Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A Pentagon titkai - Filmbox, 17:40 |
Hunter Killer küldetés - Film+, 18:30 |
Anyák napja - RTL Három, 18:40 |
A bűn árfolyama - Film Café, 18:40 |
Az emlékek őre - Film Mánia, 19:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Tippjáték (Foci) |
A nagy kék jelzés - Vélemények |
2022-es választás |
Hiányzó filmek a Filmkatalógusról! |
Into the White - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Rock-térítő |
Susan Sarandon |
2014-07-11 21:40.10 |
Szó szerint!:) |
2014-07-11 21:36.32 |
Nem is baj, hogy nem durrant akkorát.:) Drezda bombázása sem durrantott nagyot, viszont vannak szerintem, akik számára a film (vagy inkább a könyv) nem merül feledésbe, mint ahogyan ez a film és annak története sem. Lehet, hogy unalmasnak tűnik sokaknak a téma, de ez szerintem egy olyan szelete a tortának, amit még nem habzsoltak be vagy százszor. |
2014-07-11 21:05.07 |
A film készítői is bizonyára mészárosok voltak és azok is, akiket bemutat ez a film. Még alternatív időbe sem kellene visszaküldeni téged ahhoz, hogy sárba tapossanak, miután lerúgtak, mint magyart az ájra járműről. Csetnik vagy magyar? Egyre megy. Lehet gyalázkodni, de a holokausztot illetően azért óvatosabban fogalmaznék, ha már szerb is volt, ugyebár. |
2014-07-11 20:35.16 |
Bocs, hogy röviden reagálok ("idő, idő")! Nagyjából egyetértünk, de az számomra nem világos, mitől érzed, hogy megvezetne ezzel a művel bárki, bárkit is? Az 84-es hasonlatot sem tudtam hová tenni. Bilal korábbi filmje tetszett (B.P. Hotel), de a képregényes engem nem kötött le, de még a képregény sem, ellentétben a Metropiával. Mivel nem vagy "kultúrpatkány", mint ahogyan én sem, ezért nem biztos, hogy az ajánlásokkal célt érnék, csak azért említettem egy klasszikust, mert ott is a mondanivaló, a hangulat és nem a történések illetve a cselekmény volt, amitől kiemelkedő az a bizonyos mű. |
2014-07-11 20:14.52 |
Általában személyes véleményt fogalmazunk meg (sértődés nélkül:)). Szerinted rossz, szerintem nem.:) Elhiszem, hogy jól tud játszani. Én ezt nem is vitattam. Soroljam azokat a színészeket, akik szerintem itt jól játszottak, ott meg nem? Szerinted nem tudtam megindokolni (persze, azt), amit meg sem kérdeztél. A színészeket is te hoztad fel (nem tudom, honnan jött, de gondolom, hirtelen előkaptad, mivel épp ennyi volt az inventoryban). A kislányos poénért nem kell bocsánatot kérned. Én is csak poénnak szántam, amit írtam! Remélem, ez legalább átjött...!:) Más érveire hagyatkoztam, pedig leírhattam volna én is ugyanezt. Ebben igazad van.:)) Különben is, nehogy már másra hivatkozzak, mert ő is ugyanúgy látja, gondolja! Legyen már ennél több ego-m, hogy nem másra hivatkozok!:)) |
2014-07-11 19:39.50 |
Nem tudom, miért volt fontos megvagdosni az eredeti filmet. Nálam ezért csak a közepes osztályzat. A Neretvai Csata egy propaganda film (Tito) részben. Részben meg egy második világháborús esemény bemutatása, ami néhány ember számára csak nehézkesen értelmezhető (vagy sehogyan sem) néhány véleményből következtetve, ugyanis ahhoz már tényleg szükséges minimális intelligencia is, hogy megértsük, a huszadik század történelmének jelentős eseményéről van szó. Persze, ez sokaknak nem számít, mert az agymosás, az egy dimenzió, a szűk látókör, az egyoldalúság, a butaság, a kettős mérce, a demagógia, az elfogultság felülír mindent. Akik nem képesek felfogni, mit jelent a háború borzalma, a bajtársiasság, a hazaszeretet, azok számára ajánlott inkább hazaszeretetből és hazafiasságból