Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Dr. Dolittle - Moziverzum, 11:10 |
Don Camillo - AMC, 11:40 |
Air - Harc a legendáért - HBO, 11:45 |
Megtévesztve - Izaura TV, 12:30 |
Riviére - Cinemax2, 12:31 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Ed Harris (74) |
Judd Nelson (65) |
Mary Elizabeth Winstead (40) |
Steven Waddington (56) |
Randy Newman (81) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A 18. angyal |
Pierre Franckh |
2011-06-14 17:42.48 |
ezt nem értem. |
2011-06-14 17:17.18 |
nem.egyszerűen felemésztette magát,ha jól tudom. |
2011-06-14 17:03.46 |
összeesett a hány az óra forgatásán és meghalt.amúgy is depressziós,maximalista,önválságokkal teli ember volt,ivott is...erre is ráment egézsége.zseniknél van ez így ugye,de pont ettől művész a művész,hogy belül égeti valami,ami viszont sajnos olykor fel is zabálja. |
2011-06-14 12:51.03 |
A legjobb filmje.
Tarrantino,mint azt már több éve is leírtam,nem tesz mást,mint lopkod.Rengeteg filmet nézett,és hihetetlen agya van,megfigyelte úgy a német expresszionizmust mint a keleti suhogó kezű filmeket,a némafilmeket vagy a fekete-fehér krimiket-ami Landa karakterének esetében igen fontos.Aztán ezeket a dolgokat egybegyúrta,hozzáadta a rá jellemző szófosást:és ünnepelte a világ,hogy jött valaki,aki a trash-t össze merte keverni az-amerikai-filmművészettel,és ezálltal friss vért pumpált az álomgyár ereibe.Most lehetne vitázni azon,aztán mennyire lett ő is egy idő után "sorba beálló",azaz feladva zsánereit,úgy dolgozik,de erre időhiány miatt ne térjünk ki.Amúgy szerintem semenyire,csak mint mindenkinél,nála is becsúsznak zsérebb próbálkozások,lásd Halálbiztos. Ez itt viszont ,és ezt nem mint néző mondom,tömör gyönyör.Ebben a filmben benne van minden,amit ez a pali tud a moziról,amit összehordott agya ki tudja milyen régióiba és amit kicsit átpaszírozott,belekeverve feketehumorát,saját stílusát.Már a kezdőjelenet megadja az alapritmust,ami nem tulzottan gyors,viszont cefet érdekes.Érdemes nézni azt a rendezői fogást,ahogy a feltünő német kocsik valós idő allatt érnek a házhoz,a vágások precizitása lehetővé teszi,hogy bemutassa,ahogy a francia férfi felkészül a kellemetlen találkozóra ,az autók pedig sose járnak előrébb,vagy hátrébb,pont ott lavíroznak,ahol kell,illetve nincs az,hipp-hopp ott állnak a bejáratnál. Ritkán élvezetes majd 20 perc párbeszéd filmben úgy,mint a zsidóvadász és a paraszt közti dialógus,ami mindkét oldalról remek teljesítménnyel van aláhúzva,persze a prímet Christoph Waltz visszi,aki egyszerre kedves,könyörtelen,udvarias,szemétláda,zseniális és naív,valamint olyan művelt,hogy az egész amcsi szakasz igazi bunkógyűlésnek tünik mellette.Innen már eleve nem értem a filmet ért támadásokat,hisz a legjobban megírt és a legtöbbet emlegethető alak egy náci tiszt...dehát,mindenki azt lát bele mindenbe,amit akar,és a vakság és ostobaság lehet önként választott előjog is. A néző pedig élvezettel merülhet el abba a szakmai munkába,amit Q.T. művel le neki:hisz hányszor van az,a néző azt hiszi,az fog történni,amire gondol...s nem.