Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A nagy zsozsó - RTL Három, 16:55 |
Vitathatatlan - Mozi+, 17:00 |
Jerry Maguire - A nagy hátraarc - HBO2, 17:16 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 17:25 |
A nagy dobás - Viasat Film, 18:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Bob Gunton (79) |
Beverly D'Angelo (73) |
Sam Waterston (84) |
Francois Ozon (57) |
Jonny Lee Miller (52) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
- Filmes Sámánok Rendje - |
Nemere István - Vélemények |
Cobra Kai (sorozat) - Vélemények |
Denzel Washington - Vélemények |
Filmkereső |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Az ügyvéd ördöge |
Henry Fonda |
2010-04-30 13:12.36 |
Nincs ilyen. Illetve ha volt is, nem érdekelt, mindenki másmilyen. |
2010-04-29 23:45.14 |
Izgalmas téma, lapos rendezés, elhibázott forgatókönyv és minden idők egyik legnagyobb alakítása. Így lehetne jellemezni Bennett Miller filmjét, ami a nézőcsalogató és ígéretes téma ellenére sajnos egy veszettül unalmas filmet rendezett.Capote tulajdonképp beleőrült ennek a műnek a megírásába, teljesen belebetegedett, azonban a forgatókönyvíró későn kapcsolt, és a végére próbálta belesűríteni ezt a dolgot nagyon elbaltázottan, amin Miller se tudott emelni, esetleg kisebb rendezői fortélyokkal, mintha úgy döntött volna, hogy hozza a kötelezőt, aztán szevasz tavasz, ennél azért igényesebb munkát is elvártam volna. Philipp Seymour Hoffmannra viszont szavak nincsenek, játékának minden pillanatát öröm nézni, veszettül erősen kimagasodott a film egyhangúságából, csillogott a sötétésgben, ilyen lehengerlő játékot keveset láttam, néha úgy éreztem mintha nem is a kameráknak játszana valaki, hanem felvették volna Capotét, és azt játszák le nekem. Az övé minden elismerés, egyedül miatta érdemes megnézni a filmet, de miatta nagyon. |
2010-04-29 03:49.14 |
George Cukor thrillere gyakorlatilag az első olyan horrorhoz közelítő film volt, ami Oscar-díjat érdemelt egy főbb kategóriában. Azért a horror erős szó rá, ez bizony egy kőkemény pszichothriller. Érdekes módon én azt vártam h a magára a suspensere, a félemetes hatásokra lesz ráhelyezve a film, persze volt az is bőven, ahogy a láng elhalványul az gyönyörűen és hátborzongatóan volt fényképezve, és Charles Boyerről a sok premier plán, de alapvetően nem a történet vagy a hanghatások vagy az effektek adták a feszültség írmagját, hanem a lélektani leépülés és kilátástalanság, amit Paula átélt. Nagyon jól érzékelteti a rendező a nő nyomorúságos helyzetét, lélektani horrorba sodródását, ehhez persze kellett Ingrid Bergman megfelelően átélt játéka, és kellett hozzá lúdbőrnek egy félelmetes Charles Boyer, és egy szintén elég kétes megítélésű Angela Lansbury (Gyilkos sorok későbbi elszánt öreg detektív-hölgye), akik szintén remekek voltak. A végén tulajdonképp sok meglepő dolog nincs, a rendező hamar elintézi, hogy mire-kire gyanakodjunk, katarzist az itt igazán kiteljesedő Ingrid Bergman utolsó monológja nyújt, véleményem szerint utolsó öt percben nyújtott teljesítménye volt, ami az ölébe pottyantotta Oscar bácsit. És az én ötödik csillagomat is ez miatt kapja. Egy újabb fekete-fehér film, amire leírom a FILMÉLMÉNY szót. |
2010-04-29 01:12.40 |
SPOILER Kezed megvan még? :P SPOILER END |
2010-04-28 22:36.38 |
