Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Káprázatos holdvilág - DUNA TV, 19:46 |
Pótapák karácsonyra - Izaura TV, 21:00 |
A specialista - Mozi+, 21:00 |
Nyitva - Prime, 21:00 |
Last Vegas - Filmbox Extra HD, 21:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
- Filmes Sámánok Rendje - |
Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el? |
Mire gondolsz most? |
Rock zene |
Twister - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Képzeletbeli |
Nicolas Lech |
2011-12-08 23:33.11 |
Meglepően erős börtönmozi, remek alakításokkal és Bill Conti mindig kiemelkedő zenéjével. Sean Penn és Reni Santoni játéka élményszámba megy, a sztori is izgalmas és emiatt a film végig leköti a néző figyelmét, de a hab a tortán az utolsó 15 perc, mely számomra nem azt hozta, amit vártam. Éppen ezért kellemesen csalódtam Rosenthal mozijában, véleményem szerint a jelenleginél némivel több figyelmet érdemelne. |
2011-12-04 22:53.04 |
Tulajdonképpen nem is tudom mi újat mondhatnék, elég csak az utóbbi két hozzászólásra pillantanom...minden benne van amit a filmmel kapcsolatban érzek.
A mozi minden szempontból megérdemli a legmagasabb osztályzatot, úgyhogy erről nem is szeretnék most beszélni, ám hadd írjak egy pár sort a filmipar egyik legszimpatikusabb figurájáról. Bizony, ez a jelző Stallonénak szólt, akit lehet kedvelni vagy utálni, de úgy érzem mindenképpen tisztelnünk kell azért, amit értünk, nézőkért tett és tesz is folyamatosan. Gondoljunk csak bele, szimpla "akciósztárként" mennyi és mennyi olyan darabban szerepelt, netán rendezett is, melyek többek annál, mint amit az ember várna tőlük. Rocky, Rambo, Kobra, Tango és Cash, Oscar, Cliffhanger, Copland ...azért nem akármilyen lista, és a Rocky például micsoda siker volt és mekkora film még ma is. De nem is ezért tisztelem én mélységesen, hanem mert ember maradt és velünk, nézőkkel maradt Sly a mai napig. Mikor Seagal már hülyének nézi rajongóit és rosszabbnál rosszabb mozikkal jön elő, mikor már Lundgren, Van Damme és a többiek is leáldoztak, és a "ZS" küszöbén táncolnak -és talán jó is nekik így- , akkor 2006-ban Sly előáll és készít egy óriási Rocky-mozit. Ám ezt követően sem ül babérjain, hanem a másik -Rambo- tábor híveinek is kedveskedik jelen produkciójával, melyet szintén maga rendezett. Hát, ezért becsülöm Őt annyira kérem, mert bár voltak hullámvölgyek a karrierjében és csinált rosszabb darabokat is, de végül is nem felejtette el, hogy a hivatása, ha szabad így mondanom, az, hogy a nézőket szórakoztassa, és sok más sztárral ellentétben ezt teszi mind a mai napig. És talán még nincs vége... |
2011-11-28 19:04.03 |
Oké, lelked rajta! :))) |
2011-11-27 22:58.39 |
A hozzászólásodhoz képest a 3 csillag túl jónak tűnik, nem? |
2011-11-25 00:49.12 |
Alan J. Pakula másodszor forgat Harrison Forddal és bár számomra egyik közös munkájuk sem kiemelkedő, mégis kedvelem ezt a mozit. Különösen tetszik benne a két embertípus jellemének ábrázolása, vagy ha úgy tetszik összehasonlítása, kedvenc mondatom ehhez kapcsolódóan Brad Pitt szájából hangzik el: "ez nem amerikai történet, ennek nem happy-end a vége", csak, hogy lássuk a két ország közti különbséget, mégha azért ez a valóságot nem teljesen fedi. James Horner remek zeneszerző, de itt mintha kicsit mellőzve lenne, igazi muzsikát az elején meg valahol a vége felé hallhattunk...sajnos.
