Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Váltságdíj - Film Café, 14:20 |
Menedék - Filmbox Premium, 14:35 |
A nagy zsozsó - RTL Három, 15:10 |
Brad helyzete - Filmbox Family, 15:40 |
Könyvek és szerelem - Mozi Klub, 15:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jena Malone (40) |
Goldie Hawn (79) |
Jimmi Simpson (49) |
Cherry Jones (68) |
Nicollette Sheridan (61) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Az ezüst oroszlán birodalmában |
Kaszás Attila |
2014-04-17 19:54.29 |
Picit jellemző ránk, hogy nem becsülünk meg olyan filmeket, amiket kellene. Ezer oka lehet, de ezt az alulértékeltséget jelen esetben nem tudom hová tenni.
Coen fivérek első mozgóképes alkotása véresen egyszerű volt. Maga a sztori amilyen egyszerűen indul, olyan agyacsavartan ér véget, de ami itt még erősebb. Az maga a FESZÜLTSÉG, amit talán Alfred Hictchcock is megemlegetne. Este sötétben , autólámpa előtt fetrengő szökött halott megfogja a férfi lábát. megüsse a lapáttal? ne üsse? hoppá jön egy másik autó. Temesse el? Vagy ne??? azta micsoda csúcspont ez kéremszépen. A befejezés pedig olyan szintű gúnyt és keserűséget tart magában, amit talán azóta sem múlt felül a testvérpár. A rendezés igényes, a kamerabeállítások, a totál plánok, valami fantasztikusak. Ezek után nyitott ajtó várta a Coen bátyókat Hollywoodban... |
2014-04-17 19:50.01 |
Elmennénk rabolni ha kevés pénzünk lenne?
Tegyük fel igen. És hogy tovább? Terror, félelem, reszketés? Erőszak, vér, és zsarolás? Neeeem. Mi lenne ha rabolnánk, de inkább "barátkoznánk" közben? Mondanám, hogy ilyen csak a mesében van. DE!!! A történet igaz. Bármennyire is vicces,annyira komoly. Sidney Lumet filmvászonra álmodta azt az igaz történetet, ami valóban előfordult abban a bizonyos Amerikában. Al Pacino karakterére szavakat nem találok. Magamat láttam benne. Pizzafutárnak nagy borravaló, többiekkel már-már barátságot kötött.. valami eszméletlen. John Cazale is remek volt, de ami itt fontos az maga a film. Maga a vasváz azaz a történet, ami megintcsak a kis ember mindennapi gondjait eleveníti meg. Az élet nem fenékig tejfel, de ha van vér a pucánkban, hát kezdhetünk ámokfutásba. A következmény nem maradt el persze. Kiváló film, melyben forrongó alakításokkal megismerhetünk egy nem átlagos bankrabló társaságot. |
2014-04-14 19:50.11 |
"Szabadság az, ha szabadon kimondhatjuk hogy kétszer kettő az négy"
Gyomorba vágott engem is!! George Orwell tudta, hogy kell bírálni a rendszert. Nekem az Állatfarmja is az alapművek közé tartozik, de most tudtam csak megnézni az 1984-et, ami egy brutál erős, tömény anti-utópia egy olyan szörnyűséges társadalmi képről, amelyet senki nem szeretne megélni. Tilos az érzelem, a nő nem lehet nőies, még a GONDOLAT is tilos!!!! És minden percünket figyelni a párt. MInd a mai napig érvényes dolgokat boncolgat a film,( és persze a regény is ). Gondoljunk bele: cigit a párt barátjai árulhatnak, nemsokára ez történik a piával is, és még sorolhatnánk mi nem stimmel manapság, de inkább leteszek róla mert ez egy filmes fórum... Maga az alkotás búskomor hangulata és szürkés tónusai letörölték a mosolyt az arcomról és lelkembe vágták a kést... Méregerős dráma, amit úgy érzem látnom kellett.. |
2014-04-12 21:23.46 |
Nem mint ha a Nekromantik első részét sokra tartanám, de abban azért volt valami hatás. Ütött kopott képminőséggel nézhettünk meg egy undorító szerelmes párt, ahogy egy dróttal körbe kerített ágyon egy megfürdetett hullával és egy széklábbal kúrnak. Volt nyers állatgyilkolás, pénisz, sperma vér és minden ami eléggé undorkeltőnek hatott. Hatásosan undort keltő abberált film az.
