Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2025-03-06
A konyha
Andrea szeretete
Fekete kutya
Haláli állatok hajnala
Mickey 17
Mindörökké tiéd

2025-02-27
A majom
Emilia Perez
Riefenstahl
Rokonszenvedés

2025-02-20
A birodalom
Mágikus állatok iskolája - Az Erdő napja
Rosszfiúk: Füllentések és alibik
Szeptember 5.
Szeretetreméltók
Szimat naplója

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
Repedés
- Cinemax2, 18:55
Rosszkor, rossz helyen
- Mozi+, 19:00
Mojave
- Viasat Film, 19:10
Szellemirtók - A borzongás birodalma
- HBO2, 19:30
Shayda
- Cinemax, 20:00

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Miranda Richardson (67)
Jessica Biel (43)
Katherine Waterston (45)
Julie Bowen (55)
Laura Elena Harring (61)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Szerinted mi a legidegesítőbb magyar szó?
Donald Trump - Vélemények
Kézilabda - szeretitek? Van kedvenc csapatotok?
F mint foci - Avagy vélemények a bajnokságokról
Dolgok, amik nagyon idegesítenek

További fórumok

Utoljára értékeltétek
A szürke zóna aaaaa
Toni Collette aaaaa

 

Fórum - Csillagok között (2014) - Vélemények (35. oldal)

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

elejére ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... végére
679. Ostobatuk (2014-12-22 21:28.01) aaaaa
Igazi moziélmény. McConaughey(de nehéz leírni) egy riportban azt mondta, ha létezik film, amit mindenképpen moziban kell megtekinteni, akkor ez bizony pontosan olyan lesz, s a látottak alapján cseppet sem túlzott Matthew barátunk.

FIGYELEM! SPOILER! SPOILER! SPOILER!

Helyszín a Föld, egy karnyújtásnyira lévő jövő képe fogad, melyben az emberiség, de legalábbis jelentős része, nemes egyszerűséggel a lassú, keserves éhhalállal néz szembe. A kormány már rég nem rendelkezik hadsereggel, mindenkit földművelésre, termesztésre ösztönöznek az élelemhiány miatt, a mérnökök, tudósok ideje lejárt. A holdraszállás tényét már iskolákban tagadják, újra és újra hatalmas porviharok csapnak le, a remény zálogát jelentő termőföld gyümölcse pedig lángok martalékává válik. Kilátástalan, kétségbeesett világ ez.
Cooper a NASA egyik top pilótájából avanzsált rögtönzött földművessé, s próbál önműködő gépei segítségével megélhetést biztosítani családja számára. A gyerekeket iskolába viszi, apósával morgolódik, katonai drónt emel el az égből lánya segítségével, a hétköznapi rutin ellenére azonban érezni, hogy sokkal nagyobb a baj, mint azt tudni véljük. A poráztatta helyszínek kellően nyomasztó közeget teremtenek a sztori indulásához, egy olyan szürke, szétesőben lévő világ jelenik meg előttünk, mely a néma, lassú elmúlás hírnöke is lehetne. A házakban kupacba lehet söpörni a port, szinte mindenki asztmás tüneteket mutat, a halál porszemenként kúszik be az emberek otthonába. Cooper lánya, Murph átlagon felüli ésszel megáldott gyerek, kezdeti képzelgései végül apja érdeklődését is felkeltik, s bár tudom, valóban meseszerű a koordinátákra való ráeszmélés mikéntje, a lényeg, hogy Murph és apja ráakadnak a NASA utolsó titkos bástyájára a szántóföld kellős közepén. Illetve alatta. Itt megtudjuk, az emberiségnek valóban harangoztak, a következő generáció egyben az utolsó is lesz túlnépesedett fajunk soraiban. Ám létezik egy utolsó esély, egy régóta dédelgetett program, mely kiutat jelenthet a végső elmúlásból. Már csak egy kiváló pilóta hiányzik hozzá...
És a film innentől válik minden szempontból érdeklődés, felfogás, megérteni vágyás kérdésévé, a pillanattól, hogy Cooper a küldetés tagja lesz. Miért pont ő? Hogy lehet, hogy pont egy tapasztalt pilóta akadt rá a titkos bázisra? Véletlen? Egyszerűen így kellett történnie?

