Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Nyughatatlan özvegyek - Film4, 22:40 |
Constantine, a démonvadász - Film+, 23:00 |
Kész katasztrófa - RTL Három, 23:00 |
Túszjátszma - Film Café, 23:00 |
A szomorúság háromszöge - Paramount Network, 23:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Gru 4. |
Olivia Rodrigo |
2008-02-28 21:22.49 |
Stardust |
2008-02-28 21:22.04 |
És még egyszer elnézést! Többet nem fordul elő! |
2008-02-28 21:21.28 |
Na jó, és elnézést a tiszteletlen húzásért:
Hatchet: [link] Itt is reklámoztam már, kértem is, hogy kerüljön be az adatbázisba, de még nem hallgattak meg imáim. A film egyébként NC-17-es besorolást kapott az USA-ban (horrorból ez ritka!), így ott csak vágva került bemutatásra, DVD-n viszont megjelent vágatlanul és iszonyatosan nagy mészárlás folyik benne. Akit érdekel egy oldschool mészárlás kevés sztorival, sok vérrel és belezéssel, az keressen rá, mert megéri! |
2008-02-28 21:18.06 |
Nem...de lehet, hogy egy kicsit sportszerűtlen dolog volt, ezt megkérdezni.
Segítség: a film 2006-os, nálunk azonban nem nagyon propagálták... |
2008-02-28 21:13.50 |
The last samurai |
2008-02-28 21:12.14 |
Most valami nehezebb:
Ben, Marybeth, Victor |
2008-02-28 21:11.05 |
Grat! |
2008-02-28 21:09.44 |
Seth, Veronica, Stathis |
2008-02-28 21:04.52 |
The Addams Family |
2008-02-28 19:18.47 |
Aztán elkezdtem gondolkodni: nálunk PAL rendszer van, ahhoz a filmet 4%-kal fel kell gyorsítani, amivel a szalag jelen esetben 6-7 perccel rövidebb lesz. Így lehet, hogy nem vágták meg, de amúgy készülök megnézni én is. |
2008-02-28 09:27.58 |
Ráadásul sanszos, hogy vágottan jön... |
2008-02-28 09:08.57 |
Alien vs Predator The Great Battle:
[link] Alien vs Predator Deleted Scene: [link] |
2008-02-26 21:51.02 |
Az az igazság, hogy a film megvalósításával nem volt bajom, sőt. Smith remekelt, New York döbbenetesen üres, a magány szörnyű, az effektek meg elmentek.
Egyszerűen úgy éreztem, hogy nem sikerült többet adnia a szokásos magány-filmeknél. Vártam volna valami katartikus eseményt, valami robbanásszerű változást, ehhez képest egy egyszerű, már-már sablonos végkifejletet kapunk. Minden tiszteletem a készítőké, de ez számomra csak 3*. |
2008-02-26 21:38.12 |
Jelentem, a film elérte az IMDB-n az előkelő 92. helyet, a legrosszabb filmek között. |
2008-02-26 15:25.43 |
Az Aliené rosszabb: jön egy rovarszerű lény, ami a fejedre tapad, ledug egy csövet a torkodon a gyomrodba (fuldoklás), kómába esel, felébredsz és iszonyú kínok között meghalsz, miközben egy szörny szakítja fel a mellkasod, töri ki a bordáid és az utolsó kép, amire emlékszel, a kiforduló gyomrod, beleid meg a tüdőd maradékai...
A Predator meg jön és fejbelő. :) |
2008-02-26 15:14.31 |
Számomra az olyan, aki ösztönből teszi, de persze mindkettő mellett jól lehet érvelni.
Pl.: a Ragagozó nem támad fegyvertelen emberre, az Alien mindenkit elkap. Felesleges ezen "vitázni", mert mosolyogató eredménye lenne. Nekem az ösztönlény félelmetesebb, kiszámíthatatlanabb. |
2008-02-26 14:40.53 |
Kíváncsi leszek az új részre is: Christian Bale, mint John Connor...az érdekes lesz. Meg aztán rebesgetik még Josh Brolint is.
