Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Kampókéz (2021) (4K UHD + Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Adaline varázslatos élete - Viasat3, 16:20 |
Az arany iránytű - SuperTV2, 16:25 |
Legendás állatok és megfigyelésük - Dumbledore titkai - HBO3, 16:40 |
Hanta Boy - Film+, 17:15 |
Reszkessetek, betörők! 4. - Viasat Film, 17:25 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Tordai Teri (83) |
Denzel Washington (70) |
Sienna Miller (43) |
Noomi Rapace (45) |
Elaine Hendrix (54) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Alaska Daily |
Steve Coogan |
2012-04-14 10:10.41 |
Ebben a másfél percben több stílus, izgalom és pörgés van mint a Lopott idő két órájában! A remek alapsztori, a cyberpunk látvány és Bruce miatt tuti nézős. |
2012-04-13 15:04.45 |
Az első részhez képest jóval igényesebben megmunkált B kategóriás akciómozi, aminek nemcsak "története" hanem hangulata is van, arról nem beszélve, hogy a kevés helyszín miatt a szegényszag nem üvölt róla olyan erősen pluszban az akciók is jobbak lettek noha Brian May zenéje külön kritikát érdemelne. Szórakoztató blődli. |
2012-04-12 17:53.37 |
Piramidális! |
2012-04-12 17:53.17 |
A német underground trash-goremozik igazi gyöngyszeme! Garantált röhögőgörcs! |
2012-04-11 17:36.09 |
Rohadjanak meg! |
2012-04-10 19:00.00 |
Tükör által homályosan: 5* |
2012-04-10 18:59.41 |
Lassú folyású de depresszív és erőteljes hatását mesterien kidolgozó pszichológiai dráma a családon belül mélyen elhantolni kívánt mégis felszínre tört fájdalmakról, frusztrációkról kommunikációképtelenségről, és a kérdésről: Mi a szeretet? Hol lakozik? Bennünk vagy Istennél? Mindez Bergman jellemző stílusjegyeivel: A lehető legkevesebb helyszín, látványos történések hiánya, színpadi drámára hasonlító beállítások, kiváló színészi játék realista dialógusokkal és gyönyörű fényképezés. Nehéz és érzelmileg keményen kifacsaró darab, haladó filmbarátoknak viszont erősen ajánlom. |
2012-04-10 10:52.26 |
Boldog szülinapot a mesternek!:) |
2012-04-10 10:31.16 |
A legsötétebb óra:
2* SZHAR. |
2012-04-10 10:30.38 |
A film címe valóban nem hazudik, de nem azért mert a posztapokaliptikus idegen inváziós helyzettét olyan autentikusan ábrázolná, hanem azért mert az a másfél óra amit pazarolni lehet rá tényleg sötét. Intelligenciáját és megvalósítását tekintve.
Mi is vele a gond, az ezerszer lerágott kliséken, sokadszor újrafelhasznált, főleg zombifilmekre jellemző gerillaháborús elemek pufogtatásán kívül? Ja igen, az alapszituációt és a karakterek megismerését lezavarják tíz perc alatt, így nyugodt szívvel lehet őket különböző pontok között rohangáltatni, hogy aztán ezeken a helyeken (üres tér, pláza, stb) ad-hoc módon előjövő láthatatlan idegenek ijesztgessék őket (nesze neked feszültségkeltés). Így nem kell nem kell olyan pitiáner marhaságokkal törődni mint jellemábrázolás-építés-leépítés-változás vagy párbeszédek. Szimpatizálni így nem fogunk velük max arcunk rándul meg minimálisan ha porrá omlanak. A cselekménynél is a dinamikusság és az apokaliptikus helyzet arányos ábrázolása helyett, kaotikusan egymásra dobált szituációk sora van, normális kapocs nélkül. Az akciók izgalommentesek, gyengék és teljesen érdektelenek, az effektek pedig vagy szimplán jók vagy röhejesen gyengék (amikor az elektronfegyver felfedi az idegenek valódi kilétét az totál Asylum szint). Dögunalmas, sekélyes, vontatott és majdnemhogy nézhetetlen tucat sci-fi borzadály, komolyan mondom a szidásába több fantáziát lehet beleölni, mint ami bármelyik képkockájában van. |
