Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Gravitáció - AMC, 07:35 |
80 nap alatt a Föld körül - Film Café, 07:50 |
Amszterdam - HBO2, 07:55 |
Sose halunk meg - Magyar Mozi TV, 08:35 |
Ébredések - Film4, 08:35 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Carter Burwell (69) |
Owen Wilson (56) |
Chloe Sevigny (50) |
Delroy Lindo (72) |
Tim Guinee (62) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Vasmadarak |
Ian McShane |
2011-12-19 16:50.46 |
Úgy hallottam ott is jól teljesített, de ez a jelző ezen zenéjére már nem spekuláció, hanem tény. |
2011-12-19 02:29.08 |
Nem is tudtam, hogy a trailer alatt szóló zenét maga Williams komponálta, az album talán legszebb tételéről van szó. |
2011-12-19 01:09.02 |
Sokak szerint Hollywood alkotói válsággal küzd, ezért kapunk évről évre egyre több feldolgozást. A dolog igazságtartalmával lehetne vitatkozni, úgy érzem, inkább a pénzügyi kockázat nagysága miatt nem mernek felvállalni a stúdiók semmiféle rizikót, ami egyrészről sajnálatos, mert valószínűleg sok-sok remek ötlet porosodik a producerek fiókjaiban, másrészt érthető is, hiszen ők is pénzből élnek, a közönség meg néha nem rest megbuktatni az újat, szimplán, mert nem ismeri. Azonban azt el kell ismernem, nekem is kezd már az agyamra menni az ötlettelenség, az újdonság hiánya, hogy már fel sem kapom a fejem, ha valamely régi (klasszikus) alkotás reboot-járól, remake-jéről olvasok, pedig, ha hasonló színvonalat ütnének meg azok is, akkor nem sok kivetnivalóm volna ellenük.
Merthogy a Majmok bolygója újrázása remekül sikerült. Pedig egy klasszikus, nem elhanyagolható rajongói bázissal rendelkező műhöz nyúlni nem kockázatmentes dolog, az ilyenek azért nagyon csúnyán is elsülhetnek, azonban ez itt és most nem áll fent, mert a készítők megfelelő odafigyelésének köszönhetően nagyjából bökkenő nélküli 104 percet kaptunk. Rupert Wyatt érdeme közel sem elhanyagolható, pedig korábban annyit sem hallottam róla, mint a legújabb qvantumfizikai elméletekről, de zsinórmértékkel kidolgozott rendezésére a legkisebb panaszunk sem lehet. Bátor stílusával, feszült atmoszférájával, a látvánnyal és akciókkal való mérsékelt bánásmódjával (a Golden Gate hidas csatát Bay is megirigyelheti) és morális kérdéseket karcoló mondanivalójával könnyedén megfelel mind az akciók, mind a drámák, mind pedig a minőségi sci-fire vágyakozók igényeinek. És ami még ennél is fontosabb van szíve és lelke a mozinak, ami egy közönségprodukció esetén igazi kincsnek számít, de ezek a finomságok adják a film érzelmi töltetét, a mélyét, nekem pedig az elégedettség érzését, hogy lám-lám lehet ezt így is csinálni. A film amúgy az igazi blockbusterekhez képest visszafogottabb összegből forgott, ugyanis 93 millió dollár koránt sem számít költségvetési rekordnak odahaza, de ez mondhatni egyáltalán nem látszik a mozin, sőt kimondottan élvezetes dolgokat hoztak össze a szemünk örömére. A CGI bundába öltöztetetett majmok képkockákba való elképesztő beleolvadása önmagáért beszél, csupán elenyésző pillanat akadt, amikor felfigyeltem, hogy itt nem élő főemlősöket látok. Amúgy tényleg a legmagasabb szintű technikát prezentálta újra a Weta, akiknek nem mellesleg jóval nehezebb dolguk volt most, mint a nav’ik esetén, hiszen azért más valamit úgy digitálisan megalkotni, hogy az embereknek van összehasonlítási