kizárólag másokra mutogatni, felvonulni békemenet címén (a felvonulás úgy is divatos mostanság) vagy körbecsókolni a horthy szobor hátsó domborulatát. Divatmajmok, hajrá! Egy háborúban vagy azt követően előfordul (gyengébbek kedvéért), hogy mindkét oldalon követnek el szörnyű tetteket. Hol a happy end? Az Őrület Határán-t nézve elgondolkodhatnánk azon, hogy, basszus, a szövetségeseinket gyalázzák, egy másik műben meg a Hamburger dombot elfoglalják az imperialisták. Szegény vietkong barátainknak ez mennyire volt happy-end? Szomáliában a sólymokért szorítunk, pedig a solymárok közreműködése vezetett részben a sólymok lelövéséhez. Sorolhatnám még tovább is a példákat, hogy ki, miért ne nézzen háborús filmeket. A Neretvai Csata egy klasszikus háborús film, mely mindenképp említést érdemel annak ellenére is, hogy propaganda film. |
2014-07-07 17:25.52 |
Ha már felhoztad (helyesírás).:) A felsorolás okés. Most jön a többi : alkotás után vessző, vagy előtt nincs, több után és mint előtt vessző, a kép után újabb gondolatsor, tehát vessző helyett új mondat, mint ahogyan a hajtani után is. A finálé, hogy a max rövidítés, tehát az odaillő írásjel is elmaradt. Ebből nekem nem jön le, hogy láttál-e jó thrillert vagy sem.:) |
2014-07-07 17:12.45 |
Ez most olyan, mint ha azt kellene megindokolni, miért drogozik a Kisvakond.:) Nem írtam, hogy alul teljesítette magát bármelyik színész, de mivel ezt a kérdést szegezted nekem, akkor olvasd el Cselló111 hozzászólását (174.-es hsz.). Amúgy a nyomozó alakítása is gyengusz volt, sőt, néhol inkább röhejes, mint hiteles. Bevallom, a kislányokra én kevesebb figyelmet szenteltem (veled ellentétben:)). |
2014-07-07 16:31.57 |
Jó és szép, amit írtál, csak a "teljes hitelesség" nem klappol. Ha újból megnézed és odafigyelsz a részletekre is, akkor lehet, hogy nem feljavítani fogod max pontszámra.:) |
2014-07-07 16:04.16 |
"Ridley Scott elárulta egy interjúban, hogy a 20. század egyik legnagyobb hatású regényét készül filmre vinni." Remélem, a Prometheus folytatása jobban leköti majd a rendezőt.:) |
2014-07-07 15:37.03 |
Hatásvadásznak tűnhet, de a külsőségek ellenére sem marhaság :
http://www.youtube.com/watch?v=F9L_rWbBEjM |
2014-07-07 15:33.54 |
Sokszor belefutottam már én is abba, hogy a filmleírás pontatlan vagy esetleg túlzott cselekményleírást tartalmaz. |
2014-07-07 15:07.20 |
Én is láttam sokkal, de sokkal jobbakat, de vasárnap délutáni, családi mozinak szerintem megér egy közepes osztályzatot. Nem egy komolyságos mű, ám gyerekfilmnek azért nem rossz. Én nem így gondolok a "szigetre", de a "bejelentkezéssel" egyetértek.:) |
2014-07-07 14:55.41 |
Billentyűs doom-ból most hirtelen csak hörgedelmesek jutnak eszembe.:) |
2014-07-07 14:51.32 |
Nem vagyok "nagy doomos", de kedvelem a stílust. Ha felnézel a Spirit Of Metal oldalra és rákeresel a stílusra, biztosan találsz kedvedre valót. Mivel inkább a goth stílushoz közelálló doom áll hozzád közelebb (a felsorolásból gondolom) és nem a klasszikus doom (Sabbath, Candlemass, stb.), ezért ajánlanám a Vauxdvihl-t. Progresszív metal, de nem kevés doom-os hatással. Szerintem szenzációsak (voltak). Mindkét stílusban egyedülálló és nagyszerű banda :
http://www.youtube.com/watch?v=NjuAdTPkQQA Ismertebbek közül ajánlanám még a M.D.Bride Angel és Like Gods albumát illetve a P.Lost Icon albumát, melyek klasszikusnak számítanak Gothic, Doom stílusban. |
2014-07-07 00:43.56 |
Későre jár : rövid u (fiuk) :) |
2014-07-07 00:40.49 |
jav.: hosszú ú (súgó) |
2014-07-07 00:37.02 |
Spoiler!
