Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Poligamy - Viasat Film, 01:50 |
Botrány - Prime, 01:50 |
A sebhelyesarcú - Film Café, 01:55 |
Kalifornia - A halál nem utazik egyedül - Paramount Network, 02:15 |
Végtelen vihar - Film+, 02:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Carter Burwell (69) |
Owen Wilson (56) |
Chloe Sevigny (50) |
Delroy Lindo (72) |
Tim Guinee (62) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Horizont: Egy amerikai eposz |
Ella Hunt |
2012-06-08 23:55.37 |
Streitenfeld-et tök átlagos zeneszerzőnek tartom, de ide nem is kellenek olyan különleges hangzások. Ez pl. egész jól hang |
2012-06-07 12:50.40 |
Hát nem lesz egy mindennapi western mozi, Tarantino alaposan meg fogja spékelni. A színészek mellett, Richardson fotózása is már előre is elragadónak ígérkezik. Alig várom. :)) |
2012-06-07 00:09.43 |
Az biztos, hogy nem mostanság lesz abból bármi is, az sem kizárt, hogy ebben az évtizedben nem is készül el. De bármi is legyen Batmant, mint legfontosabb tagot (Superman mellett) 100%, hogy nem hagyják ki. |
2012-06-06 23:54.56 |
A film megtekintése még arréb van, de a betétdalát ma egész nap hallgattam. :D Bár a Florence + The Machine-ben nem is szokás csalódni, remekek most is. :))
http://www.youtube.com/watch?v=ROtBbOcdFxo&ob=av2e (Florence + The Machine - Breath Of Life) |
2012-06-06 23:40.22 |
Egy kis modernitás. :)) A Hófehér és a vadász betétdala. A készítőket már régebb óta bírom, most sem okoztak csalódást.
http://www.youtube.com/watch?v=ROtBbOcdFxo&ob=av2e (Florence + The Machine - Breath Of Life) |
2012-06-06 23:25.49 |
Te normális vagy? A legfontosabb, legismertebb, legnépszerűbb karaktert majd biztosan ki fogják hagyni... Batman nélkül el sem készítenék a filmet. |
2012-06-06 01:51.27 |
Csak, mert ma újranéztem a filmet, és továbbra is az Akadémia egyik legkomolyabb baklövésének tartom, hogy ezt a földrengető csodát sikerült alulmarasztalni egy... na mindegy, számomra úgy is örök darabról van szó.
http://www.youtube.com/watch?v=g6Up85o3KUM&feature=related (Egy gésa emlékiratai - Confluence) http://www.youtube.com/watch?v=cNE9LbeVaQ0 (Egy gésa emlékiratai - Going to School) |
2012-06-06 01:34.29 |
Elfman hazai pályára tévedt a Farkasember score-ja esetén, és a modern horror zene egyik legjobbját tette le az asztalra (igaz kétségtelenül nem kellett komoly konkurenciával számolnia).
Igazi gótikus rémfilmekbe illő, főleg vonósokra épülő dallamai a képsorokkal kiváló egységet mutatnak. Jó volt végre egy ennyire intelligens műfaji alkotással is találkozni. http://www.youtube.com/watch?v=xl8XRSLDRZQ&feature=relmfu (Farkasember - Wolf Suite Pt.1) http://www.youtube.com/watch?v=O7RMqF85qFc&feature=relmfu (Farkasember - The Traveling Montage) |
2012-06-06 01:28.53 |
Ez az elképzelés már ott halott, hogy én alapjáraton mindenki linkjébe belehallgatok, a tiédre meg általában amúgy is nagyobb figyelmet szoktam szentelni. :)
Amúgy ha megnyugtat, amióta nem a legnagyobb klasszikusokat szoktam emlegetni (főleg mert már 20 milliószor voltak), és se kapok túl sok visszajelzést, szerintem ezeket zenéket csak te értékeled. Szóval mi itt vagyunk egymásnak. ;) |
2012-06-06 01:12.50 |
Drága bambi te annyit sem tudsz a filmgyártásról, hogy 250 millából, egy milliók által imádott kötetből, meg egy raklapnyi brit színészóriásból csak 2 és fél órányi bakiparádét lehet összehozni?)) |
2012-06-06 01:06.47 |
Pedig ott volt az, csak 10 ezer ork között jól megbújt a fekete gúnyájában.)) |
2012-06-05 01:09.26 |
Remake-elni két koncepcióval lehet. Lehet az eredetit gyakorlatilag sorról-sorra másolni, vagy valamilyen újító szándék által vezérelve fogni az alaptörténetet és valami egészen mást összehozni, mint ahogy azt hajdanán tették. Hogy melyik a jobb módszer, azt filmje válogatja, mindkét eshetőség sült már el jól, meg kevésbé jól is. Itt a készítők egyértelműen az előbbi felállás mellett tették le voksukat, ami szerintem a mozi legnagyobb hibája. Értem én, hogy alapjáraton egy retro hangulatú horror lebegett az alkotók szeme előtt, de ezzel el is döntötték, hogy biztonsági sávon belül maradnak, és nem kívánnak valami többet összehozni, mint egy korrekt látványfilmet.
Merthogy itt végső soron erről van szó, és el kell ismerni a 150 millás, horror szinten megaköltségvetésnek számító összeg látszik is a mozin. A látványtervezői munka kimagasló megvalósítását talán csak az Akadémia nem látta, egészen remek atmoszférát teremtenek a macskaköves utcák szürke sziluettű, repedezett falú épületei, ahogy néha bekúszott közéjük a kamera mintha én is ott lettem volna. Az operatőr munkáját egyéként is illik külön kiemelni, hiszen tompa, halovány szűrőjű fotózásával nagyban hozzájárul a megfelelő alaphangulat megteremtésében, a ködös tájképeket pedig már-már egészen művészien tálalta. De a büdzsé tényleg ott van a vásznon végig, korabeli kosztümök, igényes maszkok, és végre a fejlett vizuális technikának köszönhetően premier plánéban nézhetjük, ahogy ezek a bestiák alakot öltenek. Mindehhez pedig Elfman tökéletes gótikus horror dallamokat tol a képek alá, így kivéve a maga szeletét a remek hangulatot illetően. De a probléma ott van, hogy ilyen háttérpénz - ezáltal a műfajban igen ritkán adódó esély - tudatában odaadták a rendezést ennek a Johnstonnak, aki ugyan vizuális érzékét kedvére csillogtathatta, csak ennek kárára úgy néha magáról a rendezésről feledkezett meg. Pedig a hangulattal nem is volt sok tennivalója, azt a technikai részleg hozza, neki pedig csak a feszültség megfelelő kibontakoztatásával kellett volna foglalkoznia, de úgy tűnik ez is sok volt. Nem mondom, hogy néha nem volt okés a csávó, de pl. a végső farkasharc… hát rémesen semmilyen volt. Összességében a tökéletesen megalkotott miliő miatt nem hagy maga után kellemetlen utóérzetet, de a film második felében gyakorlatilag végig érezni, hogy valami hibádzik… hja, hogy a kreativitás, amivel ki merem jelenteni, hogy modern klasszikus is lehetett volna belőle. |
2012-06-04 23:56.27 |
Hamisíthatatlan keleti dallamok...
http://www.youtube.com/watch?v=DRQyU6qX4C0 (Anna és a király - Arrival at the palace) |
2012-06-04 23:47.31 |
Zimmer specialitása az ilyen monumentális, epikus 10 perces gigaszösszenetek, szeretjük is ezekért. :)
http://www.youtube.com/watch?v=tloVx_b-YIs (Artúr király - All of Them) |
2012-06-04 23:06.51 |
Portman stílusán érződik, hogy ő hölgy, de ez inkább előnyére válik, remekül kapja el az érzelmeket. |
2012-06-04 22:57.25 |
Kevés ennél klasszikusabb van. :) |
2012-06-03 16:26.22 |
Ez most nem instrumentális, de remek dalokról van szó.
http://www.youtube.com/watch?v=0V7WItOr4O8 (Út a vadonba - Long Nights) http://www.youtube.com/watch?v=Mwx3RvDWvDM&feature=related (Út a vadonba - Guaranteed) |
2012-06-03 16:09.02 |
„Önmagunk megvalósítása a legnagyobb kaland az életben.”
