Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Káprázatos holdvilág - DUNA TV, 19:46 |
A házibuli - M2, 20:00 |
Szeánsz Velencében - HBO, 20:00 |
Kandahár - Filmbox Premium, 20:00 |
Kincs, ami nincs - RTL Három, 20:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mire gondolsz most? |
Rock zene |
Twister - Vélemények |
Bödőcs Tibor - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Képeslapok a szakadékból |
Emily Blunt |
2013-06-10 22:36.38 |
Hogy Nick Nolte egyike a világ legjobb színészeinek, ez a film tökéletes példa. Streisanddal olyan isteni párost alkottak, amelyhez foghatót ritkán látni filmvásznon, és mindketten olyan átéléssel és olyan odaadással játszottak, hogy öröm volt nézni.
A történet egyébként is óriási, bár a könyvhöz nem volt szerencsém, de amit ebben a két órában láttam, az egyszerűen csodálatos, és megindító. A siralmas gyerekkor okozta fájdalom és szenvedés, melyet mindhárom gyerek -és az anya is- megpróbált elfelejteni, vagy legalább is magába zárni, nos elnézést a képzavarért, de eszméletlen jó. Akárcsak a régi képsorok, amikor visszacsöppenünk Nolte-ék gyerekkorába, és látjuk, hogy pontosan mi is történt. James Newton Howard sokadik istenien jó muzsikája pedig már, ahogy mondani szoktam, csak hab a tortán! Kiemelkedő darab, mely annyira szívbemarkolóan mutatja be a családon belüli testi és lelki erőszakot, valamint a lelki terror okozta későbbi "tüneteket", hogy arra nehéz szavakat találni. Zseniális film egy zseniális színésznővel és egy mindig szimpatikus Nick Nolteval! |
2013-06-09 22:02.50 |
Megmondom őszintén, hogy ez a mozi megvett engem! A hangulatával, a műháttért teljesen mellőző fotózásával, a remek zenékkel, és a végre nem komolytalan Terence Hillel.
Teljesen átlagos amerikai móka lehetne, de az előbb felsorolt pozitívumoknak köszönhetően kiemelkedik a tömegből, és válik számomra egy üde színfolttá. Érdekesség, hogy ez Matthew F. Leonetti első munkáinak egyike, és már itt milyen bitang erős képekkel rukkolt elő...tényleg le a kalappal előtte! Még magamat is megleptem ezzel az öt csillaggal, de sokkal többet kaptam, mint vártam, és úgy röppent el ez a másfél óra, hogy ihaj. Ezek után hülye lennék másképpen értékelni! |
2013-05-28 21:31.43 |
Lassúsága ellenére is remek film, mely a végétől eltekintve nem sokban különbözik a remaketől. Az új rész fórumán biztos nem lennék népszerű, de számomra Robert Redford szimpatikusabb, mint az amúgy nagyszerű DiCaprio, és éppen ezért szimpatikusabb az általa alakított Gatsby. Viszont a két film között minőségben nem tudok (és nem is akarok) különbséget tenni, olyannyira nagy a hasonlóság, hogy már-már azt mondhatom, csak az évjáratokból fakadó különbségek -lassúság, szolidabb fényképezés és zene- tűnnek fel, de ezek olyan természetesek, mint camembertben a penész.
Elgondolkodtató és tulajdonképpen szórakoztató 2 és fél óra volt ez is, ám úgy érzem összességében az öt csillagot nem érdemli meg! |
2013-05-21 00:02.29 |
Spielberg neve garancia a minőségre, ez a munkája pedig igen kellemes kis mozi, mely a maga gyermeki bájával adja el magát. Kisgyerek, játékmackó és robotok...mintha egy matinét néznénk, és közben mégis dráma és sci-fi is egyben, hát igen ez Spielberg!
Haley Joel Osment nagyon nagyon jó, hihetetlen, hogy ez a kis kölök mikre képes, Teddy maci karaktere pedig órási húzás, bevallom, ő lett a kedvencem! Mint arra korábban is utaltam, az A.I. matiné egy zseniális rendező előadásában...erről jut eszembe, rendezett már ez az ember életében valami gagyit? |
2013-05-19 12:00.21 |
Igen, a fene egye meg, utólag már értesültem arról, hogy például a Pólusban nézhettük volna 2D-ben! mennyivel jobb lett volna...