- Elnézőnek kell lennünk. Morris egyszerű ember. Nem részesült jó nevelésben. - Sajnos nincs az a rendszer, amely megadhatja a népnek a szükséges kifinomultságot. - És a gerillák? - Maradt még egynéhány. Mutatóba a folkloristáknak. - Ez a legfőbb illemszabály. Jegyezd meg jól! -Köszönöm a leckét! - Az a fiúk volt. - Aha. Én voltam...és most menj békével! Végezetül még a színpad jelenet (sugó) : "És bizonyítandó önnönbecsét nem átallotta asztalához invitálni a parancsnok szellemét." Zseniális!:) |
2014-07-07 00:30.04 |
Voivod - Astronomy Domine
http://www.youtube.com/watch?v=zz3oqZwPzZc |
2014-07-07 00:29.26 |
Ismerős...és a zenék is. Ha öt, sem bántam volna.:) |
2014-07-06 13:03.55 |
A sci-fi és a dráma nem zárja ki egymást. A Nő esetében mindkét műfaji besorolás helytálló. A mesterséges intelligencia meg az egyik legismertebb sci-fi elem, "amit" a filmben is láthattunk és mivel az A.I. fiction, ezért a film az általad is említett science egy szeletével képviseli azt, amit science fiction műfajba sorolhatunk. Ráadásként még, hogy a film sci-fi vonatkozása a műfaj komolyabb ágához áll közelebb, mivel tudományos elméletekre helyezett fikcióról van szó (vagyis az A.I. kérdésköre és annak jelentősége a sci-fi műfajban ezért is fontos elem), nem poétikus űroperáról vagy sci-fi kellékeket felhasználó szórakoztató kaland-moziról, mivel nemcsak sci-fi kellék a filmben. Annál sokkal fontosabb szerepet kapott. A túlzott szentimentalizmus fogalma sem helytálló. Theo nem egy külön faj. Nem egyedülálló az ő esete. Leegyszerűsítve, hogy érthető legyek : magányos, egyedül érzi magát. Vannak olyan esetek is (filmektől elvonatkoztatva, bár ilyen filmes karakterekkel is találkozhatunk néhány műben), amikor a vagány, kemény és megtörhetetlennek látszó alakot látjuk, aki mindenkit kioszt, megmondja a frankót, közben nem látjuk, hogy az ilyen karakter vagy élő személy érzelmi hátterében milyen sérelmek rejtőznek.) Számomra a filmben látott főszereplő sokkal szimpatikusabb vagy inkább egyértelműbb, ha például empátiáról van szó, mivel őszintébb arcát mutatja a valóság felé még akkor is, ha ezt nem tudatosan teszi. (A karakterről jutott eszembe, hogy a dvd-n látható kép szinte az ellenkezője a filmben látott Theonak. Önbizalom a maximumon, Hawai, dj, napfény, egyebek, mint például, hogy ez az én filmem stb. Persze lehet, hogy ez nálam csak érzéki csalódás.:)). Jelenleg is sokak számára a kikapcsolódás egyik fontos segédeszköze egy operációs rendszer. Egyértelmű, hogy ma is van jelentősége annak ellenére is, hogy csak egy eszköz, mégis mindig változik, új külsőt kap, próbálják komfortosabbá tenni (több, kevesebb sikerrel, mint pl. szerintem a W8 vagy az Android esetében, leszámítva a gyorsaságot). A közeljövőben még több szerepet fog kapni, mivel most is ezen a téren zajlik az egyik legnagyobb verseny vagyis itt lép be az általad felvetett "furcsa jövő". Sok filmet láthattunk a jövőről, de többségükben még a közeljövőt is bemutató képtelen, lehetetlennek tűnő elképzelésekkel. Ez a film számomra attól furcsa, hogy realisztikusabb és hihetőbb, kevésbé elrugaszkodó a valóságtól (axiomatikus disztópia.:)) Mondanivaló szempontjából valóban erősebb a drámai oldal, mint a sci-fi vonatkozás. Én nem találtam túlzott szentimentalizmusnak, amit a filmben láttam. Számomra kellemes meglepetés volt, hogy egy mozifilm is képes ennyire sokrétűen értékeket közvetíteni (annak ellenére is, hogy egyszerű a történet és nem a képzeletbeli ismereteink falait ledöntő sci-fi, nem szépirodalmi, érzelmes, romantikus drámai műveket túlszárnyaló mű), mint ez az alkotás. Off.: A hozzászólásokról. Szerintem a fricska, egyéb kritika nem az eltérő véleményre és azok nem elfogadására, hanem konkrétan tényekre vonatkozott. A sértődöttséget ebből kifolyólag indokolatlannak vélem. Az például számomra sem világos, mitől nem tartod sci-finek ezt a filmet, pedig egyértelmű, hogy sci-fi. Ha mondjuk Az Őslakó-nál (The Man From Earth) merül fel a kérdés, ott már bonyolultabb választ adni arra, mi köze annak a filmnek a műfajhoz.:) |
2014-07-05 11:49.14 |
http://www.youtube.com/watch?v=TD-6VjG5yF4 |
2014-07-05 11:01.32 |
Sokan gondolják úgy, hogy a sci-fi elengedhetetlen kellékei az űrhajók, fénykardok, lézerágyúk, robotok, időutazás, idegenek, koboldmakik, medvedisznóemberek, becsületes politikusok és még lehetne oldalakon keresztül sorolni, mivel azonosítják ezt a műfajt. A mesterséges intelligenciával kapcsolatos kérdéskör és azok tudományos elméletei nyilván egyre közelebb állnak ahhoz, hogy távol álljanak a sci-fi műfajától. A filmben látottak azonban csak fikciók. Vannak, akiknek biztosan feltűnt, hogy nem ultramodern, futurisztikus környezetben látjuk a történéseket. Ezen sem hiszem, hogy csodálkoznunk kellene. (A 3210-es teló, de még a C64 is mennyire csúcs modern a panellakásokhoz viszonyítva.) Ha mondjuk egy filmben a Hubble vagy az ISS megsérül és a karbantartó személyzet veszélybe kerül az űrhajón azért, mert a hőpajzs vagy a navigációs műszerek csődöt mondanak mondjuk egy űrszeméttel való találkozás okán, az nyilván kevésbé sci-fi, inkább katasztrófafilm annak ellenére is, hogy az űrben játszódik. Egy öntudattal rendelkező szoftver vagy hardver viszont már nyilván science fiction. A sci-firől, mint műfajról tényleg nem ártana utánaolvasnod, bár lehet, csak egy jelző hiányzott a hozzászólásodból (jó vagy rossz).:) |
2014-07-05 00:21.18 |
Sokan nem tudnak azonosulni azzal a gondolattal, hogy életünk részévé válhat az, hogy mondjuk nem Bélával vagy Sanyival kommunikálunk majd Facebook-on, hanem egy mesterséges intelligenciával. Ez a film számomra azért sem közhely, mert A Nő-n kívül én nem nagyon láttam hasonló filmet, mely a mesterséges intelligenciát ennyire közel hozza a hétköznapi életünkhöz, mint ez a film. Láttunk terminatorokat, bishop modellt, asimov robotot és hasonlókat. Itt viszont nem egy poszt-apokaliptikus háborúban vagy kinn a világűrben, hanem egyszerűen csak a számítógépünkön vagy a telefonunkon találkozunk vele. Én azt sem tartom olyan hű meg hú de szörnyűségesnek, ha valaki esetleg beleszeret egy ilyen (bármennyire sem tetszik sokaknak, de...) élőlénybe. A film kritika azzal az életvitellel szemben, aminek előszele már a manapság tapasztalható számítástechnikai eszközök szinte elengedhetetlen alkalmazásán túli függés. A mesterséges intelligencia számomra egyetlen elidegenítő érzése egy társas kapcsolattal szemben, hogy amit a filmben is láttunk, egyszerre több helyen is jelen van, mivel sokkal több információt képes befogadni és ezért nem képes arra, hogy kizárólag egyetlen személyhez kötődjön érzelmileg szorosabban. A világ nem a "sok kütyü mellett" hülyül el, ugyanis korábban nem álltak rendelkezésre ilyen és olyan kütyük, az átlagember mégsem rendelkezett annyi iq-val, hogy talán nem kellene hurrázni