Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Madame Web - HBO2, 07:50 |
Élet, vagy valami hasonló - Max4, 08:00 |
Képeslapok a szakadékból - TV4, 08:50 |
Soha ne csókolj meg egy karácsonyi pulóveres férfit - Izaura TV, 09:00 |
Bajkeverő majom - M2, 09:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Eszeveszett mesék |
Anya Taylor-Joy |
2008-12-08 19:40.12 |
Nos, nem vagyok rá büszke, hogy ilyen filmekben is szórakoztatót találok, de nekem tetszett. Sikerült elérni a történettel, kisebb-nagyobb csavarokkal azt, hogy folyamatosan lekösse a nézőt. A képi hatások olyanok, mint ha mi is szaladnánk hősünk mellett. Szerintem a mozi célja nem volt több a puszta kikapcsolásnál, szórakoztatásnál. Mindenesetre én azért némi fricskát is látok benne, a pörgetőszereken élő generációra vonatkoztatva. Számomra inkább akció-vígjáték kategória. Ötletes helyzetek, és eléggé rendhagyó humor jellemzi. Jason Statham ebben a szerepben is tetszett, kezdi kinőni magát, inkább ő, mint Seagal vagy Svarci. |
2008-12-08 18:56.30 |
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, Hugh Grantről nekem mindig Stohl András ugrik be. Én nem tartom őt színésznek, talán az zavar benne, hogy folyamatosan egy fura mosoly ül az arcán, a legkínosabb helyzetekben is. A mozi tulajdonképp nem sok mindenről szól, olyan mint egy ötórai teadélután, egy kis sütivel. Az 50-60-as években készültek hasonló zenés filmek az USA-ban, azok hangulatát kívánták visszahozni, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Nézhetőnek nézhető, de nem a férfiak számára, én mindenesetre feladtam... |
2008-12-08 12:47.25 |
Egyetlen szóban remekül összefoglaltad a sorozat jellemzőjét : "fostalicska" :DDD Ennél jobban nem is lehet kategorizálni, ez a megfelelő műfaji besorolása :))) |
2008-12-08 07:39.04 |
Kíváncsi vagyok, hogy mi a véleményetek a diszmorfiáról. Ezt a szót én csak 3 napja ismerem, nagyjából annyit jelent, hogy egy teljesen egészséges ember meg akar szabadulni valamelyik testrészétől, pl: az egyik vagy mindkét lábától. Pár napja láttam erről egy filmet, és nem hagy nyugodni a téma, számomra felfoghatatlan ez a dolog. |
2008-12-08 07:01.32 |
És ott már nem is volt annyira "babyface" :D |
2008-12-08 06:56.58 |
DiCaprio a Téglában volt a legjobb eddig... |
2008-12-08 06:45.39 |
Nos, ez az a film amit soha nem fogok megnézni, nevezzetek nyugodtan elfogultnak, de az első rész után a hideg is kiráz tőle...
Esetleg ha botrányos bukása lesz, akkor megnézem :D |
2008-12-07 23:36.21 |
Köszönöm, hogy felvilágosítottál az általános műveltségről, a szakértelem kérdését te magad vetetted fel. Ez általában azoknak a fegyvere, akik nem tudják alátámasztani a véleményüket megfelelő érvekkel. Te állítottad, hogy aki nincs tisztában ezekkel a dolgokkal, az ne szóljon hozzá a témához. Mivel ez egy nyílt fórum, így bárki elmondhatja a véleményét, függetlenül attól, hogy milyen szellemi és műveltségi szinten áll. Az én előző hozzászólásom erre a tényre próbált rávilágítani, de úgy látom nem sikerült értelmezned a mondatomat, de ez biztosan az én hibám. |
2008-12-07 21:18.07 |
Tipikus, sportkarrierről szóló film, láttunk már egy pár ilyet. Nekem személy szerint unalmas és üres volt. Tagadhatatlan, hogy jól sikerült a 70-es évek hangulatát megteremteni, nagy bajúszok, félhosszú frizurák, kék farmer mindenkin, és a jellemző autók. Talán a film fényképezése méltó némi említésre, az eléggé erős volt. Greg Kinnear gyenge játékot nyújtott, Mark Wahlberg pedig közepes. Azért az ilyen filmeket fel kéne dobni valamivel, mert lerágott csont ez a téma. Például a Jerry Maguire c. film meg tudta valósítani azt, amit a Legyőzhetetlen nem tudott. |
2008-12-07 20:51.47 |
Nem egyértelmű? :)
Emlékszel rá, hogy mit csináltak az épület parkolójában? Jack kihúzta ugyan a zöld drótot a pokolgépből, de ki is jön ki utoljára a fehér mikrobuszból? : Tyler! Tehát a Tyler-én akarata szerint történnek a dolgok:) Amúgy Marlát is azért küldi korábban el, mert tudja, hogy mi fog történni. Nincs értelme az életének a Tyler-én nélkül. |
2008-12-07 04:58.45 |
Azért, mert az időérzékelésünk érzelemfüggő. De pontosan attól is értékes a jó, mert úgy érezzük, hogy kevés van belőle. "Ahhoz, hogy tudd egy pohár víz mit ér, ahhoz sivatag kell..." |
2008-12-07 04:31.32 |
Pedig itt kezdődne a tolerancia :) |
2008-12-06 21:02.04 |
Nem tudom, hogy ki az a Rocco, de gondolom, csak felnőttek számára készült akciómúvikban szerepel :D |
2008-12-06 20:38.24 |
Ez egy jó topik végre! :)
A kérdés ugyebár messzemenőkig hipotetikus, és feltételezi azt, hogy képesek is vagyunk az adott karakter tökéletes megformálására. Amit ingyen is vállalnék : Don Vito Corleone :D Ja, és nem venném át az Oscart! :D |
2008-12-06 08:51.28 |
Rendben, ezek után csak klasszika-filológus vagy irodalomtörténész végzettséggel lehet hozzászólni ehhez a topikhoz. :P |
2008-12-05 11:50.28 |
A valóság öncélú eltorzítása, és filmszalagra vitele, nagyobb bűn, mint az erőszak és az öldöklés bemutatása... |
2008-12-05 11:39.30 |
Spoiler!
Végre egy értékes mozi! Sajnos csak pár napja láttam, nem tudom, hogy miért maradt ki ez eddig az életemből. Ha lehet tökéletes témát találni egy fimhez, akkor most sikerült. A hozzászólások száma is mutatja, hogy mennyire ismeretlen az Arc (Powder) a nagyközönség számára. Sean Patrick Flanery játékával lemossa Goldblum-ot és Henriksen-t a vászonról, gyakorlatilag Flanery a mozi motorja. Szívem szerint 5 csillagot adtam volna erre a munkára, de a kíméletlen kritikai énem nem engedte. Sajnos nem lett tökéletes a film, egy kissé zavaróak a különleges képességek bemutatásai, gondolok itt a táncoló fémtárgyakra. Jobb lett volna, ha csupán sejthetőek maradnak ezek, egy kissé itt a látványvilág felé billent el az egyensúly. A lelki folyamatok bemutatásai viszont igen jól sikerültek, végtére a belső világ és a külvilág kölcsönhatásának felvázolása volt a cél, ezért én feleslegesnek éreztem a látványos trükköket. Annyi mondanivaló szorult ebbe a történetbe, hogy napokig lehetne erről beszélni. Adott ugyebár egy különleges képességekkel megáldott fiatal férfi, aki eddig a saját világában élt, minden tudását könyveiből szerezte, semmiféle egyéb kapcsolata nem volt a külvilággal. Rendhagyó külseje önmagában hordozza a külvilág elutasítását, mert ugyebár a felszín, a forma, a külső alapján ítélkezünk, a lényeg legtöbbször senkit sem érdekel. Powder hiába rendelkezik kimagasló intellektussal, szerteágazó műveltséggel, különleges képességekkel, mert ezek a tulajdonságok sajnos önmagukban hordozzák a külvilág elutasító válaszait. Olyan meddő harc ez a világ és köztünk, amelyet mindannyian megvívunk, a magunk módján, persze kevésbé látványos módon. A mozi sok szempontból emlékeztet az Ollókezű Edward-ra, ott is hasonló a kiindulópont, és a mondanivaló némileg közös, de az Arc sokkal drámaibb, kevésbé használ populáris elemeket, értékközvetítő szándéka összetettebb, szerethetőbb és szebb mozi. Persze a nagyérdemű előbb fog dobni öt csillagot a Karib tenger kalózainak bármely részére, mintsem leülni és megnézni ezt a mozit. Alátámasztva ezzel az Arc mondanivalóját, minden komolyabb mozi erre a sorsra kárhoztatott, mert ha szól valamiről, ami elgondolkodtató, akkor az sokak számára unalmas és befogadhatatlan. Kimondottan gyönyörű képsor volt számomra a legyilkolt őz szenvedésének továbbítása, eredeti és szépen megvalósított mozzanat. A filmzene nem rossz, bár tulajdonképp egy dallam tér vissza-vissza. Gondolom, hogy nem túlzottan nagy költségvetés állt a készítők rendelkezésére, ez bizony érezhető helyenként. Már említettem, hogy Sean Patrick Flanery kiválóan játszik, mellette Goldblum és Henriksen erős közepes munkát nyújt. A mellékszereplők pedig egy kissé gyengék. Az operatőri munkára a távolságtartás, és a semlegesség jellemző, inkább hideg objektivitással dolgozott a filmes. A mozit nagy kár kihagyni, mert a Powder által bejárt útban benne van Buddha megvilágosodása, Gandhi higgadtsága, Martin Luther King büszkesége és Jézus elbukása. Annak a haldokló őznek a szemében pedig meglelhetsz minden igazságot, ami az életről megtudható. |
2008-12-05 09:04.16 |
Egy kissé hígra sikeredet, én azért szeretem a térdemet csapkodni egy vígjáték közben. Mondjuk van benne pár jó ötlet és jó poén, de összességében kevés azért. Mondjuk én az Austin Powersen tudtam utoljára igazából jót nevetni, de hát nekem nehéz megfelelni. Cameron Diaz a legerősebb szereplő itt, Matt Dillon jó, Ben Stiller pedig gyenge közepes. Mondjuk nekem a gyomrom felfordult Stiller fürdőszobai egyszemélyes örömszerzésétől. Én azért ötletesebb, humorosabb párbeszédeket vártam, néhol bizony vontatott és üres a történet, egy átlagos vígjátéknak megfelelően. |
2008-12-05 00:53.39 |
Attól dráma, mert a lányok egy teljes katarzison mennek át mindenegyes pohár(papír) kávé elfogyasztása után, meg ugye ott van a nagy dilemma, hogy kínait egyunk, vagy olasz kaját. Ja, és amikor Luke leveszi a baseball sapkáját na az is drámai :D |
2008-12-04 16:22.23 |
Ennyire nem rossz azért ez a mozi, de nő létedre, legalább Gibson fenekére adhattál volna 2 csillagot. :DD |
2008-12-04 16:04.18 |
Ha meghallom azt a kifejezést, hogy magyar akciófilm, akkor elsőként az Európa expressz című alkotás ugrik be, és egy cinikus mosoly ül az arcomra. Sokan azt tekintik az első magyar akciómozinak, de tévednek, mert Az oroszlán ugrani készül 1969-es, magyar „James Bond” filmünk volt az első akciómozinak tekinthető munka. Nos, itt van egy magyar mozi, a Zuhanórepülés, ami végre nézhető. Kimondottan tetszett az operatőri munka, és a megvilágítások is remekül sikerültek. A zenei betétek is el voltak találva, illett a zene minden akciójelenethez, de nem is vitték túlzásba a felhasználását. A színészi munka is jó, természetes, hihető játékot láthatunk, végre ripacskodás nélkül. Nagy Zsolt tud valamit, szerintem még sokat hallunk róla, tetszett a játéka. Nekem a történettel volt gondom, engem nem tudott lekötni, és egy kicsit szétszórt a mozi eleje. A másik két apróbb észrevételem, hogy szeretnék végre egy olyan magyar filmet látni, amiben nem szerepel a Lánchíd, amit én személy szerint az egyik legszebb hídnak tartok, de valahogyan szinte az összes filmünkbe belekerül. Egy kissé elbillent a film az erotika felé, már-már úgy tűnt, hogy csak időkitöltés célját szolgálja. Ezeket leszámítva sikerült végre megütni a „nézhető” kategóriát, de azért ne bízzuk el magunkat, gyúrni kell még. Vecsernyés Jánosnak az operatőri munkájáért pedig külön elismerés, majdnem 100%-ot teljesített (volt néhány felesleges lassított képsor). |
2008-12-04 09:52.36 |
Ott rontották el a filmet, amikor bekapcsolták a kamerákat. Igen jól látod, valóban hiányzik belőle valami kohéziós erő: a józan ész, a mondanivaló, az eredetiség, a színvonal, a humor, a fordulat, a történet...kb. ennyi. |
2008-12-04 09:14.10 |
Ekkora értelmetlen baromságot ritkán lehet látni. Hiába Dörner György és Kálloy, ezt a mozit ők sem tudták megmenteni. Fenyő Iván egyszerűen irritáló volt a filmben. Annyira túl akarták egymást licitálni a szövegekben a figurák, hogy kínlódás volt végighallgatnom. A történet egyenlő a nullával, a két egymáshoz bilincselt menekülő rab ötlete sem eredeti. A lezuhanni készülő katonai szállítógépen elhangzó angol nyelvű párbeszédek egyszerűen nevetségesek. Szerencse, hogy nincsen saját katanám, mert a szeppuku gondolata is felmerült bennem a mozi nézésekor. A filmipar hulladék megkoronázása a végső csattanó akciójelenet akart lenni, a helikopteres kommandósokkal, telerakva rosszul eltalált amerikai-angol akcentussal. És akkor ezt még egy kötelező szerelmi szállal is megspékelték...borzalom, borzalom, borzalom. |
2008-12-03 16:00.16 |
Én a ronda színészeket szeretem, mert ők nem a szépségükkel játszanak :D |
2008-12-03 15:27.50 |
Spoiler!
Egy félresikerült remake, a Muzsika hangjára ismerhetünk rá a történetben. Annyi a különbség, hogy míg a Muzsika hangjában volt némi bájosság, azt itt nem kapunk. Divatos elemekkel vegyítették a történetet, amik a legnagyobb jóindulattal sem eredetiek, pl: a kölykök házibulit csinálnak sumákolva, aminek a közepén megérkeznek a szülők...apuci begurul...stb. A humor a 250 dolláros pizzaszámla akart lenni. Már mondanom sem kell, hogy van benne kutyus, meg egy kismalac is, annyira hatásvadász módon, hogy ordít. Nagyon gyengék a filmtrükkök, egy óvodás bábjátszó csoport simán padlóra küldené az egész stábot. Szóval kerülendő a film, nem is tudom, hogy miért néztem végig. |
2008-12-03 11:20.58 |
Számomra a keleti harcművészet humoros formában történő tálalása szentségtörésnek számít. Bármennyire is jó kaszkadőr Jackie Chan, színészként nem állja meg a helyét, ráadásul most érzelmeket is akart közvetíteni...a nevetségesség határát súrolja ez a mozi. Amúgy nem kis egoizmusra vall, saját néven futtatni a saját filmemet, aminek a címében még a szépségemet is méltatom...he-he :D Az a római császár jut eszembe erről aki tapsolókórusokkal tapsoltatta meg a saját költeményeit... |
2008-12-03 10:53.33 |
Most má' egyesek nem is írnak véleményt, csak belinkelnek valahonnan egy kritikát... |
2008-12-03 10:28.42 |
Nem az én világom ez a film, ez gondolom látszik az osztályzatról is. Valószínűleg soha nem fogok akciómozira (már a szó is borzalmas) öt csillagot adni. Engem a puszta látvány nem tud lekötni, hiányolom belőlük a mondanivalót, egy kissé embertelen, rideg mozinak vélem ezeket a filmeket. Azonban, a Szállító 2. egész szépen fényképezett mozi, Jason Statham pedig kiváló James Bond lenne, nagyságrendekkel jobban képes hozni az ilyen figurákat, mint Daniel Craig. Más nem látja így? Szerintem üvölt erről a krapekról, hogy jó lenne 007-es ként. Visszatérve a Szállítóhoz, a történetben szereplő „rossz fiúk” nevetségesen elnagyoltak voltak, azt hittem, hogy egy képregény-filmet látok. A sztori számomra unalmas, felszínes, semmitmondó, de a sokak által nagyra becsült Casino Royale-nál szerintem sokkal jobb mozi. |
2008-12-03 09:49.21 |
"Véletlenül" :))) |
2008-12-03 09:47.38 |
Todom, hogy titokban gyűjtöd Tünde naptárait :D |