Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Ikrek - SuperTV2, 06:55 |
Bajkeverő majom - RTL, 07:10 |
A fiú - HBO3, 07:40 |
Ezüst harangok - Film4, 08:00 |
Karácsony Evergreenben: Levelek a Mikulásnak - Izaura TV, 08:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Lynch (63) |
Gryllus Dorka (52) |
Jared Leto (53) |
Temuera Morrison (64) |
Kit Harington (38) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mit hallgatsz most? |
A kék róka (1920) - Vélemények |
2022-es választás |
Filmkeresés rövid tartalom alapján |
Jákob rabbi kalandjai - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Piszkos zsaruk |
Matthew Goode |
2010-11-26 22:34.25 |
Heves szópárbajt érzek a levegőben!:) Ha esetleg meggyőződ eddigi véleménye ellenkezőjéről (aminek esélyét alacsonynak látom) emelem kalapom! De a próbálkozásnak is van legalább értelme. |
2010-11-26 22:28.51 |
Szerintem minden általa nem kedvelt mozit végignéz, hogy azután kellő munícióval a zsebében a legpatinásabb jelzőket felhasználva döngölhesse a porba. Én csak tudom hisz én is ezt szoktam csinálni!:)
Azzal a különbséggel, hogy én kikapcsolom a Caps Lock-ot és hogy nem reszortom a monomániás önismétlés. |
2010-11-26 22:23.23 |
Na ezért a szösszenetért megérte fönnmaradnom!:) |
2010-11-26 22:15.01 |
Nemtom, én valahogy túl tudok lendülni a depresszív periódusaimon igaz nálam ez nem hetekben hanem csak napokban mérendő. Idemásolhatnék egy raktárnyi közhelyt a "bízz magadban", a "lehetne rosszabb is", "nézd a dolgok jó oldalát" felé sablonok alapján de értelme zéró mivel gondolom ismerősöktől mindig ezt hallod vigasztalásként. |
2010-11-26 21:59.04 |
Csak egy kis rendszeres biztatás másoktól és máris jobb színben látod a dolgokat..nekem legalább is ez szokott segíteni.
Igaz néha meg nem. |
2010-11-26 21:56.52 |
Na ezt nevezem logikus gondolkodásnak!:) |
2010-11-25 22:49.11 |
Megtiszteltetés elsőnek írni a filmről, de igazából magamat okolhatom a megtekintéséért. Igazi Don The Dragon Wilson féle ultragáz akciómozi, a kábeltévéalkotások sablon karaktereivel (kőkemény főhős, csinos segítő csajszi, nagyon rossz gonoszok, hülye zsaruk, intrikus kormányszervezet) és papírvékony sztorival, ami hemzseg a piramidális hülyeségektől, közöttük a kedvencek:
- Hősünket elfogják az ügynökök, ám a megérkező rendőrök megzavarják őket, ami lehetőséget ad neki hogy észrevétlenül megszökjön egy körbevett kétemeletes lakóépületből. - Az FBI egy speckó tárgy után kutakodik, ami hőseinknél van, ám a csinos csaj elrejti... a kanapé alá! Na ez ám a profizmus. -Hősünket sarokba szorítják a gonosz segédjei, alig két századmásodperc múlva a zsaruk körbeveszik az egész épületet, miközben az előző jelenetben nagyban a szánkba rágták, hogy barátunk holléte számukra rejtély! Persze megvárják míg Don szétver mindenkit. - A főgonosz két méterre áll Wilson-tól, rálő és elhibázza! Persze Don instant szíven dobja egy késsel. A párbeszédekről és a színészi teljesítményről nem beszéljünk mert kritikán aluli, a borzalmas szinkron még rá is dobott egy lapáttal. a verekedések koreográfiája néhány körbepörgőrúgást leszámítva hasonlít arra, amiket általánosban osztálytárásimmal imitáltunk a mobil kamerája előtt. Hogy Gary Daniels is kivehette részét egy ilyen húsosfazékból bizony nem lep meg, kinézete külön kritikát érdemel. Röhejes, fárasztó, ezerszer látott celluloidpocsékolás csak mazochistáknak ajánlott. |
2010-11-24 21:29.21 |
Elgurult a gyógyszered?
