Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2025-02-06
A szerelem fáj
Áradás
Emma és a halálfejes lepke
Emmanuelle
Jelenlét
Limonov, a ballada
Minden, ami fénynek tűnik
Sehol se otthon

2025-01-30
A szent füge magja
Dahomey - Kik vagyunk?
Élőhalottak!
Jókislány
Társ

2025-01-23
A brutalista
A vörös sziget
Éretlenségi
Paddington Peruban
Szicíliai randevú

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
Mosolyogj 2. *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray)
Háromezer év vágyakozás (Blu-ray)
Életem fénye (DVD)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
Álmaid hőse
- HBO, 00:06
A spártai
- Film Café, 00:25
München
- Paramount Network, 00:45
Az élet dicsérete
- DUNA TV, 01:10
Copshop
- Mozi+, 01:20

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Stephen McHattie (78)
Blythe Danner (82)
Nathan Lane (69)
Warwick Davis (55)
Isla Fisher (49)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Szerinted mi a legidegesítőbb magyar szó?
Az erő krónikája - Vélemények
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg
Az Átjáró-Ördögi Program - Vélemények
Dallas (sorozat) - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Wallace és Gromit: A szárnyas bosszúja aaaaa
Andreja Pejic aaaaa

 

Riffraff hozzászólásai

Ugrás Riffraff adatlapjára

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Joker (2019) - Vélemények

2020-02-01 17:27.36
Jól teszi, elvégre én vagyok a néző.


2020-02-01 10:52.48
Nekem az eredeti Majmok bolygója-mozifilmsorozat utolsó előtti része jutott eszembe a karakter mélységéről. De 2020-ban ez is értékelendő. Jó, nem leszek igazságtalan, Phoenix tényleg mindent beleadott ebbe a Scorsese-hommage karakterbe. Ha már Scorsese nem tudta meglépni ugyanezt, bár neki elnézem.


Volt egyszer egy Hollywood - Vélemények

2020-02-01 10:43.51
Nem emlékszem, írtam-e már kisesszét a cselekmény nélküli film létjogosultságáról. Valószínűleg igen. Nem baj, majd írok még egyet, ha kijön a rendezői változat (akár jobbnak találom, akár nem).


Grind House - Terrorbolygó - Vélemények

2020-01-26 03:36.26
De egy B-Zs klasszikusokat megidéző filmnél szerintem pont az a lényeg, hogy a rendező tisztelettel rákontrázzon, és túlzásba vigye a hatáselemeket.
Nem emlékszem, hogy végig a szereplők arcára zoomolt volna az operatőr a Terrorbolygóban. Viszont olyankor kötelező, amikor a szereplő bemond egy "badass" egysorost :) Megint egy jó példa:
https://www.youtube.com/watch?v=4XTSdlCvUOE

A sorozat részben más kategória. Rengeteget lehet spórolni az arcközelikkel: nem kell mutatni a szűkösebb költségvetésből fakadó hiányos díszleteket, vagy az alacsony mélységélességgel el lehet fedni a tájidegen elemeket. Kicsit engem is zavar, hogy néhány látvány-mozifilmben szintén ezt a taktikát választják.
A remegő kamerás felvételekkel egyetértek, az már nem magyarázható a költségvetéssel, mivel egy kameraállvány elhanyagolható költségvetési tétel. Sokszor öncélúan használják. A kézikamerázás eredetileg arra lett kitalálva, hogy dokumentarista hitelességet kölcsönözzön egy filmnek, vagy egy jelenetnek. Az epic műveknél erre nincs semmi szükség. Én több mint 10 (vagy 20?) éve várom, hogy kimenjen a divatból :D