Átverés,játék az egész mű,holott hányszor van az,mi többet tudunk,mint a szereplők.....oszt koppanunk.A lényeg nem az akciójelenetekben keresendő,mert azok gyorsak,pattogósak és a 2 és fél órában viszonylag kevés is van belőllük:hanem a tűpontos párbeszédekben és a sokszor fejre állított helyzetekben.Mindamellett,hogy a legnagyobb nevektől csór el hatásmechanizmust,nem felejt el legendás mozikat is felidézni,az elején ki ne ismerné fel a Piszkos 12-őt,-csak itt kevesebben áldogálnak ugye-valamint a végső mozis robbanás előtt a Kelly hősei híres dallamai adják meg a feszültséget,Lalo Schifrin rulez.A film ismételten több fejezetre van osztva,és botorság számonkérni egy ilyen történeten a történelmi hűséget,hisz hogy is kezdődik ??..."Volt egyszer egy nácik álltal..."azaz,amit látunk,szép nagy mese,bár igyekezzünk hozzátenni,kár hogy nem így történt a dolog,néhány millió emberélet plusszt írhatott volna fel a történelem,ha Hitler buciját ilyesféleképp nagytotálban szétlövik. Q.T. pedig közben is pörög,bemutatja a német propagandafilmet,mely semmiben sem tér ám el az amerikai hasonló hülyeségektől,de emlékszünk többen ugyebár olyasmikre is,mikor Szása egy dobtáras géppuskával egy regiment Tigrist állított meg....rendezőnk vigyorog,mert a hülyeség melldöngetés és melldöngetés közt nem nagyon tesz különbséget,amellett jó ha tudjuk,ezek is a mozitörténelem részei.A Brigantikban látható "A nemzet büszkesége" című hőseposzt amúgy Eli Roth rendezte,és hogy a náci filmgyártás mennyire hatott például alapművekre is,elég ha azt mondom,Csillagok háborúja,melynek ....de ezt majd kiderítik,akiket valóban érdekelnek az ilyen érdekeségek. Tarantino megadja minden színészének a lehetőséget,hogy villanjon ,és a többnemzetiségű gárda él is a lehetőséggel,lustaságból nem emelnék ki senkit sem.Ugye elhangzott a vád,szemét zsidók ölnek nácikat durván és kegyetlenül,nos ,mivel ez mese,illene rajta nem fennakadni.Anno belinkeltem ide egy szöveget,miszerint a németek hogy örültek a mozinak,mintha terhet vettek volna le vállaikról:szerintem ebben a kérdésben talán az ő véleményük a legfőképp nérvadó....és nem a rejtett zsidógyülölködő egyedeké,akik épp azt nem vették észre,Tarantino éppenhogy a heftigazdagokat hozta ki negatív előjellel ezen cselekedet mentén,illetve az igazság ugyebár az,a háború éveiben ennek épp ellenkezője volt igaz...jó,tudom,a koncentrációs táborok amúgy Wellnes szigetként müködtek ,csak ez a nyomorult zsidó média ferdít a mai napig. A humor az,ami a néhol valóban brutális jeleneteket ellenpontozza,legzseniálisabb pillanata,mikor-ismét csak a zsidóvadász!!-Landa Brad Pitt-éket ,akik elvileg olaszok,az olasz nyelvre tanítgatja....s a néző ismét becsapva és jót röhögve a vászon előtt a 3 amcsi képén és a náci tiszt könnyed elegenciáján ámulva,ahogy az olasz nyelv életre kell ajkán,szó szerint. Keresem a fogást a filmen,de szinte lehetetlen rajta találni,persze talán többen mást vártak,pörgősebbet-bár ezt,ismerve a rendező munkásságát,nem értem,mire alapozták volna-de nem tudok belekötni.A B B. izíg-vérig profi munka,egy embertől,akinek a vérében is filmszalag folyik,és aki végre valóban megmutatta,nemcsak az ujdonságokkal,a szakma 20 éves dolgaival tud villantani,hanem vissza tud nyúlni a filmkészítés őskorszakába is,biztos kézzel beleírni mesterművébe az akkor fellelhető stílust,eleganciát és nüanszokat. Más kérdés persze,ebből a mozit bambuló egyén mit fog fel...de óvatosan megjegyzem,bizonyos hiányoságok nem rendezőnkön verhetők le. |
2011-06-14 12:34.10 |
Milyen kisebb pénz,majd 70 millába került.10 éve!! |
2011-06-13 17:00.15 |
hanem? |
2011-06-11 19:25.10 |
Felemás.
