Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Végveszélyben - Moziverzum, 04:45 |
Menedék - Filmbox Premium, 05:20 |
9 hónap letöltendő - AMC, 06:00 |
Ott vagy istenem? Én vagyok az, Margaret - HBO3, 06:00 |
Brad helyzete - Filmbox, 06:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Carter Burwell (69) |
Owen Wilson (56) |
Chloe Sevigny (50) |
Delroy Lindo (72) |
Tim Guinee (62) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Gran Torino |
Ella Hunt |
2012-02-17 23:23.10 |
Kösz a linkeket. |
2012-02-17 23:22.56 |
Egy 2010-es alkotás szerepelhet a 13'-ban esedékes díjátadón? |
2012-02-17 23:05.48 |
Hát igen... Hiába lett kritikailag az elmúlt év egyik legkomolyabb sikere, a 100 millás bevétel elég komoly hasalás, főleg hogy 170-et beleraktak. |
2012-02-17 23:01.45 |
http://www.youtube.com/watch?v=Wej_AH0j5HA&feature=related (Mackótestvér - Three Brothers) |
2012-02-17 22:56.53 |
Bár én úgy vélem, a Disney aranykorszak (90-es évek) klasszis erejű mesecsodáit lehetetlenség fölözni, azért egészen félelmetes, hogy így "takarékon" is miket képes összehozni az egeres stúdió. Amit a legjobban imádok bennük, hogy a mondanivalót olyan csodás érzékkel képesek közvetíteni, hogy az elcsépeltségnek vagy a görcsösségnek még csak a szikrányi gondolta sem vetődik fel a nézőben. Csak néztem ezt a pazar rajzolt világot, és ámuldoztam értékes gondolatain, finom kivitelezésű kapcsolat-, és karakterábrázolásán, melynek köszönhetően tökéletesen elvoltam erre a másfél órára ezekkel a mackókkal. A Phil Collins és Mancina párosa is újfent bizonyítja, hogy nem a véletlen műve volt a Tarzan remek zenei aláfestése, kitettek magunkért mindketten, a betétdalok és instrumentális darabok is szépen szólnak a teljes játékidő alatt. A tökéletes magyarosítást pedig szinte már említeni sem kell, egy animációs mozinál ez már evidencia, valahogy ezekre mindig összekapják magukat a szinkronstúdiók is.
Összességében valószínűleg nem kerül be a halhatatlanok közé, de gyönyörű tanmese az egyenlőségről, az elfogadásról, a barátságról és persze a szeretetről, nem csak a legkisebbek számára. |
2012-02-15 23:58.52 |
Hangulatos zenéje van, ez a távolkeleti hangzásvilág mindig képes lenyűgözni. A linkeltek közül ez nyerte el leginkább a tetszésemet, de biztosan magam is bele fogok mélyedni az albumba. |
2012-02-15 23:52.20 |
Angol címe: The Flowers of War |
2012-02-15 23:46.10 |
Azért én továbbra is Woody-ékra fogadnék, nem hinném, hogy díj nélkül fogják hagyni a filmet, más kategóriában meg ugyebár nincs esélye. |
2012-02-15 23:38.44 |
A film valószínűleg különb mint az aláfestése, a "várós" alkotások közé lépett elő. |
2012-02-15 23:30.30 |
Különleges hangzásvilága van. Tetszik.) |
2012-02-14 23:44.08 |
Most csak én vagyok ilyen béna, vagy a Drive zenéje tényleg nincs fent a you tube-on normálisan? |
2012-02-14 01:51.07 |
Azt visszavonnám, hogy feltétlen jobb volna a második epizódnál, hiszen az monumentálisabb, de persze így is élvezhető harmadik részt kaptunk. |
2012-02-14 00:14.57 |
A Narnia első része bővelkedik az emlékezetes dallamokban, ez egy kevésbé ismert közülük.
http://www.youtube.com/watch?v=XjRqslutzB0&feature=related (Narnia krónikái - Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény - The Wardrobe) |
2012-02-14 00:10.57 |
A film, és a hozzá tartozó aláfestés is elmarad az eredetijétől, de szimpatikus, hogy Williamsnek nem állt szándékában teljesen lemásolni önmagát. Így úgy főtémát alkotott, melybe ügyesen fűzte bele a korábbival megegyező hangzásvilágot.
http://www.youtube.com/watch?v=6laPiPI4RKU (Az elveszett világ: Jurassic Park - The Lost World) http://www.youtube.com/watch?v=Mi79YVKHIwc&feature=related (Az elveszett világ: Jurassic Park - The Hunt) |
2012-02-13 22:54.17 |
R.I.P. |
2012-02-12 23:12.21 |
na, találtam egy jót, yes :D |
2012-02-12 23:04.28 |
Sajnos nekem nem megy ez a link, el sem akar indulni. |
2012-02-12 22:59.58 |
Marianelli bravúros drámai alkotása joggal vihette haza díjak garmadáját. És nem csak, mert komoly ellenfelei nem igen akadtak, hanem mert az írógép kattogása vagy a kikötői jelenet alatt szóló mély vonósokkal tarkított zenéi élményszámba mennek, mind a film alatt, mind pedig külön hallgatva.
http://www.youtube.com/watch?v=2s_y6Ww6M0M (Vágy és vezeklés - With my own eyes) http://www.youtube.com/watch?v=HXX7_9a51qo (Vágy és vezeklés - Elegy For Dunkirk) |
2012-02-12 22:54.09 |
Az Amelie csodálatos életében illetve később a Benjamin Button-ben is megtalálható egy olyan csodálatos jelenetsor, amikor azt veszik sorra, hogy a véletleneknek, a döntéseinknek, a legkisebb apróságoknak is milyen komoly kihatásai lehetnek az életre. Ez nyilvánul meg a Vágy és vezeklésben is, ahol egy kislány buta döntése - ami egy sor véletlennek is köszönhető - megváltoztat emberi sorsokat. Kik egymásnak teremtettek, mert úgy szeretik egymást, mint kevesek nem lehetnek együtt, a lány pedig soha nem volt képes megbirkózni magában döntésének kihatásával. De nem is hiszem, hogy csodálkozni kell ezen, hiszen ki tudná ezt feldolgozni, úgy hiszem erre egy élet is kevés… A film lelkét a megható befejezés adja. Egészen addig egy kiemelkedő, mondanivalót sem megvető adaptációnak véltem, azonban a befejezés olyan brutálisan drámaira sikeredett, hogy hol a döbbenet, hol pedig a szomorúság mindent átható érzése kerülgetett. Átéreztem az élet által megedzett, kérgesedett arcú hölgy mély fájdalmát, és éreztem magamat szerencsésnek, hogy nekem nem kell hasonló terhet cipelnem a vállamon. Azonban az alkotás egyik legjelentősebb jelenete alig kapcsolódik a főszálhoz. A dunkerque-i parton rekedt számtalan katonát, briliáns operatőri munka folytán egy hosszú, vágás nélküli snittben csodálhatjuk meg. Ez a pár perces jelenet sokkal többet mond a háborúról, mint bármilyen vérrontásokkal megtűzdelt ütközet, akciószcéna. Ott van benne a reménytelenség, a kilátástalan előretekintés, ezek a megfáradt harcosok semmi másra nem vágynak, minthogy hazatérjenek, és együtt lehessenek szeretteikkel, hátrahagyva a földi poklot. Olyan kegyetlenül magával ragadó, és taglózó ez pár perc, hogy el kell ismerjem nyeltem rajta egyet, kettőt, és arra gondoltam valahogy így, így kell maradandót alkotni, mert az ilyen momentumokra mondják, hogy már csak ezért az egyetlen jelenetért is érdemes volt leforgatni a filmet.
Egy ilyen szintű drámai alkotásnál természetesen a színészek játékára nemigen lehet panasz. McAvoy szépen viszi a hátán karakterét, és Keira Knightley sem csupán szemrevalóságát bizonyítja, igaz nem is ezen film miatt fogjuk őt komolyabban megjegyezni. De aki, igazán ott volt a vásznon, az a kis Saoirse Ronan, teljesítményét úgy vélem joggal ünnepelte a szakma. Fiatal kora ellenére szárnyalt szerepében, és talán leginkább akkor tűnik fel játéka (vagyis annak hiánya), amikor egy idősebbik lány, Romola Garai veszi át figuráját. Míg általa élt a karakter, az utána következő leginkább csak eljátszotta. Fényes jövő áll előtte, és azóta már a Komfortos mennyország alkalmával bizonyította, nyugodtan lehet rá egész filmeket is építeni. Dario Marianelli a Büszkeség és balítélettel komolyabban is megmutatta, hogy van tehetsége a szakmához, most újfent egy bravúros művel bizonyította tehetségét, és azt, hogy nem véletlen emlegetik korunk egyik legkiválóbb drámai komponistájaként. Két rendkívül nívós téma uralkodik a műben. Az egyik kifejezetten Briony karakteréhez íródott ("With my own eyes"), aki írói készségeit bontogatja a film elején, így az alapjáraton zongorára építkező zenébe Marianelli belehúzta a legkedveltebb, és leggyakrabban használt eszközének, az írógépnek kattogását. Szimpla ötlet, de annyira egyedi, és hatásos, hogy az elmúlt évtized egyik legjelentősebb filmzenei bravúrjának is tekinthető. A másik téma a drámai vonulatot képviseli ("Elegy for Dunkirk") markáns vonósai, már-már hátborzongató gyönyörűséggel szólalnak meg, a kórus folyamatosan erősödő hangja pedig mindezt tökéletesen támasztja alá. Félelmetes mélységgel szól mind a kikötőt bemutató képsorok alatt, mind pedig a végső képsorok alkalmával. E muzsika kétségtelenül mérföldkőnek számít a szerző életében, kérdés hogy lehet ennél feljebb is? Én mindenesetre szurkolok neki. Összességében iszonyatosan erős romantikus dráma, ami sokkal inkább az utóbbi műfaj elemeivel képes leteperni nézőjét, és odabilincselni a végső képsorok alakmával, hogy aztán a stáblista pergése se engedje el. Gyönyörű film, megrázó élménnyel megtoldva, ez teszi igazán erőssé a Vágy és vezeklést. |
2012-02-12 22:16.01 |
Kösz-kösz. |
2012-02-12 22:15.49 |
És valóban így lett. |
2012-02-12 20:27.24 |
Zsír, jól kezdődik ez a gála.)) |
2012-02-12 03:34.35 |
A Narnia krónikái első felvonása várakozásokon felül teljesítettet. Ráadásul nem csak anyagilag járt komoly magaslatokban, de még a hivatásos ítészek sem törtek felette pálcát, sőt szintjéhez mért értékeit, főleg, hogy elsősorban milyen korosztályt szólít meg – elismerték. Innentől kezdve meg nem is volt kérdéses, hogy a Disney zöld utat kínál a folytatásnak is, ami viszont jóval visszafogottabb sikert tudhat magáénak, mind bevételek, mind pedig elismertség tekintetében.
Már az első képkockákból látszik, hogy egy kicsit másfajta filmet kapunk, mint az első rész esetén. A mesés báj visszább húzódik, helyét pedig a komorabb légkör veszi át, persze csak finoman, a megfelelő korosztály besorolást szem előtt tartva. Hogy ez mennyire sült el jól, az eléggé megosztja az emberek. Egyrészt ugye valamit lépni kellett, kicsit felnőttebb gyerekekkel, illik egy kicsit komolyabbra is venni a figurát. Viszont azt is el kell ismerni, hogy ez váltás koránt sem sikerült olyan remekül, mint pl. a Harry Potter esetén. Nekem hiányzott valamelyest a gyermeki bája, hiszen ez tette a maga módján erőssé az előző mozit, hiszen ha komolyabb arculatot vágunk a filmnek, akkor bizony komolyabb elvárásoknak is kell megfelelnie. Ez pedig nem mindig jött össze. A kölkök hiába lettek idősebbek, tehetséget szemernyit sem mutattak, és azért ez már néha egészen arcpirító jeleneteket szül. Fő gonoszunk is bőven elmarad Swinton mindenféle kliséktől mentes fehér boszorkányától, az ő jelenléte anno teljes mértékben kimerítette negatív oldalt, Castellittonak ez nem jött össze. Viszont a látvány ezúttal is kifogástalan gyönyör a szemnek. Csodálatos helyszíneken forgattak, a díszlettervezők ötletessége sem szenvedett csorbát, az animált figuráink pedig ezúttal is tökéletes élethűséggel rohangálnak fel s alá a képkockákon. Az éjjeli kastélyostrom valamint a végső ütközet alkalmával, pedig a készítők bizonyították nem felejtették el mitől lett olyan erős az első epizód nagy csatája. Dinamika, látvány és hangulat – ez a recept, ami ezúttal is jól működött, megspékelve H. Gregson-Williams tempós hangszerelésű, akciódús zenéivel. Emellett pedig az adaptáció villant is valamit a könyvek egyre erősödő teológiai vonalából, ugyebár Aslan, aki a Teremtő reprezentációja a történetben egészen addig távol marad, míg meg nem jelenik az egyetlen kislány, aki hisz benne. Valamint egyéb érték is felbukkan, a felnövés, az éretté válás tanmeséje annak ellenére is szép, hogy azért olyan mélységekbe nem hatol le, mint a kötet. Összességében korrekt fantasy, olykor szép mesefilm, ami ugyan szerintem is elmarad az előzőjétől, de ettől függetlenül is jóval több, mint a legtöbb hollywoodi látvány-, és popcornmozi. Szimplán csak azért, mert ez nem az. |
2012-02-12 02:19.20 |
Elég komoly megmozdulások voltak az ügyben (facebook, petíció, kapcsolatfelvétel Bács úrral), a szinkronstúdiónak nem nagyon volt más választása. :) Bár nem is értem miért akartak cserét... |
2012-02-12 01:52.21 |
Akkor gyógyulgass. :) |
2012-02-10 23:28.03 |
Nagyon bejön Burwell zenéje. A főtéma mellett ezek is szépen szólnak a film alatt, pompásan idézik meg az időszakot.
http://www.youtube.com/watch?v=V24VXET_BU4&feature=related (A félszemű - Little Blackie) http://www.youtube.com/watch?v=UfKjAXWxgOU&feature=related (A félszemű - Your Headstrong Ways) |
2012-02-10 23:13.38 |
Az ilyen betegségekkel az a baj, hogy a pszichiáter a gyógyszereivel nem sokat ér, maximum csak részlegesen segíthet. Az egyetlen gyógyszer TE magad vagy, neked kell belül legyűrnöd. Ehhez pedig rengeteg kitartást küldök neked. :)
És, hogy egy kicsit jobb kedvre derítselek - nálam ez mindig működik :) http://www.youtube.com/watch?v=_pGaz_qN0cw&feature=related (A Gyűrűk Ura - A gyűrű szövetsége - Concerning Hobbits) |
2012-02-10 22:28.01 |
Értem, köszi. Azért sajnálom, hogy nem lehet nézni élőben. |
2012-02-09 23:36.59 |
A technikai jelöléseik teljesen megérdemeltek, ilyen tekintetben mindig csúcsra járatott mozikról volt/van szó. Sőt az első résznek minimum 2 jelölést díjra is kellett volna váltani (effektek, hangvágás), de a hang győzelmük sem lett volna érdemtelen.
Ez a harmadik is megérdemli mind a 3 nominálást, csak kár, hogy pl. a hang kategóriákban figyelmen kívül hagyták a Harry Pottert, pedig akkor igazán erős volna a mezőny. |
2012-02-09 23:30.07 |
Sajnos közel sem elképzelhetetlen, amit írsz, pedig ha ilyen hármas mellett (Harry Potter, Trafó, Majmok bolygója) a Hugo nyeri az effekteket iszony nagy ballépés lesz. Bár nem az első volna... |