Mindettől függetlenül, mint írtam az elején is, szimpatikus munka, lassúsága ellenére sem unalmas, de hozzá kell tennem, hogy kedvenc színészem jelenléte nélkül azért inkább közepesnek mondanám. |
2011-11-20 23:18.23 |
Az utóbbi időben mindig rossz szájízzel keltem fel a vetítőtermek -amúgy kényelmes- foteljaiból, a gyengébbnél gyengébb produkciók láttán, s erre tessék, Woody Allen előáll egy abszolúte nem pörgős, nem lövöldözős, nem CGI-val teli mozival mely képes volt megtörni ezt a siralmas sort. A rendezőzseni munkája talán egyszerűsége révén nagyszerű, története egy sokakat foglalkoztató, nap mint nap felmerülő gondolatra épül és tulajdonképpen ezért is szórakoztató, ám maga a film kétségtelenül nem lenne ilyen erős színészei nélkül. Cotillard, Brody, McAdams, Owen Wilson...mindenkinek jár a kalapemelés, hisz mint mondtam bizonyos, hogy ehhez ők is kellettek. Még említésre méltóak a korabeli kosztümök és autók, szinte én is ott voltam a 20-as évek Párizsában, továbbá az Allen-mozikból ismert jazzes dallamok, melyek ide különösen passzoltak.
Nagyszerű mozi, az utóbbi hónapok legerősebb mozikban fellelhető darabja, melynek nézésekor a néző elkönyvelheti, hogy Woody Allen ugyan fénykorát elhagyva, de továbbra is magas színvonalon és egyedi humorát bevetve készítgeti a tőle megszokott filmeket. Üdítő meglepetés! |
2011-11-17 01:16.55 |
Bizony alapos munka Polanski filmje, egyetlen problémám vele, hogy túl alapos és ezáltal nekem vontatott. Pedig az ilyen krimis-misztikus filmek közel állnak hozzám, ám az első 45 perc meglehetősen lassan pergett le, a tempóval csak a végén voltam kibékülve, ám becsületére legyen mondva ott ütött is rendesen. Mindenképpen pozitívumként kell elkönyvelnünk Jerry Goldsmith sokadik kiváló zenéjét, illetve az éjszakai jelenetek "valódisága" is megfogott, végre tényleg sötét volt.
Mindent összevetve sokat vártam a Kínai negyedtől, és ha a lassúságát leszámítom akkor tulajdonképpen megfelelt ilyesfajta elvárásaimnak...bár hozzáteszem, kicsit tempósabb lehetett volna! |
2011-11-16 09:34.42 |
Tarantino mozinál a színvonal nem kérdés, igaz ez első nagyjátékfilmjére is ahol egy számomra végtelenül szimpatikus brigád játszik a keze alá. Stílus, jó zenék, kellemes brutalitás, ami a füles jelenetnél kimondottan durva és egy jó sztori mely végig leköti a néző figyelmét. Hát kérem ez a Kutyaszorítóban! |
2011-11-15 00:57.30 |
Hihetetlenül erős és megrázó film olyan parádés színészi játékkal, amiről a néző csak álmodik. Ellen Burstyn-t hadd emeljem ki rögtön az elején, mert amit itt művel az több mint tökéletes, ezzel egy életre beírta magát emlékezetembe, de szintúgy Jared Leto és még sorolhatnám...itt tényleg mindenki jó. A történet olyan egyszerű mint az egyszeregy, ám az anya-fia párhuzam ötlete feldobja, mikor Jared mondja neki, hogy higgye el, ezek a tabletták tönkreteszik az életét egy szempillantás alatt, még mielőtt a tv közelébe érne és közben azt hazudja neki, hogy rendes állása van...több ez mint megható úgy hiszem. Persze felmerül a kérdés, vajon mi lenne a mozival Clint Mansell -kéretik a nevét megjegyezni- szívbemarkolóan fájdalmas zenéje nélkül, én úgy gondolom, hogy akkor is jó lenne, de így együtt megüti a legjobbak táborának színvonalát. Mert Aronofsky produkciója minden bizonnyal a modern filmgyártás egyik legjobbja, mondhatni mérföldköve, melyet minden mozikedvelő embernek látni kell.