Murph képtelen elengedni apját, s bár az emberiség túlélése a tét, gyermeki ragaszkodása nem kíván különösebb indokot, ahogy Cooper megígéri neki, visszatér, igazán szívszorító pillanat, noha jól tudja, a visszatérésre van a legkevesebb esélyük.

Összeáll a csapat, 3,2,1, kilövés! A cél, a korábban megjelent féreglyukon áthaladva a lehető legtöbb potenciálisan lakható bolygót felkutatni, s rábökni egyre, ahol fajunk túlélhet.
Tudományos szempontból a mozi igazán precíz eszközökkel dolgozik, jól felépített, reális képet fest a világegyetem működéséről, közönségfilm léte ellenére. Amellett a fura alakú és mozgású robotokat egyszerűen imádtam, külön jó pont a humorérzékükkel való játszadozásért. A féreglyuk végre gömb alakú, eredete rejtély, ideje hát átsuhanni rajta. A túloldalon persze mi más is árnyékolhatná be hőseink napjait, mint egy hatalmas fekete lyuk, a Gargantua jelenléte alaposan megváltoztatja az eredeti tervet. Az idő torzulása miatt csak 3 bolygót tudnak meglátogatni a tucatnyiból, s bár mindent megtesznek, hogy elkerüljék a felfoghatatlant, mégis földi évtizedek telnek el az egyik le-és felszállás között. Ami Cooper számára pár óra volt, Murph és a többiek életében 20 évnek bizonyult. Mikor Cooper szembesül a valósággal, a fájdalmasan relatív valósággal, s felnőtt gyermekei üzeneteit nézi zokogva, emberi lényem minden porcikája ott reszket az oldalán. Ő a családját akarta megmenteni, s csak utána az emberiséget. A kislányát, akinek megígérte, hogy hazamegy.

Igen, most bizony az jön: szeretet, mint erő?!?
Azt mondom, miért ne? Bevallom, nekem is furán hatott a felvetés először, s akad benne némi túlidealizáltság , de ugyanakkor logika is. Cooper családja iránti szeretete, kötődése nélkül egyikük sem lehetett volna ott, hogy megmenthessenek mindenkit. Az emberiség fontos, persze, de mit jelent számodra, számomra az emberiség? Vagy épp Cooper számára? Azokat, akiket ismer, akiket szeret, akikért érdemes túlélnie, akikhez hazamehet, még ha lányával egyidősen is ér oda. Szeretet és remény. Egy ilyen küldetés alkalmával nyer valódi értelmet e két szó, komplett fajunk kipusztulásának árnyékában. Legyen hatalmas illúzió vagy a lehetetlenen átsegítő drog, egy ember reménye, elszántsága, szerettei tükrében ragyog igazán. S mint később kiderül, az öreg Brand professzor is Cooper szeretetét használta fel az induláshoz, hisz ha a pilóta tisztában van vele, hogy az A terv működésképtelen, valószínűleg el sem vállalja a feladatot.

Hamar kifogyunk az üzemanyagból és a lehetőségekből, a visszatérés immár teljesen kizárt, megmaradt hőseinknek ideje megcélozni egy utolsó reményteljes bolygót. Illetve Cooper úgy dönt, tesz egy próbát a fekete lyukkal, ha érdemben már nem járulhat hozzá a továbbiakhoz. Ami ezután történik, bár valószínűtlen, mégsem zavart egy pillanatra sem, amíg nincs konkrét bizonyítékunk arra, mi is zajlana egy hasonló esetben, nem tudok hibát keresni Cooper fekete lyukba történő zuhanásában. A hajó maradéka végleg lebomlik Cooper körül, magányosan zuhan a semminél is üresebb, sötétebb mélységbe. Én a székem peremén izgulok, talán meg is remegtem egy picit, Cooper fennakad valamin. Szürreális, sokdimenziós, felfoghatatlan létsík, először azt hittem, valami könyvtár lapul a lyuk mélyén, ami nincs is messze a film szerinti valóságtól. Az univerzum egyik lefolyójának mélyén, valóságok közt rekedve Cooper egyetlen dolgot képes kivenni a káoszból, Murph könyvespolcának túloldalát bámulja. Ott van előtte, kislányként, bár tér és idő űznek gúnyt vele, mégis oly közel a cél. S ha már meg nem érintheti, helyette megérti. Végig ő volt az, tőle származik az üzenet, saját tetteinek következménye, hogy most és itt van. Egyet tehet csupán, az egyetlen univerzális erő(gravitáció) segítségével üzen lányának, s reméli, mindez nem lesz majd hiába.