Aztán gondolt egyet a beteg Buttgereit és folytatást forgatott nekrofil eposznának, ami már a tartalom elolvasása után is elcsépeltnek tűnik. És milyen meglepő az is... A Nekromantik 2 maximum egy szánalmas paródiája lehetne az első tényleg abberált képi műnek! Ebbe aztán semmi nem volt, ex-barátnő kiásta a hullát, hazavitte, aztán 'csinosítgatta'. A filmben inkább egy elhúzott szerelmi vonal volt a legerősebb, nekrofília másodlagos. A film közben talán egy erősebb jelenet volt, illetve a végén az a bizonyos lefejezés és vértenger. Aztán ennyi. Míg az első résznél összeszámolni se tudom/akarom hány elborult jelenettel találkoztam. Innen sem hiányzott az állatölés, de ezúttal csak egy videón nézhettük meg egy szegény fóka leölését... Keressünk-e értelmet ebben a szartengerben? Jó ötlet, hogy a megölt férfi péniszét elköti, hogy a vér benne maradjon, ezáltal kemény és merev legyen. Bár más kérdés, hogy ilyen egyszerűen le lehet-e vágni egy emberi fejet ( nem próbáltam még nem tudom :D ) Hupikék törpikék színvonal az előző rész után, 18-as karikával le lehetne adni bármelyik kereskedelmi adón este 11 után, míg az elsőt elégetni kéne... Égetni való gané szót sem érdemel |
2014-04-10 18:43.57 |
Mit is ér az élet?
Dino Risi filmje bizony rávilágít arra, hogy bár vakon, fél élettel is lehet valaki teljes. Világtalanul is el lehet menni prostikhoz, lehet jó éttermekbe járni, jó borokat inni, és szúrós stílus ellenére barátokra szert tenni. 1974-ben egy olyan film született, amit megérte újra álmodni két évtizeddel később.. Van egy tézis: Ha előbb látod a feldolgozást, akkor az eredeti kevésbé fog leteperni. Nem nagyon szeretek hasonlítani, de ha választanom kellene kivételesen a feldolgozásra tenném a voksom. Az eredeti változat nekem komorabbnak tűnt, látom a többség viccesebbnek tartotta. A feldolgozásban valahogy mégiscsak több jelenet volt, amit leginkább olyan gúnyos humorral tudnék jellemezni. Ha Gassmant és Pacinot kellene összehasonlítani, én azt mondanám, hogy mindketten zseniálisak voltak, de valahogy Pacino játéka mélyebbre hatolt. Továbbá az amerikai változat merőben elrugaszkodott az eredetitől és egy-két újítással is előrukkolt. Nem is tudok mit mondani. Miután megnéztem a feldolgozást, az beszállt a kedvenc filmjeim közé. Ezt az eredeti változatot szimplán jónak tartom. Mindkét film jó kérdéseket boncolgat így ajánlanám a megtekintést és az esetleges összehasonlítást. Remek munka mindkettő! |
2014-04-08 18:54.00 |
Hát én nagyon szeretem az ilyesfajta szex-vígjátékokat, jóllehet klisékkel vannak teli és sűrűn előfordul, hogy költői túlzásba esnek a forgatókönyv írók. Persze, hogy általában a ronda, szemüveges, vagy kocka, vagy pattanásos, szűz fiúkra fognak a legjobb topmodell csajok bukni a film végén... de mégis. Mégis olyan jókat kacagok ezeken a filmeken.
