Kollagén italpor 4 fajta kollagénből
Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2025-01-16
Csak lélegezz
Farkasember
Határtalanul
Szerethető
Véletlenül írtam egy könyvet

2025-01-09
Családi terápia
Egy csiga emlékiratai
Gengszterzsaruk: Pantera

2025-01-02
Bekövet a halál
Maria
Miénk lesz a holnap
Nosferatu
Vilma és a férfiak
Woodwalkers

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Bad Boys - Mindent vagy többet
- HBO3, 17:21
Egy új kezdet
- Izaura TV, 17:50
Az utolsó szamuráj
- AMC, 17:55
Atomcsapda
- Film Mánia, 18:15
Miután
- Viasat Film, 18:50

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Walter Hill (83)
Antonio Cupo (47)
Jemaine Clement (51)
Sarah Shahi (45)
Mehdi Nebbou (51)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Donald Trump - Vélemények
Pamela Anderson - Vélemények
Érdekességek!
Borbély Alexandra - Vélemények
Kiss Diána Magdolna - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
A 100 éves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt aaaaa
Borbély Alexandra aaaaa

 

Cantri hozzászólásai

Ugrás Cantri adatlapjára

elejére ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... végére

Prometheus (2012) - Vélemények

2011-12-19 20:07.06
Végre egy kis szösszenet, kösz.)


Oscar-díj 2012

2011-12-19 20:05.12
Kaminski fantasztikus fotós, így könnyedén elhiszen a szakértőknek, hogy ő is remek munkát végzett. Amúgy még úgy is ő lehet Lubezki legkomolyabb ellenfele, hogy gyakorlatilag neki sincs semmi esélye.)


A sötét lovag - Felemelkedés - Vélemények

2011-12-19 19:43.52
Az már más tészta.))


Oscar-díj 2012

2011-12-19 19:43.24
Én csak a The Descendants-ben látok némi potenciált, hogy a The Artist-ot letaszítsa a várományos trónról. Amúgy talán az első eset, amikor nem Lubezki zsebeli be a díjat, mondjuk az Oscar-díja ettől függetlenül nincs veszélyben.
Azért effektek terén elég komoly, hogy a Hugot hozták ki győztesen.))


A sötét lovag - Felemelkedés - Vélemények

2011-12-19 19:38.11
Szerintem ez most szinkronos lesz, hiszen tudja a magyar forgalmazó is, hogy közönségcsalogató alkotásról van szó. Nem hülyék (gondolom én), hogy elkedvtelenítsék a nézőket, mert a magyarok közönség nagy része még mindig nem szeret feliratosan filmet nézni.


A legjobb filmzenék!

2011-12-19 17:12.24
Bizony. ;)


2011-12-19 17:10.09
Másfél perctől sokaknak ismerős lehet, mert jónéhány trailerben előtték már.

http://www.youtube.com/watch?v=-ZYMUi3rVfI (David Gale élete - Almost Martyrs)


2011-12-19 16:50.46
Úgy hallottam ott is jól teljesített, de ez a jelző ezen zenéjére már nem spekuláció, hanem tény.


Hadak útján - Vélemények

2011-12-19 02:29.08
Nem is tudtam, hogy a trailer alatt szóló zenét maga Williams komponálta, az album talán legszebb tételéről van szó.


