Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 10:40 |
Zsoldoskatona - AMC, 10:40 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 10:40 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 10:50 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 11:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Zen Noir |
Jason Momoa |
2012-02-27 13:54.30 |
Egyébként nagy hülyeség szerintem, hogy pont egy Oscar-gála a meglepetések miatt kéne, hogy jó legyen. Ha abból indulunk ki, hogy ez az egyik legmagasabb színvonalú elismerés, és hogy ezelőtt kiosztanak a díjszezonban 60000 díjat, akkor érdekes lenne, ha itt egyfolytában az állunkat keresgélénk, nem? |
2012-02-27 13:53.04 |
Hát ha mást nem is veszünk figyelmebe, de azért az egész széria piszok magas színvonalat képviselt ám vizuális effektek terén, ezt kár tagadni. |
2012-02-27 13:43.54 |
legjobb rendező?
am nem meglepetés, h nem húzott be 8-9-et, szerintem arra senki nem számított. |
2012-02-27 05:45.54 |
Hasonlóan tavalyhoz:
4 King's Speech, 4 Inception |
2012-02-27 05:31.00 |
hát megérdemelte! |
2012-02-27 05:24.40 |
Davis lesz gyerekek, és figyeljetek a beszédére! ;) |
2012-02-27 05:22.58 |
:) |
2012-02-27 04:50.06 |
The Artist
Jean Dujardin Viola Davis Michel Hazanavicius |
2012-02-27 04:21.31 |
A motion capture technika miatt. |
2012-02-27 03:55.15 |
Imádom Emma-t!! :))) |
2012-02-27 03:25.33 |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???!!! |
2012-02-27 02:48.10 |
Wahlberg-nek lesz igaza... |
2012-02-27 02:08.07 |
ehhez meg nem tudom letölteni az adobe frissítést valamiért...xD |
2012-02-27 02:05.26 |
nincs sok kedvem annak a debilnek a tolmácsolásában nézni a gálát, de nem találok más jó stream-et...:S |
2012-02-27 02:02.42 |
dehogyis, csak egyszer-kétszer volt már bent és kb. a veszprémi állatkert gorillái értelmesebben tudtak volna a témához szólni, mint ő, pedig elvileg a szakterületéről volt szó...
úgy linkelgették a faszit itt a neten is, hogy a Vox neves főszerkesztője, aki a tv-ben égeti magát. |
2012-02-27 01:58.42 |
a tv2-n meg akkora baromságokat hord össze, mint egy hatökör... |
2012-02-27 01:55.44 |
ez nagyon jó, de ugye menni fog a gála is itt, nem csak a red carpet? :S |
2012-02-27 01:30.32 |
Te jó ég, Viola Davis még a vörös szőnyegen is lelkesítő beszédeket mond, mi lesz itt a színpadon??? xD |
2012-02-26 19:35.06 |
Szerintem nem fogják Woody Allen-t díj nélkül elengedni, már csak azért sem, mert a Midnight in Paris-nek óriási a támogatottsága az Akadémián belül, és a forgatókönyv az egyetlen kategória, ahol nyerhet a film. |
2012-02-26 19:33.24 |
Idegen nyelvű film kategória van, nem külföldi film. Az Artist ugyan francia, de mivel némafilm, a franciák kihasználták ezt az előnyt, és angolul feliratozták a mozijukat, így semmi akadálya, hogy a legjobb film kategóriában is versenyben legyenek. |
2012-02-26 14:32.21 |
Vektor már vagy 3x belinkelte a jó stream-et, no para emberek, csak kicsit vissza kéne olvasni! |
2012-02-26 09:59.09 |
Ez igaz, bár szerintem Dujardin-t is megünneplik majd rendesen! :) |
2012-02-26 09:50.06 |
Érdekes, de legalább tudjuk, mit várjunk. :)
Amúgy furcsa, hogy a színésznő díja később van, mint a színészé, nem? |
2012-02-26 09:49.01 |
És hát tippek nélkül nem Oscar-szezon az Oscar-szezon...:)
Legjobb film: The Artist Legjobb színész: Jean Dujardin Legjobb színésznő: Viola Davis Legjobb rendező: Michel Hazanavicius Legjobb férfi epizódszereplő: Christopher Plummer Legjobb női epizódszereplő: Octavia Spencer Legjobb eredeti forgatókönyv: Midnight in Paris Legjobb adaptált forgatókönyv: The Descendants Legjobb operatőr: The Tree of Life Legjobb vágás: The Artist Legjobb eredeti filmzene: The Artist Legjobb eredeti filmdal: Man or Muppet Legjobb látványterv: Hugo Legjobb jelmezterv: Hugo Legjobb smink: The Iron Lady Legjobb hang: Hugo Legjobb hangvágás: War Horse Legjobb vizuális effektusok: Rise of the Planet of the Apes Legjobb idegen nyelvű film: A Separation Legjobb animációs film: Rango |
2012-02-26 09:33.43 |
ez tényleg hivatalos? |
2012-02-25 21:06.11 |
Az igazi one man show. Meryl Streep nemhogy kiemelkedik a filmből, de igazából ő az egyetlen, aki miatt érdemes megnézni ezt a mozit. Merthogy egyébként nagyon harmatos munka. Phyllida Lloyd-ot én nem meszeltem el rögtön, a Mamma mia!-val nem húzta le magát, persze azt sem állítom, hogy bravúr volt az a darab. Egy könnyed musical, amit a táj és főleg az ABBA számok elvittek a hátukon (mégha egy-két színész előadóképessége nem is bizonyult szenzációsnak). Érdekes ötletnek tartottam, hogy pont ő csináljon elsőnek életrajzi mozit Margaret Thatcher-ről, de nem rossz ötletnek, hiszen, mint mondtam, nem volt rossz a Mamma mia!, csak hát na...
Sajnos a kétkedőknek lett igazuk. A Vaslady rendezése elkapkodott, csapongó és nem koherens. A beállítások, a vágások, a zene olykor bántóan nem odaillőek, a történetvezetés nem kiforott, nem éreztem, hogy tartana valamerre a film. Pedig nem a koncepcióval van gond. Egy szenilis ember szubjektív visszaemlékezéseiről filmet csinálni jó ötlet, de ne így tegyük, hanem sokkal átgondoltabban! Margaret Thatcher-ről ilyen formán életrajzi mozit csinálni meg főleg egy jó gondolat lenne, hiszen ellentmondásos személyiség, ilyen módon, az ő szemszögéből nézni a dolgokat érdekes élmény volna. De sajnos ezt a vállalkozást nem tudta beteljesíteni Phyllida Lloyd filmje. Amiért nem rossz a mozi, és amiért akár újra is elővehető, az természetesen Meryl Streep. Rajta látszott, hogy jelent neki valamit ez az ötlet, hogy ki akar valamit hozni a filmből, és főleg az, hogy tudja, hogyan kell ezt megtenni. Alakítása az átlényegülés mintaképe. A testtartás, a tekintet, a kiejtés (megtekinteni csak eredeti nyelven!), manírok... Nem Meryl Streep volt a vásznon, hanem maga a Vaslady. A sminkesek tökéletes munkája sem fogta vissza az alakítását, nem befolyásolta, csak emelte a fényét. Streep maximalizmusa, odaadása és tehetsége minden egyes alakításán látszik. Mint minden szerepe, ez is tökéletes lett. Sajnos, a mozi nem ér fel hozzá. A megvalósítás nem sikerült, így az ötlet, hogy legyen film Thatcher-ről nem érte el célját. Így viszont Streep alakítása is sokat vesztett, mondanivalójából, jelentőségéből, súlyából, amik nélkül egy tökéletes alakítás még lehet ez (sőt, az is), de hogy holnap megkapja például a színészistennő a harmadik Oscar-ját, az nem valószínű. |
2012-02-25 17:23.43 |
Pedig többnyire a várható győzteseket mondta el, a technikai részben volt mindössze egy-két olyan, amire azt mondanám, nem papírforma. |
2012-02-25 15:32.30 |
Én sem hiszem, hogy ez így kitudódna, vagy ha igen, akkor Wahlberg kitálalná... De nézek egyet, ha bejönnek a tippjei! :) |
2012-02-25 14:28.50 |
Ki gondolta volna, hogy egy fekete-fehér francia némafilm Cannes-tól egészen Hollywood-ig kitartó lendülettel végigsöpör a filmvilágon? Ez a kérdés sokakban felmerült, jogosan. De vannak jobb kérdések is. Ki gondolta volna, hogy egy francia társaság, élén egy könnyed stílusú francia író-rendezővel, és egy komikussal így ráérez a klasszikus Hollywood hangulatára, és elénk pakol egy filmet ennyi tisztelettel, és mégis ennyi kreativitással?
