Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Mona Lisa mosolya - Film Café, 14:45 |
Nincs idő meghalni - Mozi+, 14:50 |
Dzsungelből dzsungelbe - Film Mánia, 15:10 |
Madame Web - HBO2, 15:35 |
A csúf igazság - RTL, 15:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Milli Vanilli: Az évszázad botránya |
Ryan Reynolds |
2019-09-14 22:14.21 |
Richard Donner rendezte az egyik kedvenc mozimat, az Összeesküvés-elméletet, így ha feltűnik a neve a rendezői székben, mindig kíváncsi vagyok a végeredményre. A 16 utca meglepően egyszerű, a sztori sem túl összetett és viszonylag kevés helyszínen játszódik, ám ez egyáltalán nem hátránya a mozinak. A karakter ismerős lehetett Bruce Willisnek, és jól is áll neki a piás zsaru szerepe, szegény David Morsenak meg annyira utálható fizimiskája van, előre borítékolható, hogy valami negatív szerepet adnak neki... Nem egy megkerülhetetlen film, sőt még Willis munkásságának sem ékköve, de abszolút vállalható és szerethető krimi. |
2019-09-05 23:17.48 |
Hát ez krva jó film lett, az egyszer biztos. Két szereplő, egy ház, egy kamera, nulla külső helyszín és így tud állati feszkós, izgalmas, és félelmetes lenni. Örök igazság, hogy attól félünk leginkább, amit nem látunk és nem érzékelünk, én végig így voltam a mozi nézése közben, sosem tudhattam melyik másodpercben jön egy hanghatás, ami megdobja az adrenalin szintem, vagy épp mikor jön be valami a képbe, amitől összetojom magam. Remek film, tényleg remek és érdekes belegondolni, hogy tulajdonképpen a lehetőség adott mindenki előtt, hogy ilyet készítsen... még csak forgatási engedélyt sem kell kérni.:)
Nagybetűs LE A KALAPPAL! |
2019-08-24 22:29.05 |
Szeretem a háborús filmeket, és úgyszintén Tarantino munkáit, így hát ez különösen tetszett. Állati jó sztori, remek felvezetés... de komolyan, amit Christopher Waltz az elején leművel a vidéki házikóban, micsoda jelenet, micsoda kezdete egy mozinak. Tarantinónál nincs unalmas párbeszéd, se értelmetlen jelenet, még akkor sem, ha az ötször olyan hosszú, mint az indokolt lenne. Brad Pitt a húzónév, de ezt a mozit nem ő vitte a hátán, bár kétségtelenül neki is jutott pár jó jelenet, személyes kedvencem az "olasz kaszkadőrös" résznél a pofavágása és a vidéki amerikai akcentus. Ja és mielőtt elfelejtem: végre egy olyan film, ahol eredeti nyelven és szinkronosan is "többnyelvű" a mozi, mert attól agyfrászt kapok, hogy az amúgy nagy kedvenc Kémek a sasfészekben moziban a német tisztek is angolul beszéltek egymás közt. :))) Na neeem, itt Tarantinonak volt annyi sütnivalója, hogy angolul, németül és franciául (sőt ugye még olaszul is) szólaltatja meg színészeit, amit szerencsére a szinkronnal nemhogy nem rontottak el, de tökéletesen át is emeltek, le a kalappal.