A majmok bolygója - Lázadás - Vélemények

2011-12-19 01:09.02
Sokak szerint Hollywood alkotói válsággal küzd, ezért kapunk évről évre egyre több feldolgozást. A dolog igazságtartalmával lehetne vitatkozni, úgy érzem, inkább a pénzügyi kockázat nagysága miatt nem mernek felvállalni a stúdiók semmiféle rizikót, ami egyrészről sajnálatos, mert valószínűleg sok-sok remek ötlet porosodik a producerek fiókjaiban, másrészt érthető is, hiszen ők is pénzből élnek, a közönség meg néha nem rest megbuktatni az újat, szimplán, mert nem ismeri. Azonban azt el kell ismernem, nekem is kezd már az agyamra menni az ötlettelenség, az újdonság hiánya, hogy már fel sem kapom a fejem, ha valamely régi (klasszikus) alkotás reboot-járól, remake-jéről olvasok, pedig, ha hasonló színvonalat ütnének meg azok is, akkor nem sok kivetnivalóm volna ellenük.
Merthogy a Majmok bolygója újrázása remekül sikerült. Pedig egy klasszikus, nem elhanyagolható rajongói bázissal rendelkező műhöz nyúlni nem kockázatmentes dolog, az ilyenek azért nagyon csúnyán is elsülhetnek, azonban ez itt és most nem áll fent, mert a készítők megfelelő odafigyelésének köszönhetően nagyjából bökkenő nélküli 104 percet kaptunk. Rupert Wyatt érdeme közel sem elhanyagolható, pedig korábban annyit sem hallottam róla, mint a legújabb qvantumfizikai elméletekről, de zsinórmértékkel kidolgozott rendezésére a legkisebb panaszunk sem lehet. Bátor stílusával, feszült atmoszférájával, a látvánnyal és akciókkal való mérsékelt bánásmódjával (a Golden Gate hidas csatát Bay is megirigyelheti) és morális kérdéseket karcoló mondanivalójával könnyedén megfelel mind az akciók, mind a drámák, mind pedig a minőségi sci-fire vágyakozók igényeinek. És ami még ennél is fontosabb van szíve és lelke a mozinak, ami egy közönségprodukció esetén igazi kincsnek számít, de ezek a finomságok adják a film érzelmi töltetét, a mélyét, nekem pedig az elégedettség érzését, hogy lám-lám lehet ezt így is csinálni.
A film amúgy az igazi blockbusterekhez képest visszafogottabb összegből forgott, ugyanis 93 millió dollár koránt sem számít költségvetési rekordnak odahaza, de ez mondhatni egyáltalán nem látszik a mozin, sőt kimondottan élvezetes dolgokat hoztak össze a szemünk örömére. A CGI bundába öltöztetetett majmok képkockákba való elképesztő beleolvadása önmagáért beszél, csupán elenyésző pillanat akadt, amikor felfigyeltem, hogy itt nem élő főemlősöket látok. Amúgy tényleg a legmagasabb szintű technikát prezentálta újra a Weta, akiknek nem mellesleg jóval nehezebb dolguk volt most, mint a nav’ik esetén, hiszen azért más valamit úgy digitálisan megalkotni, hogy az embereknek van összehasonlítási alapjuk. Amúgy Caesar nem csak kidolgozottság tekintetében viszi a prímet, hanem színészet terén is, ugyanis a majomarc mögé bújt Andy Serkis simán lejátssza a hús-vér szereplőket is. Az animált tekintet mögött ugyanis megmutatkozik a brit színész minden arcizmának rezdülése, így adva érzelmeket egy CG teremtette lénynek. Sokan Oscar-jelölésért kiáltanak, én ezt túlzásnak vélném, kiváltképp, mert Gollam esetében anno klasszisokkal nagyobbat alakított, de ha az Oscar-gálán egy új díjat alakítanának ki legjobb motion-capture alakítás néven biztosan ö vinné haza a szobrot minden évben.
Patrick Doyle neve valószínűleg nem fog ismerősen csengeni mindazoknak, akiknek a filmzene, mint fogalom egyenlő Hans Zimmerrel. Ettől függetlenül jómagam is meglepődtem a produkcióban való szerepvállalásán, mert aki ismerni a skót komponista munkásságát az tudja, hogy Doyle erőteljesen komolyzenei beállítottságú, így nem csoda, hogy nem sokszor adja nevét közönségfilmekhez (pedig pl. a Harry Potternél egyszer már igen jól sült el a dolog). Valószínűleg azon kritikusainak unszolására vállalta el végül a kihívást, akik szerint túlságosan is begyöpösödött zeneszerző, aki nem tart lépést a modern filmzenei világgal. Azt hiszem ennél hangzatosabb választ nem is adhatott volna, és talán még az elégedetlenkedők kéjes vigyorát is letörölte, mivel tényleg egy olyan aláfestésről van szó, amivel megmutatta, hogy igenis képes váltani, újat mutatni. Jómagam egy-két ismerősen megszólaló vonóst, és tipikusan a végén kiteljesedő rezeseket leszámítva soha rá nem jöttem volna, hogy ő áll a munkálatok mögött, olyannyira újító jellegű alkotásról van szó, és ami még fontosabb fantasztikusan szól az egész játékidő alatt.
Összességében úgy érzem, hogy sikerült valamelyest kiköszörülni Burton csorbáját, és visszaállítani a széria renoméját, mert egy roppant profin összerakott, kellő odafigyeléssel megáldott, intelligens alkotásról van szó. Taps-taps!


A legjobb filmzenék!

2011-12-19 00:57.14
Fenséges... bár Silvestritől várnánk-e gyengébbet?))

http://www.youtube.com/watch?v=YoDDHZ_JZBc (A mélység titka - Main theme)


2011-12-19 00:51.50
Az egész score elég jó minőséggel büszkélkedhet, a legjobb darabja persze a "Caesar's Home", de az már volt néhányszor. Ebben érdekes mód nem az elején felhangzó zongoradallamok fogtak meg, hanem a 2:15-nél lendületbe jövő fantasztikusan szóló dobok.

http://www.youtube.com/watch?v=3nEoSyPCxV4&feature=related (A majmok bolygója - Lázadás - Caesar Protects Charles)


Harry Potter és a Halál Ereklyéi, 2. rész - Vélemények

2011-12-19 00:28.31
Jó volt a párbaj a könyvben, oda illett is, de cafatokká szedték volna a filmet, ha egy villanás és némi körbe-körbe sétálgatás lett volna Harry és Voldemort "nagy" párbaja. Persze a filmbeli ütközetük milyenségén lehet vitatkozni, vannak igen gyenge pontjai is, de az biztos, hogy fel kellett javítaniuk, mert egy film az film, más médium, ide nem lehetett a könyvbélit eladni.


2011-12-18 00:37.18
Jaj ne is mond, az a párbeszéd büntet.


A legjobb filmzenék!

2011-12-18 00:33.42
http://www.youtube.com/watch?v=EBay3p4k76M&feature=related (Creation - To Emma)


