Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Tomboló ököl - Film Mánia, 13:15 |
Igazi kaland - SuperTV2, 13:25 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 13:50 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 14:00 |
A boldogító nem - Paramount Network, 14:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Back to Black |
Louise Bourgoin |
2010-07-28 22:35.38 |
Wáááháhá! :DDDD |
2010-07-28 22:33.51 |
A Sorompóban írtam! :D |
2010-07-28 22:32.13 |
Köszönöm szépen. :) |
2010-07-28 22:30.31 |
Megvolt. :D |
2010-07-28 22:30.18 |
A bézbólsatyis sudribunkó balladája, ahogyan én láttam.
Itt nyomul egy sapkás. Otthon érzi magát, be nem áll a pofája, A szöveget lazán vágja, élből, Légből kapott énről, Beszél a jó zenékről, Előnyös természetéről, S hogy nem ma jött a falvédőről, Hiszen ő egy férfi, A dörgést nagyon érti Nem tollas a háta, de tapad, mint a nátha Nem tud ő semmit, csak pinákat lát, Állt a farka, de felsült a marha S rejtett dühvel odébb állt. |
2010-07-28 22:26.49 |
Áh, nem rajzolok már, még a saját szuperhősküllememmel is adós vagyok! :D
Amúgy nem röhögni, akkoriban szomorú voltam! XD |
2010-07-28 22:20.58 |
Versek topikot meglátogassam? :) |
2010-07-28 22:19.34 |
Lelki világom terményei, úgy '96-ból... :D |
2010-07-28 22:17.37 |
Meglesz, mert már többször felhorgadt (ez de szép szó!) bennem hiánya, de akkoriban még nem álltam rá a neten a témára. (ez meg versnek is elmegy :D) |
2010-07-28 22:12.59 |
Ja, sose kérte kölcsön senki. XD Van rajzos tankönyvem is... :DDD |
2010-07-28 22:11.59 |
Ííííí... Egyből beugrott valami hasonló! '94-'95 környékén jutott birtokomba hasonló, fekete-fehér képregényanyag, több sztori volt benne, 2 olyan, ami a füzeten belül véget ért, meg 2 folytatásos, felnőtteknek való, igényes, darkos, genya, kúl anyag. Máris elkezdek agyalni rajta, lehet, hogy egy kiadvány darabjaira gondolunk! |
2010-07-28 22:08.35 |
A selymes kis postafiókodban! XD |
2010-07-28 22:06.29 |
Ich speciel azt sem tudom, mit keresel! :) |
2010-07-28 22:06.04 |
Leszek a beütő emberük. XD |
2010-07-28 22:05.34 |
Én megtettem! XD |
2010-07-28 22:03.31 |
Jaja! Asterix, meg Szerencsés Luk, meg Észak Dél ellen, meg a Franszoá forradalom, sőt, Az élő monolit, csak az Alfa évkönyvben! |
2010-07-28 22:02.32 |
Magából indul ki az ember, ugye... XD |
2010-07-28 22:00.33 |
Arra nevelt, hogy szánalom nélkül lépj túl a múlton, egy szebb jövő felé! :D |
2010-07-28 21:59.30 |
Áh, te kis milfvadász! :DDD |
2010-07-28 21:56.58 |
Akkor még nem volt vatera. :) |
2010-07-28 21:54.52 |
Köszönöm szépen. :) |
2010-07-28 21:53.38 |
Blogoddal mi lett, mester? :) |
2010-07-28 21:51.29 |
Az valami kádárista medvevédelmi néplap volt, asszem, végzett vele a rendszerváltozás! Ha muminom lenne, odaadnám.... hááát... bármi másért! :D |
2010-07-28 21:48.26 |
Comics, na. :D |
2010-07-28 21:48.02 |
Igaz, a Tesz-vesz város nem cimics. :) |
2010-07-28 21:46.17 |
Igen, én is csak a mélységeit láttam ennek a filmnek! |
2010-07-28 21:41.57 |
Bucó, Szetti, Tacsi, aztakurva! És az Alfi, Dolfi, Karcsi triumvirátus megvan? :D |
2010-07-20 23:21.49 |
A pusher a nyugati szlengben a nepper, vagy inkább a dealer szinonimája, a Pusher pedig talán Guy Ritchie őrült gengszterfilmjeinek nyers, komoly és életszerű előzménye, érzésem szerint valahol a Romper Stomper és a Pattogatott kukorica között. Gyors vágásokkal, idegesen ugráló képpel, kézikamerával, feszült pörgéssel. Dániából, amiről azt hinné az ember, hogy utolsó bűnözőit a viking pogánysággal temette el, már vagy ezer esztendeje. De úgy néz ki, hogy nem, Frank és Tonny haverja legalábbis elég keményen nyomják a dílerkedést, noha lapos hazájuk némi bűnözőimportra is szorul, Koppenhága utcáin szerb nehézfiúk lökik szét nagyobb tételekben a keménydrogot, miközben Arkan tigrisei diszkréten, de nem kevésbé keményen villantják le tekintetüket az amúgy elég ótvar falról. Ezeknek a kedélyes csetnikeknek pedig nem jó dolog tartozni, ezt Frank hamarosan a saját bőrén érzi meg, és az a fékeveszett energia, amivel az éjszakákba dobálta bele magát, meglehet, kevésnek bizonyul az életben maradáshoz. Önző gazemberek és kisiklott kurvák droggal, pénzzel és erőszakkal hajtott, nagyvárosi hullámvasútja, egy olyan fickó rendezésében és olyan színészek tolmácsolásában, kiknek tehetsége jócskán lekörözi ismertségüket. (Kivéve talán Mads Mikkelsent, aki azóta szert tett némi népszerűségre, nos, ez az egyik első film, amiben szerepet kapott.)
Drogos, és főleg bűnözős filmek között a Pusher valószínűleg alapmű, számomra nem is annyira azért, mert kb. filmtörténetileg sem jelentéktelen munka, hanem mert baromira életszagú, hiteles, sőt, szinte már személyesen ismerős anyag! |
2010-07-20 23:21.45 |
Kevesebb pörgés, több dráma. Az első rész egyénekről szólt, saját útjaikon magányosan eltévedő bűnözőkről, a második részben előtérbe kerül a család, ahol az apák is bűnözők, az anyák pedig kurvák. Megjelenik a színen az első rész szerb maffiózója, Milo is, de ezúttal nem avanzsál kulcsfigurává. A történet fókuszában most Tonny áll, aki (fején még a Franktől kapott sebhelyekkel) a sittről szabadul és lopott autókkal üzletelő apjánál próbál elhelyezkedni. Megpróbál visszazökkenni a régi kerékvágásba, és ha lehet, a családba. Próbálkozási rendre kudarcba fulladnak, kisiklanak, nem sikerül elérnie, hogy kegyetlen természetű apja emberszámba vegye, közben ő maga is apa lesz, egy csecsemőt pottyant ölébe a sors, vagy inkább az a kábítószeres ribanc anyja. Az első részben nekem Tonny volt a legellenszenvesebb figura, tipikus, nagyképű, idióta bűnöző fasz, amilyet a mi utcáink is kitermeltek párat. Itt sem nyit rokonszenvesebben, csak az arca csökkent és a balfaszsága nőtt valamit az évek során. Aztán ahogy megy előre a történet, az ember meglátja benne az igyekezetet, és megért valamit abból is, miért lett Tonny olyan, amilyen. A film vége aztán az együttérzés és a szimpátia érzésével lepi meg a nézőt, és megmutatja, miért lett Mads Mikkelsen nemzetközi hírű színész, tényleg kibaszott jól hozza a figurát.
Hangulatát tekintve ez a rész is nagyon ott van a szeren, zeneileg talán még az első részt is felülmúlja, képsorai, tragédiái is sokkal erőteljesebbek, miközben a történet érezhetően szétcsúszottabb, homályosabb, szövevényesebb. A legütősebb része szerintem az, amikor a vöröslámpás külvárosi kricsmiben bulizik a "család". Sűrű dohányfüst, fenékig ürített poharak, hernyó a wc-n, kokó a konyhában, unott biliárdparti, zavaros tekintetű, részeg lézengés, nyomott diszkózene, és a kisbaba, lerakva a sarokba, mint egy kupac rongy. Rettenetesen fullasztó, rettenetesen sekélyes, és rettenetesen életszerű. És ezeknek a világ császárainak ez a csúcs. Kiüresedett, kiégett, önmagukba fulladt páriák vergődése, nyers ábrázolásban, kézikamerás látásmódban. A trilógia legmocskosabb, de legszerethetőbb darabja. |
2010-07-20 23:21.39 |
Míg az első rész története egy hetet ölelt föl, az utolsó csupán egy napot és egy éjszakát mutat meg a már jó ismert szerb maffiózó, Milo életéből, aki a Pusher harmadik részének főszereplője. Milo megvénült, nem bírja már úgy a tempót, egész közelről halljuk néha szuszogását, ahogy a konyhában izzad, meg átvág a füstös termen, egy szorgosan filmező kézikamerától kísérten, mint teszi majd a Pankrátor, 3 évvel később.
Megváltozott a világ, a bűnözők is megöregedtek, nem úgy pörög már az élet, mint annak idején, új arcok jöttek a megnyíló határok mögül, törökök, albánok, lengyelek, na és az az útlevél nélküli, fiatal, megfélemlített kelet-európai prostituált, aki engedelmesen mondja: "áj lav faking". Hiába, a szabályok nem lettek puhábbak, az alvilágban kegyetlen farkastörvények uralkodnak, és itt végül több vér fog elfolyni, mint az első két részben összesen. A célegyenesben feltűnik Radovan is, meglepetésként, mintegy keretbe zárva a trilógiát, az egyetlen normális, józan ember, aki már az elején ki akart szállni ebből az egészből, és az egyetlen, aki ki is szállt belőle, mert tudta, hogy amit csinál, az nem jó. Most is csak jószívű természete viszi rá, hogy segítsen öreg barátjának. Hatékonyan, szakszerűen, jól. Nejlonzacskók sokoldalú felhasználásával. Az ember meg csak pislog, hogy mennyire nyers, szürreális, perverz, és mégis, mennyire hihető mindez. Srebrenica, Koppenhága, Európa. A normális életben pedig vár a szép ház, a gondozott kert, egy reggeli kávé, és, az üzlet... |