Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Parker - Filmbox Premium, 20:00 |
Gyilkos sütik: Gyilkosság a pékségben - Film4, 20:00 |
Ha eljön Joe Black - Cinemax, 20:01 |
Az árulás csapdájában - Filmbox Extra HD, 21:00 |
A szomorúság háromszöge - Paramount Network, 21:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jena Malone (40) |
Goldie Hawn (79) |
Jimmi Simpson (49) |
Cherry Jones (68) |
Nicollette Sheridan (61) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Mit hallgatsz most? |
Szólánc igékkel |
Filmlánc |
Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el? |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Argo |
Aubrey Plaza |
2013-08-30 18:27.05 |
Hűű, valaki a gyakorikérdések.hu-n szocializálódott :D |
2013-08-27 19:28.57 |
Oké :) |
2013-08-27 08:57.18 |
WTF? |
2013-08-26 08:24.53 |
Nem haragszol, ha ezt most nem veszem komolyan, ugye? Te Amerikai pitét, meg Szex az ex után-t nézel (földrengető alkotások!), maradj továbbra is annál, és hidd, ha jól esik, hogy az filmművészet. Nem bánt senki, szóval felesleges erőlködni. |
2013-08-24 20:56.07 |
Hát az Amerikai pitével nem érhet fel, ámen. |
2013-08-22 19:08.52 |
Perverz :) |
2013-08-22 10:58.16 |
[link] Itt van, nesztek. Már évek óta mondom, hogy tudom, kiszivárgott már ez, persze senki nem hitte el. Most jót mosolyogtam :) |
2013-08-13 01:19.34 |
Minden túlzás nélkül állíthatom, hogy ez a legszarabb film, amit valaha láttam.
Nem megyek bele, mindent leírtatok. Csak annyit: ha rendezőként/forgatókönyvíróként valaki elelmélkedik azon, hogy mi is történhet azokkal az emberekkel, akiket 25-30 évre elzárnak a külvilágtól egy országnyi területen, és a kannibál punkok valamint a középkori jelmezekben hülyéskedő félkretének jutnak az eszébe, akkor a kedves rendezőnek/forgatókönyvírónak elmegyógyinézetben a helye. A határtalan idiotizmus megtestesülése ez a film. |
2013-08-10 22:34.24 |
Azt a leborult szivarvégit, de qrva gyenge színészek voltak itt! David Thewlis-t leszámítva mindenki siralmas, Julia Stiles mindenkori arcberendezése és színész játéka köpedelem, ezt már ki merem jelenteni. Azt meg, hogy honnan szedik elő minden hasonló műfajú filmhez ezeket a kölyköket, akiket a puszta nézésük miatt legszívesebben szájbarúgnál... Liev Schrieber bemutatta, hogyan kell annyira alkalmatlannak lenni, hogy a legelemibb érzéseket (félelem, ijedtség, gyász) se tudd eljátszani.
A film mindenben másolta az eredetit - az ilyen remake nem tudom, miért készül. Semmiben nem tett hozzá a - szerintem - amúgy sem túl jó '76-os verzióhoz, sőt ezekkel a fapofákkal szénné alázta azt is, amit eddig tiszteltem abban a filmben. Rémület. |
2013-08-09 13:14.11 |
Bradley minden szempontból meglepetés volt, őt az ember nem nagyon látja ilyen szerepben. Lawrence nagyon ott volt a szeren, hátborzongató jelentei voltak. De láttam, hogy ezért gyakorlatilag mindenkit jelölték, még DeNiro-t és a feleségét alakító színésznőt is. :) |
2013-08-02 17:56.02 |
Hú, most olvasom csak, hogy az a barát Chris Tucker volt. nem ismertem fel, de ez esetben érthető a jó játék. |
2013-08-02 17:54.24 |
Valószínűleg azért, igen. Meg azért is, mert nagyon jól játszott mindenki, az intézeti haverral bezárólag, aki mindig elszökik. Szerintem nem kell fanyalogni, jó helyen van az az Oscar Lawrence kisasszonynál. :) |
2013-08-01 22:44.38 |
Egyetlen szó jutott eszembe a filmről: természetes. Nem is tudom igazán megmagyarázni, miért.