Vagy csak így tudsz vélekedni a rossz rendezőkről? |
2010-11-22 22:40.24 |
Red Faction 1 (2001):
Igazi retro FPS, marsi területekkel, mára már elavult grafikájú mégis hangulatos pályákkal, tisztességes fegyverarzenál, vezethető járművek és rombolható környezet! 5-6 óra alatt ki lehet vinni normál fokozaton, csak az utolsó pályaszakaszok nehézsége lehet frusztráló. |
2010-11-21 14:15.07 |
Szamuráj...kibebaszottul a szívemből szóltál ezzel a remek monológgal nem is tudok nagyon mit hozzátenni max. arra a kérésre amit már én is feltettem tegnap: Tényleg szükség van erre és érdekel ez valakit?
A szomorú válasz az, hogy már maga a puszta tény hogy ez a valami létezik és műsoron van, azt bizonyítja hogy igen és nem csak két-három embert. Ugyanis a legalantasabb emberi ösztönök kielégítése mindig is nagy üzlet és nálunk bizony nincs az a gigantikus méretű moslékhegy, amit ne lehetne a kábeltévéfüggő népséggel megzabáltatni. |
2010-11-20 22:34.47 |
Stílusában és felépítésében szokatlan, kissé túlnyújtott mégis remek életrajzi film. Hatalmas sztárparádé, DiCaprio brillírozik a zseni és a megszállott őrült határvonalán egyensúlyozó főhősként, Scorsese pedig az epikus méreteket és ezt a nagyszabású az amerikai álom kettősségét bemutató történetet, olyan tanítanivaló profizmussal és páratlan korszakmegidézéssel mutatja meg, aminek láttán ismét csak meghajolni tudok rendezői zsenialitása előtt. |
2010-11-20 17:01.58 |
Legalább még egy jó ok arra miért ne nézzem a magyar kereskedelmi tévécsatornákat. |
2010-11-20 16:06.15 |
Most komolyan...tényleg kell ez nekünk? |
2010-11-20 10:34.10 |
Akkor hajrá! Moziban kifejezetten nagy élmény a klisés forgatókönyv ellenére. |
2010-11-20 10:31.24 |
Én is gondolok rá, csak tegnap éppen egy Tony Scott moziról jöttem haza némi fejfájással, kellet a pihi.:) |
2010-11-20 10:19.16 |
Hogy az alvás miatt mikről le nem maradok!:) |
2010-11-19 20:22.23 |
Én azt mondom, ha a belsőt nézzük rájöhetünk, hogy egy totálisan sablonos és eredetiséget tekintve gyenge darab, aminek bekövetkező minden mozzanata a tapasztalt filmnéző csuklóján jöhet ki. Van egy emberi hülyeség miatt elszabadult szerelvény, ami veszélyes vegyi anyaggal lakott területek felé halad és ki állíthatja meg? Rendőrség, katonaság, szakértők, ugyan minek hisz itt van két átlagember akik rossz helyen vannak rossz időben nemmások mint Chris és Denzel! Szempillantás alatt leróhatjuk kinek milyen szerep jut, kedvenc fekete színészünk a munka és az élet terén tapasztalt vén róka, Pine pedig a válás határán lévő forrófejű újonc. A szerelvényt leszámítva nincs gonosz, max ha nem számítjuk az öltönyös totál seggfej irodabürokratákat, akik inkább a cég érdekeit nézik a lakosság helyett, ezért hőseinket csak a helyi diszpécserek segítik, de előttük nincs! Leszerelik a vonatot nagy küzdelmek árán miközben idejük is van kitárgyalni egymás lelki gondjait, a vég persze happy end, a két kisember és társaik győznek majd a sajtó és a nagyközönség elött legalább megfürödhetnek a dicsőségben.