Michel Hazanavicius zsenijét hirdeti a film, aki már azért elismerést érdemel, hogy előállt ezzel az ötlettel. De ha a megvalósítást nézzük, akkor meg aztán tényleg megérdemli azt rengeteg elismerést, és a világhírnevet, amit munkája okán kapott. Az a varázslat, ami körüllengi filmjét, valami felejthetetlen, ellenállhatatlan, egyszerre könnyed és szívszorító. Az Artist ugyanis elsőre egy habkönnyű, nosztalgiafilmnek néz ki, de a helyzet hamar átalakul, és sorsdrámába csap át, Hazanavicius pedig tökéletesen használja a rendelkezésére álló eszköztárat, kreativitásával pedig tökéletes képet fest egy óriás bukásáról. A hangosfilmváltás felforgatta a filmvilágot, teljesen átrajzolta a térképet. Sok, addig ünnepelt sztár lett egyik pillanatról a másikra örökre elfelejtve, emellett persze sokan katapultálódtak az élmezőnybe is, a semmiből. Ezt a történelmi pillanatot 2011-ben egy némafilmmel bemutatni fantasztikus ötlet, remek lehetőségekkel kecsegtet arra, hogy bemutassák, mi zajlott egy olyan emberben, aki mindezt úgy élte át, mint főszereplő. Hazanavicius hatalmas zsenialitással és tisztelettel nyúlt a stílushoz, annak szabályait betartva, ezzel olyan vizuális csodát varázsolva elénk, amihez foghatót régen nem láthattunk. Az akusztikai csodáról mindeközben Ludovic Bource gondoskodik, ha véletlenül eddig nem ismertük a nevét, nem baj, akárcsak az alkotó gárda nagy része, ő is egy mindeddig nemzetközileg alig ismert francia, akire ezek után nagyon megéri odafigyelni. A fantasztikus múltidézés a zenében is megvan, csodás dallamok támogatják végig a sztorit, tökéletesen idomulva ahhoz, amit látunk. Bource remekül élt a lehetőséggel, hogy kompozícióival többet adjon, mint egy átlagos projekt esetén, a némafilm egyik fő kifejező eszköze ugyanis a történet vezetés szempontjából is értelemszerűen a zene. Az Artist ezen a fronton is jelesre vizsgázik. Ahhoz persze, hogy mindez tökéletesen működjön, kellett egy arc. Valaki, aki 2011-ben is el tudja magát adni némafilmsztárként. A választás nem is lehetett volna jobb, Jean Dujardin-t látva az emberben az a gondolat ötlik fel: ez a fickó valószínűleg a múltból, a némafilmek hőskorából érkezett. A film atyjához, Hazanavicius-hoz hasonlóan –akivel egyébként nem először dolgoztak együtt, és az összhang látszik is- ő is magáévá tette a kor, a stílus minden sajátosságát, valósággal lubickolt szerepében, és az interjúit, beszédeit látva valószínűsíthető, George Valentin karaktere nagyon is közel áll az ő valódi személyiségéhez. Egy hatalmas figura, aki eddig komikus szerepekből élt, itt a némafilm lehetőséget adott neki a drámai karakter megformálására, amivel ő tökéletesen élt. Nem tudni, innen merre visz az útja Dujardin-nek, Franciaországban marad-e, kap-e még drámai szerepeket, stb. Ezzel a mozival maradandót, és kivételeset alkotott, kíváncsi vagyok rá, mi jön ezután. A franciák tudták, azzal, hogy némafilmet csinálnak Hollywood ezen nagy, vízválasztó korszakáról, lehetőségük nyílik kilépni a nemzetközi porondra. Éltek is ezzel, filmjüket angolul feliratozták, így semmi sem akadályozhatja például azt, hogy a filmipar legnagyobb presztízsű díjátadó gáláján a főkategóriában versenyezhessenek. A mozi nemzetközi sztárokat vonultat fel, tengerentúli forgalmazása és népszerűsítése mögött pedig nem más áll, mint Harvey Weinstein, aki a ma már oly fontos kampányversenyek legnagyobb játékosa. Mindez, de főleg Hazanavicius és Dujardin lelkesedése és zsenialitása lehetővé tette, hogy ez a mozi ténylegesen is az év filmje címre pályázhasson. Tökéletes összhatást kaptunk. Magával ragadó a maximalizmus és a filmezés szeretete, ami erről a moziról árad. Nekem az az érzésem támadt, mintha ez a mű mindig is itt lett volna, velünk, filmrajongókkal. Az elit pedig, akiknek ezt az élményt köszönhetjük, holnap visszatér oda, ahová alkotásuk való, ahol megszületett, aminek egy korszakáról emléket állít, Hollywood-ba. Igazából mindig is oda tartozott, ahogy Hazanavicius fogalmazott, ez egy hazatérés lesz. Holnap Hollywood végleg piedesztálra emelheti saját francia gyermekét, hogy a történelemben mindössze másodjára egy némafilm ülhessen fel arra az utált-imádott trónra. És akkor hazatér az Artist. |
2012-02-23 23:02.32 |
Viola Davis? Majmok bolygója?
Üdv a klubban! ;) |