Vannak filmek, melyek megnézése után valahogy másként állsz a fotelből, mert érzed valahol mélyen valami változott. Az Út a vadonba pont egy ilyen filmművészeti remekmű. Ami eleinte csak egy szimpla túlélőtúrás filmnek tűnik szépen lassan átfordul valami sokkal mélyebben gyökeredző dologgá. A film gondolatai egyszerre megkapóak és rémisztőek is, picit nehéz is szembenézni saját magunkkal, a társadalmi elvárásokkal, a pénz és hírnév uralta világnézeti normákkal. De kell! Főszereplőnk bár csak 23 évet élet, de nem kétséges, hogy valójában többet ÉLT, mint sok nyugdíjas koráig álmait, céljait elfelejtő egyén. Mert élni nem annyi tesz, hogy lélegzünk, eszünk, alszunk… persze ezek elengedhetetlen dolgok, de az igazi élet, mikor úgy érezzük mi magunk is részeseivé lettünk itt a Földön játszódó csodálatos eseményeknek. Hogy ezt ki miképpen éri el, az egyéntől függ, de a lényeg, hogy érezzünk, tapasztaljunk, szeressünk (amiről főhősünk kicsit megfeledkezett), és igen, néha kell, hogy fájjon, de ÉLJÜNK, csupa nagybetűvel! |
2012-06-02 01:56.51 |
Most mondanám, hogy biztosan hamarosan megnézem, de mivel lassan hosszabb lesz a megnézendők listája, mint a várható élettartamom. :D Meglátjuk. |
2012-06-02 00:56.17 |
Nekem még ez is igen tetszetős az albumról, gyakorlatilag majd az összes horneri kézjegy megfigyelhető rajta, pont ettől jó (persze nem Vbacsnak :D).
http://www.youtube.com/watch?v=zSnbHDbGLGw&feature=relmfu (A karate kölyök - Journey To The Spiritual Mountain) |
2012-06-02 00:49.00 |
Eastwood azért rendezőnek lényegesen jobb, de ezekkel az egyszerű dallamokkal meglepően jól bánik.
http://www.youtube.com/watch?v=u5GOelhPxmA (Elcserélt életek - Mom's On Call/Late To Trolley) |
2012-06-01 23:38.21 |
Charlize bármikor lezúzza azt a halvérű csajt, kár, hogy a filmben nem... mármint persze gondolom, hogy nem.
Én pont azt várom el a filmtől, hogy egyedi stíluskombinációjával (dark fantasy+mesevilág) elszórakoztasson, látványilag lenyűgözzön. Úgy látom ez rendben lesz, Theron-tól meg nem várok semmit, ő úgyis mindig tökéletes. :) Amúgy jó írás lett bro ;) |
2012-06-01 23:30.16 |
Se a filmről nem hallotam, sem a zenéjét, utóbbi határozottan hangzatos. :) |
2012-06-01 23:28.41 |
Horner egyik legizgalmasabb modernkori alkotása. |
2012-06-01 23:15.43 |
Bezony, roppant hangulatos szerzemény. |
2012-06-01 01:42.03 |
Mondják, hogy az életnél nincs jobb forgatókönyvíró, lehet benne valami. Ez egy csodálatos és inspiráló történet két olyan szülőről, akik akkor sem adták fel, mikor valószínűleg mindenki más már megtette volna. Itt nem csupán példaértékű helytállásról van szó, ez a két ember tiszta szívéből küzdött egyszem fiúékért, és akkor sem engedtek mikor ismerősök, barátok, testvérek fordultak el tőlük, és az orvosi bürokrácia is fojtogatta torkukat. Azonban az érdekes történet még nem minden, ahhoz, hogy ilyen szépen csillogjon filmként valakinek meg kellett csiszolgatnia. George Miller remekül karolta fel a sztorit, kiváló arányérzékkel mérte ki az érzelmeket, filmjét nem tömte meg drámai szenvedések sorozatával, és ügyesen kerülte a szentimentalizmust is, így abszolút nem érezni benne hollywoodi színezetet, helyette megmaradt a hiteles, életszagú stílus mellett.
Susan Sarondon tökéletes mint mindig, én ezt a nőt sosem láttam még gyengének, de még csak közepesen jónak sem. Aurája beragyogja a képernyőt, arcáról zongorázni lehet az érzelmeket, kifejező szemei pedig… áhhh szimplán tökéletes! Ugyanakkor Nolte-ot is érdemes megjegyezni, habár nem nagy kedvencem, de ilyen hitelesnek talán még nem is láttam, remek volt ő is. Összességében gyönyörű történet, kitűnő rendezés, pazar alakítások… minden kerek a szórakozáshoz? Nem, az most nem, de egy film nem csak kedvtelésre jó, taníthat is, itt most kitartásra, alázatra, és mindenek felett szeretetre. |
2012-06-01 01:19.24 |
Azért plusz 1 óra kicsit sok volna.)) 20-30 tartalmasan kitöltött perc, és felejthetetlen animációs alkotást kaptunk volna. Így se gyengus, csak na... több is lehetne. |
2012-06-01 01:05.09 |
http://www.youtube.com/watch?v=ao9uQomGosk&NR=1 (Frost/Nixon - Money) |
2012-06-01 00:43.35 |
Én bár nem vagyok a műfaj nagy rajongója, de ettől sokat várok, az előzetese ad is okot erre. |
2012-05-31 01:36.47 |
Nagy tisztelője vagyok Freud és Jung munkásságának, akiknek az egész pszichológia sokat köszönhet, hogy elismert tudományággá válhatott. Freud pszichoszexuális elmélete abszolút úttörő volt, a személyiség olyan mélységeibe hatolt le, és nyert elsőként rendkívül komoly bepillantást a rejtelmekkel teleszőtt pszichikumba, hogy azt hiszem joggal tartják a szakma legnagyobbikai között.
Igazán örültem, hogy ezt az egyáltalán nem könnyed, és nem is túl hálás történetet nem egy a filmiparba belesimuló rendező kezében landolt, mert ennek tálalásához lényegesen több kellett, mint némi mozgóképes érzék. Ide egyedi látásmód szükségeltetett, amit Cronenberg úgy vélem maximális képvisel. A kanadai alapjaiba véve jól is fogta meg a témát, Freud és Jung kapcsolatábrázolásába messzemenőleg nem lehet belekötni, és Jung gondolati szakítása Freuddal a témában annyira nem járatosak számára is úgy gondolom átjöhet, hogy miért, és hogyan vezettek a dolgok idáig. Viszont magát a pszichológiai oldalát a néha egészen tankönyvszagú dialógusok ellenére is kicsit kidolgozatlannak találtam. Úgy gondolom, hogy még bőven leselkedett volna ebben a témában puskapor, amire vártam, hogy meggyulladjon végre, de sajnos hiába a kiváló első óra, a film utolsó harmada számomra már nem nyújtotta azt az élményt amit vártam. Azt még véletlenül sem állítanám, hogy felületesen fogta volna meg Cronenberg a témát, de erőteljes mélységekbe sem hatol le. Így végül is jó, és érdekfeszítő, amit látunk, de ahhoz kevés, hogy kitörölhetetlen filmélménnyé váljon. Azonban a castingosok teljesítményét csak és kizárólag dicséret illetheti, hiszen roppant sokat emel a mozi fényét, hogy három ilyen nagyágyút sikerült megszerezni. Fassbender újfent bizonyítja, hogy manapság miért szerepel kb. minden második filmben, szerintem korosztálya egyik legtehetségesebb színészéről van szó, akinek ráadásul gyakorlatilag bármilyen figura jól áll. Mortensen számomra Az út című filmmel a legnagyobbak közé emelkedett, és most sem hagyott cserben senkit, nagyon ott volt a karakterében, és még komolyan hasonlít is az öregre. A feminim vonalat pedig Keira Knightley képviseli, szokás szerint remekül. Mondják, hogy őrültet játszani nem nehéz, csak ügyelni kell, hogy ne legyen túlzásba véve. Ugyan szerintem sokaknak kifejezetten túljátszottnak fog tűnni Keira, de meglátásom szerint komolyan ott volt a szeren, ahogy gesztikulált, imitálta az önkénytelen rángásokat, és magát a szorongást, egy komoly pszichiátriai eset igenis lehet ilyen, sőt maga Knightly is jó sok szorongásos betegről készült videót tekintett meg performansza kialakításához. Összességében mint életrajzi film remekül működik, de Freud és Jung munkássága a valóságban izgalmasabb és érdekfeszítőbb, mint ahogy azt a film bemutatta… bizony egy kis provokatív spiritusz hiányzik belőle. Arra azonban mindenképp jó lehet, hogy az is belekóstoljon a témába, akit korábban nem érdekelt, vagy csak szimplán nem találkozott vele. |