Én tényleg szívből ajánlom mindenkinek, hogy aki kicsit is érzékenynek tartja magát a 3D-re, vagy korábban már csalódott benne, inkább menjen a hagyományos vetítésre. Ennél a filmnél, higgyétek el sokkal jobb a 2D, ahogy né néztem, sokszor inkább tűnt egy számítógépes játéknak az egész, mint filmnek. És ezt főleg ott vehetitek észre ahol gyorsan mozognak az emberkék, vagy túl sok szereplő van a vásznon. |
2013-05-19 00:39.03 |
Remek film lett volna...de ugyan mondja már meg valaki, mi szükség volt kizárólag 3D-ben forgalmazni?? Semmi, az égvilágon semmi nem indokolta, hisz egy 20-as években játszódó romantikus mozi inkább lassú, régi technikájú kéne legyen, nem három dimenziós. Ez közröhej, és nem mellesleg világszerte sok százezer ember szórakozását tehetik tönkre, olyanokét akik szédülnek, vagy ne adj isten rosszul lesznek a hülye szemüvegektől, volt rá példa a moziból kifelé sátélva! Persze vannak a marketing vonalat erősen magában foglaló tippjeim, miért is kellett ezt így látnia sok millió mozinézőnek, és miért kellett tök fölöslegesen plusz pénzért kevesebb élményt kapni...de lázadásom mit sem ér, itt az érdekek diktálnak.
Ettől függetlenül egyébként tényleg remek mozi, mely önmagában simán 5 csillag. De tudván, hogy ezt így tervezték vetíteni, és ennek megfelelően sokszor szándékosan olyan felvételeket készítettek, melyek csak 3D-ben élvezhetők igazán, bizony le kell vennem egy csillagot, és még talán jószívű voltam. Bejött a Bluray is, próbálták is rásózni az emberekre, de nem kellett nekünk, és láss csodát ma már 999Ft-ért turkálhatunk remek filmeket. Hogy félreértés ne essék, nem azzal van a gond, hogy létezik ez a technika, hanem azzal, hogy CSAK ilyen módon nézhető egy nagyszabású alkotás. Megmondom őszintén, kíváncsi leszek, mikor kijön majd dvd-n, mennyivel lesz jobb és összességében élvezhetőbb a film, mint volt az a mozikban. Mert, hogy nem egy mindennapi alkotás, az biztos! |
2013-05-12 22:26.28 |
Ezeknek a régi krimiknek aztán volt hangulatuk, nem mellesleg igen erős darabok kerültek ki közülük, ahogy ez is. Kevin Costner és Gene Hackman játékára a pazar jelző édeskevés, és akkor még nem is ejtettem szót a nívós mellékszereplő gárdáról. Azonban ennél a munkánál nem csak a színészek viszik hátukon a mozit, Donaldson mesterien bánik a feszültséggel, egy perc unalom sincs, s az izgalmakat csak tetézi Maurice Jarre nyomasztó zenéje. Mindezeket gyúrjuk össze, és az eredmény egy minden ízében tökéletes, még a szovjet "hidegháborós" krimik táborát erősítő mestermű! |
2013-05-07 23:35.19 |
Nekem viszont kifejezetten tetszett, sőt az eddig látottak közül egyik legjobbja. Tele van jobbnál jobb poénokkal, remek zenékkel, de mindez mit sem érne Woody Allen értő kezei nélkül. Elképesztő, hogy egy tök egyszerű fekete-fehér mozit úgy tud leforgatni, hogy az ember nem akar felállni a végén. Nem tudom, mi a titka...talán remekül mesél, ez biztos, talán a sztori pörgőssége a kulcs, a franc tudja...de egy biztos, minden moziját meg tudom nézni, és 98 százalékban 4 vagy 5 csillagra értékelem.