Minden pillanatát élveztem. |
2013-07-16 00:40.02 |
Ennek a filmnek a címe nem Vaslady, hanem Kihagyott ziccer.
A film hasonlóan kirakósjáték-szerű portré akar lenni, mint amilyen a zseniális Piaf. Ugyanakkora lehetőség rejlett itt is, csak sajnos nem sikerül neki elérni azokat a mélységeket, amiket a téma, a személyiség megkívánt volna. A film irtózatos lépésekben halad előre, ami Tatcher politikai pályáját illeti, és unalmasan, idegesítően egy helyben toporog a magánélet kérdésében. A 20. század egyik legnagyobb hatású európai politikusa ebben a filmben tuti nem kapta meg a portrét, amit megérdemelt volna. A film egy szóval sem árul el többet Tatcherről, mint egy Wikipédia-cikk. Az az érzése a nézőnek, hogy a rendező sem tud többet a korról és a politikusról, mint ő. Egy portréfilm nem ebből áll: aprólékos kutatómunka eredményeképpen kellett volna felépíteniük egy ember jellemét, tetteit, de ehelyett a film száraz történelmi tények eldramatizálására szorítkozik. A politikai korszakból mindössze a kríziseket mutatja, kimarad Tatcher újraválasztása, és más, nagyon is a filmbe illeszthető dolog, mint a hotel lebombázása. A karrierjének nincs íve, egy-két snitt után máris Oxfordon végzett, politikai babérokra törő fiatal nő, utána ripsz-ropsz miniszterelnök. A műfaj ezen túl szinte ordít a klimaxért, például egy hatásos, és kissé hangsúlyosabb tetőpontért, mondjuk egy beszédért, amit sikere csúcsán intéz a néphez. Ehelyett kapunk egy félig-meddig ezt a szerepet betöltő jelenetet (Tatcher kijavítja a miniszter helyesírási hibáit és egyidejűleg mindenkit elküld Franciaországba :D ), mely ugyan nagyon jó, mégis hiányérzetet hagy a nézőben. Innentől már-csak egy két lépés a lemondás, és kész is. Tatcher pályáját nagyban meghatározta női mivolta, erről mindössze két dühös felszólalásban nyilatkozik a film, ezt más eszközökkel nem mutatja be. A politikai alak életrajzi filmjének 90%-ban a 80+-os Tatchert kell néznünk, aki testileg-lelkileg megtört, és fel-alá csoszog a lakásban, mialatt halott férjével diskurál totál unalmas dolgokról. Mivel a filmből hiányzik kettőjük történetének felépítése és kibontása is, ezek az intimnek szánt jelenetek sem érik el a kívánt hatást, inkább untatnak, leültetik az amúgy sem túl pörgős filmet. Azokkal sem értek egyet, akik Jim Broadbent játékát dicsérik: engem kimondottan irritáltak a jelenetei, főleg a tizedik után, abszolút öncélúnak, erőltetettnek éreztem őket, mintha a rendező asszony nem győzte volna piros tintával jól aláhúzni, hogy megbomlott szegény Margaret elméje. Mivel a képzelődés poénját az első jelenet lelövi (mikor Tatcher egyedül ül a reggelizőasztalnál, mégis társalog a férjével), ez a vonal hamar kiürült, és ugyanúgy nem vezetett sehová, mint a film többi szála. A film vitathatatlanul magában hordoz valamit a Piaf-ból, de annak zsenialitását meg sem érintheti. A hiányzó rendezői és forgatókönyvírói tehetség lehet a hátterében annak, hogy azt a komplexitást, mely a széttagoltságával egyidejűleg fest teljes, árnyalt és maradandó portrét, nem tudta visszaadni a film. A puzzle-darabkák megvoltak, de a néző csak tanácstalanul tologathatta őket, nem tudván, mit kezdjen a századik archív felvétel, és az ezredik Broadbent-nagyjelenet össze nem passzoló darabjaival. A film erősen széttagolt, széteső, a minimális koherencia is hiányzik belőle, és ez zavaróvá teszi a filmélményt. Nem tudtam meg Tatcherről többet, mint amennyit a filmhíradó elmondott a halálával kapcsolatban, egy ötperces blokkban. Sem a politikusról, sem a magánemberről. Meryl Streep véleményem szerint hozta a kötelezőt: ez a keményarcú, szívós karakter a kisujjában volt, és távol álljon tőlem, hogy lehúzzam a teljesítményét, de egyáltalán nem vágott a sarokba az alakítás: hisz egy idő után konkrétan nem volt mit alakítani, snittről snittre ugyanazokat hozta újra elő. Ha másra nem is, arra mindenképpen jó a film, hogy az ember felhasználja a Piaf-ban az életrajzi filmről tanultakat, és hogy méginkább értékelje Olivier Dahan csodálatos munkáját, és Marion Cotillard bámulatos játékát. Aki egy hányatott élet, egy kemény sors széttagolt, a végére megbomlott krónikáját hitelesen akarja látni, az a Piafot nézze meg, ne a Vaslady-t. |
2013-07-13 19:35.28 |
A film egy nulla, akkora hülyeségekkel, hogy iszonyat. Hogy a sztoriban egy fűszál eredetiség nincs, az hab a tortán, de képesek egy olyan munkát elétenni az embernek, hogy még nekem ég tőle a pofám.
A kötélhíd három 70-80 kilós pasi alatt nem, csak egy 50 kilós nő alatt szakad le, megbeszélik, hogy lefelé kéne menniük, de felfele indulnak, a fosos pasi, Loic, vagy ki, úgy mászik kötélre, mint a Cirque de Soleil legjobb artistája, de a végén azért hal meg, mert egy létrán nem tudja magát felhúzni... A pasi lábát bekapja a medvecsapda, a barátnő elszalad segítségért, aztán mikor odaér, üldögél velük egy tíz percet, mielőtt kinyögné, hogy "ja mellesleg Lajos lábát ki kéne szabadítani"... A gyilkos egy komplett idióta, nemhogy arról nem győz meg, hogy egy vérszomjas gyilkos, de arról se, hogy picit is félni kellene tőle bárkinek is, ebbe beleértve a szúnyogokat is... A csaj csak picsog meg sikítozik, de a pasi egy ujjal nem nyúl hozzá. A két barát, akik a csajért versengenek, időnként imbecilis üzemmódba kapcsolnak, és lerúgják a másikat lépcsőn, meg ilyesmi... mennyire hiteles már, hogy azon a közepesen ronda csajon megy a cicaharc még túlélési helyzetben is? Van itt erdőben jelzőfénnyel rohangálás, majd a lelkiismeret hatására töksötétben visszatalálás a házhoz, egy csapat unszimpatikus kretén, akik visítoznak össze-vissza, egy gyilkos, aki kb annyira van a helyzet magaslatán, mint egy napközis óvónő. Végig az volt az érzésem, hogy minden jelenetben félútig mentek el, és ott leálltak. Lehetett volna több, véresebb, fordulatosabb, meglepőbb, de nem lett. Helyette lett belőle egy film, amiben dulakodás közben a nyílvesszőt a rosszember lábába döfik, pedig 30 centire ott a feje is, illetve ahol harc után a még élő gyilkostól elsétál az életben maradt áldozat, de előtte eldobja a kést, nehogy legyen nála valami védelem... Nem tudom, hogy ekkora hulladék filmeket meddig lehet még eladni embereknek, de ez már siralmas. |
2013-07-03 07:41.03 |
Egyrészt puszta úri passióból, másrészt mert Merteuil márkinőt is megkaphatja akkor. Játszanak, mint macska az egérrel, szórakoznak. Ennyi. |
2013-06-29 21:04.25 |
Gyenge, vérgyenge film. Abból az energiából, amit a hülyeségre, slow motion-re, CGI-ra fordítottak, írhattak volna egy tisztességes sztorit is.
