Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Hidalgo - A tűz óceánja - Film Café, 12:15 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 12:35 |
Szellemíró - Filmbox Family, 12:45 |
Kettőn áll a vásár - Moziverzum, 12:50 |
Super 8 - AMC, 13:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Kubik Anna (68) |
Sarah Polley (46) |
Michelle Forbes (60) |
Znamenák István (59) |
Sam Riley (45) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Varázslatos karácsonyt! |
Liam Neeson |
2012-12-24 13:28.40 |
érdekes számomra hogy a trailer sokkal részletesebb grafikát hordoz magával mint maga a játék még extrém graph settings mellett is. Amúgy nagyszerű játék, igényes, csak az elődökhöz képest nem sok változtatást vittek bele. |
2012-12-24 01:49.32 |
a legjobbak :)
[link] [link] [link] |
2012-12-24 01:29.07 |
Sosem értem meg hogy tud valaki ilyen borzalms címet adni egy filmnek. Nekem az jön le, mintha becsmérelnék az alkotást. A címadó trendet elnézve hazánkban, megszokott persze. Csak sokszor megfeledkeznek arról egy vígjáték nem feltétlenül egyenlő a komédiával és a baromsággal. |
2012-12-24 01:16.16 |
Hangulatos kis film, de néha túl van játszva a színészek által. Van Damme elég merev volt ebben, de Henriksen karaktere jöl elszórakoztatott. Az átlagmozinál többet nem nyújt, akárhogy is nézem, nem lesz tökösebb akcióhős valaki attól hogy belassítják és jól megvagdossák kényelmi szempontból a fight jeleneteit. |
2012-12-24 01:00.18 |
Egyszerűen az első rész fényében pocsék. De még önmagában is képtelen a minimális elvárásokat teljesíteni, Rade Serbedzija karaktere mint ellenség, úgymond ízetlen, se erőteljes nem volt, se motivációt nem éreztem tekintetén. A látvány üres, nincs megtöltve kellő ötlettel amivel az átlagos akciómozikból ki tudna emelkedni. Ha nem úgy nézem mint folytatást, akkor is azt látom hogy nincs egyensúlyban a történet az izgalmi faktorral. Leaglább nem kiszámítható annyira, viszont ez még néha ront is az élményen, mert Maggie Grace, egy lánykarakter veszi át tulajdonképpen a megmentő szerepét ez pedig számomra elég nagy pocskondiázása az igazi akciófilmek klasszikus szellemének. És jobbára reszkető kezén és szünni nem akaró izgalmi állapotán múlik szinte minden ami történhet a többi szereplővel a film során. Liam Neeson-nak vajmi kevés domináns szerep jutott mert a döntéseit is tulajdonképpen a lánya viszi véghez valamilyen formában szóval ez számomra elkeserítően száraz élményt nyújtott. A film lesüllyedt a tipikus "mulattató popcorn" szintjére amit legjobban szemléltet a "friss jogsival need for speedezzünk Istambulban, Daughter edition-ben" téma. Ez csupán elég volt arra hogy azonnal ítéletet is mondjak erre másfél órás akciólimonádéra. Bár szomorú, mert mind a három szereplő, tehát a filmbeli csalátagok elég jól játszottak de ellenség oldalról csak a nagy "játszom a nagy fazont, te pedig Neeson most büntibe leszel amiért ezt tetted. Megrikattál" formát képviseli ami szánalmas, csontra rágott és egyáltalán nem köti le az embert tíz percnél tovább. |
2012-12-24 00:21.40 |
Ez a film mint folytatás bukta, mert felborította az első rész koncepcióját. Bár elődje is elég suta történettel rendelkezett, de az legalább jól fokozta a feszültséget a végére. Voltak hibái, de addig mégsem ment el mint ez a második, ami szörnyen hatásvadász, és undorítóan másolta le végül is az eredeti sztorit amibe ha bel is nyúlt, csak tönkrevágott mindent. Az elsőnél indoklást kaptunk végén a paranormális jelenségekre egy valamelyest átgondolatlan és nem is eredeti csavarral, de a pozitív visszhangból ítélve közönség részről az összhatás azért pozitív maradt.
