![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A sas - Film+, 10:50 |
Halálos iramban - Moziverzum, 10:55 |
A Gyűrűk Ura - A gyűrű szövetsége - HBO, 11:20 |
Alkonyat - Újhold - AMC, 11:45 |
Bíborszín - Cinemax, 11:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Miranda Richardson (67) |
Jessica Biel (43) |
Katherine Waterston (45) |
Julie Bowen (55) |
Laura Elena Harring (61) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Örömködő topik - közkívánatra! |
A szer - Vélemények |
Dolgok, amik nagyon idegesítenek |
WWE - Wrestling |
2022-es választás |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Futni mentem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Petr Jakl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2012-02-20 17:35.52 |
A gépem kezdi a klinikai halál jeleit mutatni. Ma is alig sikerült beüzemelni, a javíttatás vagy az esetleges beújítás pedig igen kemény pénzmagba kerül! FUCK! |
2012-02-19 19:10.41 |
A drámát és humort remekül kiegyensúlyozó, leheletfinom atmoszférával rendelkező, kimért tempójú mozi, aminek nem is a története hanem a remekül megírt karakterei és dialógusai állnak a középpontban. Nem tartom mesterműnek, de nagyon szórakoztató és élvezetes mozi, aminek hangulata és pozitív életigenlése igencsak jól esett. Ráadásul nemcsak Clooney volt remek hanem mindenki más is, egy gyengébb alakítást nem tudnék mondani. A papucsos futás felejthetetlen! |
2012-02-19 15:32.19 |
Nagyobb, hosszabb, összetettebb és látványosabb. röviden így lehetne leírni John Woo akcióklasszikusának folytatását, ami lazán hozza az első által magasra rakott lécet. Chow Yun-Fat most is hipercool, a hangulat és a zenék csillagos ötös, a lövöldözések pedig hozzák a mester által megszokott színvonalat, az utolsó negyedóra mészárszéke etalon. Mindenkinek csak ajánlani tudom! |
2012-02-18 19:20.54 |
Amit 1986 és 92 között hazájában készített azok az akciózsáner kvantiesszenciális darabjai közé tartoznak! Kötelezőek!:) |
2012-02-18 19:07.05 |
Az első kettő különösen jó döntés volt!:) |
2012-02-18 11:30.13 |
Kéne egy olyan rendszer mint az IMDB-nél, hogy csak egy bizonyos szavazatszám után kerülhet be a toplistába egy film. Akkor talán elkerülhetőek lennének az ilyen "érdekességek". :) |
2012-02-17 11:04.08 |
Boldog szülinapot neki is!:) |
2012-02-16 17:59.06 |
Nem lesz belőle klasszikus, de hozza azt amit elvár tőle az ember.
Lényegében olyan mintha kevernénk a Kiképzést, a Burne trilógiával (különösen a Greengarss által rendezett darabokkal), betesszük a kettőt egy egzotikus helyszín környékre (Fokváros) és mindezt nyakon öntjük azokkal a stílusjegyekkel, amik Tony Scott-ot jellemzik csak éppen nem Ridley mester tesója, hanem egy az álomgyárba frissen betört svéd filmrendező moziját nézzük. Adott a Ryan Reynolds által alakított kezdő CIA ügynök, aki egy rosszul elsült kihallgatási akció után kénytelen az egykori legendás ex-ügynök Tobin Frost védelméről gondoskodni, amíg erősítést nem kap. Mindezt tucatnyi rosszfiúval a sarkában és úgy, hogy a szálak a saját oldalára is átnyúlnak, a meglehetősen megbízhatatlan Forst-ról nem is beszélve. Valljuk be kissé sablonos és kiszámítható forgatókönyvből dolgoztak az alkotók, de a mocskosul profi rendezés gondoskodik róla, hogy a történet paneljeire vagy esetleges buktatóira figyeljünk. egyrést itt van Denzel Washington, aki szokás szerint bombasztikusan jó: egyszerre macskaügyességű gyilkológép, cinikus humorú, lojalitásában megkérdőjelezhető tanítómester és egy megcsömörlött ember, aki már túl sok ideje van az árulásokkal és vérrel teli háborúban. Nem csoda, hogy Ryan Reynolds nem tud hozzá felnőni, de ezt nem is várjuk el tőle, már az is egy teljesítmény, hogy főhősét szimpatikussá tudja tenni, a további nagy nevek (Vera Farmiga, Brendan Gleeson) pedig remekül asszisztálnak mellékszerepükhöz. Az alkotás másik sikere pedig abban rejlik, hogy Espinosa remekül kihasználta a dél-afrikai helyszínből rejtőző adottságokat és nemhiába említettem Tony Scott nevét. Ugyanis teljesen magévá tette a stílusjegyeit, az erősen szűrözött fényképezéstől kezdve, a gyors vágáson és kézikameráig, a gőzhenger stílusról nem is beszélve. Nem egyszer nyaktörő a tempó, az akciójelenetek a lövöldözésektől kezdve, a (számomra csúcspontnak számító) autósüldözésen át a Greengrass féle reális és brutális bunyókig pedig precíz dinamikával és intenzitással töltik be a vásznat, pumpálva az emberbe az adrenalint amire Ramin Djawadi zenéje is rádob egy lapáttal. Mondtam nem lesz belőle klasszikus, de én nagyon jól elvoltam vele. |
2012-02-16 17:40.39 |
Védhetetlen:
Kiképzés+Bourne+Tony Scott rendezői stílusa = eza film. 4* |
2012-02-16 09:36.01 |
Dobálhatnám én itt a jelzőket de felesleges. Egy jól kiválasztott képkocka többet mond minőségéről mint ezernyi szóvirág. |
2012-02-15 15:56.27 |
*Ehhez képest |
2012-02-15 15:53.06 |
Gyenge. És még úgyis, hogy önmagában nézem nem összehasonlítva Andrew Niccol többi filmjével.
Pedig megvolt az összes elem, amiből össze tudott volna rakni egy nem csak intelligens de egyben izgalmas sci-fi-t. A felvázolt jövőkép, az idővel való fizetés és az ebből származó társadalmi különbségek, feszültségek ábrázolása szinte adja magát. De minden a fő történetszáltól kezdve, a dramaturgiai kibontáson és szereplőábrázoláson át a társadalomkritikáig teljesen sablonosan és szájbarágósan látható ebben a filmben. szinte érződik, hogy Niccol kénytelen volt kompromisszumokra szorulni a stúdióval szemben, és biztonsági játékot játszani, kockáztatása helyett. Csak ez neki nem megy. A kialakult társadalom mögötti háttér egy nagy kibontatlan szürke zóna és csak ürügy arra, hogy a cselekmény egy kergetőzős akcióthrillerré redukálódjon. A karakterek egydimenziósak és hasonlóan szürke és száraz dialógusok vannak a szájukba adva. Sose megyünk a részeltekbe minden ebben a világban csak úgy van megmutatva, hogy a leghülyébb is megértse. Nincs lélek, motiváció, sokszor csak egy helyben toporgunk, a társadalomkritika pedig már említettem erőltetett. Ami még a le nem ütött labdáknál is rosszabb az az, hogy a film unalmas, repetitív és kiszámítható. Az akciókban nincs dinamika, a feszültsége minimális, így a karakterekhez hasonlóan mi is egyre gyakrabban fogjuk az óránkat nézni. egyedül Roger Deakins fényképezésénél és Craig Armstrong zenéjénél érthetjük, igen ők megdolgoztak a pénzükért. Lehetett volna belőle egy film, ami méltó a Gattaca és a Fegyvernepper direktorának nevéhez. Ehhez a Lopott idő nem más mint esztétikai minőségének analógiája: Itt most a mi időnket lopják és ennek én speciel baromira nem örülök. |
2012-02-13 19:18.00 |
Én is még tuti bele fogok futni olyan alkotásokba, amik felkeltik érdeklődésem, de nincsenek benne a listában. Érzésem szerint 2012 remek év lesz!:) |
2012-02-13 18:51.51 |
Az én 2012-es várólistám:
TDKR The Hobbit Django Unchained The Grey Prometheus The Expendables 2 Looper The Raid The Cabin in the Woods Lockout Safe The Avengers Moonrise Kingdom The Bourne Legacy Argo (Ben Affleck új filmje) Taken 2 Gangster Squad Skyfall Gravity |
2012-02-12 16:18.23 |
A két évvel későbbi folytatásban Paul Greengrass vette át a rendezői stafétabotot, aki dokumentarista, főleg kézikamerás, realisztikus és földhözragadt megközelítéssel rendelkező stílusát kiválóan tudta belevinni a történetbe. Bourne tovább folytatja nyomozását múltja után, ráadásul a egy merész forgatókönyvi húzásnak köszönhetően már személyes érzelmek is közrejátszanak döntéseiben. A forgatókönyv feszesebb, jobban megírt és eseménydúsabb mint az első részé, gyakran csak másodpercnyi szüneteket hagyva nekünk, mindez értő rendezéssel megtámogatva. A szereplőgárda teljesítménye szintén kifogástalan, Matt Damon-nok ezúttal karakterét is hitelesen sikerült árnyalnia, amire a panellakásban lévő jelenet is példa. Az akciójelenetek különösen a végső autós üldözés intenzitása pedig csontig ható bár azt is megértem, aki nem képes elviselni a rendező gyors vágásokkal és rángatózó kamerakezeléssel teli hozzáállását. Összességében ez egy igazi stílusos kémfilm, az akcióműfaj egyik erősebb gyémántja! |
2012-02-12 14:36.46 |
Richard Kelly első filmje a Donnie Darko elég rövid idő alatt szerzett magának kritikai elismerést és kultstátuszt, így érthető, hogy a rendező karrierjének folytatásaként egy igen ambiciózus filmtervet választott magénak. Egy posztapokaliptikus beütésű, egyedi hangulatú, szatirikus és társadalomkritikus elemeket tartalmazó művészfilmes sci-fi-t, ami sok szereplőt mozgat, játszik a tér-idősíkokkal és csak újabb elismerést hoz neki. A film történelme azóta ismert: A katasztrofálisan elsült cannes-i ősbemutató után másfél évig dobozban volt a film, Kelly újravágva küldte mozikba de úgyis hatalmas bukás lett. És megjegyzem teljesen jogosan mert az alkotás egy teljesen csapongó, értelmezhetetlen, pofátlanul művészieskedő massza, ráadásul embertelenül hosszú, unalmas és idegesítő, a színészi játék irritáló, a dialógusok borzalmasak és még tudnám folytatni. Vannak egyes momentumok (a filmvégi táncjelenet) amelyek megvillantják Kelly tehetségét de ez a film, inkább a mindenféle kontroll nélküli, rendezői öncélúság és köldöknézés szinonímiaként fog a filmtörténelembe bevonulni mint egy szimbolikus mesterműként. |
2012-02-12 09:38.23 |
Istenem, de gyönyörű hangja volt...engem is teljesen váratlanul ért. Nyugodjék békében! :( |
2012-02-11 11:53.12 |
[link] Ne aggódj fiatal még és fog nem mainstream produkciókban szerepelni!:) |
2012-02-11 10:39.04 |
Azért a Super 8 finoman szólva is "érdekes" választás, mint 2011 egyik legrosszabbja! |
2012-02-11 10:36.20 |
Hiperrealista, "szuperhős a valóságban" féle mozi, éjfekete humorral, hihetetlen figurákkal (Rainn Wilson mint lúzér főhős és Ellen Page mint az egyszerre cuki és szociopata segítője zseniálisak), jó zenékkel és elképesztő brutalitással. Olyan fejsebek vannak benne, hogy csak néztem!:) |
2012-02-10 15:27.58 |
Hát igen, lírában sose voltam jó.:) |
2012-02-10 15:25.20 |
"deficittel terhes turbobulemiás attitűdök hozsanázását empérikus megagitárfaszommal teletűzdelve és hímezve,nyálcsíknyomvonalon végigvitt virtuális pertut meg seggnyalást bármilyen korba,körben,ökörben..."
Képtelen vagyok rájönni, hogy tudsz ilyeneket írni...még most is röhögök, pedig mennyire igaz!:) |
2012-02-10 15:21.44 |
Köszönöm!:) Egyébként az a vicc, hogy szinte minden évben van vele valami gikszer. És általában akkor, amikor kint a leghidegebb van. |
2012-02-10 11:57.09 |
Kint mínusz 10 fok, de hamarosan itt bent a lakásban is annyi lesz...ugyanis bekrepált a fűtés, mondhatni marha boldog vagyok! |
2012-02-09 13:49.07 |
Der Todesking:
Kísérleti német horrorfilm, aminek nincs összefogó, egységes története, hanem inkább különálló epizódokból áll, amiknek közös témája a halál és az öngyilkosság. Van egypár ötletes és jól megoldott jelenet (pl egy koncerten lejátszódó tömeggyilkosságot a gyilkos szemszögéből látunk) és egy alapvetően depresszív hangulata, ahogy a zene is jó. Csak sajnos nagyon érződik rajta, hogy a készítők nagyon művészivé akarták tenni ezt a filmet, ezért az epizódok gyakran unalomba, rosszabb esetben pedig öncélú köldöknézésbe fulladnak. 3* |
2012-02-08 13:38.53 |
Meglepett, hogy egy olyan filmet sikerült kihozni az alapkoncepcióból a készítőknek, ami nemcsak a popcornmozik rajongóit szolgálja ki thrilleres elemeivel, hanem egyben agyas módon is feszeget olyan kérdéseket, amikről szerintem már mi is gondolkodtunk.
Mire lennénk képesek, ha lenne egy szer, ami felszabadítaná agykapacitásunkat? Persze rögvest kilépnénk a mindennapok fárasztó és sokszor csak kilátástalanságot árasztó labirintusából és megvalósítanánk mindazt, ami eddig vonzott minket. Pénz, hírnév, hatalom, szabad és élvezetekben dúskáló élet, amit biztosít nekünk a gyógyszer hatásai, amíg kéznél van gond nem lehet. De meddig terjed ki ez a határ? Minden lehetséges vagy szabad? Tényleg ez az amire vágyunk vagy csak szimpla illúzió? Ja és mi van ha esetleg sikerünk szemet szúr másoknak vagy netán mellékhatások is bejönnek? Sok-sok kérdés merül fel és sok (főleg társadalomkritikus) labda van feldobva, ezeket a film nagyrészt leüti, ám inkább kissé Tesco gazdaságos formában, közérthetően, hogy a néhol kiszámítható és konfliktus tekintetében is egyszerűsített történet tempója ennek ne lássa kárát. Ami egyébként igencsak feszesre lett megírva és a tempó csak még feszesebbé teszi, ezzel sokszor jól eltakargatva a forgatókönyv esetleges hiányosságait. Ehhez még külön jön Neil Burger rendkívül ötletes vizuális megoldásokkal teli rendezése, látszik hogy sokat merített az elmúlt évíztizedek drogmozijaiból, mégha ez a mű nem sorolható be abba a kategóriába. a szerepelosztással se voltak nagy gondjaim, Cooper meglepően jó volt ahogy De Niro hozta a tőle elvárhatót. Egy részletesebb, merészebb forgatókönyv és egy bátrabb rendező, talán egy igazi mélyreható remekművet kanyarított volna ki a témából, ám a Csúcshatás egy igazi nézhető és nagyon élvezetes biztonsági játék, amire érdemes rászánni az időt, engem maximálisan lekötött. |
2012-02-07 21:17.33 |
Na, én is köszönök, nekem ez lesz az est menü:
http://www.filmkatalogus.hu/Csucshatas--f28229 További szép álmokat!:) |
2012-02-07 21:16.19 |
Neked is, a választás pedig remek!:) |
2012-02-07 21:15.52 |
Én speciel pont a Téglát tartom jobbnak, de az eredeti is nagyon ütős! |
2012-02-07 21:09.22 |
Én igen. Sírvaröhögős-"Nem-hiszem-el-amit-látok" kategória:)) |