A végkifejlet láttán persze fellélegzünk, Murph megfejtette az A terv régóta áhított részletét, s az emberiség, mégha csak egy kis része is, megmenekült. Az űrállomáson történő talákozás valóban szirupos egy cseppet, Cooper végül betartja ígéretét, majd megpuszilja aggastyán lányát, s az ifjabb Brand után indul, aki már egy ígéretes bolygón mosolyog az égre.

Tudományos dolgok és úgy általában az univerzum(ok) iránt érdeklődő nézőként én rettentő jól szórakoztam a filmen, temérdek kérdést vet fel a mozi, melyek engem is régóta foglalkoztatnak. Létezik eleve elrendelés? Bármit is tegyünk, azt azért tesszük, mert nem történhet másképp? Téren és időn átnyúlva megváltoztathatunk bármit is, vagy pontosan attól történik minden úgy, ahogy mert belepiszkáltunk az egészbe? Cooper vajon hányszor járt már a könyvespolc mögött?!?
A történelem, a mindenség kereke tart valahová, netán újra és újra önmagába fordul vissza? Valóban létezik végtelen számú párhuzamos világ, ahol minden, ami lehetséges már megtörtént vagy épp most történik? És hol van ebben az egészben az ember? Hová tartunk? Végül meg tudjuk menteni magunkat, és ha igen, érdemes egyáltalán? Kezünkben van a sorsunk, vagy netán egy magasabb hatalom rendelkezik felettünk?
Az egyén és az emberiség dilemmája szintén érdekes dolog, nem tudom, hasonló helyzetben ki tudna valóban objektíven az emberiség mellett voksolni, ha tudja, van esély rá, hogy valamikor újra láthatja szeretteit. Fura, munkámból adódóan hasonló problémával szembesülök nap mint nap, mint Cooper. No én ugyan nem vagyok világmegváltó űrhajós, de a lényeg ugyanaz. A szeretteimtől távol vagyok az év nagy részében, viszont pontosan értük teszem, amit teszek. Motivációm fő erejét adják, míg én a bolygó másik felén tevékenykedem, azért, hogy otthon nekik jobb legyen. Ilyen tekintetben is igazán közel került hozzám Cooper karaktere, nem beszélve arról, hogy Matthew egy igen remek színész, szemmel láthatóan teljesen átérezte a figura lényegét. A többiekre sincs panaszom, kellemes gárdát verbúváltak össze a mozihoz, Jessica Chastain több, mint jó, Caine megjelenése pedig minden alkalommal külön élmény.

Összességében egyáltalán nem hibátlan film, de végre egy olyan sci-fit bámulhat meg a széles közönség, mely korrekt tudományos kereteken belül egy élvezhető, átélhető történetet oszt meg nézőivel, amit látunk, mindvégig érdekes, olykor nyomasztó, ám mindenképpen emberi. Gondolkodásra, kérdésekre késztet, a világ bizony jóval több lehet annál, mint amit jelenleg képesek vagyunk felfogni belőle.


678. L-Loken (2014-12-22 19:47.09) aaaaa - (válasz Chris Co 677. hozzászólására)
ja, biztos így van.. gyökér



677. Chris Co (2014-12-22 18:01.50) aaaaa - (válasz L-Loken 675. hozzászólására)
"érzelmi hatásokban a csúcsok csúcsán van" - Mihez képest?! Ez így szimplán röhejes filmalkotásokhoz mérve, de nyilván azoknak, akik plázákban tapasztalnak érzelmeket, ez jelenti a tutit. Kicsit több kólával még jobban átjön a mondanivaló és egy kis rágcsálnivalóval meg egyszerűen frenetikus, csúcsszuper.:)


676. Chris Co (2014-12-22 17:52.02) aaaaa - (válasz L-Loken 674. hozzászólására)
"A film voltaképpen valós dolgokat boncolgat az idő relativitásától kezdve a féregjáraton át a fekete lyukig." - Nem lehet, hogy te "szálltál" el itt és nem csak a mindennapokból:)


675. L-Loken (2014-12-22 17:36.47) aaaaa
Amúgy ez a film überlte az Eredetet, ami nálam nagy szó! Tartalmilag, mondanivalót tekintve, látványilag (és persze zeneileg - le a kalappal Herr Zimmer), és érzelmi hatásokban a csúcsok csúcsán van!


674. L-Loken (2014-12-22 17:34.04) aaaaa - (válasz Filmnezo93 660. hozzászólására)
Vagy az is lehet, hogy csak arról van szó, hogy a te dióhéjnyi valóságodat nem lehet kitágítani a tömegfilmek és az élet korlátai miatt. A film voltaképpen valós dolgokat boncolgat az idő relativitásától kezdve a féregjáraton át a fekete lyukig. Az egyetlen igazi ferdítés a történetben, ami elüt a valóságtól (SPOILER), az a fekete lyukas jelenet a végén, ugyanis nem valószínű, hogy azt túl lehetne élni. VISZONT így jön ki a film mondanivalója: a szeretet az (mint "gravitációs" erő), ami eljuttatja a lányához térben és időben. Nolan arra használja a mozit, amire eredetileg hívatott: oktatni a nézőt, úgy hogy közben elszáll a mindennapokból és kikapcsol.


673. HMáté33 (2014-12-20 12:14.21) aaaaa - (válasz Randal 669. hozzászólására)
én nagyon szeretem a filmes utalásokat, nem hiszem, hogy összeméregetést kell látni a hátterükben. itt meg aztán volt egyébként több is, nagy klasszikusokra, adta is magát a téma:)


672. HMáté33 (2014-12-20 12:09.31) aaaaa - (válasz Johnny kapitány 667. hozzászólására)
úgy látom, összeraktad a dolgokat:D


671. Bobo 888 (2014-12-20 11:49.06) aaaaa
Hogy merülhet fel egyáltalán a 2001-et ehhez a szutyokhoz hasonlítani? Nem egy univerzum...


670. Chris Co (2014-12-20 11:18.28) aaaaa
Majd fél évszázadnyi különbséget illetően és a sci-fi műfajhoz hozzáadott érték, azaz újdonság, fantázia, tudomány és miegyebek függvényében én a 2001-re szavazok összehasonlítás végett.:) Ettől persze én nem késelném meg Nolan-t, csak nekem a csúcsmozija nem gyütt bé. Ettől számomra ő nem rossz arc és nem ilyen meg olyan és szerintem butaság felhánytorgatni, hogy persze, mert ő azt "sulykolja", hogy ez és az meg "primitív gesztus".


669. Randal (2014-12-20 10:39.38) aaaaa - (válasz HMáté33 666. hozzászólására)
Erre a gondolatra utaltam az utolsó pár sorban. Értelmezés kérdése, nekem Nolan perszónája és a filmet körülvevő hype (még ki sem jött a film, de már "az év filmjeként" beszéltek róla) inkább azt sugallja, hogy TARS alakjával a film azt mondja, "olyan vagyok, mint az Űrodüsszeia". De ez persze nem tény, csak egy értelmezés.


