Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Parker - Filmbox Premium, 20:00 |
Gyilkos sütik: Gyilkosság a pékségben - Film4, 20:00 |
Ha eljön Joe Black - Cinemax, 20:01 |
Az árulás csapdájában - Filmbox Extra HD, 21:00 |
A szomorúság háromszöge - Paramount Network, 21:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jena Malone (40) |
Goldie Hawn (79) |
Jimmi Simpson (49) |
Cherry Jones (68) |
Nicollette Sheridan (61) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Mit hallgatsz most? |
Szólánc igékkel |
Filmlánc |
Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el? |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Hajsza |
Aubrey Plaza |
2013-04-30 07:40.57 |
De! A saját vérét törölte szegény Brumhildába, a jelenet során végig vérzett a keze. Nyilván ahogy a vér sem, így a véres kézzel arcon törlés sem volt a forgatókönyvben. Tarantino azért nem állította le a jelenetet, mert Leo annyira beleélte magát, így ez egy egy nekifutásos jelenet. Szegény Kerry Washington arcán az undor így valódi. :) A jelenet pedig lélegzetelállító. |
2013-04-29 20:59.35 |
Ne spórolj a betűkkel, koma! :) |
2013-04-26 14:56.18 |
Aha, tehát én gizdáskodom (mire?) mégis te személyeskedsz kettőnk közül... nem olvasok szívesen Kinget, való igaz, de Kingen kívül nemcsak Cosmo létezik. Gondoltam, szólok :) |
2013-04-26 10:11.25 |
Mozsika, neked igazad van. Ez a film negédes, de nagyon. Mikor először láttam, borzasztóan tetszett, jópár éve annak, több, mint tíz. Mostanában ha megnézem, azóta kapott filmélményeim tükrében értékelve már nem ötcsillagos alkotás, de akkor is szeretem.
Sőt, anno pár éve azt kommenteltem ide, hogy Meryl díjat érdemelt volna ezért: ezt sem érzem már így, azért ennél sokkal többet is lepakolt ő az asztalra, de azért továbbra is bazi erősnek érzem őt is és Eastwood-ot is. Maga a fedősztori, a megcsalás - mert ez ugyebár az - szintén más fénytörésbe esik, miután az ember az életben is átél ezt-azt. Ami miatt az öt csillagot tőlem továbbra is megérdemli ez a film, az az, ahogyan a múltat - amibe mindketten belerévednek - szembe állítja a jelennel - amiben valamennyire mindketten csalódnak. Ez a mindent megsemmisítő "lehetett volna máshogy" vagy "mi lenne, ha" érzés, ami végig tőrként lebeg felettük, és ami talán az ember életében a legtragikusabb érzés, amivel szembesülhet. A tény, hogy rossz helyen van, illetve dehogy: de lehetne jobb helyen. A tüneményes, napfényes olasz városkából az amerikai vidéki nihil közepén kikötni: a felismerés, hogy talán túl sokat adott fel magából. Hogy olyan élethelyzetbe kerül valaki, hogy egyáltalán eszébe jut, hogy ezt lehetett volna másképp, dacára annak, hogy nem boldogtalan. Ez egy tragédia. Tulajdonképpen ez a vonulat egy jelenetben tetőzik: természetesen az autós jelenetben, mikor eldől, Francesca átszáll-e Eastwood mellé az autóba, vagy sem. Az idáig vezető időt a filmben újabban én is inkább átszenvedem, és csak erre a vonalra figyelek, és mit mondjak, elbújtatták rendesen. Kevés kis odavetett félpillantás, elejtett szó szól erről, de mégis sokkal elsöprőbb, mint a love story a filmben. A kiábrándultság, másra vágyakozás, a hovatartozás érzése és az ezek által generált érzelmi vihar is benne van ebben a filmben, és ezt érdemes nézni, mert Meryl jól játszik. Két ember átmeneti félrekufircolásán túl