alapjuk. Amúgy Caesar nem csak kidolgozottság tekintetében viszi a prímet, hanem színészet terén is, ugyanis a majomarc mögé bújt Andy Serkis simán lejátssza a hús-vér szereplőket is. Az animált tekintet mögött ugyanis megmutatkozik a brit színész minden arcizmának rezdülése, így adva érzelmeket egy CG teremtette lénynek. Sokan Oscar-jelölésért kiáltanak, én ezt túlzásnak vélném, kiváltképp, mert Gollam esetében anno klasszisokkal nagyobbat alakított, de ha az Oscar-gálán egy új díjat alakítanának ki legjobb motion-capture alakítás néven biztosan ö vinné haza a szobrot minden évben. Patrick Doyle neve valószínűleg nem fog ismerősen csengeni mindazoknak, akiknek a filmzene, mint fogalom egyenlő Hans Zimmerrel. Ettől függetlenül jómagam is meglepődtem a produkcióban való szerepvállalásán, mert aki ismerni a skót komponista munkásságát az tudja, hogy Doyle erőteljesen komolyzenei beállítottságú, így nem csoda, hogy nem sokszor adja nevét közönségfilmekhez (pedig pl. a Harry Potternél egyszer már igen jól sült el a dolog). Valószínűleg azon kritikusainak unszolására vállalta el végül a kihívást, akik szerint túlságosan is begyöpösödött zeneszerző, aki nem tart lépést a modern filmzenei világgal. Azt hiszem ennél hangzatosabb választ nem is adhatott volna, és talán még az elégedetlenkedők kéjes vigyorát is letörölte, mivel tényleg egy olyan aláfestésről van szó, amivel megmutatta, hogy igenis képes váltani, újat mutatni. Jómagam egy-két ismerősen megszólaló vonóst, és tipikusan a végén kiteljesedő rezeseket leszámítva soha rá nem jöttem volna, hogy ő áll a munkálatok mögött, olyannyira újító jellegű alkotásról van szó, és ami még fontosabb fantasztikusan szól az egész játékidő alatt. Összességében úgy érzem, hogy sikerült valamelyest kiköszörülni Burton csorbáját, és visszaállítani a széria renoméját, mert egy roppant profin összerakott, kellő odafigyeléssel megáldott, intelligens alkotásról van szó. Taps-taps! |
2011-12-19 00:57.14 |
Fenséges... bár Silvestritől várnánk-e gyengébbet?))
http://www.youtube.com/watch?v=YoDDHZ_JZBc (A mélység titka - Main theme) |
2011-12-19 00:51.50 |
Az egész score elég jó minőséggel büszkélkedhet, a legjobb darabja persze a "Caesar's Home", de az már volt néhányszor. Ebben érdekes mód nem az elején felhangzó zongoradallamok fogtak meg, hanem a 2:15-nél lendületbe jövő fantasztikusan szóló dobok.
http://www.youtube.com/watch?v=3nEoSyPCxV4&feature=related (A majmok bolygója - Lázadás - Caesar Protects Charles) |
2011-12-19 00:28.31 |
Jó volt a párbaj a könyvben, oda illett is, de cafatokká szedték volna a filmet, ha egy villanás és némi körbe-körbe sétálgatás lett volna Harry és Voldemort "nagy" párbaja. Persze a filmbeli ütközetük milyenségén lehet vitatkozni, vannak igen gyenge pontjai is, de az biztos, hogy fel kellett javítaniuk, mert egy film az film, más médium, ide nem lehetett a könyvbélit eladni. |
2011-12-18 00:37.18 |
Jaj ne is mond, az a párbeszéd büntet. |
2011-12-18 00:33.42 |
http://www.youtube.com/watch?v=EBay3p4k76M&feature=related (Creation - To Emma) |
2011-12-16 19:21.49 |
Komálom az eszes filmeket. Azonban számuk egyre kevesebb, már a komolyabb alkotások esetén is, hogy aztán a közönségprodukciókról szót se ejtsek, melyek között felfedezni egy értelmesen összerakott sztorit szinte már a művészet kategóriájába tartozik.
