Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Legendás állatok és megfigyelésük - HBO3, 07:35 |
Vissza a jövőbe - RTL, 07:45 |
Érvek és életek - Filmbox Premium, 07:55 |
Egy cowboy karácsonyra - Mozi Klub, 08:10 |
Karácsony szelleme - Max4, 08:40 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Clancy Brown (66) |
Robert Duvall (94) |
Diane Keaton (79) |
Vinnie Jones (60) |
Shea Whigham (56) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Elmentek otthonról |
Melissa O'Neil |
2011-11-09 09:28.45 |
Tegnap megnéztem (aszem filmmúzeum?), és még mindig nagyon szórakoztató mozinak tartom.
Teljesen rendben van! |
2011-11-07 13:16.54 |
Annyit mondjuk megemlítenék, hogy szerintem a film leggyengébb pontja a 'megváltozás' ábrázolása illetve a rasszizmus mint jelenség leegyszerűsítése. (ennyire nem egyértelmű az életben, sajnos nem annyira könnyű azonosítani az okokat, hogy van egy vén fasz aki fiatalokat hülyít) |
2011-11-07 13:10.21 |
Szerintem elég egyértelmű, Danny dolgozatába bekerül hogy felesleges a gyűlölködés, csak értékes időt rabol az embertől, stb.
Ugyanígy az is fontos, hogy egy-egy jó élmény elég lehet arra, hogy egy megkeseredett ember is megváltozzon. (Derek és Lamont a mosodában) |
2011-11-03 10:36.46 |
Ha végigveszem a kedvenceimet, én is azt mondom hogy a kedvenc sci-fi filmem.
Jó zene, jó sztori, megkapó hangulat, és még értelme is van. Minden egyben van, nagyon ritka az ilyen. |
2011-11-02 18:58.38 |
Alapvetően szerintem ott válik el a dolog, hogy a rockzenész az ír majd előad egy számot, aminél nem elsődleges szempont hogy bekajálják az emberek. Kell vagy nem és kész.
Ha kell az jó, ha nem az se baj. Egy csomó együttes ment úgy tönkre, hogy változtatni akartak a bevált sablonokon, a régi rajongók eltűntek, újak meg nem jöttek. Ilyen szempontból a Bon Jovi példa nagyon jó. Másik ilyen az Aerosmith 'I don't want to miss a thing' és 'Janie's got a gun' c. számai. Mindkettő elég sikeres volt, de az előbbit direkt slágernek gyárotta a banda. |
2011-11-02 18:52.16 |
Mondjuk én sem a Cannibal Corpse-t hiányolom a tévéből :) |
2011-11-02 18:40.26 |
A Jump nagy égés volt részemről, nem is tudom hogy történhetett :D
Bikini valóban rock, csak unalmas hogy mindenhol mindig azt nyomják. (petróleumlámpa-effektus) |
2011-11-02 18:21.28 |
Szerintem rengeteg olyan rock előadó van akinek ha az életműve nem is, de egy-két száma kompatibilis az RTLklub-bal.
Aerosmith, Nirvana (a smells like tuti), Black Sabbath (Paranoid), Billy Idol (Jump mindenképp), FAith no more (epic! :D), esetleg ilyenek hogy Everclear - Santa Monica, Offspring vagy Tankcsapda. Amúgy mindegy, de a falra mászok attól, ha a rock zenével kapcsolatban ma felmerül: - Michael Jackson - Cserháti - LGT - Bikini |
2011-11-02 18:12.32 |
Twisted Sister-t nem igaz hogy nem hallottad:
http://www.youtube.com/watch?v=S9bfRb1dS-w Egyébként a Mötley Crue-t is tuti ismered, legalábbis a Girls,Girls,Girls-t mindenki látta: http://www.youtube.com/watch?v=33jsQcS_hmI&feature=related Az hogy a nézők nem ismerik még nem jelenti hogy nem szavaznak, ha jó az előadás. Tarány is egy Foo Fighters nótával jutott tovább (ami azért ANNYIRA távol már nem áll a Pearl Jam-től). |
2011-11-02 13:29.40 |
Ezen egyébként ÉN már gondokodtam, amin csodálkozom, hogy a mentorok nem.
Szerintem nagyon sok sms-t lehetett volna kaszálni egy Mötley Crue-val, Soundgarden-nel, Pearl Jam-mel vagy Twisted Sister-rel. Nyilván nem arra gondoltam, hogy a Slayertől kellene az Angel of Death :D |
2011-11-02 10:10.25 |
Addig rendben van, hogy rock estén rockot kell énekelni, de ez miért jelenti ma 4, elvileg zenét kedvelő mentor számára azt, akkor énekeltessünk a srácokkal Vikidált, Eddát, LGT-t, RHCP-t?
Meg egy 40 kilós kiscsajjal AC/DC-t? Én főleg rock zenét hallgatok, és elvileg jó ötletnek tűnt, hogy esetleg olyan számok lesznek a műsorban amit magamtól is meghallgatok, de ez nagyon rossz volt. Amelyik számot szerettem (ac/dc) azt sikerült kiherélni, sokat pedig nem is értem hogy választottak a versenyzőknek (Vikidál bazzeg?). |
2011-10-28 10:15.22 |
Először még középiskolában láttam, akkor úgy emlékszem tetszett.
Az újranézés már nem volt ennyire felemelő, nekem túl szájbarágós és helyenként giccses. Azért megéri megnézni, pláne gimiben. |
2011-10-25 20:29.45 |
Egyesek mire nem képesek egy cikkért a neten. Gusztustalan komolyan... |
2011-10-24 15:28.19 |
VAKSÁG (Ensaio sobre a Cegueira)
A kezdés elég erőteljes: egy városban dugó alakul ki, és az ideges sofőrök (akik jó szokás szerint feltépik az ajtót) egy vak embert találnak a volánnál, aki saját bevallása szerint egyik pillanatról a másikra csak fehérséget lát. Innen egyenes út vezet az orvoshoz, aki lelkiismeretesen meg is vizsgálja az ‘első vakot’, persze nem is feltételezi, hogy ez egy új betegség, és erősen fertőző. Az első vak, az orvos, és a rendelőben tartozkodó többi beteg (a kancsal kisfiú, a fekete szemüveges lány, stb) lesznek a járvány első áldozatai. A kormány lépése logikus: a fertőzött vakokat egy egykori elmegyógyintézet egyik szárnyába, a velük érintkezett (de átmenetileg még nem vak) szerencsétleneket pedig a másik szárnyba zárják és katonákat állítanak a kijáratokhoz, hogy fenntartsák a karantént. A lényeg itt kezdődik, aminek egyik jelentős része a szereplők viszonyulása új helyzetükhöz. Ezt Saramago nagyon jól csinálja, időről-időre azon kapod magad, hogy ‘nekem mi jutna eszembe’. Fontos elem ugyanis, hogy a karanténban lévők nem ‘tanult’ vakok, hanem 1-2 nappal azelőtt megfertőződött emberek, mindenféle ‘előképzettség’ nélkül, és a történet folyamán tanulnak meg élni a veszteségükkel. Ebben egyébként segítségükre van a történet tulajdonképpeni főszereplője (“az orvos felesége”), aki arra számítva szállt be férje mellé a teherautóba, hogy ő is biztos meg fog vakulni előbb-utóbb, és akkor már jobb ha egy helyre kerülnek. Ő az, aki egyrészt megpróbál megszervezni valamiféle rendtartást, és ő az is, aki az egyetlen valódi szemtanúja a az emberek lezüllésének, elállatiasodásának. Érdekesség, hogy mindezt úgy teszi, hogy közben titkolja hogy ő nem betegedett meg (úgy érzi többet tud úgy segíteni, hogy nem mindenkit külön-külön kell mosdatnia meg mellékhelyiségbe kísérnie. Lássuk be hogy ez valós félelem a részéről). A karanténba kerülés után megszerveződik egyfajta primitív rend, amit egy nagyon fontos dolog egyszerűen felborít: ‘kint’ annyi fertőzött van, hogy egyik napról a másikra 6-10 fő helyett már 300 ember van az egyébként 200 