Olyan jókat, amiket ezen nem tettem. Sajnos poénos szituból kevesebb jutott ki, pedig az alapötlet az eget döngeti a csajok pedig... nyammm. Nekem valahogy erőltetettnek tűnt az egész főleg a las vegasi jelenet a videó szakkörös gagyi dumával. Valahogy az egész filmre jellemző volt a kapkodás és a könnyelműség. Feledhető, üres alkotás unalmas vasárnapi délutánra. |
2014-04-07 18:25.05 |
Őszinte film az igazságtalanság elleni küzdelemről
Mahatma Gandhi az az egyik történelmi személy, akit én mindig is sokra tartottam. Terebélyes élete pedig mindig is filmvászonért kiáltott. 1982-ben Richard Attenborough egy olyan filmet alkotott meg, ami gyakorlatilag halhatatlanná vált. Rendkívül erős volt, harcban gazdag és nyers. Tömegbe lövés, harc, vér, politika - valahogy mindenből jutott egy tetemes falat. Méghozzá megrendítően őszintén. A rendező érdemét dicséri a film eleji prológus. Egy ember életét nem lehet egy filmben összefoglalni és ezt Richard nem is próbálta meg. Gandhi szellemének átadásával életének egy darabját mutatta meg a közönségnek. Bemutatása idején ez volt az a film, amit a világ egy negyede ! látott. Lenyűgöző látványvilág, fantasztikusan megkoreografált tömegjelenetek és eposzi zene az ami örökérvényű alkotássá emelte ezt a filmet. Na és az ideológia: akármi is történjék, az igazságtalanság ellen harcolni kell. nyugtalanul, töretlenül , szüntelenül, ha kell életünket is beáldozva. Nagyon értékes film! |
2014-04-02 21:55.07 |
Felesleges az előnyeit kutatgatni, a filmvilág teljes lenne ezen feldolgozás nélkül is. Már megszoktuk, hogy amerika tolvaj módra él a filmvilágban is, de vannak alkotások, amikhez nem kellene hozzányúlni.
Aki előbb nem látta az eredeti koreai filmet, annak ez egy piff-puff akció film lehet egy kiszámítható csavarral a végén, meg egy véresebb jelenettel 'oszt jónapot! De az eredeti mű ennél sokkal több mindent hordozott, egyedi erős és nyomasztó hangulatot, búbánattal átitatott képsorokat és megrázóan őszinte erőszakot. Ja és nem akciófilm volt... Nekem ez egy írtó rossz másfél óra volt, amint írtam egy-két pofonnal fűszereztek meg. Ennél még nagyobb hiba a kapkodás volt, erre pedig tényleg jó példa az előttem nem sokkal leírt egeres jelenet. Teljesen felejthető felesleges film. |
2014-03-25 19:31.30 |
Egy igaz mű az orosz melankólia nagymesterétől
Múltkori Tarkovszkij élmény kicsit kedvem szegte, hisz a Zerkalo nem jött be, de történelmi témájú filmeket mindig is szívesen néztem, és ez alól a szovjet művész úr sem lett kivétel. Eddig még nem láttam ezt a filmjét , de teljesen meggyőzött. Már csak azért is igaz, hisz a művészek mindennapi gondjait követhettük szemmel rendkívül nyersen és életszerűen. Szenvedés, fájdalom, alkotási vágy egy sötét, művészetet nélkülöző világban. Mivel jár ilyenkor a művészet? Éhezés, megaláztatás, küzdelem és még sok minden más. Anatolij Szolonyicin később a Sztalkerben is megmutatta mit tud, itt sem titkolta rátermettségét. Tarkovszkij rendezése pedig precíz mint mindig: totál plánok, hideg képek, játék a csenddel , fekete-fehérből stílusosan színesbe átmenet ( a film végén). Az Andrej Rubljov hosszú film, kell hozzá türelem, kell hozzá hangulat, de amint mondják a türelem rózsát terem. Érdemes végig nézni ezt a három órás históriát, hisz a hatás nem marad el. És mindezt Tarkovszkij bevállalta... 1966ban! |
2014-03-23 13:39.37 |
A modern Don Quijote
Az a fajta ember, aki olyan korba képzeli magát , ami már elmúlt. Ami már nincs. Társa a magány, és egy fagyiárus, akivel soha egy szót sem értett meg. Magányos bérgyilkos, mint Leon, és ugyanakkora profi. Ő Szellemkutya. Úgy érzem Jim Jarmusch ezen filmje ízig-vérig olyan, amilyen lennie kell, amolyan Jarmuschos. Nagy hangsúly van a karaktereken és azok lelki világán, tehát aki eszetlen gyilkolászásra lenne vevő, az inkább tegyen be egy Seagal - Lundgren filmet. A Szellemkutya egy magányos, saját magát száműzött bérgyilkos krónikája meghökkentő befejezéssel és nagyon király zenékkel. Kiváló keveréke a fekete és japán kultúrának. Egy nézést megér Jim ezen rendezése! Sőt akár többet is. |
2014-03-19 21:00.51 |
Ha valaki ezt a filmet nézi elkerülhetetlen, hogy össze ne hasonlítsa Sidney Lumet 1957-es alapművével. Ami Friedkin művét illeti: természetesen nem tudja megközelíteni a klasszikust. Valahogy úgy érzem ez a verzió egyáltalán nem feszült és elkapkodott volt , gondolok a kés belevágására az asztalba. Olyan tök természetes volt, dühnek, indulatnak alig volt nyoma, ami volt az is inkább olyan mű érzelem volt. Sajnos közelébe sem jut az eredeti műnek.