ez a film arról a jócskán megsemmisítő élményről ír, mikor valami új, idegen, valami izgalmas hatására az ember megkérdőjelezi saját addigi életét, és talán túl későn, de elképzeli, hogyan élhetett volna még. Én szeretem ezt a fajta katarzist a filmekben, és ezért továbbra is nagyon díjazom a filmet. Ami számomra kicsit megöli a dolgot, az a befejezés, sőt a kerete a filmnek: a gyerekek beszélgetése, és a végén a levél meg a doboz. Szerintem nem kellett volna lecsapni a dolgot megint a negédes love story szintjére. Én jobb szeretem azt hinni, Francesca nem azért nem tudta elfelejteni a fotóst, mert két nap alatt úgy beleszeretett, hanem mert ráébresztette pár dologra az életével kapcsolatban. Én amúgy Meryl másik toplistás filmjétől, a Távol Afrikától c. ópusztól kapok hidegrázást. Van ilyen. :) |
2013-04-23 14:02.18 |
Mit mondott neki vajon? "Be my knife?" :) |
2013-04-22 17:46.44 |
Ezt magadnak mondtad ugye? Mert ez egy öngól. Amúgy pedig nem siránkoztam, kedves Bobo, kérdeztem tőled valamit, mire elkezdtél pofázni. Olvass csak vissza. még én siránkozok, 2012 szeptember óta itt vagy és szidsz egy filmet, amit szerinted mindenki ripsz-ropsz elfelejt. Csak te nem.
Én csak értetlenkedtem egy sort ezen, a te bajod, ha nem tudod ezt jól fogadni. Legalább humorral. |
2013-04-22 11:27.51 |
Non? Jaj, apám borogass. |
2013-04-21 20:47.22 |
Nem döntögetni, döngetni, teeee.
Nem a csillagozásodat kérem ki, bár úgy látom, azt várod el - nem, én se csillagoztam túl, csillagok számától függetlenül megmosolyogtató, hogy valaki 2012 szeptembere óta folyamatosan itt kavarja a gőzölgő fost és idejár kikérni magának minden picit pozitívabb árnyalatú hozzászólást a filmmel kapcsolatban. |
2013-04-21 19:55.26 |
Senki, csak annyira döngeted itt a nemtetszésed minden kommentedben, hogy azt hittem, az univerzum bocsánatára vársz. |
2013-04-21 16:36.23 |
Annyira idióta film, hogy szinte csodálatos.
Három felnőtt ember nem mer kijönni egy ATM-ből, csak mert a sötétben áll egy ember és tisztes távolból figyeli őket. Utána bennragadnak az ATM-ben, pedig lenne alkalmuk elsétálni, de nem végignézik, ahogy a nem kedves ember megöl egy-két fazont. Odabenn filozofálnak meg, majdnem elcsattan az első csók egy hulla társaságában, de még mikor a tettes hallhatóan az ATM hátuljánál csörömpöl és munkálkodik, akkor sem erednek futásnak, hogy befussanak egy közeli üzletbe, leintsenek egy kocsit vagy egyszerűen csak szedjék a lábukat... nem... mikor alkalmuk nyílik kitörni, akkor elszaladnak sebesült társukért, és VISSZASZALADNAK az ATM-be. Mert ott biztonságos, egy nyitott ajtajú, csupa üveg ATM-ben. Még az sem bátorítja őket, hogy a két fickó bebizonyítja, el tudnának bánni egy férfiemberrel, túlerőben vannak: maradnak a kalitkában és nyüszítenek. Még arra sincs eszük, hogy megrongálják az egyik ATM-et, vagy valami, csak az első óra után jutnak el eddig, mikor már megunták a földön ücsörgést. A pasas egy kabáttal akarja elállítani a beömlő vizet, és a csajjal ketten nem tudják felemelni a teljesen átlagos testalkatú haverjukat. Másodszorra sem. A csaj csak nyüszít, hogy "nem bírom" nyenyenye - na ne nevettessetek már, egy akkora hapsit egy másik egyedül is elbír. Utána szánalmas bénázás kezdődik a füstjelző beindításért, közben a sarokban haldokló barátról mindenki elfeledkezik, lebeg ott a vízen, aztán mikor az autót bevezeti a gyilkos az épületbe, akkor se csekkolja a srác... szóval szegény le van tojva... Egyéb általános hülyeségek: a kiejlző, amit többször mutatnak, -5 F-t jelez, ami az átváltó szerint -20 fok. Ez igen kemény hideg, a parkolóban mégis pocsolyák díszlenek, és a srác a végén vizes ingben meg se rezzen. Ezt nevezem keménységnek. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ha egy ATM-mel ennyi minden történik: víz, tűz, gép szétverése, épület összeomlása - senki nem veszi észre, nem hallja meg, és egyáltalán hogy sehol nem riaszt. Mikor végül megcsinálják a tüzet, és jelez a füstjelző, egyrészt az egybites gyilkos őszintén meglepődik, mikor meghallja a szirénákat, másrészt először egy tucat rendőrkocsi érkezik, és utána egy tűzoltóautó, ami közel se megy az épülethez! Hát itt már szakadtam. Ja és azt meg se említsük, hogy egy láthatóan sérült, nyomorult szerencsétlen vergődik a földön egy égő épület mellett és segítségért kiáltozik, akkor véletlenül se hallgatjuk meg, csak megbilincseljük és a világ minden kincséért sem nézünk abba az irányba, amerre mutogat, hiszen egyértelmű, hogy ő a bűnös. Juj és akkor kiderül, hogy nincs bizonyítéka, hogy nem ő ölte meg a társait, mert tönkreverte a kamerát az ATM-ben, de jó. A gyilkos motivációi meg rejtélyesek maradnak, kiderül róla, hogy előszeretettel rajzolgat alaprajzokat ATM-ekről meg kamerák látószögéről (ami mondjuk magyarázat, miért nem megy közel az épülethez). És húúú, úristen, új támadásokat tervez, és már relikviái vannak áldozatoktól. Még jó, hogy Amerika-szerte rengeteg a magányos, elhagyatott ATM, aminek 300 nm-es parkolója van... na ne nevettessen senki. A karakterek hülyék, nem szerethetőek, a helyszín egy vicc, a gyilkos egy kétbites néma mongoloid, a forgatókönyv egy hulladék, max a billegő bútor lába alá jó. Direkt nem írtam az elejére, hogy spoiler, hogy minél kevesebben nézzék meg. |
2013-04-21 11:47.09 |
Kérjünk elnézést? |
2013-04-19 10:35.59 |
Ja, én kérek elnézést, hogy nem iszom és drogozom, és nem vezetek benyomva. Vissza az egész, Stohl egy szent. |
2013-04-17 19:51.26 |
Észrevettem az idézőjelet. Csak gondoltam, Jhonny gondolatait és stílusát átvéve elmondom a magamét, miközben árnyaltan Sparrow kapitány pártját fogom.
Reméltem, hogy azért többeknek leesik, mint nem :) |
2013-04-17 06:59.55 |
Sparrow, hülye vagy!
Te nem tudod, hogy teljesen normális ember az, aki néha beb@szik meg beszív, és ilyenkor baleseteket okoz? Hogy normális ember az, akinek a wikipédia-oldalán külön cikkelye van a kokainügyeknek és az ittas vezetéseknek? Meg vagy te huzatva? Az ilyen jó embereket csak agyatlan barmok kritizálják, ahogy hallhattad is. Főleg mert tök kulturáltan reagálta le Stohl, például kiadott egy húszmilliomodik bulvárszemetet könyv formájában, meg előadásokat tart, amikre (ahogy olvasom) senki nem megy el. Mi bajod van neked?! |
2013-04-15 17:14.31 |
Süllyedjen el a magyar tévé, hogy ilyet megenged magának! Úgy szétdarabolták a filmet, hogy kis jóindulattal se nevezhető filmnek. Komplett fejezeteket vágtak ki belőle, Gilliam kisfilmjét az elején megfelezték: ha ennyire kellett az idő, miért nem hagyták le egy az egyben? Miért a filmből vettek ki fejezeteket? Egy olyan filmnél, ahol számozva vannak a fejezetek, igen feltűnő, ha a kettes után a négyes jön...
A szinkron meg csapnivaló volt... élő szervátültetés, aszongya. Mi az? Élő DONOROS szervátültetés, na olyan van. Odáig láttam, mikor ezt meghallottam, kapcsoltam is kifelé a tévét. Megalázták a világ egyik legjobb filmjét, szívből gratulálok. |
2013-04-13 22:50.42 |
Ez az anyag nem sima drog - ez egy olyan cucc, amitől zseniális leszel. A függőséget a filmben is fizikai tünetekkel ábrázolják túlnyomórészt, de nagyban belejátszik az, hogy csak bedrogozva képes azt az életet élni, amit akar, amit élvez, ahol ő is valaki. Igen, sok összecsengése van a sima droggal (amivel ugyanezeket csak képzeled), de túllép rajta. A sikert lehetett volna valóban kicsit nagyobb horderővel ábrázolni, nemcsak a cégegyesítésben. Szerintem viszont baromi jó téma az, hogy létezik az a pirula, aki által azzá válsz, akinek álmodtad magad - és nem csak víziókban.
Ja, "ne drogozz", mert ugye ő is szarul jön ki belőle. Az indíték, a függőség, a hatás viszont más. Ez nem szimplán a drogozás problémáját mutatja be, hanem azt a vágyat, megoldási módszert, amiről az emberiség ugyanúgy álmodik, mint annak idején a repülésről. Mellékhatásai viszont ennek is vannak, és a kérdés az, hogy lehet jól játszani ezzel a szerrel úgy, hogy tényleg nyerjen az ember. A sima droggal nem lehet, ezzel talán - ott van nekünk a nyitott befejezés, hogy ezen agyaljunk. |
2013-04-13 20:39.51 |
Van hibája a filmnek bőven, ez tuti, de a pirula problematikája pont hogy az egyik legkidolgozottabb téma, a "ne drogozz" figyelmeztetésen jócskán túlmutat azért. |
2013-04-13 11:47.43 |
"felhívja a drog veszélyére a figyelmet"
Látom, sikerült a lényeget megragadni. |
2013-04-13 10:05.45 |
Oké, voltam olyan intelligens, hogy most vettem észre az oldalon a várható megjelenést. Nem tudom, hogy bírom ki addig :( |
2013-04-13 10:01.55 |
[link] Ez itt azt mondja az ááámerikaiaknak, hogy 4 nap is hazavihetik Django-t! Mi mikor vihetjük haza? |
2013-04-12 12:43.45 |
Ez nem western és nem paródia, legalábbis nem vegytisztán. Ez Tarantino-film, ez gyakorlatilag külön műfaj. A sztorik sose különösebben csavarosak, nem azon van a legnagyobb hangsúly. Ez külön univerzum, itt sose kérdés, van-e egy emberben annyi vér, hogy spriccelve befesti a falat, és hogy volt-e napszemüveg az 1800-as években (amúgy volt).
Django-nak van napszemüvege, Tarantino meg bármit megtehet. |
2013-04-11 16:30.07 |
Hááátttööö, ez egy fos.
SPOILER Az egész qrva film a csaj hisztis nyivákolása kibővítve másfél órásra. Állandóan a Dzsesszikéjét hívogatja, holott mekkora meggyőző volt már a szerelmük, nem? Dugtak egyet, amúgy végig szidták egymást. A kretén család túlmegy minden határon, ez már az a színvonalú ökörség, ami nem is vicces. A csaj a wc-be járkál ki-be, a furgonos kretén a fugonjával ide-oda. Csavaronként hozza el a csapdát? Költözködik? Könyörgöm, történjen már valami, ne csak annyi legyen már, hogy elmegy, negyed óra múlva visszajön egy ötcentis dróttal és becsukja a csajt a wc-be, és elmegy... Mint egy mérgezett egér, úgy szaladgál mindenki le-föl. Végre megjön a rendőr, éppen arra járt, ugye, éjjel a bús picsában az országút közepén, és miután szegény csaj félpánikban elmond neki mindent, elengedi a sofőrt, még csak igazoltatni se képes... bazmeg, nem hiszem el, hogy egy filmben ilyenek vannak és ezt embereknek előadják! Utána rendőrbácsit elütik, a csaj kb annyira van segítségére, mint egy hasmenés, és innentől jó 20 perc qrva patetikus haldoklás jön... "Mindjárt beszólok erősítésért", de nem szól, "jaj meghalok", de nem hal meg... A csaj helyében az első dolgom lett volna még a gázolás után, hogy kirángatom a zsernyák pisztolyát, de minimum a budiban... még ott is azért nyű, mert nem tudja használni... Úgy fogja, mint egy darab szaros pelenkát, úgy kell felszólítani hogy lőjön. Túlélési helyzetben. És korábban vájt egy fasza lyukat az ajtóba, de nem célozna ki azon, nem, át az ajtón bazze. Utána belocsolják nekik a benzint, jön tíz perc "lőj le", ezen megy az idő, semmi hasznoson, hogy vidd el a CB-t, hívd a zsarukat, sőt, az előző patetikus fosömleny is értelmetlenné válik, mert ugye a zsaru megkéri a csajt, hogy vigye el a jelvényét a gyerekének, de a jelvény vígan rajtamarad... tehát még azt a patetikus győzelmet se kapjuk meg, ami ugyan bazi olcsó, de legalább VALAMI, nem, a csajnak fél óráig nyíg a pasas, és végül nem teljesül a kívánsága se. Mondjuk nem is érdemli meg, mert semmit nem tett a csajért, és a maradék töltény is elfogy miatta. A budi orbitálisat robban, csak tudnám, mitől. Utána a csaj elbóbiskol, felesleges filozofikus ötperc jön, hogy legyen valami "méééjség" a filmben, utána jön a furgonos, és a csaj a fák közül kiugrik az útra, és úgy menekül. Eleve miért maradt az út mellett... Utána agyoncsapja a barátját, ami miatt amúgy kisebb hisztit csap, mint a vadidegen rendőr törött lábai miatt, és VISSZAMEGY a pihenőbe. Hát itt már nem akartam elhinni, hogy filmet nézek. Ennyi idő alatt kétszer eljutott volna abba a bizonyos 61 mérföldre lévő városba. Ahhoz képest, hogy a pisztolyt meg a rádiót alig tudta használni, a benzincsövet tök jól szétszereli. Ha már gyakorlatlan városi picsát akarunk főszereplőnek, maradjon is az a film végéig... Utána kiáll az út közepére gyufát gyújtogatni, agyrém... a kocsiból ki se szálló gyilkos meg hirtelen ott van mögötte. Snitt, új emberek, új budi ami megszólalásig ugyanolyan, mint a régi, még a raktárban is ugyanazok a cuccok... aszongya a seriff, hogy "felgyújtották a női mosdót" - hát apukám, az felrobbant, konkrétan, és ne mondjátok, hogy a rendőr hullája nem lett meg... ja deő lehet, hogy ott se volt. Vannak benne ezek a kvázi természetfölötti részletek, amikre semmi magyarázat, csak az időt húzzák... A színészi játék pocsék, a csaj teljesen hülye, a motivációi elképesztőek, képes arról szónokolni a raktárban rekedt csajnak, hogy mennyire messze lesznek, mire visszajön a gyilkos, mindezt a hátát a falnak támasztva, üldögélve... Rémesen rossz film, ezen még szórakozni se lehet, annyira rossz. |
2013-04-08 20:45.19 |
Értelek.
Nem mostanában láttam a filmet, de az állatokat nem csak elvezették a ház előtt? Egyébként nekem nem voltak zavaróak, nem is gondoltam erre, míg te meg nem említetted. Nekem abszolút rendben volt/van a kép, hogy ők az az "átmeneti" rang, akik nem kőgazdagok, de nem is pórnép, akiknek a birtokán már nem annyira éles a határ a hátsó udvar és a front közt. Akiknél jól láthatóan zajlik a munka, de azért annyira előkelőek, hogy társaságba járnak, és akár számíthatnak jó partira is, ami a házasságot illeti - de leginkább mégis középosztálybeli férjre, amilyen Mr. Collins is. Amúgy meg én borzasztóan értékeltem a film humorát, és szerintem ebbe az állatok is beleillenek. Na de újra kell néznem. |
2013-04-08 06:39.52 |
Hááát, akkor máshogy látjuk, mert nekem mindez, amit felsoroltál, anyagi gondnak tűnik.
Az tény és való, hogy az állatokról nem volt szó a regényben. Bár továbbra sem értem, miért kell erre ennyire kiakadni. |
2013-04-06 21:55.51 |
"Ez a probléma, ha egy filmnek elődje van, amit ráadásul kedvel is az ember, akkor elvárásai vannak."
Így lett volna helyesen, bocs. |
2013-04-06 21:55.01 |
" Később már jobban megfelelt az elvárásaimnak"
Ez a probléma, ha egy filmnek elődje van, amit esetleg ráadásul kedvel is, akkor elvárásai vannak. Ennek nehéz megfelelni. Na de nem rendezhetik újra meg újra ugyanúgy ugyanazt a történetet. Ez a verzió sokat hozzátett, és nyilván el is vett az elődjéből. De különben nem lett volna értelme megrendezni. Amúgy a Bennett család lényege, hogy anyagi gondjaik vannak. Igencsak pontos kép volt az, amit ez a film festett róluk. |
2013-04-05 17:20.30 |
Nyilván "nyilván" :) |
2013-04-02 22:08.18 |
SPOILER előfordulhat
Tetszett, élveztem. Pedig mennyi ideig kerültem! Ami persze azonnal megváltozott, amint megtudtam, hogy Christoph Waltz játszik benne. Addig csak porosodott a DVD a polcon, Vizet az elefántnak, milyen filmnek van ilyen címe, ugyan már! Majd ha már érfelvágósan unom magam, talán. Aztán belefutottam IMDb-n és kiderült, hogy Hans Landa játszik benne. Nosza. Reese Witherspoon és Pattinson játékától el is lehet tekinteni: bár hozzák a kötelezőt, szerintem tökéletesen lecserélhető elemei a filmnek. Nem úgy Waltz, aki zseniális a menstruáló tinilányokat kenterbe verő kedélyhullámzásaival, ami valami egészen vérfagyasztó elegyet alkot a hideg, dörzsölt számító kegyetlenségével. Egy ember, aki mindent megvett, aki hozzászokott, hogy a sikere érdekében mindenkit maga alá gyűr. Érdekesnek találtam továbbá, hogy a rendezők szükségesnek tartják, hogy minden filmben fojtogasson egy nőt. De istenem, jól áll neki. Nos, míg Waltz ismét zseniálisat domborít, vannak a filmnek hibái is. A tartalom elolvasása után féltem, ezt nem veszi be a gyomrom, és valóban voltak pontjai a filmnek, ahol nekem kissé szaftosabb volt az érzelem, mint azt el szoktam bírni... a fő forrása ennek amúgy a kerettörténet, amiket abszolút nem bírok, és a végén az indokolatlanul giccses fekete-fehér bejátszások a boldog családi életről. Valószínűleg azét is éreztem így, mert még bőven Waltz dermesztő tekintetében akartam pancsikolni, és nem belemártózni Pattinson nyálába... basszameg, sajnáltam Waltz-ot, nem akartam még, hogy vége legyen az egésznek, de vége lett, megkapta a kegyelemdöfést... én ezek után sz.rtam arra, hogy ezek ketten elsétálnak-e a naplementébe. Vissza is tekertem az első vacsorajelenetre és megnéztem megint, ahogy olyan ízlésesen és manírmentesen játszotta a mattrészeget, ahogy még azelőtt senkitől nem láttam. |
2013-04-02 08:22.33 |
Nemhogy nem moziba, nem képernyőre való egyik Paranormal sem. De sokan szeretik, megnézték, megvették. Oren Peli nevével a PA-rajongók körében majdnem bármit el lehet adni. Gondolom a legelvetemültebbek nem várták be otthoni nézésre, így nőtt a bevétel. És a PA-rajongók körében nem is kizárt, hogy a Csernobil-nak is sok a rajongója. |
2013-04-01 15:34.50 |
Megnéztem újra, és újra megmelengette a szívem. Szép film. |