Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Elfelejtett idő - Filmbox Family, 16:15 |
Hunter Killer küldetés - RTL Három, 16:30 |
Holnapután - Mozi+, 16:40 |
Lara Croft: Tomb Raider - Az élet bölcsője - Moziverzum, 16:40 |
Bérgyilkosék - Film Café, 16:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Anthony LaPaglia (66) |
Jonathan Banks (78) |
Minnie Driver (55) |
Kerry Washington (48) |
Kelly Lynch (66) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A Térség |
Gerard Butler |
2013-03-25 20:03.22 |
Hol élek basszus, Finnországban? |
2013-03-24 18:53.47 |
Nagyrészt inkább harcművészeti bemutatóként funkcionáló kungfu mozi, családi töltettel, gyönyörű tájakkal, humorral és halálegyszerű történettel. Aztán az utolsó negyed órában egy hihetetlenül jól megkomponált és epikus fináléval záruljon, ami teljesen lehengerelt. Amit Jet Li és úgy unblokk az egész stáb, a leányzókat és a kis lurkókat is beleszámítva bemutatott sebesség, dinamika és hajlékonyság terén, az bizony lélegzetelállító és merem állítani, hogy még drótokra se volt nagyon szükségük. Szórakoztató kis gyöngyszem. |
2013-03-24 15:11.53 |
A mai magyar kereskedelmi televíziózás primitivizmusának abszolút csúcsa, ötcsillagos győzelem bármiféle igényesség felett, főszerepben emberanyagú kloákákkal. Undorító foshulladék. |
2013-03-23 16:27.23 |
Az emberi kommunikáció képtelenség, kiüresedett életek, álmok illúziók, létvegetáció, aminek minden percét betölti a banalitás és az unalom. És persze a szereplők megpróbálnak ebből kitörni abszolút sikertelenül, lelki sivárságukat pedig a lepusztult tájképek is szimbolikusan reprezentálják. Jim Jarmusch lényegében fogta Antonioni klasszikus témáit és belehelyezte őket az 1980-as évek Amerikájába, alkotását mégis az amerikai független film egyik úttörő mozijaként szokás emlegetni, és jómagam is élveztem, noha erősen hangulatfüggő, türelmet megkívánó munka. Fekete-fehér képek, súlyos hangulat, hosszan kitartott snittek olyan párbeszédekkel, amiknek sok súlyuk nincs, inkább a karakterek közti légüres tért reprezentálják. |
2013-03-22 16:46.25 |
Hármast nyomtam? No fene az túl sok, maradok reálisabb értékelésnél. |
2013-03-22 15:11.08 |
Hogy szokás mondani: Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka. Ez a film is egyszerre próbál valamit közvetíteni az emberiség egyetemes témáival kapcsolatban, de ezekből nem bír egyet választani és azt jól körüljárni az összeset meg nem lehet csak úgy mélységeiben tárgyalni. Azt ügyesen, szimbolikusan és kellő odafigyelés esetén dekódolható módon kell megoldania egy film alkotójának, a nézőjével való értelmes kommunikációt fenntartva, nem pedig saját önnön nagyszerűségében és irtózatos mélységében elmerülve, elzárkózva, elbarikádozva. Ez a film az utóbbit testesíti meg. Az alapötlet és amit mondani akar az csak csíráiban értődött meg számomra mert irtózatosan túlzsúfolt, dinamikátlan, az idő múltával unalmassá és frusztrálóvá váló film (amit még az agyonfilozofált dialógusok is megerősítenek). A kép világ stílusos, de azt megette a fene, ha a szubsztancia teljesen széteső, a karakterekről nem is beszélve. Jó is lehetett volna, de a stílus ahogy meg van csinálva, csak tovább erősíti azt a nézetet, hogy ami mélyebb témájú magyar film, az egyben élvezhetetlenül köldöknéző. |
2013-03-22 12:47.56 |
A magyar sci-fi egy közismert paradoxon, úgyhogy örültem, hogy egy olyan alkotást láthatok, amit mi csináltunk ebben a műfajban. Akkor még nem tudtam, hogy a játékidő nagy részében egyre keményebb küzdelmet kell folytatnom a két szemhéjammal a mozi túlélése érdekében, csak sajnos a modoros, inkább művészfilmekre jellemzően lassú előadásmód és cselekményvezetés nem éppen volt a segítségemre. Persze a helyszínek ütősek és a fényképezés decens, de ettől még nem lett érdekesebb, erősen kerülendő. |