ember ellátására elegendő helyen, és itt már elkezdődnek a bajok. Ezzel az eszközzel Saramago nagyon jól meg tudja mutatni, hogy milyen alapokon szerveződik egy rendszer a semmiből, és természetesen összeütközésbe kerül a rend iránti természetes igény a személyi szabadságjogokkal. Hozzátenném hogy a könyvnek ez a harmada nem szűkölködik megrázó történésekben, el lehet képzelni, hogy a kiszolgáltatott vakokkal szemben mikre vetemednek erőszakosabb, jobb fizikai állapotban lévő társaik. Egy-két helyen elég gyomorforgató. A könyv utolsó harmadában leírásra kerül egy katasztrófa forgatókönyve (mikor álltak le a rádiók és a közlekedés), és bemutatja, hogy mennyire törékeny is lehet amit mi civilizációnak hívunk. A három könyv közül ez a legkomorabb, de ez tette rám a legnagyobb hatást, nagyon jó kis tanulmány az emberi természetről és az önszerveződésről. Nem érdemtelen az az irodalmi Nobel! HALÁLSZÜNET (As Intermitências da Mort) Az angol cím jobb fordítás (Death with interruptions, kb. Halál szünetekkel) szerintem, legalábbis a regény cselekményéhez jobban kapcsolódik. A Vaksághoz hasonlóan itt is egy óriási katasztrófával dolgozik az író, de ez elsőre nem is látszik annak, hanem igazi kánaánnak ígérkezik. Persze Saramagonál gyakran nem minden olyan aminek látszik. A könyv elég egyértelműen két részre oszlik. Az első részben a halál (végig kisbetűvel) közli a spanyolokkal, hogy mivel nem értékelik eléggé a munkáját, megmutatja ‘az érdeklődőknek’, hogy milyen lenne ha minenki örökké élne. A nagy örömmámor után rögtön jön a kijózanodás, és egy nagyon érdekes tanulmányt kapunk arról, hogy ez milyen következményekkel járna. Nagyon érdekes, lendületes leírás, de ugyanakkor nagyon aprólékos, minden részletre kiterjedő. Arra gondoltam magamtól is, hogy annak aki mondjuk meghalt volna egy autóbalesetben, de ‘nem viszi el a halál’ soha, elég kellemetlen lehet miután kivágták a tűzoltók a roncsból, de igazából nem gondoltam tovább ezt a dolgot. (Igen, az örök élet nem sérthetetlenséget, fiatalságot jelent, csak és kizárólag örökké és mindenféle abszurd körülmények közötti életben maradást). Ezt a továbbgondolást Saramago megteszi helyettünk, nagyon elemében volt az biztos: egymást érik a logikus következtetések, a szereplők (szokás szerint inkább funkciók, mint konkrét személyiségek) döntései, vitái, de mindez úgy, hogy le van öntve egy jókora adag fekete humorral. Egyszerűen nem lehet igazán komolyan venni egy olyan – egyébként véresen komoly – beszámolót, ami azt taglalja, hogy minden generációval egyre több fiatalt kell az öregedő, de nem meghaló emberek ellátására beállítani, akik így nem tudnak érdemi munkát végezni, és így könnyen belátható, hogy a miért kezdett el a fizetőeszköz máris elértéktelenedni. Az meg, hogy a maffia a haldokló, de nem meghaló embereket jó pénzért_Franciaországba csempészi meghalni_, és ennek erkölcsi aggályairól az egyház és spanyol újságírók vitáznak a tévében, már-már tényleg humoros. Természetesen a halál nem gonosz, így újra munkába áll, és itt el is érkezünk a könyv második részéhez, amit nem nagyon tudok hová tenni. Teljesen más témába vág, ugyanis ez a rész arról szól, hogy a halál nem tud elvinni valakit, méghozzá egy egyedül élő csellistát. Ezért emberi alakot ölt (a halál nőnemű), hogy jobban megfigyelje az idős művészt, és beleszeret! Ez a csavar nekem nagyon rossz értelemben vett meglepetés, egyszerűen egy gagyi romantikus sztori (mondjuk a szöveg minősége itt is jó). Elhiszem hogy arra akart utalni (szerintem legalábbis) hogy a művészet maradandó dolog, de az első részhez képest nagy csalódás... A regényt az első feléért mindenképp érdemes beszerezni és elolvasni! AZ ELEFÁNT VÁNDORÚTJA (A Viagem do Elefante) Az elefánt vándorútja egy fura elbeszélés egy elefánt valóban megtörtént vándorútjáról. A portugál király ajándékozta az udvar elefántját, Salamont, hajtójával együtt az osztrák főhercegnek, és az elefánt valóban megtette az utat Bécsig. Ennek a mesés útnak a leírása az elefánt vándorútja, kár, hogy ennél csak kevéssel több. A másik regénnyel ellentétben ez talán a legkönnyedebb írás, megmarad egy nagypapa stílusú történetmesélésnél. Néhol azért felmerülnek komolyabb témák, ezúttal a vallással és a társadalmi renddel kapcsolatban. Jellemző, hogy mindegyikben az indiai hajcsár a főszereplő, aki valamilyen európai módin értetlenkedik. Ez egyébként csak utólag tűnik fel, olvasás közben nem nyilvánvaló, hogy a figurát szócsőként alkalmazza az író. Összességében egy kellemes kikapcsolódást nyújtó rövid regény, ezúttal az emberi természet sötét oldalának boncolgatása nélkül. |
2011-10-24 15:28.09 |
José Saramago: Vakság, Halálszünet, Az elefánt vándorútja
(Ensaio sobre a Cegueira, As Intermitências da Morte, A Viagem do Elefante) Nemrég fejeztem be a harmadik Saramago könyvet, és úgy éreztem adok egy kis ízelítőt azoknak, akik nem ismerik. Saramago 1922-ben született Portugáliában. Autószerelőből ellenzéki újságíró lett, ennek köszönhetően tudta finanszírozni könyvei kiadását. Nem lehetett próféta hazájában, ateista és pesszimista világnézete (valamint kommunista párttagsága) miatt a Salazar-rendszer nemkívánatos elemnek tartotta. Mikor nem engedték hogy átvegyen egy irodalmi díjat, a feleségével Spanyolországba költözött, ahol viszonylag későn, negyvenes évei végén, megkezdődött igazán termékeny írói korszaka. Tavaly júniusi haláláig 29 regénye jelent meg, ezek közül jó néhány magyarul is elérhető. Milyen író is Saramago? Nyilván egyéni vélemény, de a stílusa az egyik legmagávalragadóbb amivel modern íróknál találkozni lehet. Az ember elkezdi olvasni, elcsodálkozik hogy ‘ez meg mi?’, rövid időn belül megszokja és nem tud szabadulni tőle. Nagyon érdekes mondatszerkezetei vannak: pontosvesszőt sosem használ, mondat végi írásjeleket nagyon minimálisan. Az, hogy egy másik szereplő beszél kizárólag abból derül ki, hogy a mondat közepén egy szó nagy betűvel kezdődik. Ezt így nehéz lehet elképzelni, így álljon itt egy idézet: Szégyen, provokáció, folytatta a nyelvész, és megkérdezte, Ha a halál, miután a múltban olyan felbecsülhetetlen kiváltságban volt része, hogy kapcsolatba kerülhetett a világirodalom legnagyobb lángelméivel, így ír, mit várjunk a gyerekeinktől, akiknek egyszer csak az eszükbe jut, hogy utánozzák ezt a filológiai szörnyűséget, azzal érvelve, hogy a halál olyan régen jár már itt közöttünk, hogy mindenről mindent tud. Ez a furcsa szerkesztést alapvetően két dologra használja Saramago. Az egyik az, hogy ha akarja a regény kap egy fura mellékízt, amit ahhoz lehet hasonlítani, mint mikor egy nagyapó anekdotázik és közben az unoka (az olvasó) pedig hallgatja. Ebben így nagyon el lehet veszni jó értelemben. A másik dolog, ami főleg a komorabb hangvételű műveiben fordul elő, hogy ezt a stílust felhasználja egyfajta káosz teremtésére, ami jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy – az író kénye-kedve szerint – az olvasó csak kapkodja a fejét. Ez az eszköz talán a legjelentősebb és leghatékonyabb fegyvere, ezért jó Saramago szöveget olvasni. Néhány szót még mondanék azért egyéb jellemző dolgairól, amik fontosak lehetnek. A jellemekkel és szereplőkkel nem nagyon törődik. Gyakoriak nála a teljesen egy dimenziós figurák, sokszor még az is előfordul, hogy nem ad nekik rendes nevet, csak egy tulajdonság vagy cselekedet alapján hivatkozik rájuk. (pl. az első vak, az orvos felesége, stb.). Aki szereti a jellemfejlődést és az összetett figurákat az Saramagotól ilyet nem fog kapni... Az ami miatt ez egyáltalán nem gond, és ami miatt ez nem jelentkezik hiányként az az, hogy történetei mindig valami általánosabb dologról szólnak, nem konkrétan személyek sorsáról. A témák, mint például az államgépezet működése, Saramago véleménye a vallásról és a társadalmi hierarchiáról, vagy egy-egy brutális járvány hatásáról egyszerűen nem követelnek meg összetett jellemeket. Mielőtt rátérnék a regényekre szeretnék szót ejteni a fordításokról. Alapvetően nagyon jól ültették át a szöveget magyarra, meghagyva az író sajátos stílusát is, azonban a ‘Halálszünet’ c. könyvben van egy kis gond: volt valami amivel nem tudtak megbírkózni, és egy rakás poén eltűnt. Spanyolban/portugálban a halálnak van neme, méghozzá női: La Muerte. Ezzel a dologgal, hogy alapvetően eredeti nyelven az író tudott játszani a névelővel, vagy hogy poénokat tudott csak erre a dologra kihegyezni, a fordítók nem tudnak mit csinálni, nekünk ez a magyar fordításban nem jelenik meg. Aki beszél olyan nyelven, amiben a halál nőnemű, az olvassa a Halálszünetet úgy |
2011-10-24 09:37.37 |
Azért ez elég fura hozzászólás.
Már miért kellene magyarul énekelni? Magyarországon a könnyűzene halott, mióta bevezették hogy emelni kell a magyar dalok arányát a rádióban, hallgathatatlanok. Egyszerűen baromi unalmas ugyanazokat a Cserháti, Charlie, LGT, stb. számokat hallgatni újra meg újra, vagy 30 éve. Vannak jó dolgok a fiatalabb generációtól is (pl. Quimby), de azok meg nem férnek be az X-faktorba. |
2011-10-23 13:35.41 |
Keresztest és Gesztit nem lenne szabad fiatal, tehetséges emberek mellé engedni.
Egyszerűen rossz nézni amit művelnek, kiölnek minden eredetiséget a versenyzőikból. Ja, Keresztest meg, ha lesz még X-faktor, le kell cserélni. |
2011-10-20 10:57.50 |
Ennyire azért nem gáz, de tény, hogy a csaj marketingje, élen a kisfilmmel igencsak fordítva sült el. |
2011-10-19 11:01.52 |
Erről az jutott eszembe, mikor egy évfolyamtársam azt választolta a tanárnak (politológia szóbelin), hogy "nem politizálok". |
2011-10-19 10:26.00 |
"Láttad a filmet?
Az állatok nem viselkednek így. Szeretném hinni, hogy nem léteznek ilyen embertelen teremtmények. És azt még inkább, hogy senki nem veszi az ilyen dolgot elfogadhatónak." Láttam a filmet, de nagyon csodálkozom azon, hogy szerinted nincs ilyen Magyarországon. Kb. 10 éve volt (középsulis voltam), hogy 3 srácot vittek el a rendőrök a szomszéd gimiből, mert hétvégén felhúztak lánccal egy srácot fejjel lefelé és annyira összerúgdosták, hogy meghalt. Az ilyeneket, hogy betörnek egy idős emberhez, és agyonverik 3000 forintért meg nem is említeném... |
2011-10-18 15:23.20 |
"Szeretném hinni, hogy nem léteznek ilyen embertelen teremtmények. "
o_O Még a városból sem kell kimenned valszeg... |
2011-10-17 20:13.05 |
Elég dühítő volt a hétvégi műsor.
1. Egy csomó előadó már eddig sem érdekelt, és ez most sem változott. 2. Azokat akik egy kis egyediséget hozhattak volna a műsorba a dalok kiválasztásakor, sikeresen ki lettek herélve Keresztes (Baricz) és Geszti (Rocktenors) által. 3. Muri Enikő eddig sem volt szimpi, de a kisfilmje ezt jelentősen tovább rontotta. |
2011-10-12 08:48.05 |
Néhány hülye mindenhol van, én a csíki hokiszurkolók miatt szoktam halálra marni magam, mert minden egyes meccsen elkezdik felemlegetni a népszavazást, pedig már baromi régen volt.
Ettől még nyilván nem gondolom úgy, hogy az összes határon túli magyar olyan mint ők, és csak arra vár, hogy mikor szólhat be... Szerintem tényleg nincs szó többről, mint _néhány_ primitív emberről, felesleges ezzel foglalkozni. |
2011-10-11 08:40.05 |
Azért kérdeztem direkt, mert ilyesmire nem emlékszem egyáltalán. |
2011-10-10 19:11.58 |
Milyen románozás?! |
2011-10-10 13:54.57 |
Szeretném megemlíteni, hogy a tegnapi műsort úgy ültem le megnézni, hogy lesz benne 'valami', de nem volt. Ez az utolsó rosta kábé önmaga paródiája, egyszerűen nevetséges, hogy mindeninek sírnia kellett a forgatókönyv szerint. Az első reklámtól inkább öcsém mutogatott ilyen 'epic fail' videókat a youtube-on, aszem ez elmondja hogy mennyire volt szórakoztató a műsor számomra :D
Röviden akkor: Csapat: Őszintén szólva tök felesleges ez a kategória. Ugye igazi együttesek, hangszeresekkel nem indulhatnak, tehát csak egy kellemetlenség az egész. Tavalyhoz hasonlóan most sem tudom elképzelni, hogy valamelyik dobogó közelébe kerül, hosszabb távon gondolkodva pedig azt, hogy így, ebben a felállásban elérhetnek valamit. Bónusz, hogy a két idegesítő/giccses musical-párt kibaszták legalább. Mondjuk akik maradtak, az sem nagy élmény. A Rocktenors érdekelt volna, de mostanra kiderült, hogy a háromból csak egy tud énekelni... A mentornak igaza volt, ebből a kategóriából semmit nem lehet kihozni. Nem fiatalok: Az egész brigádból nem volt aki igazán tetszett volna. Még talán a biztonsági őr srác dalai tetszettek a legjobban, de igazából őt sem tudom elképzelni, mint befutott előadót. Pozitívum, hogy a nagyképű csajt kivágták, negatívum, hogy a musical-énekes egykori Csillag születikest nem. Mentor: igazából nincs akit hiányolnék a brigádból... Csajok: Mind a hat lány egy erős közepes szinten volt legalább, így nem is nagyon lehetett választani. Szerintem Feró nagyon jól kiszórta azokat, akik egymástól szedtek volna el szavazatot, és így idén kinéz egy női győztes. Nekem egyik kieső sem hiányzik, bár Muri helyett jobban örültem volna akármelyiknek, nekem nem szimpi. Van a pincérnő két gyerekkel, akivel amúgy semmi gond nincs, de már most kúrvára zavar, hogy adásoknént hússzor elmondják, hogy egyedülálló anyuka. Fiúk: Fura. Egyik sem tetszett igazából, akit mégis szerettem volna ha marad, az Oltyán, mert ő legalább jó számokat énekelt eddig, és maradt volna egy kis rock zene a műsorban. Gergőnek örülök, hogy maradt, mert bár vele nagyon sok meló van, ha Keresztes nem bassza el (mint tavaly mondjuk a kis testvért) akkor belőle még lehet valami. Az még pozitívum, hogy a sírós fiút kivágták. Maradt egy fő aki érdekel (Baricz), a többi semleges, de meggyőzhető vagyok. Sajnos maradt pár zavaró jelenség a műsorban (egyedülálló anyuka, kislányos mosolyra rájátszó tini, nagyonmély-nagyonművészi énekesnő, gagyi fiúbanda, idegesítő ikrek...) |
2011-10-07 13:55.28 |
Viszonylag egyszerű bosszú mozi, a szokottnál sokkal reálisabban mutatott erőszakos jelenetekkel.
Nekem végig olyan 80-as évek hangulatom volt, nem volt szenaszét vágdosva, a szereplők ruhái is ilyen retró cuccok voltak, és erre még rátett egy lapáttal a filmzene, a mostanában eltűnt montázsok és a jelenleg megszokottnál lassabban hömpölygő történet. A szereplők nagyot alkottak egytől-egyig, még a mellékszereplők is kaptak jó néhány emlékezetes jelenetet (pl. Bernie és Nino összenézése a 'villás' jelenet előtt, vagy Bernie és Shannon utolsó beszélgetése), nem is beszélve Goslingról és Mulliganről. Külön ki kell emelni még a fényképezést, főleg a montázsok közben, mikor az éjszakai Los Angelesben kocsikáznak, valami zseniálisak a képek! A film eleji "autósüldözést" pedig tanítani kellene! OFF: Csalódás volt, hogy két héttel a bemutató után fél ház sem jött össze a Westendben... |
2011-10-06 09:16.44 |
Figyelj, egy hülyeséget írtál, leírtam hogy miért. Legalább hisztizni ne kezdj már el! |
2011-10-05 17:29.15 |
"pénzéhet kis köcsögnek tartom amióta az Anzsihoz igazolt... Mehetett volna a Lille-hez"
Ezt onnan tudod, hogy megjelent a népsportban hogy 'ajánlatott tett a Lille'? Biztosan tudod, hogy tett ajánlatot? Biztosan tudod, hogy a PSV elfogadta Lille ajánlatát, aminél az oroszoké 50-80%-kal magasabb volt? A játékos azzal tárgyal, akinek az ajánlatát elfogadja az alkalmazója. Elképzelhető, hogy neked van igazad, de mivel nem vagy(unk) tisztában vele, hogy a PSV egyáltalán elfogadott-e más ajánlatott a Mahacskaláén kívül, eléggé mocsok dolog automatikusan elítélni. (mellesleg ha a lóvéért a Mahacskalát választotta, engem az sem zavar) |
2011-10-05 13:03.55 |
[link] labdarúgó magyar kupa, 4.forduló október 25. _KEDD_ ...BKV Előre–Diósgyőr... A mérkőzések mindkét nap _14 ÓRAKOR KEZDŐDNEK_ Ezek hülyék? Mégis ki fog odaérni egy délután kettes kezdésre munkanap?! Eszem megáll! |