Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Midway - Mozi+, 18:15 |
Ismeretlen férfi - AXN, 18:30 |
A szellemlovas - Viasat3, 18:45 |
Érvek és életek - Filmbox Plus, 18:45 |
Élet, vagy valami hasonló - Max4, 19:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Dredd - Idézetek |
Kőhalmi Zoltán - Vélemények |
Mire gondolsz most? |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Milyen könyvet olvasol jelenleg ? |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Schumacher |
Steve Guttenberg |
2012-12-10 00:15.48 |
Liam Neeson mintha mostanában a mennyiségre "játszana" és kevésbé a minőségre...
(Pedig volt idő, amikor a Schindler's list címszerepét játszotta...) Nekem a legnagyobb gondom az volt a filmmel, hogy hiteltelennek éreztem igen sok jelenetét, hogy a CGI-"farkasok" megjelenítéséről ne is beszéljünk. És többnyire megelégedtek a közhelypuffogtatásokkal - elsősorban a párbeszédekben. Itt-ott a monológoknak azért volt mélysége, de meglehetősen szájbarágós stílusban jött át a vásznon. A táj szépsége és a fényképezés valóban pozitívum, és sokakkal ellentétben nekem tetszett a vége. Sőt, az egy jó rendezői húzás volt, egyébként a direktor nem nagyon állt a helyzet magaslatán. Remélem Neeson most már egy komolyabb rendezővel is dolgozni fog végre és legalább egy Atomcsapda-szintű alakítással örvendeztet majd meg minket. Kivárjuk:-) |
2012-12-07 01:18.16 |
Így gondolom én is.
A cast-ban Stallone van előbb írva és Arnie mondta az egyik interjúban, hogy Sly karakterére épül jobban a sztori. Bár Arnold itt már nem mellékszereplő lesz, mint az Expendables 2-ben például. Viszont kíváncsi vagyok lesz-e még valaha olyan egetrengető dobása, mint annak idején több is volt. Full jó sztoriban, nagy költségvetéssel, csúcsrendező "keze alatt". James Cameron sajnos nagyon el van foglalva az Avatarral és az óceánmániájával:-) |
2012-12-07 01:11.55 |
Most már elég valószínű, hogy megmarad a Sly - Gáti és Arnie - Reviczky párosítás. Nincs vele bajom, de mivel én elsősorban Schwarzenegger rajongó vagyok így én a Gáti Oszkár szinkronhangnál maradnék ha az Austrian Oak-ról van szó:-)
De most előbb még a The Last Stand-re koncentráljunk, január végén jön! |
2012-12-03 02:46.12 |
Nincs mit, remélem hasznosítani tudod. |
2012-12-02 17:58.24 |
Priv.ben küldtem el a linket mivel nem engedi kitenni a rendszer (fájlmegosztó, le van tiltva gondolom) |
2012-11-29 17:28.04 |
Még gondolkodom mert a megauploadot kilőtték amire szoktam, így még kersgetek de hétvégéig felteszem vhova. A hosszát írtam, ha a frame per sec. stimmel (23.976) tehát nem DVD (25.000 fps) hanem HD alá megy akkor valószínűleg még igazítani sem kell majd:-) Összerakás: mkvmerge GUI-val, én azzal szoktam. Ha időzíteni kell abban nem tudok majd tanácsot adni mivel nem elég erős a gépem így eleve van amikor csúszna a hang, úgy meg elég nehéz lenne levezényelnem a folyamatot. Úgyhogy külön hangsávval nekem stimmelnie kell az időnek meg az fps-nak, akkor az említett program berakja szépen az .mkv konténerbe. |
2012-11-29 00:38.25 |
A Szakácsi Sándor/Harsányi Gábor féle (magasan a legjobb) szinkron hangsávját külön feltegyem valahova?
