Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Búcsú a királynémtól - Film Mánia, 15:20 |
Pókember - Film+, 16:10 |
Egyszemélyes hadsereg - Filmbox Family, 16:10 |
Jóravaló feleség - Viasat Film, 16:20 |
Egy dada és három unoka - Film4, 16:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Bob Gunton (79) |
Beverly D'Angelo (73) |
Sam Waterston (84) |
Francois Ozon (57) |
Jonny Lee Miller (52) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Húsz óra - Vélemények |
Mit hallgatsz most? |
Griselda (sorozat) - Vélemények |
Vad a szél - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
South Park: A kövérség véget ér |
Henry Fonda |
2010-05-25 06:20.11 |
Két nős férfiról,akik szexhiányukban lefekszenek egymással, utána viszont olyan érzelmeik kerülnek felszínre, amikről fogalmuk sem volt, hogyléteznek, vagyis szerelem egy másik férfi iránt. Összességében a két srác biszex.
Azért a sokat szidott szexjelenettel kapcsolatban megjegyezném, ha nem lenne benne egyáltalán, kicsit irreális lenne hogy csak kergetőznek birkaőrzés közben, így sokkal valósabb az egész szitu, és keményebb, másrészt aki ért hozzá kicsit, annak mégse túl valós, mert az egy ujjas nyálazástól még nem csúsznak csak úgy be a dolgok, több nedvesítés kell oda, főleg ha még be nem járatott az alany, Jake meg nem valószínű hogy az volt, hacsak nem rosszalkodott esténként a birkákkal :D |
2010-05-25 06:07.32 |
Semmi egyebet, csak szórakozunk rajta. Vannak igényesebb darabok, amelyeket lehet elemezni, de alapvetően 90%uk csak agykikapcsolásra szolgál. Van akinek ez a fajta szórakozás pedig vagy bejön vagy nem. Mint pl. a focimeccsek. |
2010-05-25 02:25.29 |
Marisa Tomei :P |
2010-05-25 02:18.29 |
Aronofsky harmadik filmje, amit láttam- és nekem ez tűnik a legkidolgozottabbnak. Itt is van némi hiányosság, ez pedig a hangulat-teremtésben érzékelhető, nem tudott elkapni a dráma érzékenysége mindenhol megfelelően, de maga a történetvezetés, és amit-ahogy bemutatni akar, azt nagyon szépen csinálja. Nem kuszálódik össze, mint A forrás, nem akar túl sokat bemutatni mint a Rekviem egy álomért-ban- Aronofsky keveseb-több teóriát alkalmazta, és meglehetősen jól sült el. Vélgre egy olyan film, ahol nem a hollywoodi csillogást, vagy akár a csillogás alatti mocskot, hanem a csillogás UTÁNI életet láthatjuk meg egy jó, de mégsem túl felelősségteljes ember szemüvegén át. Randy tulajdonképpen mindenkit elűzött maga mellől karrierje érdekében, kivéve a közönséget, de sajnos szeretetéhségét ez csak minimálisan elégítette ki. Tényleg olyan, mint egy nagyra nőtt gyerek. Olyan szinten egyedül marad, hogy végül feladja küzdelmét a változás iránt és kétségbeesett szeretetkeresését, és visszatér oda, ahol elismerik, ahol az egész élete lezajlott tulajdonképpen, a pankráció véres küzdelmeihez. A vége nagyon szépen lett megcsinálva szintén, nincs túldrámázva, túl szirupozva, túl heroizálva- egy ugrás-és mi érezzük, hogy ez volt az utolsó. Mickey Rourke nem véletlenül kapta a szerepet, a teljesen lecsúszott egykor szívtipró színész körülbelül ugyanígy élhette meg A pankrátor előtti 10-15 évet, és kétségtelenül bele tudta magát élni a szerepbe, utolsó monológja olyan volt, mintha ő maga mondta volna a kamerába- vagyis olyannak kellett volna lennie, ugyanis utolsó mondatai sajnos túl hidegre sikerültek, pedig abban volt az egész mozi lényege, a megtört ember a halált is képes elviselni, csak még egyszer érezze, hogy valaki, hogy volt értelme létezésének, vagy Randy esetében, hogy szeretik. Ez az, ami miatt 2008 legjobb színésze bizony Sean Penn lett-én is neki adtam volna a szobrot. Marisa Tomei az a fajta nő, akitől én beállok mint a cövek, itt is így volt, a legszexibb hot milf, akit valaha láttam, teljesítménye viszont hullámzó, hol jónak éreztem, hol nagyon gyengének.
Aronofsky kétségtelenül fejlődésen ment keresztül A forrás óta, túlságosan nagy markába ezúttal kevesebb homokot vett, és kecsesebb mozdulattal szórta szét. Csak így tovább. :) |
2010-05-24 11:20.00 |
Ja, a dokumentarista részek sztem teljesen fölöslegesek voltak- tipikusan "legyünk egyéniek" mozgalom új tagja született ezzel Michael Cristofer személyében. Ez egy TV-filmnél ritka, és fölösleges. Kevés volt ilyen jelenet benne, szerencsére, így annyira nem húzta le a filmet :). |
2010-05-24 11:16.30 |
Angelina Jolie sokak számára nem több-celebnél, noha erről ő is tehet- azért érdemesebb kutatni a nagy hater-eknek a filmográfiájában, találni bizony nem egy remek alakítást. Ez köztük az egyik: sokoldalúságáról, tehetségéről engem ezzel a filmmel végképp meggyőzött. Tulajdonképpen az ő játéka, és néhol a finom rendezői megoldások emelik ki a filmet az átlagosból, mert bizony a forgatókönyv nem volt kellően kidolgozva. A modellvilág csillogása alatti pokol egyáltalán nincs kibontva rendesen, holott volt az is bőven- inkább a drog szörnyűségeiről tanítana a film- ahhoz meg kevés. Innen nézve gyenge, viszont ha nem is oktat, de BEMUTAT a film, és azt néhol igen jól csinálja. Persze nem a leszbi-szerelmes jelenetekre gondolok, mert a másik színésznő hiteltelen játéka mellett, ezek a jelenetek egytől egyig unalomba fulladnak. Az anyjával való dolgokat sem mutatja be túl jól, túl gyors az egész kapcsolat köztük, nem jöttem rá mitől ilyen az anyja, mitől hívja Katherine-nek anya helyett. Ha volt is benne rá utalás- gyenge volt. Amik erősek, azok bizony azok a jelenetek, mikor Jolie van a középpontban teljesen: a fotózások, a drogozások, az elvonókúra- a kedvenc jelenetem mikor elviszik motorozni, utána a piros ruhába megy a drogért. Szóval nem rossz film ez, de jónak sem mondanám- nekem picit kevés volt, persze aki Gia életére kíváncsi az a főbb dolgokat meg tudja belőle. Angelina játéka nekem megért plusz egy csillagot- illetve most először szépnek is láttam. :) |
2010-05-24 11:03.47 |
Egy igazi, nagybetűs filmről beszélünk, hihetetlen, hogy csak 2 ember írt még ide. Egy remek bizonyíték arra, hogy a horror nem csak ócska trükkökből, vérből, és igénytelen klisék halmazából állhat, olykor lehet kifejezetten igényes is, és ez itt bizony arcon köp sok mai művészinek látszani akaró popcorn-mozit.. Gyönyörűen van megrendezve, én ennyire egyéni látásmódú, ennyire stílusos, ennyire élő horrort még talán nem is láttam, ma is mozog és mozgat a filmvásznon. A téma a mozgókép maga, a sok szubjektív nézőponttal pedig úgy érezzük, mintha mi magunk mozgatnánk. Aztán ott van a mozi a moziban, egy sötét kamra, a kamera kattogása, egy ősrégi felvétel egy kisgyerekről, amint fura dolgokat műveltet vele az apja, Powell értett hozzá, hogy érezzünk át valamiféle már-már perverznek mondható rettegést, és kíváncsiságot- vajon milyen lehet mikor ritkán-vagy soha nem látott pillanatokat örökítünk meg, vagy akár egészen intim perceket- minden olyan dolgot, ami egy emberre a hétköznapokban nincsen ráírva. Akkor bizony ez verhette ki a biztosítékot, -habár 5 évvel ez előtt a voyeurista témát Hitchcock mester kissé lightosabban ellőtte- és hozzá ez a kegyetlen brutalitás, amivel az életben is könnyen találkozhatunk, rossz belegondolni is, hogy a Carl Boehm által hátborzongatóan hitelesen és félelmetesen életre keltett karakter (vagy egy kis szelete) még ott is lakozik mindnyájunkban. Ki nem volt már kíváncsi akár házipornóra, akár lefilmezett brutális balesetekre a youtubeon, vagy Big Brotherös Évi-Renato szexre, esetleg végbélben szétrobbanó befőttesüvegre? No, igen- Powell bizonyos fokig szembesít velünk olyan dolgot, ami bennünk él, és ezt nehéz elfogadnia még a mai liberálisabb embertípusnak is, hát még az akkori