Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Repülős bandita - Moziverzum, 14:45 |
Sodródás - RTL Három, 14:55 |
Búcsú a királynémtól - Film Mánia, 15:20 |
Pókember - Film+, 16:10 |
Egyszemélyes hadsereg - Filmbox Family, 16:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Bob Gunton (79) |
Beverly D'Angelo (73) |
Sam Waterston (84) |
Francois Ozon (57) |
Jonny Lee Miller (52) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Húsz óra - Vélemények |
Mit hallgatsz most? |
Griselda (sorozat) - Vélemények |
Vad a szél - Vélemények |
Star Wars Saga |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A kígyó |
Milos Forman |
2010-05-27 10:38.52 |
Testalkat? NEM gebe, NEM kövér, ellenben ideális az ógörög amfórákat emlékezetünkbe idéző forma...
szóval a nőcis, ebben egyetértünk, egy nő úgy szép ha vannak idomai. |
2010-05-27 10:37.12 |
Max az ágyban :P |
2010-05-27 10:33.24 |
Prűd világ, :P A Salo remek film |
2010-05-27 03:06.12 |
én is |
2010-05-27 03:06.02 |
Ez nem azért rossz mert nincs benne Myers, és is teljesen nyitottan ültem le a film elé, de ez finoman szólva is majdnem nézhetetlen. |
2010-05-27 03:04.42 |
Szűzanyám. MI VOLT EZ? Az még hagyján, hogy semmi köze az előző részekhez, ezzel nem is lett volna bajom, de ez egy akkora hülyeség, hogy még... Úgy ahogy van katasztrofális az egész. Mivel megjelent benne a zseniális első rész, így nem tudom egyessel értékelni, mert annak pár képkockája is MINŐSÉG, de leginkább akkor lehet érzékelni mekkora mérföldkövek választják el ezt meg az első vagy akár a második részt. Úristen, Carpenter mélyrepülése, soha ilyet többet... Még a főcímzene is rémgagyi, és a forgatókönyv- ki volt az aki egy ilyenben fantáziát látott? Tommy Lee Wallace rendezésére szavak nincsenek... Egy Celeb vagyokon nem ásítozok ennyit. Hulladék... |
2010-05-27 00:42.17 |
Attól még h kisfiú, lehethogy jó kemény... szal.. na az izmai :P |
2010-05-26 23:26.43 |
http://www.youtube.com/watch?v=IHrW6p349oc
Hiennel én is:) |
2010-05-26 23:21.06 |
Kisifú:P |
2010-05-26 23:07.04 |
Madonna nem énekesnő, hanem előadóművész. Sose vallotta magát énekesnőnek. Egy hatalmas egyéniség, akinek van egy jellegzetes hangja, meg baromi jól tud táncolni, ez elmondható Britre is, Madonna azonban divatot, kultúrákat határozott meg, sztárok milliói őt utánozzák, egy csomóan észre se veszik, Gaga egy az egyben Madonna klón, minden amit csinál, annak Madonna kövezte ki az utat. |
2010-05-26 22:58.14 |
együtt |
2010-05-26 22:58.02 |
Ez így teljesen helytálló... Madonna életútját tanulmányozzátok kicsit behatóbban, Britney meg Gaga meg Kylie együt sem tesznek ki annyit mint ő. |
2010-05-26 22:57.03 |
Madonna legnagyobb női popikon, Gaga ---ő kicsoda?:D |
2010-05-26 22:38.43 |
Hát a popkirálynő Madonna, amit ő (meg Jacko) megcsináltak, azt senki nem tudja utánuk csinálni, de a pophercegnői címet Kylieval megkaphatja megosztva Brit...:) |
2010-05-26 22:37.36 |