Igen , és minden idők legfantasztikusabb énekesnője persze csak volt. |
2010-04-28 20:35.59 |
Én másképp vagyok: egy akciómozit nem hasonlítok össze egy drámával, vagy egy horrort egy művészfilmmel, mindent a maga berkein belül értékelek. |
2010-04-28 20:15.31 |
Ez bizonyos fokig giccsnek készült, mint ahogy általában az összes Burton film hemzseg a giccstől. Itt és a második résznél ez abszolút működik. Sztem Basinger lapos volt, a legjobb női szereplő bizony egyértelműen Michelle Pfeiffer. Megint csak szerintem. |
2010-04-28 20:04.36 |
De ahogy látom elég nagy bajod lehet a világgal. 89 öt csillagos film és 585 egy csillag? :O |
2010-04-28 20:02.38 |
Látványban még a Batman és Robin is erős volt, az aztán tényleg a Batman filmek előnye. |
2010-04-28 20:01.12 |
SZERINTED. Szerintem meg mindkettő egyformán tökéletes volt, Ledgeré komolyabb volt, Nicholsoné meseszerűbb. Azt h Jack jobb színész azt én átfogóan írtam az egész karrierjére gondolva. Egy Száll a kakukk fészkére vagy egy Ragyogás-béli Nicholson alakítás többet ér mint 10 Ledger a Sötét lovagban. |
2010-04-28 19:39.58 |
Ismét egy olyan film, ami még mindig felháborodásokat kelt témáját illetően, és el nem tudom hinni hogy vannak olyan emberek most cirka 30 évvel később is, akik mondjuk az Anita Bryant féle emberek oldalára állnak. A magánélete mindenkinek a magánélete, azért gyűlölni valakit mert homoszexuális olyan, mintha azért utálnánk mert szereti a nutelláskenyeret. Ez egy adottság, amit sajnos nem lehet befolyásolni, bármennyire is hirdetik a nagyokosok, ez egy született dolog, olyan mintha valakinek barna a haja, befestheti szőkére, de az attól még barna marad. Persze jogos a tiltakozás hogy akkor minek a vonulás, de ahogy végignézek Magyarországon, és úgy általában a világon, megértem a felvonulások lényegét is. A legtöbben ha tehetnék megszüntetnék ezt a dolgot, de jó lenne már rájönni arra, hogy ez nem befolyásol senkit abban hogy milyen ember. Nem egyszerű dolog, hiszen amit az emberek nem ismernek, attól általában félnek. Persze ha megtudnák, hogy hány meleg van a környezetükben, akiről nem is tudnak esnének az állak a Földre, sajnos arról nem is beszélve hogy hány nős és családos meleg van, pont a társadalmi nyomás miatt. Gus Van Sant filmje egyoldalról mutatja be a dolgokat, egyértelműen rá lehet jönni, ő melyik oldalhoz tartozik, a másik fél talán kicsit túlzóan negatív bemutatása pont annak az eredménye, amit az előbb leírtam. Josh Brolin figurája pedig maga a forg. könyvi tökély, számomra teljesen egyértelmű, hogy ez az ember tipikusan meleg, aki elfojtja a saját identitását, és ahogy az elején megpróbál ezzel a dologgal elevickélni a végére úgy válik saját maga meghasonlott ellenségévé. Azt nem tudom h ez a való életben is így volt-e, de a film teljes mértékben ezt mutatja, Brolin pedig zseniális alakítást nyújt, pedig nem volt könnyű dolga. Sean Penn ezért kapta második Oscarját, véleményem szerint jobban megérdemelte mint az elsőt. A rendezéssel sem volt semmi baj, maga a sztori nem a legérdekfeszítőbb, ennek ellenére nagyon jól lett megcsinálva, én 100%ig azt kaptam amit vártam, a vége nem csöpögős, hanem nagyon szép, ezek a felhívás szerű mondatok pedig egy nagyon aktuális üzenet. Nem azokért akik provokálni akarnak, hanem azokért akik élni akarnak, és nem tehetik meg. |
2010-04-28 01:49.51 |