Én csak a rendezőtől tartok (McG), nem tűnik túl bizatónak... |
2008-02-26 14:39.08 |
Szerintem nem érdemes összehasonlítani a Predatort az Aliennel, mindamellett számomra mindkét lény valahol az emberi teljesség két útjának (vég)állomásai. Az Alien egy ösztönlény, nincsenek érzelmei, nem törődik mással csak saját fajának fentartásával. Hierarchikus rendszerben él (méghozzá matriarchátusban) és ennek minden mást, még a saját létét is alárendeli. A Ragadozó viszont egy jól szervezett, kulturálisan és technikailag magas szinten álló társas lény. Bár szórakozásból vadászik, mindezt egy szabályrendszer alapján teszi, melyben a legfontosabb erény a tisztesség. [Szerintem az emberiség valahol a kettő között botorkál és hol ez, hol az a jelleg erősödik fel.]
Tény, hogy egy Ragadozó-féle "találkozás" ijesztőbbnek hat, számomra mégis az Alienek tűnnek veszélyesebbnek. Emellett ők sokkal komplexebbek is: Giger belevitte a lény kidolgozásánál a saját perverz képi világát [csak keress rá a kuglin Erotomechanics címen]: a szörny fejének, nyelvének fallikus szimbólumai, a facehugger támadása, ami felér egy nemi erőszakkal, a lény felépítésében a fém-szövet összemosódása, de említhetném az idegen űrhajót, amit szintén Giger tervei alapján készítettek és annak is van egyfajta anyai méh-jellege [csak nézd a folyosót, ahol haladnak befele és rögtön meglátszik a hasonlóság]... A két lényt lehet még boncolgatni, csak most röviden ennyi. |
2008-02-26 09:34.17 |
Tulajdonképpen egyetértek veled az operatőri-rendezői munkával kapcsolatban. Én is azt szeretem a legjobban, ha minél kevesebb vágással készül egy film, mert attól lesz személyesebb, emberközelibb a megközelítés. Ebben az egyik kedvencem Zsigmond Vilmos munkája: a Hiúságok máglyájának első kb. 5 percét szinte egy felvétel adta ki (van benne 1 v. 2 vágás, de annyira jól van elrejtve, hogy nem lehet észrevenni, Zsigmond úr pedig nem hajlandó elárulni).
Én is várom azt az időt, amikor minimális vágás mellett tudnak összehozni 5*-os munkákat, csak azért valljuk be: minél kevesebb vágás - annál nehezebb jól és főleg hibátlanul elkészíteni a filmet. |
2008-02-22 15:19.18 |
Valaki esetleg látta már a folytatást:
Cidade dos Homens - Az emberek városa ? [link] |
2008-02-20 20:39.15 |
Szép, gratula!
Majd ha a Ködöt láttad, arra is kíváncsi leszek ám! |
2008-02-20 19:09.18 |
Én inkább azt mondanám, hogy nagyon jól megfogták a velejét egy Rambo-filmnek és erre nagyon jó bizonyíték a negyedik epizód! |
2008-02-20 08:56.49 |
Valamit elfelejtettem:
nem tudom, hogy Slyt mi ihlette meg a történet kapcsán, de a sztori totál megegyezik a Nagy Durranás 2. részének sztorijával; csak nézzétek össze: amit ott Abrahams-Proft-Sheen összemarhul az az esszenciája a Rambo-vonalnak. |
2008-02-19 21:02.14 |
Azért valljuk be, Rambo-filmek veleje az első részbe volt belesűrítve. Az Első Vér bizony érzékeny pontra tapintott és vietnámi veteránok százai érezhették magukénak a társadalomba való visszailleszkedéssel birkózó katona tragédiáját. Nem egy dokumentumfilm szól arról, hogyan ölték ki az embert a vietnámi háborúban eltöltött időszakban a katonákból és hogy utána képtelenek voltak ismét a társadalom tagjaként, szocializáltan élni.
Aztán a producerek rájöttek, hogy a sztori akár akciófilmként is jól hasznosítható, szóval az áldozat-Rambo-ból akcióhős-Rambo-t faragtak. Most elkészült a legújabb és egyben legutolsó Rambo-film Sly-jal, aki valljuk be rohadt jól tartja magát. Most magára vállalta a társírói, rendezői, sőt seregnyi más emberke mellett a produceri feladatokat is… ez meg is látszik rajta. Szegény olyan álmos szemekkel játsza végig ezt a 75 percet (a maradék 15 perc a stáblista!), hogy azt hittem bármelyik pillanatban elaludhat. A sztoriról sok mindent nem érdemes/kell elárulni, olyan egyenes és sablonos, hogy ennél akár egy kezdő forgatókönyvíró is több csavarral teli munkát tudott volna összehozni. De Sly talán úgy gondolta: valamit valamiért: egyszerű a sztori? Legyen brutális a film! És lőn a film brutális. Az biztos, hogy ilyen jeleneteket régen láttam már filmkockákon: van itt egy sajátos oroszrulett, leszakadó végtagok, toroktépés…Sly véres kedvében, és ezzel maximálisan kielégítette a filmtől várható reményeket. Hogy miért a 4 csillag? Mert néhol már nagyon öncélúan hat az emberi testrészek szakadása, illetve a szadista halálnemek grafikus megjelenítése. Szóval jó szórakozás, amolyan egyszerű iparosmunka sok vérrel, de hogy nem a legjobb Rambo-film az biztos. |
2008-02-19 18:53.27 |
Bocs, az egy kicsit elhamarkodott vélemény volt, meg inkább a nosztalgia szólott belőlem. Kisebb koromban inkább az akciókat szerettem, abból meg inkább ebben volt több.
A film egy szokásos B-mozi: átlagos színészek, viszont nézhetőek az effektek és természetesen a jó győz. Stuart Gordon mozija (Robotjox - csak az első rész) messze fölötte van ennek, de ha éppen nincs más dolga az embernek megnézheti ezt is, nekem meg egy kis nosztalgia volt, ráadásul napjainkban sincs túl sok ehhez hasonlítható robotos film. Én azért remélem, hogy a Transformers sikere után ezeket is előveszik majd (a hozzáértő kezek). |
2008-02-18 20:43.21 |
LEHETSÉGES SPOILEREK!
Hónapok óta vártam már a mai délutánt. Azokból a kis videókból, előzetesekből, amik már nyár óta fent keringenek az interneten, mindenki nagy durranást várt: fiatalok-New York-szörny-pusztítás és mindezt egy kézikamera lencséjén keresztül. A felállás nem új: valahol a Mondo-filmekkel kezdődött és a Cannibal Holocausttal folytatódott, ám itt a fő szempont még a sokkolás és nem az ijesztgetés volt (bár ennek a funkciónak maximálisan megfeleltek). Aztán sokáig hallgatás, míg végül 1998-ban fiatalok felvetették a lehetőségét ezen áldokumentarista filmkészítés felélesztésének és mintegy 60000 dollárból meg is született a Blair Witch Project, ami 250 milliós bevételével bizony óriási meglepetést okozott. A filmben nem voltak látványos effektek, nagy színészek, tömérdek vér, mégis a benne felhalmozódó feszültséggel sok emberre hozta rá a frászt (jómagam is ebbe a táborba tartozom/tartoztam). A film nem tett mást, mint a nézőre hagyta a munka nagy részét: sok mindent nem látunk, csak hallunk, észlelünk és ahogy Szamuráj szokta mondogatni, az agyunk ezen hézagokat kitöltve, óriási borzalmakat tud teremteni. A Cloverfield valahol más tészta. A főszereplők itt is halottak (ezt a film elején tudatosítják bennünk), az eszköz pedig szintén egy kézikamera. A történet szerint Rob Japánba utazása előtt bátyja, Jason, annak barátnője Lily és a többi haver egy búcsúbulit szerveznek neki. A kamerát az egyik haver Hud kezeli. A buli jól indul, ám Rob összeveszik korábbi barátnőjével, Beth-tel (akivel éppen, hogy rendezni akarta viszonyát) és a leányzó elviharzik; majd pedig jön a szörny, a káosz, Beth pedig egy még épphogy el tudja mondani telefonon keresztül, hogy megsebesülten fekszik a városrész közepén fekvő lakásán. Rob és barátai elindulnak, hogy megmentsék a lányt, a szörny pedig csak sétafikál és pusztít…érdekes ötlet volt viszont a paraziták beemelése, mert akár több hangsúlyt is kaphattak volna: akár láthattuk volna a fertőzésük teljes végeredményét. Szerintem ebben áll a film egyik görcse: egyértelmű volt, hogy a szörnyet a kamera elé kell tolni (ez meg is történik) [nagyköltségvetésű film lévén], azonban ezzel a Blair Witch egyik pillérét ki is lőtték (ne mutass sokat), de azt se akarták, hogy túl magas besorolást kapjon a film, szóval, ilyen jut is, marad is elven láthatunk pár vadabb dolgot [„kórházas” rész], de ez nem mindig kielégítő az átlagnézőnek, aki ezért dörmög. A film hátterében nagyrészt a 9/11-es félelem áll. Másrészt maga a hely sem véleltlen: New York mindig is Amerika kapuja volt, így, ha a kaput döngeti és az beszakad, akkor az ellenség már belül van. A film nagyobbrészt azt adta amire vártam: egy feszültséggel teli katasztrófafilmet. A színészek jók, a fényképezés is, csakúgy mint a vágás, az effektek pedig brilliánsak. Amivel nekem bajom volt az a forgatókönyv: nem árulok el nagy titkot, hogy halnak meg barátok, testvérek, s bizony ilyenkor nem mindig érezhető a tragédia. Emellett, amit még hibának éreztem, hogy a szörnyet gyakorlatilag órákon keresztül lövik-bombázzák és az nem nagyon akart megsebesülni. A helikopterbaleset is hagyott némi kérdőjelet, csakúgy, mint utána a srác halála. Kiemelném viszont a kedvenc jelenetem: mikor a félig összedőlt toronyházból másznak vissza a lánnyal és meglátják a szörnyet, amint épp feléjük tart, közben meg a vadászgépek repkednek mindenfele. A toronyházas jelenet talán a legfeszültségteljesebb az egész filmben. Összességében 5/4*, mert nekem tényleg azt adta, amire vártam: fps monster-múvi, ahol nem találják ki az amcsik, hogy atommal szétbombázzák és vége vagy megfogják stb. Nekem az alaphelyzet spontanitása volt félelmetes: egyik pillanatról a másikra egy óriási valami rátör a városra és mindaz, amit előtte szilárdnak, biztosnak, erősnek és megdönthetetlennek hittél, egyszerre összeomlik és tudod, hogy innentől semmi sem lesz olyan mint régen volt. Ahogy jöttem haza, arra gondoltam: mi lenne, ha itt is felbukkanna, hát beleborzongtam. A szörny eredete illetve, hogy mi is lesz vele, nem derül ki, ezt talán ránk vagy a jövőben rejlő lehetőségekben hagyták. De talán majd a sequelből kiderül más is! |
2008-02-11 13:45.42 |
Két éve közdött a csontvelőrákkal, és úgy tűnik, hog y a betegség győzött (még nem erősítették meg). Nyugodjon békében! |
2008-02-09 07:01.49 |
Előadó: George Thorogood and The Destroyers
Cím: Bad to the bone |
2008-02-05 15:41.19 |
Szerintem nálunk már nem nagyon. Amerikában a DVD-t márciusra ígérik, szerintem nálunk is ez fog befutni (bár én is reménykedem).
A mumus tényleg piszokjó kis novella, nem értem, hogy miért nem csaptak még le rá. Nincs tele vérrel viszont olyan hangulata van (King nagyon ért ahhoz, hogy akár felnőttekből is "gyereket varázsoljon" és ez kitűnően működik nála - lásd még Azt.) |
2008-02-02 23:35.40 |
Bocs, hogy nem válaszoltam, de nem voltam a közelben.
Hát a film befejezése tényleg konkrétabb, kerekebb, de nem szabad azt elárulni. Hidd el, úgy lesz az igazi a hatás. A bemutatóról: hát, hogy nálunk bemutatják-e az kérdéses, de sok helyen (hollandok, franciák, spanyolok stb.) még ezután lesz a bemutató, szóval nem kell megijedni, esély még van rá. Bár szerintem hamarabb kiadják az USÁban DVD-n, mint nálunk bemutatnák a moziban (pedig én is mennék). |