Ilyen aránnyal pedig nem sok szakmabeli bír nálam! |
2013-05-04 13:51.58 |
Valahol mindenkivel egyetértek, mert egyfelől jó kis mozi ez a maga módján, de ugyanakkor vannak hiányérzeteim is. Összességében végül is jóra értékeltem, mert volt hangulata és a csattanó is ötletes, nem beszélve az itt még mindig nagyon fiatal Franco Nero kemény fizimiskájáról. Számomra még mindig hihetetlen, mekkora a hasonlóság Terence Hillel, vannak olyan momentumok, ahol simán összekeverhető a két legenda.
Ahogy az előttem szóló is írta, valóban nem ér fel egy-egy nagyobb westernklasszikushoz sem, ám hangulatát és egyediségét badarság lenne kérdőre vonni! Nekem tetszett! |
2013-05-02 23:12.46 |
Üdítő krimivígjáték, gyönyörű tájakkal és egy meglepően jó kondiban lévő Terence Hillel. A többi szereplő természetesen mind tökkelütött, szóval a jól bevált sablonokat azért ez a munka sem mellőzi, ám 2011-ben a sok spanyol meg argentín borzadvány közepette kimondottan igényes darab. Pino Donaggio remek dallamai, és az átlagosnál nívósabb operatőri munka mind-mind emeli a produkció színvonalát.
Terene Hill meg...áhh, bárcsak én is ilyen jól bírnám majd, túl a hetedik X-en! |
2013-04-27 16:25.32 |
Megmondom őszintén kicsit elfogultan értékeltem 5 csillagra ezt a mozit, de a világ egyik legszimpatikusabb színészét, vagy talán jobb, ha úgy mondom emberét nem tudtam másként osztályozni.
Clint Eastwood a példaképem a színészvilágból, emberségével és szolid, botrányoktól mentes életért pedig kimondottan tisztelem, mert ember tudott maradni a hollywoodi őrületben, ahol oly sokan elvesznek az alkoholban, sőt néha drogokban... Nem egy moziját láttam, és jóllehet, mindegyikben ugyanazt a morcos karaktert játszotta, mégis egytől-egyik élveztem a munkáit, és jóleső érzéssel gondolok vissza rájuk. Westernekben kezdte ugye még a 60-as évek derekán, majd önálló rendezésekbe fogott, és szinte minden műfajban kipróbálta magát. Szépen lassan teltek az évek, más-más műfajok kerültek előtérbe, és új hősök tűntek fel a színen, de Eastwood mindvégig felszínen tudott maradni, mégha voltak is kisebb-nagyobb buktái. 2002-ben a Véres munka c. filmjének bemutatója után azonban ráébredt, hogy az addig működő munkái már kevésbé népszerűek, és ekkor robbant be a Millió dolláros bébivel, mely merőben eltért addigi rendezéseitől és amellyel másodszorra is hazavihette az Oscart. Ezután én úgy érzem, hogy kicsit elengedte magát, és belefogott olyan nagyszabású háborús munkákba, mint a Levelek Ivo Dzsimáról és a Dicsőség zászlaja. A kritikusok elismeréssel fogadták ezen munkáit...ám a nézők -de én mindenképpen- hiányolták Őt a vászonról, így hát -elmondása szerint- utoljára a kamerák elé állt, és leforgatta a Gran Torinot. Emlékszem milyen rosszkedvű voltam, mikor vége lett a filmnek, hisz tudtam, hogy többet nem látom kedvencemet, csak mint rendező feltűnni. Több, mint két évre rá jött a meglepetés... Ez a meglepetés pedig jelen mozi, mely közel sem a legjobbja, mégis olyan örömmel fogadtam, mint semmilyen más filmet eddig. Hihetetlen, hogy 82 évesen még mindig ilyen aktív, még mindig forgat és forgat és játszik...és remélhetőleg játszik még sokat! Mint ahogy remélem, hogy a mai generáció is felfedezi munkáinak szépségét és értékeit! Az utolsó csavar összességében "csak" egy kellemes dráma, mely a patak lassúságával csörgedezik előre, és éppen ezért nem is lesz mindenkinek ínyére. Ám aki sok filmet "átélt" Eastwooddal, aki látta fiatalon és idősebb korában, háborúban és a vadnyugaton, aki látta nevetni és morogni...nos annak mindenképpen tetszeni fog. Én úgy vagyok a nagy színészekkel, hogy még azt is elnézném másfél órán keresztül, ahogy borsót pucol a teraszon, és Clint számomra ilyen. Ebből kifolyólag egyáltalán nem zavart a film lassúsága, sőt az sem, hogy tulajdonképp láttunk már tőle jobbat, mert örültem, hogy láthattam és mindvégig azt kívántam: "Csak láthassuk még jó sokáig". |
2013-04-15 13:12.17 |
Megmondom őszintén többet vártam ettől a filmtől, hiszen Menahem Golan viszonylag megbízható akciómozi rendező, a Túl a csúcson c. filmje egyik kedvencem, de a Delta Kommandó sem rossz....