A végére valami magasztos jelzőt kerestem, de a helyezése mindent elárul... |
2011-11-06 23:11.31 |
Nem rossz, de néhol kissé unalmas mozi egy meglepően jó gárdával és egy ebből is magasan kiemelkedő James Woodsszal a főszerepben. Becker filmje szerintem nem is annyira krimi, inkább dráma, a túlélő társ drámája aki kollégája halála után már nem ugyanaz az ember mint aki volt korábban. Ez eddig rendben is volna, de az olykor-olykor kissé hosszú és felesleges jelenetek száma ront az összképen, a tárgyalás komolysága pedig inkább egy családi vígjáték szintjén van, ide ez komolytalan. Eumir Deodato zenéje viszont említésre méltó és a kocsik, ruhák is jól visszaadták a kor Amerikáját, ezért emelem kalapom.
Összességében azonban emelgethetem nem létező kalapom, mert ettől a mozi jobb nem lesz, és én is amondó vagyok, hogy a Legendák klubja nem mindig valódi legendákból áll... |
2011-10-31 10:55.08 |
Nekem teljesen mindegy, hogy mi minek a folytatása, hogyha ez önmagában nézhetetlen...de egyébként sort kerítek a jövőben arra is. |
2011-10-31 00:11.28 |
Carpenter 1982-es moziját nem látva ültem be erre a filmre, mert ide még volt hely...nos utólag érthető okból. Pedig eleinte még bizakodó voltam, hogy jó lesz, a cím megjelenésekor pedig kifejezetten ütős darabja számítottam, ám később be kellett látnom, hogy már megint nincs szerencsém a mozival, megint rosszba nyúltam. Mikor ezen túltettem magam már javában zajlottak az események és végre megjelent a szörny...mely elsőre ijesztő volt, ám utána inkább megmosolyogtató. A végére meg röhejes. Tulajdonképpen egyetlen értékelhető elem lehetett volna a jól ismert "egymást nyírjuk ki, mert nem bízunk a másikban" effektus, de amit itt láttam annál még Stallone-ék is jobbak voltak a D-Toxban, hiába no ez nem izgalmas volt, hanem unalmas.
Ahogy az egész produkció, a 18-as karika jogosságára egyetlen jelenetnél bólintottam rá, amikor felnyitották a szörnyünket ..de ezt leszámítva akár a reggeli matinéba is mehetne, ami engem illet ez nagyon silány. |
2011-10-23 22:47.34 |
Nocsak a második cikk érdekes, nem tudtam hogy Lernernek is gondja van Stevennel...
Mindenesetre ha Chuck Norrist visszahívja Sly, akkor engem nem zavar a Mester hiánya!! |
2011-10-23 22:42.39 |
A mesteri páros első közös munkája nem éppen humora miatt lesz sokak kedvence -a katalóguson olvasható ajánlóval szemben- és talán ebből kifolyólag nem is az igazi. Azonban egy komor westernre mindig vevő a nép, csakhogy Colizzi filmje nem elég jó ehhez, vígjátéknak titulálni pedig enyhe túlzás lenne. A főszereplő itt egyértelműen Terence Hill, aki néha mintha Eastwood tárházából lopna (amikor a nyakán a kötéllel a ládához bandukol felrémlett a Jó, a Rossz és a Csúf) no de mivel egész tűrhetően csinálja, még el is nézném neki, de szegény jó Spencer itt annyira gyenge, hogy csak na. Ezt tetézi a számomra idegesítő zene, mely Morricone "üvöltős" muzsikáját próbálja "utánozni", kevés sikerrel azt kell mondjam.
Végtelenül átlagos, már-már unalmas darab, pedig még örültem is, hogy komoly mozit láthatok a párostól...de ennél jobbra számítottam. |
2011-10-23 20:07.11 |
Láttam egy 1990-ben készült interjút, ahol Seagalt kérdezték Van Dammeról. Ott az mondja, hogy neki kétségei vannak afelől, hogy a belga valaha is bajnok volt bármiben. Aztán volt egy parti, már úgy 1997 körül, ahová Sly meghívta mindkettőjüket, és Van Damme kihívta Seagalt egy bunyóra, amire a Mester csak legyintett egyet és továbbsétált...