az arénában vagy a boszorkányégetésekkor tapsikolni és még sorolhatnám, mennyire vagyunk elhülyülve mi, huszonegyedik századi emberek egy modern információs társadalomban. Nem az okostelefon a hülye. A jövőbelátók szerint meg ugrik a jó osztályzat, mert ugyan már, tömegesen biztosan nem tennénk ilyet, mint amit a filmben is láttunk. Persze, hogy nem. Nyilván az átkosban is kiröhögték volna az okos telefon ötletét, mert még a Nostromon is mosógép ajtóhoz hasonlított a monitor. Nyilván akkor még nem volt a Zaporozsecen parkoló funkció. Valakinek ez "tök érdektelen", de vannak, akiket érdekel ez a téma. A Nő egy érdekes és elgondolkodtató film annak ellenére is, ki hogyan ítéli meg a technológia fejlődését és miképp vélekedik a mesterséges intelligenciáról, mint lehetséges vagy számára elképzelhetetlen életformáról. |
2014-07-04 22:59.20 |
Nem hinném, hogy ez a téma "Kozhely" lenne. Azt meg főleg nem értem, hogy mitől dögunalom, mivel feltehetően a közeljövőnket érinti ez a film annak ellenére is, hogy most még csak science fiction. Szerintem izgalmasabb szinte bárminél az emberiség jövője, a saját jövőnk, mint például minden egyéb, ami a múltunkkal kapcsolatos. A díjak és jelölések valóban elgondolkodtatóak. Én például adtam volna egy szobrot erre a filmre.:) |
2014-07-04 22:41.09 |
Egy szóval sem vitattam, hogy nem írhatod le, amit gondolsz. Én is csak leírtam, amit gondolok.:) |
2014-07-04 22:39.04 |
Nyilván ez is egy kevésbé szerencsés, általánosító gondolat volt, de ez is inkább a filmnek szólt, mint mondjuk egy egész generációnak (szerintem, gondolom satöbbi). |
2014-07-04 22:36.45 |
Nem az volt a lényege annak, amit írtam, ki (konkrét személy) ítél az alapján, (12 Év Rabszolgaság kapcsán jött és gyanítom, hogy magadra vetted:)), hanem általánosságban példa volt arra, hogy mit tartok inkább sznobizmusnak. Sorolhatnék még jó néhány példát filmekkel kapcsolatosan, ha mondjuk valaki egy filmet az alapján ítél meg, hogy ki a rendező és annak bármely filmjét az ő személye iránti feltételek nélküli szimpátiájához köti vagy legyen akár egy zeneszerző. Lehet, hogy a filmben látottakhoz nem passzol a filmzene vagy már sokszor hallott, sokat ismételt szólamokat hallunk ugyanolyan hangszereléssel, mint mondjuk egy korábbi vagy egy azt megelőző még korábbi filmben és szinte még említésre sem méltatnánk a hallottakat, ha azt nem a kedvenc muzsikusunk komponálta volna és még sorolhatnám, de ez off-nak már így is sok és a sznob témát már amúgy is tisztáztad.:) |
2014-07-04 22:08.27 |
Tony Martin - Back Where I Belong
http://www.youtube.com/watch?v=gvZH7ceDB60 |
2014-07-04 21:51.03 |
Peter Weir egy nagyszerű és sokoldalú rendező. Művei izgalmasak, elgondolkodtatók. A Veszélyes Élet Éve sem kivétel ezek alól. A film története, annak történelmi, társadalmi háttere izgalmas mondanivalóval szolgál. Számomra azonban akad néhány negatívum, melyek zavaróak voltak. Lucky Strike. "Még mindig az a jó cigaretta!" – (...ha valaki netán látta a rendező későbbi filmjét, a Truman Show-t is. :)) :
Tetszett az a fajta kritikus hangnem, mely kevésbé szemellenzős, mely üdítően hatott szemben azzal, ami viszont roppant felszínes annak ellenére is, hogy Guy mondatait a történelem is igazolja. Sajnos a történelmi háttér bemutatása az elkendőzött valóságot mutatja és itt még a wayang is csalóka ("ha értik, mire célzok" – South Park). Mindezek ellenére az akkori indonéz társadalmi és politikai helyzet szemléltetése ebben a műben még így is meglepően többet mutatott annál, mint amire egy ilyen filmben számítani lehet és persze korához képest is említésre méltó és kiemelkedő, ha mondjuk a manapság megjelenő alkotásokkal hasonlítjuk össze az akkori politikai viszonyokhoz, trendekhez mérten (pl.: Véres Gyémánt) és persze olyan művektől sem mutat sokkal kevesebbet, mint amelyek konkrétan egy-egy történelmi eseményt helyeznek a film mondanivalójának középpontjába (pl.: Libanoni Keringő). Amit szintén negatívumként említenék, azok bizonyos filmes jelenetek, melyek szintén némi felületességre utalnak. Spoiler : A tömegből kihajtó autó előtt szabad út állt. Amikor beszálltak az autóba és elindultak (itt a berepedt szélvédő is megjavult), a tömeg még mindig ott rugózott az autó mögött vagy a barikádon való áthajtásnál mielőtt tüzelnének a katonák, már korábban halljuk a lövések hangját. Guy keze véres, majd miután ismét Billyhez ér, már tiszta. Elképzelhető, amíg Jillt láttuk, hogy mennyire megrázta őt, amikor észrevette a földön fekvő ("legjobb") barátját, addig Guy kezet mosott vagy alaposan megtörölte a kezét az őt feltartóztató katona ruhájába. A színészi játék szerintem eléggé középszerű volt a nevek ellenére is. Nekem Gibson meggyőzőbbnek tűnt, mint Weaver szimpátiám ellenére is, bár olykor úgy éreztem, több érzelem volt a játékában akkor, amikor kevesebb is elég lett volna. Néhány jelenetnél meg pont fordítva éreztem ugyanezt. Kettejük párosa azonban elengedhetetlen volt ahhoz, hogy erre a műre jobban felhívja a figyelmet. Linda Hunt alakítása viszont mindenképp említésre méltó. Hihetetlenül meggyőző volt az az őszinteség, ami az ő karakterét jellemezte és ahogyan az ellenkező nem szerepében játszott, az szinte észrevétlenül zseniális volt. A történet romantikus vonalát sem tudnám negatív jelzőkkel illetni hasonlóan, mint ahogyan a társadalmi és az egyéni konfliktusok bemutatását sem. A Veszélyes Élet Éve egy egészen jó drámai hangvételű romantikus kalandfilm, mely a szerelmi történeten, kalandon és egyéb történéseken kívül mélyebb mondanivalót is tartalmaz. Amit még kiemelnék pozitívumként, az a nagyszerű filmzene. Nem több és nem kevesebb, mint amennyire szükség volt, hogy hozzáadjon még egy morzsányit a film hangulatához. M.Jarrenak köszönhetően zseniális és nyilván néhányunk számára ismerősen hangzik A Hét műsorának introja is, melynek elkövetőjétől, a Vangelis-től hallhatunk a filmben. Kicsit szájbarágós a jávai mondás és az a bizonyos mondat, mely már a kiábrándult és kétségbeesett Billytől hallhatunk, de nagyszerűen és tömören megfogalmazza azt, amit a film drámai mondanivalója sugall. Mit tehet az egyén szemben a világgal? Egyszerűen csak felszáll arra a gépre, amely továbbrepíti egy jobb jövő reményében. Különben is, ez a film "nem a legfontosabb" film a "modern" filmvilágban. "Erre igyunk!". Nekem bejött annak ellenére is, hogy hatásvadász és megtévesztő, mivel az egyszerű és közérthető alapigazságok kerültek előtérbe szemben azzal a realitással, amely a valóságos történelmi háttér ismeretében más megvilágításba helyezné ennek a filmnek a történetét annak ellenére is, hogy mondanivalóján nem változtatna. Ezért is tartom jó filmnek A Veszélyes Élet Éve című alkotást, mert még így is hat a szívre, a lélekre és persze izgalmas és érdekes kikapcsolódásban lehet részünk, ha megnézzük ezt a filmet. |