Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Valkűr - Mozi+, 09:55 |
Zsoldoskatona - AMC, 10:40 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 10:40 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 10:50 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 11:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Deadpool & Rozsomák |
Jason Momoa |
2012-02-13 15:10.15 |
48 óra. Kultfilm. Mint ilyenről, nehéz bármit is írni, hiszen mi újat lehetne mondani. A személyes véleményeknek persze jut tér, de abba is bekavarnak régi élményeink, kissrácként láttam mondjuk először, tetszett is nagyon, az ilyen mozikat mindig máshogy értékeli az ember.
Ami tény, Walter Hill mozija nem mint krimi erős. A "rosszfiú" kilétét egy pillanatig sem fedi homály, a nyomozás során nincsenek nagy csavarok, átverések. Ez a film a humor vonalán hódított, mégpedig a két karakter viszonyából adódó humor vonalán. A tökös zsaru, a hozzá nem illő "társsal", a dumagéppel, kényszerű szövetség, stb, mekkora közhelyek, láttunk már ilyet azelőtt és azóta is, de működik a dolog, eredetinek hat, és működik. Jók a szövegek, a helyzetkomikum, és kultikus jeleneteket kapunk, meg persze egy olyan filmet, ami azóta is alapul szolgál újabb műveknek. És amiről nem lehet megfeledkezni, a mozi bizony igencsak "kézzelfogható" hagyatékot is magáénak tudhat. Eddie Murphy-t, akinek itt indult karrierje. Csillaga ugyan nem tündökölt mindig ugyanolyan fényesen, de az ilyen és ehhez hasonló karakterek azért az egyik legismertebb komikussá tették őt. |
2012-02-13 11:28.37 |
Schiffman győzelmén is felkaptam a fejem,de aztán az ASC díjátadó gyorsan lehűtötte a kedélyeket. |
2012-02-12 17:20.57 |
Azért meg kell gondolni, komolyan veszünk-e egy olyan listát, aminek írója akkora marhaságokat ír, hogy Heath Ledgernek egy jó filmje volt, hogy A torinói lóval büntetni kell, vagy máris kijelenti, hogy a TDKR 2012 legjobb filmje... |
2012-02-10 14:13.13 |
Ja, hogy a teljes Akadémiára gondoltál? Egyet értek. :) |
2012-02-09 18:15.09 |
Bárcsak utálná a Transformers-t az Akadémia, de eddig 3 résznek 6 jelölést adott összesen, az szerintem jó arány ahhoz képest, hogy mekkora minőséget képvisel a film egyéb területeken. Egy 3. résznek a 3 jelölés az nagyon jó.
De persze nem lehetetlen szerintem sem a Hugo győzelme, csak én nem rá tippelnék. Eddig nagyon szurkoltam a Potter-nek, miközben mindehonnan azt hallottam, hogy a majmok az esélyesek. Hát, most már én is azt hiszem... |
2012-02-09 13:21.06 |
Kompenzálni fognak a Hugo-val, de szerintem nem ebben a kategóriában. A Transformers, a Planet of the Apes és a Harry Potter mellett azért nem hiszem, hogy győzne Scorsese mozija. Ez az a kategória, aminél még az Akadémia is beadja a derekát a kommerszebb filmek kedvéért. |
2012-02-08 17:15.53 |
Hihetetlen, hogy egyetlen díjat sem adtak a Potter-nek. Távolról sem vagyok szakértő a vizuális effektek terén, de szerintem ez durva. A majmok bolygója fog nyerni nagy valószínűséggel. A statisztika szerint Supporting Visual Effects kategóriában győzedelmeskedő jelölt nem nyert Oscar-t még, és a Hugo ott szerepelt. |
2012-02-08 17:08.39 |
igen? |
2012-02-08 17:06.20 |
Egy akciófilm a kevésbé szórakoztató fajtából. Az alkotók nem vesződtek sokat a karakterábrázolással, de sajnos a cselekménnyel sem, 10000. alkalommal sem ciki a főhőst mutatni amint nyugodtan, fapofával gyalogol, mögötte meg épp felrobban valami, és Wesley Snipes is kihúzta a filmet egy arckifejezéssel. Nálam nem működött ez a próbálkozás, de aki szereti a b akciófilmeket az tehet vele egy próbát nyugodtan, hátha... |
2012-02-08 10:23.12 |
Isten éltesse! |
2012-02-07 20:44.17 |
Spielberg talán a legnagyobb mestere a klasszikus, grandiózus, konzervatív hollywoodi műfajnak. Ezek a nagyköltségvetésű eposzok ötvözik az univerzális mondanivalót, a szívmelengető és könnyfakasztó hangulatot, valamint színtiszta profizmust. Az ilyen filmek minden generációnak készülnek, a producerek és a stúdió minden centje megtérül, és a kiadott pénzéért a mozinéző is olyan terméket kap, ami működik, mert a pénz, a kreativitás és a szakmai tudás olyan egyvelege ez, ami zsinórmértékű, és szép, egyszerűen jó nézni, elfelejteni eközben a mindennapok problémáit, élvezni azt a csúcsrajáratott moziélményt, ami gyönyörködtet.