Házassági történet - Vélemények

2020-01-26 02:55.04
Lehet persze jobban is egyensúlyozni a tragédia és a komédia határán, de az egy nagyon nehéz mutatvány. Én pl. a Sztálin halála óta nem láttam egy velejéig tragikomédiát. (Jöhetnek a tippek, hogy mit hagytam ki.)
Azért mégsem érzem magam megcsalatva, mert a film felvállalja a szegmentált indie-jelleget. Baumbach az indie-filmek közegéből jött, nem is árul zsákbamacskát: szép hosszú fade-ekkel tudatja, hogy jön az esetleg más tónusú következő felvonás. (Hozzáteszem, a szegmentáltságából kifolyólag szívesebben néztem volna sorozatként: fél óra ebben a műfajban, fél óra a másikban.) Erre már akkor számítottam, amikor az elején egyetlen képi utalás esett a Jelenetek egy házasságból-ra. Baumbach persze nem egy Bergman-kaliberű rendező, ezt aláírom. A veszekedés-jelenet valóban túljátszott volt, dramaturgiailag nincs meg az egyensúly a két gyökeresen eltérő zsáner között, a film mégis tökéletesen összeáll egésszé.
Úgy tűnik, azt is mérlegelni kell mostanában, hogy mi történik, ha két olyan nagyágyút sikerült megszerezni a főszerepekre, akik a rendes évi blockbusterük mellett szakítanak időt egy komolyabb tónusú film forgatására. Fogalmam sincs, hogy a veszekedési jelenetet mennyi ideig készítették elő, de gyanítom, hogy pont annak a próbáira volt a legkevesebb idő. Mert egyébként Baumbach külön-külön mindenkit kiválóan instruál, hozzáadott sminktől függetlenül. Johansson első fél óránál előadott monológja zseniális. Drivernek nincs ilyen emlékezetes momentuma (nem, az a Cabaret-ra hajazó zenés szám szerintem sem kellett volna), de ő csípőből lökte a karaktert, vagy legalábbis ügyesen elhitette, hogy ez így van. Neki már nem kell szégyenkeznie a Star Wars IX miatt :) Laura Dern az első pillanattól fogva ellenállhatatlan mellékszereplő.


Ki vagy, doki? (sorozat) - Vélemények

2020-01-19 23:13.52
A Spyfall duplaepizódot is letudtam. Most már kevesebbet unatkoztam, mint előtte. A dramaturgia még mindig bicsaklik, de végre valami tétje lett a Doktor létezésének és ténykedésének ezzel a leendő misztikus story arc-kal!
A 2. rész egy kicsit jobban tetszett a Black Mirror-os és Moffat-es elemek keveredése miatt. Jodie-n egyre inkább érződik a komolyság, és ehhez tényleg kellett egy ilyen ellenfél. Ami az útitársakat illeti...basszus, ezek még mindig csak a játékidő kitöltésére jók, és a humorfaktor növelésére, csak az a baj, hogy nem humorosak! :(

Valamint elhangzik, amit soha nem akartam hallani, ami nyilván nem Chibnall hibája, mert nem tudhat róla. Konkrétan ez a kérdés: "Who are you, Doc?" Bravó, most nyert létjogosultságot ez az idióta magyar cím! :D

Szóval összességében inkább pozitív lett nálam a végeredmény, de attól még messze vagyunk szerintem, hogy kijelenthessük a nagy visszatérést.


Kicsengettek - Vélemények

2020-01-19 03:57.05
Az utolsó óra/Kicsöngettek egy filmklasszikusokhoz mérhető francia "oktatási thriller", ami nem adja könnyen magát. Ennek ellenére nagyon ajánlom mindenkinek, aki keresi a közös hangot a Z, majd az Alfa generációval, mert a nekik is fontos problémákat veti fel. A tanár kontra diákok alapfelállásban nagyon nehezen körvonalazódik a gyerekek valódi motivációja. Olyan dramaturgiai fogásokra érdemes figyelni, amik elsőre fel sem tűnnek, így pl. a "KKGY", Kiemelkedő Képességű Gyermekek Alan Parker-es musicalbetétei. A francia akcentus nem könnyíti meg a szöveg értelmezését (a felirat nem tartalmazta a dalszövegeket angolul sem), de legalább az érthető refrénekből adódhatnak Aha!-élmények. Ezeket lentebb a spoiler-zónában megkísérlem leírni.
.
.
.
SPOILER végig

Appoline, az egyik osztályképviselő tesz egy mellékes megjegyzést - a cselekmény szempontjából gyakorlatilag zsarolást - a generációs szakadékra, ami gyakorlatilag a "boomerezés" egyik első filmes megnyilvánulása. A lány szövegéből ki lehet következtetni, hogy a kísérleti osztályon belüli csoportdinamika egyfajta pre-Greta Thunberg ellenállási mozgalom mentén mozog. A francia diákoktól megszokott erőszakos és vitatható módszerekkel. A forgatás, ill. az előmunkálatok idején Thunberg még nem volt aktív mozgalmár, vagy legalábbis nem volt sajtónyilvánossága, ezért feltételezem, hogy a két médiajelenség - a film és az aktivista - egymástól függetlenül haladt a kibontakozás felé. Sajnálom, hogy az új dühös generáció alapélménye nem ez a film lesz, hanem Greta megnyilvánulásai.