Ez viszont... a realizmust úgy borította fel hogy nem indokolja meg a mesterséges hangeffekteket a filmben (az első rész indokolja), nem ad magyarázatot arra valójában most mi is okozza a hallucinációt a szereplőknél, undorítóan olcsó foot montage cselekményt erőltet ami finoman fogalmazva is pofátlanul kiszámítható, személy szerint nekem már ellenszenves is volt minden ami az érzékszerveimbe került a film által. A karakterek eszméletlen idegesítőek, szinte megállt az agyam hopy lehet ilyen primitív barmot megtenni főszereplőnek, na meg a mellékszereplők se jobbak, a néző a legelső filmélményt elátkozó perctől abban reménykedik hogy minél előbb dögöljenek meg a francba mert a sok nyomi arcoskodásaikat csak húzósabb idegrendszerű emberek bírják el. Ha meg különálló filmként nézzük, nem megy. Nem megy mert teli van tolva folyamatosan az első részre való utalgatásokkal - én megértem hogy kisebb filmes körökben azért sikert is aratott nem kicsit az első rész, de hogy egy második rész ne tudjon saját lábán, saját koncepcióján megmaradni, hanem elcsúszik rendesen mint vaj a banánhéjon, az már mindennek a teteje. Nálam betette a lécet rendesen ez a film, erősen elgondolkozom rajta hogy ezek után valaha is rászánom magam egy 2013-ban soron következő foot montage "remekműre". |
2012-12-23 23:45.05 |
Pont fordítva értelmezed az egész filmet meglátásom szerint. Stephen King a novellájában arra használta fel a kisvárost megtámadó szörny szerepét hogy bemutassa az emberek kiszolgáltatottjaivá válnak az érzelmeiknek. Szóval a többsége a boltban rekedteknek inkább mások életét áldozza fel hogy a sajátját mentse, viszont ezúttal úgy érzik megbocsátást nyernek. Megbocsátást nyernek Isten által, hisz egy nő dogmaként hirdeti a vallási nézeteit amikkel a többség azonosulni akar és fog is. Ezek az emberek egy olyan kisvárosban élnek ahol számukra a hit és a vallás az életük meghatározó eleme felcseperedésük óta. Ez a "kép" teljesen realisztikusan van ábrázolva a filmben is, persze abban egyetértek veled hogy nem két nap alatt vált át az ember józan életmódból barbarizmusba. Viszont ha a történet napokat, heteket foglal magába és ráadásul egy helyszínen játszódik, az jelentősen csökkentheti az izgalom mértékét ha az író illetve a rendező nézőpntjából és kisebb-nagyobb nyereségvágyából közelítjük meg a helyzetet. Néha muszáj kompromisszumokat kötni az izgalom és az élvezeti faktor érdekében, főleg érdemes egy Stephen King filmnél amire a horrorrajongók napi betevőként csapnak le sokszor :)
A film egyik legfontosabb jelenete a vége, aminek az az értelmezése hogy akik bent ültek a kocsiban, bátorságukat bizonyították és büszkén vállalták fel a halált. Utolsó gondolatukkal, a győzelemmel "keltek át a túlvilágra" (A két idős ember és a nő), de ezzel a döntéssel is meg kellett birkózniuk. Az hogy a kisfiú is meghalt, az talán szibolizálja egyben azt hogy sosincs győzelem áldozat nélkül. A férfi, a főhős ezúttal nem menekült meg attól hogy a történet pont a végére felruházza őt az igazi emberi vétkekkel, ami mindig is az egyén sajátossága volt, csak leginkább hollywood a film- és