Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Angyali segítség - Story4, 16:15 |
Valld be, Fletch - HBO, 16:20 |
Gyakornokok - Direct One, 16:30 |
A férfi mögött - Film4, 16:35 |
A jeges pokol - Filmbox Extra HD, 17:25 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Cuba Gooding jr. (57) |
Tia Carrere (58) |
Kate Bosworth (42) |
Paz Vega (49) |
Taye Diggs (53) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Dolgok, amik nagyon idegesítenek |
Mire gondolsz most? |
Kalandtúra - Vélemények |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Torpini nász |
Margot Robbie |
2024-07-28 22:27.07 |
Vívóinktól talán kicsit többet vártam az előzetes értékelések alapján.
Mezei nézőként voltak számomra (is) fájdalmas pillanatok. Szatmári András nem akarta elhinni, hogy az ellenfelének adták a találot. Gémes Csanádnál is érthetetlen döntések születtek. Könyebb volt számomra elfogadni Szilágyi Áron, Koch Máté és Siklósi Gergő kiesését, akik nem voltak formában és ellenfelük jobb volt náluk. Érdekes volt olvasni Gémesi György - egy kicsit hozzáértőbb ember - véleményét. Unokaöccse, Gémesi Csanád kiesését a magyar vívószövetség elégtelen munkájának számlájára írta. Ugyanis szerinte a bolgár bíró nem véletlenül hozott rossz döntéseket, el lehetett volna kerülni, hogy ez a hírhedt bíró vezesse az összecsapást. |
2024-07-27 22:13.55 |
Megvan az első érem az ifjú Muhari Eszter jóvoltából! |
2024-07-24 11:53.24 |
Hiánypótló elemzés. Arról eddig is volt sejtés, hogy a Nemzetibe számolatlanul áramlik a pénz, de most végre össze is lehet hasonlítani a többi színházi szereplővel.
[link] |
2024-07-24 11:34.11 |
Felemelő sztori, az egyik ökölvívó olimpikonunkról.
"Az én példám csak azt támasztja alá, hogy vannak romák, akik szeretnének kitörni a közegükből, és nem tántorodnak el. Ha már csak egy gyereknek az én hatásomra sikerül a kiugrás, egy jó szakma, egy értékes diploma, nagyon boldoggá tesz, de ez csak évek múltán derül ki. Más célom mindenesetre nem lehet, mint hogy példát mutassak. Ha csak egy is kitör száz gyerekből, az már körülbelül olyan örömmel töltene el, mint egy olimpiai részvétel." [link] |
2024-07-22 21:42.27 |
Szerintem is nagyot ment Montalban. Bár Montoya a szerepneve, nekem inkább Jacky Ickx jutott eszembe az arcáról :) |
2024-07-22 13:22.13 |
Ég veled Apuskám!
https://www.youtube.com/watch?v=ANePktLXb90 Az Operaház közleménye: Az 1931-ben Nagykörösön született tenor eredetileg autószerelőnek tanult, énekesi tanulmányait előbb a Postások Erkel Ferenc Zeneiskolájában, a mai Benczúr Házban, majd magánúton folytatta, többek közt Possert Emíliánál, aki Simándy József mestere is volt. Színészként, majd operaénekesként előbb Kaposváron, majd Pécsett mutatkozott be, a fővárosban először az Operettszínház szerződtette, majd 1969-tól lett csaknem negyedszázadon át volt a Magyar Állami Operaház társulati tagja, de vendégművészként egészen 2001-ig színpadra lépett. Széles repertoárján szerepelt a Porgy és Bess Crownja, a Siegfried címszerepe, a Jenůfa Števája vagy a Borisz Godunov Sujszkij hercege, miközben több mint száz filmben és sorozatban játszott emblematikus karakterszerepet: ő volt többek közt a címszereplő Oglu A Koppányi aga testamentumában, Katica úr az Egy óra múlva itt vagyok c. sorozatban és Góliát a Szomszédok c. teleregényben. A Magyar Arany Érdemkereszttel, Smetana és Bartók-Pásztory díjjal kitüntetett művész pályájáról 90. születésnapja alkalmából fia, Csányi László írt könyvet Csányi János élete címmel. |
2024-07-22 12:59.09 |
Ez az év is olyannak indult, mint a 2023-as, de a magyar nagydíjra fordulva elmondhatjuk, hogy már most izgalmasabb. A Red Bull előnye behozhatatlannak tűnt, Verstappen zsinórban nyerte a versenyeket, Perez is remekül ment. Majd jött a belső botrány, amelynek a valódi hatása talán most teszi meg a hatását.
