Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Mosolyogj 2. *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
Háromezer év vágyakozás (Blu-ray) |
Életem fénye (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Dűne - HBO2, 03:25 |
A Védelmező - HBO, 03:45 |
A nagyvad - Mozi+, 03:45 |
7 láb mélyen - Film Café, 03:55 |
Mosolyogj - HBO3, 04:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Stephen McHattie (78) |
Blythe Danner (82) |
Nathan Lane (69) |
Warwick Davis (55) |
Isla Fisher (49) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Eretnek |
Sophie Thatcher |
2016-07-28 20:03.40 |
A film készítés célja a pénzszerzés, pénzszerzés szórakoztatás, művészet és önkifejezés által által. |
2016-07-28 18:29.36 |
Én is jókat kucorászom az atomfizikán. |
2016-07-28 14:42.38 |
Az érzelmi intelligenciának 5 alap tétele van, az 5 tételből, az alábbi 3-ból bukásra állsz:
Az érzelmeink kezelésének a képessége – képesnek lenni ellenőrzést gyakorolni felettük, illetve a nem kívánatos érzelmi állapotokat kívánatosabb érzelmi állapotok irányába tolni el. Képesség arra, hogy tudatosan olyan érzelmi állapotba kerüljünk, amely produktivitáshoz és sikerességhez vezet. (Az önmotiválás képessége.) Képesség kielégítő kapcsolatok létrehozására és fenntartására. Szóval a te érzelmi intelligenciád ingen csak korlátozott és alacsony. |
2016-07-27 11:22.22 |
http://www.youtube.com/watch?v=vmiLDbvPdJQ
http://www.youtube.com/watch?v=UpB466pBLto |
2016-07-26 09:12.17 |
Akkor ennyit az összeesküvésről. |
2016-07-26 09:07.26 |
Aztán miért ölték volna meg Kubric-ot a szabadkőművesek? |
2016-07-26 08:47.16 |
Miről gagyogsz? |
2016-07-24 08:07.28 |
Talán Darabont nőtt fel Reiner-hez, mivel ez '90-es:) |
2016-07-23 11:45.54 |
Na ez, ez már tetszett, ez horror, ugye Emylio? |
2016-07-21 20:04.23 |
Abból a játékból, amely '97-ban olyan primitív grafikával indult, hogy jó, ha a szörnyet megtudtad különböztetni egy tereptárgytól. Ez a film meg '96-os:) A Hellraiser-ből temérdek film, játék, könyv, anime, képregény...merít mind a mai napig. |
2016-07-21 07:26.48 |
Még nem, még nem.
http://www.youtube.com/watch?v=XK8EK4H13VU |
2016-07-20 21:51.38 |
A poklot te magad nyitottad meg:)
Emylio, te még nem tudsz róla, de ez életed filmje. |
2016-07-20 19:46.41 |
Hát...ja, lehetne a Star Wars is:) De történetesen a Kaptárt is Paul Anderson rendezte (minő véletlen) aki bármelyik valamire való ötletét a Bloodline-ból és az alap Hellraiser-ből lopta! Még a kaptár szörnyeket is, csak azokat pixelből rakták össze, nézd csak meg.
Vannak férfiak, aki a fiús lányokra buknak. Az ötödik elemben, meg a Jeanne d'Arc-ban jó volt, de nem az esetem, mivel én is a nőies nőket szeretem:) |
2016-07-20 19:21.27 |
De elnézegettem volna még a múltat a jelent és jövőt is, mivel a 90 perc miatt nem kicsit össze lett csapva az egész film. Mondom, a Bloodline-ból egy külön trilógiát kilehetett volna hozni. Így van, sok minden nem tetszett: parádésan szarok voltak az űrhajóban a fegyveres statiszták, béna volt az űrhajó belseje és a világűr megjelenítése is gyatra, a '90-es évek poklot megnyitó épültét mintha kartondobozból rakták volna össze és a kameramozgások, beállítások is unalmasak, néhol amatőrök. Az optikai trükkök is a pénzért kiáltottak, szóval nem azt mondom hibátlan, de mindezek ellenére sokkal több az érdeme, mint a hátránya.