Forráskód - Vélemények

2011-12-16 19:21.49
Komálom az eszes filmeket. Azonban számuk egyre kevesebb, már a komolyabb alkotások esetén is, hogy aztán a közönségprodukciókról szót se ejtsek, melyek között felfedezni egy értelmesen összerakott sztorit szinte már a művészet kategóriájába tartozik.
Duncan Jones már tavalyelőtt a Hold című remekbeszabott űrdrámával bizonyította benne bizony megvan a kellő rendezői véna, ezzel a filmmel pedig újfent igazolta önmagát, és megmutatta, hogy tovább lát a szimpla közönségfilmek világánál. Persze mielőtt túlzottan piedesztálra emelném a sztorit elismerem, hogy nagy újdonság ebben sem rejlik, hisz nincs olyan eleme, ami vagy így, vagy úgy nem szerepelt volna már valamelyik korábbi filmben. De azt is látni kell, hogy itt legalább felmerült némi koncepció a forgatókönyv írásakor, így az több, mint a tengerentúli popcornfilmek szövegkönyvei, melyek gyakran olyan szinten egy kaptafára készülnek, hogy azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy valójában valami szoftver írná emberek helyett. Hogy a filmek lebutulása kinek a hibája, a nézőké, avagy a stúdióké azon lehetne vitázni pro és kontra, de ettől függetlenül én örvendetesnek tartom, hogy vannak még rendezők (persze Nolan-en kívül), akik az alapjáraton nagyközönségnek szánt filmek esetén sem tartják szégyenletesnek a jól megírt történetet.
Bár kezdetben tartottam tőle, hogy a 8 perces szekvenciákban érkező ismétlések monotonná teszik a mozit, de a rendező leleményes húzássokkal kerüli el ezt, néhol pergő vágással, lassítással vagy éppen a kép teljes megállításával. Ezen ügyes rendezői fogások mellett egyébként is kiválóan helyezi a súlypontokat a történetben, még a sztori abbéli koreográfiáját is sikerült megvalósítania, hogy a főszereplővel együtt - igazán átélve a homályos részletek kibogozását - ismerjük meg az eseményeket, illetve a mögötte húzódó dolgokat. Ez így első hallásra nem tűnik nagy dolognak, de nem mindig jön össze ilyen ügyesen, példának ott van a Vantage Point. A végén bekövetkező stílusos csavar kisakkozásához persze nem kell diploma, de a feszes tempó nem engedi lappangani a figyelmet és még az áltudományos magyarázattal sincs óriási gond, befogadható, persze megtámadható a logikája, de nincs ez másként más időutazást (?) firtató alkotások esetén sem.
A költségvetés mértéke olykor meglátszik egy picit a mozin, gondolok itt például a robbanásokra, de egy Transformershez képest elhanyagolható összegből készült alkotástól nem is igen lehet várni az alakváltókhoz mérhető látványorgiát. Amúgy meg, amit kell hozza vizuális téren is a film, például igazán pompásan mutat, amikor főszereplőinket szépen lassan emészti el a lángtenger. A színészeket sem szapulhatjuk különösebben, mert amit megkövetel a film ők is készségesen hozzák. Gyllenhaal szemmel láthatóan rendkívül módon élvezi a blockbusterek hangulatát, most is könnyeden ellubickol szerepében. Michelle Monaghan pedig szélesvásznú mosolyával veszi ki a részét a sikerből, de végül is ki nem szereti, ha egy csinos nő folyton mosolyog, nemde?
Összességében igencsak jóféle mozira sikeredett a Forráskód, még annak ellenére is, hogy időnként kerülgetett a deja vu különleges érzése, de mégis egy kifejezetten minőségi, intelligens alkotásról van szó, mely kiemelkedik a szokásos közönségprodukciók garmadájából. Több ilyet!


A legjobb filmzenék!

2011-12-16 18:26.02
Bár az egész zene amúgy elég laposka lett - főleg tekinve, hogy ki készítette, de ez a szemelvénye azért pöpec.

http://www.youtube.com/watch?v=z2RfXnUhRyI (Madagaszkár - Zoosters Breakout)


2011-12-16 18:12.17
Csodálatos 12 és fél perc.

http://www.youtube.com/watch?v=Jr3OsVO79Vc (Angyalok és Démonok - Science and religion)

Amúgy, ahogy újrahallgattam az egész albumot rá kellett jönnöm, hogy ez jóval erősebb szerzemény, mint amire emlékeztem. Szerintem magasabb színvonalú és változatsoabb munka, mint mondjuk a Sherlock, de azt is megértem miért inkább azt jelölték Oscarra, de nálam ez került be inkább 2009 lejobb filmzenéi közé.


2011-12-16 16:50.47
:) Igen, a film sem rossz, kicsit elvakult, de Alexandria és Weisz elvonják a figyelmet mikor kell.))


A leleményes Hugo - Vélemények

2011-12-16 03:12.56
Nagyon úgy fest ez a mozi jóval több lesz, mint valami tipikus karácsonyi mozi. Várom már nagyon hogyan is csinálta Scorsese mester, hogy ez a film ilyen jelentős szakmai elismerésnek örvend.


Oscar-díj 2012

2011-12-16 02:43.59
Jobban átnézve a GG jelölteket a nagy vesztesek Az élet fája illetve az Extremely Loud & Incredibly Close, mert ugye ezeket egyszer sem jelölték. Az élet fáját láttam, így nem lepődök meg, valószínűleg túl művészi volt a GG-sek számára. A J. Edgar pedig lehet, hogy mehet a levesbe, pedig az igen korai előrejelzések alapján a legesélyesebb alkotásnak tűnt, most meg már lehet majd nem is lesz jelölve. Itt is csak Leo kapott nominálást és kész.