23.976 fps HD film alól van tehát kiszedve, a hossza 178p 14mp. AC3 fájl, 2.0 mivel elég régi, 244 MB méretben. Ennél jobbal én még nem találkoztam. |
2012-11-26 02:09.08 |
"még nemzetközi szinten is" - helyesen |
2012-11-26 02:07.41 |
Ami még eszembe jutott: szerintem nekünk magyaroknak illő ebben a topicban megemlékeznünk a néhai Kránitz Lajosról is, aki olyan magyar hangját adta Jockey Ewing karakterének, ami szerintem példátlan nemzetközi még szinten is! |
2012-11-25 17:31.53 |
Neve egyet jelentett a Dallas-al. Szerintem a valaha volt legnagyobb TVsorozat-színészt tisztelhettük benne. Én a karakterét is nagyon szerettem:-)
Moziszínészként nem futott be de voltak olyan filmek melyekre szintén büszke volt és karakterszerepet játszott bennük (Primary Colors, Nixon) A Dallas klasszikus 14 évadában olyan felejthetetlent nyújtott, ami példátlan és megismételhetetlen. Fájó, hogy elment, nagyon mellbevágó volt a hír. De szerencsére itt marad velünk, a filmekben: ezentúl persze kicsit más lesz már nézni a Dallas-t. Isten veled nagy Jockey Ewing! |
2012-11-21 22:03.18 |
Már azt hittem hirtelen megutáltattam veled:-)
Hétvégén majd küldök párat mindenképp, remélem addig kibírod:-) |
2012-11-21 17:07.05 |
Ha többen összeállunk haverok (esetemben 4-5 főről beszélünk) akiknek a katonai repülés a mániája (a tágabb valóban fanatikus kör olyan 30-40 ember lehet Mo.-on, nagyjából velük is ismerjük egymást de sokan busszal is mennek mi pedig arra nem vagyunk kaphatóak) akkor így aránylag gazdaságosan és kényelmesen kihozható egy ilyen út kocsival, nagyobb távolság esetén repülővel, persze több naposban csináljuk legtöbbször (az airshow-k hétvégén vannak, mi általában betesszük a pénteki érkezőnapokat is a programba ugyanis az is van olyan izgalmas. Ha még nem voltál jövő év aug. legelején gyere ki Kecskemétre akkor megtapasztalhatod az élményt, mert a kecskeméti az egyik legjobb).
Ha a jövő évi európai programra lennél kíváncsi: [link] Nah, ennyit az offolásról:-) Mailcímed ha él küldök arra szívesen a képekből, mivel amúgy magam is a netről tudnék "csak" mazsolázni és emezek már mentve vannak nekem és a fene se tudja már honnét van: az elmúlt kb. 5 évben mióta ezeket gyűjtögetem:-) Persze nem mániákusan csak apránként ha épp belebotlottam. |
2012-11-20 00:25.04 |
Letaglózó erejű tökéletes filmélmény jelenünk egyik legnagyobb rendezőjétől Darren Aronofskytól, aki ha így halad korszakos jelentőségű rendezővé nőheti ki magát. Zsenijére jellemző a szuggesztív szimbólumok előszeretettel történő alkalmazása, melyből ebben a filmben is jócskán alkalmazott, de egészen fogyasztható formában (pl. a Forrás-hoz képest)
Szintén kedveli a látomás-valóság viszonyát, keveredését bemutatni, ebben az esetben is sikerrel tette:-) Natalie Portman sosem volt rossz színésznő, de ekkora alakításra sosem gondoltam volna hogy képes és véleményem szerint ebben Aronofskynak is van érdeme a rendezői instruálás révén. Hogy ki tudta belőle hozni A színésznőt. Csodálatos alakítás, teljes átlényegülés. De a többi színész előtt is le a kalappal. A sodró történet eszközháttereként a nagyon jó vágás és a még jobb operatőri teljesítmény szolgál. Én ezen a filmen nem találok fogást, szerintem hibátlan. Mondom ezt úgy, hogy én magam sem tartozom a balettrajongók táborába:-) És mégis magával tudott teljesen ragadni az összes táncjelenet is (ebben szintén nagy szerepe volt Matthew Libatique operatőr nem mindennapi teljesítményének - a forgó képi világra gondolok). A film utolsó percei pedig tanítanivalóan pazarul vannak tálalva. Szerintem az elmúlt évtized első 3-5 alkotásában ez a film biztosan benne van. |
2012-11-17 06:25.12 |