Amúgy, a Kaptár 1 is merített ebből (hologram stb.) de nekem már az sem tetszett, kommersz, olcsó, Tomb Raider koncepció, hogy legyen mire kiverni az unatkozó hímeknek. |
2016-07-20 18:29.43 |
Én nem a CGI-t hiányoltam a filmből, hanem a statiszták tömegét, az igényes díszleteket, sokkal több kamerát, darus kamerát, meg a több órás játékidőt, a kivágott jeleneteket. Konkrétan a trükkök, a jelmezek, maszkok, tökéletesek voltak, a gore nyers, valós és brutális. A fizikai realitásnál semmi nem adja vissza jobban a horror erejét. Nem véletlenül újból kezd teret hódítani és egyre inkább trendé válni az old skull trükkök és a valóságos díszletek használata, legalábbis az igényesebb filmeknél.
Jó volt az a kutya, ennyi pénzből jó volt. Nem kicsit volt jobb, mint egy pixel szörny a kaptárból. |
2016-07-20 18:01.12 |
A technika fejlettségének oka Hitchcoc-ra ment, nem a Bloodline-ra, nem véletlen papoltam utána Leonardo-ról.
Nálam működik a hangulat is. Ide írók...hát...na jó, komoly csapat van itt. Ja, hülyén is nézne ki, ha szidnák az egyik legidőtállóbb horror klasszikust. Kisebbség? Ja, hogy itt...mérvadó. |
2016-07-20 17:35.35 |
Ja, ja...és akkor itt is belehetne csatolni a technika fejlettségének okát. Szerintem leonardo da vinci fantasztikus filmrendező lett volna, ha lett volna film.
A te világod nem, meg a többségé sem. De vannak akik nem a többséghez tartoznak, és nem véletlen az, hogy a Hellraiser iránt elkötelezettek sem a zombi tömeg része. |
2016-07-20 17:04.24 |
De hiszen Hitch sem az univerzumból szopta ki a stílusát. Mindennek van előzménye, és az bizony hatással van az utánakövetkezőkre.
A Horrort jól is meglehet csinálni, azért önismétlő, mert azzá teszik, viszont ennek az elsője a bizonyíték rá milyen végtelen lehetőség rejlik a stílusban. Csupán a műfajok (gótikus horror, dráma, sci/fi, gore, fantasy, krimi, misztikum, thriller, sötét komédia, erotika, akció...) hozzáértő árnyalásával, némi fantáziával, az alapstílus (horror) iránti tisztelettel, morális/erkölcsi tartalommal és eredeti látásmóddal könnyedén kilehetne törni ebből a jelenlegi stagnálásból! Csak ez mind rendezés, mind pedig történet szempontjából, művészt/alkotót igényel. Nem pedig egy vízió nélküli iparost, akinek csupán a gázsija lebeg a szeme előtt. Nem céltalanul van ez az űrben, nem csupán egy szimpla helyszín, az űr maga a végzet beteljesülése, fontos szerepe is van, hiszen a földön lehetetlen lett volna kivitelezni a pokol tökéletes csapdáját, egyben az űr és a jövő okán egy újabb fantasztikus stílus kap létjogosultságot a filmben; a sci/fi. Plusz egy halom klassz ötletet meglehetett volna az űr okán valósítani a sztoriba szőve. Ja, a múltat a jelennel, csak éppen itt évszázados kapcsolódási pontok vannak, évszázadok!!! Ez végtelen lehetőségek tárházához vezethetne a kreativitás terén, mindezt úgy, hogy nem kell megkérdőjelezni a korábbi részeket sem. Ez nagy dolog. A 18. századi Franciaország pedig a legtökéletesebb környezete a teljes Hellraiser koncepciónak. Az a baj, hogy te nem a lehetőséget látod ebben a részben, hanem az első rész filozófia mélységének hiányát, de minek is játszották volna el azt itt újra, már nem kell, hiszen az alap bivalyerős, ez a rész a szórakoztatásról szólt, csak kevés a pénz. A történet itt pedig igenis jó, csak nem volt idő kibontani és elmélyíteni, ez a film önmagában felölet egy trilógiára való filmet. Ez miatt pedig a motivációk bemutatása is gyengült. Ne feledd el, ebben a filmben rengeteg minden történik és igenis ötletesen van elmesélve és briliánsan van lezárva az egész! A doboz megalkotása is nagyszerű ötlet volt, ott lenni a születésénél és a végső megsemmisülésnél is, egy filmen belül! Merem állítani, egy csomóan fel sem fogták a végét, akik ezt megnézték, mert fingjuk sincs a korábbi részekről, de komolyan mondom, ennél nagyobb finálét én még nem láttam horror-ban, mint itt! Ahogy végig megy a visszaszámlálás és folyik a csodás párbeszéd, aztán mindenki meglepetésére a hologramos trükk, amikor pedig az űrhajó egy gigantikus doboz alakú pokolcsapdává változik és megsemmisül...nincs jobb szó briliáns, szó szerint lélegzetállítóan lehetett volna kivitelezni, ha van rá elég pénz. És hiába semmisült meg a pokol, olyannyira a távoli jövőben játszódik, hogy szinte végtelen folytatást lehet alá tolni így is. Ami pedig lényeges, hogy önmagában is érthető a film, nem kell megnézni a korábbi részeket, de kapcsolódik is a korábbiakhoz és patinás keretbe foglalja a teljes koncepciót. Az meg tényleg csak hab a tortán, hogy ebben a részben az igényes, nem öncélú brutalitás a csúcsra jár, nagyszerűek és eredetiek a karakterek, ötletesebbnél ötletesebb kivégzések, átalakulások és lények töltik meg a teljes filmet fantáziával, szórakozással. |
2016-07-20 14:57.35 |
...ő, hát, én szerintem jól olvastam, meg írtam is. Na, most akár az ősrobbanásig visszavezethetjük a témát, de nem kéne. A lényeg az lenne, hogy Argento-nak volt sajátos, egyéni stílusa...ugye? Nos, ha volt ilyen, akkor ez hathatott Barker-re...ugye? És mint tudjuk hatott is, hiszen ez nyílt titok. Ha berakod a mágneszáras DVD BOX-od extra lemezét, ott is beszél róla Barker. |
2016-07-20 12:35.06 |
Az egy dolog, hogy Hitchcoc hatással volt Argentora és minden bizonnyal Barker-re is, de szerintem engedjük meg Clive Barker-nek a véleményszabadságot, ha neki komolyabb hatást jelentett Dario Argento szürreális képi világa, akkor én elhiszem neki. Amúgy Hitch nehezen használta volna a Vertigo idején olyan hűde mesterien a színek játékát, lévén, hogy a technicolor akkoriban jött be és az egy meglehetősen primitív, kezdetleges formátuma volt a színes filmnek. |
2016-07-20 12:25.42 |
Nem misztifikálom túl, csak Barker-től vettem, és én egyetértek vele, ő már csak tudja. Amúgy '73-ban pl. az Ördögűző picit komolyabb hullámokat vert, mint most akármi a mozivásznon, mert más világ volt, az ilyesmi témák pedig tabuk voltak anno a közbeszédben. |
2016-07-19 20:16.22 |
Hát én, meg aki szereti a tabuk ledöntését. Mert mint tudod, az igazán fontos és klasszikus horrorok, tabu filmek voltak egytől egyig. |
2016-07-19 20:12.19 |
Ja, már láttam vagy 20 éve, fekete/fehérben:) De Dario pont, hogy a színek és a fény szürreális játékának nagymestere.
Neked is. |
2016-07-19 20:07.54 |
A Hellraiser egy tabu film, ez nem a Casablanca, sosem lesz divat...nem is szeretném, hiszen akkor mitől is lenne különleges és izgalmas, nem a tömegek kiváltsága. |
2016-07-19 20:02.38 |
Ja, de, ez pont olyan film, mint a Piranha 3D...
De hatott, mert Argento magasabb szintre emelte, azt amibe hitch csak belekóstolt. Lévén az '50-es években épphogy bejöttek az első színezett celluloid szalagok. Van, szerintem igenis van értelme, mert szép és költői tartalommal is bír, ezért érték. Értékesebb, mint az "asztala viszta bébi":) Fogd fel úgy, hogy megtisztellek a maximális figyelmemmel. Ez már csak pozitívum...no:) |
2016-07-19 19:29.50 |
Csak így lehet, nincs más magyarázat:) |
2016-07-19 19:25.08 |
Lentebb kiraktam az iránytűt:)) |
2016-07-19 19:22.44 |
Hát pedig az egyik legdémonosabb filmhez Argento-nak is köze van, de ezt nyilván te is tudod:)
Dario bácsi nem éppen a szabdalásaival hatott Barkerre, hanem a már-már hipnotikusan szürreális jelenetábrázolásaival és a fény használatának játékáéval. Fura, hogy ez neked nem jött le. Hogy mondjak egy konkrétabb példát a Hellraiser-ben mikor Kristy a vértől átnedvesedett lepedővel letakart testet nézi átszellemülten, miközben a tollpihék szállnak a levegőben és a csecsemősírás fokozatosan szűrődik ebbe a bizarr, álomszerű légkörbe...nos, ezt a jelenetet Dario Argento-nak ajánlotta Barker. Ja, bármit leírnak, csak szöveg, innentől kezdve totál felesleges a "Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el?" topikban tevékenykedned. Nekem ez nem trauma, hidd el, inkább csak mókás...na, csak ennyi, komolyan, jól vagyok, köszi:) |
2016-07-19 18:34.09 |
Csak magát, mert ti nem tudhatjátok azt amit én.