Duncan Jones már tavalyelőtt a Hold című remekbeszabott űrdrámával bizonyította benne bizony megvan a kellő rendezői véna, ezzel a filmmel pedig újfent igazolta önmagát, és megmutatta, hogy tovább lát a szimpla közönségfilmek világánál. Persze mielőtt túlzottan piedesztálra emelném a sztorit elismerem, hogy nagy újdonság ebben sem rejlik, hisz nincs olyan eleme, ami vagy így, vagy úgy nem szerepelt volna már valamelyik korábbi filmben. De azt is látni kell, hogy itt legalább felmerült némi koncepció a forgatókönyv írásakor, így az több, mint a tengerentúli popcornfilmek szövegkönyvei, melyek gyakran olyan szinten egy kaptafára készülnek, hogy azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy valójában valami szoftver írná emberek helyett. Hogy a filmek lebutulása kinek a hibája, a nézőké, avagy a stúdióké azon lehetne vitázni pro és kontra, de ettől függetlenül én örvendetesnek tartom, hogy vannak még rendezők (persze Nolan-en kívül), akik az alapjáraton nagyközönségnek szánt filmek esetén sem tartják szégyenletesnek a jól megírt történetet. Bár kezdetben tartottam tőle, hogy a 8 perces szekvenciákban érkező ismétlések monotonná teszik a mozit, de a rendező leleményes húzássokkal kerüli el ezt, néhol pergő vágással, lassítással vagy éppen a kép teljes megállításával. Ezen ügyes rendezői fogások mellett egyébként is kiválóan helyezi a súlypontokat a történetben, még a sztori abbéli koreográfiáját is sikerült megvalósítania, hogy a főszereplővel együtt - igazán átélve a homályos részletek kibogozását - ismerjük meg az eseményeket, illetve a mögötte húzódó dolgokat. Ez így első hallásra nem tűnik nagy dolognak, de nem mindig jön össze ilyen ügyesen, példának ott van a Vantage Point. A végén bekövetkező stílusos csavar kisakkozásához persze nem kell diploma, de a feszes tempó nem engedi lappangani a figyelmet és még az áltudományos magyarázattal sincs óriási gond, befogadható, persze megtámadható a logikája, de nincs ez másként más időutazást (?) firtató alkotások esetén sem. A költségvetés mértéke olykor meglátszik egy picit a mozin, gondolok itt például a robbanásokra, de egy Transformershez képest elhanyagolható összegből készült alkotástól nem is igen lehet várni az alakváltókhoz mérhető látványorgiát. Amúgy meg, amit kell hozza vizuális téren is a film, például igazán pompásan mutat, amikor főszereplőinket szépen lassan emészti el a lángtenger. A színészeket sem szapulhatjuk különösebben, mert amit megkövetel a film ők is készségesen hozzák. Gyllenhaal szemmel láthatóan rendkívül módon élvezi a blockbusterek hangulatát, most is könnyeden ellubickol szerepében. Michelle Monaghan pedig szélesvásznú mosolyával veszi ki a részét a sikerből, de végül is ki nem szereti, ha egy csinos nő folyton mosolyog, nemde? Összességében igencsak jóféle mozira sikeredett a Forráskód, még annak ellenére is, hogy időnként kerülgetett a deja vu különleges érzése, de mégis egy kifejezetten minőségi, intelligens alkotásról van szó, mely kiemelkedik a szokásos közönségprodukciók garmadájából. Több ilyet! |
2011-12-16 18:26.02 |
Bár az egész zene amúgy elég laposka lett - főleg tekinve, hogy ki készítette, de ez a szemelvénye azért pöpec.
http://www.youtube.com/watch?v=z2RfXnUhRyI (Madagaszkár - Zoosters Breakout) |
2011-12-16 18:12.17 |
Csodálatos 12 és fél perc.
http://www.youtube.com/watch?v=Jr3OsVO79Vc (Angyalok és Démonok - Science and religion) Amúgy, ahogy újrahallgattam az egész albumot rá kellett jönnöm, hogy ez jóval erősebb szerzemény, mint amire emlékeztem. Szerintem magasabb színvonalú és változatsoabb munka, mint mondjuk a Sherlock, de azt is megértem miért inkább azt jelölték Oscarra, de nálam ez került be inkább 2009 lejobb filmzenéi közé. |
2011-12-16 16:50.47 |
:) Igen, a film sem rossz, kicsit elvakult, de Alexandria és Weisz elvonják a figyelmet mikor kell.)) |
2011-12-16 03:12.56 |
Nagyon úgy fest ez a mozi jóval több lesz, mint valami tipikus karácsonyi mozi. Várom már nagyon hogyan is csinálta Scorsese mester, hogy ez a film ilyen jelentős szakmai elismerésnek örvend. |
2011-12-16 02:43.59 |
Jobban átnézve a GG jelölteket a nagy vesztesek Az élet fája illetve az Extremely Loud & Incredibly Close, mert ugye ezeket egyszer sem jelölték. Az élet fáját láttam, így nem lepődök meg, valószínűleg túl művészi volt a GG-sek számára. A J. Edgar pedig lehet, hogy mehet a levesbe, pedig az igen korai előrejelzések alapján a legesélyesebb alkotásnak tűnt, most meg már lehet majd nem is lesz jelölve. Itt is csak Leo kapott nominálást és kész.
