Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Nyughatatlan özvegyek - Film4, 22:40 |
Constantine, a démonvadász - Film+, 23:00 |
Túszjátszma - Film Café, 23:00 |
A szomorúság háromszöge - Paramount Network, 23:20 |
Jack Irish - A piros könyv - Galaxy4, 23:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Ostromlott |
Letitia Wright |
2008-04-24 20:01.02 |
Nagyon szívesen, nincs mit. |
2008-04-24 18:08.52 |
Ajánlom még a Hatchetet (hozzánk is lassan megérkezik)!
Amúgy idén jön a második és harmadik rész is, szóval... |
2008-04-23 21:05.35 |
Hát, így a trailer alapján ígéretesebbnek (meg popcornosabbnak) tűnik, mint a Hulk...aztán majd meglátjuk mi lett belőle... |
2008-04-23 20:01.42 |
Nem tudom miért de valahogy ezt is meg tudom nézni sokadszorra is, valami van benne, ami mindig le tud ültetni a képernyő elé. A film kb. a horror folytatások színvonalát hozza: ugyanaz a sztori mint az első résznél, csak többen halnak meg, és véresebben. A cápa sajnos egy szörnnyé degradálódott az első rész "tengeristenéből" és talán túl korán dugják az ember orra elé, hogy ha nem emlékezne, akkor tudja hogyan is néz ki, félelmének tárgya, de ez valahogy nem zavar. Nincs benne tizedannyi erő sem mint Spielbergnél, de attól még egy gyilkos marad és ez legalább nem változott meg.
Azért az csúnya baki volt, amikor a cápa szájában kilátszik a hidraulika... |
2008-04-23 19:53.13 |
Lumpenproli:
a Demonoidon fent van...regelsz egyet és már szedheted is... |
2008-04-23 19:41.47 |
Nagy mazochista vagy te Szamuráj, ha ilyen filmeket megnézel, vagy csak simán unatkozol? |
2008-04-23 19:03.29 |
Amúgy nagyon vártam, hogy idén jönnek Bp-re is, de úgy látszik Románia vonzóbb volt. |
2008-04-23 19:02.40 |
Szerintem a Metallica valahol az ...And justice for all után nagyon mellélépett. A Black Album már inkább egy kevert hangulatú, de inkább hard rock, mint heavy metal (ami nem jelenti azt, hogy rossz, sőt!). A 90'-es évek közepétől nem találták az igazi énjüket, próbálták a kínálatot a kereslethez igazítani, amiből az lett ami. Személy szerint én örülök, hogy Newsted kilépett, Robbal valahogy a régi időket (értsd: 90 előtt) idézik hangulatban, játékban mindenben...fantasztikus őket ilyen kedvel játszani látni.
Számomra egy probléma van csak: Lars egyszerűen nem bírja már az iramot és ez sokszor kihallatszik (van, hogy nem is dupláz, pedig azért valljuk az adja a számok egyik ütőerejét!). Hallgassátok meg Lombardóval a Battery-t és megértitek! Az új albumot pedig már piszkosul várom, az új szám(ok) nagyon tetszenek, ezek tényleg a Kill és Ride idejét idézik! http://www.youtube.com/watch?v=hry7aya4SBw |
2008-04-23 13:17.35 |
Szép gondolatok! Érdekes, hogy még két azonos véleményt nem nagyon olvastam a filmmel kapcsolatban, valahogy mindenkinek mást ad...de ettől lesz érdekes: ki mit lát benne, mely dolgot érzi benne, hogy hozzászól... |
2008-04-22 21:24.44 |
Jó éjszakát! |
2008-04-22 21:01.21 |
Köszönet! A Miller-trailert nézted? (A topikjában linkeltem) |
2008-04-22 20:35.50 |
A filmművészetben vannak ún. botrányfilmek, képsoraikkal sokkolnak vagy felháborodást váltanak ki (lásd Cannibal Holocaust, Salo, Aftermatch, Int he realm of senses, Last house on the left stb.).Gaspar Noé alkotását is bélyegezték botrányfilmnek, Cannes-ban kivonult a nézők fele, sokan nem bírták végignézni stb., azonban ez a film amellett, hogy céltudatosan és rejtett eszközökkel sokkol, bravúros mintapéldája egy mesterremeknek nagyon sok tekintetben. A filmet eredetileg vígjátéknak szánták, aztán belépett a Vincent Cassel-Monica Belucci pár, hoztak némi pénzt és az egész más irányt vett.
A sztori az utóbbi idők francia filmjeihez mérten egyszerű, ismét a megvalósítás ad bravúrokat és csodálni való példákat. A történet visszafelé játszódik (ez a Memento óta nem újdonság), viszont teszi ezt úgy, hogy közben nem lop a két évvel előbbi elődtől. Olyan az egész film, mintha egy örvény közepéből haladnánk visszafele, 12 részletben, mintha csak Vincent Cassel avagy a barátja tenné fel a kérdést: hogyan jutottunk ideáig (a férfi meggyilkolásáig)? Az örvényből haladunk visszafelé, egyben a Pokoltól távolodunk valami tisztább világ (Mennyország?) felé, amikor még rendben volt minden. A film egész világa ezt az örvénylő „visszafelét” mutatja be: a kamerakezelés és vágás valami briliáns (jómagam nagy híve vagyok a minél kevesebb vágással és szabadabb kamerakezeléssel dolgozó filmeseknek), a nézőt egyfajta tanúként ragadja magával a rendező végig a filmen és mutat meg mindent. Noé nagyon jól játszik a sötét színekkel: vörös, fekete, különösen a b*ziklub megjelenítése tetszett: milyen lehet a férfiak pokla, ha nem ilyen? („Természetesen” a rendező nem akarta, hogy homofóbnak kiáltsák ki, ezért leforgatott egy néhány másodperces pluszt, amin ő látható a Réctumban, amint recskázik.). Ahogy halad előre (hátra) a film, úgy lesz a hangulat is nyugodtabb, enyhébb, a kamera is lelassul, megnyugszik. Mint mondtam, a néző itt egy „tanú”, aki viszont ugyanúgy átél mindent a két főszereplővel. Vincent Cassel és Monica Bellucci szerepeltetése főnyeremény, mindketten remekek. Monica B. egyfajta ideállá vált: ő testesíti meg a Nőt. A ruha, amit a partin visel, szinte semmi, ahogy Jo Prestia az aluljáróban falhoz löki: mintha semmi nem lenne rajta. A rajta elkövetett brutalitás pedig a női nemen ejtett kollektív erőszak. Jómagam ettől a jelenettől féltem a legjobban: én láttam már megrázó erejű filmet, de ez ismét a padlóra küldött. Egyszerűen szörnyű látni, mit képes egy ember tenni az embertársával (mindamellett úgy érzem, hogy szükség van erre a jelenetre – Noé kamerája [egyben a néző] az erőszakot élesben, vágás nélkül nézi végig, mintha csak vádolná a nézőt: ez történik egy nővel, ez az a szörnyűség, aminek az emlékével együtt kell élnie, nézd csak végig!), döbbenet. A filmnek nem volt forgatókönyve, Noé egy 3 oldalas piszkozaton dolgozott, a szövegek nagy része improvizált volt (Cassel el is rontja egy jelenetben: Vincentként mutatkozik be, majd gyorsan javítja Marcusra) és ez néha meg is látszik (pl.: metrós jelenet). Ám vitathatatlanul a film legszebb jelenete a reggeli ébredés a maga tisztaságával, meztelenségével mennybeli világával: két ember tiszta szeretete sugárzik át, amit látszólag semmi nem ronthat el. Csak egyvalami: az idő. Ugyanis a film végső perceiben bár eljut a régi idillig, de ez már nem jöhet el többet, az idő ugyanis mindent elrontott. Alex kómában (gyermeke él-e még?), Marcus és Pierre valószínűleg börtönbe mennek (ott pedig nincs gumi, AIDS-es leszel!). Hogy erőszakellenes-e? Biztos (Pierre másik férfit öl meg). Hogy sokkolni akar? Igen (nem csak vizuálisan, de egyéb eszközökkel is: az első 30 perc tartalmaz egy alig hallható 28 Hz-es zörejt, ami az embernél émelygést, szédülést, zavartságot okoz, a kamera már csak hab a tortán). Hogy mi lehet az üzenete? Azt már nehezebb lenne megfogni. Vigyázzunk egymásra, mert egy boldogsággal teli pillanatot gyorsan a fájdalom válthat fel. |
2008-04-22 14:53.28 |
[link] |
2008-04-22 14:45.02 |
Itt tárgyalgatunk Anrennel rajta:
[link] |
2008-04-22 14:32.57 |
A Frank Miller-filmről tudsz, ugye? |
2008-04-22 14:29.34 |
Na, az öreg rákapott a dolog ízére:
[link] |
2008-04-22 14:26.13 |
Aztán nehogy elrontsd a gyomrod! :) |
2008-04-22 14:23.36 |
Kérlek, íme a linkek:
[link] [link] [link] |
2008-04-22 14:08.43 |
Nincs mit, ha esetleg keresnél valamit szólj és utánanézek! |
2008-04-22 13:54.33 |
Idén mutatják be: a sztori szerint a viking uralom időszakában Kainan (Caviezel) egy másik világ szülötte a Földre kerül és magával hoz egy szörnyet is Moorwent. Kainan ötvözve az ő fegyvereit a vikingekével, egy szövetség élén a szörny ellen indul.
Ha végignézed a szereplőket, látszik, hogy a Beowulf-mondakörhöz csatlakoznak. Engem érdekel, bár a trailer sokat nem ad... IMDB: [link] Trailer (csak teaser): http://www.youtube.com/watch?v=7wn3fVBlGxo |
2008-04-22 13:31.51 |
Sajna még "normális" feldolgozás nem született belőle, pedig talán megérdemelné.
Viszont így kíváncsian várom az Outlandert (James Caviezel-lel), ami eredetileg Beowulf-mozi lett volna, csak hát Zemeckis áthúzott minden számítást, így a sztorit kicsit átírták. Viszont eredeti viking nyelven fognak csacsogni, szóval érdekesnek tűnik... |
2008-04-22 13:18.53 |
Szép összefoglalás, gratula! Szépen megfogtad a magját a filmnek, csak feltennék egy költői kérdést: nem lett volna jobb élő szereplőkkel készíteni? |
2008-04-22 11:20.56 |
Persze én is kíváncsi vagyok, csak a trailer éppen nem győzött meg... |
2008-04-22 09:38.55 |
És persze még ott vannak Morricone dallamai az Untouchables-ből...háthát... |
2008-04-21 23:00.18 |
Frank Miller a Sin City sikere után rendezésre adta a fejét: ismét képregény-adaptációt készít immáron Will Eisner The Spirit c. comicját viszi vászonra. Íme a trailer:
[link] A trailer meglehetősen a Sin City képi világára hajaz, ez még nem is lenne baj, csakhogy emellett eléggé bugyuta. Na majd meglátjuk januárban. Bemutató: 2009. január 16. |
2008-04-21 14:59.22 |
Nincs mit, örülök, hogy segíhettem... |
2008-04-21 14:57.02 |
Van még, nekem is a Jézuska hozta:
[link] |
2008-04-21 14:47.45 |
Neked is! |
2008-04-21 14:44.52 |
Igen, meg is van duplalemezes extra változatban. |
2008-04-21 14:44.30 |
"Nagyon tetszett", a maga adatlapján fogok hamarosan nyilatkozni. |