A végén a bolgár Cougar ami mellett állnak az a 711-es oldalszámú, de a felszállás után a 712-est mutatják amelyik egyébként egy korábbi jelenetben volt. Amúgy lazán rajtahagyták a bolgár felségjelet... |
2012-11-16 21:04.55 |
Ó, csupán rámragasztott becenév ez, sajnos nem vagyok pilóta, repülésmániás viszont vagyok és airshow-kat látogatok ahol tudok Európában, elsősorban persze a környezőbb országokban. Érdekes módon Krakkó is egy ilyen során esett útba, amikor a Radom airshow-ra mentünk Lengyelországba (2009,2011)
El akartam nézni mindenképpen én is Auschwitz-ba (annak ellenére hogy nem vagyok zsidó, de érdekel a II. Világháború történelme), hiszen nem volt messze de a társaság nem szavazta meg akikkel voltam, mondván ne rontsuk el a kedvünket. Hát, ez is egy szempont:-) Én is nagyon szeretem a behind the scenes, on set, making of...fotókat és filmeket. Gyűjtöm is a netről, a Star Wars klasszikus trilógia ezügyben a csúcs nálam, tetemes a "gyűjtemény" szerencsére. Ha egyszer eljutok New Yorkba végre, ott leszek bajban mert kb. két hét míg éjjel-nappal bejárom a kedvenc filmjeim helyszíneit kábé és akkor még nem néztem meg a Szabadság szobrot se. Bár végülis az is filmes helyszín simán:-) |
2012-11-16 13:41.42 |
A zongorajáték egy kitűnő művészi kifejezőeszköz amúgy is, ezért is volt annyira hatásos a filmben, és ami a legfontosabb: a jelenet nem lett manipulatív. Ezért érte el a hatását, egyáltalán nem volt giccses vagy ilyesmi. Mert az ugyebár agyonütötte volna a jelenetet sőt hiteltelenné is tette volna. De szerencsére nem:-)
Amikor Hosenfeld aláírja a papírokat valóban van egy nagyon jó beállítás és fontos momentum mely láttatja a néző számára az asztalán lévő fotó alapján, hogy 3 gyermeke van, családos ember tehát. Találtam egy jó forgatási képet erről, amikor Polanski beállítja pont ezt a jelenetet: [link] A filmbeli fotó tartalma valós, az említett kitüntetését valóban a 3 gyereke vette át tehát pár éve legalábbis még éltek mindannyian (ha jól emlékszem 2009-es a kitüntetés mert csak addigra lett tisztázott alapos kutatással, hogy emberiség elleni bűntetteket Hosenfeld nem követett el a háború alatt, ez nyilván feltétel volt), sőt olvastam hogy Szpilman leszármazottaival a mai napig baráti kapcsolatban vannak! Jut eszembe az is igen fontos, hogy Szpilmanból nem farag Polanski hőst vagy grállovagot: ő csak megpróbálja megúszni, túlélni a borzalmakat úgy, hogy közben akarattal legalábbis nem árt vele másoknak, ennyi és nem több. de én ezt a film erényei közé sorolandónak tartom. Ha Varsóban járok felkeresem a forgatási helyszíneket (egyik hobbim ez) de egyelőre csak Krakkóig jutottam, de hogy témánál maradjak ott a Schindler's list forgatási helyszíneire szakítottam időt, nagyon izgalmas időutazás volt mert nagyon sok jelenetet az utcán forgattak melyek ma is szinte ugyanúgy néznek ki:-) |
2012-11-16 03:24.10 |
Az ezredforduló óta sokat tett a nimbuszának a lerombolásáért, de az első négy filmje még 2000 előtt na az valami bitang nagy dobás volt. Nem tudom kell-e temetni mint rendezőt, de most már elő kéne újfent rukkolnia valami naggyal, mert én a Pánikszobán és a Zodiákuson kívül az elmúlt bő évtizedben jobbára csak csalódni tudtam benne. És az említett két film is nagyon messze van az egetrengető és műfajokat meghatározó első filmjeitől. Én bevallom szkeptikus vagyok, de remélem rácáfol. Tényleg nem vagyok képes megérteni miért követett el ekkora nívózuhanást. |
2012-11-16 03:13.28 |
Wilm Hosenfeld egyébként megkapta a Világ Igaza kitüntetést pár éve, egyetlen németként, nem kell ecsetelni hogy ez mekkora dolog. Thomas Kretschmann alakítását emelném most ki: tekintete és arcjátéka képes volt visszaadni azt a humánumot mely Hosenfeldet jellemezhette: zseniális színészi teljesítmény! Sajnos annak idején nem sikerült megmenteniük a szibériai munkatábortól.
A film csúcsjelenete egyébként fikció, ezt Szpilman fia hozta nyilvánosságra (mármint abban az értelemben biztosan, hogy az apját nem azért hagyta életben Hosenfeld mert zongorázott neki), de szerintem jó hogy Polanski ezt választotta hiszen nem dokumentumfilmről van szó és rendkívül katartikus hatást sikerült vele elérni anélkül, hogy komoly valótlanságot tartalmazna. A többi cselekedete (ételt, kabátot adott, búvóhelyét nem árulta el) teljesen valós. |
2012-11-15 22:30.00 |
A "pörgés" önmagában mit sem ér ha nincsen mögötte tartalom, ezt ez a film is jól mutatja. Hiába a két neves főszereplő, közepes szintre tudják menteni a mozit. Pontosan egy nézésre való, maximum. Denzeltől pedig most már várnék valami figyelemreméltóbbat, a Deja vu és az Amerikai gengszter óta csak átlagos akciófilmeket jegyez. Bízom a hamarosan mozikba kerülő Kényszerleszállás című filmben melyet nagy név rendezett, Robert Zemeckis.
Nekem nem tetszett igazán az operatőri munka/vágás sem. Zseniálisan is meg lehet ezt a technikai részt csinálni ugyanebben a stílusban, lásd a néhai Tony Scott újabb akciófilmjeit példaként. Amúgy nekem tele van már a bránerem ezzel a rengeteg erőszakkal és ezzel nem azt akarom mondani hogy matinémozira vágyom rajzfilmmel:-) Inkább a forgatókönyvre kéne helyezni a hangsúlyt, kedves hollywood-i jómunkásemberek. Mindenki jobban járna. |
2012-11-12 13:29.22 |
És rendkívül jó! Sok új infót tartalmaz még egy komoly Arnold-fannak is. Hamarosan kezdem másodjára is olvasni:-)
És természetesen Arnie nagyon jó stílusa visszaköszön az írásaiban is, sajnos a fordító vagy a nyomda elég hadilábon állt a nevek helyes leírásával ami egészen bosszantó, egyébként jó minőségű a kiadvány. |
2012-11-02 16:32.54 |
"Ridley Scott (aki már jó ideje nem a régi)"
Igazából a középszerűség volt az, ami rá soha nem volt jellemző: vagy meglehetősen förtelmes filmeket készít (pl. G.I.Jane, Mennyei királyság), vagy természetesen a nagy ikonnak számító filmeket is amiért nagyon szeretjük őt (elsősorban a sci-fi műfajából): Alien, Blade Runner. A spektrum eme végéhez csatlakoznak még a nagyon jó filmjei is mint pl. Amerikai gengszter, Fekete eső... Középszerű ha van is, akkor az relatíve kevés. Egyelőre én a Prometheus-t azonban ide sorolom mivel szerintem nem elég ütős de rossznak sem nevezhető, de ma nézem a Blu-ray extralemezt és belepillantva az nagyon izgalmas és bőséges lesz:-) Szerintem a megtekintése emelni fog magán a filmélményen is. Úgy néz ki ugye, hogy lesz egy folytatása mely a közvetlen előzményfilm lesz: megfelelő forgatókönyv esetén(!) az egy nagy dobásnak prognosztizálható. Ridley Scott legutolsó nagy filmje szerintem az Amerikai gengszter volt egyébként. |
2012-11-02 00:53.24 |
Az interjúgyűjteményre való utalás mondjuk szerintem egész hasznos volt, én legalábbis nem ismertem ezt. |
2012-11-02 00:49.23 |
LOL:-) |
2012-11-02 00:47.22 |
Sajnos a prequel-trilógia valóban nem sikerült teljesen jól. Sajnos nagyon dedós főleg az első rész, erényei ellenére messze van pl. a Birodalom visszavág tökéletességétől, és pont ettől féltem a 7-8-9.részt is, mint említettem. A harmadik rész már kezdett felnőni a többi szintjére, kellően komor és fajsúlyos lett, persze némi hiba abban is előfordult. Szerintem egyedül az Empire...a hibátlan, nálam a valaha készült legjobb mozifilm címet birtokolja és a képzeletbeli trónról nem taszíthatja le már semmi:-) |
2012-11-02 00:43.38 |
Ne bizalmaskodjunk, főképp ilyen "stílusban" ne. Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd:-)
