Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Twisters - Végzetes vihar - HBO, 07:45 |
A csúf igazság - RTL, 15:45 |
Ismeretlen férfi - AXN, 18:30 |
Káprázatos holdvilág - DUNA TV, 19:46 |
Twisters - Végzetes vihar - HBO, 21:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Rémségek háza (1991) - Vélemények |
A vad robot - Vélemények |
F mint foci - Avagy vélemények a bajnokságokról |
- Filmes Sámánok Rendje - |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A boncolás |
Nicolas Roeg |
2007-12-14 00:23.12 |
Victor Crowley-ét nagyon szívesen... |
2007-12-14 00:02.56 |
Hát nem tudom, hogy pontosan mire is számítottál:a film címe "A passió" - tehát a hangsúly nem Jézus születésén, gyerekkorán, hanem a szenvedésének történetén van.
Ezt a filmet - talán témájától fogva - nem szabad a többi, naturalitást eszközként használó filmhez hasonlítani, ahol pusztán az a cél, hogy minél brutálisabb képsorokat vigyenek filmre. Lehet Gibson filmjét hatásvadásznak nevezni, ám az biztos, hogy igyekezett nem átlépni a határokat, ami jórészt sikerült is neki. Megmondom őszintén, hogy eddig 2× láttam filmet: egyszer moziban és egyszer DVD-n. Rám nagy hatással volt, és ebből kifolyólag nem tudom csak úgy leemelni a polcról és megnézni egy nehéz nap után. Tény, hogy a rendező érzékeny témához nyúlt, és meglehetősen erős képsorokkal dolgozik és ezzel gyakorlatilag a mai közönséget "szolgálja ki". Amíg korábban Krisztus halálát meglehetősen leplezetten és magasztosan ábrázolták, Gibson most a naturalizmust kovácsolta a fennköltséghez és így még drámaibbá és talán "még emberibbé" tette Jézus karakterét, még ha az utolsó képsorokkal ezt pont meg is cáfolta. Gibson ezzel a filmjével elérte, amit akart: nagy tömegekre hatni. Ez mondjuk az Apocalyptoról nem mondható el, de az már más tészta. |
2007-12-12 13:12.45 |
Ez jó mulatság, férfimunka volt!
A filmet meg lehet venni a Legendák klubja sorozatban (nekem is úgy van meg) [link] Mondjuk, most nem rendelhető, de boltokban én még szoktam látni. |
2007-12-12 13:08.40 |
Csak azért haragudtam egy kicsit (egyébként nagyon), hogy a Magyarországon megjelent verzió vágott volt (legalábbis amivel én találkoztam), szóval ha tehetitek keressetek egy külföldi versiont, mert érdekes új dolgokra bukkanhattok! |
2007-12-12 12:58.20 |
Részben egyet értek, de nekem speciel tetszett Robert Englund alakítása, mint a film egyetlen értékelhető momentuma, de hát Hooperre már keresztet lehet vetni... |
2007-12-10 14:33.23 |
A könyvet (sajnos) nem olvastam, bár én úgy hallottam, hogy jó, a film mégis nagyon gyenge. |
2007-12-10 13:49.42 |
Nem akarok piszkálódni, de ezt a filmet eddig sem és ezután se fogják szinkronosan adni, ugyanis az "eredeti nyelv" az egyik erősség. |
2007-12-09 21:54.54 |
Na ezt csak kivételesen erős idegzetűeknek!
[link] Én szóltam! |
2007-12-09 21:53.14 |
A film teljesen olyan, mint a kisregény, szinte az elsőtől az utolsó lapig azt vitte filmre Darabont és így is győzött. Az atmoszféra tökéletes, a szereplők nagyon jók, kivéve Thomas Janet, merthogy így kinézetre tökéletes, de mint színész szerintem nem nagyon tud mit kezdeni a szerepével, sokszor furcsán és meglehetősen gyengén alakít. Nem úgy, mint Marcia Gay Harden! Ő abszolúte tökéletes, mintha róla mintázták volna Mrs. Carmody szerepét, nagyon tetszett a játéka! A trükkök nagyon jók és mint King általábon, a jó öreg Frank Darabont most is kevés vérrel, gore-ral dolgozik, de ahol kell, ott bizony megfelelő mennyiségben adagol.
A hangsúly az elemi félelmen van és ez nagyon jól működik. A köd súlyos, hatalmas és óriási hatású, nem csak egy ócska pamacs, amit arra fújt a szél. Nos a vége a (kis)regényhez képest is megfelelően tud hatni, de ennek sajnos szerintem élét veszi Thomas Jane, talán ő az egyetlen negatív pontja a filmnek és csak ezért adtam rá 4*-ot, mert bizony a(z egyik) főszereplőnek kellett volna tisztességesen játszania. |
2007-12-09 18:50.48 |
Nem a plusz jelenetért, mert megvan DVDn a rendezői, hanem, hogy magát a filmet moziban tudjam megnézni. |
2007-12-09 18:47.26 |
Vagy egy hűséges rokonnal elbandukolsz a moziba és megnézed ott.
Egyébként én nagyon sajnáltam, hogy 2003-ban, mikor kijött az Alien rendezői változata, nálunk nem adták moziban (nem úgy, mint a tengeren túlon). |
2007-12-08 17:32.14 |
Pont, hogy a Kill Bill első része volt az, ami némileg elütött Tarantino stílusától, hisz ha megnézed a másik 3 filmjét (Kutyaszorítóban, Ponyvaregény, Jackie Brown) mindegyik a szövegekre épít, és ha van is benne erőszak, az nem pörgős ackiójelenetek formájában nyilvánul meg. Ha ezt a Tarantinot szereted, akkor nem értem miben csalódtál. - |
2007-12-08 17:29.46 |
Fasza kis laza akcióvígjáték. Clive Owennek hihetetlenül jól áll ez a laza hős figura, kb. a Sin City-beli figuráját hozza, hozzáadva egy jó nagy adag répát és humort. Paul Giamatti az utóbbi időben egyre nagyobb meglepetéseket okoz, és most is tökéletes volt a szerepére. Monica Bellucci egyszerűen csodálatos, hihetetlen prostinak és még jobb anyának...egyszerűen ez a hölgy minél idősebb, annál szebb és abszolúte kenterbe veri a mai fiatalságot...mamma mia! A zene, a hangulat, az akciók pörgősek, izgalmasak; csak annyi baj van vele, hogy itt-ott abszurd túlzásokba estek, amiket nem kellett volna, de még belefér. Nekem tetszett a Crank is, és talán ez egy paraszthajszállal győzött. Ajánlott megnézni. |
2007-12-07 09:55.30 |
Ez tetszik...még az én figyelmemet is elkerülte. Gratula! |
2007-12-05 16:13.07 |
Nem csak neked... |
2007-12-05 16:11.38 |
Az első mérföldekkel jobb rész. Itt kb. azt csinálták, mint a Kampókéz 2 esetében: indokokat, okokat kerestek/adtak, hol jót, hol rosszabbat. Folytatásnak tényleg nem rossz (főleg a doki átalakulása szörnnyé, valamint a Pokol, mint útvesztő ábrázolása tetszett), de valahol ez a rész is (ha élhetek ismét ezzel az analógiával), mint a Kampókéz 2 elszakadt az eredeti vonaltól.
Persze otthon ez is megvan a polcon. Mert szeretem. |
2007-12-05 16:08.44 |
SPOILER! Nem szabad Barkert és Kinget egy kalap alá venni. King inkább elemi félelmet testesít meg, nála nem kell, hogy fröcsögjön literszámra a vér, cenobiták szaggassák a húsod, vagy túlvilági szörnyek tépjenek darabokra. King művei jóval távolabbra mutatnak.
Ezzel szemben Barker a grafikális horror mellett tette le a voksát: nála bizony megvan mindaz, amit King javarészt mellőz. A Hellraiserben benne van minden, ami 80-as évek: vér, brutalitás és szörnyek. Ma már nem lehetne ilyen filmeket gyártani, mert kifogyott a kreativitás az alkotókból. Régen, ha nem volt pénz drága effektre, akkor megoldották kevesebből, és még kreatívabban. Ezért is imádom ezen időszak filmjeit. (Kedvencem innen, mikor a leányzó előtt szétnyílik a fal, elindul befelé és egy szörny rohan felé => látni lehet a gépet, ami tartja). De ellenpéldának ott van Sean Chapman újjáéledése: az valami gyönyörű. Na szóval, aki szereti az igazi 80-as évekbeli szaftos horrort, annak kötelező és kihagyhatatlan! |
2007-12-05 15:59.52 |
Tulajdonképpen már az első rész is pedzegette, hogy Candyman vagy Kampókéz áldozat volt, és emiatt vált gyilkossá. Míg az előző epizódnak az erőssége a városi legenda mivolta volt, addig itt már a drámaiságon van a hangsúly és bizony emiatt sok helyen csúszik el a sztori, nem is beszélve a film végkövetkeztetéséről (aki látta, tudja, hogy mire gondolok). Nézhető film, de valahol megremegtette Kampókéz nimbuszát. |
2007-12-05 15:56.57 |
Az egyik abszolút kulthorror, feledhetetlen több okból is: Tony Todd valami iszonyatosan alakítja a "Cukros bácsit" ("Be my victim!"), hihetetlen atmoszférát teremtenek a képek (szinte végig borús, komor a város), a zene lágyságával és egyben drámaiságával is fájdalmasan pendíti meg a néző ideigszálait és végezetül ott van Virginia Madsen, aki mint áldozat sodródik végzete felé.
A film utolsó csavarja némiképp kiszámítható, de ez mit sem árt az egész műnek. |
2007-12-02 13:43.57 |
Hozzáteszem nem szeretem a Linkin Parkot, de mint betétdal nem lett rossz. |
2007-12-01 20:06.11 |
Az zene itt-ott tényleg nem rossz, de azért engem nagyon idegesít, hogy egyik pillanatban még nagyzenekar húzza, azután pedig egy tizenkettő-egy-tucat nu-metal förmedvény zendül fel, azokat kihagyhatnák (itt most nem a Linkin Parkra gondolok). |
2007-11-30 22:19.54 |
Nem szabad magyar hanggal nézni, az egy büntetés. Ezt szigorúan eredeti nyelven szabad csak nézni! |
2007-11-30 17:57.22 |
A filmben tényleg ott van a Cannibal Holocaust-feeling: az alapkoncepció, a kivitelezés és a záróképek is azonosak a két filmnél. |
2007-11-30 14:42.35 |
A Pang-testvéreknek nem sok köze van tudtommal a Ju-onhoz (Grudge) - ez Takashi Shimizu filmje volt. Ahogy fentebb (lentebb) valaki írta: The Eye 1-2 (+ a most jövendő rimék) vagy Re-cycle Pangéké. |
2007-11-30 13:46.21 |
Nekem óriási csalódás volt, már csak a kezdést nézed: az elején a halott csajt 8 zsákban hozzák ki, minden rendőr ki van akadva mekkora nagy mészárlás folyt le, aztán meg a gyilkos 50 percen keresztül elszenved egy idióta kiscsajjal...hát...
Gyenge játék, semmi feszültség. Nem tudom tudjátok-e, de a filmben nem Tommy Flanagan hangját lehet hallani a telefonban, hanem Lance Henricksenét, az ő orgánuma ugyanis sokkal jobb... |
2007-11-30 10:25.48 |
Ja van benne valami... |
2007-11-30 10:13.00 |
A japán szál volt a legjobb, sőt még egy külön filmet is megérdemelt volna.
Egyébként felüdülés volt a 21 gramm után végre egy kerekebb, Inarritu-Garriaga filmet látni. Nem éri el a Korcs szerelmek szintjét, de a 21 gramm kuszaságától, inkább halivúdiasabb világától sokszorta jobb. Az egész Bábel az emberi kommunikáció ürességeire, egymás meg nem értésére alapul: lészen az a házastársak problémája, a nyelvi korlátok, (esetleg határsértő) mexikóiak-amerikaiak viszonya, vagy a süket-néma lány elzártsága a világtól. Gyönyörű, tragikus és erős. Kötelező. |
2007-11-28 15:59.11 |
Nincs mit, a többit (érdeklődés híján) nem néztem meg. Ettől függetlenül ha jók és te vagy valaki más ajánlja, akkor rácuppanok majd én is.
További szép napot! |
2007-11-28 15:29.41 |
Szerintem nem az amerikaiakkal van a gond, inkább Mick Garris a dilettáns. A rendezők jó részének tényleg nem sok köze volt a horrorhoz, de hogy miért is választották őket, azt inkább Garristől kéne megtudakolni.
Második évad: az elsőt láttam (Tobe Hooper hülyesége - az elején még érdekes, aztán egyre rosszabb), Argento Pelts-je szerintem 'jó' lett (sőt, megkockáztatom, jobb, mint a Jennifer) erős képek és hozza lágy zene, de ez azt hiszem ismerős már, Carpenter Pro-life-ja...hát mit is mondjak, Rosemary gyermeke és a Dolog keveréke némi abortusz-kritikával, gyenge DE: még mindig jobb, mint az átlag és azért egyszer meg lehet nézni. |
2007-11-28 14:37.56 |
Azért mert a földi gépeket Megatronból fejlesztették ki => ha megnézed az arcukat (telefonnál és a kólaautomatánál látszik inkább) akkor látod, hogy Megatronra hasonlítanak. |