mesehőseiben manipulatív szándékkal mindig kifelejtette. És miután jött a military, ahogy a köd is eltűnt, láthattuk hogy a boltban rekedteket kimenekítették. Csak hogy ők bűnösökként fognak tovább élni, gyáva, tékozló vagy éppen gyötrő bűntudatot érző emberekként. Az ő megmenekülésük nem vált győzelemmé, csupán a szégyentelen életük maradt meg, elveszítve az utolsó emberi értékeiket azon a bizonyos napon. Az meg hogy ki hogyan reagál, egy ilyen ember számára elképzelhetetlen helyzetben, mikor egy bazi nagy polipszerű lény egy mindent beterítő ködből elkapja és felzabálja emberi áldozatait, szerintem evidens hogy számunkra nézőknek irracionálisnak hat cselekedeteik szempontjából, hisz nem mi állunk ott a boltban, nem nekünk kell mások helyett és a családunk érdekében döntéseket hoznunk minimálisra szűkített idő alatt. Talán a legfontosabb hogy ha tanulunk ezen emberek gyarlóságaiból, talán King is ezt szerette volna mindig is titokban hiszen annyi meg annyi története alapozódik a "társadalom fekélyeire", amiken szeretné ha elgondolkodnánk. És talán amit az ő karakterei a történeteiben elvétenek és mások kárára tesznek, mi nézők talán felismerjük és rájövünk - mi tudnánk és tennünk is kell másképp, jobban, embertársainkért. |
2012-12-22 23:50.21 |
fenébe :) Pedig ezzel a fekete hajjal alig tudnám én is felismerni, egyik kedvenc színésznőm :) |
2012-12-22 22:55.37 |
senki nem fogja kitalálni ki ő :)
[link] |
2012-12-21 19:08.30 |
rendbe jössz úgyis :) |
2012-12-21 16:54.44 |
Már a világ vége is inkább elhalasztja magát látván a sok életunt embert itt, ugyanazok, ugyanolyan kicsinyes viselkedéssel.
Nem érdemes összeszűrni a levet stréberekkel, mert itt a neten fogják kiélni magukat mások kárára :) |
2012-12-20 22:24.39 |
Kösz.
Egyébként rendezett már filmet, csak az nincs a katalógusban, "Les Adoptés" a címe. Lehet meglesem :) |
2012-12-20 22:13.40 |
Elég beszédes lány egyébként, pár év múlva rendezni készül filmet. A Night Train to Lisbon c. filmben is szerepelni fog, várom mert ígéretes filmnek tűnik. |
2012-12-20 21:57.57 |
Én valószínűleg a csokimasszát azonnal megenném, szóval I can destroy everything. Ez a baj hogy Eskimonál is sokszor az alapanyag felét, a masszát felzabálom. Persze csak ha magamnak sütök.
Hát még a madártejjel mekkora a pancs, a költség pedig... in the sky :S |
2012-12-20 21:51.14 |
Pár tucat süteményt tudok elkészíteni, igaz ami igaz de a kókuszkocka nincs közte. Ez már rád marad :) Meg a sütés... nekem úgy rémlik inkább női dolog. A biztatást megkaptad :) |
2012-12-20 21:45.33 |
ne hogy azt hidd hogy csak te :D
Már csak pár napot kell kibírnod. |
2012-12-20 19:21.09 |
az önbizalom sugárzása :D
http://www.youtube.com/watch?v=pdYEM4YDdJY |
2012-12-20 18:07.30 |
[link] tudod, you don't have to say goodbye |
2012-12-20 18:02.54 |
make-up nélkül
[link] [link] make-up-al [link] [link] [link] [link] [link] [link] |
2012-12-20 17:35.23 |
Rihanna új száma, a legjobb verzióban
http://www.youtube.com/watch?v=CKJr9e1Jg9k |
2012-12-20 01:00.20 |
Legutolsó filmje benn sincs a katalógusban pedig annyira nem rossz film, tetszett. Az Abandoned.
