![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A szabadság hangja *Jim Caviezel* (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A jó, a rossz és a csúf - AMC, 14:30 |
Superhero - Paramount Network, 14:45 |
Godzilla x Kong: Az Új Birodalom - HBO3, 14:51 |
Különösen veszélyes - Mozi+, 15:00 |
A Thomas Crown-ügy - Moziverzum, 15:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Tara Strong (52) |
Michael Ironside (75) |
Lochlyn Munro (59) |
Christina Ricci (45) |
Josh Brolin (57) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Álmaim királynője ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anthony Hopkins ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2009-02-15 21:11.39 |
Érdemes a dalt is meghallgatni.
Ganxsta Zolee és a Kartel - Való világ http://www.youtube.com/watch?v=ItPDtrqn-BY |
2009-02-15 21:09.15 |
"Nem egy film szól beépitett ügynök gondolati,érzelmi válságáról,..." Számomra az első nagy filmélmény erről a témáról a Serpico volt. Az valami zseniális és lehengerlő, amit ott alakít Al. |
2009-02-15 20:32.48 |
Adtam neki egy "jó"-t, de csak az alábbiakban leírt jó tulajdonságai miatt. Ezeket ugyanis nagyon értékelem. Kis túlzással mondhatom, hogy iránymutató lehetne ez a művészi igényesség, színvonal a mai magyar filmgyártás számára. Egyébként csak "gyengét" érdemelne tőlem. |
2009-02-15 20:30.03 |
Hangulatos, vidám, jópofa animációs film. Nagyokat nem tudtam rajta kacagni, de néha azért elmosolyodtam a poénokon.
A tenger ábrázolása fantasztikus volt. Ahogy a hullámokon szörföztek, hát az csúcs! Nagyon ott van a grafika egész végig. Sajnos a történet harmat gyengécske. |
2009-02-15 19:59.50 |
Romantikus, szerelmes film. Nem olvastam a könyvet, nem látta a Brigite Jones naplóját.
"Hires könyv megfilmesitése nehéz dolog......és illik nem elrontani.Nos,itt nagyon is sikerült.Az első egy óra még nézhető:ám egy idő után a történet önmaga paródiája,unalmas és kiszámitható,igy érdektelenné válik.Hámori Gabriella pedig az utóbbi idők legértékelhetetlenebb alakitásával "örvendeztett"meg,mint magyar Bridget Jones:nincs egy rezdülése,ami akár hiteles lenne.A vége pedig......a sokat szidott amcsi romkomok is különbet szállitanak.Ez bizony édeskevés..." (22. Az utolso szamuráj) És nagyon jó a 310. hsz-ban levő kritika is. Köszönöm! A történet lapos és érdektelen, lényegében semmi poénja, semmi mondanivalója nincs, és egy idő után elég unalmas. Viszont a film technikailag az egyik legjobb, amit láttam a mai magyar filmek közül. Igyekeztek művészfilmet csinálni, gyönyörű látvánnyal, színekkel, csodálatos képi megjelenítésekkel. Hámori Gabriella pedig egy nagyon szép nő! Kedves a hangja, jó a játéka. Igen, egy kicsit furcsa a mimikája, a szempillarebegtetései, de hát ezt van, Istenem... Egy férfiember egy ilyen szépségnek mindent megbocsát. :-) |
2009-02-13 21:51.54 |
Igen, ez az ambivalencia az elején nagyon érdekes. Aztán lett belőle valami olyasmi, amit már senki sem szeretett volna. |
2009-02-13 21:46.46 |
Sajnos sem nagy tapasztalatom, sem nagy főzőtudásom nincs. Összedobok valamit, de különösebben nem lelem örömömet a főzésben. A tapasztalatom szerint a nem vegáknak egyszerűbb dolguk van, de hát ezt választottuk. Most azzal kísérletezek, hogy az édes-savanyú mártás jó kiegészítője lehet a különböző köreteknek. Holnap lesz harmadik napja, hogy azt eszem zöldséges rizshez és finom. Mindenesetre az embernek meg kell mozgatnia a fantáziáját, hogy, ha változatosan akar étkezni és ráadásul kedveli az intenzív ízeket is. :) |
2009-02-13 21:36.12 |
Csak kiesett az egyik színezett kontaktlencséje... :) |
2009-02-13 21:33.18 |
Nekem is nagyon szimpatikus volt, sajnálom, hogy elmegy. Ha Hildegart főnővér nem sutyorog mindent össze-vissza talán másképpen alakulhattak volna a dolgok. Persze akkor sem kell minden pletykának hitelt adni. :) |
2009-02-13 21:26.13 |
Nekem az első kettő link rendben működik, a harmadik honlapon karbantartás van. Nem működik pl a keresője sem.
Itt egy video link a Hippolitból: [link] Ne felejtsük el, hogy három gyermek után ilyen gyönyörű! [link] [link] [link] [link] |
2009-02-13 20:52.57 |
Jó rész volt! A nagy veszekedés jelenet kiválóan volt kitalálva. Gabi Dohm nagyszerűen alakított a jelenetben, most végre valami mást is láthattunk, mint bájolgást, és komoly arckifejezést. Komoly érzelmi viharokat játszott el teljesen hitelesen. Lényegében együttéreztem vele és nagyjából neki adtam igazat, persze ő is tehetett arról, hogy idáig fajultak a dolgok.
Claudia fehér ruhakölteménye ma azért jobb volt, mint a szerdai részben. Dr.Wolter tényleg hülyét csinált magából, csakúgy, mint Klaus. Dr. Schübel simán bezsarolta Klaust. Patkány viselkedése felháborító. A prof feje fölött összecsapnak a hullámok, de valahol megérdemli úgy érzem. A rész mondata Klaus Michaelis asszonynak: "Hagyjon engem békén a hülye levesével!" :D |
2009-02-13 20:10.32 |
Engem nem zavar a sok megemlékezés, Holokausztról, vagy az ilyen témájú filmek. Egyáltalán nem érzem ebben a dologban bűnösnek magamat. Elitélem az antiszemitizmust ugyanúgy, mint a magyargyűlöletet, vagy bármi más hasonlót. Tisztelem és becsülöm a zsidókat, örülök Izrael létének, de még jobban szeretem Magyarországot. |
2009-02-13 18:05.35 |
Yonderboi-Pabadam
http://www.youtube.com/watch?v=ukV69Dm6KQw&feature=related |
2009-02-13 17:54.56 |
Anima Sound System - Tekerd
http://www.youtube.com/watch?v=ctMRBLzuUoI&feature=related Tekerd Ó vagy ugorj… Tekerd Ó vagy ugorj… Tekerd Ó vagy ugorj… Tekerd Tekerd Tekerd meg és táncolj. Mától már nincs késés Fekete-fehér, sovány-kövér Kit érdekel honnan jöttél. Isten hozott nálunk testvér. Tekerd meg és táncolj. Tekerd meg és táncolj Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig. Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig. Tekerd Tekerd Mától már nincs késés. Tekerd Kit érdekel honnan jöttél Tekerd meg és táncolj Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig. Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig. Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig. Tekerd Ó vagy ugorj… Tekerd Ó vagy ugorj… Tekerd Ó vagy ugorj… Tekerd Mától már nincs késés. Fekete-fehér, sovány-kövér. Kit érdekel honnan jöttél Isten hozott nálunk testvér. Tekerd a lemezjátszót Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig Gyere pörögj míg bírsz Ó vagy ugorj a felhőkig |
2009-02-13 17:49.25 |
Imádom, örök klasszikus. Jim Abrahams, Jerry Zucker, David Zucker és Leslie Nielsen köszönjük!! |
2009-02-13 17:33.30 |
Belga - Ovirap
http://www.youtube.com/watch?v=f-rYuEbgYjk Egy, két, egy-két-há'-négy Refr.: Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek Reggel hét, ébredek Apu kelteget úgyhogy jobb, ha máris kelek! Benyomok egy kiflit a számba Hugi, neked nem adok, kár a pofádba A kaja után küldök egy bögre kakaót Anyu rám adja a jégaralsót Veszem a sapeszt és viszem a mackót Apu áthívja a szomszéd Ildikót Aki már vár a kapu előtt állva Fagyit nyalva, barbiet fogva Elveszi a matchboxom ezért meghúzom a haját Ez itt az egyetlen törvény! Kisgyerekek, ezt tartsátok be! Vagy mehettek az örök büntibe Nyolckor már az oviban vagyok Körülnézek, hol vannak a haverok A WC-ben éppen Julika punciját nézik Pistike szól, hogy jönnek az óvónénik! Az udvarra szaladunk, úgyis már rég hintáztunk Benézünk a homokozóba Mi van ott? Jocó meg a haverok forgatják a lapátot Hatalmas homokozás kezdődik Van aki játszik, van aki nézi Egy kiscsoportos teli vödörrel távozik Hozd vissza rögtön, mert nekifutásból rúglak tökön! Ahogy anyu mondaná apunak otthon Hajcibálás és egy-két pofon Apukám karatézik magas fokon Erzsi néni hangja mint a szirénazaj Lendül felénk egy hatalmas kar Megüt, a fejünk leesik mint egy kókusz Lesz min csemegézzen holnap a Fókusz Megússzuk egy sima büntivel Két hétig nem játszunk a Dörmivel Az OVI olyan hely, hogy itt a dömper százhússzal tép el! Ne kérdezd mit szállít és ne szólj be, mert még leszakad a hinta alattad! Hogy mást ne mondjak De nem csak így, hogy dzs Hanem így, hogy ááááá dzs Elmondom a múltkor ilyen volt Hogy elvitték a homokozóból a körteformákat Ne kérdezd ki vitte el, hova Még kigyullad nálad a gyerekszoba Ez veszélyes hely Megesik, hogy nem marad a mackódon fej Eltűnik egy lendkerék, senkise látta Megtalálhatod az uzsonnádba Nem tudok leállni! Nem tudok leállni!! Muszáj az OVIba bejárni!!! Refr.: Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek Én vagyok Miháel Sumacher! Én meg Damon Hill De a Sumacher az gyorsabb, A Hill meg egy debil, hé, skacok, itt van egy új gyerek, mi a neve? Azt nem tudom, de hallottam hogy labda a jele Hozzátok azonnal ide! Hé a parancsnok látni akar öreg! Mér? Kuss legyen itt én kérdezek, na, álljál le szájjal és indulj be lábbal Különben megdobállak játék katonákkal, mert én gonoszabb vagyok Mint Dart Véder és keményebben lépek fel, mint Doszpot Péter És ne mondjad, hogy nem ér a neved, mert káposzta lesz a fejed, Elmondok valamit, volt itt egy gyerek és akkora volt a pofája, Mint neked, nem akarta odaadni az uzsonnáját és azóta se találja A játék katonáját, így járhatsz te is, hiába pityeregsz, Mert én kegyetlenebb vagyok, Mint egy tirannoszaurusz rex, csörög a játéktelefon, fölkapom: Ki az? Julcsi beszél. Na, mi az, szevasz. A játéksarokban vagyok. Oké, Juli ott vagyok. Négyévesen is lehet egy jó napod. Refr.: Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek Beszédülök a' oviba megkapom a kaját, kiflit, tejet De semmi rendes piát Kiverem a hisztit, mert nekem ilyen nem kell Hogy' legyek a tejtől rendes felnőtt ember Cigirágó szájba Ahogy a' apu is csinálja de néha egy-egy rendes is elpattan a spájzba', Gyerekpezsgőt iszom, a pisztolyba' csak patron, de már Cicciolinát hívom játékmobiltelefonon A léggömböm koton, a' apucitól kaptam, Próbáltam felhúzni, de hiába vakartam a kukimat, mert kicsi Még szőrtelen a zacsi, A kocsim is csak meccsbox, de majd minden megnő, bocsi Ha megnövök a' aput, anyut a szociba rakom, Leküldöm a' utcára strihelni a húgom, Ma még csak a Barbival szopatom a Kent, De ha megnövök, majd én leszek a King of Orient, a király Ez besz@rás nagy! |
2009-02-13 16:46.33 |
+1 |
2009-02-13 16:31.21 |
Szerintem is pancserságból tette oda a lemezt. Csak utána vette észre ő maga, hogy ez a feliratos lemez és akkor egyből széttépte és bedobta a kosárba. Persze azt is kiszúrták. Talán nem túlzás ha azt mondjuk ez egy hülye. |
2009-02-13 16:24.18 |
"A szememben Klaus, mint szerető férj megbukott.... Pfff" Az én szememben is megbukott, mint szerető férj. Jól meg is mondanám neki a magamét, ha... |
2009-02-13 16:00.09 |
"Na látod én itt érzek némi nevelni akarást, KIS PROPAGANDA SZAGOT" (kiemelés tőlem) Erre írtam hogy: "Rossz orrod van! Ennek olyan szaga van mint egy dögtelep. :))" Remélem most már érthetőbb! :) |
2009-02-12 06:17.51 |
Isteni jó film. Kissé elvont és mélyértelmű, de éppen ez a szép benne. Köszönjük Mr. Zemeckis! |
2009-02-12 06:13.40 |
"Fábri Zoltán: Körhinta-filmelemzés
A film 1955-ben Fábri Zoltán rendezésében készült. Két fiatal, Törőcsik Mária és Soós Imre alakítja a két fiatal szerelmest, akik körül a történet szövődik. A kor szelleméhez, a hagyományokhoz hűen, amint az a filmben is elhangzik, a ˝föld a földdel házasodik a paraszti világban˝ elv szerint, Törőcsik Máriának egy másik, Soóós Imrénél tehetősebb fiatalemberhez kellene férjhez mennie. A történet valósághű, és sorsszerű ábrázolása az adott kornak. A fiatal szerelmesek lázadása és a kor nagy igazságainak szembenállása szimbólikusan és életszerűen rajzolódik elénk egyszerre. Az apa alakja nem elhanyagolható, ő a hordozója a kor elveinek (föld a föddel), igazságainak, a hagyományoknak, ám ő az, aki az új korszakhoz való igazodás hitelleségét megadja. Az eszközhasználat, képmegjelenítés, hanghatások, szimbólumok használatának tekintetében Fábri Zoltán korszaknyitó filmjeként tartják számon e művet. A film első képkockái közeli plánok ( Törőcsik Mária boldogságtól sugárzó arccal a körhinta őrült forgásában), s ezt a közeli plánt váltja fel a távoli plán, (ahogy megpillantja szüleit a hinta alatt) s a közeli s távoli plánok váltakozása végig követhető a filmben, ezzel megalapozódik a történet drámaisága. A feszültség fokozásához az aszimetrikus képszerkesztés, valamint a fordított háromszög képkompoziciója (TSZ irodában az egyezkedő apa s a bizottság tagjai) szervesen társul. Ritkán, de találunk a filmben ˝kép középen kompoziciót˝, mely a boldogság, kiegyensúlyozottság érzetét kelti( katicabogár, a szabadság szimbóluma, melyen T. M. elábrándozik, vagy a luftballon, ami szintén a szabság jelképe). A sötét (az apának tett vallomás, miszerint T. M. nem megy férjhez a kijelölt vőlegényhez) és világos ( T. M. sietős menetelése a sínek között a fejszés jelenet után) képsorok egymásutánisága szintén jól alkalmazhatóak a drámaiság, a feszült légkör megteremtéséhez. Fábri Zoltán művészi szinten alkalmazza a színek- jelen esetben a sötét és világos képek hangulati és pszichés hatását. A zene jól megválasztottan illeszkedik a történet drámai stilisztikájához. A zenei egységek is a képsorok, plánok dramaturgiájához alkalmazkodnak. Épp úgy, mint a zajok, (fejsze csattanása a fában), szereplők beszédmódja, s művészi szinten meghatározott pontokon áll be a csend, mely időnként dermesztő hatású (fejsze csattanása után). A zörrenések, a beszéd, s a csend jól kiválasztott mégis rapszódikusnak tűnő váltakozásai gerjesztően hatnak a néző feszültségérzetére. A tárgyak is szinte megszólalnak a feszültséggel telt légkörben, így pl. a fejsze az erő, hatalom, irányítás szimbolikája, épp úgy, mint a tehetetlen düh kifejező eszköze. A lakodalmi vigasságban földhöz vágott pohár a kifejezhetetlen indulatok, fájdalom tükreként jelenik meg. A katicabogár, a lufi, a darvak a szabadság képei. Fábri Zoltán használta az akkor még ellenjavalt pszichologizálást a szereplőválasztáskor és a színészvezetéskor is. A hazai filmvilág lényege a Körhintáig a verbalitás. A film egy és ugyanaz a történettel, a történet pedig egyenlő a dialógussal. Ennek vetett véget Fábri Zoltán, a maga sajátos, újszerű, magasabb realizmuskövető normáival. Elképesztően csodálatos körhinta pörgése, őrjítően félelmetes táncjelenettel nyit utat a látványcentrikus magyar filmművészetnek. A Körhintában megjelenő nehéz, ragadós sár képei, az apró házak, az emberek súlyos léptei, lassú, tagolt beszédük, időben is szinte megrekedt világot tár elénk, mely kontrasztban áll a 20. szd. előszeleként már érezhtő változásokkal. Fábri dramaturgiájának egyik jelentős eleme, a szembenézés az ősökkel, egymással, önmagunkkal. A kamera egyszere veszi a színészt, szereplőt s az általa látott világot. A történet konfliktusába nem hal bele senki, hiányzik a tragédia. A szerelmesek az apa tiltása ellenére egymáséi lesznek. A film utalásrendszere azt diktálná, hogy valami végzetes, visszavonhatatlan eseménynek kellene történnie, ám ennek elmaradása, a tragédia be nem következése, hiányérzetet hagy a nézőben. Az utalásrendszer olyan feszültséget generál, hogy a tragikus esemény, a halál elmaradása nem megkönnyebülést, hanem hiányérzetet, űrt hagy maga után. Ám az apa hirtelen elnémulása, az általa hordozott igazság elnémulása is egyben. Föl a földdel… Nem kell az apának sem meghalnia ahhoz, hogy megsemmisüljön. Művészi erővel jelenik meg e műben, a személyiséget eltipró, megtörni szándékozó erőszak, melynek aktív ellenállói a fiatalok. Mit adott nekem e film? Hiteles képet arról, amit nagymamám mesélt fiatal éveiről, napjairól, életéről, házasságáról. Pillanatképeket egy nagy történelmi korszakról, Nagy Imre idején. Differenciális képet a férfi kontra női szerepről, 50 évvel ezelőtt s ma. Az any a filmben nem ült egy asztalnál az apával ebéd vagy vacsora alkalmával. Ez mára már változott. Ironikus, mert ettől függetlenül egy-két lépést már tettek előre a nők az egyenrangúság terepén. Már együtt eszik a család. A 13 és 16 év közötti ábrándozó kamasz énemre enged emlékeztetni. Amikor azt gondoltam a szerelem szép, az élet még szebb és szabadabb, az önmegvalósítás felnőttként könnyű és akadálymentes. Szép eszménykép a tiszta szerelem, az önállóság, a lázadó ifjúság képviselte eszmék, ám a valóság az, hogy egymásra vagyunk utalva az életben, s az élet szép része könnyen elveszik a gondok tengerében. Összegzésként: a változás jön ˝volens, nolens˝. A változás soha nem kerülhető el, mert a világ és a társadalom s maga az élet dinamikusan változik, fejlődik, s ez nem megállítható. S nem szabad útját állni a változásoknak, mert a görcsös ragaszkodás a múlthoz, a hagyományhoz egy poros, monoton, kiégett folyamhoz, csömörhöz vezet csupán. Amúltat őrizni és tisztelni illő feladat, de nem telepedhet a jelenünkre, s a jövőnkre, bár meghatározója mindkettőnek." Forrás: Amatőr művészek fóruma [link] Ők szakszerűen meg tudják fogalmazni. |
2009-02-12 06:07.34 |
Rossz orrod van! Ennek olyan szaga van mint egy dögtelep. :))
Gábor Gábor szövegein dőltem a röhögéstől. Koltai János fantasztikusan játszotta a felvágós, meggazdagodni akaró kisvállalkozót, aki nagyon be akar vágódni a felső tízezerbe. Azok a magának feltett kérdések az epizódok végén!! :D |
2009-02-12 05:50.03 |
Az nagyon gáz volt tényleg! Magamban megmagyaráztam azzal, hogy a nyolcvanas évek NSZK-jában ez lehet, hogy így volt. :)) |
2009-02-11 22:09.22 |
Oké, de inkább majd nyitok egy Reinkarnáció, Karma, Nirvána topikot és ott. :)) |
2009-02-11 22:02.13 |
Rettentő primitív, igénytelen, helyenként demagóg, populista szövegekkel tarkítva; egy ócska sorozat, én mégis nagyon szerettem (majdnem) minden szereplőjével együtt. A színészek legtöbbike nagyon jól játszott a sorozatban. |
2009-02-11 21:52.23 |
A legnagyobb kedvencem a Pink Floyd a rokzenekarok között. Ez pedig egy monumentális alkotás. Nagyon elvont, nehezen érthető és követhető, de mégis élvezhető és tökéletes. |
2009-02-11 21:47.24 |
Talán majd a következő életedben legfeljebb.
Nekem ez a 23-ra sikerült! :-) |
2009-02-11 21:24.50 |
Ennyire hülye már nem lehet, már nem azért a két fillérért! Jó hogy nem megmutatja a feleségének a Máriától kapott feliratos lemezt. Persze nem értek egyet az egésszel, amit csinál, de ez már akkora blődség, hogy mindenen túltesz. :-( |
2009-02-11 21:14.13 |
Berakhatom ezt a linket a film topikjába? |