prűdeknek- így a zsenirendező karrierje dugába is dőlt a filmmel. A suspense tökéletesen hitchcocki, megelőzi korát, az egy évvel később bemutatott Psychoban ez-a-fajta feszültségkeltés már siker- Hitchcock finom iróniájának, és látszólag közönségbarátibb stílusának köszönhetően, holott ő még talán jobban játszott a nézővel ama klasszikusban, mint Powell itt- csak ő ügyesen úgy csinálta, hogy ne vegyék észre ;). Powell vállalta minden gondolatát és álmait vászonra vitte- az eredmény kérem szépen- egy tökéletes műremek. Ha a Psycho az Isten, ez valami Jézus-féle. :) |
2010-05-24 03:47.07 |
Sztem Sandra a legvacakabb filmjeiben is jól játszott, sztem sokkal tehetségesebb limonádé szinten is mint a nagy riválisa Julia Roberts. |
2010-05-24 00:15.04 |
Ezt én mind értem, és még nagyjából egyet is értek vele, csak nekem ezek a dolgok céltalanul lógtak a levegőben, nem áll össze- sok jó jelenet, de értelmetlenül kovácsolták filmmé, nem jött át mit akart ezekkel a rendező összességében, és így üres maradt a film. Nekem :D Ana karaktere nekem is tetszett, sajnos hamar kilépett, többet ki lehetett volna belőle hozni. |
2010-05-24 00:09.15 |
Nézd meg megint mindenképp :) Amiket leírtál mind remek filmek, de sztem ennek az erejét meg sem közelítik. |
2010-05-22 23:57.13 |
Johansson nagy színésznő? :D Mellben ja. :P |
2010-05-22 23:56.17 |
Én is leírom, ha valami nem tetszett, ez nem rajongói fórum. Én sem értem, hogy nem tetszhet ez valakinek, nálam minden idők egyik legjobb filmje, de van ilyen. Inkább írd le te, hogy neked miért tetszett :D |
2010-05-22 23:54.45 |
A jogsiját én is elvenném, mert ahogy nyilatkozta a leckét még mindig nem tanulta meg, és alkoholtól is eltiltanám. Kártérités is ok. J pár munkáját is elvesztette, az emberekenek megvan róla a negatív véleménye. Sztem ez neki bőven elég, azért a börtön sztem túlzás, azért senkit nem ültettek még börtönbe mert egy hülye p*csa egy tv-showban ájuldozik. |
2010-05-22 23:46.42 |
Bunkó. |
2010-05-22 03:09.36 |
Műfajok keveredése- lásson meg mindenki benne azt amit akar, vágjon egy darabot magának a tortából, mindenki, aki szereti ezt az ízt.
Jah, Gaultier isten- Madonnára legjobb ruhái keze közül kerültek ki. Viszont h legyen egy negatívum is: én annak a gyereknek az éneklésétől a falra másztam, olyan fülsértő volt. :D |
2010-05-22 03:07.26 |
Érdekes és sokat mondó vita alakult itt lejjebb ki a filmről, és sztem túlzásokba is estek néhányan. Valóban van olyan film, ami sznob rétegnek készül, és művien művészi, ez azonban le akar nekünk festeni valamit, meg mutatni, mesélni, megdöbbenteni. Aki nézi a filmet, érzi hogy a rendező úgy mutatja be ezeket az emberfajtákat, meg érzéseket, ahogy ő gondolja, nem ahogy mások elvárják. A sznobériát meg nyíltan kifigurázza ráadásul, inkább fekteti a hangsúlyt az egyszerű rabszolgákra (merthogy itt azok voltak), mint jó, vagy legalábbis értékesebb emberek. Kicsit mint egy Grimm-mesében, a gonosz király, egy szem lánya (itt a felesége), szerető jó királyfi, jóságos szolganép, szép palota, a végén meg egy kis Pasolinisen perverz, Kingesen horroros, Hitchcockosan feszült, Bergmanosan bizzarr-mély bosszú. |
2010-05-22 02:50.55 |
Valóban van köze A nagy zabáláshoz, de véleményem szerint ez jóval könnyebben fogyasztható és emészthető társadalomkritika. Itt nem érzem azt a fajta kilátástalan drámaiságot, mint Ferrerinél, és azzal sem értek egyet h a film azt sugallja, hogy az élet szar. Kétirányú volt a a film nekem, egyszerre jelent meg egy tükör az egyik embertípusra és a már említett társadalom-glossza. Tükör arra a fajtára, aki taszítja magától a boldogságot, így azt csak pillanatnyi hévvel tapasztalhatja, és amikor nagyobb szeletben kapja, a boldogság nemet mond rá: eddig elküldte, hát most se kapja meg. Így járt az undorítóan kegyetlen Mr. Spicca felesége is, aki eddig tudatosan pénz-és némileg közrejátszó kényelmesség miatt szenvedett, és ez jó volt neki, míg egy nap találkozott kedvenc éttermében azzal az emberrel, akivel ha csak percekre is de végre megtapasztalta az élet értelmét, azonban túl egyszerű és valljuk be meseszerű lett volna, ha mindezt sikerül is kiélveznie boldogsága teljes jogán. Ezzel párhuzamosan megjelenik az ember gyarlóságát megjelenítő társaság, az önző, egymást lelkileg és fizikailag megnyomorító társadalom mintaképei, aki elvárja többi tagjától, hogy felhúzzák az álarcot, és úgy viselkedjenek, úgy éljenek, úgy szenvedjenek, ahogy ők akarják. Akik képesek ebből kitörni még időben, boldogok lehetnek, akik azonban a féktelen "önzabálásba" belenyugszanak, azok eltaszítják maguktól azt. És itt volt nekem egy kis különbség (de mégis azonosság) Ferreri Nagy zabálása és eközött: míg az a mozi nyíltan bírálja a folyamatosan plakátarcot fölvevő globalizmust, addig ez a film sztem inkább a liberálisabb nézetek mellett teszi le a voksát (nem a mai liberalizmust értem alatta), mondván merjünk önmagunk lenni, és kitörni a szellemi-lelki nyomorból, mégha erkölcsileg megkérdőjelezhető is tettünk, ne "tömjünk mindent szótlanul a szánkba"- mondjuk ahogy ezt leírom, tul.képp Ferreri filmje is erről szól, csak más -sztem kicsit konzervatívabb- megvilágításban,ami nem baj persze, csak más. Persze lehethogy aki megtekinti, az meg egyebet szűr le, szoktam volt mondani, nem vagyunk egyformák. :) És ebben a filmben a végén mégis feloldozást nyerünk, a megsütött szerető képe, Mr. Spicca minden gonoszságát megjelenítő kép. Beteges és undorító dolog, valakinek a hulláját megsütni, de a legeslegjobb bosszú, amit Georgina kifundálhatott. Spicca szószerint megette amit főzött, szembesítése saját undorító énjével, a legkegyetlenebb és legmegérdemeltebb volt, amit ez az ember kaphatott. Az utolsó képek gyönyörűek. Lövés- "Kannibál". Gúnyos, de mégis mély és sokatmondó. Helen Mirren zseniális, ez a nő egy istenadta tehetség, de nagyon jó volt Bohringer és Gambon is. Az egész film nekem olyan volt, mint egy opera, vagy egy álom egy revüről, csodálatos volt az operatőri munka, a díszletek, de főleg a színhasználat. Mikor a feleség először megcsalja férjét, az ártatlan fehérben van, mikor másnap visszatér, már rikító tűzpirosban- mintegy külcsínyben is élvezve saját édes tiltott gyümölcsét. Remek alkotás, Ferreri zabálása azért erőteljesebb, de kezdetnek talán inkább ezt ajánlanám. |
2010-05-21 23:56.11 |
Nagyon pocsékul van megrendezve, max. a tartalom ami önmagában durva. De azért fogsz tőle tudni aludni :D Viszont ha zene megy, kapcsold ki, mert engem az kísértett, és nem jó értelemben :D |
2010-05-21 19:47.28 |
Sztem meg a látvány is olyan mint egy közepes számítógépes játéké, nem kifejező, nem nyűgöz le, átlagos iparosmunka, néhol kifejezetten irreális képekkel, és hiteltelen effektekkel. míg az Avataré nagyon is. Ott bizony nálam is megért +1 csillagot a látvány. |
2010-05-21 19:15.19 |
LOL:P |
2010-05-21 19:03.48 |
Szar a látvány is :D |
2010-05-21 00:10.01 |
Miért neked az izomkolosszusok jönnek be,:P |
2010-05-20 22:53.45 |
Oks, semmi baj, aludj :D |
2010-05-20 22:16.11 |
Vékonyka? :OOO Nekem pont jó:D |
2010-05-20 22:15.48 |
A kinézete max, de a játékában mi volt szenzációs? |
2010-05-20 22:11.56 |
Megint egyetértünk. :D Amúgy ciao :) |
2010-05-20 22:08.00 |
Hát azért McConoughey befutását én megkérdőjelezném. Kommersz szinten biztos, de neki hány alakítását emlegetik? :P |
2010-05-20 22:07.09 |
:DD Megértelek, én se vok kisfiú (se kislány) párti :P |
2010-05-20 21:48.37 |
meg a nagyfiúknak :P |
2010-05-20 19:36.19 |
A sötét lovag mint a világ legjobb filmje? ... Max. akció. |