De ez itt? Franco Nero mint nindzsa?? Ám a legnagyobb csalódást, mégsem a főszereplő, hanem a komolytalansága okozta. Egy régivágású akciófilm helyett, egy bugyuta sztorival bíró, nevetséges gonoszokkal megáldott limonádét kaptam, borzalmas zenével és rémes képminőséggel. Franco Nero hacukája pedig egyenesen röhej, mint ahogy számomra az egész produkció, s itt kérek elnézést a rajongóktól! |
2013-04-10 09:48.05 |
Előbb láttam Tarantino Django filmjét, az után ezt már csak négy csillagra tudtam értékelni! Pedig lassúsága ellenére is remek mozi ez, de ott minden kidolgozottabb volt, igaz a játékidő majdnem a duplája... Engem is meglepett Franco Nero és Terence Hill hasonlósága, barátaimat simán becsaptam, és magam is gondban lettem volna egy-egy távoli kameraállásnál. Franco Nero talán még annyit sem beszél, mint Eastwood a dollár-filmekben, de ide több nem is kell, és tulajdonképp Corbucci munkája egy korrekt, időtálló western.
Ezek után kíváncsi vagyok a Viva Djangóra! |
2013-04-07 22:36.55 |
Remek poénok és másfél óra töménytelen nevetés, azt hiszem egy rajzfilmvígjátéktól ennél többet nem is várhat az ember. Ez bizony egyszerűen zseniális!!! |
2013-03-25 23:21.38 |
Annál több, szerintem hajbeültetés. |
2013-03-24 23:46.07 |
Még műfajához képes is meglehetősen rövid, ám annál izgalmasabb mozi. Azt hiszem nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy sokan szeretjük ezen kaliberű mozikat, amelyeket nézve nem kell egetrengető dolgokon töprengeni...csak nézni, ahogy a főhős rendet tesz és közben elképzelni, hogy de jó is lenne a bőrébe bújni! Aztán a mozinak vége, a varázsa meg többnyire elmúlik, ám kétségtelen, hogy míg tartott, kellemesen szórakoztunk. Ilyen darab volt ez számomra, remek zenével és egy jól muzsikáló Wesley Snipes-szal!
Ha másfél órás akciófilmre áhítozom, soha rosszabbat! |
2013-03-24 11:37.38 |
Fura western mozi ez, mert a nagy amerikai önérzettől, és a John Wayne képviselte vonaltól jóindulattal is igen távol áll, mégis szuperebb szinte minden eddig látott darabnál!