A vicc pedig az hogy mégis remekül szórakoztam és éppen ezért áldhatja az eget a filmet néző ember köztük jómagam is, hogy a rendezői székben Tony Scott lett ültetve, mert jobb ha elhisszük amit a tengerentúlon irkáltak miszerint, van olyan jó mesterember, hogy a fentieken csak akkor kezdjen agyalni az ember amikor már a moziból hazafele megy. Bár eléggé nyögvenyelősen indulnak az események (és emiatt a Féktelenül 2 rémképe kezdett felvillanni szemeim előtt) a 25. perc környékén gyorsabb sebességre vált át a film. Scott ekkor már stílusjegyeit teljes erővel veti be, pörög-forog körbe a kamera, remek tempót diktál a vágás, külön piros pont, hogy most nem kívánta művészetté tenni se a kamerarángatást, se a szűrözést. A szereplők és a színészek mint fent említettem nem kaptak olyan karakterábrázolást, amitől hasra vágja magát az ember mégis szimpatikusak, tud értük az ember izgulni és hál istennek csak a játékidő egytizedében monologizálnak családi viszonyaikról. És persze maga az akció nagyrésze az elszabadult vonathoz köthető. Scott technikai fogásainak köszönhetően a szemünk előtt változik át egy ember által irányított eszköz egy megállíthatatlan vasból és acélból kovácsolt szörnyeteggé. Az elé kerülő kisteherautót elröpíti mint a babazsákot, a kisiklató rámpák kerekei alatt úgy morzsolódnak szét, mint az ember fogai közt a Pom-Bear macik, emiatt is érezzük a két emberre nehezedő nyomást és a küzdelem súlyát. A film a végére nagyon magára talál, az utolsó félórában a karfaszaggató szintre emelkedik a feszültség, amire a zene is rádob némi pluszt. A költségvetés magassága minden eszközt megadott a készítőknek, olvastam hogy itt bizony nincs CGI, igazi kocsik törnek, igazi vonatok zakatolnak, igaziak a robbanások és az ütközések, valljuk be megbecsülendő dolog. Szóval igen mindazon panelfelhalmozások ellenére, amiket fönt a szarkazmus eszközével ábrázoltam, nem csinál más csak szórakoztat és emlékeztet, hogy mit is nézünk, az Utolsó esély és a Tűzben edzett férfi színvonala messze nincs még megütve, de a Hajsza a föld alatt lealázása megvan csont nélkül. Agyatlanság, de ilyen profi külcsínnel néha nekem is kell az ilyesmi.:) |
2010-11-18 20:55.45 |
DVD-re gyártott kacatkatasztrófa mozi, zéró eredetiséggel, totális dögunalommal és olyan színészi játékkal amit még egy kinyomott fogkrémtubus is képes bemutatni. A technikai megvalósítás is nagyon ötcsillag kedvencem, amikor a mindent elhamvasztó emberkövető lángcsóva, egy fából készült csűrbe kergeti hőseinket, de az vígan ellenáll a támadásnak biztos titánacél van a kéreg alatt nem igaz? Hogy Wynorski neve a stáblistán szerepel nem lep meg ő csak ilyet képes fölmutatni, de hogy az eddig produceri állasból élő Andrew Stevens miből gondolta hogy akad neki rendezői vénája...na mindegy nem ez a lényeg. Erősen kerülendő darab! |
2010-11-17 20:33.50 |
Stílusos krimi Argento korai korszakából, bár a történetvezetés kissé lassabb a megszokottnál és emiatt néhol eléggé vontatott, a rendező viszont képes a történetet a végére egy remek csavarral izgalmasabbá tennie, valamint itt is kapunk egyedien fényképezett suspense-el teli momentumokat Morricone zenei aláfestésével. |
2010-11-17 14:40.30 |
Isten éltese még sokáig az Újvilág egyik legnagyobb rendezőzsenijét! |
2010-11-16 18:58.45 |
Tököm tele mindennel ami geometria! |
2010-11-14 19:43.22 |
Ennél jobb lenyomatot az amerikai filmgyártás profizmusáról keresve se lehetne találni. Hiszen van egy történet, ami alapjában véve annyira izgalmas mint bármelyik Szilikon-völgyi milliárdos felemelkedésének története, mégis úgy van tálalva a közönség elé hogy az ne panaszkodjon. David Fincher tud valamit: ez a fickó a Pánikszoba sorra kapja a jobbnál jobb filmajánlatokat erre mindig olyan területekre evez amire nem számít az ember és olyat hoz ki amit nem felejtet el egykönnyen. Az élet mulandóságáról alkotott Benjamin Buttonnél némileg fogyaszthatóbb darab mostani alkotása és ez sok mindennek köszönhető. Felépítésében a klasszikus "felemelkedés a semmiből" típusú filmek sémái szerint megy de itt kimarad a vártnak vélt bukás csupán hősünk magánya válik teljessé. Azonkívül a Zodiákusban látott áldokumentarista korszakmegidéző stílusban mutatja meg nekünk az eseményeket és végül a leglényegesebb ami számomra a legérdekesebb ellentmondás. Annak ellenére, hogy a cselekményvezetés és a sztori pont azon irány felé halad amire a néző számít, valamint igazából azokat foghatja csak meg igazán akiket érdemel ez a téma és veszettül érződik, hogy aktualitása Amerikában a legerősebb.....nem tudok belekötni. Aaron Sorkin precíz, cinikus és frappáns párbeszédeket ad géppuskaszerű gyorsasággal szereplői szájába, az őket megformáló színészek Eisenbergtől kezdve Garfieldon át Rooney Mara-ig tudásuk legjavát mutatják, Fincher értő rendezése pörgős, magabiztos, kellő távolságtartással kezeli a témát mindez megfejelve ötcsillagos operatőri munkával és vágással (példák rá a pazar montázsok) valamint Trent Reznor fantasztikus zenéjével.
Érdekes alkotás, nem lepne meg ha tarolna az Oscaron, de csak keveseknek tudom igazán ajánlani. |
2010-11-14 11:28.52 |
Szóval ha valami kicsit véresebb az átlagnál és ez XY számú embernek bejön akkor azok már mind nullinteligenciás, kukába való papucsállatkamaradványok akik hangyapöcsnyit se értenek a cizellált filmművészethez? Az már megfordult a fejedben, hogy Tarantino és Stallone filmje a színtiszta szórakoztatásra hajtanak és nem szabad őket túl komolyan venni? És abba hogy nem kerülsz-e ellentmondásba saját magaddal, hogy itt szidsz az erőszak felmagasztalásával mindenkit, miközben olyan filmeket pontozol fel, amik nem spórolnak a paradicsomlével? Esetleg az hogy néha az ember nem vágyik másra mint, hogy egy adott műfajhoz tartozó film ne próbáljon nagy magasságokra törni és szimplán keretein belül (és elismerem néha agyatlanul) másfél-két órára kielégítse az igényeit, mert néha megesik hogy nem áll rá az agya a skandináv művészmozikra?
Próbáld már meg az érem másik felét is nézni ember! |
2010-11-13 09:32.50 |
Az ő szemében azok gyerekmesék, ahogy a Sólyom Végveszélyben és a Véres gyémánt is!:) |
2010-11-13 08:40.58 |
Mert úriember vagyok!:) |
2010-11-13 00:01.21 |
Öncélúan véres? Meglehet de inkább legyen őszintén vérbő mint anélkül keménykedni próbáló.
Bugyuta, átlátszó sablonos történet, röhejes párbeszédek? Aláírom de akciófilmet általában nem filozófiai témák boncolgatása révet nézünk, hanem mert szórakoztat és kikapcsol 1.5-2 órára. A harmadik mondatra nem érdemes reagálnom és most jövök rá, hogy már megint feleslegesen fostam itt a szavakat. A stílus maga az ember, és végignézve hozzászólásaidnak nagy részét A ködtől kezdve a Becstelen Brigantykon át idáig a tiéd hét láb mélyen van minden normalitástól. |
2010-11-12 22:06.54 |
A Függetlenség Napja találkozik a Sólyom Végveszélybennel. Nálam város! |
2010-11-09 22:31.22 |
*az alacsony büdzsé ellenére |
2010-11-09 22:28.43 |
Egyszernézősnek tökéletesen funkcionáló thriller közeli szomszédainknál forgatva. A sztori alapszintre véve, csavarokat messziről szánkba rágják, karaktermélységet senki se mutat max. csak Dolfi próbálkozik vele. Viszont meglepően dinamikus akciók lettek tető alá hozva, az alacsony büdzsé Kotcheff peidg elég profi a szakmában, hogy a hibák talaját simává tegye tempójával, értő rendezése miatt nem tud rajta unatkozni az ember, a zenének köszönhetően még egy minimális hangulatot is tud kovácsolni.
Ha nincs más műsoron, tehetsz vele próbát, pengét tuti nem nyelsz miatta!:) |
2010-11-08 19:19.36 |
Lehetne az ilyen momentumokat napestig sorolni. A pánikoló tömegnél ugyanazt a három-négy beállítást ismétlik, a jégmező beszakadásánál a középkorú tudós visszahúzza fiatal kollégáját a KÉZFEJÉNÉL fogva, a hajómotorok vagy a kerozint szállító repülő felrobbanása, a helikopter bezuhanása a tengerbe.....beszarás ez a film! |