De az is lehet, hogy a többi csapat (McLaren, Mercedes) talált magára. A Ferrarinak, mint általában, most is más a dinamikája. Spa következik a jövő héten, a nyári szünet előtt. |
2024-07-22 11:34.15 |
Balázs Béla Stúdió - Magyar Narancs hajó 1992
Őszi évadnyitó https://www.youtube.com/watch?v=bf0BVUIdC0A Sokat változtak az arcok. |
2024-07-19 23:35.33 |
Legalább megismertem egy becsületes pesterzsébeti képviselőt is. |
2024-07-18 12:50.44 |
Peer Gynt kiemelkedik a művészileg szürke életútból. Rákosi hadnagyaként volt ismert a színészvilágban. |
2024-07-18 10:59.11 |
A címről nekem egy másik riport ugrik be.
https://www.youtube.com/watch?v=_GqtfSuxG5I |
2024-07-18 10:54.55 |
Carpenter Brut - Wake up the president
https://www.youtube.com/watch?v=lLrX7MH1Rtg&list=RDEMMGJPWBu.. |
2024-07-16 10:33.45 |
Én meg tegnap néztem meg. Múlt heti epizód után én is tovább nézem a Dunán.
Leslie Nilsen erősen indít, aztán szomorúan szembesültem azzal, hogy nem ő lesz a főszereplő. Végül is, volt már az első évadban. De így sem volt rossz. Columbot a CIA sem tudja megtéveszteni. |
2024-07-13 17:58.08 |
Vélemény a magyar atlétika helyzetéről.
[link] |
2024-07-13 16:06.14 |
Itt egy elfogult és nyomokban SPOILERES vélemény következik.
A film ausztrál és ez tényleg le is eshet, főleg annak, aki járt már Ausztráliában. A felvételeket az ún. Outbackben forgatták, ami nem civilizált embernek való vidék. Egyedül az őslakosok tudnak megélni ott, összhangban a természettel. Szerintem a film a modern társadalom természettel összeegyeztethetetlen viselkedéséről és az ebből fakadó, szükségszerű elbukásáról szólt. Az én szememben ezért ez egy eposz. Ausztrália a mai napig nyersanyagban gazdag ország/kontinens. A bányászat sok esetben kézművesen történik. Mióta európai telepesek betették oda a lábukat, szerencselovagok, kalandorok, törvényen kívüliek újra és újra próbálkoznak megtalálni a legnagyobb aranyrögöt/drágakövet stb. Sokszor egyedül nem megy. De legalább akkora lutri az is, hogy kivel fogsz össze, mint hogy a milliárd éves kőzetekben hol halmozódott fel az értékesnek vélt matéria. El kell ismerni, hogy sok hibája van a filmnek. Zac Efron szenvedéseiből a fele is elég lett volna, ahogy az első telefon után sejthető a végkimenetel. Mutathattak volna több tájat, a főszereplő vergődése helyett. A homokvihar egyébként valódi volt a filmben. A nő megjelenése, a Dűnét juttatja eszembe. A sebek és homok kombinációjából Efron ábrázata átalakul, őslakos motívumokat vesz fel. De lélekben nem változik, a kapzsiság nem ereszti, utolsó vérig az aranyat akarja birtokolni. Más utat jár be a "társa". Az osztozás szóba sem jöhet, hiszen meggyőződése, hogy felette áll mindennek. Kétségtelen, hogy gonoszságban Efron karaktere felett áll, azonban a természettel összhangban élők felett nincs hatalma. |
2024-07-12 00:17.40 |
A Magyar Hang még januárban készített interjút Epres Attilával.