Már ugye az nem megszokott, hogy az egyik revolverhős német, akinek kocsiján a poén kedvéért még egy fog is leng ide-oda, csak, hogy elég karikatórikusnak tűnjön a dolog. De, hogy a nagy amerikai patriotizmust még egy hangyányit "romboljuk", a néger főhős egy olyan néger lányért küzd, aki német származású és németül jól beszél! Mit is mondjak...hát John Wayne idejében nem küzdtek Brünhilda nevű hölgyért a vadnyugaton az tuti! De a mozi éppen így lesz Tarantino védjegye, tulajdonképpen az lenne a meglepő, ha minden normális, és a megszokott lenne. Ám van valami fura a nem mindennapi direktorban, amiért nagyon tisztelem. Imádja bomlasztani a szokásokat, és szeret mindig valami extravagánssal előrukkolni, de mindeközben olyan tisztelettel emel be motívumokat régebbi munkákból az övéibe, hogy az előtt le a kalappal! Tiszteleg Sergio Corbucci 1966-os Djangoja előtt azzal, hogy egyrészt átemeli Luis Bacalov főcímzenéjét, másrészt cameoszerepet ad Franco Neronak, sőt még Morricone emlékét is tovább élteti... Ebben a filmben a színészek egytől egyig tökéletesek, de két embert szeretnék kiemelni a stábból. Az egyikük Christoph Waltz, a másikuk viszont már az operatőr Robert Richardson, aki csodálatos képekkel hálálja meg a rendező felkérését. A múltkor azon morfondíroztam, hogy jó volna, ha Tarantino megtenné őt állandó operatőrének, mert elképesztően érti a dolgát! Ahogy ebben a munkában mindenki, én úgy vélem, életem talán legjobb "western"filmjét láttam a mozikban! |
2013-03-20 23:02.46 |
Ebben az égvilágon semmi ellentmondás nincs!
Jellemzően a rendező választja ki azokat a színészeket, akikkel együtt kíván dolgozni a következő filmjében. No most Woody őket választotta és ők nagyszerűek voltak, tehát ez legalább annyira a rendező érdeme, mint a színészeké. És igen...Woody Allen nagy direktor, de mondjuk a Gyanú árnyékában "színészeivel" ő sem lenne képest csodákra! |
2013-03-18 22:48.31 |
Woody Allent lehet szidni, lehet utálni és mindenféle rosszat mondani rá...de az egyszer biztos, hogy zseniális dolgokat művel a filmvilágban. Irigylésre méltó karriert futott be, mint színész, mert jól játssza a kisebbségi érzéssel küzdő, szerencsétlen, balfék -és még sorolhatnám a jelzőket- karaktereket és a nép szereti, mert van benne önirónia, és mert szerintem nem is rossz színész. De nem kevésbé sikeres rendezőként, és itt főleg a 21. században készült darabokra gondolok, köztük megemlítve például a Vicky Cristina Barcelonát. Egyszerűen tökéletes, ahogy belecsap a közepébe, nincs üresjárat, nincsenek unalmas bevezetők, hanem rögtön narrációt kapunk és már az 5. perc táján ismerünk mindenkit, és mindenkivel történt is valami. Woody munkáiban állandóan zajlik az élet, Vicky éppen sétál a csávóval...snitt...és már látjuk is Cristinát és így tovább...egyszerűen nincs idő arra -ami sok filmnél bizony nem így van-, hogy kiszaladj mondjuk egy kóláért a hűtőhöz, mert akkor rögtön lemaradsz valamiről. Én többek között ezért szeretem a rendezéseit, és természetesen azért, mert jó helyszíneken játszódnak a filmek, intelligens párbeszédekkel és ami a mostanság készült munkáiban nyilvánul meg leginkább, no és csak is eredeti hanggal, hogy a dialógusok angolról hirtelen spanyolra váltanak majd vissza, ez valami hihetetlenül jó!
Újabb nagyszerű rendezés Woody Allentől, ám dicsérjük meg egy mondat erejéig a négy főszereplőt, akik nélkül nem is biztos, hogy ennyire jó mozi lenne ez! |
2013-03-17 22:14.49 |
Remek romantikus vígjáték és műfajában már-már tökéletes darab. Sandra Bullock, Bill Pullman és Jack Warden triója szintén említésre méltó, és hát Bullock olyan bájos és olyan szépen tud nézni, hogy én minden mozijára vevő vagyok....hát még erre, amiben a sztori is jó!
Bizony nem egy átlagos csöpögős romantikus móka, annál több, ami csupán az én hülyeségem miatt nem kap öt csillagot, nálam azt a műfaj alapból kizárja. |
2013-03-15 22:59.24 |
Mondjuk én is inkább az Egy asszony illatának adtam volna a legjobb filmért járó szobrocskát... |
2013-03-11 00:12.53 |
Meglehetősen gyengén indult a mozi a keresztesháborús jelenetekkel, már-már azt hittem, hogy "animációsfilmet" látok, annyira mű volt az egész. Utána viszont egészen kipofozták a dolgot, és már kaptunk egészen hihető képeket is, de sajnos az egész játékidőre jellemző maradt a műtermi hangulat, főleg a lovaglós közelképeknél...ááá mintha a vidámparki lovacskán ülő gyereket fotózták volna. Ám mindezen rossz szavak ellenére volt egyfajta kellemesen nyomasztó hangulata a darabnak, mely kimondottan tetszett, és a vándorlást is sikerült kalandossá tenni az Indy filmekre emlékeztető függőhíddal és a ködös erdővel. Úgyhogy összességében végül is nézhető munka, sőt, időnként kifejezetten szórakoztató volt.
Láttunk már jobbat, Cage-től aztán pláne, de így késő estére megtette, és legalább magyar tájakat is láthattunk, már ha felismerte valaki egyáltalán Dobogókőt... |
2013-03-09 23:59.33 |
Hát ha az előző részre három csillagot adtam, akkor ennek szigorúan kettőt. Ott még reménykedtem, hogy a folytatás majd lenyűgöz, és én is Conan-kedvelő lehetek..de ma este bebizonyosodott, hogy ezen mozik nem valók nekem. De nem baj...Schwarzi kiejtéséért, és Basil Poleduris lendületes muzsikájáért végül is megérte megnézni. De, hogy még egyszer nem futok neki ebben a világban, az hétszentség! |
2013-02-27 23:36.30 |
Érdekes, nekem ez jobban tetszett, mint a Conan a barbár...pedig az értékelések alapján épp fordítva lenne logikus. Na de logikáról beszélni érzelmek esetén badarság, s mivel engem másfél órára lekötött és szórakoztatott, így megérdemli a jó osztályzatot. Persze ez is mese a javából, és mai szemmel nézve meglehetősen avitt, azonban kellemes és bizony nosztalgikus hangulattal bír, amit csak erősít a Schwarzi belovagolásakor hallható és rendkívül fülbemászó Morricone zene.
Ami engem illet, egyszeri nézésre tökéletes kalandmozi, színészi teljesítményről meg...áhh, szerintem itt kár erről beszélni! |
2013-02-18 23:13.00 |
Van Damme és Sheldon Lettich két jó filmet is készített együtt, a Dupla dinamit például kifejezetten jól sikerült, de mostani közös munkájuk már csak egy átlagos akciómozi. Annak viszont nem rossz szerintem, bár az elején a történelmi bevezető hogy úgy mondjam igencsak gyengére sikeredett, ráadásul én a mai napig nem értem, hogy az "öreg" Charles Le Vaillant-t miért Van Damme alakította...ám mondom, ettől függetlenül kellemesen szórakoztam rajta, immár másodszor. Pino Donaggio zenéje a kezdő képsorok alatt tökéletesen eltalált, és B kategóriás mozihoz képest a kamera egész jól bebarangolja a tájat, amiért a Delta kommandó egykori operatőrét illeti dicséret.
