Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
Kampókéz (2021) (4K UHD + Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Názáreti Mária - DUNA TV, 20:40 |
A Darlington család karácsonya - Izaura TV, 20:45 |
Reszkessetek, betörők! 2. - Elveszve New Yorkban - TV2, 20:50 |
Nagyfiúk - RTL, 21:00 |
Pókerarc - Mozi+, 21:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Sissy Spacek (75) |
CCH Pounder (72) |
Hanna Schygulla (81) |
Jeremy Strong (46) |
Jasmin Gerat (46) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Ilyen apróságok |
Penelope Wilton |
2010-02-12 19:21.55 |
Érdekes mozinak tűnik.
Amúgy heló mindenkinek! |
2010-02-10 20:52.13 |
Háááát....ez sem egy logikával teli alkotás! Történet enyhén szólva kaotikus és a karakterek ábrázolása papírvékony, viszont mint egy B kategóriás másfél órás hetelés elvégzi a feladatot. A városi küzdelem lepusztult atmoszférája remek, Milla Jovovich és Sienna Guillory dögösek. Az akciók pedig véresek és egész látványosak, bár helyenként a vágásért felelős szakember túl gyorsan végezte munkáját. Minden történetbeli bakija és némi debilsége ellenére egy nézhetőbb zombifilm, de az első jobb volt. |
2010-02-06 16:54.04 |
Antal Nimród egy kissé sablonos, kissé buta de hangulatos és szórakoztató zsánerfilmet tett le az asztalra. És ezt főleg Andrzej Sekula operatőri munkájának és John Murphy zenéjének köszönheti. Nem váltja meg a világot, de másfél órára leköti az embert. |
2010-02-04 17:17.55 |
Ha megpróbálnám leírni a minőséget, akkor leginkább a "90-es évek Temetőkapuja" jelző illene rá és még csak közel sem jártam a valósághoz. |
2010-02-04 15:04.38 |
Mostani Oscar szerintem:
A tíz jelölt miatt biztos volt, hogy az Avatar bekerül. Én csak négyet láttam a felsorolt tíz közül úgyhogy nem nagyon tudom megmondani, hogy a maradék hatból mi az ami töltelék és nem érdemelte meg a jelölést (mondjuk a Blind Side tényleg érthetetlen én inkább a The Road-ra számítottam). Legjobb film: Vagy a pénz (Avatar) vagy az ész (A bombák földjén, Egek ura, Becstelen Brigantik) fog győzedelmeskedni. A District 9-nek viszont nagyon örülök.:) Rendezés: dettó Férfi főszereplő: Nincs tuti tippem, itt most tényleg bárki nyerhet. Női főszereplő: Streep vagy Bullock (ironikus lenne ha egyszerre kapna Oscart és Málnát) Férfi mellékszereplő: Waltz a tuti befutó (a Globe-ot már úgyis elhozta). Női mellészereplő: Have no idea. Eredeti forgatókönyv: Tarantinonak szurkolok szerintem meg is kapja Adaptált forgatókönyv: Egek ura vagy a Precious, titkos reményem a D9. Idegen nyelvű film: Haneke fehér szalagja az egyetlen komoly versenyző. Animáció:Mr.Fox-Coraline-Fel! hármas között lesz verseny, újabb Pixar győzelem. Technikai díjak: Az Avatar fog tarolni. Zene: Ismét nem tudok bővebben nyilatkozni, de szerintem itt is a kékek győznek. Ennyi lenne rövid kis véleményem a jelöltekről, a többit március 7-én meglátjuk . |
2010-02-01 18:20.34 |
Én bízom benne! Amúgy az AVP1 még hellyel-közzel nézhető volt, de a 2 már kicsapta a biztosítékot, annál tuti hogy jobb lesz. |
2010-01-29 14:59.31 |
Itt egy remek cikk a forgatásról
[link] Remélem működik. |
2010-01-29 11:17.18 |
Minden idők egyik legjobb akciófilmje.