Ilyen a War Horse is, ami fantasztikus képeivel, megindító zenéjével és szép történetével olyan varázslatos atmoszférát teremt, hogy nem törődünk az esetleges túlzásokkal, és az sem érdekel, ha talán sokszor elmesélt sztorit látunk, mert érdemes újra megnézni, hagyni hogy újra elbűvöljön ez a kedves hangulat. Mindeközben Spielberg megmutatja, amit a Ryan közlegény óta nagyon jól tudtunk: mestere a pusztításnak is. Nagyon jól érzi a háború borzalmainak hangulatát is, csatajeleneteket bemutató képei meghökkentő remekművek, kikezdhetetlen, minden ízükben profi munkák. A robbanások, a füst, a kiáltások, a mocsok, a lövészárkok borzalmai, a rémület közel hozza a káoszt, de teszi ezt úgy, hogy közben a film egyetemes üzenetének rendeli magát alul: az állat pusztulása az ember szolgálatában. A film alapvetően egy srác és egy ló barátságáról szól, de a tény, hogy Joey-nak az idők során gazdái több ország gyermekei közül kerültek ki, esélyt ad az üzenet univerzális mivoltának hangsúlyozására. Mint ahogy maga Joey is a háború alatt hordott hátán angol tisztet, de húzott német ágyút is. Bármely nép közül került is ki aktuális gazdája, az hozott érte áldozatot, szerette, függetlenül hovatartozásától. Az állat a harcban nem foglal állást, belekényszerül, és ha úgy hozza a helyzet, meghal a harcmezőn. Ez a független helyzet és a kényszerű pusztulás szüli a mozi egyik legszebb jelenetét, amikor a német és az angol katona közösen segít a lovon. Valaki giccsesnek hívja a filmet, vagy tolakodónak, túlzónak tartja. Voltaképpen ez is egy mozi, ami sok pénzből készült, azért, hogy bevételt hozzon. Ennek a célnak az elérésére számos mód van. Spielberg, mint oly sokszor, megint azt az utat választja, hogy elmesél egy történetet, amihez talán már volt szerencsénk egy kicsit másképp (mondjuk egy kis földönkívülivel, vagy szerencsétlen fiúval a főszerepben), de mondanivalója időtlenné teszi, hozzá adja azt a kérlelhetetlen profizmust, ami voltaképpen minden képkockáról sugárzik, és elénk pakol egy ártatlan, nosztalgikus filmet, ami képes elvarázsolni. |
2012-02-07 19:38.35 |
Hát nagyon hajrá, bizony! Ezen sok múlhat! |
2012-02-06 16:56.10 |
Jól megszerkesztett, összetett mozi ez, ahol a főszereplő elveszettségével párhuzamosan a mi lábunk alól is kicsúszik a talaj. Ezt segíti a virtuóz kamerakezelés és a nézőpontváltások is, nem beszélve az intelligens actori munkáról. Minden színész tökéletesen felfogta, hogy mit kell tennie, mennyire kell játékával befolyásolni a néző hozzáállását, Ryan Gosling pedig fantasztikusan kihasználta a teret, amit a szkript adott neki.
A játékidő alatt többször is újraértelmeztem az eseményeket, de végső megoldást egyértelműen csak a film végén nyerhet a kitartó néző. Na nem mintha unalmas lenne Forster filmje, de ha nem érzünk affinitást ahhoz, hogy végig gondolkodjunk, akkor nem fogja magát eladni a mozi, és ha az ember belekavarodik a történésekbe, akkor nem hoz megoldást a lezárás sem. |
2012-02-06 12:49.11 |
Nyugodtság van, öreg, senki nem beszélt a véleményedről egy szót sem, nem tudom feltűnt-e...:)))
Amúgy tényleg minősíthetetlen ám Az élet fája, nem csak Pitt játéka, de az egész film is! Semmiről nem szól, és annyi köze van az élethez, mint a Mónika Show-nak. Pitt játékát meg még én is überelni tudtam volna. A Moneyball? Ne is beszéljünk róla, mert szánalmas film. Még Az élet fájánál is rosszabb, nem is tudom, miért kellett leforgatni. Pitt bá nagyon leadta a színvonalat a brigantyk óta, tényleg addig volt jó, amíg nácikat gyilkolászott, azóta nem tudom, mi van vele. Az Akadémia is bezzeg most tudta megduplázni a jelölései számát, katasztrófa, kinevettetik magukat. Nekem Brad Pitt addig volt szimpatikus, amíg értelmes filmekben tudott szerepelni, mint a Mr és Mrs Smith, vagy a Trója. Nem állnak jól neki az ilyen béna karakterek, amiket újabban szállít. De majd talán idén, amikor zombikat fog sorjázni talán újra megkedveljük mi, filmrajongók is, nemcsak a szakma, meg az unalmas kritikusok, akiknek ízlése a béka segge alatt tanyázik! |
2012-02-06 12:37.38 |
Jó tényleg, bár szerintem az nem volt kétséges. Már csak azért sem, mert a fantasy kategóriában az egyetlen Oscar-jelölt film volt. De örülök, hogy nyert, mert az Akadémiánál nincs sok esélye... |
2012-02-05 13:27.26 |
Nem egy nagy ersztés. Az a baj, hogy nem igen köti le az embert első nézésre sem, mert ami érdekes lenne benne, azt már láttuk máshol, jobban. Nem nagyon tart semerre sem a történet, elég klisés az egész, egyértelműen egy sikerhullámot kívántak az alkotók kihasználni. |
2012-02-05 13:20.30 |
Közben pedig lezajlott a 2012-es Art Directors Guild-díjátadó is. A három kategória:
PERIOD FILM Győztes: Hugo (Dante Ferretti) Jelöltek: The Artist The Help Anonymus Tinker Tailor Soldier Spy FANTASY FILM Győztes: Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 (Stuart Craig) Jelöltek: Captain America Tintin Cowboys & Aliens Pirates of the Caribbean CONTEMPORARY FILM Győztes: The Girl with the Dragon Tattoo (Donald Graham Burt) Jelöltek: The Descendants Extremely Loud & Incredibly Close Drive Bridesmaids A nagy győztes egyértelműen a Hugo, ami jó eséllyel pályázik az Oscar-ra ebben a kategóriában. A Midnight in Paris és a War Horse még csak jelölést sem kapott az ADG-től, az ő esélyeik csekélyek, a Harry Potter bár nyert Fantasy kategóriában, szerintem ez a díj az Artist és a Hugo között fog eldőlni, utóbbi indul előnyből. |
2012-02-05 13:10.18 |
Annie Awards 2012
GYŐZTES Rango JELÖLTEK A Cat in Paris Arrugas Arthur Christmas Cars 2 Chico & Rita Kung Fu Panda 2 Puss in Boots Rio The Adventures of Tintin Itt már valószínűleg nem fog minket semmi meglepetés érni, de azért jó így együtt látni az év legjobbjait egy bővebb listán, mint az Akadémiáé. |
2012-02-05 13:04.39 |
Isten éltesse! |
2012-02-05 13:03.23 |
Isten éltesse! |
2012-02-04 19:27.29 |
erőltetett happy end... sokaknak ez lételemük, de túl azon, hogy ez igaz történet, azért be kell látni, hogy ez a befejezés illik a sztorihoz, ez emeli fel igazán a végét! |
2012-02-04 19:26.07 |
Szerintem csak rápillantott itt az adatlapjára, aztán rájött, hogy a brigantyk óta nem látta filmben, hú hát akkor nagyon ócska moziai lehettek! |
2012-02-04 16:40.07 |
Hát az eleje az katasztrófa. Béna elszólásokkal és hiteltelen történetvezetéssel. Már azt hinnénk, megint egy katasztrófafilm, amibe képtelenség beleélni magunkat. De aztán lassan rájövünk, hogy itt másról van szó. Ez tényleg egy popcorn-mozi minden elemében, és akkor kezd el valahol többet adni, amikor ez leesik.
A sztori sokszor buta, de a látvány tökéletes, a karakterek sokszor ostobák, és "amúgy is, nem is így viselkednének ebben a helyzetben", de legalább rajtuk van a hangsúly. Ez az egyik faktor, amiben sokkal jobb Bay mozija, mint a Deep Impact, amivel elkerülhetetlen az összehasonlítás, már csak azért is, mert egy évben jöttek ki. Ott mindenből túl sok volt, nem éreztem a karaktereket, üresek voltak, és a kutya se aggódott értük. A Deep Impact nem akart kommersz film lenni, és itt bukott nagyot, mert nem lehetett komolyan venni. Az Armageddon-t sem lehet sokszor, de érezzük, hogy nem is az a cél. És mindennek ellenére, azért csak működött a dráma is néha, mert vették a fáradtságot, hogy bemutassák nekünk a szereplőket, akiknek szorítani kell, nem 31 főszereplő van, akikről egyenként tudunk annyit, hogy van egy kutyájuk, meg a film elején mondtak valami vicceset, de már nem emlékszem, hogy mit. Amikor elfogadjuk, hogy ez egy szórakoztatófilm, akkor tud meglepni, és a második fele azért jóval erősebb is, mint az eleje. Ami itt sem sikerül, az az, hogy átérezzem a bolygó katasztrófáját, az emberiség pusztulásának esélyét, nem érzem az apokalipszist, nem mozgat meg ezen a téren a mozi. Úgy tűnik, egy ilyen érzéshez tényleg át kell lépni a műfaj korlátait, és a témát más köntösbe burkolva bemutatni, mint ahogy azt Lars von Trier csinálta Melankólia című filmjével. Nem sikerült ez az Armageddon-nak, de a Deep Impact-nek sem, előbbi azonban legalább felvázol karaktereket, akiknek a drámája működik. A többi az popcorn és látvány, abban viszont remek, ne várjuk az Apolló 13 intelligens felépítését, a film amit akar azt viszont hozza ügyesen. |
2012-02-04 11:29.35 |
Ez filmzene, ami hangulataláfestőként remekül működik, sőt. Desplat ezen munkája tökéletesen illik a filmhez, és minden pozitív jelzőt megérdemel, amivel itt illették.
De egyébként szoktam hallgatni, szerintem ez pont egy olyan jó kis dallam, amilyet írtál, hogy kéne a ide, és simán hallgatható a film nélkül is. :) |
2012-02-04 01:00.41 |
Beau Willimon "Farragut North" színdarabját adaptálták.
És hogy óhajod teljesüljön: http://www.youtube.com/watch?v=ImyPkef2aUs |
2012-02-03 23:56.36 |
Tök sablon sztori, ami rosszabb, hogy a poénok is csak hellyel közzel működnek. Az a fajta vígjáték, amit nem valószínű, hogy újra elővennék. Nem bántóan rossz, de tényleg az a kategória, amit megnézel, elvagy vele, aztán ennyi. |
2012-02-03 23:49.29 |
Egy tökös gengszterfilm a londoni alvilágból. Szerintem a műfaj kedvelőinek ez a közeg legalább annyira érdekes tud lenni, mint a new yorki maffiacsaládok történetei. William Monahan-t a London Boulevard előtt okos forgatókönyveiért szerethettük, első rendezése lassú tempójú, de határozott, és meglepően stílusos. A western beütés jól áll a rideg környezetnek, Colin Farrell hozza, amit kell, karaktere szimpatikus és szerethető, a mellékszereplők között pedig igazi zsenik csillogtatják tudásukat. A mozi lassan építkezik, nem elrugaszkodott, és mégha itt-ott le is ül egy kicsit, szerintem a feszültség megmarad, a végére pedig kellőképp összeszedte magát Monahan. Amit nem lehet nem kiemelni azok a zenék, a soundtrack, eszméletlen ütős, jól eltalált dologról beszélünk, sokat ad a film színvonalához, stílusához. |
2012-02-03 23:21.27 |
Vannak filmek, amikben az ember hiába érzi a potenciált, valami a megvalósításban nem stimmel, nem találnak be, nem érik el a hatásukat. Így voltam én a Shrink-kel, ami egy kaotikus filmélménnyel gazdagított. Helyenként jó gondolatok, erős jelenetek, de sokszor csak egy ömlesztett zagyvaság, szerintem túl sok szálon futott a sztori, egyszerűen túl sok volt a szereplő, a történet, kevesebb több lett volna. Kevin Spacey szokásához híven tökéletes volt, de a rendező, mintha nem lett volna biztos a dolgában. Ez a történet leegyszerűsítve, és kicsit több élettel erősebb lett volna, pedig az alapok ott voltak... |
2012-02-02 22:30.15 |
A szereplők aztán tényleg... |
2012-02-02 21:47.27 |
Nem vagyok benne biztos, de könnyen lehet, hogy ez a film már belecsúszik abba a kategóriába, amit bűn szinkronnal nézni... |