A musicalszámokból a következőket értettem ki:
- "I'm a slave, I'm free." A refrén: "Come back, Come back..." (Mintha lenne remény, hogy a boomerek még visszatéríthetők a hippista romantikával.)
- "Free money" (Talán a rendszeres alapjövedelem? Vagy a gyűlölt Tőke? Ha valaki megnézi a filmet, és jobban kihallja belőle a mondanivalót, majd írja le!)

Szóval a film megkísérli Antonioni Zabriskie Pointjához és Nagyításához hasonlóan művészileg feltérképezni egy adott generáció problémáit, de mindezt sokkal közelebb hozza az X- és az Y generáció filmfogyasztási szokásaihoz azzal, hogy elődjénél sokkal inkább felvállalja a thriller műfaját. Persze nem az olasz maestro-t kellett volna példaként felhoznom, hanem inkább a modern "oktatási thriller" hazai meghonosítóját, Truffaut-t a Négyszáz csapással - csak nála soha éreztem ezt a fajta mélységet. Francia filmrendező kollégája, Sébastien Marnier is inkább az Antonioni-féle ikonikus képi megjelenítést követte.
Hogy apoteózisról van-e szó, most még nem tudom, de ez egy olyan film, aminek az utolsó két beállítása boomeres kifejezéssel élve beleég a retinánkba.

Az egyetlen kifogásom, hogy már megint pontosan tudtam, mik lesznek az utolsó képek :(


Jojo Nyuszi - Vélemények

2020-01-18 23:42.01
Ó, hát zsidók írták a legszebb nemzeti érzelmű dalokat is. Pl. az Edelweiss A muzsika hangjában, vagy a Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország. Ha egyszer értenek hozzá... :)


Ki vagy, doki? (sorozat) - Vélemények

2020-01-18 23:27.59
Igen, tavalyig az volt :(


2020-01-18 23:25.57
Tudom, én az előző évadról írtam. Sajnálom, hogy Bill eltűnt a sorozatból. Jobb volt, mint ez a három biorobot, és talán adott volna némi szexuális feszültséget a Doktor és az útitárs viszonyához.


2020-01-15 17:30.43
Moffatnél az éra vége felé megvolt néha az érzés, hogy tartunk valahonnan valahová, következményekkel. Én a dupla-triplaepizódokban még éreztem a súlyt (pl. a The Zygon Invasion/Inversionben). Ez a formátum működhetne, Chibnall ért a rétestésztázáshoz.
Igaz, hogy egy kevés pozitívum önmagában nem elég az érdeklődés fenntartásához, ha mellette túl sok a témaidegen, "túl kreatív" blődli.

Most van is köpködnivaló. Most biztos rám igaz, amit a Star Warsra írtál, hogy a rajongók önmaguk legnagyobb ellenségei. Dehát nem tudok mást tenni :)


2020-01-15 01:16.52
Na jó, végérvényesen elmondhatom, hogy a 11. évadot senkinek nem ajánlom. Majdnem teljes egészében kihagyható, én soha nem fogom újranézni.
Ha megnézitek az 1. részt, majd az utolsót, de közte kihagytok mindent, nem maradtok le semmiről. Komolyan, ennyire sehogyse karakterfejlődik a 3 db companion, és maga a Doktor. Semmi pluszt nem ismerünk meg az útitársakról egy-két családi háttérsztorin kívül, a funkciójuk meg csak annyi, hogy többfelé váljanak, amikor a Doktornak egyszerre több dolgot kéne elintéznie. Ennyi erővel lehetnének robotok is.

A humor többnyire erőltetett, ezért ha akarnának se tudnának a színészek tényleg viccesek lenni. Mondjuk Alan Cummingnak még így is sikerül, dehát ő Alan Cumming. Jodie Whittaker néha kezdi megtalálni a karaktert; volt, hogy komolyan láttam belőle előtörni a lehetőséget egy-egy fajsúlyos jelenetnél, de máskor sokszor mintha beleragadt volna az arca a Tennant-es grimaszokba. Olyankor...annoying. És akkor is, amikor kimondja, amit úgyis tudsz, amit nem kéne a szádba rágni! (Ezt Tennantnél se szerettem.)