John Woo mielőtt elment volna az Államokba idegenlégiózni, bizony ilyen munkákat alkotott. Saját egyedi akciófilmes stílusát fejlesztette itt tökélyre. Adott egy profi bérgyilkos Jeff, aki egyik akciója során megsebesít egy gyönyörű bárénekesnőt. Lelkiismeretfurdalásból úgy dönt, hogy felhagy munkájával és utolsó melójának pénzét a nő szaruhártyaműtétjére költi, de megbízói elárulják. Hamarosan a maffia és az őt kitartóan üldöző rendőrség kereszttüzében találja magát, így kénytelen összefogni egykori bérgyilkos barátjával Sydneyvel és az őt üldöző Lee felügyelővel hogy velük közösen harcoljon az életéért. Igen mondhatjuk, hogy a történet nem a legeredetibb, viszont Woo elképesztően jól dolgozza ki. Témai mint például a bűn és bűnhődés, a megváltás esélye, a bajtársiasság és az önfeláldozás itt is rendkívüli erővel jelennek meg. Az egész filmet belengi a Woo filmekre jellemző romantikus szentimentalizmussal és érzelemmel teli aura. Chow Yun-Fat a főszerepben egyszerűen tökéletes, játéka tele van karizmával, és egyszerre sztoikus és laza nyugalommal. A többiekkel sincs gond, főleg Danny Lee rendőrnyomozója és Sally Yeh törékeny énekesnője remekek. Lowell Lo zenéje ugyancsak pazar a fenn említett atmoszférának nagy részét pont a felhangzó muzsikák adják meg. Peter Pau a Tigris és a Sárkány operatőre már ekkor is mestere volt a kamerának, képeinek köszönhetően szinte élnek a színek és a jelenetek. Na és persze ott vannak az akciók. A film tavaly ünnepelte huszadik születésnapját, de az itt látható tűzpárbajok nagy része mérföldekkel veri azt a kínálatot, amit ma akciójelenet néven Hollywood elénk hoz (tisztelet a kivételnek). Zseniális koreográfia, duplapisztoly, drámai belassítások a rendező szokásos védjegyei mind megtalálhatóak. Kiemelném a templombéli finálét, amitől feláll a szőr a hátamon, tökmindegy hányszor látom. Fröcsögő vér, szaggató golyók, fegyverropogás, repeszek eszelős kakofóniája, miközben hirtelen felcsendül Handel Messiása, az ember pedig csak néz mert ilyen költőien mutatott vérontást ritkán lát a vásznon... bizony vannak dolgok, amiket nehéz szavakkal átadni mert nem elég látni érezni is kell. Heroic bloodshed alapmű két órában, a műfaj rajongóinak kötelező. Lehet hogy írásom erről a filmről kicsit elfogultnak és ömlengősének tűnik, de tényleg csak kis töredékét adtam át azoknak a dolgoknak, amiért imádom. |
2010-01-27 18:21.11 |
Richard Kelly nem egy egyszerű rendező.
2001-ben alig 26 évesen, valóságos üstökösként robbant be a mozik világába a Donnie Darko című munkájával. Szürreális, egyedi hangulatának és ultrakomplex történetének köszönhetően kultfilmes státuszt ért el sokaknál, én is a legjobb filmjének tartom. Pár év múlva jött a számtalan műfajt ötvözni próbáló anti-háborús utópisztikus sci-fi szatírája a Káosz Birodalma. Kevés mozi van ami jobban pattant le rólam, konkrétan háromszor is próbálkoztam a megtekintéssel, de 30-40 perc után a tébolyba kergetett kaotikus szerkezetével és álszent művészieskedésével. Éreztem, hogy van az egymásra dobott jelenetsorok között valami mondanivaló, de inkább hagytam a francba. A kritikai és anyagi bukás ellenére Kelly nem adta fel és itt van harmadik mozija. Az tengerentúli kritikák és a fórumtársak véleményét olvasva nem éppen a legpozitívabban, de kíváncsian ültem be erre a filmre mert kíváncsi voltam, hogy vajon van még spiritusz az egykori csodagyerekben. A stáblista megjelenésekor kissé összezavarodva de tudtam hogy igen. Ez persze ne tévesszen meg senkit, ez tipikusan az a film, ami rendesen megosztja az embereket. A történetet egy X-Akták elemekkel megfűszerezett egész estés Alkonyatzóna epizódként tudnám jellemezni, és bizony a cselekmény előrehaladtával a befogadhatóság és a nevetségessé válás cérnavékony határán táncol. Erősen emberfüggő ez a film, a többségnél tuti döbbent értetlenséget és idegességet vált ki (erre egy lapáttal rádob a befejezés, amivel én sem vagyok kibékülve). Viszont, hogy dicsérjem is pont arra épít, ami a legjobb benne, a hangulatra. Kissé bizzar, kissé szürreális olyasmi mint a David Lynch mozikban. Ezt még megerősíti a 70-es évek korhű megidézésével, a remek zenével és Kelly meglepően követhetó rendezésével. Érdekelt mi lesz a konklúzió, a megoldás még ha elég elvont is lett. Habár a Drako mozi erőteljes hangulatát nem sikerül visszahoznia (talán azért is mert emlékezetes színészi játékot Langella-án kívül senki nem prezentál) számomra Kellynek sikerült letennie az asztalra, egy igényesen megcsinált hangulatos és nézhető mozit (még ha egyedül is vagyok ezzel a kijelentéssel). A Káosz Birodalmához pedig ez nagy előrelépés. Ami meg az értékelést illeti ilyenkor vagyok gondban a katalógus osztályzatrendszerével. Maradjunk 70%-ban és egy 3.5-ös osztályzattal, amit most inkább hármasra kerekítek. |
2010-01-26 20:22.57 |
Az Aslyum ismét lecsapott...csak gratulálni tudok annak az IQ fighternek aki ezt a dinós gyökérséget kitalálta. |
2010-01-25 20:51.12 |
Kösz a dicséretet. :)
Olvasva a véleményedet (154. számú) szerintem adj még egy esélyt a filmnek, hátha másodszorra már jobban megragad (persze ha nem sikerül az sem gond). |
2010-01-25 19:57.23 |
Naná, hogy megtérül másképp nem gyártanának évente legalább 5-6 ilyen szemetet. |
2010-01-25 19:25.05 |
Az IMDB 250.000 dolláros büdzsét ír. Vajon mekkora részét sörözhettek el a készítők...inkább adták volna alapítványoknak, ahelyett hogy megcsinálják ezt a fost. |
2010-01-25 18:40.03 |
Fantasztikus...egyszerűen fantasztikus.
Az első kérdést rögvest magamhoz intézem: Miért nem vagyok képes arra hogy hallgassak az IMDB értékelésére (1.8), hogy a puszta gondolatra is inkább kimenjek havat lapátolni?! Vagy hogy hanyagoljam a ZS trágyákat, Istenem miért raktál belém ezek iránti vágyat? Na jó panaszkodás helyett beszélek erről a... dologról. Mert filmnek nem nevezném. Az alkotás 90 perces ebből, 85 előkészítése a nagybetűs Semminek, ezért külön boldog vagyok. A drágalátos Aslyum stúdió nem cáfolta meg hírnevét, katasztrófafilm helyett ócska sztoriközpontú drámázást kapunk. Csakhogy a probléma gyökere az, hogy Nick Everhart mesterművén finoman szólva is látszik a hatszámjegy alatti költségvetés, itt bizony minden ki van spórolva. A történetből a kohézió és a logika, a "színészekből" a talentum, a párbeszédekből a hitelesség, a jelenetekből a feszültség, a rendezésből a profizmus és még korántsem értem a kalap mélyére. De ne keseredjünk el kapunk gagyi műhavazást, a végkifejletben néhány hajmeresztő technikai megoldást minden van mi szem-szájnak ingere. Köztudott, hogy drága felebarátaink a cégnél szargyártósorról hozzák félemeletes gyorsasággal műveiket,de ez még a nem létező lécet is leverte. Túl vagyok már néhány rossz filmen, de eddig ez volt a legunalmasabb fércmű, amivel volt szerencsétlenségem találkozni. De jobb ha zárom soraimat, már így is többet beszéltem erről a trágyával bekent, igénytelen, balfasz mocsokról mint amennyit megérdemel. |
2010-01-25 12:56.25 |
A hongkongi akciófilmek ismert műfajának a heroic bloodshednek egyik alapköve. John Woo témai mint például a bajtársiasság, önfeláldozás és árulás már itt is megjelennek. A színészi munka erőteljes és az akciók pedig majdnem 25 távlatából is kiválóak (főleg a híres éttermi szcéna, ami minden "a főhős duplapisztollyal írtja az ellent" tipusú jelenet alfája). |
2010-01-24 19:52.39 |
Terry Gilliam nem tartozik a szerencsés filmrendezők közé. Ritkán készít filmet, mivel határtalan és vad fantáziájának gyakran vet gát az álomgyári stúdiórendszer és a költségvetési korlátok. Erre az alkotásra pedig ez a tény hatványozottan vonatkozik, mert mindenki tudja, hogy a forgatás közben hunyt el Heath Ledger. És csak három másik színész összefogásának köszönhető, hogy a projekt nem dúlt dugába. Ám minden nehézség ellenére a kész eredmény az ex-Python-t igazolta.
Gilliam egy kissé melankolikus, de nagyon szerethető és élvezetes mesét alkotott, jól megfűszerezve némi groteszk humorral. Az egész filmnek remek hangulata van és erre még külön ráerősít a Danna fivérek zenéje. A történet Gilliam mozihoz képest meglepően egyszerű, nincsenek benne nagy agysejtmunkára késztető logikai csavargatások (bár lehet hogy csak én érzem így). A színészek teljesítményére sem panaszkodhatunk. Ledger ismét bizonyítja, hogy generációjának nagy tehetsége volt, játéka tele van magabiztos karizmával, de ez elmondható a Depp-Law-Farrell hármasról is, kik hasonmásait alakítják. Christopher Plummer mint a hallhatatlanságtól és az ördög alkuitól meggyötört öreg fantasztikus, de a két fiatal Andrew Garfield és a csinos Lily Cole is megállják a helyüket. Tom Waits ördöge és Verne Troyer morgó törpesegédje is telitalálat, rengeteg humoros pillanat forrásai. És persze ott van a film másik fontos lényege a vizuális látvány. Nos kérem, nem tudom hogy Gilliam tudatmódosító használatával él-e, de tény a fantáziavilágok és a díszletek megjelenése valami eszméletlenül látványos és ötletes. Gilliam hosszú pechszéria után remek visszatérést könyvelhet el. Alkotott egy fantáziadús, kissé bizarr, kissé furcsa, ám teljesen élvezetes történetet mely két órára kiragadott engem a szürke hétköznapok forgatagából. Valamint sikerült egy remekművel elbúcsúztatnia egy tehetséges színészt, kinek hiánya minden filmrajongónak fájó. Ilyen kettős bravúrhoz csak gratulálni lehet. Viszont egy ilyen kitartással rendelkezőző mesélő mint ő teljesen megérdemli. |
2010-01-24 11:18.13 |
Augusztus sajnos még messze van, pedig már tűkön ülve várom! Az előzetes pedig atomkirály! |
2010-01-23 16:59.31 |
Az öreg Ridley mestertől láttam már ennél jobbat és rosszabbat is. Gyönyörűen fényképezett korrekt és profi iparosmunka, jó színészi teljesítményekkel, néhány rövid ütős akcióval és az átlagnál jobb történettel. A gond az, hogy mindezek ellenére pár nap alatt kiürül az ember fejéből. |
2010-01-20 15:37.36 |
Legalább nem okozott meglepetést...pontosan olyan szar mint aminek mondták! Ezúton is köszönöm az Anyatermészetnek azt a végtelen türelmet, amivel megáldott és hogy nem kezdtem el gyilkolni a megtekintés után. |
2010-01-18 19:14.37 |
Hát.....ilyet se lát az ember minden nap! Maga a sztori teljesen átlag és a színészek is csak azt prezentálják amit a Zs kategória megkövetel. Viszont az akciók és a spec. effektek még az Aslyum színvonalhoz képest is leírhatatlanul ocsmányak, komolyan mondom a Temetőkapu óta nem láttam valamit ilyen alacsony minőségben.
Bebüntető alkotás ez, de nem féltem az alkotói gárdát. Tuti hogy van még kraft a tarsolyukban. |
2010-01-17 22:24.34 |
Anno sokan szidták, pedig szerintem egész jó sci-fi. Igaz a történetben vannak lyukak és logikai ellentmondások, valamint a spilbergi szentimentalizmus is néha átesik a befogadóképesség határán. Viszont Ezerfogú Tom és a színészi gárda teljesítménye egész korrekt. A legfontosabb pozitívum pedig az, hogy a film vizuális és technikai megvalósítása egyszerűen LÉLEGZETELÁLLÍTÓ (igen csupa nagybetüvel). A zene és az operatőri munka pedig ugyancsak fantasztikus.
UI. És akit idegesített a kis Dakota folytonos sikításai azt megértem de őszintén. Ne várjuk el egy tízéves kislánytól, hogy nyugodt legyen egy idegen invázió kellős közepén. |
2010-01-16 17:44.42 |
Sir Arthur Conan Doyle híres figuráját már számos adaptációban láthattuk, főleg a televízió képernyőjén. Ám most, a 21. században már másfajta szemszögből láthatjuk. Adott egy bizonyos skatulyából kitörni és a mainstream-be betörni kívánó direktor, kit Guy Ritche-nek hívnak. Áthozta pergő vizualitással, laza stílussal és humoros dialógusokkal teli stílusát, Joel Silver akciófilmproducerguru adott neki 90 millió dollárt, egy nagy nevekkel teli stábot és íme.
Egy Sherlock Holmes mozi, ahol mindenki kedvenc detektívjét szinte akcióhősként láthatjuk. Iszik, bunyózik, Watsonnal a buddy movie stílust megidézve osztják az ellenfeleket és egymást, de az ügyet persze zseniális elméjének köszönhetően mindig megoldja. Downey Jr. lassan már klisé mondani, hogy tökéletesen hozza a szerepét, pedig itt is sármos, cinikus és kemény. Igaz Jude Law-ra sem lehet egy rossz szót mondani visszafogott és karizmatikus játékának köszönhetően ő és Downey tökéletes párosítás. Rachel McAdams… hát bájos egy teremtés, de mint famme fatale elég gyengécske. Mark Strong pedig ismét megmutatja karakterszínészi képességeit, a főgonosz Lord Blackwood remekül hozza. A történet korrekt (bár az egész okkultista dolog kicsit a hihetőség határait feszegette), a párbeszédek humorosak annak ellenére, hogy most nem Ritche úr tollából származnak. London megjelenítése nagyon hangulatos, remek példája a jó CGI munkának, de ez elmondható az akciójelenetekről is. És persze hangulatfestőnek ott van Hans Zimmer 4644-ik tökéletes zenéje. Habár a keményvonalas rajongóknál kicsaphatja a biztosítékot, Amerikahonban nagy siker, a folytatás szinte biztos (amire még rádob egy lapáttal a befejezés). 2010 mozis szempontból jól indult, úgyhogy azt mondom, ha a következő Holmes-kaland tartja az első színvonalát akkor jöhet. |
2010-01-13 22:01.41 |
Az "egyetlenegyszer-megnézhető-de-teljesen-felesleges" típusú akciófilm mintapéldánya. A szomorú szemű Nic Cage a játékidő 90%-ban teljes fapofával játssza a kőkemény, szabályok szerint élő bérgyilkost. Bangkokba érkezik, hogy elvégezze utolsó melóját, közben megtanít néhány fortélyra egy helyi srácot ki a futárja lesz, beleszeret egy süketnéma gyógyszerészlányba, de megbízói elárulják...stb,stb. Valljuk be ezt a sablontömeget már láttuk más filmekben, sokkal jobb kivitelezésben. Ráadásul a Pang tesók munkája felettébb lassú, majdnemhogy unalmas tempót diktál. Ha kell pozitívumot említeni akkor három jut eszembe:
1.A szépen fényképezett egzotikus helyszínek. 2.Brian Tyler zenéje 3.A végső tűzpárbaj és a befejezés. Ha az ember nem tud mást elővenni és nem vár el tőle túl sokat megtekinthető, nem ciki film hisz pár nap múlva úgyis alig emlékszünk rá. Kivéve Cage barátunk botrányos frizuráját. |
2010-01-12 18:00.35 |
John Moore mozija anno és most is sok szidást kapott, teljesen érthető okok miatt. Mint a kultikus játék adaptációja finoman szólva is gyenge, az alapszereplőkön kívül nincs sok köze hozzá. A történet, a színészi munka és a cselekmény menete lapos és vontatott.
De mint egyszernézős szimpla akciómozi elmegy. Az operatőri munka meg a vizuális megjelenés fantasztikus (messze a legerősebb pontja a filmnek) és ha van akció, akkor abban van kakaó rendesen. De azért én is többet vártam tőle. |
2010-01-10 22:02.51 |
Sci-fi alapmű, ahol minden legyen az rendezés, sztori,díszletek,színészi munka,zene és feszültség egyszerűen tökéletes. |
2010-01-08 19:53.57 |
Kathryn Bigelow 95-ös filmje a sci-fi műfaj egyik méltatlanul elfeledett gyöngyszeme, viszont akinek van esélye a megtekintésre az nem mindennapi filmélménnyel lehet gazdagabb. Kiváló története (nem más mint James Cameron tollából) nem más, mint egy "bele-a-pofádba" stílusú rendszer és társadalomkritika. Itt Los Angeles a megtestesítője minden emberi lezüllésnek és egy összeomlás szélén álló világnak, ahol az emberek a valóság elől menekülve mások vágyait, álmait, emlékeit szívják magukba mint valami tech-drogot. Ebben a világban él Lenny Nero az egykori zsaru, aki ilyen klippek üzérkedéséből keresi meg a napi betevőt. Egyik nap olyan klippet lát, melyre egyik ismerősének halála lett fölvéve. Az áldozat pedig bedrótozva szemtanúja volt egy hírhedt radikális politikai nézeteiről ismert rapzenész meggyilkolásának. A kivégzésről készült anyaggal a zsebében, Lenny egy élet-halál harc kellős közepén találja magát, ahol a szálak bármerre vezethetnek és csak régi barátaira számíthat a túlélés érdekében.
Bigelow fantasztikus rendezői eszközökkel olyan hangulatot ad a filmnek ,ami rögvest beszippantja a gyanútlan nézőt. Nagytotálok, hosszú snittek (a filmeleji különösen telitalálat) egy mocskos és romlott társadalom fészkéről, a 92-es lázadások ügyes beleszövése a történetbe és a realisztikus atmoszféra még némi valóságalapot is ad. Nyers és brutális akciók, csúcsteljesítményt produkáló színészi gárda, legyen az Fiennes kiégett főhőse, Angela Bassett kemény, de érző szívű testőrnője, Tom Sizemore mint laza haver, de a mellékszereplők (Lewis, Wincott, Vincent D'Onofrio és William Fichtner brutális zsarupárosa) is briliánsak. És a remek zenei aláfestésről meg nem is beszéltünk. Egy igazi remekmű, ami kemény morális kérdéseket, húsbavágó ma is igaz témákat is feszeget ,de nem lesz egy percre se művészfilm vagy művészieskedő. Maximálisan teljesíti, amire befizet az ember de nemcsak szemünket, fülünket hanem agyunkat is munkára készteti. Vagy ahogy Duke és Szamuráj mondá: alapmozi. |
2010-01-03 19:04.41 |
Hétvégei bevétel: 68.3 millió
Eddigi amerikai bevétel: 352 millió Eddig nem kommentáltam a film bevételi eredményeit de most már tényleg brutális, hogy mekkora kasszafúrást művel. Az 1 milliárd (világviszonylatban) már biztos. |
2010-01-02 23:16.14 |
A bestseller Dan Brown műveihez eddig nem volt szerencsém. A Da Vinci-kód filmverzióját anno láttam és nagyon haloványan emlékszem rá, viszont ez a film tetszett mert nem akar többnek látszani ami. Egy izgalmas thriller ,aminek sztorija jól ötvözi a misztikumot és a klasszikus nyomozósmozik kliséit. Pörgős, izgalmas, alig van benne üresjárat. Tom Hanks frizurája most kevésbé röhejes és egész jól hozza karakterét, de igazi jutalomjátékot Ewan McGregor prezentál. Salvatore Totino operatőr munkájáról én is csak a legpozitívabb jelzőket tudom mondani, Howard rendezése precíz és profi, Hans Zimmer zenéje pedig tökéletes (már megint). A filmvégi csavar remek kihasználásáért pedig külön taps jár.
Egy átlagos, de jól kivitelezett szórakoztató mozi 140 percben, ilyen is kell. De a leglényegesebb az, hogy kedvet kaptam tőle a regény elolvasására. Ennél nagyobb dicséretet pedig egy adaptáció ritkán kaphat. |
2010-01-02 16:52.48 |
http://www.youtube.com/watch?v=Uj0--G7LSNU
Minden idők egyik legjobb death metal alkotása. |
2010-01-02 09:50.29 |
Az én listám:
1.Avatar 2.Becstelen Brigantik 3.Distirct 9 4.Gran Torino 5.Fel 6.A pankrátor 7.2012 8.Gettómilliomos 9.Star Trek 10.Watchman-Az őrzők |