Akkor nekem szerencsém volt :D |
2010-04-28 01:16.53 |
Boldog szülinapot a lábak királynőjének :P |
2010-04-28 01:16.10 |
Ezen mi olyan fura? :D Csak filmekből láttam zárt osztályt, és tényleg kíváncsi vagyok. |
2010-04-28 01:06.09 |
Mert? El sem tudom képzelni milyen lehet nem találkoztam még őrülttel. |
2010-04-28 00:56.44 |
Hát ha nem szenvednek a betegek tőle... Viszont én nagyon kíváncsi lennék egy pszichiátriára, nincs látogatási idő?:) |
2010-04-28 00:41.13 |
Deppet érdekes nézni ebben és a Sweeney Toddban, mintha alig öregedett volna. A film nkem bevallom elsőre nem tetszett, túlságosan kuszának találtam. Aztán másodjára megértettem a lényegét. Mindigis szerettem az olyan sztorikat, ami a társadalom kireksztettjeit mutatja be, aki egy kicsit is más, mint a többi. Persze ezek -miután a társadalom megízlelte, megrágta és kiköpte őket- a végén mindig elbuknak, a világból száműzöttek lesznek. Ezt tetézte Burton még Edward személyes sztorijával ugye, hogy ő nem ember, hanem tulajdonképpen egy gép, egy találmány- emberi érzésekkel. És mivel emberiek az érzései talán a legnehezebb dolog neki feldolgoznia, azt ami, és azt amivé sosem lehet. Depp fantasztikusan játszik, pályájának egyik legjobb alakítása. Ami viszont nem tetszik némely idegesítő mellékszereplőn kívűl- az a kerettörténet. Értem én, hogy ez egy fiktív sztori, de miért kellett belőle mamóka karácsonyi meséjét csinálni azt nem értem. Nekem teljesen illúzióromboló és fölölseges volt ez a kerettörténet. A város jól adagolt giccse remekül állt szembe Edward igazi lakhelyével. Jó volt, hogy a vége nem igazán kiszámítható, Edward mégsem tudott beilleszkedni a társadalomba, beteljesíti magányos végzetét. Volt egy-két idiotizmusba átnyúló jelenet is. Kicsit , mintha Burton a gyerekek számára is fogyaszthatóvá akarta tenni az egyébként nem nekik való történetet. (Ugye az előző évben készült Batmanre, ami egy képregényadaptáció sztem nem igazán vitték a szülők a gyerekeiket). Nem tudom, hogy ez lett volna-e Burton célja, de nekem valahogy mégis így tűnik. És ez az, ami elsőre nekem kuszává tette a filmet, másodjára azonban már ki tudtam hámozni a mondanivalót, és élvezni is tudtam. A képek pedig rendkívűl szépek és modernek, a film megelőzte korát, mintha nem is 1990-ben járnánk. Hát nem mind arany, ami fénylik :) (ez esetben nem minden gyerekmese, amit gyerekeknek mesélnek :)). |
2010-04-28 00:37.59 |
Meg lehet nézni a gagyit is, hogy tudd az ellenpéldát meg nem árt ismerni azt amit szidsz. Az a baj ha vki CSAK azt néz, és azt hiszi h ahhoz viszonyít mindent. |
2010-04-28 00:08.53 |
Elképesztően ostoba, szirupos közhelyfüzér idegesítő karakterekkel, CGI-hez hasonló látványvilággal, szánalmasan gyenge forgatókönyvvel és pocsék színészi játékkal. Tipikusan sokat akar a szarka effektus, Emmerich azt hitte azért mert beletett jó sok robbantást, meg akciót még jó is lesz a film. Én egy ilyen témától legalább egy minimális realitást elvártam volna, de a film csak egyre szánalmasabb és szánalmasabb lett, a kedvenc jelenetem mikor a szakadékból kimászik az apa, borzalmasan nyálas, de kb. az egész filmre elmondható h fogtam a fejem és a spontán alvás/hányinger kerülgetett... Nem igazán találtam benne értékelhető momentumot, teljes kudarcba fullad a film. És hosszú. Nagyon hosszú. John Cusack... áh hagyjuk a 'színészek'ről nem írok, mert fölösleges, Woody jó volt, de őt hamar kinyírták. Nem igazán ajánlom senkinek az utóbbi idők legnagyobb csalódása. |
2010-04-27 23:52.05 |
Hát elhiszem hogy jó régen ez a regény botrány volt. Nem meglepő, hiszen ahogy írták is, a hamis erkölcsiségek, az álszent életek kora volt ez, és egy ilyen regényben bizony sok mindenki magára ismerhetett anno. Stephen Frears filmje zseniálisan mutatja be a korszakot annak minden szépségével és hibájával együtt, olyan karakterekkel, amiket öröm lehetett eljátszani, és párbeszédekkel, amik gyönyörűek, tanulságosak, és nem elég hallgatni, át is kell érezni. Glenn Close lubickol szerepében, John Malkovich szintén- jóval többet hozott ki szerepéből mint amit vártam- és olyan szexuális kisugárzást közvetített, amitől én is teljesen hanyatt vágtam volna magam :D, de nekem az igazi szenzáció Michelle Pfeiffer volt, nőt én még ilyen gyönyörűen nem láttam szenvedni. Uma Thurman és Keanu Reeves szereplése igazi csemege, akkor még nem tudván mekkora sztárokká növik ki magukat később. A film záróképeinek művészi hitelessége klasszikussá emelik a filmet, amit tetéz a remek látvány-és jelmezvilág, és a gyönyörű, kifejező zene. Nem tudom h hasonlíthatja valaki össze azzal a harmatgyenge remake-kel, még az elgondolás is nonszensz és nem méltó a filmhez. Kötelező. |
2010-04-27 23:40.30 |
Én előre látom h bármelyik parlamenti párt vmi javaslatot benyújt, vagy ugrálni kezd azt önelégült vigyorral leülteti a fidesz. Mert megteheti. |
2010-04-27 01:24.59 |
Robert Benton filmje minden nyálat, szirupot és közhelyességet mellőzve mesél, és adja útravalóul az örök mondanivalót: bizony a gyerek nem egy tárgy, amit pálcán lehet ide-oda rángatni, ha ezt teszik, annak súlyos következményei lehetnek. A kissrác így is épp eléggé megszenvedte ezt a kálváriát, szörnyű belegondolni, hogy a való életben hány meg hány ilyen van. Az én szüleim is elváltak bár egy kicsit idősebb voltam már. Dustin Hoffmann és Meryl Streep ezért kapták első Oscar-díjukat, teljesen megérdemelten, remek játékukkal olyat tettek hozzá a filmhez, ami még a legjobb film kategóriában is meghozta az Oscart Benton remek kis mozijának. Ez egy olyan film, ami mindenki számára ajánlott, hiszen megnézésből -ha sorsunk útjai netán hasonló helyzetbe vezetnének- sokat tanulhatunk. |
2010-04-26 23:22.48 |
Az órák, Psycho, Ponyvaregény... még az első 1000ben sincs benne az Alkonyat :P |
2010-04-26 22:02.18 |
Na hát ebben a filmben nagyon kellemesen csalódtam. A sztorit elolvasva először kicsit vonakodtam a megnézésétől, aztán több Oscar-díjra is jelölték, gondoltam annyira rossz nem lehet. Sztem a Brigantyk után magasan a legerősebb film az idei Oscarra jelölt filmek közül (az A serious mant még nem láttam). Nem egyszerű sci-fi, egy jó adag mondanivaló és drámaiság is van benne. Az emberiség gyarlóságának örök témája ezúttal egy rendkívűl modern témába ültetődött át. Neill Blomkamp rendkívűl érdekesen amolyan dokumentum-szerűen kézikamerás-stílusban tárta elénk a jövőt, ezáltal példaértékűen reálisnak tűnt az egyébként ugye elég irreális sztori. Az egész film végig izgalmas, az elején a főszereplő kicsit idegesítő, de aztán remek alakítást nyújt, az emberi létét fokozatosan elveszítő és ezt feldolgozni nem tudó ember szerepében. Még az egyébként kicsit blőd, amolyan E.T.-s 'szeretetszál' se tűnik itt blődnek, mert megfelelően van adagolva, szirupnak nyoma sincs. Én a sci-fi rajongóknak különösképp ajánlom ezt a filmet, nem muszáj egy sci-finek több milliárd dollárból készülnie, hogy hatásos legyen. :) |