Eastwood szép lassan a legnagyobb rendezők közé emelkedett,megelőzve nem egy olyan embert,aki eleve ilyesminek mondja magát.Ezzel nincs is baj,keze nyoma minden moziján érezhető,egyik sem gyors avagy pergő,ám van bennük méltóság és a drámák hétköznapivá érlelésének olyan imponáló magabiztossága,hogy azt viszont tanítani kéne. De itt valami nagyon félresikerült:ez a film egyszerűen unalmas,sok benne az üresjárat és igaziból át vagyunk verve,megint nem tudunk meg semmit,pedig azért ez a kérdés megelőzi azt,hogy mondjuk Voksán Virág hány péniszt fogott eddig életében.(És majd AZUTÁN?....DD) A nyitójelenet óriási,az a bizonyos 2004-es cunami ábrázolása elképesztően jól sikerült néhány szemmel látható CGI hiba ellenére is.Eastwood-ék remekül bemutatták,hogy ott,abban a helyzetben a víz álltal magával sodort BÁRMI halálos fegyverré változott,egyszerűen nem volt olyan,amitől ne kellett volna félni annak,akit elkapott a víz:és akkor még egy szót sem szóltunk annak iszonyatos erejéről ugye.Sajnos ez az izgalom aztán szép lassan el is tünik a filmből,és egy több szálon futó történet fog előttünk kibontakozni,hogy aztán természetesen a végén ezek a szálak találkozzanak és többé-kevésbbé rendeződjenek a dolgok.Felépítésre eszünkbe juthatna akár a Bábel is:csak az épp müködött. A legenda filmje nemigazán:egyszerűen néha az unalomba tapicskolunk,és ezen a jobbnevű és tehetséges színészgárda sem tud segíteni.Hogy hányszázadszorra láttunk már olyasmit,hogy a túlvilág elmosodott képekben manifesztálódik,meg sem merem számolni....de mondjuk,erről lehet nem rendezőnk tehet,azért azt nem hinném róla,hogy lelkes thriller avagy horrornéző lenne,lehet azt hitte,épp forradalmat csinált. A vége pedig belefut a szép nagy nyálas happy endbe,hurrá.Persze ebben a korban ilyen filmekkel az ember háta mögött ez is érthető és elnézhető:de én magam többet vártam volna,valami...nagyon hiányzott. Arról már nem is beszélve,hogy azon kívül,miszerint az alkotók szerint van túlvilág,sokat nem tudunk meg:mert ha valakit fellobbanásként ért az a dolog,ha valami rossz történik velünk,élni kell aztán is,mert míg szívünk dolgozik,mindig van azután....hát nem tudom,erre talán kár volt 2 órát alapozni,főleg ilyen álmosító tempóba. |
2011-06-11 13:25.51 |
épp mert nem.épp elegen teszik. |
2011-06-11 12:21.29 |
Remake.