Az egész film mintha egy hét-nyolcéves srác fantáziája lenne, menőznek jobbra-balra, menőkocsi-seregszemle van, meg "menő" bunyók, de ugyanakkor mindenki borzasztóan szánalmas. Különösen a két főszereplő, Britt a nyamvadt kávéjával nevetséges volt az elején, a konfliktusok banálisak, Cameron Diaz szerepe egyszerűen érthetetlen. Természetesen Waltz miatt néztem meg, de nem volt érdemes- nagyon keveset van képernyőn, az első öt percben van egy meglehetősen jól sikerült jelenete, utána nulla, semmi - bár pár mozdulatával magasan kiemelkedett a filmből. Mikor benyúl a gázálarc alá egy ujjal, hogy letörölje a lencsét, mert párásodik, hangosan felnevettem... Az az ember egy zseni, különösen fájdalmas, hogy egy ilyen szemétben láttam. Többek közt miatta nem adtam karót a filmnek, pedig az járna. Az meg, hogy erre embereknek pénzért kellett beülniük a moziba, bicskanyitogató. |
2013-06-28 01:17.35 |
Unalmas, semmitmondó, mindenekelőtt pedig hallatlanul idegesítő film. Végig az álommal küszködtem, borzasztó volt. Az elején a kétbites imbecilis banda betör a házba, de semmit nem látni az egészből - ki hol van, ki mit keres, milyen a ház. Nulla hangulat, nulla feszkó. Megtalálják a vhs-eket, és külön-külön megnéznek egy-egy epizódot. Én azt a fene nagy pánikot nem láttam rajtuk... WTF fejjel nézték az egészet.
Az első sztori még elment, ígéretesnek tüntette fel a filmet, de ami utána következett, az a műfaj mélyrepülése. A két utazós sztori kurva unalmas volt,a végén van vagy 20 mp akció, és egy alig-alig látható végkifejlet. Az erdős sztorinak egy-egy pontja nem is volt nekem világos, de kb annyira izgultam rajta, mint egy általános iskolai évzárón, úgyhogy nem is érdekel a magyarázat. A csaj, aki szellemeket lát, még mindig talán a legjobb pillanatokat hozta az összes közül, de ez nem dicséret: ebből a fostömegből valamelyest kitűnik, de a csattanót szintén nem vágtam teljesen, amit meg vágtam belőle, az nem tetszett. Az utolsó epizód volt megcsinálva a legtisztességesebben, ne adj Isten, még karakterek is voltak, nem volt az az istenverte kamerarángatás, és effektíve volt benne para és munka... Viszont az elvarrása annak is egy WTF-díjas nulla. Összességében a film egy qrvára idegesítő fel-alá rohanás a lehetetlenségig rángatott kamerával, szándékosan rongált képminőséggel, amiktől az ember a 30. perben legkésőbb tuti végighányja magát. Sipítozás, sikítozás, artikulálatalan üvöltés, miközben semmit nem látni, semmit nem érteni - mindez össze nem függő sztorikban, érdektelen hibbant idiótákkal, a félőrült rohangálás és kameratépés szüneteiben elmondhatatlanul unalmas párbeszédekkel, se füle-se farka érdektelen maszlag. Az ilyet mifelénk nem nevezik filmnek. Ha kézikamerával legurulok egy domboldalon, és közben jódlizok, az lenne hasonló színvonalú. |
2013-06-25 19:59.00 |
Ilyen iszonyatosan béna spamot a büdös életben nem láttam még, és ez nálam nagy szó. |
2013-06-16 10:27.19 |
Mármint, hogy tudja, ki Oren és hogy ki tette gyilkossá. |
2013-06-16 10:26.20 |
Ja már értem, hogy melyik figuráról beszéltek!!! Én eddig az öreg fószerra gondoltam, aki szemmel láthatóan ázsiai. De ti a fiatalabbra gondoltok, aki állandóan a haját birizgálja. Na azon én is gondolkodtam, vajon a fiatal Bill lehet-e, de nem jutottam eredményre.