És amitől a legjobban tartottam: a most már fullba tolt pc. Nem is érdemes magyarázni, engem is zavar. Legalább amiatt nem kellett izgulnom, hogy lesz egy meleg karakter, aki miatt én melegként szégyenkezhetek, hogy odatolják a néző orra elé: "TOLERÁLJAD B.ZMEG!" Különben furcsa, hogy kihagyták a lehetőséget.
Örülnék, ha visszatalálnának az alapvetően szórakoztató funkcióhoz.

Ami az epizódokat illeti, azért a végére valamennyire feljebb jött a színvonal. A három történelmi epizód a beleerőltetett fölösleges marhaságok ellenére jónak mondható. Ezekből még tanulni is lehetett, szóval ennyiben valóban visszakanyarodott a sorozat a gyökereihez. Egyes misztikus részek tényleg működnek, de már nincs az az egységes dramaturgia, amitől azt érezném, hogy végig ébren tart, izgulok, leköt, odaragaszt. Chibnall ebben showrunnerként és forgatókönyvíróként a Solitract segge alatt van.

Szóval jöhet a tavaly szilveszteri epizód, aztán lássuk, mit tud a 12. évad. Volt egy évük összeszedni magukat.


2020-01-12 22:15.19
A női Doktor amúgy beválna, csak megint az a baj, ami Capaldinál. Vagyis ugyanaz, csak fordítva: Steven Moffat túlírt, ez a Chibnall meg alulír, ezért egyik főszereplő se tud kiteljesedni.
Nem sírom vissza Moffatet, de neki legalább voltak jó epizódjai.


2020-01-12 22:01.19
Ez azt jelenti, hogy kezd magára találni a sorozat? Több mint egy éve félretettem, ma elővettem, hátha... és egyszerűen unom. Szerintem nem túlzok, ha azt mondom, hogy a 11. évad 4. és 5. része az EGÉSZ Doctor Who mélypontja. Ez nem forgatókönyvírás, hanem kóklerség. Az 5. résszel (Tsuranga Conundrum) sikerült megalkotni a worst episode ever-t. Na mindegy, most már végigpörgetem, és hamarosan eljutok az új évadig.


Az ír - Vélemények

2020-01-12 14:05.41
Én egy másodpercig nem hittem el, de OK, lehet, hogy valakiből ezt váltja ki. Én inkább viaszbabákat láttam, ezért mindegy is, hogy mit ad a youtuber az egyik kezével, mert azt elveszi a másikkal. Ezt a viaszhatást finomhangolni az emberi bőr természetes viselkedéséhez valószínűleg még ugyanannyi időt venne igénybe, mint a Netflix-mozi deepfake-utómunkája. És itt még természetes referenciapontok sincsenek, hála a pórusok, az apró ráncok stb. hiányának.

Ahhoz, hogy a fiatalabb énjüket lássuk, inkább testdublőröket kellett volna alkalmaznia Scorsesenek. Az igazán zavaró a negyvenesnek ható fej a bácsikás mozgású testen.


2020-01-11 22:58.01
Aki ezt a yt-videót csinálta, nem a nyersanyag alapján dolgozott, hanem a már kész de-agingre eresztette rá a deepfake-et. Így biztos gyorsabb volt...
Lehet, hogy tévedek, de tudtommal ez volt az első olyan próbálkozás, ahol nem helyeztek el a színészek arcán érzékelő pontokat (tracking points), hanem a színészek eddigi teljes munkásságát digitalizálták, és félig az MI, félig a CGI-artistok döntötték el az anyag alapján, hogyan mutat a leghűbben a karakter az adott életkorban. Azért ezt nem lehetett megcsinálni egy hét alatt.
A végeredmény szerintem teljesen jó lett, bár majd kivárom a nagyobb bitrátájú verziót, és úgy is megsasolom.


2020-01-11 22:50.33
Nem, de az indexes magasztalja fel. Tényleg nem látod, mennyire művibb az egész?


2020-01-11 19:57.29
Jobb CGI a lóf... Totál hiteltelen műanyagbőr, mintha csak egy szar surface blur filtert toltak volna rá.
Ja, hogy Index...mindent értek.