Sokan ágálnak ellene,joggal.Viszont azt is illik elmondani,ide a rozsdás bökőt,a magyar nézők 90 százaléka még csak nem is tudta addig,hogy a Testvérek egy dán film ujragondolása-szinte szolgai hűséggel...-amíg valami kritikába,szóbeszéd álltal vagy Orbán Viktor évértékelő beszédjében oldalágról meg nem említette neki.Így meg már ugye könnyű picsogni.... Huj,de tele a hócipőm a képmutatással. Remakére ebből kifolyolag hát azért is szükség van,mert az emberek ha azt látják,dán film,félre is néznek,tisztelet a kisszámú kivételnek.Viszont ennek eredetije,melyet Susanne Bier rendezett valamikor 2004-ben,vitathatatlanul értékeket képvisel,és egy nem elhanyagolható,politikai ok miatt nem is gond,hogy az amcsi nézők torkán is megpróbállták leerőszakolni a film egyik igen fontos gondolatát. Nevezetesen azt,hogyha a világ csendőrségét akarjátok eljátszani,jó ha szembesültök vele,egy viszonylag normális fiatal srácból az a dolog,hogy HÁBORÚ,valamit kiöl.Megöl.Meggyilkolja lelkét,felzabál,szétrág valami fontosat,és az nem olyan,mint a gyík farka,hogy csak úgy...visszanő. Most lehetne azzal az őstulok hozzáállással érvelni,miért lett katona...ugyan.Tetszik,nem tetszik,a világ több ezer év óta olyan,hogy ez bizony foglalkozás,ha úgy tetszik,hivatás.Amerikában még ki is van párnázva országuk fényével és patriotizmusával,mindamellett arról is illik beszámolni,hogy náluk azért a katonaság mást jelent,mint nálunk.Sokkal többet.Komolyabbat. Az amcsi filmek tucatjai beszélnek arról,ezek a fiúk áthoznak onnan valamit,amitől nem tudnak visszailleszkedni a normális,családi környezetbe,ami ugye a tengerentúli filmgyártás másik nagy toposza.A Testvérek se szól másról hát,és valahol egy igen kiszámítható drámát kapunk,aminél az eredeti filmet ismerők megállapíthatják,néhol máshová kerültek a drámai sulypontok,pont mert más kultúrkörnyezetnek készült.Nincs új hát a nap allatt,mégsem untam a nézését,mert Sheridan azért profin másolt,noha olykor tulságosan ragaszkodva a dán filmhez,nem téve hozzá tehetségéből semmit-pedig végignézve filmográfiáját,az van neki bőven,csak a 10 Cent-ről készült mozit feledhetném. Sokat cikkeztek,Tobey M. mennyit fogyott a szerepére:valahogy ez a kölyökképű srác megjelenésében nem egy amcsi katonát sugall,nem tehetek róla.Ám ettől független a nagy kitörésnél megértettem a jelölést,a tekintete valóban egy lelkét felsebbzett ,néhol az örülettel kacérkodó férfit sejtetett,aki hiába mondja,megbocsátom,ha megdugtad feleségem,az azért nem olyan egyszerű...főleg,ha vér tapad kezéhez ,mert csak úgy tud visszatérni családjához.Lelkiismeret...önmarcangolás...féltékenység...s még gyermekei is tartanak a sérült férfitól. Jake Gyllenhaal sem rossz persze,Portman viszont vérszegény,az még nem színészet,hogy tudok könnyezni meg lépcsőn kecsesen lejönni,Connie Nielsen az eredetiben utcahosszal lealázza.A magam részéről nem bántam meg a Testvérek megnézését, mert olykor egész jó drámai pillanatokat adott,és van néhány igen erős jelenet benne:más kérdés,hogy a filmnek nemcsak azért,mert remake,de olyan újrahasznosított szaga van. Dehát....lassan sajnos a háború traumániáinak szakértőjévé válik a néző,köszönhető a világban történő dolgoknak. Hogy pedig milyen okos fórumozók is írnak ide,szíves figyelmébe ajánlom mindenkinek Lepkelali tettestárs irományát:Langelus emlékdíjas gondolat. Bravó. |
2011-06-11 11:21.18 |
A Warner döntése alapján Magyarország a kalóztevékenységet végzők miatt ezentúl nem fog mozis világpremierekben részesülni, a stúdió késleltetni fogja saját filmjeit. A kiadó szerint ugyanis Magyarországról kerülnek fel elsőként a netre az illegális kópiák - a vád azonban az adatok szerint egyáltalán nem igaz.
Hirdetés Az Intercom ma esti tájékoztatása szerint "Miután az elmúlt néhány hónapban a Sony Pictures, a 20th Century Fox és a Warner Bros. Pictures által forgalmazott filmek első kalózkópiái mind Magyarországról kerültek fel az internetre, nagy stúdióink közül a Warner Bros. Pictures úgy döntött, hogy nem kockáztat tovább: előzetes terveivel és terveinkkel ellentétben több filmet nem mutathatunk be az amerikai bemutatóval egy időben vagy ahhoz nagyon közel. A stúdió ezzel a lépéssel a Magyarországnál jóval erősebb, fontosabb piacok mozis bevételeit próbálja védeni." Nézel gépen kamerás világpremiereket? Igen, gyakran. Igen, de csak, ha szinkronizált. Nagyon ritkán előfordul. Soha. A döntés eredményeképp az alábbi filmek eredetileg világpremiernek szánt bemutatójának dátuma módosul: Förtelmes főnökök - az új dátum: július 28., Őrült, dilis, szerelem - az új dátum: szeptember 1., Végső állomás 5 - az új dátum: szeptember 8. Igaz, a Harry Potter és a Halál Ereklyéi II. rész túl nagy volumenű film ahhoz, hogy hasonlót tegyen vele a Warner, így megmarad a hazai világpremier, azonban a tervezett július 14-e helyett július 15-től lesz látható a film, azaz nem a megszokott csütörtöktől, hanem ahogy Amerikában is, péntektől. Sőt, még a hagyományos éjféli előadásokat sem engedélyezi a stúdió. A Warner az év hátralévő részében a következő filmeket fogja még bemutatni Amerikában, azaz az alábbiakra vonatkozhat még a halasztás: Dolphin Tale 3D, Contagion 3D, A Very Harold & Kumar 3D Christmas, New Year's Eve, Táncoló talpak 2 3D, Sherlock Holmes: A Game of Shadows, 2012-ben pedig a stúdiótól fog érkezni a Titánok harca 2, a Tim Burton-féle Dark Shadows, a Rock of Ages című musical, és két várva várt film, Christopher Nolan harmadik Batmanje, a The Dark Knight Rises, valamint Peter Jackson Hobbitjának első része, a The Hobbit: An Unexpected Journey. Az Intercom a Warner lépésére reagálva még hozzátette, hogy hosszútávon a teljes magyar moziforgalmazást veszélyezteti a stúdiók kalózok elleni ilyen típusú, kényszer szülte védekezése. Márpedig, ha a Warner ezt a döntést hozta, akkor szinte biztosra vehető, hogy a Sony és a 20th Century Fox is így fog dönteni - mindkét stúdió filmjeit az Intercom hozza be hazánkba. A három említett stúdió mellett még a nagyok közé tartozik a Buena Vista, azaz a Disney, mely filmjeinek hazai forgalmazását a Fórum Hungary végzi, valamint a UIP-Duna Film, amelyik a Universal, a Paramount és a Dreamworks produkcióinak nagy részét vetíti itthon. (A Universallal kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a stúdió és a Cinema City mozihálózat anyavállalatának vitája miatt a magyar Cinema City-mozikban nem volt látható a Paul és a Hopp című film.) A döntés apropóját mindenféleképp érdemes kihangsúlyozni, hiszen ezúttal kivételesen nem a letöltők, hanem a feltöltők, ún. releaserek miatt történik a drasztikusnak mondható lépés, amely első pillantásra nem tűnik akkora érvágásnak, hiszen pár nap vagy hét késésről van szó. Más kérdés, hogy ezzel bár a Warner el tudja érni, hogy ne Magyarországról kerüljön ki egy, a neten elterjedő kópia, de ilyenkor