2010-04-26 21:50.45 |
Titokzatos folyó: 75%
A vád tanúja: 95% |
2010-04-26 21:43.03 |
A nagyszerű Elcserélt életek után rávetődtem Eastwood filmjeire, ez annyira véleményem szerint nem erős, de nagyon igényes darab. Sajnos az elejétől fogva sejteni lehet hogy itt lesz valami poén a végén, meg is történik, bár erre én sem gondoltam, számítottam a drámai végkifejletre és így nem ütött akkorát. Ma már láttam egy olyan bűnügyi filmet, ami nagyobb meglepetést okozott: A vád tanúja, attól ez kissé ilyen téren elmaradt. De unalmassá egy percig se válik a film, végig izgalmas krimi, aminek a legutolsó perceiben csak húzogattam a szemöldököm. Értettem Laura Linney monológját a végén, de nekem ezáltal nem szimpatikusabb hanem még inkább ellenszenves lett Sean Penn karaktere (egyébként az egész film alatt az volt), és sztem nem is illett bele a végébe. Nem igazán értettem ezzel mit akart Clint Eastwood, ahogy nekem a legvégén az anya kétségbeesett kiabálásának meg integetésének az oka se igazán jött le, ezeket a dolgokat kicsit lélektanilag jobban ki lehetett volna fejteni sztem. Ennek ellnére tényleg nagyon izgalmas film, remek alakításokkal, Tim Robbins volt a film szenzációja, játéka lehengerlő, zseniális és mindenféle pátoszi jelzőkkel illetném még, nagyon jó volt még Kevin Bacon, Marcia Gay Harden, és Laurence Fishburne is. Madonnaverő Sean Pennt sosem szerettem, de tényleg jól játszott, viszont nekem olyan szinten undorító és ellenszenves volt végig (ami nem lenne baj, ha ez lett volna a karaktere lényege, de sztem nem ez volt), hogy nem igazán tudtam volna Oscar-díjasra értékelni alakítását. |
2010-04-26 12:00.35 |
Hát igen nem lehet minden egy Cobra 11 :P |
2010-04-26 11:52.40 |
Az tény h nagyon sok az ótvarság a horrorok között, talán ebben a műfajban születnek a legrosszabb filmek, de itt is mint mindenhol találni gyöngyszemeket, és ha egy horror jó, akkor az nagyon jó (sztem). Én nagyon szeretem még a 80as évek horrorjait is: Evil Dead, Rémálom az Elm utcában, Péntek 13 vagy Hellraiser. Persze az előbb említettekkel azért nincsenek egy szinten. |
2010-04-26 11:50.27 |
Ezeket megnézésre ajánlottam, mindegyike remekmű. |
2010-04-26 11:38.47 |
Folyt
. Hogy Marlene Dietrich mitől az egyik legnagyobb színésznő aki valaha élt, annak ékes bizonyítéka ez a film, hiszen olyan alakítást nyújt, amit még ma is emlegetni kell. Végjátéka zseniális egyik érzelemből úgy táncol át a másikba, hogy közben megmarad színes, kontrasztos egyénisége, és a rá oly jellemző titokzatosság áthatja az egész filmet, számomra az egyik legnagyobb merénylet hogy sose kapott Oscart. Charles Laughton is zseniálisat alakít, és a mellékszereplőkre sem lehet panasz, külön kiemelném Elsa Lanchestert. Tyrone Power sztem kicsit belekeveredett szerepébe, sajnos pont ő lett volna a lényeg a filmben, de szinte mindenki elé helyezkedik. A film egyik iskolapéldája, annak, hogyan kell játszani a nézők érzelmeivel, hogyan kell igazi megdöbbenést kelteni, nagybetűs filmÉLMÉNYt szerezni. Kár h ma már igen kevés ilyen mű születik. Klasszikus. |