Ide kapcsolódóan két videó: http://www.youtube.com/watch?v=rYDGduAHOxc http://www.youtube.com/watch?v=THsEWTClnjc&feature=related |
2011-10-23 11:18.06 |
Az Expendablest állítólag Van Damme iránti őszinte gyűlölete miatt nem vállalta be. Szerintem így rosszabbul jár, mert egyrészt ez inkább megfutamodásnak tűnik, másfelől meg egy jobb mozitól esett el.
No de a Mester olyan büszke, hogy csak na! :) |
2011-10-19 00:01.34 |
A falu után ismét összeakadtam Shyamalannal és Joaquin Phoenix-vel és az eredmény egy hasonlóan jó mozi, egyedül Gibson miatt tetszett ez jobban. Sci-finek írja a katalógus, ezzel nincs is gond, de valahol mégsem az, ám nem is horror, nem is thriller...a bánat tudja mi ez, de biztos, hogy talált. Talált, mert végig éberen tartott, és úgy volt "popcorn-thriller", hogy közben még gondolkodtatott is egy kicsit.
Hadd szenteljek egy külön mondatot James Newton Howard remek zenéjének, mely bizony fontos összetevője a filmnek. Nem is tudom ki mondta, de érdekes a felvetés, hogy próbálj meg félelmetes mozit hang nélkül nézni...különös de bizony nem lenne ijesztő. Nos ezért emeltem ki Howardot, ám mindettől függetlenül figyelemre méltó darab! |
2011-10-16 01:05.38 |
Több mint egy horror, zseniális munka ez kérem...
Volt egyszer a 70-es évek végén egy mozi hasonló címmel, mely azóta kultstátuszt vívott ki magának, majd következett pár klón melyekre most nem térnék ki, és íme elérkeztünk Frank Darabont mestermunkájához. Pár perce csak, hogy befejeztem de a végső dallamot még mindig hallom, Thomas Jane utolsó, elkeseredett sikoltozásának közepette... huh, a fenébe is a végét nem könnyű megemészteni. Röviden és tömören leírni a látottakat nehéz, de megpróbálnám: Darabont filmje véleményem szerint a legjobb Köd-mozi, -mégha összefüggéseket kár is keresni köztük- mégpedig a rendező mesteri feszültségkeltése miatt, mely a teljes játékidőt lefedi, nem hagyva egyetlen unalmas percet sem. Ám mindez kevés volna a legmagasabb osztályzathoz, az a vége miatt jár, mely nem csak hogy mellbe döfött, de meg is forgatta a kést bennem. Óriási. Egyedüli negatívum a rovarok kinézete lehetne, a néhol kissé matiné jellegű állatok időnként komolytalanok voltak...no de amit Mark Isham a végére összekomponált, azért én most bármit elnézek, így ezt is. Egy szó mint száz, nagyszerű darab, meglepő és számomra végtelenül hatásos befejezéssel, csillagos ötöst hát neki! |
2011-10-08 01:31.05 |
Schumacher eleddig nem okozott csalódást és bár most sem teszi, ezen munkája azért lássuk be nem a legerősebb...pedig olyan színészek vannak mögötte, hogy ihaj.
Nem sokkal a film előtt volt szerencsém Grisham regényéhez, -mely halkan megjegyzem nagyszerű iromány- nos ahhoz képest ez azért visszalépés, mégha kedvenc direktorom próbál minden lényeges és a történet megértéséhez elengedhetetlen információt belesűríteni, hiába van amit nem lehet...ám azért telhetetlennek sem kell lenni, a vászonra adaptált forgatókönyv tulajdonképp fogyasztható és aki nem olvasta, annak még izgalmas is. A szereplőválasztással kapcsolatban már voltak kételyeim, de végül is McConaughey elnyerte tetszésem, Bullock nálam kedvenc, ahogy Oliver Platt és a két Sutherland is...de az ász egyértelműen Samuel L. Jackson volt, még annak ellenére is, hogy őt nem sorolom kedvenceim közé. Mint mondtam a sztoriból azért itt-ott lefaragtak, így néhol a tárgyalás kissé összecsapott képet mutat, ám ha csak mint filmet nézem akkor igenis tartalmas és a rendező nevéhez méltó darab. |
2011-10-05 20:23.50 |
Helló, a Harry Brown helyett inkább itt írok, ez azért inkább a témához kapcsolódó fórum...
