Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
G.I. Joe - Megtorlás - Mozi+, 16:40 |
A gyilkoló menyasszony - Paramount Network, 17:00 |
Bad Boys - Mindent vagy többet - HBO3, 17:21 |
Egy új kezdet - Izaura TV, 17:50 |
Az utolsó szamuráj - AMC, 17:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Walter Hill (83) |
Antonio Cupo (47) |
Jemaine Clement (51) |
Sarah Shahi (45) |
Mehdi Nebbou (51) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Kiss Diána Magdolna - Vélemények |
Felméri Cecília - Vélemények |
A szer - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Spirál (2020) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Az istenek a fejükre estek 3. - Egy busman Hongkongban |
Kiss Diána Magdolna |
2012-01-30 00:07.05 |
Adam Sandler legjobbja! Tudom sikk mostanság őt szidni, és valamelyest meg is érdemli, hiszen talán ez volt az utolsó jó mozija, de én mégis úgy gondolom, hogy benne megvan a komikus véna, képes megnevettetni az emberek. Az most mindegy hogyan, milyen módon, ő olyan poénokat szállít, ami igenis kielégít egy jelentős réteget, szóval nem hinném, hogy érdemtelen volna hírneve, vagy sikere. Kétségtelen, hogy a Távkapcsban sem a finoman megmunkált humor dominál, nem kell nagyítóval keresni a trógerebb fajtából való poénokat, de egyrészt akadnak valóban vicces momentumai is a filmnek, illetve van egy kommersz szinthez képest meglehetősen jó drámai szála is. Pedig drámával beoltani egy vígjátékot nem a legkönnyebb dolog, volt is egyeseknél felháborodás, hogy ilyen szomorú részletek is megtalálhatóak benne, de a többség felismerte az értékeit, és nem hőbörgött a dolgon. A mondanivaló elcsépeltségével nem szeretnék vitába szállni, de tegye fel a kezét, aki úgy gondolja, hogy a filmben boncolgatott probléma nem létező dolog ma is, na ugye... Ha pedig csak néhány embert képes volt elgondolkodtatni, már megérte megcsinálni, amellett, hogy egy jót is szórakoztunk rajta.
Összességében szerintem egy többszörnézős darabról van szó, ami úgy képes mulattatni, hogy közben még a mondanivaló sem vész el belőle, ezt pedig nem minden vígjáték mondhatja el magáról. |
2012-01-29 03:50.03 |
Ilyen távlatokban már kicsit nehéz visszaemlékezni micsoda hírverés, hype vette körül annó a Jurassic Parkot. Jómagam is csak egy kis tökmag voltam, így nekem is alig vannak emlékeim arról a hihetetlen sikerről, amivel végigszáguldott a világ mozijain a dínós kaland. De így utólag is egészen elképesztő végignézni a statisztikákon, és felfogni azt a diadalmenetet, amit produkált.
Bár a film maga is a kasszasiker definíciójának egyik legkézenfekvőbb példája, de a mozibevételek csupán egy majdhogynem kis szeletét képzik a hatalmas összhozamnak. Annak idején szinte szó szerint a csapból is a dínók folytak, a szupermarketek és játékboltok polcai tele voltak a műanyag figurákkal, karmokkal és még ki tudja mivel, sőt még egy lenyűgöző kalandparkot is berendeztek a kedvenc őshüllőink számára. Hogy a film megérdemelten generált-e ekkora őrületet, ilyen félelmetes számokat arról megoszlanak a vélemények, de szerintem nincs apelláta, mert nem kell szakértőnek lenni, hogy a popcorngúnyába bújtatott mozi minden egyes képkockájában felfedezzünk valamit. Spielberg a filmes ipar egyik olyan zsenije, aki általában nem a művészi hajlamait éli ki a vásznon, helyette inkább a nagybetűs szórakoztatás mellett teszi le a voksát. A rá jellemző arányérzéke ezúttal sem hagyta cserben, egy jó mozgóképes alkotás minden egyes összetevőjével felruházta filmjét, főleg persze a kalandfaktor, az izgalmak vágnak tetőfokra, de a konyhás-raptoros jelenet pl. simán elmehetne egy horror moziba is. A rendező tehát Spielberg a főszereplők meg… a dinoszauruszok, mert az élőszereplősök közül tulajdonképp álhatott volna ott bárki, a siker úgy sem rajtuk múlt. Őshüllőink végre valahára fotorealisztikusan jelenhettek meg, hogy elkápráztathassanak, hogy lenyűgözhessenek minket a szinte kézzel fogható jelenlétükkel, és hogy frászt hozhassanak ránk, mikor éppen egy T-rex ordít a képünkbe. A látvány megmunkáltsága a maga idejében merőben egyedülállónak volt mondható, pedig mindössze két évvel ezelőtt hódított a Terminátor pazar folytatása is, amiről úgy vélekedtek a szakértők, hogy CGI terén nemigen lehet egy ideig felülmúlni, erre meg igen gyorsan le is lett mosva. Ugyan az effektusokat az idő vasfogai természetesen egy picit már megrágták, de így is élmény nézegetni a digitális őslényeinket, és belegondolni is félelmetes mit jelenthetett ez akkoriban. Annyi szent, hogy innen datálódik az ILM nagy térhódítása, hiszen nevük eggyé vált a lehetetlen megvalósításával, az álmok vászonra varázslásával. Ha Spielberg film, akkor természetesen nem maradhat el John Williams aláfestése sem. A Jurassic Park zenéje - mint ahogyan azt már Maestro-tól megszokhattuk - több nívós témára épül, melyek közül a 2 főtéma kiemelése megkerülhetetlen. Az egyik a lágyabb dallamvilágot vonultatja fel ("Welcome To Jurassic Park" első fele), mely leginkább hegedűn és zongorán szólal meg, de felhangzanak egyéb csilingelős hangszerek is. A másik a főleg rezesekkel harsányan operáló fennkölt téma ("Journey to the Island"), amely leginkább a döbbenet és a rácsodálkozás élményét hivatott kottákban kifejezni. Végeredményként John Williams a '90-es évek legismertebb, legmeghatározóbb filmzenéinek egyikét tette le ama bizonyos asztalra, mely hozzátartozik az alap filmzenei műveltséghez, dallamait bizonyára minden a filmeket legalább kicsit kedvelő rajongó képes bármikor eldúdolni. Összességében ugyan vannak, akik neheztelnek a mozi sikerére, hiszen erőteljes táptalajul szolgált a látványfilmek térhódításának, de szerintem nemigen volna bárkinek is kivetése az ilyen alkotásokkal, ha azok is hasonló színvonalon futnának. Szép volt Steven! |
2012-01-29 02:12.30 |
Ez félelmetesen… középszer. Pedig minden adott volt egy újabb élvezetes dínókalandra, a csapat nagyja helyben maradt, az első felvonás rettenet nagy sikerének köszönhetően a büdzsét sem markolta le a stúdió, és még maga Spielberg is visszapattant a direktori székébe. De nem működik, mármint maga az egész film. Pedig ehhez is volt írott alap, de a sorok vászonra adaptálása ezúttal nem szuperál. De még ezt is elbírta volna a mozi, csak hát a rendezői teljesítmény is komoly zuhanáson ment át. Az egészet figyelembe véve alig ismertem rá Spielbergre, azt is elhittem volna, ha egy filmvilágban nem túl rutinos valaki állt volna a munkálatok mögött, mintha az egész forgatás alatt csak kereste volna önmagát a mester. Kétségtelenül komoly hátrány, hogy ezúttal nem alapozhatott az első rácsodálkozás fegyverére, de a hangulat is súlyos csorbát szenvedett. Talán egyszer éreztem, hogy ezt igazán ő rendezte, a lakókocsis-lezuhanós jelenet esetén, a repedező üveg általi feszültségkeltést pl. nem sokszor láttam hitelesebben ellőni. Viszont a raptorok üldözéséről ez már cseppet sem mondható el, abban a jelenetben elpuffogtatott klisék száma már nekem egy picit sok volt. De még talán, ha itt abbahagyják, és nem erőltetik bele a csapnivaló King Kong utánzást, akkor még valahogy bele lehetne tuszkolni a jó megítélésbe, de az utolsó félóra merő döbbenet. Értem én, hogy a folytatások szabályai mentén haladva valami „grandiózusabbat” akartak, csak ez visszafele sült el, van ilyen. A látványra viszont természetesen ezúttal sem lehet panaszunk, CGIszauruszaink, pöpecül vadásznak a népre és csakugyan a hangzás is rendben vagyon.
Összességében a rendező-legenda egyik leggyengébb teljesítménye, melyet a számítóképes technika ellensúlyoz valamelyest, de így is alaposan elmarad az első felvonás színvonalától. |
2012-01-29 00:29.54 |
Felejthetetlen. :) |
2012-01-28 21:53.25 |
Nem mondhatni, hogy a Cohen tesók népszerűtlenségtől szenvednének oszkáréknál, szinte mindegy mit csinálnak imádják őket. Én úgy vagyok velük, mint a tippmix-szel, van amikor bejön, van amikor nem. Most majdnem telitalálat lett belőle. Pedig nem mondhatni, hogy a western műfaj leglelkesebb híve volnék, de ennek már valahogy az előzetese is megfogott, és az alap sem éppen elhanyagolható ugyebár. Amit a fiúk egy kicsit más koncepcióval áldottak meg, mely talán így könnyebben befogadható. Valószínűleg ennek is köszönhető, hogy nem csak egy szűkebb réteg, illetve a kritikusok éltetik, hanem az átlagos mozibajárók figyelmét is felkeltette.
A félszeműt a jól eltalált főkaraktere húzza fel leginkább az értékskálán, egy igazi whiskey-t vedelő, toalettre is hatlövetűvel járó vadnyugati krapek, akit Bridges elképesztő hanyagsággal formáz meg. Hanghordozása tökéletesen utánozhatatlan, egyszerre rekedtes és „dörzsölős” - megtoldva elnyújtott akcentusával felejthetetlen élmény hallgatni. A kis Steinfeld-et is érdemes megemlíteni, hiszen a szárnyait épphogy csak bontogató színésztanonc léte ellenére tündökölt szerepében, sokra viheti még. Bár a mozi nem bővelkedik akciókban, vagy éppen töménytelen múlhatatlan jelenettel, mégis akad egy, ami valószínűleg örökre az emlékezetembe vésődött. Amikor hősünk a kietlen vidéken száguld lován a kislánnyal, akit erőn felül próbál megmenteni, míg végül már a puszta kezében cipeli… Tudom, nem hangzik valami rendkívülinek, de azzal a zenével, vágásokkal és hangulattal teljesen magával tudott ragadni. Technikailag a - tesókhoz méltóan – semmi kivetnivalót sem lehet találni a filmben, a csöndesen szép vágásoktól kezdve, a vadnyugati díszletek megalkotásával bezárólag sehol sem lehet felfedezni a maximalizmus hiányát. Különösképp igaz ez az örök oscar-vesztes, Deakins példaértékű kamerakezelése, ami igazi tankönyvbe illő munka. Érdemes megfigyelni milyen csodás szögekből követi az eseményeket, a környék földrajzi adottságait kifogástalanul kihasználva, a képi világa pedig úgy zseniális, hogy közben tulajdonképp egy naturalista megközelítésről van szó. A zenéjét is dicséret illeti, Carter Burwell végre ismét kitett magáért. A lassan csordogáló elsősorban zongorás főtémája már a játékidő alatt is kitűnik, pompás egyvelege a drámai és a vadnyugati dallamvilágnak. Összességében nem egy mindennapi western alkotást tálaltak nekünk a Cohen tesók, ami talán lassabb lefolyású társainál, de pazar kapcsolatábrázolásával, és a drámai szál finom kibontásával bőven kompenzálja azt. Picit kommerszebb beütése miatt pedig az is bátran megpróbálkozhat vele, aki a fivérek korábbi munkáit nem kedveli annyira. |
2012-01-28 21:31.16 |
Ha igazán akar, tud még jókat alkotni Burwell. Az adott jelenet döntő részt ennek a melódiának köszönhetően lett olyan remek.
http://www.youtube.com/watch?v=dXc9UhW-1VM&feature=related (A félszemű - Ride To Death) |
2012-01-28 21:28.28 |
Bource úr győzelme felől szerintem már senkinek sincs kétsége. |
2012-01-28 03:43.31 |
Egy szó: varázslat. Ezt kínálja Shore zenéje, varázslatos hangulatot, ami minden bizonnyal nem akármilyen atmoszférát képes kölcsönözni a filmnek (alig várom). Érdekes, hogy mielőtt visszatérne Középföldére pont akkor távolódik el leginkább annak dallamvilágától. De én ezt igen üdvözítőnek tartom, mert úgy érzem Shore görcsösen próbálta belerőlteteni a trilógia utáni műveibe a GYU kétségtelenül zseniális alapjait, de mégsem tettek jót azon szerzeményeinek. Mivel a törénet Párizsban játszódik természetesen a zene vázát a könnyed, légies dallamok szolgáltatják, különösen a harmonka és a zongora.
Az első zene a főtémát takarja, ami ízelítőt ad az egész kompozíció dallamvilágóról, a második pedig a főtémá variálása, pontosabban megtoldása egy csodálatos francia dallal. http://www.youtube.com/watch?v=C9ZbOvymXhc (Hugo - The Thief) http://www.youtube.com/watch?v=F4JrmtbbcIE (Hugo - Coeur Volant) |
2012-01-28 02:57.07 |
Nem spórolták ki belőle az epikusságot, az egyszer biztos.) |
2012-01-28 02:46.09 |
Desplat tavalyi nagy dobása kétségtelenül a varázslótanonchoz írt szerzeménye, amelybe elég belehallgatni és máris kitűnik milyen nagyszerűen megmunkált dallamokkal operál benne. Ráadásul még azt a "bravúrt" is sikerült elérnie, hogy nem csak a film alatt szól remekül, hanem különhallgatva is pompázatos élmény.
Williams-szel mint mondottam egyetértek, nem ért mindkét munkája jelölést. A Tintin a maga nemében koránt sem rossz alkotás, hiszen a képkockák alatt kétségtelenül tökéletesen szólnak a dallamok, de kicsit kevésnek érzem. Zimmernek években mérhetően nem volt ilyen rossz éve, ami igazából nem rossz zenéket hozott, csak leginkább átlagosakat, de ő magasra tette a mércét, így a 2011-es művei kivétel nélkül csalódásként értek. A Shrelock-on egyszer végigfutottam, de egy fia dallam, annyi sem maradt meg bennem. A főtéma maradt a régiben, és persze mivel folytatásról van szó a dallamvilágban sincsenek komolyabb variálások. Szóval igencsak érdekes volna egy ilyenért jelölni, de erre természetesen a legminimálisabb esély sem kínálkozott. Remélem jövőre élvezetesebb hallgatmányokkal lep meg minket, amire reményt ad, hogy egyenlőre nem vállata magát túl, és csak 3 film van, amihez zenét fog szerezni. Mondjuk nem a Madagaszkártól vagy a The Force-tól várom az emlékezetes dallamokat, hanem inkább Nolan denevérfilmjétől, ahol amúgy egyedül fog tevékenykedni, úgyhogy különösen kíváncsi leszek rá. |
2012-01-26 23:25.22 |
Ilyen ostoba szabályt... De legalább most már tudjuk miért nem került be a jelöltek közé. |
2012-01-25 02:28.35 |
Legnagyobbak közt nincs is helye, de egy jó zenéje lett neki.
A filmet én mindenképp ajánlanám, mert a filmtörtélemen egyik legkomolyabb csatáját (bár elég egyoldalú) zavarták le több mint fél órában. A szerelmi háromszög nem kicsit zavaró, de a bombázás jelenetei tökéletes audio-vizuális élményt szolgáltatnak. |
2012-01-25 02:20.58 |
Nálam vagyes a fogadtatás. Egyrészt örülök, hogy a Reznor-Ross duó nem lett jelölve a "The Girl with the Dragon Tattoo" miatt, pedig szinte 100%-os befutóknak tűntek. HAHA :)) Szerintem most sem teljesítettek jobban mint tavaly, amikor egy tök érdemtelen Oscart zsebelhettek be.
Shore a Gyűrűk Ura óta talán a legjobb zenéjével állt elő, nagyon hangulatos, bájos alkotás. A francia filmhez tipkus Oscar aspiráns score született, de szerintem is jó kis zene lett, főleg a fő témája tetszik. Iglesiashoz nem tudok túl sokat szólni, talán csak egyszer hallgattam bele a zenéjébe, de sokat mond, hogy egyetlen dallamára sem emlékszem. És a nagy visszatérő Williams! Ő a legnagyobb kedvenc nálam, egy igazi élő legenda, akinek a visszatérését iszonyatmód vártam. Úgy látszik az akadémisták is úgy vélték nélküle nem év, az év, rögtön 2 jelölést is odaítéltek neki. A War Horse esetén teljesen rendben van a dolog, egy igazi drámai aláfestés, de a Tintin-ért viszont úgy érzem nem járt volna a nominálás. Jó kis zene az is, de hát igencsak messze van az igazán erős színvonaltól. A nagy vesztes Desplat, akit szinte minden évben jelölnek, most meg kifejezetten jó évet zárva hunytak szemet remek teljesítménye felett. Különösen a Harry Potter miatt vérzik miatta a szívem, mert talán eddigi karrierje legjobbját szerezte hozzá. Kár érte, simán befért volna az ötbe. |
2012-01-25 02:18.03 |
Összesítve:
Az utóbbi évek legkomolyabb meglepetésit okozták esetenként, mégha a legnagyobb esélyesek "pozícióban" maradtak. A legjobb filmnél, és rendezőnél is hatalmas pozitív csalódás, hogy Az élet fája bekerült, ahogy Mallick maga is. A további jelöltek közül még az Extremely Loud and Incredibly Close főkategóriában való megjelenése komolyabb meglepetés, pedig már jól le lett írva a film (habár én igencsak bizakodó vagyok az előzetese alapján), de ebből is látszik mennyit jelent oszkáréknál a lobbi (baromi sokat). A színészek tekintetében Gary Oldman-nek borzasztóan örülök, végre megkapta a maga jelölését. Viszont Fassbender (Shame) keményen kihullott innen. Illetve Albert Brooks "kifelejtése" sem biztos, hogy jogos, bár még a Drive hátravan, de feltételezem nem véletlenül lett nagyjából mindenhol jelölve. A nőknél Tilda Swintont hiányolom, akit amúgy is rendkívül kedvelek, de úgy tudom nem is akármilyet játszott. Hanyagolása igen komoly hibának tűnik. Animációs mozik között érdekes csemege felfedezni számomra ismeretlen európai alkotásokat is, de a Tintin kegyetlenül hiányzik innen, nem is tudom, hogyan gondolták ezt komolyan. A technikai kategóriák nagyjából okésak, különösen a fotósok felhozata lett roppant erős. Mondjuk a hang tekintetében már némileg beléjük lehet kötni, ahonnak vészesen hiányzik a Harry Potter, nem is értem a dolgot... A tetovált lány ezekben való futtatása feltételezem az elmaradt komolyabb nominálások miatt következhetett be, mert akadnak a kimaradók közt erősebbek is. A zene igen vegyes. Egyrészt örülök, hogy a Reznor-Ross duó nem lett jelölve a "The Girl with the Dragon Tattoo" miatt, pedig szinte 100%-os befutóknak tűntek. HAHA :)) Szerintem most sem teljesítettek jobban mint tavaly, amikor egy tök érdemtelen Oscart zsebelhettek be. De Williams kétszeri jelölése kicsit erős, főleg, hogy az év talán legjobban teljesítője Desplat nincs ott. Megdöbbentő, hogy őt szinte minden évben jelölik, amikor meg élete (talán) legjobbját produkálja akkor bezzeg nem, csak mert a Harry Potterhez készítette... Ja és a betétdaloknál a kemény két jelöléssel mit kezdjen a nép? Azért ennyire nem volt vészes a mezőny. Poitív és meglepetések ide vagy oda a gálát természetesen érdeklődve várom, hiszen mégiscsak az év egyik legkiemelkedőbb filmes eseménye. |
2012-01-25 01:44.10 |
Egyébként most újrahallgatva jöttem rá milyen komoly alapul szolgált innen néhány dallam a Pearl Harborhoz. |
2012-01-25 01:43.03 |
Egyébként előfordult korábban is. 2010-ben A szív bajnokai (Legjobb film + legjobb színésznő) illetve A Serious Man (legjobb film + eredeti forgatókönyv). |
2012-01-25 01:36.33 |
Jó kis lemez lett, bár ilyen alapanyagokból választva nem igen lehetett mellélőni. :) |
2012-01-25 01:17.30 |
10000 hsz! Jók vagyunk gyerekek)) Elég elképzelhetetlennek tűnt annó az elején, 2008 vége, 2009 eleje körül. :) |
2012-01-25 00:43.34 |
Bizony, ez remek. |
2012-01-24 22:43.53 |
A mai igen kis számú jelölések arról tesznek tanúbizonyságot, hogy az Akadémiát továbbra is hidegen hagyja ez a széria, így valószínűleg nem lesz díj, hacsak nem a vizuális effektusokért, de nem... most már nem bízok. |
2012-01-24 16:42.14 |
A Harry Potter az én vesszőparipám is. Most nem is a legjobb film hiányzik, hiszen arra semmi esély nem kínálkozott, de nuku hang vagy zene? No, de most komolyan... Ha az Akadémia objektív akart volna lenni, és félreteszik az ellenérzéseiket a széria iránt (amiket mondjuk nem egészen értem mi szült), akkor 5-6 jelölést kellett volna megítélniük.
Ami feltűnően hiányzik az tényleg a legjobb hang és hangeffektek, és bizony a filmzene is megért volna egy jelölést tekintve, hogy Williams bácsi Tintinje is ott van, ami azért nem lett valami nagy szám. No mindegy, hátha egyet (mondjuk az effekteket) valahogy behúzza, bár a mai események után komoly kétségeim támadtak |
2012-01-24 16:38.12 |
Én is Steep párti vagyok, annyi jelölést nem sikerült már díjra váltania, és olyan régen volt már a legutóbbi elismerése, hogy szégyen volna ha ezúttal is faképnél hagynák.
A segítség jelölésével viszont én egyetértek, egy remek film, pazar csomagolásban, tündöklő színésznőkkel, a legjobb 9-be szerintem simán befér. |
2012-01-24 16:33.37 |
Jane Eyre-t még nem láttam (fel van jegyezve a megnézendők listájára), de csak jókat hallottam Wasikowska teljesítményéről. És akit Meryl Streep méltat egy köszöntőben az már rossz nemigen lehet.) |
2012-01-24 16:16.41 |
Szerintem nem kell aggódnod. Már a jelölése is némileg meglepő, de a díjért csak a Davis-Streep páros van igazán versenben. Bár a mai események után, ki tudja... |
2012-01-24 15:23.11 |
Én is, én is.) emészteni kell |
2012-01-24 15:19.05 |
Hát igen pedig azért ez az uccsó Potter film igen erősre sikeredett, technikailag pedig ennél többen már egészen egyszerűen nem lehet nyújtani.
Desplatot is sajnálom, 3 jó és 1 kiváló szerzeményével sem tudott jelölésig jutni, pedig gyengébb műveivel is megtették már. :/ Na mindegy, fukar volt az Akadémia, és okoztak bőven meglepetést pozitív és negatív irányban is. |
2012-01-24 15:10.50 |
Azért a technkai kategóriák terén is vannak meglepetések, talán csak a fotózás ment papírforma szerint.
Harry Potter egyetlen hang jelölés sem??? Uramisten. A Critics Choice-on NYERT! Hihetetlen... A zene vegyes. Egyrészt nagy öröm, hogy a The Girl with Dragon Tattoo-t nem jelölték, VÉGRE! De Williams kétszeri jelölése kicsit erős, főleg, hogy az év talán legjobban teljesítője Desplat nincs ott. Megdöbbentő, hogy őt szinte minden évben jelölik, amikor meg élete (talán) legjobbját produkálja akkor bezzeg nem, csak mert a Harry Potterhez készítette... |
2012-01-24 14:53.54 |
Amúgy a technikai díjak mikor kerülnek fel, ugye nem olyan soká? |
2012-01-24 14:53.11 |
Pedig mennyit "elemeztünk", de most azért jöttek meglepetések bőven. :D |
2012-01-24 14:45.32 |
Azt azért nem mondhatjuk, hogy full sablon jelöléseket nyomtak volna. Az élet fájának iszonyatosan örülök, Mallick-kel együtt. Számomra bomba meglepetés, iszonyat pozitív csalódás az Akadémiától.
Azt jól láttam hogy a Tintin még csak jelölve sem lett. :O Azért ez nagyon kemény! |