668. Langelus (2014-12-20 10:06.48) aaaaa - (válasz Johnny kapitány 667. hozzászólására)
666: Nero Caesar


667. Johnny kapitány (2014-12-20 02:00.07) aaaaa - (válasz HMáté33 666. hozzászólására)
Merész dolog az ördögöt emlegetni a 666. hozzászólásban:D


666. HMáté33 (2014-12-20 01:54.20) aaaaa - (válasz Randal 665. hozzászólására)
mondjuk tegyük hozzá, hogy azzal, egy-két dolog szándékosan utal más filmre, még nem feltétlen mérjük az adott alkotáshoz a miénket. sőt, pont az a lényeg, hogy a nagy dobásokra szoktak visszautalni, jellegezetes elemekre, jelenetekre, díszletekre, bármi. ez nem ördögtől való és főleg nem arrogáns:)


665. Randal (2014-12-19 19:53.20) aaaaa - (válasz Filmnezo93 660. hozzászólására)
Ha a nézők a 2001-hez hasonlítják, lelkük rajta, én nem értek egyet vele, de miért szólnék bele.
Azt már nagyobb problémának látom, hogyha a film ÖNMAGÁT hasonlítja hozzá - mint ahogy sok elemzés szerint TARS azért nézett ki úgy, ahogy, hogy hasonlítson az Űrodüsszeia obeliszkjére. Viszont ha ez így van, és ha ezzel Nolan a saját filmjét Kubrick filmjéhez hasonlította, akkor az egy iszonyat arrogáns lépés volt.

Az Űrodüsszeia az utóbbi pár évtizedben a filmtörténet egyik alapkövévé nőtte ki magát, szerintem illene emiatt némi alázattal viseltetni iránta. Olyan ez, mintha egy diák a fizika órán megértené a v=s/t képletet, és hirtelen Einsteinhez hasonlítaná magát. Önmagunkat nem hasonlítjuk Einsteinhez, az mások dolga. Az önajnározás egy primitív gesztus, teljesen mindegy, hogy jogosan vagy alaptalanul csinálja valaki.
Úgyhogy ha TARS valóban az obeliszkre akart hasonlítani, és ezzel Nolan a saját filmjét valóban az Odüsszeiához hasonlította, akkor az én szememben menthetetlen.

Az persze már értelmezés kérdése, hogy TARS és az obeliszk között 1.) van-e szándékolt hasonlóság vagy nincs, és hogy 2.) hogyan értelmezzük a hasonlóságot, hogyha létezik - elvégre lehet a főhajtás szép példája is... Nekem megvan az értelmezésem, hogy mi a valóság, azt meg a franc tudja.


664. Filmnezo93 (2014-12-19 14:52.19) aaaaa - (válasz Capt.JackSparrow 662. hozzászólására)
Ja tényleg! El is felejtettem, hogy ez egy Nolan film, tehát isteníteni kell, ha szar is.


663. Langelus (2014-12-19 14:31.25) aaaaa - (válasz Capt.JackSparrow 662. hozzászólására)
Most mondjam azt, amit a falusi nénik szoktak a macskáiknak?

"Sicc! Nnémészinen! Nnémészinen!"


662. Capt.JackSparrow (2014-12-19 13:28.32) aaaaa - (válasz Filmnezo93 660. hozzászólására)
mert nolannak köze van hozzá


661. Langelus (2014-12-19 13:27.26) aaaaa - (válasz Filmnezo93 660. hozzászólására)
Nem vagyunk egyformák. Nem valószínű, hogy az iei dobogómra ez a film felkerül majd, de nagyszerű vívmánynak tartom, márcsak az ötletei miatt is.


660. Filmnezo93 (2014-12-19 01:17.27) aaaaa
Nem értem miért vannak oda ennyien ezért a filmért. Bevallom az elején még nekem is tetszett, tényleg elég jól indított, illetve kellően megidézte a retro sci-fiket, de aztán átmegy egy orbitális nagy baromsága, idióta karakterekkel dolgozik, és ez a SPOILER! szeretet dolog is elég nagy ökörség volt. Először nem is hittem a fülemnek. SPOILER VÉGE!
Ahogy néztem sokan hasonlítják itt a 2001-hez, ami valóban egy mestermű. De ez kérem a nyomába se érhet. Kubrick filmje után rengeteg kérdés fogalmazódik meg az emberben, főleg a végkifejlettel kapcsolatban. Mondjuk itt is ez a helyzet, csak itt épp a rengeteg hülyeség miatt.
Ezt az 1144. helyezést sem értem igazán. Engem kicsit zavar, hogy jobb helyen van, mint pl. a tényleg nagyon jó STAR TREK (1979), Khan haragja vagy épp a Kapcsolatfelvétel. Ez persze csak személyes vélemény.


659. Shanza (2014-12-15 17:56.45) aaaaa - (válasz Shanza 658. hozzászólására)
Ha már Walt Disney Az oroszlánkirályban mutatták meg a legjobban az apai szeretetet. A testvéri szeretetet pedig a Jégvarázsban.


658. Shanza (2014-12-15 17:54.48) aaaaa - (válasz Capt.JackSparrow 657. hozzászólására)
Talán azért is olyan népszerűek.
Ilyen formában azonban még nem láttam.


657. Capt.JackSparrow (2014-12-15 17:09.19) aaaaa - (válasz Shanza 656. hozzászólására)
minden 2. disney filmből hasonló következtetést vonhatsz le:D


656. Shanza (2014-12-15 16:39.48) aaaaa - (válasz L-Loken 655. hozzászólására)
Pontosan ez az amiért A rideg 2001-es űrodisszeával összehasonlítva messze nagyobb filmélményt nyújtott.
A szeretet nem egy szentimentális dolog , hanem az az erő amiért képesek vagyunk olyan dolgokra amit egyébként nem tennénk meg. Ha valaki ezt nem érti akkor még nem szeretett igazán senkit.
Egyedi ötlet volt ez a fizikával kombinálni. De ez emelte a filmet olyan szintre , hogy megérinti az embert és elgondolkodtatja.
A görögben két szó van a szeretet-re Agape és Érosz. Az érosz az a fajta szeretet ami viszonzást vár és azért szeret mert őt is szeretik vagy mert szüksége van valamire amit kedvességgel érhet el.. Az agape ezzel szemben az önzetlen szeretet. Nem vár viszonzást , az szeretet személy cselekedeteitől független.
A szeretet a hétköznapokban megnyilvánuló építő összetartó védelmező erő. Nem csak egy légből kapott fogalom!


655. L-Loken (2014-12-14 11:48.34) aaaaa - (válasz Capt.JackSparrow 653. hozzászólására)
Mondhatnám :D
De azért annyira mégsem: "a szeretet nem egy képzeletbeli dolog hanem jól leírható erőhatás" - minden hollywoody sztori azt propagálja az emberbe, hogy "higgy benne és sikerülni fog", akkor is hogyha abban hiszel, hogy te egy földönkívüli vagy. Ez a film ellenben ráébreszti a nézőt arra, hogy a valóság sokkal kiterjedtebb, mint amire a materialista ember gondol, ha hisz a szeretetben, ha nem. Létező dolog, amit meg nem foghat meg nem magyarázhat senki ember.


654. Langelus (2014-12-14 05:36.01) aaaaa - (válasz Capt.JackSparrow 653. hozzászólására)
Szinte látni lehet, ahogy azt csinálod a filmre, mint Nick Beam a bizti kamerába. :D


653. Capt.JackSparrow (2014-12-14 00:37.31) aaaaa - (válasz L-Loken 652. hozzászólására)
minden 2. mese hasonló hülyeségről szól, nem?:D


652. L-Loken (2014-12-14 00:35.18) aaaaa
Óriási! A mondanivaló tiszta: a szeretet is egyfajta 'gravitációs' erő ... a körítés az elméleti fizikával néhol a cselekmény kedvéért sántít, de a fizika törvényeit összehozni a "szeretet" törvényével zseniális ötlet .. ha rájön az ember a tartalma lényegére már nem agyal a többin! Egy hétig rágtam magam rajta.



651. Langelus (2014-12-13 12:34.54) aaaaa - (válasz Életrevaló 639. hozzászólására)
"Zabáltam a filmet egészen addig amíg meg nem jelent Matt Damon a "túlélési ösztönével""

Fantasztikusan jó ez a szövegsor, nagyon adom! :D (y)


650. Löshawna (2014-12-05 19:04.06) aaaaa - (válasz Johnny kapitány 644. hozzászólására)
nem mindenkinek.


elejére ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... végére

Kapcsolódó fórumok

VéleményekVincenzo, 2025-02-13 20:281699 hsz
KérdésekCsk1, 2024-07-08 13:17166 hsz
Keresem téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk