Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
Kampókéz (2021) (4K UHD + Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Názáreti Mária - DUNA TV, 20:40 |
A Darlington család karácsonya - Izaura TV, 20:45 |
Reszkessetek, betörők! 2. - Elveszve New Yorkban - TV2, 20:50 |
Nagyfiúk - RTL, 21:00 |
Pókerarc - Mozi+, 21:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Sissy Spacek (75) |
CCH Pounder (72) |
Hanna Schygulla (81) |
Jeremy Strong (46) |
Jasmin Gerat (46) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Álom Stúdió |
Penelope Wilton |
2010-05-21 20:16.41 |
Műfajához képest eléggé átlagos hongkongi piff-puff mozi, és ezt a státuszt a kissé erőtlen cselekményvezetésnek köszönheti, mégha az adott történelmi helyzetet jól ábrázolja. |
2010-05-20 22:40.22 |
Filmes viszonylatban általában mindenevő vagyok mégis van egy műfaj, amihez általában némi fenntartásokkal közeledek és ezek a romkomok. Talán csak azért mert több rosszat láttam mint jót, vagy csak azért mert általában egy jóleső de mégis a gyomromat megfekvő cukormázat kapok de sose voltam ezen műfaj szerelmese. Aztán jön egy elsőfilmes rendező, aki úgy pofáncsapja az eddigi személetemet és az összes előítéletemet hogy ihaj.
Itt van két fiatal, egy átlagos srác és egy kissé furcsa de aranyos lány. Tetszenek egymásnak, megismerkednek, járni kezdenek nagyjából a film végigzongorázza egy párkapcsolat minden lépését. De mégis más, amit látunk a film is leszögezi: ez nem egy love story. Hogy miért más és hogy miért emelkedik ki az átlag romkomok közül? Mert itt realisztikusabban és nem idealizálva látjuk az eseményeket. Mert itt nem sztereotípiákat látunk hanem bonyolultabb felépítésű mégis szerethető karaktereket. Joseph Gordon-Levitt tökéletes választás volt a főszerepre ahogy Zooey Deschanel is. első pillantaban lehet érezni, hogy ez a két ember kedveli egymást ugyanakkor azt is (főleg a film végén) hogy annyira nem is illenek egymáshoz. Marc Webb klipprendezői múltja is meglátszik a film tele van bravúros képi megoldások sorozatával és a nonlineáris cselekményvezetéssel is remekül bánik. Alig másfél órában az fiatalos lendülettel teli pozitív életigenlés, a remek dialógusok, a finoman adagolt néha öniróniát sem nélkülöző humor, az adott jelenettel tökéletesen egybeolvadó zenei választék és a műfajokkal és azok kliséivel való kacérkodás olyan egyvelegét láttam, amire csak egy szót tudok mondani: tanítanivaló. Zseniális és igazi szívmelengető kis gyöngyszem, kissé fájdalmas a tudat, hogy míg szemetek tucatja tódulnak be a mozitermekbe addig ez a film csak DVD forgalmazást kapott. |
2010-05-17 21:08.16 |
Csak nem a Guinea Pig 2 Flower of Flesh and Blood című valamiről van szó? az bizony hírhedt egy mozi anno Charlie Sheen el is vitte az FBI-hoz mondván egy igazi snuff film és csak a filmesektől tudták meg hogy nem. |
2010-05-17 17:07.29 |
Elállt az eső! Plusz 94 százalék lett az előrehozott angol érettségim! |
2010-05-16 17:41.54 |
David Fincher mozija alaposan megosztotta anno a közönséget. Sokan unalmasnak gondolják, szerintem viszont lenyűgöző az ahogy a rendező megidézi a 70-es évek világát és az hogy egy két és fél órás film, aminek nagy része a szereplők már-már megszállott küzdelmét mutatja az információk labirintusában, képes ennyi izgalmat, feszültséget és csavart tartalmazni. Igen nem pörgős film és nincs benne a megszokott happy end, de cserébe van esze, tartalma, lelke, hangulata, csupa kiváló alakítása és remek zenei választéka. Műfaján belül igazi remekmű. |
2010-05-15 22:24.09 |
Itt az újabb Robin Hood film, ki tudja már hányadik jogosan tehetnénk fel a kérdést szükség van erre a filmre? Ridley Scott is jól tudhatta hogy nem fogja egy újabb modernizálással a spanyolviaszt feltalálni, ezért eredetileg az eseményeket a nottinghami bíró szemszögéből bemutatni próbáló filmet kívánt összehozni. végül ez a terv dugába dőlt és teljesen újraírták a forgatókönyvet. Szerencsére nem ugyanazt a legendatálalást látjuk huszadjára is amit anno a Kevin Costner féle változat a csúcsra járatott. Egyfajta, mostanában divatos origin story ez, ami megmutatja hogyan lett az egyszerű íjászból törvényenkívüli.
Mielőtt rátérnék a film pozitív részeinek dicséretére, rátérek arra ami számomra a legnagyobb negatívum volt. Számomra ez a film jó. Szimplán jó. Egy egyedi megközelítésű, látványos és szórakoztató kalandfilm semmi több. Semmit sem láttam benne ami igazán kiválóvá tehette volna, pedig van benne spiritusz aminek nagy részét ki is használja. Talán a forgatókönyvben rejlik a gondijaim gyökere mely kissé esetlenül mozgatja a sok szereplőt és eseményt, valamint a történelmi hűséget is lazán feláldozza a hollywoodi megoldások oltárán. Na mindegy lehet hogy csak én vagyok ilyen szőrszálhasogató tipus. Viszont a film minden képkockája magán viseli Scott mester stílusjegyeit, legyen az stilizálás és a realizmus tökéletes keverése, a magabiztos rendezés vagy a tanítani való vizuális látásmód. A színészekkel sincs semmi gond Russell Crowe és Cate Blanchett kisujjukból rázzák ki a kiválót, Mark Strong ismét egy karakteres gonosz szerepével gazdagítja életművét, még az öreg színészóriás Max Von Sydow is megjelenik az öreg Walter Loxleyként. A történelmi korhűségre nem lehet panasz, nem beszélve a csatákról és igazuk van azoknak akik szerint nem kell folyamatos paradicsomléspriccelés ahhoz hogy jók legyenek ennek fő példája a francia partraszállókon való rajtaütés hihetetlenül hangulatos jelenete. Amint említettem jó mozi ez csak egy kicsit többet vártam tőle. Hogy lesz-e folytatás azt a pénzügyek döntik el, félek a Mennyei Királysághoz hasonlóan a fanyalgó kritikusok és az nézőközönség által tanúsított érdektelenség áldozata lesz. |
2010-05-14 22:34.44 |
Az első rész után három évvel Jan De Bont maga folytatta kiváló akciómoziját, de finoman szólva sem sok sikerrel. A moziközönség és a kritikusok felváltva hánytak epét, 8 Málnára jelölték (amikből egyet be is váltott) és pénzügyileg az USA-ban combos hatvanmilkós bukta lett. Igaz nem az a katasztrofális borzalom mint amire ezek alapján számítottam, de tény hogy a klasszikusnak számító elsőhöz képest harmatgyenge. A történet vonalzóegyenes kaptafa, a probléma lényege pedig az, hogy a buszról hajóra váltottak így adiost mondhatunk a sebességérzetnek ami az eredetiben teljesen megvolt. A cselekmény leül és totális unalomba fordul minden. Nincs hangulat, nincs kiért vagy miért izgulni. A színészi gárda is pocsék, Jason Patric egysíkúságánál és Willem Dafoe ripacskodásánál már csak Sandra Bullock irritálóbb és ha hozzávesszük azt is, hogy a szövegkönyv nem egy mondata kivégzőosztagért üvölt akkor az már érthető hogy a kezem néhányszor mágnesként vonzódott a stop gomb felé. Szerencsére a film utolsó harmada összekapja magát, a kikötői pusztítás és a kisrepülőgép üldözése totálisan fejberúgja az előző 90 perces fantáziátlansághalmazt és ott lehet érezni a feelinget amit annyira hiányoltam.
Persze lehet azzal magyarázkodni hogy túl maga volt a léc amit az első rész felállított, de amit itt kaptam sajnos még egy átlagos, agyatlan szórakozásnak is kevés. |
2010-05-12 23:03.51 |
Hopp a csillagozást meg le is hagytam! |
2010-05-12 23:03.19 |
Az Asylum újabb remekművel örvendeztette meg az emberiséget, eme csoda élvezeti értéke egy 90 perces foghúzással volt egyenlő. A 486-os gépek segítségével összetákolt CGI-ről külön regényt lehetne írni, de mit panaszkodom hisz ezt a minőséget szokás drága felebarátainktól kapni. |
2010-05-12 18:20.04 |
http://www.youtube.com/watch?v=TRra5W5oYJk&feature=related
Ez teljesen kész! Szólna valaki az indiai filmeseknek hogy létezik egy gravitáció nevű dolog? |
2010-05-06 20:33.41 |
28 perc.
Ennyit bírtam ki belőle, pedig azt hittem hogy rossz filmek terén már van némi tűrőképességem. Fel nem bírom fogni ki volt az a sárgaházszökevény aki ezt megírta, az a pénzéhes seggfej aki pénzelte és az az akasztanivaló böszme aki megrendezte. A dialógusok és "poénok" felérnek egy mentális kasztrálással, a látványtechnikusoknak pedig ajánlanám a legközelebbi bábszínházat ott sokkal realisztikusabb munkát végzenék mint itt. A hozzám hasonló mozimazochisták is csak nyugtatóval teletömve tekintsenek bele, tán úgy nem tesznek kárt környezetükben. |
2010-05-02 18:02.21 |
Két évvel ezelőtt Jon Favreau mozgóképpé adaptálta a Vasember történetét nem is akármilyen eredménnyel. A nép és a kritikusok egyaránt imádták, dőlt a pénz mint a tenger és jó okkal, mert egy igényes, stílusos és pokolian szórakoztató mozit kaptunk jó történettel, friss energikus lendülettel, poénokkal, látvánnyal és egy brillionázó Robert Downey Jr.-al. Természetes volt a folytatás eljövetele, viszont egy ilyen nyitány után kemény feladat hasonlóan igényes képregényfilmet az asztalra letenni. Az esetleges félelmeim nem váltak valóra a stáb teljesítette a feladatot, még ha a lécet nem is sikerült megugrani.
Nincs sok gond a történettel, lineáris és követhető, hála istennek nem kívántak túl sok szálat belezsúfolni, vagy netán túl sötétebb hangulati irányba elvinni a történéseket, ugyanúgy megvan az a könnyed lazaság és a poénkodás, amitől annyira lehetett az elsőt is élvezni. Downey Jr. már megint fergeteges a főszerepben, ezt a figura ugyanúgy rá van öntve, mint Johnny Deppre Jack Sparrow. Paltrow kisasszony nincs túl sokat az előtérbe helyezve, Cheadle remekül váltja Terrence Howardot konkrétan az ő karaktere visz komolyságot az eseményekbe. Scarlett Johansson kellően gömbölyded, Rourke mint gonosz orosz telitalálat, ám Sam Rockwell rivális fegyverkereskedőjét meglepően súlytalannak érzem, jó színész de maga szerep nincs eléggé jól megírva. Van még itt pazar mellékszereplés Jacksontol és a rendező úr képviselteti magát mint Stark testőre. Technikai megvalósításra nem lehet panasz, pazar a CGI látszik a sok pénz a filmen. Nem vártam a Transformers mozikhoz hasonló folyamatos pirotechnikai bemutatót, mégis fájdalmasan kevés az akciók száma (konkrétan három van), sokak szerintem pont ezt fogják dicsérni mondván nem megy a folytonos rombolás a történet kárára. számomra pont fordítva van a helyzet, kévés hiányzott hogy unalomba fulladjon a sok előkészítés. Viszont a monacoi versenyautószaggatás, a két Vasember párbaja a villában és a végső leszámolás (amire jól kiéheztetik a nézőt) kellőképpen megadja azt amire a zúzdabuzik vágynak. Az első rész kicsit erősebb élmény volt, (magyarul míg az pokoli szórakoztató volt, ez csak simán szórakoztató) mégsem nyavalygok sokat, mert ilyen igényes folytatást nem sűrűn lát az ember a Vasember 2 pedig ebbe a kategóriába tartozik és jobb ha megbecsüljük ezt a tényt megbecsüljük. Ja és AC/DC rulez! :) |
2010-05-01 18:45.24 |
Götz Spielmann Oscar-jelölt filmjével nehéz dolgom van. Könyörtelenül rideg, realista és filozofikusan lassú, a mai nézők nagy részének nem nagyon lesz türelme rá. Az film eleje egy ígéretesen induló városi socio-dráma. Van nekünk börtönből szabadult nehézfiú és egy ukrán prosti akik egy bank kirablásával próbálnak jobb élethelyzetet teremteni maguknak, ám sorsuk egy véletlen folytán összekapcsolódik egy vidéki rendőrrel és feleségével. A film második felére viszont az események megrekednek, megmarad a feszültség de a tempó helyenként már-már fájdalmasan vontatottá válik (gondolok a sok favágásos jelenetre, amik tudom hogy szimbolikusak akartak lenni, de a készítők átestek velük a ló túloldalára). Nem mondom azt hogy rossz film, a fényképezés gyönyörű, vannak remek jelenetek, melyek kihangsúlyozzák a sanyarú emberi sorsot és az esetleges bosszúhoz vezető lelki küzdelmeket. Külön dicsérendő a pazar színészi játék és a filmzene mellőzése, ami ad némi dokumentarista feelinget is. Viszont hiányérzetem lett a befejezés után, nem volt semmi, ami ezt a balladaszerű történetet igazán átütővé tette volna, nem érzetem semmilyen katarzisélményt, mintha csak egy kacskaringósan és jól előadott füstjátékot néztem volna két óráig mely a lezárás után nyomtalanul szertefoszlik. De lehet hogy csak bennem a hiba. Lehet hogy a sok dicsérő kritika miatt túl sokat vártam tőle.
Érdekes darab, az artmozik kedvelői tehetnek vele egy próbát, rám nem tett túl nagy hatást. |
2010-04-30 17:32.51 |
Ez még viccnek is rossz.
David S. Goyer megbecsült forgatókönyvírónak számít, elég csak az új Batman mozikra gondolni, így nehezen hihető hogy ezt az emeletes vadbaromságot nemcsak írta hanem le is rendezte. Történet nemcsak lerágott csont a démonoktól űzött lány vonallal, de jeleneteinek felépítésében látványosan lopkod más híresebb horrormozikból. Átok,Ómen,Ördögűzés,Kör, az őrület torkában, az ötlettelenség ilyen alacsony szintű kitöméséhez már kell ám vastagbőr. Goyer rendezői eszközei nem éppen meggyőzőek, látványosan ijesztgetni akar minden pillanatban, ám ezek a legolcsóbb "sötétből-hirtelen-előugrik-valami" típusba sorolhatóak, először tényleg felugrik az ember, huszonötödjére viszont ez a taktika csak szánalmas és erőltetett. Komolyanvehetősége eme fércműnek nincs, a szövegkönyv és a csavarok szót nem érdemelnek, mikor a szokott sablonok köré behozták a nácikat, meg az emberkísérleteket közel álltam hozzá, hogy fejelgessem a falat. Odette Yustman szemrevaló teremtés, színészi tehetsége kimerül a sikításokban és rémült nézésekben, de hogy teljes legyen a könnyed délutáni idegsokk Gary Oldman is megjelenik rabbiként, ráadásul a film leggázosabb jelenetei őhozzá fűződnek. A zsidó ördögűzés a totális mélypont, a mozi átmegy B-ből ZS kategóriába, kemény kihívás volt masszív röhögőgörcs nélkül figyelni a kürttel megspékelt kántálást. Szeretem ezt a műfajt, de itt nyíltan látszik hogy semmiféle munka nem lett belefektetve ezen remekmű bármelyik aspektusába. Ha még DVD-re gyártott tucatmunka lenne, minimálisan de elnézőbb lehetnék, de ezt profik tákolták össze nagy pénzből. Siralmas nulla semmi több. |
2010-04-28 22:40.26 |
Nem tartom magamat nagy James Bond rajongónak, ellenben Martin Campbell moziját már tucatszor láttam, főleg kisgyerekoromban és imádatom a mai napig megmaradt iránta. Stílusos, hangulatos mozi, Brosnan tökéletes választás volt a főszerepre, remek történet és kiváló gonoszok. A technikai megvalósítás mai szemmel is tökéletes, nembeszélve az akciójelenetekről, a harckocsis jelenet mai napig etalonnak számít. Messze a legjobb Bond a 90-es évekből. |
2010-04-25 21:19.00 |
MSZP: 15.28%
Tizenötegészhuszonnyolc. Kész.Vége.Ennyi. Küldöm nekik tiszta szeretetből ezt a számot (kárörvendés forevör és powa!): http://www.youtube.com/watch?v=6Ef3xNVy2AA |
2010-04-25 19:30.25 |
Antonie Fuqua megbízható rendező és most is egy remek zsarumozit tette le az asztalra, igaz a Kiképzéssel nincs egy ligában. Kevés az akció, inkább a dialógusokra és a színészi játékra épül a film. Cheadle és Hawke voltak messze a legjobbak, de Snipes és Gere is remekeltek. Vannak momentumok, amik kicsit megakasztják a történetet, de tartogat elég csavart és feszültséget, hogy az érdeklődésünk a befejezésig megmaradjon. |
2010-04-24 14:37.07 |
Vérgyenge akciópetárda a Die Hard újrahasznosított sztorijával, színészi játék és a párbeszédek mélysége kisebb a politikai interjúknál. Jim Wynorski soha nem hozott össze rendes mozit, ez csak a helyenként nézhető akcióknak és bájosan gagyi hangulatnak köszönhetően kap nézhetőségi státuszt. A nemrég elhunyt Corey Haim a 90-es években főleg ilyen munkákban égette magát... sajnos. |
2010-04-24 10:18.59 |
Az újrahasznosításból élő, tömeggyártásra specializálódott holloywoodi filmgyártás újabb "csinos kívül, üres belül" típusú végterméke.
A három forgatókönyvíró nem erőltette meg magát túlságosan, vették a régi sablonokat, belehelyezték őket ókori környezetbe és egymásnak eresztették a görög mitológia híresebb alakjait két órára szórakoztatásunk érdekében. Ám elfeledkeztek olyan dolgokról hogy eredetiség, mélyebb cselekmény és karakterábrázolás, hisz a tömegnek non-stop szörnygyepálás kell ezt diktálja a piac. Színészi gárdából is sorakoznak a nagy nevek, ám hiába van itt Liam Nesson, Ralph Finnes, Sam Worthington a T4-ből, Gemma Arterton a Quantum csendjéből és Mads Mikkelsen a Casino Royal-ból egysíkú karaktereikkel és avérciki szövegkönyvvel ők se tudnak sok mindent kezdeni. A film csak megy előre országútegyenesen, bucka nélkül, 100 km/órás sebességgel vissza se tekintve, a hamarosan bekövetkező történések fiatalabb unokatestvéreim is ki tudnák következtetni két büfizés között. Szapulom ezerrel a filmet, mert nincs benne semmi ami kiemelné az ilyen popcornmozik tömkelegéből, de nem szabad elfeledni hogy egyszeri megtekintésre tökéletesen megfelel és azért mert így is szórakoztató. Lois Leterrier rendező úr nemhiába tapsolt el rá 125 millkót, megadja azt amiért befizetünk, vanak itt kérem hatalmas díszletek, csilli-villi CGI és persze zúzás ezerrel. Viszont ami a harcokat illeti, jobb ha hozzászokunk hogy Leterrier a ma divatos "kézikamerát-rángatok-és-gyorsan-vágok" stílust részesíti előnyben, hiába edződtem Michael Bay mozikon még az én szememnek is kissé hektikusan folytak az események. a lények megvalósítása is kifelezetten ötletes, a Medúzaval való harc messze a film csúcspontja, míg a Karakennek nagyobb a füstje mint a lángja. Ne legyenek nagy elvárásaink ha beülünk rá, mert könnyen pofára eshetünk, a készítő uraknak pedig üzenek, hogy legközelebb produkáljanak többet mert nem vagyok mindig ilyen elnéző. |
2010-04-21 22:20.33 |
Gondolkodtam, hogy mit vegyek elő ma este és választásom csak úgy random erre a korai Van Damme mozira esett. Nem kell sokat mondani róla: egyszerű alaphelyzet, papírvékony forgatókönyv, hangulatos kiképzés és bunyó orrvérzésig mindez a 80-as évek hamisítatlan stílusában. Igazi szerethető VHS-mozi remek zenékkel, nosztalgiából érdemes elővenni. |
2010-04-19 16:48.55 |
Összevissza kavarognak bennem a gondolatok, alig tudok koherens véleményt mondani erről a filmről így első megtekintés után. Azt viszont kijelenthetem, hogy Fábri Zoltán egy tökéletes filmet alkotott Sánta Ferenc regényéből, az egyszerűének tűnő történet alatt hihetetlenül elgondolkodtató kérdéseket vet fel hatalomról, az egyéni kisember szerepéről és sorsáról. A színészi játékról se tudok ömlengés nélkül megszólalni hisz itt zseniális mindenki. Mivel manapság a magyar filmgyártás nemhogy két lábbal van a sírban, de nyakig van a földben ezért jobb ha megbecsüljük az ilyen mestermunkákat. Kötelező! |
2010-04-18 18:33.24 |
Parasztvakítás mesterfokon.
Az első 45 percet kifejezetten hangulatosnak és akciókat tekintve látványosnak találtam annak ellenére, hogy már akkor tisztán láttam a tényt, miszerint eme alkotás Control+C, Control+V stílusban turmixolja magába az elmúlt 25 év akció-sci-fi-horrormozijainak nagy részét. Tetszett a stílusossága és a brutalitása így gondoltam, jófajta B mozinak nézek elébe. Aztán a készítők szépen elszarják az egészet. A filmből hátralévő körülbelül egy óra, hihetetlen logikai baromságáradatot zúdít ránk, a minimális komolyanvehetőség is eltűnik, tönkrevágva szórakozás lehetőségét. Előhúzzák a kalapból Malcolm McDowell-t mint kötelező gonoszt, finoman szólva is gáz mondatokat adva szájába. Az akciók színvonala is mélyrepülésnek indul, a gagyi koreográfián már a felgyorsítás-gyorsvágás technika sem segít. Majd a végére, hogy teljes legyen az összkép, a Mad Max szériát fullosan szembeköpik, az autós üldözés ritka gány lett. Nem elég hogy a vadonatúj luxusautót, simán utolérik a kezdetleges fémvázak (biztos sportkocsimotor van bennük), a fenti kamera meg is mutatja hogy a járművek nem lépik túl a 30 Km/órát lehet hogy a traffipax miatt páráztak az alkotók. Rhona Mitra amennyire dögös, annyira élettelen színészileg, a többiekre Bob Hoskinst leszámítva szót nem érdemes vesztegetni annyira rosszak. Tré egy munka nem is érdemes vele foglalkozni. |
2010-04-18 11:21.22 |
Bizonyos szinten mindenkit érdekel a politika és általában ki is nyilvánítja róla az ember a véleményét. Még ha csak fikázásból is áll. :) |
2010-04-17 17:57.10 |
Emelem kalapomat a Dreamworks stúdió előtt mert ennél jobb kikapcsolódást keresve se találhat az ember. Remek alaptörténet (igaz kissé a sémák szerint halad) és karakterek, pazar látványvilág, humor, fantasztikus akciójelenetek, a 3D ügyes kihasználása, egyszerűen mindent megad a film amiért befizetünk rá. |
2010-04-16 19:24.42 |
Nehéz elhinni ,hogy ugyanaz az Kurt Wimmer rendezte ezt a filmet akinek az Equilibriumot köszönhetjük. A történetnek annyi értelme van mint a Duna átúszására vállalkozni télen egy strandgumimatraccal, a színészi játékról az Osztyapenkó szobor arcmimikája jutott eszembe, a párbeszédeknél hallottam saját IQ-m zuhanását. A technikai megvalósításról pedig egyszerűen nem illik nyilatkozni mert annyira műanyagszerű a CGI, hogy nem egyszer a mellékhelység felé terelt és még nem is szóltam a szétvágott akciójelenetekről. Katasztrofális, kaotikus és agyilag bebüntető alkotás, erősen kerülendő mindenkinek. |
2010-04-12 19:49.25 |
:D. |
2010-04-12 19:48.38 |
Volt és van pár száz felesleges topic ezen a katalóguson, de ez tuti benne van a top 5-ben. |
2010-04-12 19:23.30 |
http://www.youtube.com/watch?v=TH_YbBHVF4g
Klasszikus! |
2010-04-12 17:46.26 |
Bizony marha jó cikk, aminek minden sorával teljesen egyetértek. Mi lesz velünk, az előttünk álló négy évben? Általában optimista ember vagyok, de az állam gyors felépülésében én sem reménykedem. |
2010-04-11 22:00.16 |
Jan De Bont 94-es mozija mai napig egy fejleszakító intenzitással rendelkező tökéletes akciómozi. Kiváló ritmusérzékkel adagolt cselekmény, remek színészek, beszólások, szinte non-stop pörgés, Mark Manica isteni zenéje, nem kell sokat ragozni: Kötelező! |