Paradoxonokat (amúgy kedves, hogy elmagyaráztad a jelentését, elvi vagy gyakorlati ellentmondást értünk ám alatta, nem csupán ellentétet) ezek szerint élből elutasít az agyam, mert valóban "szerencsétlennek" olvastam. Hiába, évtizedenként egyszer én is tévedhetek:-) A szerencsés lúzerrel sem értek egyébként egyet, nem térnék ki a lúzer szó jelentésére. George Lucas egy nagyon okos (racionális) és teremtő fantáziával megáldott ember, kiváló üzleti érzékkel, mérsékeltebb rendezői és forgatókönyvírói kvalitásokkal, mindemellett (főleg a múltban) kellő öntörvényűséggel és vagánysággal: utóbbiak miatt nehezen emésztem meg ezt a mostani döntését. Ugyanis gyakorlatilag az egyetlen ember volt Hollywoodban, akinek a törekvése - valóban szerencsével is párosulva, de hát mondj egy nagyon nagy dobást amihez nem kell szerencse -, vagyis hogy a forgalmazást kivéve mindentől és mindenkitől független saját filmstúdiót birtokoljon, hát Ő megcsinálta! Mondjuk elég sok támadási felületet hagy (ráült a babérjaira elég szépen), ez talán hiba, de hát alapból tenni érdemes arra hogy mások mit is gondolnak rólunk, ez ugyanis nem számít szinte semmit se. Peace. |
2012-11-01 17:23.42 |
Azt hiszem sokan szeretnének ekkora "szerencsétlen lúzerek" lenni, mint George Lucas.
Hozzáteszem, nagy tisztelőjeként engem is nagyon meglepett a hír. Mármint, hogy eladta a Lucasfilm-et és vele együtt a SW jogait is. Bár tippem az van, hogy miért, egyelőre abból tudunk kiindulni amit mondott: hogy még életében szeretné a SW jövőjét biztosítani, mely úgy gondolja, hogy őt is túléli majd (azt hiszem ebben biztosan nem tévedett:-D) Hogy miért pont a Disney az érdekes kérdés. Annyi mindenesetre feltűnt nekem, hogy már hosszú ideje nagyon jó kapcsolatokat ápol velük. Remélem ez így is marad. Az mindenesetre a legaggasztóbb veszély a SW-al kapcsolatban, hogy a tiniket próbálják majd kiszolgálni vele, mivel ők a mozilátogatók, elsősorban, legalábbis valami hasonló korosztály. remélem nem viszik el valami koncepciótlan, dedós irányba mind színészileg, mind történetvezetés szempontjából. Meglátjuk. |
2012-10-31 07:48.55 |
Boldog születésnapot "Charlie"! :-)
Kincs, aki van...szerencsére! És még reméljük, hogy nagyon sokáig köztünk marad a Mester. |
2012-10-31 03:49.55 |
"Christian Bale korosztálya legjobbja"
Pontosan ezzel kezdtem volna most a film megtekintése után a mondókámat:-) A film is jó, hiszen értő kezek alatt elég sok, az életből vett sztori nagyon jól megállja a helyét a mozivászon is. A filmnek azonban a színészi játék az igazi erőssége, Christian Bale ahogy csípőből hozza ezt az elfuserált, sutyerák fazont, hát ettől lehidal az ember: teljesen jogos Oscar-díj... Bale-re mindig is teljesen jellemző volt az efféle átlényegülés - a szellemi mellett a testi is: az általam látott filmjei közül ha jól számolom már a harmadik, amikor képes volt nagyon lefogyni! A Fighter-en kívül a Hajnali mentőakció-ban és természetesen a Gépész című filmben is megtette, utóbbi esetében egészen extrém mértékben. Remélem egyszer nem akar majd egy 180 kilós embert eljátszani:-)) Már rég kijárt neki az Oscar-díj és biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó. (Úgy játszik egyébként, hogy bokszolót eljátszani nem is egy színész álmainak a netovábbja, hiszen karaktermegformálás tekintetében nagyon hálás, összetett szerep lehet. Mint itt lentebb olvastam, Mark Whalberg nagyon szerette volna eljátszani Micky Ward-ot, Denzel Washington pedig Rubin Carter szerepével volt ugyanígy: a legnagyobb álma vált valóra amikor a Beacon Pictures végül egyenesbe hozta a film legyártását) |
2012-10-28 04:12.24 |
Nos, ami engem ebben a filmben el tudott varázsolni, az a társadalmi disztópia és dekadencia bemutatása és a médiakritikai rész. Eleve imádom a filmekben ezeket a vonulatokat. Jól mutatta be a média és fogyasztóinak elfajzottságát, és úgy néz ki valóban egy ilyen irányba megy a dolog...Sötét jövőkép!
