Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Elfelejtett idő - Filmbox Family, 16:15 |
Hunter Killer küldetés - RTL Három, 16:30 |
Holnapután - Mozi+, 16:40 |
Lara Croft: Tomb Raider - Az élet bölcsője - Moziverzum, 16:40 |
Bérgyilkosék - Film Café, 16:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Anthony LaPaglia (66) |
Jonathan Banks (78) |
Minnie Driver (55) |
Kerry Washington (48) |
Kelly Lynch (66) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A Térség |
Gerard Butler |
2013-05-07 10:10.46 |
Ez a hiányolás igazából csak a te jellemed leírásában jelent minuszt nem a film minőségében. :) |
2013-05-05 18:56.52 |
Igazság szerint végigültem volna, ha nem közeledne a szmeszter végi vizsgaidőszak, így aztán le tudott gyűrni a "mi a francnak vesztegetem az időm ezzel féle" érzés. :)) |
2013-05-05 18:39.40 |
Nos nemrég láttam egy dokumentumfilmet, ami azt fedte fel, hogy a digitális technológiának köszönhetően sokkal olcsóbban és könyebben lehet ma már filmet készíteni és a DVD piac + internet is olyan terület ahol jobban lehet a forgalmazást érvényesíeni. Ez egyrészt azt jelenti, hogy sok tehetséges filmesre is figyelem irányul. De sajnos arra is, hogy egy csomó négybalkezes vadbarom is kamerát ragad azt gondolván ők is tudnak jó filmet csinálni. A horrorfilm műfaja pedig valóságos mágnesként vonzza az ilyen egyéneket mint Michael J. Gallagher, aki a cipőfűzőkre elengedő költségvetést nem decens forgatókönyvvel, jó rendezéssel, feszültségkeltéssel, és kreatív ötletekkel pótolja, hanem olyan bődületes és az egész filmet nézhetlenné tévő amatőrséggel, hogy az már a nézőnek kínos. Színészi játék, történet, párbeszédek, képi világ, maszkok, smink, effektek, hangulat...hát jobb ha már az első öt perc után mind elfeleded, a készítők azt se tudják ezeket eszik vagy isszák inkább az agysejtpusztítás megy de az maximális hatásfokkal.
Kerüld de kőkeményen, én már a felénél kilőttem, pedig abszolút nem szokásom az ilyen. |
2013-05-04 12:29.17 |
Tímár Péter egy tőle és az egész magyar mozitörténelemben szokatlan műfajban a thrillerben sikerült maradandó és mai napig nézhető alkotást letennie, és ebben sokat köszönhet Máté Gábor hátborzongató alakításának, a nyomasztó hangulatnak és az egyedi kameraszögekkel és vágástechnikával rendezésnek. |
2013-05-03 21:08.01 |
:D |
2013-05-03 20:20.10 |
Side by Side:
Mi a digitális technológia viszonya a filmkészítéssel? Jobb a celluoid mint a digitális kép? Elveszik-e a mozizás szzelleme, a digitális eszközök használatával? A digitális forradalom és a vele jövő mindenki csinálhat filmet attitűd felszabadító vagy rossz? Vagy mindez csak lényegtelen és a történetmesélés a fontos? Nehéz kérdések ezek, ezekről hallhatunk véleményeket pro és kontra érveket rendezőktől, színészektől, opretőröktől, vágóktól, producerektől, mozis szakemberektől. Izgalmas, érdekfeszítő, elgondolkodtató és rendkívül informatív alkotás, nemcska az egyik legjobb dokumentumfilm, hanem az egyik legjobb film, amit a filmkészítésről, folyamatáról és történetéről, amit valaha láttam. 5* |
2013-05-03 17:51.03 |
A válasz a kérdésere: Miért nincsenek magyar akciófilmek? |
2013-05-02 22:53.14 |
Az áldozat: 3* |
2013-05-02 22:50.35 |
Igen :) |
2013-05-02 22:04.09 |
Én speciel előadásról jöttem haza, húsz percen múlott, hogy ne kapjon el az eső. |
2013-05-02 15:01.08 |
Boldog születésnapot neki is! :) |
2013-05-02 14:54.33 |
Nem erkölcstelen, csak empátia nincs benne. |
2013-05-02 12:42.47 |
Abszolút lekötött és szórakoztatott az egész, a remek felvezetés utáni középső résznél se érintett meg az unalom szele (nem úgy mint a 2.résznél). A történetnek vannak pontjai amikbe bele lehet kötni (főleg a gonoszok motivációja volt kicsit halovány), a Mandarin karaktere körüli húzáson nem akadtam ki, a kissrác felesleges volt (de hála Istennek nem idegesítő). Viszont pörgött az egész, a humor remekül működik ahogy a dialógusok is (nem csoda hisz Shane Black), akcióból tényleg nincs sok de ami van az nagyon látványos (főleg a vége), igaz a legjobb az elején van. |
2013-05-01 12:40.22 |
Raymond Leung és Teresa Woo trilógiájának második darabja, ami egzotikus trópusi helyszínesen játszódó vígjátéknak indul, majd kémkedéssel folytatódik, hogy aztán a Ragadozó táborpusztításának megidézésével végződjön. A történet egyszerűbb mint egy zsák krumpli, színészi játék max a fegyverek szintjén, a zenékkel meg néha egyenesen büntetni lehet. De egyben veszettül pörgős, szórakoztató akciómóka, remekül összerakott bunyókkal és lövöldözésekkel, ahol persze hőseink egy teljes város lakosságát lazán kiirtják. |
2013-04-30 22:04.14 |
Témához szólván: Az esti forró fürdéskor relaxálni, nutellát, heavy metal-t hallgatni, filmeket nézni, jó könyvet olvasni és még sorolhatnám. |
2013-04-30 21:55.13 |
Istenem, hogy egyesek miért érzik azt, hogy a frusztrációjukat itten kell, hogy levezessék... |
2013-04-30 21:54.15 |
Azt úgy mondják, hogy Tourette, Amúgy meg az, hogy másokkal kötekedni jársz fel ide, csak téged minősít. |
2013-04-30 11:07.26 |
Amikor egy DVD kiadás hang és képminősége olyan tré, hogy a Youtube-on rögvest találsz belőle jobb változatot. 1000 forint ki az ablakon. |
2013-04-30 09:26.50 |
Jól indító, erősen folytatódó (az utcai lövöldözés remekül megkomponált képei messze a a film csúcspontját jelentik) majd végül gyengén végződő brit zsarumozi melyben megvan a szigetországra való nyersebb és reálisabb megközelítés, de a történetben túlságosan sok klisé burjánzik, hogy a zsáner emlékezetesebb darabja lehessen. Ray Winstone az egyetlen aki igazán kiemelkedő színészi játékot hoz, a többiek felejthetőek, az eksönök szintén átlagosak, ahogy az egész film is azzá válik egy idő után. |
2013-04-28 14:13.20 |
Szórakoztató, intelligensen megírt, abszurdba nemegyszer de pozitívan átugró, utalásokkal teli meta-film, ami egyben az amerikai filmek kliséinek tudatos dekonstruálása és teljes kiforgatása de ugyanúgy megkapja magáét a modernista filmek, a cenzúra, a stúdiórendszer egyaránt. Holden és Hepburn pazar párost alkotnak. |
2013-04-27 18:51.43 |
Mai program lett volna de a 28. perc környékén szuicid rohamok törtek rám, úgyhogy inkább a maradék eszemre hallgatva abbahagytam.
Lehet hogy folytatom, de ennek esélye alacsony. |
2013-04-27 13:37.42 |
A mélyre szántó mondanivaló vagy tanulság sajnos az utolsó dolog ,amit százmilliós mozitól el lehet várni, mivel ebben az esetben súlyos összegekről beszélünk, így ha megvan az esélye, hogy az ilyen filozofálós boncolgatások miatt elveszít egy közönségréteget a film akkor máris nem lesz sikeres, lásd Felhőatlasz mely 102 millióból készült, mert komplex lenni, akkorát bukott moziban, mint rallysofőr a kanyarban. A szerető közönség megvolt de csak kis számban, a filmkészítés (főleg Hollywoodban lehet szeretni vagy sem) elsősorban ipar, a profit az első, a művészi megvalósulás másodlagos. A Feledés inkább egy konvencionális sci-fi, popcorn eszközökkel, megvalósítással, a sztoriban elhelyezve néhány dolog, amiről lehet vitatkozni de tényleg nincs semmi nagy mondanivaló vagy tanulság, igaz filmekbe is mindent bele lehet magyarázni.
Nekem a látványtól az állkapcsomat kellett a földön keresgélni, hihetetlenül jól van megcsinálva és fényképezve az egész, neked kevésbé, de nembaj nem tetszhet minden mindenikek egyformán. :)) |
2013-04-27 10:48.07 |
A Feledés számomra azért adott egy kellemes élményt mert, azon ritka filmek közé tartozik, amelyik nem 120 km/órás sebességgel kívánja végigvinni történetét.
Sőt nem csak, hogy egy épkézláb történetet mutat fel, amit ráadásul számomra igencsak meglepő módon tudott megcsavarni de azt a bátorságot is vette magának, hogy a benne teremtett világ megismerésére, felfedezésére és hangulatának beszippantására is időt hagyjon. Úgy, hogy ez ne vállaljon hamar unalmassá, sőt a sztori kiépülésének szerves részévé teszi, ezáltal nem csúszik művészfilmes területre, megőrzi popcornmozi jellegét. És persze ezen hangulat megteremtése, a főszereplők futurisztikus steril világának és az elpusztult civilizáció romjaival teleszórt Föld közötti kontraszt tökéletes. Joseph Kosinski már a Tron-al is bizonyította van érzéke a vizuális megjelenéshez, de itt még erősebben domborodik ki, a mesteri set design-ok még csak a habot jelentik a tortán, az igazi erősség Claudio Miranda fényképezése. Ez a fazon itt bizonyítja, hogy nem egy félbetört száraz kifliért kapott anno Oscar-t, gyönyörű nagy totálokkal operáló tájképei, fantasztikus fény-árnyék kompozíciói mind alapjáraton segítenek hozzá ahhoz, hogy a látvány ne csak átütő legyen de szinte lefolyjon a vászonról (ahogy a vizuális effektekre költött utolsó cent is meglátszik). De a filmet nem csak a megjelenítése viszi el a hátán, mint mondtam a történet is erős, remek a levezetése, hálás a lezárása, érzelmileg is kielégítő. És bár rá lehet fogni, hogy nem eredeti átvesz más filmekből, a sci-fi különböző alműfajainak (inváziós sci-fi, posztapokaliptikus sci-fi) jellemző elemeit használja fel, de fontos, hogy ezt úgy, hogy vele saját világát egységesen képes felépíteni. A színészek tökéletesen hozzák, amit saját kelléktárukból telik tőlük (lévén, hogy Morgan Freeman úgyis bealázza mindegyiküket), akcióból nincs sok (ami szerintem jó mert csak agyonnyomták volna a cselekményt), de ami van az pörgős, látványos és kreatív, a zenei aláfestésről pedig az M83 elektronikus betétjei gondoskodnak. Persze nem egy tökéletes remekmű, itt-ott kellett volna egy kicsit jobban fókuszálni a sztorit, egy kicsit többet belevinni a karakterekbe, egy-két dolgot még megmagyarázni, de a Feledés még így is a jó nagyköltségvetésű sci-fik táborához tudom sorolni és ezt az érdemet szerintem meg kell becsülni. |
2013-04-26 16:12.24 |
Isten éltesse még nagyon sokáig! :) |
2013-04-22 23:08.05 |
A romantikus vígjáték és a hitchcock-i thriller egymást remekül kiegészítő és ki nem oltó ötvözete, jól megírt és csavaros történettel, a humort és feszültséget tökéletesen adagoló rendezéssel, pörgős, csípős párbeszédekkel, Cary Grant és Audrey Hepburn párosa pedig mondanom se kell mennyire tökéletes. Félévszázad után is remek szórakozás, méltán emlegetik mint klasszikus. |
2013-04-22 21:00.18 |
Ma van szülinapod Del? Na akkor én se kívánok eme jóból kimaradni, boldog születésnapot!:) |
2013-04-22 20:58.54 |
In The Line of Duty 6 (1991):
Na ekkorra már érezhetően fáradni kezdett a széria. A történet szokás szerint nem nagy szám, viszont itt már az akciókon is kezd meglátszani a fantázia és a pénz hiánya, eléggé "meh" kategóriába sorolhatóak lettek, a finálé kivételével de az is csak decens, nem pedig fantasztikus. 3* |
2013-04-20 17:44.42 |
Kieslowski híres trilógiájának nyitódarabja, hihetetlenül életszerű és súlyos darab, a traumatikus veszteségről és annak feldolgozásáról, hétköznapi emberi sorosokról, amiket egyszerű döntések is lényegesen befolyásolhatnak. Mindezen kemény témák, értő és sajátos szerzői jegyeket felmutató rendezéssel, remek fényképezéssel, zenével és Juliette Binoche elképesztő alakításával. |
2013-04-20 12:38.37 |
Egyszer végigülhető teljesen decens történelmi mozi, amiben leginkább Máthé Tibor gyönyörű fényképezése ragadhatja meg az ember figyelmét. |
2013-04-17 22:52.28 |
Filmnek is nehezen nevezhető, olcsó marketingfogásra magát felépítő, összelopkodott és még azon elemeket is pocsékul használó, unalmas és élvezhetetlen celluoidkezdemény. |