"Ha egy társadalom azt látja, hogy mindig mindent meg lehet úszni, ha van munkája, van kenyere, és nagyjából megél, akkor azt hiszi, hogy ez jó így, és nem vágyik a szabadságra.” Az interjúban szó esik: Milyen szabálytalanságok előzték meg a Nemzeti Színház novemberi súlyos balesetét? Miért tűr el mindent a magyar társadalom, és miért kell szégyellnie magát az értelmiségnek? Miért nem lehetne ma leforgatni a Szomszédokat? Mi a baj a magyar szinkronnal? Miért nem szabad hallgatni a daganatos betegségekről? https://www.youtube.com/watch?v=vyrT8vRh2Go |
2024-07-11 23:54.35 |
Molnár Áron kiállt a Nemzeti Színház balesetet szenvedett színészei mellett és lemondásra szólította fel Vidnyánszky Attilát. Egyúttal üzent a Nemzeti társulati tagjanak - időseknek és fiataloknak egyaránt -, hogy álljanak ki a károsult kollégáik mellett.
https://www.youtube.com/watch?v=ivjz0Yxa3Z4 |
2024-07-11 23:31.56 |
Talán nem ok nélkül feledték el. Én most láttam először. Felcsigázott a kezdés, de aztán végig az volt az érzésem, hogy többet is ki lehetett volna hozni a filmből. Mintha az alkotók sem tudták volna, hogy mi legyen a tanulság, hova kerekedjen ki a történet.
Madaras igazgatója igazán kellemetlen alak volt, mégis lehetett volna kellemetlenebb is. Koltai itt is jól játszik, ahogy fiatalkori szerepeiben eddig mindig kiválónak láttam. Rajhona Ádám és Halász Judit érdekes házaspárként indultak, aztán ők sem jutottak sokra. A gyerekek jól játszottak, a szakmai oktatás vicces volt, de ezek nem feledtették a hiányérzetemet. |
2024-07-10 23:21.17 |
Lengyel Tamás reakciója a Nemzeti Színház körüli botrányra:
"2021-ben a Vígszínházban már felmondott 14 színész, köztük én is, állt ki azért nyilvánosan, hogy Eszenyi Enikő ne folytatása abúzív, félelemkeltő és kártékony ámokfutását. Majd 63-ra nőtt a számunk és végül több, mint 100 társulati tag és vígszínházi dolgozó követelte a vizsgálatot és Eszenyi lemondását. Sikerrel jártunk. Ezt a munkát nem végezhetjük el a Nemzeti Színház dolgozói és társulati tagjai helyett. Most az ő kezükben van a változás lehetősége. Viszont, ha nem történik ilyen, akkor az azt jelenti, hogy legitim a hazugságra, csöndre és vakhűségre épülő rendszere Attilának. Lássuk." |
2024-07-10 23:12.02 |
sajnos nem |
2024-07-10 10:12.04 |
Horváth Lajos Ottó válasza Vidnyánszky Attila sajtóban hangoztatott kijelentéseire
Mindenekelőtt szeretném leszögezni, hogy nem állt szándékomban a nyilvánossághoz fordulni. Tettem ezt abban a reményben, hogy sikerül korrekt, konfliktusmentes és emberi tárgyalásokkal kártérítési ügyünkben megegyezni. Sajnálom, hogy a titoktartási megállapodásunk ellenére, idő előtt, olyan információk kerültek nyilvánosságra, amelyeket cáfolnom kell. A Nemzeti Színház jogtanácsosa külön felhívta ügyvédeim figyelmét az ügyvédi hivatás etikai szabályairól és elvárásairól szóló MÜK (Magyar Ügyvédi Kamara) szabályzatra, és nyomatékosan jelezni kívánta, hogy „valamennyi peren kívüli egyeztetés során megküldött minden dokumentum, így különösen bármely egyezségi javaslat és ajánlat, bizalmas. Mindez vonatkozik valamennyi korábbi levelezésre és ajánlatra.” Ugyancsak nem túl barátságosan nem járultak hozzá ahhoz, hogy a peren kívüli egyezségi folyamatban keletkező bármely dokumentumról a nyilvánosság előtt bármilyen formában nyilatkozzunk. Ez ugyanis veszélyeztetné az egyezségi tárgyalásokat. Megértésünket, teljes diszkréciónkat és titoktartásunkat kérték. Az sem esett kifejezetten jól, hogy az évadzáró társulati ülésen nagy nyilvánosság előtt, a társulat jelenlévő tagjaihoz szólva, a nekem állítólagosan folyósított gáláns összegekről beszélt az Igazgató Úr. Nem először és nem egyszer teljesen fals és valótlan adatok jelentek meg a Nemzeti Színház igazgatójának részéről azon összegekről, amelyeket a baleset kapcsán állítólagosan kaptam, kaptunk. Kényszerhelyzetbe kerültem, így el kell mondanom, hogy az egyértelműen maradandó fogyatékossággal (sajnos ennek megítéléséhez nem kell egy évet várni!) járó balesetem kapcsán milyen összegeket kaptam, és legfőképpen kitől: - 2x 701.100 forint „gyorssegélyt” a Nemzeti Színháztól, - 765.850 forint támogatást a Kulturális és Innovációs Minisztériumtól (amely nem a munkáltatóm, de köszönöm), valamint - 1.000.000 forint összegű jogcím nélküli előleget a munkáltató felelősségbiztosítójától (az állított 1.500.000 forinttal szemben) - 136.000 forintot a színház csoportos biztosításából, amellyel a színészeit biztosítja - 780.000 forintot a Színházi Dolgozók Szakszervezetétől és az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesülettől, havi 130.000 forintos részletekben, - a havi 271.700 forint, a felmondásomig összesen 1.901.900 forint táppénzt, amely nem kártérítés! Az adásban elhangzottakkal szemben, nem kaptam a biztosítótól kettőmillió-négyszázezer forintos ajánlatot, vagy azt nem juttatták el sem nekem, sem jogi képviselőimnek. Egyébként én végig a munkáltatómmal szerettem volna kapcsolatban lenni, vele megegyezni, és nem a biztosítóval. Vidnyánszky Attila Igazgató Úr nyilatkozatában leszögezte, hogy jogi képviselőim a személyes megbeszélés során a teljes körű egyezségi ajánlat összegét megjelölték, arra ők ott, rögtön, a Nemzeti Színház nevében ellenajánlatot tettek. Ezzel szemben a valóság az, hogy a jogi képviselőim ajánlatára sem ott, sem azóta konkrét, számszerű válasz nem érkezett. A sérüléseimen túl az fájt a legjobban, hogy Igazgató Úr engem a saját balesetemért is felelőssé tett – noha ennek megítélése az igazságszolgáltatás és nem az ő feladata. A büntetőeljárásról eddig kevés szó esett, de mindenki figyelmébe ajánlom a Fővárosi Főügyészség közleményének ezen részeit: „A nyomozás adatai alapján az ügyészség szerint egyértelműen megállapítható, hogy a sértettek sérülésének oka az volt, hogy a színházi díszletelem az előadások biztonságos lebonyolítására nem volt alkalmas.” Illetve: „Az ügyészség nyomozati utasításokat adott arra nézve, illetve annak érdekében, hogy a vonatkozó foglalkozási szabályok és az azok betartásáért felelősök teljeskörűen tisztázásra kerüljenek. Ezek végrehajtása után lehet majd csak állást foglalni abban a kérdésben, hogy pontosan mely szabályok megsértéséért, és kit, vagy kiket terhelhet a megalapozott gyanú.” A fenti közlemény megjelent a Magyar Nemzet online felületén, 2024. május 9-én, vagyis a felelősség kérdését Igazgató Úr – a terhemre – előre hozta. Továbbá Vidnyánszky Attila Igazgató Úr azon egyértelmű sejtetését, amely szerint mi árulókként a nemzet és a Nemzeti Színház ellenségei lennénk, és bennünket bizonyos politikai erők mozgatnának és befolyásolnának, ezt a leghatározottabban visszautasítom. 2024. július 9. Horváth Lajos Ottó |
2024-07-09 12:06.45 |
A Nemzeti Filmintézettel kellene felvenni a kapcsolatot.
[link] |
2024-07-09 00:38.15 |
Vidnyánszky Attila válaszolt az őt és ezzel együtt a Nemzeti Színházat ért vádakra két színész - Szász Júlia és Horváth Lajos Ottó - balesete kapcsán.
https://www.youtube.com/watch?v=JZfnEbYPHmM Elég zavaros beszélgetés. Ami a legdurvább, hogy azzal vádolja Szász Júliát, hogy az 1965-ben a nemzetit romba döntők örökébe lépett, miközben hálásnak kellene lennie VA-nak mert ő "juttatta el Júliáig". Mivé lett ez az ember 11 év alatt? https://www.youtube.com/watch?v=rno5AscV0kc |
2024-07-08 23:54.21 |
Az az éjjel még mindig nem ért véget.
Amíg jók nem lesznek a számok, addig megy a buli. |
2024-07-08 23:37.57 |
érzékelem :) |
2024-07-08 23:06.16 |
Oh elnézést, ebből látszik, hogy nem vagyok igazi rajongó :) |
2024-07-08 22:53.22 |
Columbot szmokingban látni... hát meglepő látvány.
íez a rész számomra átlagosak indult, de aztán egész frappáns vége lett. 94-es Petőfi Népe tv műsor mellékletében ismertetőt is írtak hozzá. Jobbat, mint ami itt van a filmkaton... [link] |
2024-07-08 10:55.22 |
Szász Júlia Horváth Lajos Ottóval együtt súlyos balesetet szenvedett a Nemzeti Színházban tavaly novemberben, a Rómeó és Júlia előadása közben. Ez a magyar színháztörténet egyik legsúlyosabb balesete.
Eltelt 8 hónap a baleset óta és a baleset körülményeit még nem sikerült tisztázni. A színház igazgatója hárít, miközben Udvaros Dorottya állt ki nyilvánosan a károsult színészek mellett. Szász Júlia reakciója az igazgató legutóbbi sajtómegjelenésére. A mai napon olvastam Vidnyánszky Attila nyilatkozatát az origo.hu-n, amiben az Udvaros Dorottyával megjelent interjúra reagál. [link] A cikkben olvasható némely állítás nem teljesen felel meg a valóságnak, ezeket most tisztázni szeretném. A Nemzeti Színházban történt baleset egyik áldozataként ezen a ponton fontosnak érzem, hogy megszólaljak. Vidnyánszky a következőket állítja: “Na de a lényeg: miközben az interjúban elhangzik, hogy a két balesetet szenvedő színészünk a mai napig nem kapott kártérítést, a tény az, hogy eddig november óta fejenként több mint ötmillió forintot kaptak - a táppénzen felül, különböző jogcímeken.” A Nemzeti Színház a mai nappal bezárólag kéthavi fizetést (összesen 988 922 Ft) folyósított számomra. A baleset óta táppénzen vagyok. Munkabaleset esetén 100%-os táppénz jár, ám a színházzal kötött szerződésem és az abban szereplő adózási formám miatt (ekho) a táppénzem összege kéthetente 90 050 Ft. “A pénteki napon bekövetkezett, nagyon sajnálatos baleset után már hétfőn kéthavi fizetést utaltunk át nekik, és azóta is folyamatosan utalunk.” November 10-én történt a baleset, ebből kifolyólag a teljes novemberi fizetésemet már nem kaptam meg. November 21-én érkezett a számlámra egyhavi munkabér segélyként, majd december 14-én ismét átutalták egyhavi béremet. Azóta nem utaltak. A balesettel összefüggésben az alábbi összegeket kaptam januárban a biztosítótól (a színház csoportos személybiztosítása): 10 000 Ft (csonttörés) 10 000 Ft (keresőképtelenség) 50 000 Ft (gyógyulási támogatás) 30 000 Ft (kórházi tartózkodás 11.10 - 11.15.) 75 000 Ft (kórházi tartózkodás 11.20 - 12.04.) 100 000 Ft (műtét) Összesen: 275 000 Ft. Világosan látszik, hogy a táppénzen kívül folyósított összeg meg sem közelíti, nemhogy meghaladja az 5 000 000 forintot. Kártérítést nem kaptam, még folyamatban van a megegyezés. “...azt nem ismerjük el, hogy kizárólagos felelősség terheli a színházat. Ha ilyen esetben kizárólagosságot állapítunk meg, precedens értékű lesz. Itt a színész is hibázott.” Jelenleg még tart a rendőrségi nyomozás a balesettel összefüggésben. Az illetékes szervek meg fogják állapítani, hogy kik a felelősök. Vidnyánszky Attila nem állapíthatja meg, hogy ki hibázott, ez nem az ő tisztsége. “Mellékszál, de a Dorottya által nagyvonalúan nekem tulajdonított mondat nem tőlem, hanem egy általa is nagyon szeretett színésznőnktől származik: a színésznek meg kell tanulnia a díszletet. Dorottya úgy adja a számba ezt a mondatot, hogy pontosan tudja, valójában kitől származik.” Azt, hogy a színésznek meg kell tanulnia egy-egy díszletet használni, Vidnyánszky Attila nyilatkozta egy decemberben megjelent Magyar Nemzet-es interjúban, ahol nem hivatkozott senkire, nem idézett, tehát ő mondta, senki nem adta a szájába. [link] A színésznő, akire utal, egy teljesen más helyzetben és más szövegkörnyezetben úgy fogalmazott, hogy a díszlet veszélyes volt, ennek ellenére megtanultuk használni. “Egy színházi előadás az életet ábrázolja, és az életet is meg kell tanulnunk. Az élet és a színház tényleg veszélyes üzem. A zenekari árkokhoz sem tesznek ki korlátokat sehol a világon, de az intézményvezetők – érthető okokból – mégsem változtatnak.” A színház valóban veszélyes üzem, és éppen azért vannak szigorú szabályok, hogy az esetleges balesetek kockázatát a minimumra csökkentsék és a dolgozókat megóvják. Ezek a szabályok írják elő azt is, hogy pontosan hova, és milyen korlátok kellenek egy díszletben |
2024-07-05 10:37.48 |
De igenis van mit kommentálni!
"arról, hogy hat év alatt 36-szor utazott külföldre Novák Katalinnal, sokszor kettesben, a püspök azt mondta, minden kabinetfőnökével volt, hogy kettesben utazott, amit a cikk (Válaszonline) sejtet, „az egy alantas, gusztustalan dolog”. Szerintem meg az az alantas és gusztustalan dolog, hogy a személyes jó kapcsolatukat (Novákkal) felhasználva kegyelmet adjon a bicskei gyerekotthon egykori helyettes vezetőjének, aki a pedofil igazgató ellen tett vallomásuk visszavonására kényszerítette az intézmény lakóit. Ez beleillik abba a képbe, amit Balog eddig is képviselt; hogy csak az a bűn, ami kiderül. |
2024-07-05 10:29.41 |
Udvaros Dorottya elment a Partizánba, hogy beszéljen a számára fontos, magyar színházi életet mozgató kérdésekről. Kívülállóknak is érhetően mutatja be a próbák fontosságát, lényegét, egyúttal rávilágít arra is, hogy a Nemzeti Színháztól miért pártolt el a közönség az elmúlt időkben. A legtöbb hangsúlyt azonban a díszlet okozta balesetben megsérült színészek képviseletére fektette. Különleges és fontos interjú.
https://www.youtube.com/watch?v=7KADLAgLx_A |