A színészi gárda viszont kézfogást érdemel, hisz határozottan erős színészeket válogattak össze, ám egyikük sem ér fel az égő szemű Henry Fondával. Legyen egy hármas alá részemről. |
2014-03-18 13:35.57 |
Martin Scorsese annyira képes hullámozni, mint a tenger vize a nagy viharban. Csinál olyan filmeket, amiktől extázisba kerülök és csinál olyanokat is, amiktől legszívesebben menekülnék. Egy biztos: kedvelem amerika egyik legnagyobb rendezőjét, de ha megemlítjük a nevét, akkor nem sokaknak fog elsőre beugrani A pénz színe c. filmje.
Csabaga munkásságát szemetelésnek tekintem itt a fórumon, de meglepődtem, hogy itt értelmes véleményt találtam tőle. Egyet tudok érteni vele minden szinten. A film eléggé száraz volt, és a fontos dolgokat is elkapkodták a befejezésről nem is beszélve. Valahogy többet vártam. Cruise eléggé idegesítő volt, és Paul Newmantől is láthattunk már KORÁBBAN jobb alakítást. Az Akadémia szégyene, hogy olyan filmekért, mint A nagy balhé, Bilincs és mosoly, Butch Cassidy... nem kapott Oscart, de később megöregedve ezért a méltatlanul lapos teljesítményért kapott díjat. Nem mondom rossznak Pault, de hol van egy korábbi alakításához képest? Nálam ez egy kettes filmélmény volt. Pedig a billiárdot szeretem mind nézni, mind csinálni. |
2014-03-17 21:20.47 |
Magát a zsenialitását nem vitatom Tarkovszkij művész úrnak. Ha szóba kerül a szovjet/orosz filmművészet biztos az ő nevét említem meg először, de sajnos nem minden filmjére mondom azt, hogy káprázatos. Ami a Zerkalot illeti talán a legkevésbé tetszett a melankólia orosz királyától. Hideg sivár képekkel, nem összefüggő történettel ábrázolja az emberi kapcsolatokat, anya-fia, férj feleség viszonyt, rálátást kaphatunk mi van ha valakit csak nők nevelnek fel, és igen. Itt a rendező magát csomagolta az egymás után forgó képkockákba. Tetszett ez a színes és fekete-fehér megoldás, de mint más Tarkovszki filmhez, a Tükörhöz is kell a megfelelő hangulat és türelem. Nem bántam meg hogy megnéztem, de többet nem tenném. |
2014-03-12 21:15.44 |
A filmkatalógus történetének egyik legnagyobb túlkapása a Pillangó hatás.
Habár vannak itt még top10-es Karib tenger kalózai amiknél csak felnyitom a szemem, de a Pillangó hatás esetében a jelenlegi 76. helyezést is masszív túlértékelésnek találom! Semmi másról nincs itt szó kérem, mint egy tini filmről, hánytatott gyereksorsról meg egy jó képű borostás Ashton Kutcherről. Valamikor esti órákban adta a TV2 nevű putri csatorna, és igen sok ismerősöm megnézte. Aztán persze rákapott, mert tényleg egy népszerű és közkedvelt filmről van szó, ami egy fájdalmasan unalmas, száraz filléres délutáni tini dráma. Annál semmiképp sem több és fogalmam sincs milyen szempont alapján emelkedik ki az átlagból. Felfoghatatlan a helyezése. |
2014-03-12 10:21.46 |
Ez nekem olyan vegyes vágott volt.