Aki bújt (2019) - Vélemények

2020-01-11 01:53.45
A B-vonalon ez egy remek szórakoztató film, ha csak egy péntek esti levezető utálkozást akar magának keríteni a kisember, aki nem tartozik az uralkodó osztályhoz, de szeretné látni, ahogy a fehérgallérosok önnön nyomorukban vergődnek. Az is még egy alapfeltétel, hogy ne támasszon logikai elvárásokat a film felé. Ezeket én sem hozom fel.
Egy orra koppintás azért jár az alkotóknak, mert csak úgy ad-hoc dobálják be a kalapba az ötleteiket, mint amikor egy asztaltársaság beszélgetésében egymást váltják a rémsztorik és a humoros momentumok.
Ennek ellenére működőképes kis förmedvény lett :)

Ha közelebbről, filmes szemmel nézem, akkor sajnos nem elégedhetek meg a bedobott ötletekkel, mert nem antológiafilmről, hanem elvileg egy összefüggő sztoriról volna szó, és abban igencsak egyenetlen a horror- és a vígjátéki elemek hangulati vegyítése. Ezen még van mit dolgozniuk az alkotópároknak. Egyébként kifogástalan az atmoszféra, bár jobban szeretem, amikor a humor és a horror nem egymás mellett létezik, hanem fuzionál, mint az eredeti Evil Dead franchise-ban.

Samara Weaving az első pillanatoktól kezdve baromi erős jelenléttel bír. Remélem, most már betör a nagy filmdrámák világába. (Tudom, már az Ebbingben feltűnt.)

SPOILER

Nem tudom, hogy a film utolsó kb. 10 perce akar-e reflektálni a Suspiria remake-jére, de amennyire az komolyan akarta venni magát, ez annyira át mer menni totális ZS-kategóriába ugyanazokkal az eszközökkel.
Amikor elszabadul a gore, a Ready or Not szemtelenül szar CGI-jal és ugyanolyan dramaturgiával dekonstruálja az addig is csak hézagosan felépített világát. A Suspiria leszámolás-jelenetéről nem tudom elképzelni, hogy azzal Guadagnino tudatosan akarta volna belőni a művét a gagyi olasz exploitation-filmek közé.
A Ready or Not vége tényleg olyan, mint amikor a társaságban már mindenki maxra járatta a maga tudatmódosító szeréből fakadó agymenéseit, elfáradt, és már csak azt akarja, hogy frappánsan legyen vége az összejövetelnek.


Grind House - Terrorbolygó - Vélemények

2020-01-10 23:35.00
Nincs értelme számonkérni a "pocsék operatőri munkát" egy eleve a "pocsék filmek" felmagasztalásának szentelt műben. Azért az idézőjel, mert Rodríguez retro B-horrorok előtt tisztelgett, amelyekre részben jogosan azt szokták mondani, hogy kétes értékűek, elvesztették a hatásukat. Viszont az elvitathatatlan, hogy a háttérből alakították a filmnyelvet. Erre a legjobb példa, hogy Tarantino is végefőcímben, a Thanks mezőben szokta szerepeltetni a legsz@rabbnak tartott filmrendezőket.
Mára már a mainstream mozifilmek is agyonhasználják a premier plánt és a szűk mélységélességet. Ezt részben a televíziós filmekből-sorozatokból örökölték (spóroljunk a díszlettel), részben az exploitation- és horrorfilmekből (fokozzuk a hatást). Nem derült ki egyébként, hogy az arcközelikkel van problémád, vagy a kameralencse-mozgással, vagy mindkettővel.
A zombi-tematikájú olasz filmesek egyike volt Lucio Fulci, akinek a védjegye volt a gyors crash-zoom (vagy super-zoom, én még úgy ismertem meg). Egy példa: [link]
Rengeteg ilyen fogást lehet tapasztalni még a Terrorbolygóban, de a Halálbiztosban is, meg Tarantino legtöbb filmjében.
De ugyanezt a zoom-mániát követték a japán harcművészeti filmek... Kordivat lehetett, a használata ezért egy korszakot idéz meg.

Szóval ez egy tudatos alkotói attitűd, nyilván azoknak szól, akik amúgy is retro-trash fanok. A többieknek nem biztos, hogy jelent valamit. Én időnként megnézem a Terrorbolygót, és a térdemet csapkodom, mert zseniálisan idézi az olasz B-film mesterembereinek stílusát.


Star Wars: Skywalker kora - Vélemények

2020-01-02 16:21.02
Csakhogy ez már egy olyan tág univerzummá vált a 80-as évek óta, hogy nem egy esetben a mörcsendájzing termékekből derülnek ki fontos részletek. Azokat nem mindig tudod letölteni :'(
Ettől függetlenül én is úgy érzem, hogy meg kéne egy filmnek állnia a saját lábán. (Film eleji felvezető szöveg nélkül is - az mindig a halálom volt.)


2020-01-02 12:41.41
Ez tök jó, csak mondjuk csinálhattak volna akár még Az ébredő Erő előtt valami ezt a történetet feldolgozó átvezető-ráhangoló akármit...pl. animációs sorozatot. (Ha tényleg ennyire előre megvolt a sztori...)

Most akkor jöhet ebből az egészből egy sequelt megelőző prequel-játékfilm-trilógia :)


Fehér éjszakák (2019) - Vélemények

2019-12-29 15:22.31
Úgy érzem, terméketlen talajba hull a magom, bár ez részemről mindig így van, höhö.


2019-12-29 15:20.23
Törvényszerű, hogy egy nagyobb népcsoporttal érkeznek felforgató elemek is. A 19. szd. végén - 20. szd. elején az amerikás magyarokat is sajnos ezekről az alkoholista bicskásokról ítélték meg negatívan.
De egy-egy eset felnagyításával felesleges tömegpánikot kelteni.
A jelenkor kulturális és technikai vívmányairól kérdezd meg azért a távol-keletieket is, a civilizáció kialakulásáról még pluszban a közel-keletieket :)


2019-12-29 14:50.55
De most engem, a családomat, a felmenőimet történelmileg hol érinti, milyen kihatással van ránk, hogy az aztékok több ezer kilométerre innen milyen alapon vágták ki az emberek szívét? Ugyanennyire érint a haszidok brit milája, vagy az amazóniai törzsek kannibalizmusa.
A bevándorlásnak egy kicsit nézz utána. Nem azok "áramlanak tömegesen" (amúgy a francokat áramlanak), akik a muszlim vallás szélsőséges ágazatait képviselik - azok maradnak otthon. Ja, és persze szíriai keresztények is jönnek, csak őket ugyanúgy lemuszlimozza a tudatlan közvélemény, ahogy az erdélyi magyarokat lerománozza, vagy lecigányozza. Ha érkeznek is velük együt elfajzások, zaklatások, erőszakolások és hasonlók az európai kontinensre, azok ellen ugyanannyira fel kell lépni, mint az európai polgárok hasonló bűncselekményei ellen, azt hiszem, ez nyilvánvaló. A kulturális különbözőségnek is van egy toleranciaszintje - na EZ az, ami közvetlenül érint engem, a családomat stb. Nem az aztékok meg a busmanok meg a pirézek.


Az ír - Vélemények

2019-12-29 14:30.08
Nagyon úgy néz ki, ez lesz a Scorsese-életmű Az utolsó jedikje :D


Fehér éjszakák (2019) - Vélemények

2019-12-29 14:07.47
Nagyon akarhatták ezek a "kulturálisan alulfeljett" népek a megváltó infrastruktúrát... Kb. mint a szentinelézek. Ők tudhatnak valamit, ha ennyire védekeznek. Az ilyen kijelentések meg, hogy nem vált az emberiség számára feleslegessé egyes kultúrák eltűnése, DE nem támogatom a genocídiumot, értelmezhetetlen.
Mellesleg még mindig a kereszténységből kinövő kultúrkör az uralkodó, nem ezek a marginális kultúrjelenségek, amiket felhozol. Annak visszásságait támadni ér, főleg, hogy állandóan áldozatszerepben tetszeleg (az én adómból - húdenagyon el van nyomva!)


2019-12-29 11:53.08
Szegény fehér, keresztény, vagy ateista, vagy protestáns neolibeláris férfi...Azért az expanzív politikáért, amivel az évszázadok folyamán felmérhetetlen kárt okozott az emberiségnek, azért megérdemel még sokszor ennyi gyalázást a filmművészet részéről.


2019-12-29 09:34.28
Aljas rágalom! Minden egyes egyházi személyiség csak a lelkek megmentésére törekszik, a testi motívum csak Jézus szavainak interpretációja: "Engedjétek hozzám a gyermekeket...". De ez az elanyagiasodott globalista világ érzéketlen már ennek a gondolatnak a testi kivetülésére.
Ahogy az Ördögökben Grangier atya is szent nászra hívja az apácákat, hiszen ők Krisztus jegyesei; akiben pedig Krisztus lakozik, annak igenis joga van literally kibaszni a Sátánt a megszállott tévelygőkből! Csak ez a mítú ne kavarna bele folyton...


2019-12-29 01:33.36
És mind a kettőt Magyarországon forgatták. Nem akarnak ezek véletlenül kibabrálni még a Nemzetünkkel is?


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk