Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2025-02-27
A majom
Emilia Perez
Riefenstahl
Rokonszenvedés

2025-02-20
A birodalom
Mágikus állatok iskolája - Az Erdő napja
Rosszfiúk: Füllentések és alibik
Szeptember 5.
Szeretetreméltók
Szimat naplója

2025-02-13
A nyár utolsó napja
A tanár, aki a tengert ígérte
Amerika Kapitány - Szép új világ
Bridget Jones: Bolondulásig
Éjféli játszma - Mindörökké démonok
Sünvadászat

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
Millió dolláros bébi
- Film Mánia, 17:20
Igazából szerelem
- Prime, 18:00
Uncharted
- HBO, 18:05
The Commuter - Nincs kiszállás
- Filmbox Premium, 18:15
A holnap határa
- Film+, 18:20

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Dakota Fanning (31)
Emily Blunt (42)
Kelly MacDonald (49)
Stohl András (58)
Josh Gad (44)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el?
Flight Risk - Vélemények
Mit hallgatsz most?
Filmlánc
Samara Weaving - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Penge aaaaa
Sean Young aaaaa

 

Cantri hozzászólásai

Ugrás Cantri adatlapjára

elejére ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... végére

Farkasember (2010) - Vélemények

2012-06-05 01:09.26
Remake-elni két koncepcióval lehet. Lehet az eredetit gyakorlatilag sorról-sorra másolni, vagy valamilyen újító szándék által vezérelve fogni az alaptörténetet és valami egészen mást összehozni, mint ahogy azt hajdanán tették. Hogy melyik a jobb módszer, azt filmje válogatja, mindkét eshetőség sült már el jól, meg kevésbé jól is. Itt a készítők egyértelműen az előbbi felállás mellett tették le voksukat, ami szerintem a mozi legnagyobb hibája. Értem én, hogy alapjáraton egy retro hangulatú horror lebegett az alkotók szeme előtt, de ezzel el is döntötték, hogy biztonsági sávon belül maradnak, és nem kívánnak valami többet összehozni, mint egy korrekt látványfilmet.
Merthogy itt végső soron erről van szó, és el kell ismerni a 150 millás, horror szinten megaköltségvetésnek számító összeg látszik is a mozin. A látványtervezői munka kimagasló megvalósítását talán csak az Akadémia nem látta, egészen remek atmoszférát teremtenek a macskaköves utcák szürke sziluettű, repedezett falú épületei, ahogy néha bekúszott közéjük a kamera mintha én is ott lettem volna. Az operatőr munkáját egyéként is illik külön kiemelni, hiszen tompa, halovány szűrőjű fotózásával nagyban hozzájárul a megfelelő alaphangulat megteremtésében, a ködös tájképeket pedig már-már egészen művészien tálalta. De a büdzsé tényleg ott van a vásznon végig, korabeli kosztümök, igényes maszkok, és végre a fejlett vizuális technikának köszönhetően premier plánéban nézhetjük, ahogy ezek a bestiák alakot öltenek. Mindehhez pedig Elfman tökéletes gótikus horror dallamokat tol a képek alá, így kivéve a maga szeletét a remek hangulatot illetően.
De a probléma ott van, hogy ilyen háttérpénz - ezáltal a műfajban igen ritkán adódó esély - tudatában odaadták a rendezést ennek a Johnstonnak, aki ugyan vizuális érzékét kedvére csillogtathatta, csak ennek kárára úgy néha magáról a rendezésről feledkezett meg. Pedig a hangulattal nem is volt sok tennivalója, azt a technikai részleg hozza, neki pedig csak a feszültség megfelelő kibontakoztatásával kellett volna foglalkoznia, de úgy tűnik ez is sok volt. Nem mondom, hogy néha nem volt okés a csávó, de pl. a végső farkasharc… hát rémesen semmilyen volt.
Összességében a tökéletesen megalkotott miliő miatt nem hagy maga után kellemetlen utóérzetet, de a film második felében gyakorlatilag végig érezni, hogy valami hibádzik… hja, hogy a kreativitás, amivel ki merem jelenteni, hogy modern klasszikus is lehetett volna belőle.


A legjobb filmzenék!

2012-06-04 23:56.27
Hamisíthatatlan keleti dallamok...

http://www.youtube.com/watch?v=DRQyU6qX4C0 (Anna és a király - Arrival at the palace)


2012-06-04 23:47.31
Zimmer specialitása az ilyen monumentális, epikus 10 perces gigaszösszenetek, szeretjük is ezekért. :)

http://www.youtube.com/watch?v=tloVx_b-YIs (Artúr király - All of Them)


2012-06-04 23:06.51
Portman stílusán érződik, hogy ő hölgy, de ez inkább előnyére válik, remekül kapja el az érzelmeket.


2012-06-04 22:57.25
Kevés ennél klasszikusabb van. :)


2012-06-03 16:26.22
Ez most nem instrumentális, de remek dalokról van szó.

http://www.youtube.com/watch?v=0V7WItOr4O8 (Út a vadonba - Long Nights)

http://www.youtube.com/watch?v=Mwx3RvDWvDM&feature=related (Út a vadonba - Guaranteed)


Út a vadonba (2007) - Vélemények

2012-06-03 16:09.02
„Önmagunk megvalósítása a legnagyobb kaland az életben.”


Vannak filmek, melyek megnézése után valahogy másként állsz a fotelből, mert érzed valahol mélyen valami változott. Az Út a vadonba pont egy ilyen filmművészeti remekmű. Ami eleinte csak egy szimpla túlélőtúrás filmnek tűnik szépen lassan átfordul valami sokkal mélyebben gyökeredző dologgá. A film gondolatai egyszerre megkapóak és rémisztőek is, picit nehéz is szembenézni saját magunkkal, a társadalmi elvárásokkal, a pénz és hírnév uralta világnézeti normákkal. De kell! Főszereplőnk bár csak 23 évet élet, de nem kétséges, hogy valójában többet ÉLT, mint sok nyugdíjas koráig álmait, céljait elfelejtő egyén. Mert élni nem annyi tesz, hogy lélegzünk, eszünk, alszunk… persze ezek elengedhetetlen dolgok, de az igazi élet, mikor úgy érezzük mi magunk is részeseivé lettünk itt a Földön játszódó csodálatos eseményeknek. Hogy ezt ki miképpen éri el, az egyéntől függ, de a lényeg, hogy érezzünk, tapasztaljunk, szeressünk (amiről főhősünk kicsit megfeledkezett), és igen, néha kell, hogy fájjon, de ÉLJÜNK, csupa nagybetűvel!


A legjobb filmzenék!

2012-06-02 01:56.51
Most mondanám, hogy biztosan hamarosan megnézem, de mivel lassan hosszabb lesz a megnézendők listája, mint a várható élettartamom. :D Meglátjuk.


2012-06-02 00:56.17
Nekem még ez is igen tetszetős az albumról, gyakorlatilag majd az összes horneri kézjegy megfigyelhető rajta, pont ettől jó (persze nem Vbacsnak :D).

http://www.youtube.com/watch?v=zSnbHDbGLGw&feature=relmfu (A karate kölyök - Journey To The Spiritual Mountain)


2012-06-02 00:49.00
Eastwood azért rendezőnek lényegesen jobb, de ezekkel az egyszerű dallamokkal meglepően jól bánik.

http://www.youtube.com/watch?v=u5GOelhPxmA (Elcserélt életek - Mom's On Call/Late To Trolley)


Hófehér és a vadász - Vélemények

2012-06-01 23:38.21
Charlize bármikor lezúzza azt a halvérű csajt, kár, hogy a filmben nem... mármint persze gondolom, hogy nem.

Én pont azt várom el a filmtől, hogy egyedi stíluskombinációjával (dark fantasy+mesevilág) elszórakoztasson, látványilag lenyűgözzön. Úgy látom ez rendben lesz, Theron-tól meg nem várok semmit, ő úgyis mindig tökéletes. :)

Amúgy jó írás lett bro ;)


A legjobb filmzenék!

2012-06-01 23:30.16
Se a filmről nem hallotam, sem a zenéjét, utóbbi határozottan hangzatos. :)


2012-06-01 23:28.41
Horner egyik legizgalmasabb modernkori alkotása.


2012-06-01 23:15.43
Bezony, roppant hangulatos szerzemény.


Lorenzo olaja - Vélemények

2012-06-01 01:42.03
Mondják, hogy az életnél nincs jobb forgatókönyvíró, lehet benne valami. Ez egy csodálatos és inspiráló történet két olyan szülőről, akik akkor sem adták fel, mikor valószínűleg mindenki más már megtette volna. Itt nem csupán példaértékű helytállásról van szó, ez a két ember tiszta szívéből küzdött egyszem fiúékért, és akkor sem engedtek mikor ismerősök, barátok, testvérek fordultak el tőlük, és az orvosi bürokrácia is fojtogatta torkukat. Azonban az érdekes történet még nem minden, ahhoz, hogy ilyen szépen csillogjon filmként valakinek meg kellett csiszolgatnia. George Miller remekül karolta fel a sztorit, kiváló arányérzékkel mérte ki az érzelmeket, filmjét nem tömte meg drámai szenvedések sorozatával, és ügyesen kerülte a szentimentalizmust is, így abszolút nem érezni benne hollywoodi színezetet, helyette megmaradt a hiteles, életszagú stílus mellett.
Susan Sarondon tökéletes mint mindig, én ezt a nőt sosem láttam még gyengének, de még csak közepesen jónak sem. Aurája beragyogja a képernyőt, arcáról zongorázni lehet az érzelmeket, kifejező szemei pedig… áhhh szimplán tökéletes! Ugyanakkor Nolte-ot is érdemes megjegyezni, habár nem nagy kedvencem, de ilyen hitelesnek talán még nem is láttam, remek volt ő is.
Összességében gyönyörű történet, kitűnő rendezés, pazar alakítások… minden kerek a szórakozáshoz? Nem, az most nem, de egy film nem csak kedvtelésre jó, taníthat is, itt most kitartásra, alázatra, és mindenek felett szeretetre.


9 - Vélemények

2012-06-01 01:19.24
Azért plusz 1 óra kicsit sok volna.)) 20-30 tartalmasan kitöltött perc, és felejthetetlen animációs alkotást kaptunk volna. Így se gyengus, csak na... több is lehetne.


A legjobb filmzenék!

2012-06-01 01:05.09
http://www.youtube.com/watch?v=ao9uQomGosk&NR=1 (Frost/Nixon - Money)


A nyomorultak (2012) - Vélemények

2012-06-01 00:43.35
Én bár nem vagyok a műfaj nagy rajongója, de ettől sokat várok, az előzetese ad is okot erre.


Veszélyes vágy - Vélemények

2012-05-31 01:36.47
Nagy tisztelője vagyok Freud és Jung munkásságának, akiknek az egész pszichológia sokat köszönhet, hogy elismert tudományággá válhatott. Freud pszichoszexuális elmélete abszolút úttörő volt, a személyiség olyan mélységeibe hatolt le, és nyert elsőként rendkívül komoly bepillantást a rejtelmekkel teleszőtt pszichikumba, hogy azt hiszem joggal tartják a szakma legnagyobbikai között.
Igazán örültem, hogy ezt az egyáltalán nem könnyed, és nem is túl hálás történetet nem egy a filmiparba belesimuló rendező kezében landolt, mert ennek tálalásához lényegesen több kellett, mint némi mozgóképes érzék. Ide egyedi látásmód szükségeltetett, amit Cronenberg úgy vélem maximális képvisel. A kanadai alapjaiba véve jól is fogta meg a témát, Freud és Jung kapcsolatábrázolásába messzemenőleg nem lehet belekötni, és Jung gondolati szakítása Freuddal a témában annyira nem járatosak számára is úgy gondolom átjöhet, hogy miért, és hogyan vezettek a dolgok idáig. Viszont magát a pszichológiai oldalát a néha egészen tankönyvszagú dialógusok ellenére is kicsit kidolgozatlannak találtam. Úgy gondolom, hogy még bőven leselkedett volna ebben a témában puskapor, amire vártam, hogy meggyulladjon végre, de sajnos hiába a kiváló első óra, a film utolsó harmada számomra már nem nyújtotta azt az élményt amit vártam. Azt még véletlenül sem állítanám, hogy felületesen fogta volna meg Cronenberg a témát, de erőteljes mélységekbe sem hatol le. Így végül is jó, és érdekfeszítő, amit látunk, de ahhoz kevés, hogy kitörölhetetlen filmélménnyé váljon.
Azonban a castingosok teljesítményét csak és kizárólag dicséret illetheti, hiszen roppant sokat emel a mozi fényét, hogy három ilyen nagyágyút sikerült megszerezni. Fassbender újfent bizonyítja, hogy manapság miért szerepel kb. minden második filmben, szerintem korosztálya egyik legtehetségesebb színészéről van szó, akinek ráadásul gyakorlatilag bármilyen figura jól áll. Mortensen számomra Az út című filmmel a legnagyobbak közé emelkedett, és most sem hagyott cserben senkit, nagyon ott volt a karakterében, és még komolyan hasonlít is az öregre. A feminim vonalat pedig Keira Knightley képviseli, szokás szerint remekül. Mondják, hogy őrültet játszani nem nehéz, csak ügyelni kell, hogy ne legyen túlzásba véve. Ugyan szerintem sokaknak kifejezetten túljátszottnak fog tűnni Keira, de meglátásom szerint komolyan ott volt a szeren, ahogy gesztikulált, imitálta az önkénytelen rángásokat, és magát a szorongást, egy komoly pszichiátriai eset igenis lehet ilyen, sőt maga Knightly is jó sok szorongásos betegről készült videót tekintett meg performansza kialakításához.
Összességében mint életrajzi film remekül működik, de Freud és Jung munkássága a valóságban izgalmasabb és érdekfeszítőbb, mint ahogy azt a film bemutatta… bizony egy kis provokatív spiritusz hiányzik belőle. Arra azonban mindenképp jó lehet, hogy az is belekóstoljon a témába, akit korábban nem érdekelt, vagy csak szimplán nem találkozott vele.


A legjobb filmzenék!

2012-05-31 01:26.46
Cronenberg filmjének zaklatott hangvételű főtémája Howard Shore-tól. Klasszikus beütése kifejezetten remek ötlet, tekintve, hogy hol és mikor játszódik a történet, a mély vonósokkal kiemelni a sötét felhangot pedig igazán remek ötletnek bizonyult.

http://www.youtube.com/watch?v=kyQtd8AqIbE (Veszélyes vágy - Miss Spielrein)


2012-05-30 02:22.10
Egyre jobban szeretem. :))

http://www.youtube.com/watch?v=UCUHU_9tL9I (A némafilmes - George Valentin)


A némafilmes - Vélemények

2012-05-30 02:17.58
2011 a nosztalgia éve volt. Woody Allen és Scorsese mester visszakalauzoltak minket Párizs 20-as 30-as éveibe, Spielberggel egy ellentmondásosan csodálatos és egyben pokoli 1. világháborús kalandban vehettünk részt, A segítségben pedig az 50-es, 60-as évek Amerikájának faji kérdéseire kerestük a válaszokat. És itt A némafilmes, mely mind közül a leginkább arra hivatott, hogy megidézzen egy mára letűnt korszakot, hogy elénk tárja vajon annó miért is találták fel a mozgóképnek nevezett valamit.
2011-ben fekete-fehér némafilmet rendezni nagy bátorságra vall. Michel Hazanavicius tudta jól ez egy mindent vagy semmit vállalkozás, de bátraké a szerencse, tartja a mondás és végül neki lett igaza. A The Artist sikere szerintem nem magában a formátumában keresendő, sokkal inkább az üzenetében. Ez a film annyira romlatlan és bájos, hogy képes visszarepíteni minket azokba a naiv időkbe, amikor még nem létezett az Alkonyat-széria és a filmszínházak termeit nem a lebutított látványfilmek töltötték meg. Ez a mozi ünneplésének, a filmek diadalának, a hátsó szándékok nélküli, önzetlen szórakoztatásnak a meséje.
Hazanavicius ráadásul nem érte be annyival, hogy pusztán rendezett egy némafilmet, élt is a műfaj adta lehetőségekkel, a maga eszközeivel modernizálta. Az egyik ilyen csúcsjelenet, mikor főhősünk rémálmában megjelennek a retteget hangok, a film végén pedig megszólalnak a szereplők is, jelezve, hogy főhősünk elég éretté vált rá, hogy megértse a haladás fontosságát, és elfogadja, hogy a mozgókép még mindig képes elvarázsolni, hanggal együtt is.
Azonban rendezői teljesítmény, remek vágások, szép képek ide vagy oda mindezek nagyjából semmit sem értek volna a megfelelő zenei kíséret nélkül, ugyanis egy némafilmben teljesedik ki igazán, hogy miért is nevezik a zenét a film harmadik dimenziójának. Az, hogy az aláfestés gyakorlatilag a játékidő teljes egésze alatt szól óriási kihívás, és teher a zeneszerző számára, mert ha nem jönnek át eléggé az érzelmek a filmből, akkor azért nyilván a komponista lesz a hibás. Ludovic Bource - aki eleddig jobbára csak rövidfilmekben csillogtathatta tudását - bravúrosan oldotta meg feladatát, úgy áll helyt, mint a nála sokkal rutinosabbak, sőt megkockáztatom, hogy sok neves hollywoodi komponista vérzett volna el a feladat során. A score természetesen archaikus megközelítésű aláfestés, amolyan látványkísérő kompozíció, melynek minden taktusánál felidéződnek az események. A zenekar játéka kiválóan jeleníti meg a szereplőket, a fő karakterre íródott vígjáték alapú muzsika ("George Valentin") az egész szerzemény abszolút csúcspontja, mely leginkább képes megidézni a Chaplin filmekre jellemző hangzásvilágot. A kalimpáló zongora által ütemezett zenét főleg a cikázó vonósok varázsolják még kiforrottabbá, de háttérben meg jó néhány hangszer munkálkodik a minél hitelesebb dallamvilág érdekében. Bource kompozíciójában egész egyszerűen minden hangjegynek helye van, témagazdagsága gyakorlatilag több filmre is elegendő lenne, hangszerelése pedig lenyűgöző gazdagságot mutat. Nekünk nézőknek pedig nincs más dolgunk, mint hátradőlve élvezni a hangszórókból áradó költeményt.
Összességében hangulatos tisztelgés egy régi filmes kor előtt, amely visszaadja mindazt, amiről maga a filmkészítés szól. Akkora alázat és film iránti szeretet bújik meg benne, hogy egész egyszerűen jó nézni, és elfelejteni a sok pénzhajcsár, történet és művészet helyett CGI-jal megpakolt mozit, melyek manapság a nagyvásznat uralják. Merci madame et messieurs!


A legjobb filmzenék!

2012-05-30 00:27.00
http://www.youtube.com/watch?v=b-j07BRzq1g (Memento - Main theme)


Django elszabadul - Vélemények

2012-05-29 23:54.31
Szerintem jó ez, a túlzott kreativitás eredményezett már olyan címeket is, hogy ihajj. :D


A legjobb filmzenék!

2012-05-29 02:49.11
Desplat abszolút hangulati megközelítésű aláfestése Malick mesterművéhez nem lett túl sokszor felhasználva. Kétségtelenül roppant hatásosak a filmben felcsendülő jobbára komolyzenei betétek, de azért én sajnálom, hogy a francia score-ja így nem kapott túl nagy figyelmet. Kicsit pazarlásnak is érzem.


Az élet fája (Alexander Desplat)

http://www.youtube.com/watch?v=38502R_Yh4U (River)

http://www.youtube.com/watch?v=Powcqls8n2Q (Clouds)

http://www.youtube.com/watch?v=fiLwiGv49Po (Motherhood)


Az élet fája - Vélemények

2012-05-29 02:44.27
„Life is the most spectacular show on Earth!”

Vannak látványfilmek, melyeken elámulsz, vannak filmek, melyek érdekes történettel szórakoztatnak, vannak filmek, melyek érzelmeket váltanak ki, s vannak olyan filmek melyek mélyen a lelkedbe gyökereznek, mert nem csupán elgondolkodsz rajtuk, hanem valahol belül nyomot hagynak.
Terrence Malick nem gyártja futószalagon filmjeit, de ha az ember beteszi a lejátszóba egy alkotását, akkor tudja, hogy nem egy „na nézzünk valamit” filmet kap, hanem sokkal inkább egy intellektuális utazást. Azt kedvelem benne a legjobban, hogy mennyire a szokványos dolgokkal szemben megy, őt nem érdekli a hollywoodi sablonok, ő a filmgyártást egyedi „malickos” módon közelíti meg. Eszköztárából hiányoznak a mozifilmeknél megszokott általános nagyjelenetek, dramaturg fordulópontok, nála valóban a részletekben rejlik a lényeg az impulzusok, az érzések, a fények, a színek és textilek válnak művészetének kulcstényezőivé. Rendkívül erős lírai vénája van, ami miatt alkotásai nem is szigorúan vett filmek, hanem mozgó, életre kelt költemények.
Abba, hogy mennyi utalás és mondanivaló van belesűrítve ebbe a filmjébe, nem mennék részletesen bele. Egyrészt borzasztóan sok minden van megemlítve, szimbólumrendszere sűrűbb mint bármelyik fa gyökere, másrészt nem hinném, hogy én vagyok a legmegfelelőbb ember arra, hogy Malick gondolatait kifejtsem. Röviden: hitkérdések, belső harcok, a felnőtté válás rögös útja, testvéri szeretet, az élet értelme… minden, maga az élet! Ami a leglenyűgözőbb, hogy mennyire egyben van az egész, pedig simán kifolyhatott volna az ujjai közül, s válhatott volna valami melodrámás maszlaggá… de nem. Gyönyörű, megkapó életen átívelő mozgóképes megörökítést kaptunk, érzelmekkel, felbukkanó emlékképekkel, azzal a csodálatos érzéssel, hogy az élet tényleg maga a csoda! Miután megnéztem Az élet fáját, hirtelen más szemmel láttam a világot. Észrevettem a lombkorona levelein átszűrődő napfényt, csodáltam a csap alá tartott ujjaimon gyöngyöződő vízcseppeket, minden megtelt élettel. Malick nem ad választ a lét értelmére (hogy is tehetné?), de rámutat arra, hogy nem a cél a lényeg, hanem a puszta létezés. Azért születünk erre a bolygóra, hogy lássuk az életet, hogy csodáljuk, és hogy mi magunk is részesévé váljunk. Érezzünk, szeressünk, és igen, néha kell, hogy fájjon, de ÉLJÜNK, csupa nagybetűvel!
Mindezt Emmanuel Lubezki háttérképeknek való gyönyörűségekkel önti vizuális valóságba, úgy vélem a lengyel fotós ugyanolyan elképesztőt nyújtott a fényképezés formanyelvén, mint Malick rendezés terén. Annyira könnyeden és légiesen használja a kamerát mintha az magától tenné a dolgát vagy a szél fújná ide-oda, ahogy követi az eseményeket, néha az árnyékokat olyan érzést kelt, mintha nem is használná, hanem komponálná a kamera mozgását. A beállításai meg valami hihetetlenül gyönyörűek, így szinte az egész film során a rácsodálkozás élményével ajándékoz meg minket, egy-egy képkocka alkalmával. Amit itt művelt a fényképezés magasiskolája, nem sűrűn találkozni ilyen nagyívű, formabontó alkotással.
Mindemellett a film keretein belül, de félig-meddig mégis különálló egységként megkapjuk az univerzum keletkezésének képes összefoglalóját, egészen a kezdetektől, a Föld kialakulásáig, az élet megjelenésével bezárólag. Malick vizuális varázslata, hogy mindez tökéletesen illik a film kontextusába (párhuzamot vonva a világmindenség és egy gyermek születése között), egyáltalán nincs dokumentumfilmes hatása, sokkal inkább letaglaló élményként hat végignézni, az ember ilyenkor el is gondolkodik rajta, hogy milyen kicsik is vagyunk ebben a hatalmas világegyetemben.
Összességében egy olyan filmről van, amit érdemes képkockáról képkockára felfedezni. Egy olyan filozofikus mozgóképes filmművészeti költemény, melyben az univerzum teremtése fonódik egybe az emberi élettel. Még, hogy nincs története, ugyan mi lehet érdekesebb az életnél?


Az élet háza - Vélemények

2012-05-28 23:15.37
Szerintem az egyik legjobb írásod lett. Köszönet.


Sammy nagy kalandja - A titkos átjáró - Vélemények

2012-05-28 23:13.10
Nézhető Némó utánzat, de újfent bizonyítást nyert miért is vannak mérföldekre a konkurens cégek a Pixartól. A látvány kifogástalan, de belső tekintetében van még hova fejlődni.


A legjobb filmzenék!

2012-05-27 23:36.53
Egyedi. :))


2012-05-27 23:34.11
Teljesen egyetértek. Bár a Benjamin Button zenéje jóval közelebb van hozzám, de a Gettómilliomos zenéje valóban úgy különleges, hogy közben jó is, szóval megérdemelten landolt a szobor ott.


elejére ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... végére

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk