Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Pesti mese - Duna World, 03:40 |
Szégyenfolt - AMC, 03:50 |
Utolsó éjszaka a Sohóban - HBO, 03:58 |
Ave, Cézár! - HBO2, 04:10 |
Minden út Rómába vezet - Filmbox Extra HD, 04:25 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Halálos bosszúvágy |
Courteney Cox |
2013-02-25 04:06.27 |
Zeta-Jones megint elképesztő volt, ahogy megidézte a Chicago-t.
a One Day More pedig egyszerűen lélegzetelállító volt...:) |
2013-02-25 02:54.02 |
megérdemelt Waltz győzelme! egy zseni az az ember, Tarantino karaktere önmagában elképesztő, ahogy pedig ez a fickó életre keltette... elismerés! |
2013-02-25 02:26.10 |
nem tölti be... agyfasz xD |
2013-02-25 02:22.59 |
van vmi jó minőségű link a show-hoz, mert amiket eddog láttam... |
2013-02-25 00:12.03 |
egy nap megy alvás nélkül :P |
2013-02-24 20:23.14 |
most ragadnám meg a lehetőséget, pár órával az esemény előtt, hogy közzé tegyem az óvatos tippjeimet. nagy meglepetések várhatók a gálán, úgyhogy ehhez hasonlóan a tippekkel is sokszor bajban vagyunk...
-> Legjobb film: Az Argo-akció behúzhatja még szerintem a Lincoln is, valamint meglepetésgyőztesként a Napos oldal, mivel sosem szabad leírni Weinstein-éket, ezt már a 8 jelölés is mutatta. de a tippem az Argo, ami mellett a legtöbb érv szól. -> Legjobb rendező: Ang Lee (Pi élete) itt megintcsak előjöhet David O. Russell, mint meglepetés győztes, vagy Spielberg, mint kevésbé meglepő. nem lehetetlen, hogy az Akadémia végül az SLP felé fordul, nem lenne semmi esemény, de miért ne? a tippem ettől függetlenül Ang Lee, de ez az egyik legnyitottabb kategória, pont a fő Best Picture-esélyes rendezőjének (Affleck) hiánya mellett ugye. -> Legjobb színész: Daniel Day-Lewis (Lincoln) -> Legjobb színésznő: Emmanuelle Riva (Szerelem) igen, végül nálam sem Lawrence. imádom, mint színésznőt, és imádom a karakterét is, amit alakított, de Haneke merész filmjének megtekintése után számomra egyértelmű, hogy Riva kapja a díjat, max Harvey írhatja át a történetet. tavalyi tanulság, amit Vektor is sokszor leírt: ne fogadj Harvey által tolt színész ellen. én most mégis megteszem. Riva története az Oscar-sztori (idősebb, mint a díj maga, születésnapja van) és övé a legerősebb alakítás is. Lawrence még fiatal, rengeteg szép év áll előtte, és amiben biztos vagyok: lesz ott még Oscar! -> Legjobb férfi epizódszereplő: Robert De Niro (Napos oldal) nagyon erős mezőny, Harvey miatt teszem a voksom De Niro-ra, nem lehet, hogy az SLP ne nyerjen semmit. a jelöltek közül talán De Niro-é az Oscar-sztori is, feltámadt hamvaiból, és sok év után ismét az elitben van. Jones-t nagyon szeretik, de két Weinstein.versenyzővel a versenyben nem fogadok rá. -> Legjobb női epizódszereplő: Anne Hathaway (A nyomorultak) -> Legjobb eredeti forgatókönyv: Django elszabadul -> Legjobb adaptált forgatókönyv: Az Argo-akció -> Legjobb animációs film: Frankenweenie ez egy megérzés-tipp. csak a Brave-et láttam sajnos, de valahogy nem érzem azt a filmet, hiába a sok elismerés. lehet, hogy technikailag a legerősebb, lehet, hogy nyer, de én Burton-re szavazok most. -> Legjobb idegen nyelvű film: Szerelem -> Legjobb dokumentumfilm: Searching for Sugarman -> Legjobb látványterv: Anna Karenina -> Legjobb jelmezterv: Anna Karenina -> Legjobb operatőr: Claudio Miranda (Pi élete) most jöhet a vigaszágon Deakins a Skyfall-ért, ami az év egyik legjobb munkája, és a britnek is nagyon kijárna már az elismerés. viszont a legerősebb fényképezés az a Pi-é, és a tippem is. -> Legjobb vágás: Az Argo-akció -> Legjobb smink: A hobbit nehéz kérdés, akárki győzhet, bár a Hitchcock-nak kicsi az esélye, de a tavalyi eredményből kiindulva bármi lehet. A Hobbitra teszem a voksom, aztán lehet, hogy megbánom... -> Legjobb eredeti filmzene: Pi élete -> Legjobb eredeti filmdal: Skyfall mennyivel erősebb mezőny, mint tavaly... -> Legjobb hang: A nyomorultak -> Legjobb hangvágás: 007 - Skyfall szeretik a Skyfall-t és itt most nyerhet, hiszen ebben a kategóriában a szimpátia számít, egyéb helyeken meg nem sok babér teremhet a 007-es ügynöknek. ha el akarják ismerni, ezt nekiadják (fontos, hogy mindenki szavaz itt is, nem csak a szakértők, ezért fontos a szimpátia nagyon). -> Legjobb vizuális effektek: Pi élete -> Legjobb animációs rövidfilm: Paperman -> Legjobb rövidfilm: Curfew -> Legjobb dokumentum rövidfilm: Open Heart kíváncsian várom Hollywood legnagyobb estéjét, és ne feledjük: a lényeg az élmény, a filmek szeretete, és nem az, hogy a kedvenc nyerjen, mert nem azon múlik, hogy mennyire szeretjük az adott filmet, hogy hány díjat söpör be. az Oscar az amerikai szakmai elit díja, ráadásul egy konszenzuson múlik, és sok minden befolyásolja, például az érzelmek. de egy izgalmas, és szerethető dolog, amellett, hogy profikon múlnak a díjak. örülök ennek a díjszezonnak, és várom a következőt, hogy megint együtt ötletelhessünk. mindenkinek jó szórakozást hajnalra! |
2013-02-24 19:44.53 |
így van, a ZDT-t kinyírták már decemberben, de hát vannak, akik csak beleüvöltik a véleményüket a szembe szélbe tárgyi tudás nélkül. amit szabad persze... |
2013-02-17 11:20.37 |
ez papírforma lett. Argo, Searching for Sugarman, Les Misérables egyértelmű, Silver Linings sokkal erősebb munka vágás terén, mint A nyomorultak ugye, és a Brave is rendre tarol a technikai díjaknál. egyetlen kérdés számomra, hogy az animációs mezőnyben mennyit fog ez számítani... behúzza-e a díjat a Brave? nem tartozik a legerősebb Pixar-művek közé, nem is tarolta végig a díjszezont. technikailag kiemelkedő, de döntő lesz ez? |
2013-02-03 23:15.10 |
jogos.
elnézést kell kérnem, össze-vissza nézegettem a reggel és azóta nem korrigáltam. |
2013-02-03 22:39.30 |
ez meg ugye "ízlések és pofonok" helyzet. lehet, ha közvéleménykutatást csinálsz, az emberek többségének igencsak bejönne Miss Stone. ki tudja... igényesebb választás, mint Fox. |
2013-02-03 22:08.46 |
hát meg az sem mindegy, hogy a Wreck-It Ralph itt is győzött.
+ ugye 5 Annie Award, PGA... |
2013-02-02 13:04.40 |
micsoda alternatíva... Fox nem egy dimenzióban létezik Stone-nal, és most nem a színészi tehetségére gondolok. azt meg sem kell említeni, de én nem okolom az alkotókat, amiért egy jó színésznőt választottak inkább. |
2013-01-30 15:33.53 |
hát nem is neked próbáltam elmagyarázni ezt, jóember :P
amúgy is remélem, hogy a többség felfogja, de mindig vannak kivételek. |
2013-01-30 10:30.29 |
így van, bár a mondandód elejét nem tudom hova rakni, hiszen nem a véleményeddel volt a gond. írtam is, hogy nyugodtan utálhatod a True Grit-et például, de ostobaság kijelenteni, hogy ez vagy az a vélemény "erős, hiszen A félszemű sajnos egy nagy kalap guano".
remélem érted már, de nem biztos, hogy tovább kéne ütni ezt a vasat... |
2013-01-30 00:58.08 |
azért van, amiben egyedülálló az hbo, ezt úgy is meg tudom mondani, hogy nem nézek tv-t, és csak néha találkozok műsorújsággal. ott van ugyanis a tény, hogy pl a The Help, Moneyball és hasonlóan új filmekkel azért nem futsz össze szerintem sehol még minimum egy évig. ez azért nem mindegy. és akkor még figyelembe sem vettem az olyan "apróságokat", amikért ölni tudnék, hogy minimális tisztelet az alkotók felé (nincsenek kibaszott reklámblokkok, és képesek leadni a stáblistát - a meglepően jó filmválasztás mellett ilyenekkel hívta fel magára a figyelmemet nem rég az m1).
a magyar kereskedelmi csatornákról nem igazán tudok semmi jót mondani, van már talán egy éve, hogy a tv2 adta a Ryan közlegényt, de nem tudtam megnézni, mert eleve kb hajnlai 1re volt kiírva (főműsoridőben egy b filmet adtak), és ehhez hozzájött még kb 25 (!) perc csúszás. már volt az 20 is, amikor még egy reklámblokkot küldtek az előző filmbe. ez off-topic, de nagyon kritikán aluli. ezek után szerintem említésre sem kell őket méltatni. |
2013-01-30 00:51.16 |
de lássuk be, akkor sem osztogathatod a lapokat, hogy ez a jó film, az meg nem. ezt döntse el midenki maga. ezért személyre szabott az ízlés, mert neked tetszik az, ami másnak nem, és nincs kőbe vésve, melyik a JÓ film. csak vélemény van.
a Django meg tényleg nagyon stilizált, nehéz egy lapon említeni a többi westernnel. meg is oldotta ezt Tarantio, amikor "southern"-nek nevezte moziját... |
2013-01-29 23:33.30 |
ez meg ugye azért erős, mert hiába nem szeretted, nincs sehol egy kollektív vélemény, pláne nem egy kőbevésett igazság, ami kimondja, hogy rossz film.
sőt ha már a nagyátlagot nézzük, minimum egy jó filmnek van tartva. ettől te még utálhatod is, de kijelenteni, hogy sajnos egy nagy kalap guano? ostobaság. |
2013-01-29 23:09.13 |
tényleg nem nézek tv-t am, de nem is túl rég ez még máshogy volt, és szerettem is a film+-ot igazából. most ezt sem támadásnak szántam. igaz, sok volt a b film, meg a gagyi, de voltak jók, és mivel nagy mennyiségben tolták, mindenki szemezgethet.
az hbo-t viszont mindig is szerettem, mert igaz, hogy sokat ismételnek, de nagyon sok jó filmet forgatnak ilyen formán, és így nem lehetett lemaradni róluk. lehet, hogy azóta szarabb a minőség ott is, de amikor csak véletlenül műsorújsággal futok össze, akkor az elmúlt évekből a kedvenc filmjeim címével találkozok, ami azért ad egy jó érzést a dologhoz. tv2-t, rtl klubot hagyjuk ki sztem :P nekem a legutóbbi időkben már az m1 volt a kedvencem, ott aztán igazán jó filmeket lehetett hétvégenként elkapni. szóval, nincs bajom a film+-szal, nem is volt, de amikor még tv-ztem, nekem az hbo volt a legideálisabb. |
2013-01-29 23:04.58 |
szent hbo??? úgy látom, te most egy másik vitát hoztál ide be, mert ilyesmiről szó nem volt.
de lehet, hogy veled le se kéne állni vitázni... |
2013-01-29 21:54.19 |
nem vagyok tv-szakértő, de az utolsó gondolat még így is fájt... |
2013-01-29 21:47.56 |
imádom Desplat munkáit általában, de fura lenne ha az Argo-val érne révbe, egészen egyszerűen nem ez a legjobb munkája. mindenesetre egyet értek az okfejtéssel, simán bekövetkezhet. |
2013-01-29 21:46.58 |
na erről beszéltem én is már korábban, hogy simán lehet, hogy az Akadémia most teljesen a maga útját járja, függetlenül a többi szervezettől, és nem kell figyelembe vennünk a megelőző díjakat. |
2013-01-28 19:59.31 |
sokat kellett rá várni, ugye? de végre! |
2013-01-28 17:21.44 |
csak meglesz a konszenzus, én már lemondtam róla. az Argo mindent begyűjt, amit lehet, eddig csak egyetlen egy valami hiányzik a filmnek a tökéletes mérleghez, az viszont pont a Legjobb rendező-jelölés az Akadémiától...
lehet, hogy én vagyok túl rendezőközpontú, de szerintem egy filmet nem nevezhet senki a "legjobbnak", ha még csak nem is jelöli a rendezőjét. nem véletlen, hogy ez eddig csak háromszor fordult elő az Oscar-történelemben. szerintem az Argo-ban megvannak azok az értékek, amik egy Best Picture-aspiránsban meg kell, hogy legyenek, viszont megérdemli Affleck az elismerést, mint rendező is. hiszen a mozi fő erőssége a feszültségteremtés, és ha még ha egyszernézősnek is nevezné valaki, akkor is el kell ismerni, hogy az alatt az egyszeri nézés alatt igencsak a székhez szegez és magával ragad. egy rendezői bravúr. persze, ha valaki nem szereti a filmet, akkor Affleck teljesítményét sem kell elismernie. nekem viszont furcsa, hogy az Akadémia esetleg kikiáltsa legjobb filmnek, de közben nem ismeri el a rendezői teljesítményt pont ennél a filmnél... azon érdemes még elgondolkodni ebben az évben, hogy érdemes-e nézni továbbra is a statisztikákat. azok alapján a Silver Linings-nak például már nincs esélye, de mi van, ha ez mind nem számít, és az Akadémia különvéleményen van??? |
2013-01-20 12:18.57 |
a film egyik legnagyobb erőssége a szinkron? ez fájt... |
2013-01-19 23:58.19 |
Tarantino visszatért, ismét egy eredeti szkripttel, hogy egy germán lovaglegenda metaforáját felhasználva bemutassa egy hős unortodox útját, és közben görbe tükröt festve annyit rúgjon az amerikai történelem egyik legmocskosabb intézményébe, a rabszolgatartásba, amennyi a csövön kifér. Persze csak úgy „tarantinosan”, szóval semmi komolykodás, inkább feszültség magasfokon, pazar párbeszédek, zseniális karakterek, utalások halmaza, tökös zenék, stílusos lassítások, és szórakozás! Igazi igényes, kreatív szórakoztatás.
Hollywood a szórakoztatóipar egyik fellegvára, ám újszerűségből gyakran leszerepel, és bizony bejáratott sablonokat használ. Ennek elemzésébe most kár lenne belemenni, pláne amíg olyan mainstream drámákat rak le az álomgyár az asztalra, ami után az egész világ elégedetten bólint. Ám az igazi, széles néprétegeket megcélzó közönségfilmekbe nagyon kell az ilyen szín, mint Quentin Tarantino és progresszív filmjei. Az egyik legjobb dolog a világon a szerzői közönségfilm (van ilyen? – no comment…), és Tarantino ebben bizony élen jár. Egy-két képkocka, és tudjuk, miről van szó, ám befogadásához meg kell érteni, mit akar, vagy legalábbis át kell érezni. Amit pedig ez a volt tékás akar, az nem más, mint a szórakoztatás. Azt akarja, hogy nevessünk, hogy tudjunk magunkon nevetni, vagy épp az ő őrült karakterein, és hihetetlen helyzeteiken. Amikor Tarantino forgatókönyvet ír, akkor karaktereket ír, és hagyja, hogy a helyzetek adják magukat. Felteszi magának a kérdést, hogy miről is beszélgetne Dr King Schultz, egy német származású fogász-fejvadász és Django, a felszabadított rabszolga? Frederick Zoller és Shosanna Dreyfus, ha találkoznának egy párizsi mozi előtt? Mia Wallace és Vincent Vega, ha utóbbinak egy este erejéig vigyáznia kéne az előbbire? A válasz beég az agyunkba és nem felejtjük el. Csak úgy emlegetjük, a Tarantino-film. De ha nem tudjuk elfogadni Tarantino ars poetica-ját, művészeti önkifejezését, nem értjük meg önmagából kifordított, pimasz világát, akkor nem fogunk szórakozni. Ha nem érint meg az abszurd helyzetkomikum, nem fogunk nevetni azon, hogy hogyan kell Django-t megszólítani egy rabszolgának. Nem lehet őt ugyanis úgy kezelni, mint a többi „niggert”, mert ő nem olyan, mint a többi „nigger” – persze ez nem azt jelenti, hogy úgy kellene bánni vele, mint egy fehér emberrel. Ha nem tudunk ráhangolódni, nem fogjuk elfogadni, hogy egy holttest mögé bebújva nem fog a főhősön a golyó. Tarantino azt akarja, hogy nevessünk, és nem azt, hogy fintorogjunk az arcunkba fröccsenő vértől. Mert vér aztán van bőven. Sosem a finomkodásról volt ő híres, de talán még sosem szabadult el ennyire. Igen, szétlövette Marvin fejét egy pár négyzetméteres helyen beterítve mindent, amit lehet. Igen, két filmet is szentelt annak, hogy egy mennyasszony levadássza a gyermeke apját, számolatlanul halmozva áldozatai számát. Igen, felaprított egy kisebb sereg német tisztet, és ementálit csinált Adolf Hitlerből is. De mégis, olyan nyersen kegyetlen még talán sosem volt, mint most a mandingo-harcnál, vagy csak úgy egyáltalán eme véres lovagi eposzban. Mi meg még sosem nevettünk ennyit mészárláson. Na tessék. Hogy sok lenne? Aligha. A kérdést feltenni persze jogos, ahogy feltette ezt DiCaprio is a forgatás alatt. Az ő jelenléte egyébként csontig hatoló, minden egyes mozdulata és hanglejtése tanítanivaló, egy igazi sokoldalú színész, generációja egyik legjobbja, amit itt mutatott, azt nem felejtem el. Aki igazán közel tud kerülni az ember szívéhez, az pedig Christoph Waltz. Most már senkinek nem kell lelkifurdalást éreznie, amiért azonosul a karakterével, ez a színészóriás pedig uralja a vásznat, minden túlzás nélkül. Ja, és Schultz doktornak csak második nyelve az angol, úgyhogy bocsássuk meg jogászokat megszégyenítően alapos, bonyolult körmondatait… Szigorúan eredeti nyelven! Hogy sok lenne? A válaszból kiderül, megértetted-e a szerzői indíttatást. Mert mondhatod, hogy nagyon trash, nagyon „b”, hogy sokat nyúl, de be kell látni, így még senki nem nyúlt a western-hez (khm, southern-hez, bocsánat), és ezt az egyedi, koherens, progresszív képet senki mástól nem fogjuk megkapni soha, csakis Tarantino-tól. Igazi szerzői filmes, igazi szórakoztató, egy egyedi jelenség. Tessék megnézni tőle, amit lehet, mert ilyen figura nem lesz még egy. Auf Widersehen! |
2013-01-16 20:35.48 |
LotR 11-et kapott, tehát az pont nem sorolható ide. a Lincoln-on kívül viszont még több mint egy tucat film begyűjtött már 12 jelölést, még körülbelül annyi 13-at, és kettő 14-et. |
2013-01-16 13:26.11 |
ostoba ember ez a Puzsér, újra sikerült bebizonyítania ezt. hiába vannak helyes meglátásai, saját tekintélyét is aláássa, és kiáll a közönség elé tárgyi tudás nélkül. minimum egy wikipedia-kurzust ajánlanék neki, meg valami retorikai továbbképzést, mikrofont azt semmiképp még egy jó ideig.
sajnos most többet foglalkoztam vele, mint amennyit kellene, mert valójában ennek a topikunknak semmi köze az ő fröcsögéséhez, de ha már itt a link, szerintem igazságtalan beérni annyival, hogy "nagyon sok mindenben igaza van". meg mennyiben téved... de a kereskedelmi rádióban mondjuk megállja a helyét, tegyük hozzá, hozta a szintet, még ha a két műsorvezető inkább tűnt is szakmabelinek mint ő. de tényleg itt az ideje, hogy lezárjam ezt a témát :) |
2013-01-16 13:17.03 |
"a Coen-fivérek zászlóbontásuk után 15 évvel kaptak Oscar-díjat" gondolom a Nem vénnek való vidékre gondol a Fargo figyelmen kívül hagyásával. mert persze a No Country... az nem progresszív film xD |
2013-01-16 13:10.36 |
"Tarantino-nak nincs egyelőre Oscar-díja" FAIL!
"és ha soha nem kap, akkor is egy erősebb brand az Akadémiánál" ilyen tárgyi tévedések, és ostoba beköpések után még egy-egy jogos elszólását is jogos kétkedéssel kell szemlélni az ilyen médiapojácának! |