Ami engem illet ez a film, minden csak nem átlagos, megosztónak már annál inkább gondolnám, mert ahogy látom sokaknak nem tetszett, és van, akiknek annál inkább, és én most ezen utóbbi csoportba sorolnám magamat, szerintem kiemelkedően szórakoztató és profi munka. |
2019-08-24 18:38.31 |
Az évezred utolsó éve filmek szempontjából igencsak minőségire sikeredett, gondoljunk csak bele: Harcosok klubja, Halálsoron, Mátrix, A bennfentes, Amerikai szépség... és egyelőre kifogytam. :)
Nade a lényeg, hogy nem csak az évjárat erős, hanem most taglalt filmünk, a Mátrix is. Olyan mozi lett, ami gyakorlatilag megkerülhetetlen, két folytatás is követte, és egy sörben fogadnék, hogy nincs ember a bolygón, aki ha nem is látta, de hallott róla. 20 év eltelt a bemutató óta, Laurence Fishburne pedig kb. ennyi kilóval gyarapodott, és ma már jólesően mosolygunk az akkor csúcskategóriás Nokia 8110-esen (bár én imádtam a régi Nokiákat), azonban a látvány még ma is megállja a helyét. Számomra ugyan nem lesz kedvenc, de élvezetes, kellően pörgős így húsz évvel később is, és szórakoztató voltát kár lenne kétségbe vonni. |
2019-08-21 22:37.29 |
Tipikusan az a sorozat, amiről biztosan nem hallottunk volna ilyen távol Franciaországtól, ha nem Delon lenne a főszereplő. Ám ezzel együtt is kellemes darab, mindig vártam a következő részt, és jóleső nosztalgiával néztem a francia sztárt, aki nagyon remélem, hogy felépül agyvérzéséből, mert ha egyszer itt hagy minket, bizony nagy űr marad utána... |
2019-08-10 23:15.39 |
Szép kis Oscar-esőben volt része ennek a mozinak, de én mégsem a legjobbjai közt tartom számon, csak "szimplán" jó. Woody Allen munkái mindig egyszerűek, de nagyszerűek, és itt sincs ez másként: hozza a kötelezőt egy szimpla sztorival, elmeséli azt, de úgy, ahogy csak ő tudja. És én erre bármikor vevő vagyok. |
2019-08-09 23:19.04 |
30 éves akciófilm és még ma is nagyot szól, ráadásul masszívan Sly jobb munkái közé sorolható. Én egyedül a végével nem vagyok kibékülve, amikor a repülőbázison írtják az ellent, az kicsit komolytalan lett, de ezt leszámítva hibátlan akciókrimi remek zenével!! |
2019-08-04 22:29.40 |
Ben Stiller neve mostanában nem szól akkorát, mint a 2000-es években, legalább is én úgy látom, bár a munkásságát Ben követem, de például idejét sem tudom mikor láttam utoljára a nevét a mozikban...na majd talán a Netflixxel visszatér. Mindenesetre én nagyon bírtam őt az Apádra ütök filmekben, emlékszem hányszor megnéztük és sosem untuk meg, na persze ott volt egy Robert DeNiro is, de a lényeg most mégsem ez! Hanem, hogy mostanság nem nagyon találkozni vele, pedig szimpatikus manus, Jennifer Aniston ellenben volt, van és reméljük lesz is, mert nagyon birom. Üdítő vígjáték, semmi több, de ez még magasabb színvonalat képvisel, mint a későbbi Ben Stiller mozik, ja és Alec Baldwin pár perce zseniális. |
2019-08-04 00:05.47 |
Ha lenne rá lehetőség, hogy egy asztalhoz üljek Lasse Hallströmmel, holtbiztos, hogy kapva-kapnék a lehetőségen, mert biztosan fantasztikus ember, nagyszerű személyiség. És nem tudok róla semmit, csak a filmjeit nézem, és abból erre a következtetésre jutottam. Ez is rendkívül szép, megható és egyszerű film, semmi robbantás, akció, látvány, csak pár kutya, egy szerethető történet és szívhezszóló kivitelezés. Jó ilyet is nézni néha! |
2019-08-04 00:00.35 |
Georges Lautner nevéhez köthető a Profi, ezt egy percig se feledjük, és ezt azért írom, mert legyünk őszinték, ez nem egy kiemelkedő mozi. Delon alárendelt szerepben, viszont abban valóban tökéletes, a fő gondom az, hogy a vak is látta, hogy ezzel a nővel valami nem stimmel, Francois mégis, mint egy félnótás, ment hozzá éjjel-nappal, kereste-kutatta... kicsit gyenge a karaktere, mamlasz, ami számomra nem túl hiteles. Azért hagyjuk már, hogy a végén nem látta a borotvát a nőnél...jajj.
De még ezzel együtt is élveztem, pedig az ilyen lassú sztorikon könnyedén bealszom. Gondban is vagyok a csillagokkal, de négy csillagot a jobb Delon mozikra adtam, így erre csak közepest tudok adni. |
2019-07-28 22:14.31 |
"Fekete öves" Steven Seagal fan létemre adok most megint egy csillagot a mester újabb munkájára. Az ő filmjein nőttem fel, na persze gyerekként minden más, például ma már a nagy klasszikusait is más szemmel nézem, mint anno...na mindegy is, a lényeg, hogy nincs olyan mozija, amit ne láttam volna legalább kétszer, de ezek az utóbbi munkái már kezdenek tényleg nézhetetlenné válni. Nem tudom hányadik egycsillagos ez, de én kitartok mellette, amig Seagal mozi jön a mozikba, ja nem, DVD-re, ja nem, már az sem... szóval ahány Seagal filmet meg tudok nézni, annyit meg fogok, csak egyre nagyobb kínnal.
Ez itt például most Törökországban játszódik, ami első blikkre lőrelépésnek tűnik Bulgáriához vagy Romániához, de sajnos messze nem, lehet csak épp errefelé nyaralt a Mester, hát gyorsan idehívtak egy román stábot és uccu neki, foroghat a film. Gyorsan belegondoltam, vajon hány napig tarthat egy ilyen forgatás? 1-2? És miért rakná egy mexikói drogkartell a székhelyét Isztambulba? Miért fényezi magát mindig Seagal? Miért kell minden filmjében egy csinos fiatal lánnyal kavarnia, pláne bőrkabátban vagy kapucnis pulóverben? Szóval valahol szomorú, hogy erre dollárszázezrek, vagy milliók mennek el, mert kicsit feleslegesnek érzem. Sajnos ezeknek a moziknak már semmi élvezeti értékük nincs, már magyar címet sem ad nekik a filmkatalógus, mert minek? De álljon itt e sor mementóként a jövőnek: amíg Steven Seagal fémjelezte film jelenik meg, én megnézem (mégha egyedül is széles e világon) és leírom, amit gondolok, és remélem, hogy lesz még olyan, amikor a csillagok száma meghaladja az 1-et. |
2019-07-27 23:26.23 |
Addig minden rendben volt, hogy 80-as évek, hidegháború, szovjetek, ufók, amerikai katonaság és ebből egy jó kis film, ám a megvalósítás valahogy középszerű lett. Nem mondanám, hogy halálra izgultam volna magam, sőt sokszor olyan volt, mint egy matiné, pedig ez több kéne legyen annál, jó kis politikával átitatott horror-scifi. Végig a Netflixes Stranger Things járt az eszemben, a szörny messziről pont úgy nézett ki...na ott például ugyanezt a miliőt sokkal jobban hozták, ezerszer hangulatosabb és izgalmasabb volt. Egynek nem rossz, de semmi olyan kiemelkedőt nem adott, ami miatt emlékeznék rá mondjuk egy hét múlva, ezért a közepes. |
2019-07-26 22:15.21 |
Első ránézésre is kevés a komment, ami moziban futott filmeknél azt is jelenti, hogy túl nagy érdeklődés nem volt rá, és ezt meg is tudom érteni. Nyár van, ilyenkor amúgy is kisebb számban látogatjuk a filmszínházakat, meg amúgy is, mi ez a cím -gondoltam-, én sem mentem el rá, jó lesz majd itthon. És hát húúúúúúú, bitang erős film lett, megemelem előtte a kalapom. A dokumentarista elbeszélés és a mégis élvezetes, hollywood-i lendület pazar kombinációját ötvözte a számomra amúgy tök ismeretlen Joe Berlinger, egy kimondottan jó Zac Efronnal és Lily Collinsszal, mert ehhez mind a ketten kellettek. Van benne jelen, jövő, múlt és nem feltétlen időrendi sorrendben, mutatják az USA-ra jellemző esküdtszékes bírósági tárgyalásokat, amelyekről én képes lennék és voltam is (Ha ölni kell pl.) önállóan filmeket megnézni, mindeközben pedig elmesélik azt ami a valóságban is megtörtént. Nincs fikció, nincs csavar, se semmi, csak történetmesélés, de véleményem szerint az elsőosztályú. A végefőcím alatt pedig, hogy még bevágtak jeleneteket az eredeti tévés anyagokból....uhhh, még realisztikusabb és még megdöbbentőbb lett az egész.