Alapjáraton egy jófajta film, tini feelinggel, piálásokkal, bulikkal, jó zenékkel, nagy cicikkel és egy-két poénnal. Másrészt talán picit unalmas film egy-két idegesítő karakterrel. Valahogy ez a két érzés dominált bennem, de nem tartom rossznak közel sem. Láttunk már jobbat is Todd Phillipstől és nem a Másnaposokra gondolok, inkább a Cool túra az a filmje, ami magasan veri az összes alkotását nálam. |
2014-03-11 18:27.01 |
Egy film az életről, egy film a nyertesekről
És hogy ki a nyertes és ki a vesztes? A főszeplőnk szerint ugyanis a világ erre a két csoportra oszlik. Az a vesztes , aki annyira fél , hogy rajthoz sem áll. Milyen igaz is... Milyen könnyű feladni a dolgokat csak mert azt hisszük, nem menne. Milyen könnyű kivonni magunkat a nagy dolgokból vesztes hozzáállással. A film kiválóan rávilágít hogy is kellene élnünk. Adott egy család, ahol mindenkinek megvan a baja. Siker orientált apa, öngyilkos homokos hozzátartozó, némasági fogadalmat tevő zárkózott gyerek, és nagyszájú nagyapa. És egy kislány, aki ha törik ha szakad szépségversenyre megy. És innen ered minden, ami az erejét adja a filmnek. Kifejezetten jól és tanúlságosan telt ez a másfél óra, úgy érzem ennek a filmnek van magja. Van mit rágni rajta, nehéz is lenne egy irományban összefoglalni. |
2014-03-10 20:46.29 |
Se füle, se...
Nem igazán tudom hová tenni ezt a filmet. Többet ártott mint használt. Nem is értem népszerűségének okát. Oké hogy manapság nem nézünk régi filmeket, oké hogy Batman játszik benne, oké hogy undorkodunk a normális filmektől, de az, hogy ezek után még jónak is nevezzük ezt a trutyit az bizony sok. Ahogy leírtam tényleg sokan csak azért szeretik, mert éppen a sötét lovag a főszereplő, vagy mert utálják a régi filmeket. Az én ismerőseim, akik ajánlották azok is pont ilyen emberek. Maga a film írtózatosan unalmas. Adott egy sznob köcsög, aki drága éttermekbe jár hogy összepiszkolja fogát jó sok pénzért, és hogy ételnek kinéző valamit egyen. Úgy beszél a zenékről, mint ha ő írta volna a slágereket, úgy öltözködik, úgy él mint egy kiskirály, közben meg el van fojtva benne az erőszak, mint ha kábé az utolsó szamurájt látnám. Ez a kis főhős gyilkolászik, és megteheti. Mert CSAK. Magyarázat nincs. Hobbi és élvezet az öldöklés, aztán hazamegy és vége a filmnek. Hát az én csőlátásom idáig meredt. Vártam hogy valami történjen, hogy csattanjon de semmi a büdös világon nincs ebben a filmben. Tanúlság meg aztán pláne... A színészek jók, különösen Willem Dafoe-nak örültem de mindegyik kevés volt ahhoz hogy valami érdemlegeset tegyen le az asztalra ez a film |
2014-03-10 13:21.20 |
Én örülök hogy kedvenc Terminátorom otthagyta a mocskos politika gerinctelen hivatalát, és visszatért a filmezéshez. Valahogy jobban áll rajta a bőrdzseki meg a fegyver, mint az öltöny meg az iroda.
2013-as visszatérésével bizonyította, hogy nem lett reumás és képes odavágni a rosszfiúknak ha kell egy hídon lógva is. Magát Schwarzit bírom a legjobban az egészben. Társa Johnny Knoxville sajnos írtózatosan idegesítő és szánalmas karakter volt aki jócskán besározta magát a filmet és élvezeti értékétől fosztotta meg. Maga a film nem nagy dobás, délutáni lónyálnak elmenne, de több igen fárasztó megnyilvánulás után úgy döntöttem egy csillagot levonok még. A Szupercellát ajánlanám inkább az valami fergeteges |
2014-03-07 20:33.59 |
Én a mai napig azt vallom: a rock n roll halhatatlan!