Ami örömteli, hogy a comedy/musical kategória is egész színvonalasra sikerült, mondjuk ehhez kellett a 50/50 és a My Week with Marilyn átmentése, de így sem lehet panaszunk, hiszen még a színészek tekintetében is jó neveket láthatunk. Még a rendezői felhozatal okozott némi meglepetést, különösen pl. Clooney (The Ides of March), akit direktorként gyakorlatilag sehol sem jelöltek korábban. Woody Allen már jóval kevésbé megdöbbentő, de azért helyette nagyobb valószínűséggel vártam volna Spielberget vagy Daldry-t, esetleg Malick-ot. Összességében nagyjából pozitívan csalódtam a GG-sekben, elég jó listát állítottak össze, tetszik, hogy elég sok alkotás jelölve lett mégha olykor csak egy-egy alkalommal is. Igazából jelentősebb csalódást csak a zenei kategória okozott, innen nekem vészesen hiányzik Desplat. |
2011-12-16 01:51.31 |
A romantikus zenék megkerülhetetlen darabja, jó erős Horner munka. |
2011-12-16 01:16.54 |
http://www.youtube.com/watch?v=g7sPC_daHW0&feature=related (Agora - The Truth Is Elliptical) |
2011-12-15 17:36.07 |
Elképesztő, egyszersmind megsüvegelendő, hogy valaki 3 évtizeteden keresztül dolgozzon a munkáján. A könyv mondjuk nem a kedvencem, pedig a sztori tulajdonképpen kifejezetten erős, pláne a mondanivalói, de számomra nem lett túl élvezetesen megírva, persze tudom, hogy ez az én egyéni szoc. problémám. A rajzfilmet midenképp várom, kíváncsi vagyok, hogy ebből a jó alapanyagból, ilyen hosszú készületek után mit is hoztak ki. |
2011-12-15 17:30.20 |
Nem túl erős komponista, találhattak volna valaki kreatívabbat is, bár az kétségtelen, hogy Streitenfeld is megbízható, csak nem kiemelkedő. |
2011-12-15 17:13.09 |
:) |
2011-12-15 17:00.17 |
A 3 favorit itt van (War Horse, Hugo, The Artist), de a további 2 helyre "érdekes" szerzeményeket sikerült találni. The Girl with the Dragon Tattoo zenéje félek úgyanúgy túl lesz/van becsülve, mint a tavalyi Social Network... Nagy kár a jónéhány gyönyörű zenével szemben ilyeneket előnyben részesíteni... de a W.E. című filmről sem hallottam, igencsak komoly meglepetés, hogy itt van a jelöltek között. És Desplat meg nincs jelölve, hihetetlen! 4 kiváló/jó/elismert score-ból egyet sem sikerült jelölni... huh! |
2011-12-15 16:55.27 |
Golden Globe - Best Original Score
Nominees: The Artist (2011): Ludovic Bource The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Trent Reznor, Atticus Ross Hugo (2011/II): Howard Shore War Horse (2011): John Williams W.E. (2011): Abel Korzeniowski |
2011-12-15 16:51.47 |
Amúgy érdekes, hogy itt meg 3-szor(!) is jelölték Desplatot, és a legerősebb zenéjével még nyert is. Ki tud kiigazodni ezeken a filmes díjakon?! :D |
2011-12-15 16:50.33 |
San Diego Film Critics Select Top Films for 2011
BEST FILM – WINNER: THE ARTIST DRIVE HUGO MIDNIGHT IN PARIS THE TREE OF LIFE BEST DIRECTOR – Winner: Nicolas Winding Refn, DRIVE Martin Scorsese, HUGO Michel Hazanavicius, THE ARTIST Terrence Malick, THE TREE OF LIFE Woody Allen, MIDNIGHT IN PARIS BEST ACTRESS – Winner: Brit Marling, ANOTHER EARTH Elizabeth Olsen, MARTHA MARCY MAY MARLENE Michelle Williams, MY WEEK WITH MARILYN Tilda Swinton, WE NEED TO TALK ABOUT KEVIN Viola Davis, THE HELP BEST ACTOR – Winner: Michael Shannon, TAKE SHELTER Brad Pitt, MONEYBALL Brendan Gleeson, THE GUARD George Clooney, THE DESCENDANTS Jean Dujardin, THE ARTIST BEST SUPPORTING ACTRESS – Winner: Shailene Woodley, THE DESCENDANTS Bérénice Bejo, THE ARTIST Carey Mulligan, SHAME Jessica Chastain, THE HELP Mélanie Laurent, BEGINNERS BEST SUPPORTING ACTOR – Winner: Nick Nolte, WARRIOR Albert Brooks, DRIVE Andy Serkis, RISE OF THE PLANET OF THE APES Christopher Plummer, BEGINNERS Max von Sydow, EXTREMELY LOUD AND INCREDIBLY CLOSE BEST ORIGINAL SCREENPLAY – Winner: Woody Allen, MIDNIGHT IN PARIS Michel Hazanavicius, THE ARTIST Mike Mills, BEGINNERS Thomas McCarthy, WIN WIN Will Reiser, 50/50 BEST ADAPTED SCREENPLAY – Winner: Steve Zaillian and Aaron Sorkin, MONEYBALL Alexander Payne, Nat Faxon and Jim Rash, THE DESCENDANTS Hossein Amini, DRIVE John Logan, HUGO Steve Kloves, HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 2 BEST FOREIGN LANGUAGE FILM – Winner: LE QUATTRO VOLTE A SOMEWHAT GENTLE MAN HAPPY HAPPY OF GODS AND MEN THE DOUBLE HOUR BEST DOCUMENTARY – Winner: PROJECT NIM BUCK CAVE OF FORGOTTEN DREAMS INTO THE ABYSS PAGE ONE: INSIDE THE NEW YORK TIMES BEST CINEMATOGRAPHY – Winner: Emmanuel Lubezki, THE TREE OF LIFE Adam Stone, TAKE SHELTER Guillaume Schiffman, THE ARTIST Newton Thomas Sigel, DRIVE Robert Richardson, HUGO BEST ANIMATED FILM – Winner: ARTHUR CHRISTMAS HAPPY FEET TWO KUNG FU PANDA 2 RANGO WINNIE THE POOH BEST EDITING – Winner: Oliver Bugge Coutté, BEGINNERS Anne-Sophie Bion & Michel Hazanavicius, THE ARTIST Hank Corwin, Jay Rabinowitz, Daniel Rezende, Billy Weber, & Mark Yoshikawa, THE TREE OF LIFE Mat Newman, DRIVE Thelma Schoonmaker, HUGO BEST PRODUCTION DESIGN – Winner: Dante Ferretti, HUGO Anne Seibel, MIDNIGHT IN PARIS Jack Fisk, THE TREE OF LIFE Laurence Bennett, THE ARTIST Stuart Craig, HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 2 BEST SCORE – Winner: Alexandre Desplat, HARRY POTTER & THE DEATHLY HALLOWS: PART 2 Alexandre Desplat, EXTREMELY LOUD AND INCREDIBLY CLOSE Alexandre Desplat, THE TREE OF LIFE Howard Shore, HUGO Ludovic Bource, THE ARTIST BEST ENSEMBLE PERFORMANCE – Winner: HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 2 CARNAGE MARGIN CALL MIDNIGHT IN PARIS THE HELP |
2011-12-15 16:47.04 |
Tényleg egész korrekt listáról van szó, nagyjából azon filmek, személyek vannak itt, akiket vártunk. Kölün öröm, hogy jelölést kapott Tilda Swinton (We Need to Talk About Kevin) vagy éppen Viggo Mortensen (A Dangerous Method), mert az ő nominálásukat koránt sem lehetett biztosra venni.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a 50/50 című filmet vígjátéknak vagy musicalnek gondolják-e? Mondjuk jobb, mintha valami retardált vígjátékot jelöltek volna. Viszont a zene kategória némileg meglepett. A 3 favorit itt van (War Horse, Hugo, The Artist), de a további 2 helyre "érdekes" szerzeményeket sikerült találni. The Girl with the Dragon Tattoo zenéje félek úgyúgy túl lesz/van becsülve, mint a tavalyi Social Network... Nagy kár a jónéhány gyönyörű zenével szemben ilyeneket előnyben részesíteni... de a W.E. című filmről sem hallottam, igencsak komoly meglepetés, hogy itt van a jelöltek között. És Desplat meg nincs jelölve, hihetetlen! 4 kiváló/jó/elismert score-ból egyet sem sikerült jelölni... huh! |
2011-12-13 19:15.04 |
Nem egy Vágy és vezeklés, de azért elég jó munka lett Marianellitől
http://www.youtube.com/watch?v=wWn704mmYHc (Agora - The Skies Do Not Fall) |
2011-12-13 18:44.39 |
Na az sem piskóta, egy nézés után törtöltem a gépről, bárcsak az emlékezetemből is megtehetném. :D |
2011-12-13 18:37.59 |
Egyre jobban kedvelem a kis, független alkotásokat, melyek ugyan a hollywood-i szuperprodukciókhoz képest gyufásdoboznyi büdzséből forognak, de talán éppen ebből kifolyólag néha alaposan képesek felülmúlni azokat. Legfőbb ok a jelentős pénzösszeg hiánya, így nincs lehetőség szemkápráztató látvánnyal vagy éppen pörgős akciókkal feledtetni a forgatóköny hiányosságait.