Bocs, hogy lassan esett le, de több, mint egy éve nem láttam a filmet. Kezdek kopni :) Nos, ha az a figura Bill volt, akkor simán benne van, hogy tudja, hogy ki ő, és mi a története. Itt mindenki Bill bábuja valahol. |
2013-06-11 21:25.33 |
* lejönni |
2013-06-11 21:24.23 |
Nekem ne gratulálj, nem én találtam ki, de értem, miért teszi.
Ha téged így meggyaláznának, megaláznának, megerőszakolnának és majdnem megölnének, ilyen értelmetlenül és kegyetlenül, ok nélkül, nem maradna benned sem emberség, nem mérlegelnél. Itt észérvek nincsenek, az egész film erről a fékevesztettségről szól, először az egyik, aztán a másik irányból. Karesz alattam jól írja. Ennek kellett volna eljönni a filmből, erre van kitalálva a műfaj. |
2013-06-09 20:45.58 |
Kimondottan elhangzik a filmben, hogy Matsumoto nagyfőnök öli meg O-Ren apját, aki Tokio egyik legkegyetlenebb jakuzafőnöke. Később őt öli meg O-Ren. Hogy jönne a képbe Bill? |
2013-06-09 10:08.03 |
Hát azért atom paraszt módon nem volt durva az a hsz, max kicsit gúnyos! :)
Gary Oldman azért volt elcsúnyítva, mert ő gonosz. Mindenki érdekesen néz ki a filmben, de aki jó, az szép/normális, aki nem, az nem. gary Oldman azért olyan gáz, hogy ne kezdj szimpatizálni vele. Ebben elég egyszerű sémát követ a film. |
2013-06-08 12:26.40 |
Szerintem se, ezért kellett volna arra a jelenetre szorítkozni vele, amit idéztem is, amúgy meg adhattak volna neki egy más címet. Ebben az esetben indokolt lett volna egy fordítói eltávolodás az eredetitől. Így ez kissé izzadtságszagú. |
2013-06-08 09:46.40 |
A film eredeti címe kb az, hogy "ennél jobb már nem lesz". Abban a jelenetben van jelentősége, mikor Nicholson kijön a pszichiáterétől és megkérdi a váróban ülőktől: What if it is as good as it gets? - "Mi van, ha ez minden? Ha ennél többet/jobbat nem is várhatunk?" Nem tudom lefordítani épkézlábul én se. A "lesz ez még így se" fordítás azért gázos, mert végképp érthetetlen. |
2013-06-07 08:21.28 |
Igen, én is láttam, de ez nem egy "szigorú" ellenőrzés. Visszajött a zászló, oké, de honnan tudom, hogy mindenki lejött-e? Mi van, ha van valaki odafenn törött lábbal pl? Biztos vagyok benne, hogy őrjárattal is ellenőrzik a pályát, hosszabb zárás előtt pláne. |
2013-05-29 21:02.18 |
Simán jobb Leo szerintem is. Érdekes, hogy ezt a szerepet Tarantino kifejezetten Waltz-ra írta, míg Landa szerepét nem, azzal mégis nagyobbat fejelt. |
2013-05-29 11:37.14 |
Nincs erkölcsi fölény, ez az egyik leglényegesebb pontja a filmnek. Értelmetlen erőszakra erőszakkal válaszol a csaj. |