A film első fele ennek megfelelően nekem sokkal jobban tetszett. Nem adták a rendezést kellően avatott kezekbe a producerek, emiatt sok rész elnagyolt, nem igazán volt íve a dolognak, a film vége meg szerintem csapnivaló. A technikai részt tekintve pedig a CGI-vel nem lehettünk maradéktalanul elégedettek. Nagyon meglepődtem, hogy a filmet Tom Stern fényképezte, hiszen tőle, mint Clint Eastwood "házi" operatőrétől teljesen más beállításokat és témákat szoktunk meg, gondolok itt elsősorban az igen kifinomult fény-árnyék játékra. Zseniális operatőr aki úgy tűnik hogy a régi iskola híve, nem is értem ebbe a filmbe miképp csöppent bele, nekem a gyors kameramozgásokkal egyébként nincs bajom (mint pl. a néhai Tony Scott filmjei esetében), de itt és most nekem nem igazán tetszettek. Visszatérve a színészi alakításokra: Donald Sutherland itt-ott pár mondatos szerepe nagyon hangsúlyos és jó volt. A műsorvezetőt játszó Stanley Tucci zseniális volt, jól ráérzett erre az überhatásvadász médiaguru-szerepre. Jennifer Lawrence-re már a Hódkóros-ban felfigyeltem, szerintem utánanézek a filmjeinek mert tehetségesnek látszik és ahogy látom van már némi múltja. Mivel a film kritikai részét én nagyon erősnek és ami lényegesebb: elgondolkodtatónak találtam, így nem közepesre hanem annál valamivel jobbra értékelem. Összességében nem volt időpocsékolás megnézni, de sokkal jobbat ki lehetett volna ebből hozni... |
2012-10-27 00:53.10 |
Katartikus hatású dokumentumfilm, legalábbis rám nézve:-) Amit ez a fickó megcsinált és főleg: ahogy megcsinálta...!
Philippe Petit-ről azt hiszem csak a legnagyobb elismerés hangján szólhatunk. A legélvezetesebb számomra az a magától értetődő elegancia volt, mellyel ezt a világraszóló tettet véghezvitte, imádom az ilyen embereket, mondjuk nincsenek sokan:-) Én magam a repülésben találtam meg a hobbimat és abban is nagyon élen jártak/járnak a franciák, van bennük valami hihetetlenül nagy hajtóerő és tehetség a rendkívüli dolgokhoz, sok "nagy dobásban" vállaltak már úttörő szerepet. És ahogy a képébe röhögött a hatalomnak - képletesen és nem képletesen, hát az nem volt semmi:-))) "Ha az ember kibékül a hatalommal, maga is azzá válik", hangzik a bölcselet a '60-as évek legkarizmatikusabb lázadójától. Még mindig röhögök: mikor Philippe-t felszólították hogy hagyja abba, visszafordult a sok száz méter magasban imbolygó drótkötélen, így nem tudtak ellen tenni semmit: ezen lehidaltam és az én hősömmé is vált. Természetesen ez a "renitens" viselkedés nem volt cél, hiszen Philippe csak azt csinálta amibe szerelmes volt és amiben a legmagasabb szintű kihívását találta meg. És véghezvitte... A gyökér yardok képesek lettek volna helikoterrel "leszedetni", a sok isten barma. Ez a fricska volt a legszebb ebben a (szerintem) hőstettben, hogy általa nyelvet nyújthatott egy merev szabályrendszernek és elegánsan a képükbe is röhöghetett. Majd, mivel szabad szellem, az őrizetbe vétel után elment az első rajongóval kettyinteni:-) Szépen felépített film, rendkívüli íve van, szerintem az Oscar-díj ezért is járt. Dokumentumfilm az állhatatosságról, arról az attitűdről hogy mindenek felett szerelmesek vagyunk valamibe, a barátságról, a kitartásról és a boldogságról. Nagyon örülök, hogy megnéztem, ti is tegyetek ugyanígy. |