Két kérdésem/kérésem is lenne, először is hogy mennyiért adnád a plakátot, illetve egy képet ha mutatnál róla, az nagyszerű lenne. Előre is köszönöm! |
2011-10-04 22:12.58 |
Engem érdekelne...megvan? |
2011-10-02 22:33.29 |
Kimondottan erős darab egy óriási Sharon Stone-nal a főszerepben, itteni parádés játékát ajánlanám azok figyelmébe, akik eddig csak az Elemi ösztönben látták, mert bár kétségtelen, hogy igen hálás szerepet kapott, de élt is vele rendesen. Rob Morrowról eleddig egy mukkot sem hallottam, és noha az itt látott teljesítményére egy szavam nem lehet, mégsem hiszem, hogy egyszer kedvenceim között tartom majd számon, nem úgy Randy Quaid-et, kinek néhány pillanata aranyat ért.
Nos az ilyesfajta börtönös, ügyvédes moziknál fennáll a veszély, hogy az első egy óra unalmas, a néző bealszik mire a csattanó jön -már ha jön-, ám szerencsére Beresford megkímélt minket ettől, mindvégig feszes a tempó, a vége pedig már csak hab a tortán, bevallom nem erre számítottam. Összességében ha nem is egy kihagyhatatlan, de mindenképpen figyelemre méltó darab egy remek színésznő tolmácsolásában. |
2011-10-01 17:13.36 |
Kellemes, a humorral finoman bánó mozi a kamasz évekről, mely az akkori korosztálynak tán többet jelent mint nekünk...ám itt szavatossági időről badarság lenne beszélni. A történet azért tetszetős, mert nem csupán a gyerekek szerelmi életéről szól, hanem bájosan beleékeli a szülők problémáit is, egészen a dédnagymamáig, kinek fittségét méltán irigyelhetjük.
Ötletes poénok, kiemelkedően jó operatőri munka és remek színészek, ilyen és ehhez hasonló fogalmak jutnak eszembe a filmről, ja meg az óriási Claude Brasseur... |
2011-09-25 01:07.41 |
Az ázsiai mozik dramaturgiája legtöbbször enyhe mosolyt csal arcomra, főleg egy-egy drámai jelenet...mégha ez nem is az ő hibájuk, egyszerűen csak máshogy viszik filmre, mint a tengerentúlon vagy itt nálunk.
Ám ez a mosoly most nem ült ki orcámra, Woo és csapata ehelyett jól tarkón vágott, ugyanis sokkal jobb mozi ez mint elsőre gondoltam. Van hangulata, a három főszereplő több mint tökéletes, kirohanásaik életszagúak és logikusak...de a legjobb az egészben, az amerikai darabokból ismert "hősködés" hiánya, illetve maga a befejezés, mely aztán vérprofi. Bizony igen erős darab, mely nem felejt el dráma lenni a sok lövöldözés és liternyi kifröccsenő vér közepette, nos Mr. Woo ezek után kíváncsian várom a folytatást! |
2011-09-24 19:39.03 |
Nem szoktam reagálni ilyen és ehhez hasonló megnyilvánulásokra, -most is igen finoman teszem- de a Gran Torinóval nálam kicsaptad a biztosítékot! Ugyanis az érthető, hogy egy film nem tetszik, vagy kevésbé tetszik, mert tegyük fel nem érted a lényeget, vagy itt, jelen esetben egy ember életét, pályafutását...de akkor legalább magyarázd meg egyébként igen tartalmas és kulturált hozzászólásod okát, mert jelen mozi sok minden csak az nem amit írtál.