2012-04-08 20:06.58 |
Halálos tavasz (1939):
5* |
2012-04-08 20:06.23 |
Habár nemegyszer a régies giccs és pátosz határmezsgyéjén tartózkodik, mai napig erős hangulatú, hatású melodráma, ami főleg a korban igazi unikumnak számított. Remek, erkölcsi dilemmát és minimális társadalomkritikát is feszegető történet, igényes kivitelezésben, a színészek játékára panasz nem lehet elvégre a hazai mozitörténelem legendáiról van szó, a híres zongorás jelenet pedig felejthetetlen. Erősen ajánlott. |
2012-04-08 20:00.01 |
Alkonyat széria, Asylum-Uwe Boll-Jim Wynorski életmű, Friedberg-Seltzer paródiafilmek, Jack és Jill, Álomháború, Monsters, Drágán add a rétedet, Az utolsó léghajlító, Film+ permier Zs vackok, hipernyálas romantikus és tinifilmek. |
2012-04-07 20:13.13 |
Okokpoi vs Nell, a remetelány:
"1. Mutass egy nőt a világon,aki gügyögni kezd,ha meggyalázzák,megerőszakolják... 2.A Trópusi viharban is megemlékeznek arról,miként nem kell idiótát játszani egy filmben... 3.Liam Neeson és Foster beszélgetése/bocs ha nem teljesen hű az eredetihez/:Foster:-Nyihaagaa,strimma hazustermeszti eszti peszti nyeszti tyutyu reptyi? Neeson:- Reptyi? Nyeszti tyutyu reptyi? szaputi dsugfi fimu rutyi tyu muhu tratyi mutyu???? Mi a faszom ez?????? Ugyan mááár! Ne röhögtess már vazzze!!!:DDD" Auu... |
2012-04-06 20:35.12 |
Valszeg ő is látta a Statham féle Válogatott gyilkosokat!:) |
2012-04-06 18:11.01 |
Délidő:
5* |
2012-04-06 18:10.31 |
Nem akarom a jelzőket egymásra dobálva agyonragozni mert a tények és a film teljesen önmagáért beszél. Hatvan év elmúltával mai napig erejét nem veszett klasszikusa nemcsak a western műfajának de magának az amerikai filmnek is. Mindamellett iskolapélda arra, hogyan kell egy egyszerű alaptörténete úgy kidolgozni, hogy abban egyszerre keveredjen feszültség, izgalom, drámaiság és meglepően erőteljes mélység az erkölcsi kiállásról és küzdelemről. És ehhez persze perfekt zene, fényképzés és színészi játék is járul, lényegre törő, feszes dialógusokkal és dramaturgiával, ahol egy perc sincs elvesztegetve. Kötelező tananyag. |
2012-04-05 11:57.29 |
Meglehet a 80-as évek VHS akciói iránti imádatom és a nosztalgia húzza kicsit feljebb az osztályzatot,de egyet kell értenem, hogy ez még Norris egyszemélyes hadsereg típusú munkái közül is inkább a gyengébb fajtát erősíti, főleg azért mert hiba az elvárható nagy hullamennyiség, az alacsony költségvetés nem sikerült jól bekompenzálni az akciókba, mai szemmel eléggé gyengék. Történet, színészi játék meg mondanivaló, ugyebár ilyenekről meg nem lehet beszélni. Végignézhető, de láttunk már jobbat a szőrös pusztítótól. |
2012-04-04 21:31.29 |
http://www.filmkatalogus.hu/hozzaszolasok-530440
Ilyen stílussal szerintem ne csodálkozzon, ha egy nap bányászcsákánnyal fogják kiékelni az arcát!:) |
2012-04-04 17:23.02 |
Ha ezt komolyan gondoltad akkor most írattad alá a fórum 99.99%-val a halálos ítélted. |
2012-04-03 18:30.08 |