Élmény. Minden ízében és képkockájában tökéletes filmcsoda. Miért is járunk moziba? Hogy szórakozzunk, hogy tartalmasan szórakozzunk, hogy lássunk olyan dolgokat, képeket, történeteket, amik kizökkentenek a mindennapokból. Vagy azért, hogy felépítsünk magunkban egy álmot, bizony ha ők ott megcsinálják, ha az egyszerű virágáruslányból hercegnő lesz pár hónap alatt, vagy ha ő ott a moziban a széles-béka mosollyal beleszeret a korosodó hercegbe- nekünk ez miért ne sikerülne, elhisszük, megéljük. Vagy hogy lássunk szörnyű sorsokat: a tébolyodott elfejtett színésznő kétségbeesett küzdését az iránt, h legyen újra valaki, vagy akár háborúban halomra gyilkolt zsidókat- mindezt azért h érezzük, nekünk még sincs olyan rossz dolgunk. Eme intuíciókat persze tudat alatt, tudati énünkben csupán elegünk van és énekelni akarunk és világot látni, izgulni egy jó pasiért vagy egy jó csajért, látni szexet, gyilkosságot- és olyat amiből esetleg tanulhatunk, vagy amiből taníthatunk... Vannak filmek amik a fejünkhöz vágnak dolgokat, amik megváltoztatnak, vagy csak szimplán letaglóznak- ezek a filmek azok amelyek jóval többet adnak hivatásuknál, és annál mint amire számítottunk. Ezek olvasatomban a jó FILMEK. Persze relatív kinek mi tetszik, de azt sose felejtse el senki miért ment be a moziba, és hogy jött ki onnan. Hogy miért írtam mindezt le? Mert ez itt kérem szépen az utóbbi kategóriának egy ékes példánya. Ez az, ami letaglóz. Minden másodpercben nyújt valami vizuális, vagy auditív gyönyört, és fogalmunk sincs melyik percben éppen mi következik. Elvarázsol minket egy olyan világba, amit nem élhettünk meg, az opera, a csoda, a Szép világába. Én nem vagyok nagy komolyzene-rajongó, Mozart életét csak szeletekből ismerem, de ide ennyi bőven elég. A film bőven elmond mindent arról, amit tudni akarunk, és olyat mutat, amiről álmodni se mertünk. Csodálatos ötlet volt, hogy Salieri szemüvegén keresztül láttuk ennek a zseninek az életét. Egy olyan emberét, akire mindnyájan értetlenül és irigységgel nézünk. Merthogy neki megadatott egy olyan leírhatatlan dolog, amellyel egy évszázadban talán csak egyszer születnek. A film közel sem láttatja tökéletesnek Mozartot, egy mohó nagyvilági pöffeszkedett pojácának mutatja be, aki meglehetősen különc és bolond, ahogy az az őstehetségeknél lenni szokott. Salieri nézőpontja ezért is nagyszerű: pont olyannak meséli a zeneszerzőt, amilyennek mi is láttuk volna, ha akkor élünk. Karaktere mindannyiunk "csordaszellemét" jeleníti meg: ha valamiben más vagy, vagy kimagasodsz a többi közül, a többiek, a falka kivet magából, amikor nem is számítasz rá. Nem bonyolult érzés ez, a puszta irigység. Ahogy F. Murray Abraham megragadta ezt a figurát, maga volt a színészet mesterfoka: egyszerre nyűgözi le Mozart, és egyszerre gyűlöli, egyszerre hal bele abba, hogy gyűlölnie kell, és abba hogy önmagát sem tudja szeretni soha. Krisztus jelképe a saját ideáinak tűzbedobása volt, elhatárolódott mindentől, ami jó, és amivé ő lenni tudott volna, szívét elhatalmasította a zseni által okozott őrült érzelmi skizofrénia. Oscarja 100% megérdemelt volt, több ízből összetett karakterét, meg10Xezte a vásznon. Tom Hulce szintén remek volt, mozgást, egyéniséget, életet adott Mozartnak- ha nem lett volna Abraham nem lett volna vita sem, ki kapja a legrangosabb filmes elismerést. Elizabeth Berridge-ről szintén csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni, ahogy az ő esetében Eszenyi Enikő remekül eltalált szinkronjáról is. Nem tudom felfogni, hogy ez a 3 remek színész hová tűnt az évek során. És akkor amiről beszéltem: ahogy mesél, ahogy Á-mollokkal, F-dúrokkal, C-kel, G-kel mondja el a film a nyomort, a gazdagságot és megannyi érzelmet- ehhez párosítva az operákat megszégyenítő látványvilággal- az maga a megtestesült filmes Mennyország. Leírni nem lehet, ezt LÁTNI KELL. A jelenetek -ahogy párhuzamos montázzsal a végén énekli és íratja Mozart a Requiemet, aggódó felesége siet hozzá, az eső kopogása, a kocsi dobogása, a toll sercegése, Mozart dúdolása- együtt adnak egy filmet a filmben. Mozimámort a moziban. Milos Forman minden idők egyik -ha nem a- legtökéletesebb rendezője, azt hiszem így mesélni, mint ő nem sokan tudnak, ilyen monumentalitással, és mégis szerény alázattal. Ilyen filmből azt hiszem tényleg nincsen sok, viszont vannak olyanok amik legalább ennyire értékesek, csak másképpen. Egy nagy gratuláció mindenkinek aki ebben a műalkotásban részt vett, a jelmezeket ki sem emeltem még- fantasztikusak. Boldog vagyok, hogy élek és LÁTOK- az ilyen élmények miatt érdemes. |
2010-05-26 22:03.25 |
Pophercegnő :D |
2010-05-26 21:51.15 |
Valóban nem tud (bár ilyen mértékű tánc mellett senki), de attól én még szeretem, sőt mi több nekem tetszik a hangja is (persze nem ezen a videón). Táncban #1 volt régen, mára kissdé ellaposodott, de showt azt még mindig tud csinálni:D Ez van nekem bejön, zenében 100% kommersz az ízlésem, nekem tökéletesen megfelel. |
2010-05-26 21:38.08 |
Nem a méret a fontos, hanem ami van azt jól használják:P |
2010-05-26 18:10.13 |
kegyetlen játékok |
2010-05-26 16:59.30 |
Elég megkérdezni egy olyat mint én :D Jakeben nyilván sose volt farok, így elég nehéz elképzelni hogy akár egy minit is élvezett volna, meg fura h így eldőlt ki az aktív ki a passzív fél. Fordítva sose volt? :D Túl leegyszerűsítette a film ezt a kérdést :D |
2010-05-26 10:49.06 |
2 olyan film, amit nem kellett volna elvállalnia :D Elcserélt életek, Kifutó a semmibe, Észvesztő- akkor már inkább. |
2010-05-26 04:36.07 |
Hullámzó film, véleményem szerint, olyan mint a víz :D Néhol nagyon bárgyú és átlagos, néhol pedig háborgó és feszült. Az utolsó félóra tényleg nagyon izgalmas, igazi kalandfilm, illetve a harangtoronyos jelenet szintén nagyon jó, hangulatos operatőri munkával lett megoldva, ezt pár évvel később tökélyre fejlesztette Hitchcock. Aki miatt viszont fenn maradt a film: Marilyn Monroe. Ha valaki ezt a nevet meghallja, egyből a gyönyörű szóval teszi párba. Ő ettől még sokkal több volt. Olyan kisugárzása és születet tehetsége volt az elkápráztatáshoz, amelyről még a legnagyobb színésznők is csak álmodhatnak. Senki sem tud így pislogni, így sétálni, így énekelni, így élni, és így varázsolni a vásznon, mint ő. Neve filmtörténelmi fogalom lett, mérföldkő, a hollywoodi moziikon első számú megtestesítője. Ha megjelent a vásznon, a vak látott, a süket hallott, a homokos hetero lett. Amit ez a nő tudott, azzal sztem még ő maga se volt tisztában. Erre született, hogy nekünk adja soha nem látott báját, soha nem tapasztalt vásznon átütő személyiség-illatát. Monroe egy természeti jelenség szintjére emelkedik, ő a villám, a vihar, a vulkán, a napsütés, az eső mellett A NŐ maga. Lehet sokan túlzásnak tartják eme monológot, de én így érzek vele kapcsolatban. Nem volt tökéletes színésznő, sem énekesnő, de ahogy ő létezett, azzal egy várost meg lehetne tölteni. |
2010-05-26 02:02.59 |
Webber nagy sikerű musicalje egy nagyon tanulságos történet. Mindnyájan akik sikerre, csillogásra vágyunk, tudomásul kell vennünk, hogy egyszer minden véget ér- vagy ahogy mondani szokták: Minden csoda 3 napig tart. Ezt Norma Desmondnak nem sikerült megértenie, és vágyálmaival, képzelgéseivel, önmagát juttatta az őrületbe. Az egész házát felépítette úgy, mint egy díszletet, régóta elfelejtett színészekkel bridgezik lelketlenül, 1000 éves autójával jár-kel a városban, arról ábrándozva hogy mindenki csak róla beszél, és mindenki őt szereti. Ehhez asszisztál volt férje Max, aki pontosan tudja, hogy milyen rosszat tesz ténykedésével- a rajongói levelek írásával, és azzal, hogy napjában 20X hazudik Normának, hogy még mindig ő a legnagyobb sztár, mégis nyilvánvalóan még mindig szerelmes belé. És adott egy író, aki a másnapi betevőt sem tudja megvenni, forgatókönyveit nem keresik- és egyszer csak betér Normához véletlenül. Elkezdődik egy őrült játék kettejük között, Norma elhiszi h szeretheti egy fiatal férfi, elhiszi, hogy újra csilloghat, és visszatérhet forgatókönyvével, ami használhatatlan. Még maga Cecil B. De Mille is adja alá a lovat- egyértelműen sajnálatból, holott ő is látja hogy Norma egyértelműen beleőrült az elfedettségbe. A vége pedig igazi dráma, az egyetlen ember szegény írónk, aki megelégeli ezt a játékot, és elmondja Normának az igazságot mindenről, azonban már késő, Norma tudat alatt mindenkit el akar tüntetni a Föld színéről, aki nyomorult álomvilágának ellensége, így teszi ezt főhősünkkel is, aki egy medencében köt ki- holtan. Azért a poént itt a jellemzésben nem kellett volna lelőni... Amit itt valaki lentebb a színekkel kapcsolatban írt, támogatom- az Alkony sugárúti palota a maga csodálatos berendezésével, csillogó még a koszból is gazdagságot sugalló tárgyaival, látványával mindenféle színt helyettesít. Ehhez hozzájön még az operatőr már-már arisztokratikus szemlélete néhány jelenetben, és a remek dialógok/monológok. Furcsa, hogy az elején Norma folyamatosan szidja a hangosfilmeket, a sok szöveget, és mégis -talán szándékosan- nagyon kiművelt, választékos, kifejezetten irodalmi műremekek részleteihez hasonlítható mondatokat adnak William Holden szájába. Mindennél nagyobb színt ad a filmnek azonban a színészek, de különösen Gloria Swanson játéka. Egyik pillanatban még fenséges és királyi, a következőben már szánnivaló és megtört, a harmadikban hátborzongató és tébolyodott. Nagyon sajnálom, hogy Dietrich ebben az időben Hitchcockkal forgatot, remek lett volna ő is a szerepben. A többi szereplő is rendben van, a végén nem értettem Holden Nancy Olsonnal való monológját, hisz az írót eddig nem egészen ilyennek ismertük meg, de aztán rögtön ki is derül, hogy csak magát akarja büntetni a pénzsóvárságáért, ezért küldi el a lányt. Kiemelném Erich von Stroheimet, akinek szintén minden pillanata nagyszerű, az igazi ma szóval "fanatikus rajongó", aki szerelmes egy ideába, és azért él, hogy álmai hölgye- illetve álmai álomképje boldog legyen. Nagyszerű klasszikus, nagyszerű zenével aláfestve, amin 60 éves kora véleményem szerint nem látszik, mondanivalója pedig mindig aktuális. |
2010-05-25 19:44.55 |
Ő is :P |
2010-05-25 19:44.39 |
Ooooohh:$$$$$ kell :P |
2010-05-25 06:34.27 |
http://www.youtube.com/watch?v=gEs-EVj0_WY&feature=related
itt még jobb, kis hamvas :P |
2010-05-25 06:33.26 |
http://www.youtube.com/watch?v=Ipe0Buf1GdE
ha már Ázsia... |
2010-05-25 06:23.54 |
Köszönöm, egyik barátom nem ért egyet velük, ebben se vagyunk egyformák úgy látszik :) |
2010-05-25 06:22.12 |
Milyen 45? :D lol. |
2010-05-25 06:21.02 |
Ez most lehet picit 18+ lett, sorry :D |