Vagy tán csak összekeverted a Pancser police-szal??? |
2011-09-18 00:29.17 |
Különös, de ezek a maffia vagy gengsztermozik -kinek hogy tetszik- mindig eladják magukat, van egyfajta báj az elmesélésükben ami miatt képtelenség megunni őket. Így van ez most is, habár De Niro első filmje inkább a drámai vonalra megy rá mintsem a lövöldözésekre vagy a véres jelenetere, mi több vért alig látni, s ezáltal a tempó sem olyan pörgős...de ez itt előny. Ahogy az is, hogy a rendező magát kissé a háttérbe rakja és inkább amolyan epizódszereplőként tűnik csak fel a bölcs és becsületes apa szerepében, éppen ellenkezőleg mint tette azt a Nagymenőkben.
Röviden és tömören, De Niro bemutatkozása rendezőként egy kellemes történetet eredményezett, melyet jó volt nézni, volt hangulata és az itáliai arcok is ütősek voltak, egyetlen bajom a magyar kiadással van, mintha VHS-t néznék...botrány. Egyébiránt van valakinek valami ötlete, hogy miért ajánlhatta a mozit az apjának? |
2011-09-16 22:42.02 |
Teljesen semmitmondó és közhelyes darab, szinte az összes lehetséges klisét ellőtték az alkotók, mi több néha már szinte vártam, hogy felcsendüljön egy ezerszer hallott párbeszéd...és ezen elvárásaim általában be is jöttek.
Kezdjük mindjárt az alapoknál, vagyis, hogy itt a western keveredik a sci-fivel, ami alatt itt a földönkívülieket kell értenünk..nos ez izgalmasan hangzik, mert ha belegondolunk ha most vannak (már ha vannak?!) akkor miért ne lettek volna 150 évvel ezelőtt is...ám ugyanakkor azt hiszem a többség némi savanyú szájízzel azt mondja: a fenéket volt ez így. Mindenesetre a vegyítés érdekes és újszerű, de nekem kissé hibádzik, igyekszem megindokolni, hogy miért. Nos először is vadnyugati emberünk az 1800-as évek vége táján olyan természetességgel kezeli a kezére erősített ketyerét, mint én a távirányítót, -pedig én még csak nem is voltam Bond- sőt annyira belejön, hogy lóval utoléri az idegenek szuper repülőjét és ráveti magát arra, számomra igencsak szürreális még egy sci-fi egyveleg esetében is. No de hála a jó égnek van egy Ford is a kis csapatban, akinek a stáb örök adósa kell legyen amiért aláírt ide, számomra ugyanis miatta válik ez az amúgy gyenge produkció nézhetővé, ő képest volt humort vinni bele, igaz a tőle megszokottat.. de ha engem kérdeztek, ennél több poén kellett volna, mert ha már komoly filmnek ez komolytalan...akkor legalább legyenek vicces beszólások és pár komikus jelenet. Szó se róla volt pár, egyik kedvenc színészemnek köszönhetően, de a két órás játékidőhöz képest elenyésző...és ahogy szoktam mondani, ahol Ford nem volt, ott gond volt. Egyébként a látványt tekintve is akadtak gondjaim, persze nem a tájra gondolok, hanem mondjuk a robbantásokra, amelyekből néhány elég ciki volt, vagy mondjuk a "démonokra" akik kábé annyira voltak félelmetesek mint Pikachu mikor villámlott...rettenet. Viszont a zene kimondottan fülbemászó lett, amit ezúttal egy számomra kevésbé ismerős név, Harry Gregson-Williams jegyez, elismerésem munkájáért. Összességében igencsak átlagos produkció, már csak a sok sablon miatt is. Az a véleményem, hogy az alkotók nem tudták pontosan, hogy vicces vagy komoly mozit akarnak, és így a lehető legrosszabb lett belőle...egy se nem elég vicces, se nem elég "komolyan vehető" film. Sebaj, majd legközelebb! |
2011-09-16 15:10.52 |
és melyik moziban várható,nem tudod? |
2011-09-15 21:29.57 |
Komoly, hogy kijön dvd-n? |
2011-09-11 14:19.02 |
Ezt vehetem kötekedésnek is, hisz tudod, hogy ezek nem ilyen jellegű filmek...de tudod mit, a Profi Patrick Alexander regényén alapul. |