Kicsit olyan érzésem volt, mintha egyszerre néztem volna egy igazi 21. századi akcoófilmet és mentem volna vissza jónéhány évet az időben, amikor hátulgombolósként néztem meg a 80-as évek elitkommandós mozijait. Ugyanis Mike McCoy és Scott Waugh alkotása nem más mind a kettő ötvözete. Battlefield és Call of Duty féle hangulat, kézikamera és FPS használat a realisztikusság megteremtése érdekében (plusz a költségvetés is igen alacsony volt) ugyanakkor betonegyszerű történet, vérgyenge dialógusok, színészi játékot csak a gonoszok szintjén regisztráljunk, kőkeményen dobogó amcsi szív minden képkockában és döbbenetesen fekete-fehér ideológiai háttér...tisztára mint egy régi chuck Norris féle Delta Kommandóban! Persze jó sok egzotikus helyszínt járunk be, jól megkomponált, intenzív és látványos akciók, jó sok hullaszámmal, persze a katonalét árnyoldalai kimerülnek a bajtárs elvesztése iránti fájdalomban. Bitang ostoba, szinte naivan militáns, idealista ugyanakkor mégis van bája, pluszban számomra mocskosul szórakoztató nézni ahogy ezek a kemény legények szétgyepálják a gaz terroristákat. Ha kikapcsolod agysejtjeidet és nincsenek magas elvárásaid remekül elleszel vele. |
2012-04-03 14:57.57 |
Izé...hát nem is tudom. |
2012-04-03 09:12.17 |
Börtön (1948):
Korai Bergman. Nagyon erős felkavaró darab. 4* |
2012-04-03 09:11.22 |
Be kell valljam film régóta zavart össze és döntötte fel a mozgóképes elvárási prekoncepcióimat mint Ingmar Bergman 1948-as alkotása, amit gyakran szokás az első szerzői filmjének emlegetni és teljes joggal. Többszörösen önreflexív narratívája alaposan próbára teszi az ember, és hogy miről is van szó? Egy filmrendezőt meglátogatja régi tanára, akinek van egy filmterve a földi pokolról és arról hogyan uralkodik a gonoszság az emberek között. Egy kisebb, már-már filozófiai szintű társalgás után a film menete hirtelen megszakad, majd egy hang bejelenti, hogy ez előbb látott tíz perc csak a prológus volt, a Börtön című film csak most kezdődik (fel is sorolja a fontosabb stábtagokat). Ezután egy megrázó, drámai és depressziós történetet láthatunk egy prostituáltról, aki hányattatott és egyre rosszabbá váló élete elől végül a halálba menekül. Ez kitart a film utolsó pár percéig, amikor hirtelen visszaváltunk a rendezőhöz, aki közli tanárával, hogy az általa felvázolt filmterv nem megvalósítható mert a pokolról csak olyasvalaki forgathat filmet, aki hisz Isteneben. Ber,an teljesen nyitva hagy mindent: Aki hisz Isteneben, az tényleg képes erre? Tényleg pokol-e a földi élet? Vagy hogy egyáltalán létezik-e Isten, eljuthatunk-e hozzá és mi célja van az emberi életnek? Ha az ötletet nem lehet leforgatni, akkor mi volt az, amit a film közel háromnegyedében nézünk? És tulajdonképpen mi a frászt kíván nekünk tulajdonképpen nekünk Bergman mondani. Mindent, sokat, semmit?
Megannyi kérdés, válaszolni esélyem sincs, érdekes módon mégse frusztrál hanem feltüzel, izgalommal tölt el. A történet drámai, depresszív és lehengerlően életszagú, a színészi játék hiteles, a fényképezés gyönyörű ahogy a ritkán előjövő zene is. Egyenlőre egy négyesben egyezek ki vele, de lehet pár év múlva, ahogy még többet tapasztalok az életből, úgy fog fel vagy leértékelődni. |
2012-04-02 14:22.55 |
+1. |
2012-04-02 12:16.30 |
Tegnap ment le a díjátadó zsenikém! De csak a te kedvedért:
[link] [link] [link] Biztos ők is csak jelölésekről írnak nemigaz? |
2012-04-02 11:42.39 |
[link] |
2012-04-02 11:41.57 |
Igen. |
2012-04-02 11:26.12 |
Igen. Adam Sandler tarolt tíz díjjal. |
2012-04-02 10:18.00 |
[link] TÍZ Málnát kapott. Teljesen megérdemli. |