szolgálnak ki közben, de ez most mindegy). Leegyszerűsítve: igen, a navi nép idealizált közösség, az emberek pedig leegyszerűsített rosszfiúk, de ez minden filmben így van, így szerintem semmi jelentősége nincsen. |
2011-02-21 23:21.04 |
Manipulatív? |
2011-02-20 17:13.56 |
Nem nézem a műsort, egy arcot sem ismernék fel ha szembe jönne velem az utcán, de találtam egy cikket, ami ha nem egy vicces blogon lett volna és nem unatkozva, fájó torokkal ülnék a monitor előtt, sosem olvastam volna végig. De végigolvastam, és azért furcsa:
[link] |