Béke poraidra Brittany. |
2012-12-19 22:00.25 |
ez így van. Legalábbis nekem jobban tetszett az elsőnél a jó beszólások miatt :) |
2012-12-19 21:57.28 |
http://www.youtube.com/watch?v=WegeYTgV3B0 |
2012-12-19 21:39.33 |
Csípem Paul Anderson-t, elég jó filmeket rendez, a tipikus popcornfilm gyártó típus. Tudtam hogy a Resident Evil széria ötödik darabja szar lesz, már az előző sem tetszett, de amit kaptam az teljesen lefagyasztott. Komolyan azt hittem hogy ez valami paródia, nem fogtam fel egyszerűen mit látok. Így egy hónappal a megtekintés után, azt mondom epikusan szar, szóval adok rá két csillagot. Amúgy no comment az egész. Máig nem fogom fel, miről is szólt. |
2012-12-19 21:28.03 |
Azt kell vannak kiváltépp jó alakításai Milla Jovovich-nak (.45, Stone), csak már-már túljátsza magát, ahogy ebben a filmben is. Próbál egy sokarcú, sokszínű karaktert megformálni, ez viszont gáz, ezzel max szappanoperában lehet sikert elérni. Julian Mcmahon (Kés/alatt, Megérzés) egyáltalán nem rossz színész, itt se alakított rosszul, csak azt nem tudom elképzelni hogy nem röhögi teli magát a szünetekben ezeken az oltári szar szkripteken na meg Jovovich karakterén. Megbukott a közönségnél, a gyalázatos koncepción ami teli van átgondolatlansággal, én még azért tudtam mosolyogni, mennyire szar és csak megy tovább a film, csak megy tovább, mintha annyira érdekfeszítő lenn. A lopott idő jut eszembe a filmről, ami végig a koncepción lovagolt ugyanúgy, de ott legalább nem veszett el a lélek a filmből mint ebben.
Nálam elérte viszont az "annyira rossz hogy már jó" kategóriát, még akkor is ha tudomásul veszem maga a betegség ami a történet alapja, egyáltalán nem vicces dolog. Csak hát a színészi játék... Jovovich :) |
2012-12-19 21:02.10 |
Michael Haneke rendezte a filmet (Funny Games, A fehér szalag), nevezhetjük ezt az első igazi saját munkájának, hisz előtte csak tv-filmekben működött közre, amik annyira nem lettek népszerűek. Elég érdekesen hatott rám a film, a summárum nálam az volt hogy spontán cselekvés, a televízió káros hatása, a szülői felelőtlenség, a társadalom erős bírálata, ennyi. A Benny videója a nyugalom megzavarására alkalmas képi- és audiovizuális tartalommal rendlkezik. Ez viszont csak az első felére jellemző, második felében igazából semmi ilyen nincs. Furcsamód eléggé horror beütése volt az első fél órának, de ettől még egyáltalán nem a horror stílusjegyei a mérvadóak, inkább egy aktuális társadalmi drámát és annak jövőképét jár körbe és azt naturálisan, élethűen tárja elénk. A koncepcióval nincs gond, de onnantól hogy Benny megmutatja szüleinek a felvételt, amin hidegvérrel megöli osztálytársát, már számomra hitelét vesztette a film. Az a dialógus ami onnantól kezdetét veszi, manipulatív, nem a normális reakciókat közli le amit ilyen helyzetben szokás lenne. A szülők nem háborodnak fel fiuk tettén , nagy meglepetést sem olvashatunk le az arcukról. Ehelyett nyugodtan végigkérdezik az “eljárás menetéről”. A miértek nem kerülnek elő sem az apa részéről sem az anya részéről. Abból az irányból közelítik meg a dolgot, ők vagy a fiuk milyen hátrányt szenedhet a gyilkosság miatt. Ez már egy “farkastársadalmat” szimbolizál, ami jelentősen torzítja a valós, általános képet. De az irreális reakciókkal valószínű hogy a nézőt akarja elborzasztani és gondolkodóba ejteni. Én személy szerint sokkal többre számítottam a film felétől, azt éreztem minden kezdi elveszíteni funkcióját, a cselekmény ha meg is jelölt magának egy bizonyos úticélt, nem érte el. A színészi játék tévéfilm szintjén van, érdemleges alakítással nem fogunk találkozni. Vicces az a jelenet amikor a fiú anyja megkérdezi a férjétől, át akarja-e adni a fiukat a rendőrségnek, erre a reakció: “Nem tudom, próbálom kitalálni mi legyen”. Erre a nő nevet, de a nyugalom még mindig virít az arcán, majd a férfi azt válaszolja “de azért próbálj nyugodt maradni”. Még a vállát is megvonja a nő. Jó, nem kérdőjelezem meg azt hogy van a társadalomnak a legalja, a leamortizálódott, társadalmi elszigeteltségben élő családtípus, ott ez egy elképzelhető viselkedésforma. De ezt korrektebb lett volna dokumentarista stílusban előadni, így viszont azt már kihúzhatjuk hogy az üzenet egyértelmű a néző felé. Egyik része tetszett a konccepciának, másik része nem. Sok sok kérdést felvet a film a nézőben, ez jó dolog, viszont lényeges és fontos lett volna egy jó lezárás, most attól eltekintve hogy mi a rendező stílusa. Persze ebben a dologban ő dönt, de aki hozzászokott az európai film jól bevált “keretekhez csatolásához” abban ez a film valószínű hogy hiányérzetet fog szülni. Erős közepesre tudom értékelni. |
2012-12-19 20:40.05 |
Egy házaspárról és a tinédzser gyerekükrről szól a történet A szereplőknek vannak egyfajta víziói (utcán minden nő kacsintgat Gabi-ra, ahogy feleségére a férfiak, egy szem fiuk pedig az iskolai “gruppensex sport” űzője, stb.) Víziók, a történések, amiket bár valóságosnak mutat be a film, nem feltétlenül jelenti hogy valóban lezajlottak a valóságban. Erős benne a romantikus vonal és a humornak mint stílusjegynek leginkább az irónikus formája valósul meg. A rendező szívesen alkalmazott non-verbális kommunikációt egyes operatőri trükkökkel. És emellett külön fantáziával ruházták fel a karaktereket is, innen törnek utat tulajdonképpen az egyéni víziók amiket előbb említettem. Ezek az elkeseredést próbálják bújtatni a szereplőinkben és minden egyes negatív pillanat egy érdekes reakciót von maga után, amnek hála nem érezzük hogy a film mellőzi a humor stílusjegyeit. Mert igazából nem is teszi. A történetben Jipescu Miruna-nak keresztelt lány (Sabrina Iaschevici játsza el) iagzi stréber, a fiú ki nem állhatja (látszatra a lány kevésbé kapható arra hogy még e szűz esztendeiben egyszer csak análbaverjék). “Hiába gyönyörűek a szemei, kész őrület”. Bár, ha eddig is skerült elrugaszkodni a realizmustól, akkor a végén mindkettejükben kellemesen csalódhatunk. Tisztességes, ráadásul nagyon ötletes operatőri munka jellemzi a filmet amit üdítő zenekompozíciók társaságában élvezhetünk. A film felétől kicsit drámaibb hangvételt vesz a film ekkorra pedig már eléggé megkedveljük a szereplőket. Én személy szerint örültem neki hogy végre elszakadhattam az amcsi giccsparádés, klisés vígjátékok világától és egy kellemes, komikus szituációkkal megtüzdelt családi történetet nézhettem ami ha nem is fog népszerűségi csúcsokat döntögetni filmoldalakon és mozikban, attól nekem ez remek kis mozi marad. |
2012-12-19 20:10.32 |
Scott Derrickson egyszer robbantott nagyot amikor az Ördögűzés Emily Rose üdvéért c. filmet elkészítette. Szerintem az évtized egyik legjobb, legfélelmetesebb horrorja lett. Evidens hogy nem lehet mindig megugrani azt a szintet egy rendezőnek mint előtte, közrejátszik ebben a közös munka sikere, a project-re, a forgatás-ra szentelt idő is, nem csak az igényes script ami leginkább felel a minőségért. A Sinisternél láthatóan nem jöttek össze a dolgok.
Ha kezdeném a pop up scares jelenetekkel, nos ugyanaz a helyzet került elő nálam mint a 2005-ös The Amityville Horror-nál, előre kiszámíthatóak, egyáltalán nem rémesek a mesterkélt, gyorsított fps-ben bevillanó, szokásos technikai malőrködéssel véghezvitt formái miatt. Egy jelenet nem ért váratlanul, ennél még A fekete ruhás hölgy is félelmetesebb volt, bár az a film sokkal komolyabb hibákat hordozott, magában a cselekményben és történetben. A Sinister egy pofon egyszerű, közismert sztorit vesz elő, ezáltal már alapból veszít értékéből, mert ha eredetiség nincs, akkor már csak a látvány, színészi játék, hangulat ami megmentheti a filmet. A színészi játékkal nem volt gond, ismét csak a karakterrel volt. Ethan Hawke (Brooklyn mélyén, Életeken át, Kiképzés, stb.) egy remek színész, egy rendezőnek mindig megéri vele forgatni. Hála neki talán a film kezdeti elnyújtott jeleneteit sem érezzük annyira unalmasnak mint valójában mert felmérjük a karakter paramétereit, van alapja a bizakodásunknak. De szépen lassan kapjuk a jeleket hogy ne számítsunk sokra. Ellison (Ethan Hawke) egy bestseller író, krimiregényeket ír leginkább. Az új házuk padlásán rálel egy dobozra amiben brutális home-videókat talál. Ha százszor nem láttam ehhez hasonló sztorit képernyőn akkor egyszer sem. Itt említeném meg a Skeleton Crew c. filmet, ami a brutális homevideók köré sző egy cselekményt, izgalmasabb, látványosabb, pedig egy tucat amatőr filmes készítette és mégis több a fordulat és a meglepetés benne mint a mostani alanyban. A Sinister hangeffektjei és aláfestő zenéi piszok jók, amikért Christopher Young felel, nagyon jól el lettek találva. Nekem nagyon bejött, csak sajnos a feszültséget nem nagyon tudta fokozni. Ha van egy pont ahonnan már érdektelen a történet és a klisészerűen beugró scares jelenetek is maximum érdekesek mint csak alapjáraton is félelmetesek, a zene sem segít nagyon. Az kétségtelen hogy sokaknak így is félelmetes marad, hisz pozitívumnak említeném, a legtöbb jelenet marha sötétben játszódik, a szokásos "zseblámpás tévelygés geyedül a 200 négyzetméteres házban" klisé. Csak sokszor már tényleg nagyon erőltetettnek hat azáltal hogy nyújták, ismételgetik. A párbeszéd amikor Ellison a rendőrtiszttel beszél, /vajon mi mászkálat a padláson ami ennyire hallható/ téma, és ami utánna jön, az szerintem kínos, és a legtöbb beszélgetés semmi szerethetőt nem hoz ki a karakterekből, mert folyton az az érzésünk: "ezt egyszer már hallottuk, ezt egyszer már láttuk" ha nem többször. Őszintén, egy pár megnyilvánulás álszent és giccses, mint például amikor a tévében interjúnál Ellison azt nyilatkozza, "-...inkább lvágnám a kezeimet mintsem a pénzért és hírnévért írjak könyvet". Van bestseller író amerikában aki nem a sikerért és pénzért ír? Én csodálkoznék rajta, mert mégis mi a motiváció? Mindegy. A film végi csavar igazából sejthető, de érezhetően a forgatókönyvírók kerültek zsákutcába a saját történetük által mert semmi kreakívat és alapjáraton hihető zárócselekményt nem mertek bevállalni. A sokkal jobb dialógusok, a jobb látványelemek és pörgősebb cselekmény javított volna a filmen. Ez viszont egy üres, más filmekből lopkodó tucathorror lett, minimális gore-al, minimális feszültséggel, sovány látványvilággal, elcsépelt dialógusokkal, érdektelen történettel. Ez a szubjektív értékelésem. |
2012-12-19 19:30.18 |
Ellentmondásos vagy. Te kérdezted hogy a filmiparban hogy lehet plagizálni. Most pedig azt mondod mutassak olyan filmet ami nem plagizál. A te szavaid ezek. |
2012-12-19 19:27.55 |
A bűbájos boszorkák rajongói nagyon megkedvelték a sorozat futása alatt a karakterét. Ő ugye koordinátor is volt egyetemben Holly marie Combs-al, és eszméletlen ötletes dolgokat hoztak össze együtt, nem kevés részben. Egyike volt a Charmed azon sorozatoknak ami a legjobbban foglalkoztatott a kivételesen eredeti koncepció miatt, a jelmeztevezések miatt, és nem utolsó sorban Phoebe Halliwell miatt, talán a legaktívabb karaktert formálta meg. Azóta valahogy nem kapott tisztességes szerepeket, pedig Isten bizony megérdemelne jónéhányat. Én sok szerencsét kívánok neki a továbbiakban. Isten éltesse ezt a nagyszerű színésznőt. |