Számomra az év egyik pozitív meglepetése! |
2019-07-25 23:18.16 |
Nagyon-nagyon erős film, annyira emberi, hogy szinte már azt éreztem, nem is filmet nézek és ebben kiemelkedő szerepe van Will Smithnek. Szenzációs amit nyújtott, az apa-fiú kapcsolat tökéletes és itt még azt sem bántam, hogy abszolút pozitív lezárást kapott a film, sőt azok után, amin keresztülmentek, kimondottan örültem neki. |
2019-07-23 23:21.13 |
Húsz éves mozi, mely ez idő alatt sem kopott meg, számomra kimondottan látványos és szórakoztató. Valahol ezek a hegymászós katasztrófafilmek mind egy kaptafára készültek, megvannak bennük a szokásos sablonok, szinte már várod, hogy mikor fog megtörténni, aminek meg kell, ám Martin Campbell kiemeli az átlagból moziját, bizony ennek a filmnek semmi oka szégyenkezni még így 2019-ben sem. |
2019-07-13 15:58.04 |
10 év után újranézve ezen már a nosztalgia sem segített, hiába, a kétezres évek végén csinálta Seagal a legrosszabb mozijait (Égszakadás, Támadóerő, Piszkos lappal) és ez is oda sorolandó. Persze akkor még nem tudtuk, ami ma már sajnos igen: van még ennél is lejjebb. |
2019-05-25 22:55.29 |
Művészfilm ide, Godard oda, ez a film egy nagy rakás ....
Értelmetlen hülyeség, mert ugye a művészet szabad és mivel ezt ráhúzza a rendező a mozira, gyakorlatilag bármit eladhat nekünk.Végigszenvedtem, de körülbelül 10 perc után unalomba fulladt az egész, szegény Delon, mit vállalt ezzel a mozival. |
2019-05-06 21:25.11 |
Tavaly nyáron volt szerencsém olvasni kedvenc íróm ezen irományát, igen jó kis könyv, és hát lássuk be nem akármilyen stábbal vihették filmre. John McTiernan nem sok mozit tudhat magáénak, de köztük szinte csak kiválót, Jerry Goldsmith zenéi pedig tökéletes aláfestést adnak ennek az amúgy is remek történetnek. Antonio Banderas mondjuk vicces választás az "arab" szerepére, ha egyszer van a stábban egy Omar Sharif... de ez mit sem von le értékéből. |
2019-04-28 22:40.59 |
Jó tíz éve már, hogy először és utoljára láttam és egy remek Schwarzi mozi emléke élt bennem, amely így újranézve kicsit csorbult, de azért még bőven nézhető. Sharon Stone brutál jól néz ki, Schwazi itt még inkább "muszkliman", mint színész, ám a gondom a következő: 2019-ben az egész mozi inkább hat komikus matinénak, mint kemény akciófilmnek, s emiatt nem tudok rá jobb osztályzatot adni. |
2019-04-27 22:33.38 |
Vicces, jópofa és két óra önfeledt szórakozást ígérő mozi nem akármilyen színészekkel. |
2019-04-20 22:39.21 |
Még 40 évvel a bemutatója után is teljesen vállalható munka, bele se merek gondolni, mekkorát szólhatott ez akkoriban. Pedig nincs itt semmi különös, csak kis költségvetés és mai szemmel gyenge trükkök, viszont az a bizonyos Carpenter hangulat ezt is átjárja rendesen. |
2019-04-14 22:40.46 |
Kimondottan kellemes meglepetés Goda Krisztina filmje, az én naív fejem megint egy unalmas magyar vígjátékra számított... Persze jócskán beleköthetnék a sztoriba, ugyanis milyen szilveszteri buli az, ahol az adja az est programját, hogy egymás privát üzeneteit olvasgatjuk fel hangosan...ilyen buliba vagy ne menjünk, vagy nincs is. Másrészt pont abban az egy-két órában jön mindenkinek szépen sorjában olyan üzenet, ami kompromittáló, ugyan már... De ha ezt félreteszem, akkor ez a mozi olyan, akár egy színházi játék: egy helyszín, hét szereplő és bumm bele, ami a csövön kifér. Kicsit groteszk, nekem kicsit "woodyallenes" , kicsit vicces és közben, e másfél óra alatt emberek teljes álarca hullik a földre. Hogy most akkor ez vígjáték-e vagy inkább dráma...azt ki-ki döntse el maga. Mindenesetre a film üdítő és ahogy az első soromban is írtam: kellemes meglepetés. |
2019-04-14 20:13.51 |
A PS4-es Tomb Raider játék után úgy éreztem, illik megnézni a filmet is, de ez annyira nem ragadott magával. A mozi első 20-25 percében szinte untam magam, mikor a kastélyban harcol a robottal, aztán jönnek a rossz arcok...na mondom, hol itt a kaland, az indákon loginyászás, barlangokban kúszás-mászás, és mindaz, ami a játékban megvolt, ám szerencsére később ebből is kapunk ízelítőt, és azok a film legjobb percei. Jolie nemcsak szép, hanem dögös is, és Jorah Mormontot is érdekes volt ilyen fiatalon látni, de Simon West filmje ettől még egy átlagos, trükkökkel és látványokkal operálni kívánó kalandmozi, és ahogy mondani szokták: nem minden arany, ami fénylik. Hát itt sok minden fénylett, de nem feltétlenül pozitív értelemben...így csak közepes. |
2019-03-09 21:47.27 |
Nagyon erős mozi, egy zseniális Mads Mikkelsennel. Semmi flanc, semmi trükk, csak egy teljesen triviális történet, ami ilyen kivitelezésben igazi filmélmény, na persze nem vizuális értelemben. Ennek a filmnek lelke van, a lassúsága csak fokozza a depressziós, melankolikus hangulatot és hát ember legyen a talpán, aki ilyen helyzetben a helyes döntést hozza. Mert nézőként persze azt mondom, micsoda kicseszés a többiek részéről egy félreértés miatt kirekeszteni valakit, de ha az én lányom lenne érintett, ki tudja, én miként cselekednék. Borzasztóan nehéz, és kínos helyzet, és ezt a dánok olyan tökéletesen vitték vászonra, ahogyan csak kevesen tudják. |
2019-03-03 23:20.15 |
Mint szürke szamár a ködből, valahogy úgy tűnhetett fel az Oscar szobor közelében Peter Farelly...de megérdemelte. Humánus, szerethető és magával ragadó alkotása, Viggo és az immár két szoborral is rendelkező (!) Mahershala kirándulása az USA-n keresztül igazi filmünnep egy olyan road-movie és 60-as évek Amerika rajongónak, mint én, pláne ha egy ilyen történet van mögötte, mint a Zöld könyv. Fura belegondolni, hogy alig 50-60 éve ilyen szintű, törvény által is legitimált megkülönböztetést alkalmaztak a déli államokban , és törvény írta elő a külön szálláshelyek, külön wc-k stb meglétét, nem is fura, inkább hihetetlen. Peter Farrelly filmje road-movie és dráma is egyben, de messze nem lenne ilyen tökéletes, ha nem ismernénk meg benne mindkét szereplőt ennyire alaposan. Mindketten fantasztikusan jók, Viggo pazarul hozza az olasz akcentust, hát igen, ilyen egy kiváló mozi, ahol szinte minden, ha nem MINDEN stimmel. |
2019-03-03 09:26.06 |
Irwin Allen társrendezőként beírta magát a "filmtörténelembe" a Pokoli toronnyal, még ma is teljesen élvezhető katasztrófafilm nagy sztárokkal és egy rivalizálás történetével a két férfi főszereplő között, ami a mozin abszolút nem érezhető.
Ez a mozi még jóval előtte készült, és abszolút érezhető rajta az amerikai filmgyártásra ekkor (is) jellemző flegmaság, felsőbbrendűség, az egyfajta "mi vagyunk a Föld legokosabbjai és megmentői" és persze a mozi végére kiderül, hogy minden tudós elme hülyeségeket beszélt, és a szintén tudós tengeralattjáró parancsnok elmélete a nyerő, amit egyébként nem is pont akkor hajtottak végre, mikor kellett volna..mégis sikeresnek bizonyult. Na ennyit a cinizmusomról: merthogy a film tetszett, és nem is az izgalmas és fordulatos sztori miatt, hanem a kellemesen vicces víz alatti jelenetek és trükkök miatt, melyek akkor bizonyosan újnak és fantasztikusnak hatottak, mára viszont ... tudjátok. A tengeralattjáró -mikor kívülről mutatják- mindig ugyanazt a pár métert teszi meg, ugyanolyan szögben, és a Marianna árok mélyén is vannak szép színes növények, ponty és olyan világos van, hogy nem is szükséges semmi reflektor, hogy az óceán mélyén fekvő telefonkábelt megtalálják, további egy óriáspolip olyan könnyedén rácuppan a hajó orrára, mintha az csak egy kis hal lenne... De komolyan mondom, hogy ettől csak még szórakoztatóbb lett a mozi, kicsit infantilis mégis szerethető. |
2019-02-25 22:53.41 |
Jézusom, és ezt én képes voltam még egyszer megnézni??? Na persze nem emlékeztem semmire, és ugyanolyan szar volt, mint annak idején lehetett. Unalmas, értelmetlen, és tulajdonképpen teljesen hiábavaló mozi...így mai fejjel simán visszapontozom egy csillagra. Szerencséje, hogy nincs nulla... |
2019-02-10 00:00.32 |
Három nagy névnek örvendő színész, egy forgatókönyviróból direktorrá előlépő Steven Knight...és a mozi legértékelhetőbb része a táj és a mauritiusi hangulat. Merthogy a film egyébként egy kalap szar, úgy ahogy van, ám engem ez a világítótornyos, rumbáros, hangulatos halászfalucska annyira megvett magának, hogy ezért képes voltam egy csillaggal emelni az osztályzatot. Amúgy egyébként az ötletben, amiről a mozi szólni akart, van fantázia, és tök jó dráma kerekedhetett volna belőle, és persze oké, lépést kell tartani a világgal, de beleírni ezt a baromságot, hogy a kisgyerek játssza a cápás játékát... minek????
A Vihar előtt nem lett jó, és az igazán szomorú az egészben, hogy Matthew viszont újfent kitett magáért, tök jól hozza a szerepét, csakhát ez kábé olyan, mintha az idei Haladásba eljönne vendégszerepelni mondjuk Messi: rúg pár gólt, de a csapat attól még kiesik. |
2019-02-03 21:42.39 |
Totál felesleges film, ami ráadásul nem is vicces és vígjáték viszonylatban érthetetlenül hosszú. Mila Kunis szép, de ez kevés ahhoz, hogy nézhető legyen és a budapesti helyszínek sem tudnak annyit dobni rajta, hogy az csillagokban mérhető legyen. Gyorsan rákerestem... a 40 milliós büdzsét éppenhogy kitermelte, hát asszem Susanna Fogeltől sem fogunk több mozifilmet látni.
Ha kémfilmre vágyunk némi humorral, inkább keressük elő a hasonló című James Bond sztorit, Roger Moore pár aranyköpésében több a humor, mint itt az egészben. |
2019-01-27 22:06.04 |
Nagy meglepetés a mozi, teljesen tudatlanul indultam neki és valamiféle gengsztermozira számítottam, még az eleje is olyan volt, mint a Nagymenők, bemutatja a gyerekkort, aztán jön a lényeg. Na itt is így volt, csak egészen más sztorival és ez annyira jól sült el, ahogyan csak nagy ritkán. Micsoda stáblista, és a legjobb az egészben, hogy senki sem FŐszereplő, de mindenki zseniális a maga szerepében és idejében, amit ebből a filmből kap. Jól felépített, alapos, de mégsem vontatott vagy unalmas mozi, mely egyszerre dráma, valamint "tárgyalótermi" sztori is, amit én különösen kedvelek a hollywood-i produkciók világából. |