Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Botrány - Moziverzum, 00:50 |
A nagy visszatérők - Prime, 01:10 |
A jövő gyilkosa - RTL Három, 01:30 |
Amerikai botrány - Film4, 01:40 |
Bocsánatos bűn - HBO2, 01:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Julian Sands (67) |
Matt Frewer (67) |
August Diehl (49) |
Julia Ormond (60) |
Yvan Attal (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A varázsfuvola |
Ralph Bellamy |
2020-01-03 17:19.41 |
Ha vetíti a tv, igyekszem megnézni. Készült film is (Egri Kati - Rickl Mária), láttam a Petőfi Színház előadásában is (Bajcsay Mária - RM), de Sulyok Mária a kopott színházi felvételen, évtizedek múltán is verhetetlen számomra. Ő és Rickl Mária jelenti számomra azt a tudatos nőtípust, aki képes családfenntartóvá előlépni. |
2020-01-03 17:01.14 |
A cím árulkodik. Tényleg van ügyvéd is a cselekményben. Egy történet féltékenységről, amely nem a korának megszokott stílusban lett megalkotva. Inkább Radványi-stílusban. Realisztikusabb, mellőzve a glamourt, a könnyed hangot. Timár József szép volt zongoraművésznek, de nem igazán éreztem mélységeit az alakításának. Ellenben Págerrel és Tasnády-Fekete Máriával, akik számomra hihetően égtek és szenvedtek. |
2019-12-29 13:32.31 |
Kellemes kis romantikus film. A történet elég valószerűtlen, de nem tűnik ki a korszak többi abszurdumjából. A film középpontjában a házasság áll. Fiatalok házasságbontással, idősebbek inkább házasságtöréssel próbálkoznak. A féltékenység házasokat és egyedülállókat is egyaránt a hatalmába tud keríteni.
Közben jön néhány kéretlen jelenet (az akkor magyar film által nem ismert) gegek pótlására. De így legalább Makláry Zoltán is komoly szeret kapott. Örülök, hogy megtudjuk, hogy a Latorca nem hajózható folyó és szomorú vagyok, hogy a háború már a filmben is megjelenik (elsötétítések), bár erről csak egy hiteltelen említés van. Szerintem a Hajmássy-Muráti páros nagyon jól kiegészítik egymást, Kiss Manyi kiállhatatlanul jó, Rajnai Gábornak meg volt már jobb pillanata is. A film verdiktje is megosztó. Nem tudom, hogy sajnáljam-e vagy gratuláljak-e az ügyvéd(ék)nek. |
2019-12-28 00:29.11 |
Remek életrajzi film Rocky Graziano néven híressé vált boxolóról. Paul Newman életveszélyes a szerepében. Dühöngése látványos, elszánt tekintete most is előttem van.
A film egyben van, Rocky csapongásai összefüggenek a családi helyzetével és ahhoz, hogy a csúcsra érjen, neki kell helyrehozni a szülőkkel való kapcsolatát. A futballista feleségek után csinálhatnának egy boxolófeleségek c. sorozatot is. Rocky anyját is látjuk (akinek boxoló volt a férje) és a feleséget is. Mindketten azok a kulcsemberek, akik képesek hatni a férjeikre. Mert ez a rendőröknek, katonáknak és az edzőknek nem nagyon jött össze. |
2019-12-27 14:01.05 |
Ez valójában egy színházi felvétel, a Kisvárdai Várszínház előadásának felvétele.
Czintos József játsza Falstaffot, egész jól, de bevallom őszintén a téma nem kötött le. Színházi felvétel csak ritkán köt le a tv-ben. A komédiák még kevésbé tudnak megfogni. |
2019-12-27 13:52.07 |
Gyakran emlegetik "trilógiaként" a Dühöngő bika - Nagymenők - Casino filmeket. Én a DB-t láttam közülük utoljára. Ez tetszett a legkevésbé, de az alábbi hozzászólás azért magyarázatul szolgál.
A Bika a legkorábbi a három közül és ebben kezdődött el az a dinamika, az a csodás összejáték (De Niro - Pesci), ami a másik kettőben szinte tökéletesen működött. A kevésébé tetszéshez sorolom, hogy egy boxoló élete kevesebb teret jelent, mint egy maffia család, vagy Vegas casinoiban működő páros élete. Sokkal érdekfeszítőbb utóbbiak kibontakozása. A zenék - amik ezúttal nem hagytak nyomot bennem - sem olyan hangsúlyosak, míg a másik kettő esetében ha valahol felcsendülnek, már meg is jelennek előttem a filmből azok a jelenetek, amikhez kötdőnek. Szóval a Dühöngő bika valóban Scorsese egy újjászületését jelenti, ami után még kiváló alkotások születtek ebben a szellemben. ----- Más megközelítés, ha úgy tekintek rá, mint egy boxolóról szóló film. Láttam már a Valaki odafönt (Somebody up tehre, likes me), Rocky, Millió dolláros bébi filmeket, amik meg is ragadtak. Azok közt ez is megállja a helyét. Láthatjuk, hogy nem csak a bunyós karjának erejéből és ringben kapott pofonok tűrésén múlik siker, hanem a becsületen is esnek foltok és a hátország (család) sem mindegy. |
2019-12-24 00:33.20 |
Maár Gyulára régóta vadászok. Ő is az elismert rendezőink közé tartozik, azonban ritkán találkozok a filmjeivel. Legendás a kapcsolatuk Törőcsik Marival.
A film kezdeténél azt éreztem, hogy ez megoszthatja a közönséget. Vagy felülünk a film hullámhosszára, vagy kínszenvedés lesz az egész. Engem magával ragadott szerencsére :) Sok hosszan kitartott közeli kép, színek, zenék jól össze voltak rendezve. A dialógusok is érdekesek voltak. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy nem az a fontos, ami elhangzik (vagy nem csak), hanem ott, akkor, épp milyen módon fejeződik ki a feszütlség a pár a páros között. Nem vagyok nagy szakértője a brechti színjátszásnak, de ahogy alant Vbacs írta, valami igen hasonló élményként éltem meg. |
2019-12-22 15:59.20 |
Gyermeklakó jól leírta a lényeget. Én első sorban Kálmán György miatt néztem meg. (Az más kérdés, hogy elég egysíkú és jelentéktelen szerepe volt :D)
Nekem most női szerepek maradtak meg. Bessenyei mindenkit és mindenkor a magáénak szeretne. Főleg a másét. Gábor Miklós karakterének hűvös karaktere nem csapong, míg a melósok jelenetében Szemere Verát nem sokra becsülték a munkások, csak egy oldalbordának, aki a férjétől függ és nem is tud nélküle gondolkodni. Örülök, hogy erre rávilágított a film. Ruttkai csapongó nőt játszik, ellentéte a mérsékelt férjének. A tanulsággal is egyetértek. Jobb a keserű igazság, mint a hamis hírnév és népszerűség. "Kit gőg, mohó vágy s fény el nem varázsolt, Földön honát csak olyan lelheté." (Vörösmarty Mihály) |
2019-12-22 15:41.26 |
Ez egy gyöngyszem. Gyengéim a 45 előtti magyar filmek, de ez külön kiemelkedik közülük.
A sztori kiötlője Tamás István, akinek ez az első és egyetlen forgatókönyve. Aztán Amerikába távozott és újságíróként dolgozott. A rendező Székely István, akihez számos minőségi munka kötődik. A Hippolyt után a 6. nagyjátékfilmje. A történet az első világháború idején játszódik egy városról, amit hol a Monarchia csapatai, hol az oroszok tartanak kézben. A főszereplők midnkét oldalról vannak és természetesen mi hozhatja őket közel egymáshoz háborús időszakban? Az emberi érzések, mint például a szerelem. "Modernnek" tartom a filmet, mert a korára jellemző mézesmázosság, ma már erőltetetett humor, a kötelező cigányozás mind hiányzonak belőle. Helyette élethű részletek vannak a háborúból, a frontról és a menekülő civil lakosságról, a hátország éhezéséről. Az indító jelenet sem semmi. Egy térképre közelít a kamera, de mire kibogarásszuk, hova is akar fókuszálni, már átszakítja - mint egy vásznat - egy frontharcos katona. Tőkés Anna alakítja az orosz tábornok feleségét, aki a megszállt városban marad és dizőzként üti el az időt, testőre pedig bárzongorista mellé. Így történik meg a nagy találkozás a magyar katonával, aki akkor éppen csalódott a női nemben. Aztán fordul a kocka, közben gáztámadást is látunk a fronton, meg éhező oroszokat, akik visszafoglalják a városukat. A magyar tiszt foglyul esik, és a dizőzből visszavedlő tábornokné felismeri a keserá pofájú magyart. Emberséget és embertelenséget állít szembe Székely, amikor a magyar tiszt sorsáról döntenek. Az orosz tábornok (aki sajátos módon rulettezik) minden áron meg akarja öletni. Neki az élet annyi, mint egy játék a ruletten: fekete, vagy piros. A felesége és a magyar tiszt azonban érzékenyebb, így őket összehozza a sors. Néhány humoros jelenet is bele van csempészve, amik jól vannak időzítve. Szóval én bánom, hogy nem teljes a kópia. |
2019-12-21 11:15.44 |
Ha már lebetegedtem és kényszerpihenőre ítéltek, akkor jó filmekkel töltöm az időt :) Örülök én is, hogy láthattam ezeket a filmeket. Mostanában nem sok időm volt rá.
Bizony hiányzik a régi társaság a filmkatról... |
2019-12-19 11:11.30 |
Köszönöm a kiegészítő információkat. A drámát nem olvastam.
Ezek után nagy kedvem van megnézni színházban! A film is nagyon tetszett. Bár tényleg nem derült ki, de bennem is felmerült a gyanú, hogy Brick úgy kezeli a halott barátját, mint a szerelmét. A sok idegesítő sápítozás mellett azért szépen előjöttek a személyes tragédiák. Hol egy erős párbeszédben, hol csak egy nézésben. Csehov párhuzam, hogy mindenki boldogtalan. Gooper felesége jut eszembe, aki borzasztó idegesítő és pénzéhes, de érthetőek az ambíciói. Vele aztán tényleg senki nem törődött. Kihordott egy szakajtó gyereket, de ez sem volt elismerésre méltó. Egy pillanatra Goopert is megsajnáltam, aki "jó gyerekként" menetelt a neki kiszabott úton. Nagyon jó kontraszt Brick, akinek egy vadmacska felesége van, a szülők is elnéznek neki mindent. Egyszóval, Williams jól megszerkesztette a szálakat, viszonyokat és jól ki is bontotta a drámát. Ezt pedig még filmre is sikerült átültetni úgy, hogy élvezhető legyen. |
2019-12-19 10:53.40 |
Az ősszel láttam a Nem félünk..-et és számomra ez jelentette a belépőt a 20. századi amerikai dráma (filmre vitt) megismerésére. Aztán eljutottam ehhez a filmhez is. Eddig ez a leggyengébb Tennesseetől. Paul Newmant nagyon szeretem és itt is hiteles volt számomra, de elég korlátozott volt a játéktere. Del Lago egész végig idegesített, egészen addig, amíg az ifjabb Finley el nem kezdte zaklatni. Chance és Heavenly páros elég gyengusnak tűntek, ismételgették önmagukat. A sztori sem olyan ütős, mint a bádogtetős macskáé, vagy a Vágy villamosa. Nem bántam meg, hogy megnéztem, de ha többször kellene, azt már lehet :) |
2019-09-17 15:03.30 |
Most, Konrád György halála után vetítette az M5. Lehet, csak én képzelem túl, de mintha ez egyfajta tisztelgés, odakacsintás lett volna a médiától, amelyben egyébként nem sok szó esik KGY-ről.
Maga a film nem hoz sok izgalmat, a téma viszont életszerű, még ha a tálalása nem is. Kicsit bárgyú vígjátékká van szelídítve. A témalenyúlás és szociológiai kutatások rosszalló fogadtatása annál reálisabb volt. |
2019-08-04 10:01.55 |
Nekem nem tetszett a film. Lehet azért, mert már sok Fábri filmet láttam és már a megszokást látom bennük.
Nekem Koncz Gábor játéka sem tetszett, semmi különöset nem érzékeltem, a filmből nem hatott át az erő. Venczel Vera is (lehet direkt) arcra nem mutat semmit. A Magyarok sem tartozik a kedvenc Fábri filmjeim közé, de azt egy fokkal jobbnak tartom. A zene (gondolom Vukán György)stílusa sokkal jobban illett mondjuk az Ötödik pecséthez. Remélem megbocsájt a szerző, de nekem úgy hatott, mintha egy silány másolatát nézném egy jó Fábri filmnek. |
2019-08-04 01:45.05 |
Sokadszorra láttam a nyáron, viszont most új értelmet nyert számomra. Ez a saját élettapasztalataim miatt is van és ezért is tartom csodálatosnak a filmművészetet, hiszen egy ilyen közel 80 éves film is micsoda élményeket tud nyújtani!