mindig akad egy másik nemzet, melynek kamerása feltölti produktumát a fájlmegosztókra vagy FTP-kre. Nem mellesleg az állítólagos magyar érintettség előtt is voltak első napos, kamerás kalózkópiák netszerte, azonban arról nem nagyon lehetett hallani, hogy más országok büntetést kaptak volna. Azt csak a hozzáértők tudják, hogy igaz-e az, hogy Magyarországról kerültek ki elsőként kópiák, de ha feltételezzük, hogy a nyilvános vetítéseken történik a kamerás felvétel és nem a forgalmazói- vagy sajtóvetítéseken, akkor bizony nem stimmel az Intercom azon állítása, miszerint "a Sony Pictures, a 20th Century Fox és a Warner Bros. Pictures által forgalmazott filmek az első kalózkópiái mind Magyarországról kerültek fel az internetre". Eleve kiindulási pontnak azt érdemes venni, hogy idén eddig 12 világpremierben volt részünk - és ezek közül mindössze kettő volt a Warner-világpremier, a Másnaposok 2 és az Álomháború. Ezek warez verzióinak persze lehetett magyar forrása, mint ahogy azt is lehet látni a letöltési statisztikákon, hogy a Másnaposok 2 kamerás verzióját a hat legnagyobb hazai torrentoldal adatai szerint majdnem százezren töltötték le, köszönhetően többek között annak, hogy világpremier volt, ráadásul leszinkronizálták. (Egyébként egyik film magyar változata sem a világpremier napján vált letölthetővé.) Mi a véleményed a világpremierek késleltetéséről? Mocskos kalózok! Kit érdekel? Akkor két héttel később nézem meg kamerás verzióban. Nem érint, nem járok moziba. Kamu az egész, direkt akarnak kiszúrni velünk. A Warner többi idei filmjéből Az ismeretlen férfit 2 hónappal, az Elhajlási engedélyt 1 héttel, A lány és a farkast másfél hónappal, míg A rítust több mint egy hónappal a világpremier után mutatta be itthon az Intercom. Az Amerikában már játszott és nagyot bukó Arthur tervezett premierje már korábban el lett halasztva, míg a Szerelem kölcsönbe jövő csütörtökön érkezik egy hónapos késéssel. Ezek alapján azt is mondhatnánk, hogy nem ér minket nagy veszteség, de persze szó sincs erről, hiszen itt az elvről van szó, és a billogról, amit ezzel hazánk kap. (A Warner DVD-s üzletágát irányító lánycége már korábban "megharagudott" Magyarországra.) Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy biztosra lehet mondani, hogy működnek a magyar mozikban kamerás emberek, hiszen a Sikoly 4-ből, A sasból, valamint A rítusból látni a neten magyar mozifeliratos kamerás kópiákat, de persze a hazai kalózok fő tevékenysége leginkább a szinkronos bemutatókat veszélyezteti. A fenti közleménnyel szemben azonban ezen szinkronos kópiák zöme láthatóan nem hazai forrású, legalábbis a cirill betűk, vagy az esetenkénti francia vagy spanyol feliratok erre utalnak. Az eddigi idei 12 világpremierből egyébként az Intercomnak hatot köszönhettünk: a Warneres Másnaposok 2 mellett a Foxtól a Gagyi mami: Mint két tojás és az X-Men: Az elsők, a Summittól a Féktelen harag, a Sony-tól pedig a Zöld Darázs érkezett. Kapcsolódó cikkek |
2011-06-11 10:51.12 |
ne másolj:)) |
2011-06-10 20:51.03 |
azért jó az a film,mert tanít,mert érzelmes,bájos,vicces,kedves és jól el van játszva.néha szentimentális:oszt???
Minden benne van,amiért imádom a mozit.Minden évben egyszer megnézem,mintha legörgetné mindazt a szart a lelkemről,ami rá tud ragadni ebben az életben. |
2011-06-10 20:35.49 |
Bármilyen fura,amerika ujkori történelmét bizony igen nagymértékben felöleli. |
2011-06-10 20:27.45 |
Forrest gump |
2011-06-10 20:27.35 |
az toborzófilm:)) |
2011-06-10 20:11.39 |
amúgy Ő!! igen. |
2011-06-10 20:11.04 |
Hogy az egyetlen olyan dolog a világon,ami kedvére játszik az idővel.
A boldog dolgok oly hamar elszállnak:gyermeked ölelése,egy jó buli a haverokkal,nyaralás,családi összejövetel a jobbik fajtából,titkos szeretőknek egy lopott éjszaka,egy kiadós szeretkezés után az összebujás intim percei,az üneplés,mert valamit elértél,sikered íze...sicc,golyó nem távozik így a pouskából,és marad az emléke,amit kedvedre felbüföghetsz,ám mégsem az igazi. Ám a rossz dolgok mint olomlábon járó zombik serege:fejfájás,fogfájás,szeretted elvesztésének fájdalma-ez mind közül a legrosszabb....álláskeresés,megaláztatás munkaadóknál,szakítás,nézhetetlen színházi előadás,hozzá nem értő pártok 4 éve a kormányzásba...s sorolhatnám. Egy óra egy óra,egy nap egy nap,egy hónap egy hónap-s mégis,egy óra lehet 1 másodperc vagy akár egy nap,1 nap lehet fél perc de akár egy hét is,és egy hónap lehet 15 perc de akár egy fél év is. Mikor mit dob eléd az élet.s van,ki csodálkozik,hedonizmus az,mit próbálok izomból megélni. |
2011-06-10 19:53.50 |
egyre rosszabb. |
2011-06-10 19:01.48 |
amellett,azt se értem,mire reagálsz.ezért írtam,amit. |
2011-06-10 19:00.35 |
juj:)) |
2011-06-10 18:41.07 |
írd sebtiben a tiédet! |
2011-06-10 15:37.31 |
anyám....mintha tönkölybuzával vitatnám antal politikai erényeit. |
2011-06-10 14:54.08 |
miért,állnak mögötted luparával,hogy márpedig megnézd?ugyan.oda is írsz valami blaszfémiát,oszt kakukk. |
2011-06-10 14:28.28 |
marhaság.élő példa én,meg még kismillió ember.ez a film nem a zenéről szól,csak mert van benne egy sláger. |
2011-06-09 19:43.30 |
ne mááá....:)) |
2011-06-09 19:15.51 |
DDD:)) |
2011-06-09 19:15.35 |
hát,neked az már zakó minimum:)) |
2011-06-09 19:10.57 |
mert multkor csunyán többedszerre le lettél alázva,morogsz,kiskutyus. |
2011-06-09 19:09.03 |
de mááán minden ok:) |
2011-06-09 18:54.29 |
Senki nem mondta,hogy nem szép helyeken:))
Van egy ki nem mondott,de attól még létező szabály több epizódot megélt sikerfilmeknél:a következő ellenfélnek még erősebbnek,félelmetesebbnek,keményebbnek kell látszódnia,hogy legyőzése még több energiára sarkalja megszeretett hőseinket,még nagyobb bonyodalmak,kalandok és veszélyes helyzetek legyenek a filmbe belepréselve.Nomost Feketeszakáll szó szerint visszalépés minden tekintetben,legénysége egy vicc,D. Johns-ék egyszerűen jobban kidolgozotak,undorítobbak,veszélyesebbek,keményebbek voltak.Amellett hány éve volt a második rész??...és micsoda egyfolytában változó maszkokat vonultatott fel. Amúgy pl a Penge 3 is emiatt volt beégés,Draculát a második részben szaladgáló szájszerves ürge szétszattyintotta volna. |