Összességében nem több egy átlagos akciófilmnél, mely az újkori Van Damme-mozikkal -egy-két kivételtől eltekintve- simán felveszi a versenyt! |
2013-02-11 21:09.03 |
Hát voltaképpen hangulatos mozi, és lehet, hogy a hangulata is magával ragadó...de mivel nekem az ilyesfajta kalandfilmek nem igazán jönnek be, így én kicsit untam. Pedig a forgatókönyv Oliver Stone nevéhez is fűződik, és két színházi színészt is beletettek a moziba, de nekem így is csak közepes. Szinte az egész játékidő alatt zene szól, kevés a beszéd, és bár az alkotók sokat dolgoztak rajta, sokszor olyan összecsapott képet mutat az egész produkció, mintha napok alatt forgatták volna le. Pedig lehet benne valami, hiszen ez a film volt az osztrák legenda számára a dobbantó a milliós alkotások felé, de ami engem illet, szívesebben nézek tőle akciómozikat, vígjátékokat. Kétségtelenül fontos állomás Arnold életében, de számomra az egyszernézősök táborát gyarapítja! |
2013-02-10 13:58.25 |
Legyünk őszinték, a dél-koreai rendező munkája igencsak középszerű alkotás lenne, ha nem lenne bennem némi nosztalgia és tisztelet régi kedvenc akciósztárom iránt. Így viszont egy kellemes élményben volt részem, jó volt nézni az egykor farönköt a vállán cipelő Schwarzit így közel a hetvenhez is, és bizony dicséretet érdemelnek az alkotók, mert hihetővé tették a karakterét, az olvasószemüveg kifejezetten mókás volt. Lassan csörgedező mozi ez, így aki nagyon pörgős, hiper-szuper látványtechnikával bíró akciófilmet vár, az bizony csalódni fog...ám aki szeretné felidézni a múltat, azokat a filmek terén csodálatos 80-as, 90-es éveket, amikor a nagy akciósztárok a fénykorukat élték, az bátran tegyen vele egy próbát!
Ami engem illett az osztrák legenda az elmúlt kb. 30 évben olyan karriert épített fel, és olyan mozikat tett le az asztalra, hogy innentől kezdve az összes munkáját meg fogom nézni, s így ezt sem hagytam ki. Jó volt látni őt, és jó volt egy Seagal-filmhez képest nagyságrendekkel jobb alkotást látni, mégha -szívemre téve a kezemet- ez azért igencsak elmarad mondjuk a Ragadozótól! |
2013-01-27 13:05.25 |
Három órás játékidőknél általában elunom magam, csak nagyon ritka esetekben élvezhető minden egyes perc, nos Frank Darabont munkáinál ez így van. Elképesztő, hogy milyen gyorsan lett vége a mozinak, -és a Remény rabjainak is-, egy percnyi unalom vagy üresjárat sincs, pedig nem lődöznek minden percben, és óriási robbantások sincsenek, talán ez az, amit értékkel bíró alkotásnak neveznek! A három fő(bb)szereplő, Tom Hanks, Michael Clark Duncan és David Morse fantasztikus játékkal rukkolt elő, igaz itt mindenki a legjobbját nyújtja, a zene és a fényképezés is kimagaslóan jó, a rendezés pedig...hát nézzük meg a film helyezését!
Szóval akárcsak a Remény rabjai, a Halálsoron is életem legjobb filmjei közé tartozik, és csak szemernyit marad el tőlük Darabont harmadik "King-műve" a Köd. És ilyen zseniális triót bizony nem sok rendező mondhat magáénak... |
2013-01-22 00:05.06 |
Nagyszabású és hihetetlenül jó munka, mely nekem némileg hasonlított Bertolucci Az utolsó kínai császár c. remekművére, igaz ez kicsivel arrébb játszódik. A francia direktor munkája azért szuper, mert az első óra felfogható kalandfilmként is, amikor Pitt bejárja a csodálatosan szép Himaláját, ugyanakkor a második óra már tökéletes történelmi kalandfilm, mely ugyanakkor dráma és háborús mozi is egyben, és mindezek együtt is érvényesülnek.
Csodálatosan fotózott táj, szívbemarkoló zene, -melyért külön köszönet a nagyszerű John Williamsnek-, és egy aprólékosan kidolgozott forgatókönyv, remek sztorival ... itt mindezt elég volt egy örökre szóló élmény elkészültéhez. |
2013-01-18 21:20.23 |
A Jedi visszatér az előző résznél egy paraszthajszálnyival gyengébb nálam, noha így is kiemelkedő munka, melyben beteljesedik a jó harca és amelyben egy legenda ér véget. A zene és a látványtechinka most is hibátlan, Ford pedig ezúttal is bombaformában, ahogy a készítők közül mindenki, hisz egy ilyen filmhez nem elég két-három ember...
Bár az előző részt kedvesebb számomra, tökéletes ez így ahogy van! |