Az élet gyakran baszott nehéz tud lenni. Persze ebbe a kényelmes fotelből nem könnyű belegondolni vagy átérezni ezen sorsok hányattatásait… nem… talán nem is lehet. De az biztos, hogy sokan nem értékelik úgy az életüket, a lehetőségeiket ahogy kellene, illene. Panaszkodnak mindenféle apróságról, nincs kocsim, tanulni kell… csak abba nem gondolunk bele, hogy másnak ezek a számunkra alapnak vett dolgok sem adattak meg. Bizony meg kell becsülni, amink van, amit kaptunk a szüleinktől, a segítséget, támogatásokat, mert az biztos, hogy nélkülük jóval nehezebb sorssal kellene megbirkóznunk. Fura belegondolni, de egy prostituáltnak, egy sorozatgyilkosnak is vannak érzései, ő is volt gyerek, voltak tervei, álmai a jövőjét illetően, és biztosan nem az utca szélét álmodta meg magának. Hogy végül sokan ide, idáig jutnak az csak az önnön hibájukból fakad, avagy a körülmények is bőségesen közre játszanak arról lehetne vitatkozni pro és kontra, de azt hiszem mindkét eshetőségben megtalálni az igazságot. Igazság… mellyel néha igen keményen foglalkozik a mű, köntörfalazás nélkül tör pálcát a társadalom felett ugyanis kíméletlenül mutatja be, hogy mindennek több oldala van, hogy semmi sem szimplán fekete vagy fehér, hogy bizony ott is ahol csak sötétséget gondolnánk, bizony ott is felfedezhető némi fény. Persze még véletlenül sem szeretném főhősünket tisztára mosni tettei alól, ahogy nem teszi amúgy a film sem, inkább csak megmutatja, hogyan is jutott el egy nő odáig, hogy az USA történetének első (jegyzett) sorozatgyilkosnője legyen. Néha megtoldva a főszálat néhány igen érdekes és elgondolkodtató narrációval, mely közül a vidámparkban a prostikról elhangzott szemelvénye hatott rám leginkább. Theron abszolút hátán viszi az alkotást, az elképesztően lehangoló, de ugyanakkor igazán erős alakításával. Bevallom egészen a főcím felbukkanásáig nem is igen tűnt fel, hogy ő játssza a főszereplőt. Hogy ez a sminkesek, hízása érdeme-e avagy inkább az alakításáé, én inkább az utóbbi mellett voksolnék, ugyanis tényleg annyira idegen és nehezen befogadható a karaktere, hogy az ember nem is keresi benne az ismerős vonásokat. Azonban el kell ismernem, hogy Az út című remekbeszabott poszt-apokaliptikus drámából megismert Chalize Theron iszonyat átéléssel formálja meg karakterét, így elérte azt, hogy egy percig sem merült fel bennem, hogy csupán egy remek játékot látok tőle. Összességében megrázó, elgondolkodtató, valós erkölcsi dilemmákat bemutató, kőkemény alkotás, mely abszolút nem ajánlott mimózalelkűeknek, a lassabb kibontakozású drámákat kedvelőknek annál inkább. |
2011-12-13 18:23.30 |
Ebben szerintem kb. csak a zene, ami értékelhető. Maga a film, brrrrr, még a hideg is kiráz ha rá gondolok.)) |
2011-12-13 17:55.57 |
Persze ez így teljesen érthető. |
2011-12-13 17:48.52 |
A futótűzzel szerintem nincs probléma, de a seprűsnél valóban meglátszott a dolog, el kell hogy ismerjem.
A "eksönök" szerintem baszott látványosan lettek kivitelezve, a nagyvásznon csorgattam a nyálam rendesen. :D Nem lettek elnagyolva (ettől borazstóan tartottam) és valahogy még katarzist is kiváltották belőlem, így nem igen panaszkodhatok. Persze ez is csak egy vélemény.) |