Én viszont sosem égetném itt őt. |
2016-07-19 18:27.23 |
Most én had ne foglalkozzak már az elvárásokkal, nem a kitermelhető pénzmaximalizáció a főszempont egy rajongói szemszögből, hanem a minőség, és ha több pénz van belefeccölve egy filmalkotásba, jobb esetben értékesebb és időtállóbb alkotás születik. Amely már neked is jobban tetsződik. Hiszen nem egy filmre azért adtál szép osztályzatot, mert a téma és a sztori gyengesége ellenére, jól nézet ki, szép volt a kivitelezés.
Ami itt sem szégyen, csak na... Történetesen láttam Vincenzo Natali-val interjút, ahol hatásként említette a Hellraiser-t, noha a Bloodline-ra nem konkretizálta le. Amúgy nem kicsit hatottak Barkerre amiről beszélsz. Dario Argento műveit egyik legfőbb hatásaként tartja számon Barker és csak úgy hívja "az isteni Dario" sőt, Barker kedvence horrorja a Suspiria! Hacsak megfigyeled a Suspiria díszletét, akkor a kocka alakzati mintázata köszön vissza. Néhány idézet, nem csak Bradley-től: -Aztán furcsa kérdéseket tett fel -Például? -Azt, hogy mit csinálnék egy nővel, aki korábban férfi volt? -Nővé operált férfival? -Igen, hogy mit tennék vele?:) -És mit mondtál? -Ha jól néz ki, akkor biztos megbasznám. :D "Kár, hogy a tükör nem mutatja meg a valódi szépségedet. Az emberek akik csodálnak nem látják, de én érzem azt az átható, émelyítő bűzt, amely a valódi énedből árad." -Te maga vagy a halál hercegnő, a csábítás csak illúzió, de a trükk és a csalás ideje lejárt. Ebben a játékban az igaz valónkat kell megmutatnunk. -És az mi? -A szenvedés szépsége. -Te sem vagy különb annál a szörnyetegnél, ami lerágja azokat a csontokat, amiket oda vetsz elé. -És te, hercegnő? Te mi vagy? "A földön élő teremtmények csak a fény felé fordulnak és nem látják az alattuk elterülő sötétség végtelen birodalmát" "Jelenleg sokkal több ember él a földön, mint bármikor a történelem során, a földi paradicsom, hús vér emberek" "2 perc, 2 évszázad, az idő oly gyorsan elszalad" "Éhes vagy még, ugye széttépnél valamit, ami sikít?" "Fájdalom, hogy merik kiejteni ezt a szót? Amit fájdalomnak hisznek, az csak árnykép, a fájdalomnak arca van, engedjék meg, hogy bemutassam uraim. Én vagyok a fájdalom" "Az én világom a sötétség birodalma, ne lépje át a határt, ha fontos a családja. A doboz amely erőt tulajdonítottak, csak egy modell. Maga elkészíti nekem az igazit, többé nem kell majd egy kis résen át dögvészként beszivárogni erre a világra, egyszer és mindenkorra kifogjuk tárni a kapukat, megsemmisítsük a védelmet és ekkor a mennyország és a pokol kapui egymásba nyílnak és kiderül, hogy egyformák." -A démonok miben hisznek? -Semmiben, az én lényem tökéletesen üres. -Akkor a pusztulás sem fáj? -Én nem pusztulok el, én örökké létezni fogok. De ide idézhetném a komplett filmet, és te erre a szövegkönyvre mondod azt, hogy snassz, silány, tré, gyenge??? Azonban félre ne érts, eltudom fogadni, hogy neked nem tetszik, csak éppen megérteni nem fogom, hiszen érdemben megindokolni nem tudod. Ja...és a zongoraleckém arról szólt, hogy egy nagyszabású, grandiózus, sok helyszínes/szereplős filmet nem éppen lehet leforgatni magas minőségben olyan kis költségvetésből, mint egy direkt intim környezetbe beleágyazott low budget produkciót. Ha a dollár inflálódását beleszámítod '86-ban a Hellraiser kb. annyi pénzből készült mint 10 évre rá a Bloodline, legalábbis a belerakott pénz valós/fizetőképes értéke megegyező. |