Nagyon szívesen hallgatom a műfaj örökzöld darabjait és a filmeket is szívesen veszem elő, amelyekből árad a hajzselé szaga és pöfögő verdák gőze csapja meg az arcom. Hatalmas dolog, ahogy a napfény visszaverődik az ember hajáról és akrobatikus mozgással adják elő a legnagyobb számokat! Igen! Ezt imádom, bármilyen is a film. Ami a Cry babyt illeti mást sajnos nem találtam benne. A zenéken és a stíluson kívül eléggé silány filmnek találtam, és sajnos a szerelmi része is csöpögött mint bármelyik kovbojka írás. John Waterstől eddig a Rózsaszín flamingók c. alkotását láttam, ami eléggé gusztustalan volt, de ami kitűnt: a rendező úr igen is szereti a halhatatlan zenei műfajt, hisz mindkét filmjét feldobta néhány csodazenével. Zeneileg jól telő , ám de üres másfél óra volt számomra a film. Inkább ajánlanám a zenei változatot azon a bizonyos videomegosztó oldalon és úgy megkiméljük magunkat a többi negatívumtól. |
2014-03-06 20:53.45 |
Feledésbe merült alapkrimi
Erre is sor került. Egy jó ideje szobrozott a polcomon a film és fogta a port. Olyan haszontalan volt, mint itt a fórumon Capt. Jack Sparrow, ha nem adják ki dvd-n és nem teszek rá szert, akkor bizony nem hallok róla talán soha. Egy elég jó kis krimiről van szó, ami néhol azért elég lassan csordogált, és elég lassan is indult be, így nagyon sokat gondolkodtam hogy hármast vagy négyest adjak rá. Pedig maga a sztori félelmetesen jó. Adott egy ex-náci, aki gyémántokat akar megkaparintani, és képes átgázolni bárkin. Telibe kaptam egy-két jelenetnél az arcomba a filmet: fogorvosi kínzás és a film végi gyémánt "etetés" valami fergeteges volt, de sok helyen így is leült a film. A zene fokozta a hangulatot, de nálam összességében egy igen halovány négyest ér a film. A rendezőtől az Éjféli cowboy nagyobb erővel hatott rám. |
2014-02-26 12:38.10 |
Nem mondanám, hogy hatással volt rám.
Maga Stephen King műve feszült és izgalmas, de a filmre vitt adaptációkról még ő sem zeng ódákat ( még a talán legjobb Ragyogás (Kubrick) sem nyerte el az író tetszését). Márpedig ha Kubrick nem tudott számára tetsző adaptációt csinálni , akkor vajon erről mi lehet a véleménye? Egy végtelenül unalmas, sablonos elálmosító történet jött le az egészből, ahol még Depp sem brillírozott eléggé. Lassan indult be és lassú is maradt végig, a film vége "csavar" pedig olyan kiszámítható és gyerekded volt, hogy nehéz szavakat találni rá. Aztán jött egy oltárian elfosott befejezés amire szavakat is nehéz találni. Ízig vérig gyenge próbálkozás, amire kár volt tudomáson szerint 40 millió dollárt áldozni |
2014-02-25 19:41.21 |
Eszméletlen ez a túlértékelés itt. Valami szánalmas gennybomba ez a putri film teljes egészében nézhetetlen. Kivételesen az imdb-re tudnék hivatkozni, ahol reálisabb az értéke:5,9
Nem lehet kibontani mi az ami nem jó: itt semmi sem stimmel. Kritikán aluli... |
2014-02-25 18:33.06 |
Nem egy megszokott Jézus filmet láthatunk , ha A latort választjuk. Vicces, poénos stílusban vonultatja fel a bibliai történetet egy útonálló kisstílű szélhámos életén keresztül. Akad benne némi tanúlság, de számomra összességében mégiscsak egy gyerekded film, egy-két gusztustalanabb jelenettel. Tudtam azért nevetni rajta, és a vége is szívszorító volt, de valahogy többet vártam ettől a klasszikustól.
Morricone kitett magáért az ő zenéjét szívesen hallgatom mindig. |
2014-02-23 20:39.19 |
George Lucas legjobb filmje!
Már ha a rendezéseit nézzük a pancserság nagyapója bizony nem sok ilyen feelinges filmmel rendelkezik. Ahogy a címe is elárulja: ez egy korrajz. Vagy dehogy rajz , egy graffiti!!! Mert magába foglalja a '60-as évek feelingjét és nagyon nagyon érződik ez rajta. Az egész film jobbnál jobb CSODÁLATOS zenékre van felfűzve, szinte nem telik el perc, hogy ne hallanék valami nagyon jó nótát, ne látnék valami áhitatra méltó verdát, zselézett hajat napszemüveggel és cigifüsttel... A történet is aranyos a fiatalság nagy nagy helyzetét járja át: csajozás, szex, piavásárlás, szerelem, kocsik... áh komolyan beleszerettem a filmbe valahogy mindig is vonzott az ilyen mozgókép. Igazi feelinges szívhez szóló film vicces és romantikus képekkel tarkítva. Igeen jól szórakoztam |
2014-02-22 20:56.21 |
Ami igaz az igaz: Mocskosul gusztustalan és ferdehajlamú film.
De a közönséget nagyon megosztotta a végeredmény: volt aki mesés kalandnak tartotta, és volt aki szemétdombnak. Ami biztos, Amerikában gátat tört a nagy éjféli moziláz idején, itt Magyarországon meg alig ismerik... Adott két perverz csapat, akik azon vitatkoznak, hogy ki a legocsmányabb élő személy. Az egyiket egy kövér ronda nő teszi ki, annak még elhízottabb zabálási kényszeres anyjával és selejt fiával, illetve van még egy ferdehajlamú csoport, akik nőket csinátatnak fel egy pincében, és a született gyereket eladják pénzért... Van itt minden ami ocsmány: csirkével dugnak meg egy nőt, ám a csirke belehal. Van itt széthúzott segglyuk premier plánban, anya leszopja fiát, ahogy csak egy pornóban láthattuk ( rendesen bekapja nincs tabu), kutya szar megevése és kiköpése stb. Tabu döntögető film az biztos, de a legnagyobb hibája , hogy öncélú, emellett szórakoztatni pedig csak az igazán beteg lelkeket tudja. Számomra szörnyű és ocsmány, de egy nézést már csak a kíváncsiság miatt is megért. |
2014-02-21 19:45.18 |
Nem pusztán film
Több mint film. És kezdeném én is azzal a klisével, hogy soha nem érdekelt a Forma 1, de valamiért megérinti azt is, aki életében nem rajongott a sportágért. Én sokszor úgy tekintek rá, hogy szerves részét képzi a F1 a filmnek, de valahogy.. valahogy mégiscsak egy eszköz. Egy éles fegyver, hogy elmeséljen egy lebilincselően emberi és nem utolsó sorban IGAZ történetet. Egy olyan anekdotát, miszerint szeresd és tiszteld az ellenséged, mert tanulhatsz tőle!!!! Kínlódást ábrázol, hogy igenis külön kell választani a hivatást, és a magánéletet. A film nem indult valami fényesen, de akkora érzelem bomba lett a közepére, hogy szégyen lenne ezt nem értékelni. A történetét mindenki ismeri, így nem spoilerezek, ha azt mondom, hogy Niki Lauda autója kigyulladt. És az az 'összetartás', amit James Hunt "ellensége" tanúsított az újságíróval szemben, az bizony megirigyelhető. Mert köcsög paraszt módjára faggatták a szerencsétlen Laudát, és meg is kapta a magáét. De Niki szavaiban is volt némi tanúlság: mikor kórházban feküdt és Hunt sikereit látta , az nem elszomorította, hanem erőt adott neki, ösztönözte, hogy talpra álljon és megmutassa a világnak, hogy igenis fel kell állni. Égő arcra is fel lehet húzni azt a kurva bukósisakot!!! Eszméletlen érzelmes film nem kevés tanúlsággal az életről és hivatásról. Néhol azért a CGI pici hiányosságokat mutatott, de mit számít az egy ilyen kaliberű filmnél. Méltán került listák elejére és remélem ott is marad még jó darabig mert megérdemli. Továbbá azt is megérdemelné, hogy a topicját nem szemeteljük szét olyan szarságokkal, hogy pl. a szinkron nem lett jó és erről veszekszünk 5 soron át... |
2014-02-20 22:06.07 |
Bocsánat de nem tudom hová tenni. Maga az alapsztori az valami fenomenális pedig!
Adott egy férfi: egy dologra vágyik, hogy szeressék. és bármire képes érte, véleményét , személyiségét úgy változtatja, mint egy kaméleon. De mégis: mint ha két ember lenne benne: az egyik szeretné hogy szeressék, a másik pedig inkább elbújik a tömeg névtelenségében. Néha én is így vagyok magammal, de szerintem mindenkiben megvan ez az ambivalencia, max nem olyan virtuóz szinten, mint Leonard Zeligben. Többször is sikerült felnevetnem, márpedig Woody humora valahogy nem sűrűn jön át: Amikor ázsiai férfi mellet fekszik a kórházban és maga is ázsiai lesz, vagy amikor néger lesz belőle, de a legjobb jelenet: Zelig görög étterembe megy randizni, a randi végére pedig elgörögösödik.... :D Ami nálam a negatívum az az, amit itt mindenki dícsér: a küllem. Valahogy rohadtul nem tudtam azonosulni ezzel a dokumentarista kivitellel. És ez jelentősen lerontotta az egészet. Ha kétszer lehetne osztályozni , akkor ötös és egyes lenne. Így összességében hármas |
2014-02-19 21:06.46 |
Egész jó kis mini sorozat.
Először nem gondoltam volna, hogy így beszippant, idejét sem tudom már mikor szántam időt sorozatra. Sokak ajánlására elkezdtem nézni és két nap alatt végig is értem rajta. Az első rész még eléggé unalmas volt, felvezetésnek megtette, aztán a másodiktól jött az izgalom, ami kitartott mindvégig. A sorozat nagyrésze börtönben játszódott, ami mind közül a legjobb volt, az pedig Nicole szökése. Mit is mondjak? Izgalmas, tanúlságos film egy kiszolgáltatott nőről farkastörvények között. |
2014-02-18 11:48.32 |
Nagyon jó!
Pont munkámba vág a téma, és egy hete tartottam előadást a világűr mindennapjairól, ám ezt a filmet még nem ajánlottam, hisz tegnap láttam. És személy szerint örülök, hogy a film elkészült. Nem tartozom azon széles rétegbe, akik fejvesztve rohannak moziba, ha sci-fit vetítenek, nem a zsánerem a műfaj, de egyre több darabját nézem meg és érnek pozitív csalódások. Ami a Gravitációt illeti: Nagyon jó, hogy odafigyeltek a részletekre: a világűrben minden némán kell, hogy zajlódjon, mivel nincs közeg, ami a hangot tudná szállítani. És bizony ez az a szarvas hiba, melyet annyi, de annyi sci-fi elkövet ( kivéve a 2001: Űrodüsszeiát), eddig csak Stanley Kubrick filmjét említettem a kivételek között, de itt is voltak néma jelenetek. A szkafanderek is, az ISS is és gyakorlatilag minden stimmelt. Mert hát igen. Nem a szórakoztatás volt a mű célja. Adott (kezdetben) három asztronauta, akik egy szerencsétlenség során elsodródnak. Ez az űrben halált jelent, de Sandra Bullock valahogy igenis túlküzdötte magát megannyi szenvedés árán. Nem volt olyan éles az alakítása, de sokan leírják, csak hogy két sorral több szerepeljen a kelleténél. Maga a történet tehát teljesen élethű volt, de amivel még tarolt Cuarón az nem más, mint a látvány világ. Én 3D-ben néztem és csodás volt. CSodás volt, ahogy láthattuk a földet, a mágneses mezőt és a sötét hideg világűrt közelről. Kicsit leesett a film értékelése, emlékszem, hogy "fiatal korában" a 7. helyen volt néhány napig. Én ajánlom ezt a művet mindenkinek, kivéve persze a degenerált suttyókat, akik kamureggel utálkoznak itt a fórumokon. |
2014-02-15 20:47.08 |
Egy interjúban olvastam: Az a jó zene, amit az ember meghallgat és fülében marad. Fülében marad évekre, sőt... ha 50 év után is fel tudjuk idézni egy dallamát... na az már dal.
Kicsi túlzás, de valahogy így van ez a színészekkel is. Hisz nem kell megannyi Oscar, hogy a tehetség meglátszódjon. Sylvester Stallone sosem tartozott az érzelmeket jól kimutató színészek sorába. Inkább izmaival és akciófilmjeivel domborított. Nem szeretném leminősíteni a legendákat, de például Robert De Niro az utóbbi 14 évben nem játszott értelmes filmben, ahogy Pacino is megkopott. Bruce Willis pedig ha élete során minőségi Dom Perignon pezsgő volt, akkor most egy pár száz forintos valami húggyal felöntve... Félreértés ne essék, bírom őket is nagyon, de Stallone attól különbözik, hogy ő még ma is csinál odavágós filmeket. Itt van a Szupercella. Az utóbbi évek legjobb akciófilmje. Úgy kezdődött, mint minden hasonló témájú film, de onnan, hogy Sly bekerült a szupercellába, igencsak felpörögtek az események. Több fordulat mellett igencsak kirobbanó akciókkal találkozhattunk és nem hiányzott a fifika sem a dolgokból. A szökés megtervezése fenomenális volt. A szereplő gárda pedig magáért beszél. Rambo , Terminator, Jézus , na és Vinnie Jones :D perfect! Én kívánom, hogy készítsenek még sok jó filmet, mert az utóbbi időkben folt esett az akció film becsületén, de Sly és társulata radírozza ezeket a szennyeződéseket. Bravó Stallone! |