Ami örömteli, hogy a comedy/musical kategória is egész színvonalasra sikerült, mondjuk ehhez kellett a 50/50 és a My Week with Marilyn átmentése, de így sem lehet panaszunk, hiszen még a színészek tekintetében is jó neveket láthatunk.

Még a rendezői felhozatal okozott némi meglepetést, különösen pl. Clooney (The Ides of March), akit direktorként gyakorlatilag sehol sem jelöltek korábban. Woody Allen már jóval kevésbé megdöbbentő, de azért helyette nagyobb valószínűséggel vártam volna Spielberget vagy Daldry-t, esetleg Malick-ot.

Összességében nagyjából pozitívan csalódtam a GG-sekben, elég jó listát állítottak össze, tetszik, hogy elég sok alkotás jelölve lett mégha olykor csak egy-egy alkalommal is. Igazából jelentősebb csalódást csak a zenei kategória okozott, innen nekem vészesen hiányzik Desplat.


A legjobb filmzenék!

2011-12-16 01:51.31
A romantikus zenék megkerülhetetlen darabja, jó erős Horner munka.


2011-12-16 01:16.54
http://www.youtube.com/watch?v=g7sPC_daHW0&feature=related (Agora - The Truth Is Elliptical)


Az ember tragédiája (2011) - Vélemények

2011-12-15 17:36.07
Elképesztő, egyszersmind megsüvegelendő, hogy valaki 3 évtizeteden keresztül dolgozzon a munkáján. A könyv mondjuk nem a kedvencem, pedig a sztori tulajdonképpen kifejezetten erős, pláne a mondanivalói, de számomra nem lett túl élvezetesen megírva, persze tudom, hogy ez az én egyéni szoc. problémám. A rajzfilmet midenképp várom, kíváncsi vagyok, hogy ebből a jó alapanyagból, ilyen hosszú készületek után mit is hoztak ki.


Prometheus (2012) - Vélemények

2011-12-15 17:30.20
Nem túl erős komponista, találhattak volna valaki kreatívabbat is, bár az kétségtelen, hogy Streitenfeld is megbízható, csak nem kiemelkedő.


Oscar-díj 2012

2011-12-15 17:13.09
:)


A legjobb filmzenék!

2011-12-15 17:00.17
A 3 favorit itt van (War Horse, Hugo, The Artist), de a további 2 helyre "érdekes" szerzeményeket sikerült találni. The Girl with the Dragon Tattoo zenéje félek úgyanúgy túl lesz/van becsülve, mint a tavalyi Social Network... Nagy kár a jónéhány gyönyörű zenével szemben ilyeneket előnyben részesíteni... de a W.E. című filmről sem hallottam, igencsak komoly meglepetés, hogy itt van a jelöltek között. És Desplat meg nincs jelölve, hihetetlen! 4 kiváló/jó/elismert score-ból egyet sem sikerült jelölni... huh!


2011-12-15 16:55.27
Golden Globe - Best Original Score

Nominees:
The Artist (2011): Ludovic Bource

The Girl with the Dragon Tattoo (2011): Trent Reznor, Atticus Ross

Hugo (2011/II): Howard Shore

War Horse (2011): John Williams

W.E. (2011): Abel Korzeniowski


Oscar-díj 2012

2011-12-15 16:51.47
Amúgy érdekes, hogy itt meg 3-szor(!) is jelölték Desplatot, és a legerősebb zenéjével még nyert is. Ki tud kiigazodni ezeken a filmes díjakon?! :D


2011-12-15 16:50.33
San Diego Film Critics Select Top Films for 2011

BEST FILM –
WINNER: THE ARTIST
DRIVE
HUGO
MIDNIGHT IN PARIS
THE TREE OF LIFE

BEST DIRECTOR –
Winner: Nicolas Winding Refn, DRIVE
Martin Scorsese, HUGO
Michel Hazanavicius, THE ARTIST
Terrence Malick, THE TREE OF LIFE
Woody Allen, MIDNIGHT IN PARIS