2013-03-21 15:54.56 |
Isten éltesse. |
2013-03-20 22:21.06 |
Hétvégén meg jövő héten már megint 1-4 fokos időjárás, meg hószállingózást mondanak viharos széllel, HÁT A TETVES ROHADT, KÚRVA ÉLETBE, TELE VAN MÁR A TÖKÖM EZZEL A SZÁJBABASZOTT TÉLI IDŐJÁRÁSSAL MERT MÁR MÁRCIUS VÉGE VAN, A KUTYAÚRISTENIT! |
2013-03-20 09:48.15 |
*templom* |
2013-03-20 09:47.56 |
Shaolin tempon (1982): Jet Li első filmje
[link] |
2013-03-20 09:09.24 |
A shaolin templom (1982):
Jet Li első filmje, amiben szemtelenül fiatalon (alig 19 évesen) képes olyan dinamikus mozgáskultúrát és harci tudást bemutatni, amitől az állkapcsunkat a padlóról fogjuk összekaparni. A történet egyszerű bosszú sztori megspékelve a harcművészeti mozik mára ismerős fordulataival de ez nem zavaró tényező, hisz Cheung Yam-Ying értő rendezése megfelelő mértékben méri ki ezeket, nem kevés és néhol tényleg működő humorral kombinálva. A technikai oldal is meglepően decens, a remek fényképezésnek köszönhetően nemcsak a mozdulatok vehetőek ki tökéletesen de árad a hangulat a képekből, ami igencsak nagy előny. És persze ott vannak a virtuóz módon megkomponált, balettszerű, látványos és ami a legfontosabb változatos harcjelenetek, amik abszolút viszik a prémet. Arról már nem is beszélve, hogy hét-nyolcperces mindegyik. 5* |
2013-03-19 20:41.09 |
Én is ma láttam. Zseniális, nálam lazán lenyomta az első részt pedig már az is remek volt!:) |
2013-03-19 19:24.12 |
Fuqua számomra még nem is csinált rossz filmet és remélem nem ezzel fogja elkezdeni!:) |
2013-03-19 19:06.55 |
Engem is meglepett, már ez az egy akció jobb, mint a Die Hard 5 teljes céllövölde kollekciója. |
2013-03-19 19:05.45 |
Aki Adam Sandlert (főleg a mostani mozijai tükrében) preferálja Tarantino-val szemben, annak hiába is magyaráznánk. |
2013-03-19 18:55.19 |
Boldog születésnapot! :) |
2013-03-19 17:57.09 |
Pörgős, és élvezetes akciómozi, remekül koreografált, vágott és néhol igencsak brutális akciójelenetekkel, a két főszereplő pedig kellőképpen kitesz magért külön-külön és persze végső párbajukban is. Jó akciómozi, egyszerű sztorival, ami néhol igencsak elgáncsolja magát a túlkomplikálási próbálkozásaival. |
2013-03-17 18:40.58 |
Igen, valahogy sikerült tökéletesen összefoglalnod, hogy mi a baj.
Az a baj, hogy ma már a legtöbb emberből előbb beszél az érzelem mint az ész, átgondoltság nélkül, csak úgy térdkalácsreflexből adunk válaszokat, bele nem gondolva azok súlyába vagy azokat megelőző kontextusára. Az a baj, hogy a világot elkezdtük fekete-fehérben nézni, miközben az a szürke végtelen árnyaltaiban van. Azt hisszük mindennek csak egy oka van, minden problémának csak egy forrása van és minden problémára csak egy válasz van, holott túl komplex, túl zsúfolt és túl összetett ez a kis sárgolyó, annak működése és az rajta élő 6 milliárd emberke együttes mozgása, hogy csak úgy körbe lehessen határolni a dolgokat. Az a baj, hogy azt hisszük a történelemnek csak egy oldala van, hogy csak egy oldal volt jó a másik az abszolút rossz, nem nézzük az okokat, mi miért és hogyan történet, mik voltak a hibák, amikbe népek, országok belegyalogoltak, és hogy hogyan tanulhatnánk belőlük, ezek után nem csoda, ha véreskezű mészárosok idolnak számítanak mert bőséget hoztak, igaz elfeledvén milyen áron. Dobálózunk évszámokkal, fogalmakkal személyekkel de összefüggésbe nem tudjuk hozni őket, szimpla átgondolatlan jelképek, szitokszavak, ikonok mások kijelölésére, önfényezésre vagy megbélyegzésre. Az a baj, hogy az embereket nem emberként nézzük. Kimegyünk az utcára, és nem embereket látunk, akik mind különböznek egymástól testben, lélekben, gondolkodásban és még ki tudja miben. Bélyegeket látunk, táborokat, egyenruhákat, politikai hozzáállást, tömbösítve, általánosítva, sztereotípiákat rájuk húzva, nem individuális személyeket látunk, akiknek megvan a maga személysége, élete, érzései, életútja, okai ,hogy miben és miért hisz. Hanem fideszest, MSZP-s protokomcsit, jobbikos nácit, neo-liberális hazaárulót, konzervatív klerikális faszfejt, hülye cigányt, hülye zsidót, hülye magyart, hülye amcsit, hülye románt és istenem mennyire sokáig lehetne ezt a kitűzős játékot folytatni. Nem beszélünk, hanem tömböket alkotunk, ellenségképeket, akiket el kell tiporni, hogy saját boldogulásunk meglegyen. Konspirálunk, fröcsögünk, összefogás frászt akár egy közös elfogadható nevező helyett gyűlölködünk, a logikát kidobjuk az ablakon ehelyett személyeskedünk, a közös probléma kiiktatásának helye nincs csak az egyéni, önző személyes az, amit érvényesíteni kell. Megoldás helyett zsákutcák között váltogatjuk a végcél pontját és nem látjuk azokat a kátyúkat, amikbe folyton belemegyünk, sőt még többször hajtunk bele, mint részeg sofőr éjfélkor az Üllői úton. Az ember emberből van, mindenki különbözik, mindenkinek vannak hibái, amin nem tud felülkerekedni, senki sem tökéletes. De mind egy bolygó élünk, helyet kell szorítani a másnak, meg kell hallani azt amit a másik is mond, hátha van benne igazság, és nem csak viaszgolyóval a fülben mondani a magunkét, aki meg ellenkezik az menjen a francba vagy dögöljön meg, mert itt az internet hatalmas a pofám, még a spanyolviaszt is kiszartam? Idáig jutottunk. Szomorú. |
2013-03-17 17:53.50 |
Most is azt teszem bikfic, lévén egyetemista vagyok, egy kis fejtágítás sose árt. :) Te is ismered a mondást, jó pap holtig tanul, terád is jól ráférne, ha már látványosan kifarolsz a beszélgetésből, elvégre minő meglepi, hogy Anita és az én első kommentemre nem hoztál választ, ami logikus. Kínos az, amikor az embernek saját hülyeségét kéne magyaráznia, inkább gondold át kétszer is mit vésel ide, hisz a katalógus hűen őrzi az internetes szót. :) |
2013-03-17 15:23.45 |
Na babszeg kíváncsi vagyok, ezt a logikai ívet, hogy sikerült végigvinned, pláne úgy hogy inkább rád jellemző koma. :) |
2013-03-17 11:57.01 |
Nem koslat, csak nem bírja a hülyeséget. |
2013-03-16 21:45.30 |
Hitler idején is nagy magasságokba lendült a német gazdaság, és nem éppen valami húdejó emberként szokás rá emlékezni. Attól, hogy még az egyik oldal megvetendő dolgokat tesz, nem lesz a másik automatikusan szimpatikus főleg ha az is olyan módszerekhez folyamodik, ami jellegzetesen a diktatórikusság sajátja. Pinochet fellendíthette a gazdaságot, de ez szart se ér, ha a huszadik századi latin-amerikai történelem egyik legsötétebb korszaka "köszönhető" neki. |
2013-03-16 20:54.00 |
Élvezed, hogy itt csillogtathatod a magas fokú ízlésedet, aminek nem állhat ellen semmi, és nyugodt szívvel olvasztasz szét alapműveket, mi?
Egy sznob barom vagy. És még mindig nincs humorod. |
2013-03-16 18:38.20 |
http://www.youtube.com/watch?v=ij46sqHkwfQ |
2013-03-16 13:53.14 |
Borzalmas, idegesítő, unalmas és még dobálhatnám sorra a jelzőket de úgyse fedhetik le azt az élményt, amit átadott...szegény Lázár Lajos minden tiszteletem, hogy az akkor csakis vígjátékok terén dominált magyar filmgyártásba megpróbált valami színt bevinni a bűnügyi vonallal, de az erdedmény főleg mai szemmel botrányos |
2013-03-16 09:49.54 |
Én is kaptam, kicsit vicces volt mert konkrétan otthon voltam nem kocsiban!:) |
2013-03-15 16:52.15 |
Elég ha végig slisszolsz a 4-5 csillagos filmjein, elég furcsa elképzelései vannak a minőségről. |
2013-03-15 16:50.10 |
Boldog születésnapot, a bio-horror mesterének! |
2013-03-15 14:14.10 |
She Shoots Straight (1990):
Jó történet, egyszerű de hiteles karakterek, van benne igazi utálnivaló gonoszok, a távol-keleti filmekre drámai és érzelmi intenzitás, mindez észveszejtő zúzásokkal és olyan pörgős tempóval párosulva, hogy még pislogni se mersz nemhogy lemaradj valamiről. Az egyik legjobb hongkongi akciófilm. 5* |