A lényeg, hogy sokkal érzékenyebben figyeltem a szereplőket. Rick elsőre egy szarkasztikus, dörzsölt, mindenki felett álló figura. De hogy megváltozik, amint betoppan a régi nagy szerelme! Választani életünk szerelme és a becsületes harcostárs között... hiszen az előbbivel meghalni is édes. Utóbbival pedig nem igazán várhatók meghitt közös élmények. Aztán a választást passzoljuk inkább át a férfira :D Rick pedig komolyan vette a döntéshozást egy komoly érzelmi hullámvasút után. Belegondolva a helyzetébe: amikor felszállt a Marseille-i vonatra, akkor valószínűleg élete legnagyobb csalódását élte át. A hős partizán, aki annyi forradalmat segített, annyiszor kockáztatta az életét és annyi rendszert játszott ki, akkor úgy érezhette, hogy őt játszották ki. Casablanca egy ideális helynek tűnik a száműzetésre. De aztán csak összehozza őket a sors és fegyver ragadásig kell eljutni, hogy ismét normálisan tudjanak beszélni egymással... |
2019-08-03 23:53.45 |
Nem vagyok sorozatnéző típus, utoljára a dr House-t néztem vagy 10 évvel ezelőtt. Az életvitelembe egyébként sem nagyon fér bele. Viszont a Csernobil sorozat visszhangja hozzám is elért. Mindenki elismerően nyilatkozott, hogy milyen valósághű, stb. Ez már felkeltette az érdeklődésem (plusz úgy érzékeltem, hogy a körülöttem lévők mind látták már és ezt a társadalmi nyomást nem bírtam elviselni :D ), így nyári szünetemben rászántam magam, hogy valahogy megnézzem. [Megismerkedtem a sorozatmegosztók világával és meg kell mondjam, nagyon klassznak találom.]
Én is üdvözlöm, hogy realisztikus, dokumentarista és jól el lettek találva a feszültségfokozó jelenetek. Azt is jó húzásnak tartom, hogy Scserbina és Legaszov kapcsolata és tevékenysége adta a gerincét a cselekménynek. Végezetül pedig örvendek, hogy az atomerőmű működését is átadja a film, tehát az erkölcsi tanulságon túl is tanít. Meghatározó jelenetek számomra: Komjuk elvtársnő beszédei, Scserbina szónoklata a népnek, és páros jelenetei Legaszovval (főleg az utolsó beszélgetésük), a bányászok megindulása a biztos halálba, a kiskatona első lövése a kutyára... |
2019-06-30 23:32.03 |
Kemény film, kiváló szereplőkkel, feszes párbeszédekkel.
Az operatőri munkát is dicséret illeti. A hangulathoz jól passzolt a hosszan elnyújtott közeli felvételek Marozsán Erika és Seress Zoltán arcán. Szomorú, hogy a film alapja valós történet. |
2019-06-08 15:09.45 |
Nem tudja valaki, melyik tv csatorna közvetíti a kanadai nagydíj időmérőjét? |
2019-05-11 21:23.26 |
A Macskajaj párhuzam nekem is feltűnt. Néhány jelenet szinte egy az egyben onnét lett koppintva. Pl. a tv előtt táncoló lány.
További egyetértés az előttem szólókkal. Íztelen, néhol bugyutába átmenő film. Pedig a papnak a szerepe kifejezetten tetszett. |
2019-01-01 14:16.12 |
Az előttem szólókkal egyetértve, tényleg nagyon nyomasztó hangulatú film.
Mindenkinek megvan a maga nyomora és ha társulnak, akkor sem lesz jobb. Csak más. Nekem is volt intézetben nevelkedett osztálytársam, kész csoda volt, hogy eljutott gimnáziumba. Nem tudta elvégezni, de tanult belőle és most már önálló nőként boldogul az életben. Madaras által alakított szerepet is jellemzőnek gondolom. A reménytelenség egyszer csak úrrá lesz az emberen és nem képes változtatni. Az alkohol pedig akkor is, most is egy menekülési út. |
2018-12-27 14:51.39 |
Ahogy írtam, örülök. Nem vagyok megsértődve, miért is lennék, hiszen ez egy fórum, a célja a vélemények megosztása és vitatása.
Bár aztán ki tudja, hiszen a filmkat céljáról is vannak itt fórumok...:) Nem tartom magam tévedhetetlennek és kifejezetten élvezem, ha egy film mást nyújt második/sokadik nézésre, mint elsőre. Majd megírom azt is :) |
2018-12-27 14:07.48 |
Örülök, hogy vannak ilyen lelkes nézők, akik mások véleményét jó szándékkal akarják formálni :)
Ha újra adja a tv és én is előtte leszek, akkor majd újra nézem egy másik szemüveggel. |
2018-12-27 13:56.09 |
Új év előtt jó volt megnézni.
Hosszú felvezetésnek éreztem a bulizást, kisebb epizódokat a munkahelyről, a főszereplők életéből, egészen a laborban lezajló nagy szembesítésig. Ezt nagyon jól eltalálta Szörényi Rezső. Elkeserítő a valóság, hogy a szereplők életében ott volt a lehetőség sikeresnek lenni, de feladták és inkább pusztítják magukat és egymást. A film számomra azt a kérdést teszi fel: Ott volt egyáltalán ez a lehetőség? Spoiler Bujtor az oroszlán a "falu rossza", megbízhatatlan, de nem úgy mint Gyuszi, aki látszólag normális és jófej, de azért biztos ami biztos, párttag lesz. Cserébe a családi élete egy katasztrófa, olyan felesége van, akivel nyilvánvalóan nem illenek össze. Bodnár Erika tényleg "vajbunkó ám klasszikusokban". Kárörömöt vár, amikor számonkéri Meszléry Juditot, hogy mit vár még az 5. eljegyzése után? De amikor az új főnök előtt szerezhetne néhány jó pontot, az erkölcsei a helyén voltak. |
2018-12-23 15:01.03 |
Másodszorra jobban sem győzött meg a film. Talán a történet kevés.
De a színészek mind kitettek magukért. Elgondolkodtat Kari és Pista közti különbség, mégis min alapult a barátságuk? Kálmán György elképesztő irritálónak festi le Karit. Míg Gálffi egy igazi céltábla, aki csak várja hogy megtalálják a gúnyos megjegyzések. Pista kijelentése, miszerint nem létezhet két igazság, nincs két valóság... nos ez elég aktuális ma is. |
2018-12-23 11:25.00 |
Tetszik a hasonlat. Én épp tegnap láttam először a filmet a Dunán. Már egy ideje tervben volt, mert Almásy mint felfedező jelentős eredményeket hozott az Afrika kutatásban. Én meg szeretem az élettörténeteket, főleg színészekről és földrajz-földtudományhoz kapcsolódó személyekről.
Másik nagy kedvencem a Szomszédok. A teleregény érthető okokból megosztja a közönséget, én viszont azok közé tartozom, akik értékesnek tartják és nem átkozzák el Horváth Ádámot, hogy erre költötte az állam pénzét. Szóval a filmről: szerintem kicsit hollywoodira sikerültek a karakterek, túl sok mélységet nem láttam bennük, kivéve a főszereplőket Almásyt és Catharint. De a többiek...Colin First nagy csalódást keltett, pedig abból a bizonytalan, idegeskedő ügynökből többet is ki lehetett volna hozni. A táj csodálatos, egy hajszállal lenyűgözőbb mint Gazdagrét :) A film inkább egy szerelmi dráma, mint Almásy valós története, amit le is szögeznek a végén és szerintem ezért lett rossz. Az Aviátorban pl., árnyaltabbak voltak a szereplők és nem csak a szerelmi szálra fókuszáltak, hanem a más élethelyzeteket is bemutattak. Itt kb. annyira volt kidolgozva a szerepek mint Virág Doktoré: morcos doki, de a szíve mélyén jószívű és érzelmes. Almásy: szarkasztikus, keresi a kalandot, mert unalmasnak találja az életet, de egy szerelem őt is megborítja, amelyre képes aztán az életét tenni. Párhuzamba állítanám még Rick Blainnel a Casablancából. Abban valahogy jobban átjött az erős férfi megtörése. Szóval van egy kis hiányérzetem. |
2018-12-23 10:44.46 |
A Filmarchívum ismét számos filmet tett elérhetővé az ünnepekre. Jól bele is választottam a Moziklipbe. Tímár Pétertől eddig látott filmek inkább tetszettek, mint nem, de mindig maradt bennem valami megütközés. A Moziklip esetében is így volt.
A klipek egymásutánja rendben volt, fel lehetett ülni a vonatra. A dalszövegek is nagy jelentőséggel bírtak, viszont ha rádióban hallgattam volna, nem biztos, hogy ezt a hatást érik el. Kellett hozzá a kép is. minden klip egy üzenetet hordozott magában és együttesen is van mondanivaló. Nem ugyanaz, mintha bekapcsolnánk egy zenei tv-t és hallgatjuk egymás után a számokat. Az ilyen jellegű közlés szokatlan. Valószínűleg mást jelent nekem, aki nem élt abban a korban, mint annak, aki meg is élte. Azonban van, ami nem változott. A szerelmi csalódások, céltalanság ma is probléma. És vannak, amik már vissza nem térő jelenségek, azonban hatásuk ma is van ránk. A 80-as évek filmjeit most kezdem felfedezni és számomra az átkos idők valódi elátkozását jelentik. Sötét világképet mutatnak, keseredett szereplőkkel, személyes tragédiákról a kisemberek életéből. Nehéz időknek a háborút mondjuk, de békében is meg lehet dögleni. Bár attól függ, mit értünk béke alatt? Országok közt lehet, hogy volt, az emberekben viszont valószínűleg nem. |
2018-11-20 14:32.18 |
Kellemetlen hangulattal induló film. Nem ehhez vagyunk hozzászokva. Zaklatott, zavarodott főszereplők. Talán nem voltam ráhangolódva.
Montand jó választás volt, valóban vonzó, de egyben meggyötört arccal. Schneider hasonló nőben, jól kiegészítették egymást külsőleg. A belső vívódások kevésbé jöttek át. A nő érzelmeivel jobban tudtam azonosulni. A végére azonban kezdett összetartani a film. Aztán lehet bogozni ezt a hozzászólást is... |
2018-11-10 22:56.49 |
Születésének évfordulója volt november 9-én. Kár, hogy csak Gyermeklakó írt hozzá, mert igazán megérdemelné a figyelmet. Számomra ő a háború előtti filmek hőse, egy igazi úr.
Rajnay Gáborhoz hasonló alkatú színésznek tartom, aki már a filmgyártás hőskorában is idősebb volt, nem ő vitte az abszolút főszerepeket. Ettől függetlenül nagyon jó főszerepei is vannak. Hotel Kikeletből, Segítség, örököltem! vígjátékokból emlékezetes és a Semmelweis filmekből, merthogy kettőben is játszott. Színházi alakításait sajnos nem láttam. |
2018-11-10 22:03.45 |
Néhány év távlatából kellemeset csalódtam a filmben. Egész érdekes rendezői megoldások voltak benne. És még a kokain is szóba került :O
Uray Tivadar születésének évfordulója vett rá, hogy nézzek tőle filmet. És meg kell vallanom, ifjúságom lelkesedésének volt értelme. Most is jó színésznek tartom. A háború előtt filmek sémájában is kitűnt. Bár nekem itt Greguss volt a legélethűbb. A történet pedig még mindig gyenge alapon nyugszik, miszerint Máriának tilos a szerelem. |
2018-10-20 22:09.16 |
4 év távlatából:
** SPOILER ** Kicsit jobban értékelem a cselekményvezetést. Lehet, nosztalgiából. Néhány helyen sántít viszont. Bujtor István indokolatlanul tűnt el, majd jött elő. Nem illik a történetbe. A Vezért nagyon jól adja Kállai, de a druszájával való barátság számomra valószínűtlen volt. Nem jött le a történetből, hogy ők miért szeretnék annyira egymást. A partyn sem értett egyet senkivel és utána még eltűrte, hogy hamis tanúzást tegyen az egész társaság, hogy őt kimossa azzal az undorító módszerrel, ami ellen felszólalt korábban. ** vége ** |