BEST ACTRESS –
Winner: Brit Marling, ANOTHER EARTH
Elizabeth Olsen, MARTHA MARCY MAY MARLENE
Michelle Williams, MY WEEK WITH MARILYN
Tilda Swinton, WE NEED TO TALK ABOUT KEVIN
Viola Davis, THE HELP

BEST ACTOR –
Winner: Michael Shannon, TAKE SHELTER
Brad Pitt, MONEYBALL
Brendan Gleeson, THE GUARD
George Clooney, THE DESCENDANTS
Jean Dujardin, THE ARTIST

BEST SUPPORTING ACTRESS –
Winner: Shailene Woodley, THE DESCENDANTS
Bérénice Bejo, THE ARTIST
Carey Mulligan, SHAME
Jessica Chastain, THE HELP
Mélanie Laurent, BEGINNERS

BEST SUPPORTING ACTOR –
Winner: Nick Nolte, WARRIOR
Albert Brooks, DRIVE
Andy Serkis, RISE OF THE PLANET OF THE APES
Christopher Plummer, BEGINNERS
Max von Sydow, EXTREMELY LOUD AND INCREDIBLY CLOSE

BEST ORIGINAL SCREENPLAY –
Winner: Woody Allen, MIDNIGHT IN PARIS
Michel Hazanavicius, THE ARTIST
Mike Mills, BEGINNERS
Thomas McCarthy, WIN WIN
Will Reiser, 50/50

BEST ADAPTED SCREENPLAY –
Winner: Steve Zaillian and Aaron Sorkin, MONEYBALL
Alexander Payne, Nat Faxon and Jim Rash, THE DESCENDANTS
Hossein Amini, DRIVE
John Logan, HUGO
Steve Kloves, HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 2

BEST FOREIGN LANGUAGE FILM –
Winner: LE QUATTRO VOLTE
A SOMEWHAT GENTLE MAN
HAPPY HAPPY
OF GODS AND MEN
THE DOUBLE HOUR

BEST DOCUMENTARY –
Winner: PROJECT NIM
BUCK
CAVE OF FORGOTTEN DREAMS
INTO THE ABYSS
PAGE ONE: INSIDE THE NEW YORK TIMES

BEST CINEMATOGRAPHY –
Winner: Emmanuel Lubezki, THE TREE OF LIFE
Adam Stone, TAKE SHELTER
Guillaume Schiffman, THE ARTIST
Newton Thomas Sigel, DRIVE
Robert Richardson, HUGO

BEST ANIMATED FILM –
Winner: ARTHUR CHRISTMAS
HAPPY FEET TWO
KUNG FU PANDA 2
RANGO
WINNIE THE POOH

BEST EDITING –
Winner: Oliver Bugge Coutté, BEGINNERS
Anne-Sophie Bion & Michel Hazanavicius, THE ARTIST
Hank Corwin, Jay Rabinowitz, Daniel Rezende, Billy Weber, & Mark Yoshikawa, THE TREE OF LIFE
Mat Newman, DRIVE
Thelma Schoonmaker, HUGO

BEST PRODUCTION DESIGN –
Winner: Dante Ferretti, HUGO
Anne Seibel, MIDNIGHT IN PARIS
Jack Fisk, THE TREE OF LIFE
Laurence Bennett, THE ARTIST
Stuart Craig, HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 2

BEST SCORE –
Winner: Alexandre Desplat, HARRY POTTER & THE DEATHLY HALLOWS: PART 2
Alexandre Desplat, EXTREMELY LOUD AND INCREDIBLY CLOSE
Alexandre Desplat, THE TREE OF LIFE
Howard Shore, HUGO
Ludovic Bource, THE ARTIST

BEST ENSEMBLE PERFORMANCE –
Winner: HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 2
CARNAGE
MARGIN CALL
MIDNIGHT IN PARIS
THE HELP


elejére ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... végére

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk