Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Lúdas Matyi - Magyar Mozi TV, 09:50 |
Hol vagy, Karácsony? - Izaura TV, 10:10 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 10:10 |
Karácsony 12 kiskutyája - Mozi Klub, 10:10 |
Karácsony Alaszkában - RTL, 11:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Lynch (63) |
Gryllus Dorka (52) |
Jared Leto (53) |
Temuera Morrison (64) |
Kit Harington (38) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
A kiállhatatlan - Vélemények |
- Filmes Sámánok Rendje - |
2022-es választás |
Mit hallgatsz most? |
A kék róka (1920) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Gyilkos jelenlét |
Cheyenne Rushing |
2013-07-09 15:26.57 |
Avagy ilyen az, amikor egy sablonos de kompetensen megcsinált, hangulatos és feszült egy helyszínes thrillerből, egy középszerű trancsírozást csinálnak. Azon, hogy a forgatókönyv papírvékony, és hogy a szereplők lelki mélységének ábrázolása nincs magas fokra pörgetve, azon senki sem lepődik meg és én se nagyon kérem rajta számon. Ellenben azt már annál inkább, hogy bár kreativitás ebbe a részbe is szorult, feszültség sajnos nem nagyon, Arkin-on kívül nem nagyon van kinek szorítani, a vérengzés pedig ha lehet még brutálisabb mint az első rész, de sajnos egyben az élét is elveszítette nem volt sok pillanat, amikor felszisszentem. Habár gyorsan pörög, csak az utolsó negyedóra az, ami ütősebbnek mondható, bár elismerem a technikai megvalósítás most is vérprofi és a zenére sem lehet panasz. Hajszálakkal de inkább az elsőt részesítem előnyben. |
2013-07-07 23:00.33 |
Szemfényvesztők:
4* |
2013-07-07 23:00.06 |
Habár a téma adná magát, jobb ha az ember rögvest elfelejti a Tökéletes trükkel való összehasonlítást, mert azonkívül, hogy mindkettőben vannak bűvészek és mindkettő csavaros, a hasonlóságoknak rögvest vége is van. Mert Louis Leterrier filmje egy más kategória, kevésbé súlyos, sokkal inkább egy szórakoztatásra rámenő, könnyed popcornmozi, ami nem veti meg az agytornát.
Igazából azért is érdemes megnézni a filmet, mert mostanában kevés olyan filmet lát az ember, amit nem az effektorgia vagy a zúzások dömpingje, hanem a történet és annak mozgása adja meg a dinamikáját, szinte folyamatosan jönnek az olyan információk, amik fölülírják az eddigi elképzeléseinket és kellemes bizonytalanságban tartanak mindet, anélkül hogy ezek felrúgnák a sztori belső, saját logikáját (mert ha alapvető racionalitással közelítjük meg azt, ami ebben az moziban látható, akkor szét lehetnek cincálni, mint bármelyik másik filmet) és így remekül adja meg az illúziókeltés és félrevezetés kettősét, ami a négyes szakmájának alapja. A remekül összeválogatott színészgárda is önmagában elvinné a filmet, de ehhez még profi, az érdeklődést folyton fenntartó, pörgős rendezés, remek képi megoldásokkal járó fényképezés, egy-két kreatív és jól megvalósított akció is társul, hogy még erősebb legyen az összkép. Épp ezért kár, hogy a film, pont annál a pontnál, ami a csúcsnak kéne lennie, a befejezésnél torpan meg a film, elsietett és kissé ad-hoc jellegű végjáték, ami túl sok mindent hagy kérdőjelbe. Ettől még tiszta szívvel ajánlható, mint egy két órás kikapcsolódás, de azért jobb ha nem pakoljuk elvárásainak a magasba. |
2013-07-06 23:00.18 |
Hát ilyen nincs.
Most komolyan hatezredjére is mindenki ugyanebbe a faszságba szalad bele, hogyha már valaki az amerikaiaknál terrorizmusról vagy Oszama Bin Laden-ról és felkutatásáról csinál filmet az rögvest amerikazászlólengetős propagandacucc függetlenül attól, hogy valójában mi is van a filmben ábrázolva, miről is akar szólni és hogy esetlegesen tényleg van-e olyan képsora, ami alátámasztja ezt a sok prekoncepciós baromságot, csak nálad maradva láttad, hogy az első félórában amerikaik kínoznak embereket, innentől egyáltalán, hogy lehet valami hazafias propagandacucc, függetlenül, hogy milyen politikai hovatartozása van az embernek? Meg ugyebár Bigelow is biztos csak véletlenül volt volt háborúellenes tüntetéseken, meg véletlenül dicsérik elfogultságmentes látásmódja miatt nemcsak az össze amerikai, hanem az összes európai filmfesztiválon is. Komolyan ennyire luxusnak számít a gondolkodás? A bombák földjénél is ugyanezeket a köröket futottam le és kicsit unalmas. |
2013-07-06 22:25.04 |
Szigorúan bizalmas
5* |
2013-07-06 22:23.26 |
Kíváncsi vagyok mi benne az undorító, de persze hülyeség olyantól megkérdeznem ,aki csak egy félórát nézett meg belőle. |
2013-07-06 19:29.11 |
http://www.youtube.com/watch?v=myfund-YnUg
Azt a kurva... |
2013-07-06 19:27.53 |
Én 67 évesen, jó ha a konyhába ki fogok tudok mozdulni egy pohár vízért, ő meg jelenleg az Expendables 3-ra készül. Boldog szülinapot neki! :) |
2013-07-05 16:24.41 |
Erősen gondolkodtam, a három és a négy csillag között mert nem igazán eredeti és elég nehéz számomra elhinni,hogy egy fickó képes alig pár óra alatt, úgy körbecsapdázni egy házat, hogy az még a Fűrészes Jigsaw-nak is becsületére váljon. Viszont a film van olyan decensen össze rakva, hogy a "suspension of disbelief" működjön és a történet cincálása helyett fejest ugorjak az atmoszférába és az izgalomba.
Marcus Dunstan nem éppen ezzel a művel, fog új dimenziókat nyitni a horrorfilmek történelmében, de becsületesen kihozza a maximumot, amit egy ilyen egy helyszínes thriller esetében szokás emlegetni, a dramaturgia folyását kellően tudja úgy alakítani, hogy a ház belső tere és dimenziója ki legyen használva feszültségkeltés terén. további pozitívum, hogy Josh Stewart Arkin-jának képében kapunk egy olyan főszereplőt, aki tényleg szimpatikus és nem kívánjuk már negyedóra után rögvest a halálát, a maszkos főgenyáról nem sokat tudunk meg annyit biztos, hogy szereti kínozni az embereket. Amúgy itt érdemes megemlíteni, hogy a film enyhén szólva nem spórol a gore-al, csonkolások, darabolások és húsba vágások vérbő sorozatát láthatjuk néhol igencsak kreatív ugyanakkor kissé öncélú formátumban, számomra érthető akinek ez nem éppen a kenyere. Viszont hangulata az van, Dunstan rendezése pörgős, üresjáratok nélküli tempót tart fenn és alacsony költségvetésű darabhoz képest remekül van fényképezve. Élvezetes horror, másfél órás időtöltésnek pont megfelelt és a második rész felé is felkeltette érdeklődésem. |
2013-07-05 13:53.51 |
Hát úgy elég nehéz mikor az elmúlt hónapban minden nap, amikor lemegyek a metróba és beszállok a szerelvénybe, hogy egyetemre menjek, a könyvének a posztere villog a pofámba. Most az őszi szemeszteren is bámulhatom. :)
Plusz néha jól esik kiengedni a gőzt és ez épp megfelelő célpont volt. |
2013-07-05 13:40.33 |
[link] A büdös retkes hétszentségit, ki a szent szart érdekli az, hogy ki milyen módon facsarta bele a farka tartalmát? És egyáltalán ki az, aki ezt megveszi? |
2013-07-05 12:14.08 |
Valszeg valami kamerás szarságból szűrhette le. |
2013-07-05 11:23.59 |
Akkor javaslom egy hétig nézegesd az Asylum és Uwe Boll filmográfiáját. :) |
2013-07-04 22:25.23 |
A Trash Humpers-t a világra szülő Harmony Kornie most sem okozott csalódást, nem működött nálam, nagyon nem. Ez szinte nem is film, hanem egy vérprofi videóklippes vizualitásba csomagolt másfél órás, művészkedős, lilaködös, hatásvadsz agybaszás, ami eleinte meghökkentő aztán unalmassá végül idegesítővé váló ismétlésekkel (ide értendő olyan dolgok mint komplett jelenetek, dialógusok, amiktől kitéped a hajad olyan rosszak meg a fegyverfelhúzáshang) és a vége felé egyre csapnivalóbbá váló "dramaturgiával" kicsapta nálam a biztosítékot. Kész kínszenvedés volt nézni minden percét, különösképp, hogy olyna kultúráról szól, ami engem totál hidegen hagy. Pozitívumként egyedül a hihetetlenül bizarr zongorás jelenetet, a tényleg erősen átütő toxikus-drogos atmoszférát és James Franco-t tudnám kiemelni, mert amit a leányzók színjátszás címszó alatt művelnek az a legalja mindennek, és erősen tettek róla, hogy ne élvezzem a filmet. Zavaros, inkoherens és totál kamu az egész ugyanis elég nehezen tudok társadalomkritikus műnek olyasvalamit elfogadni, aminek az az üzenete, hogy nincs üzenete, a mai fiatal kultúra hedonizmusáról, nem mond többet mint a Project X (előre szólok nem olyan filmet vártam) vagy egy wikipédia bejegyzés. Mikorra véget ért, nem éreztem semmi revelációt, katarzist mint jelentős mozgóképes mesterműveknél csak azt a dühöt, hogy elcsesztem egy dögunalmas és az idegrendszerem kikészítéséhez jól működő köldökbámulást. Pontosan olyan mint négy főszereplője, szépen becsomagolt nagy büdös semmi, a franc tudja, hogy a tengerentúlon erre mint tudtak a kritikusok nyáladzani, most komolyan az elragadtatás forrásainak tényleg elég ha valami nem mainstream, és beleélveznek a világba álló dákóval? Akkor ez esetben én kérek elnézést. |
2013-07-04 22:14.28 |
Spring Breakers:
2* |
2013-07-04 14:17.38 |
Hát erre nem nagyon van esély, 200 millkós a költségvetése és ebből az adatból leszűrve nem fogja visszahozni. |
2013-07-03 21:56.57 |
Szörny Egyetem:
5* |
2013-07-03 21:56.32 |
A közepes Verdák 2 és az alapvetően jó de igencsak Disney-s Merida után a Pixar végre visszatalált a helyes ösvényre, kreatív és humorral teli szórakoztatás, remek szereplőgárdával, sztorival, az egész úgy klappol ahogy van, persze a lehető legigényesebb animációval, és ami a legfontosabb, szívhez szólóan teszi a mesélést és pont emiatt lehet maximálisan ajánlani kicsiknek és nagyoknak egyaránt. |
2013-07-02 15:53.18 |
The Viral Factor (2012):
A 80-as, 90-es évek legjobb hongkongi akciócsodáit megidéző darab, egyszerű és kissé klisés de remekül végigvitt sztorival, a szerepeiket jól alakító színészekkel és pont annyi drámával, ami a giccshatáron belül tartózkodik. A kétórás játékidő ellenére, soha nem ül a film, feszültség és izgalom mindig van, és annak ellenére, hogy a film közel 70%-a akció ezt nem érezzük negatívumnak mert illeszkednek a dramaturgiba, ahelyett, hogy agyonnyomnák (úgy is mondhatjuk a film az akciók által mesél). És mellesleg elképesztően látványos, kreatív és vérbő ütközetek, tökéletes operatőri munkával és vágással. 5* |
2013-06-30 19:04.16 |
Ezzel most mit akartál mondani? :) |
2013-06-30 18:47.54 |
Lehet, hogy van mögöttes tartalom a filmben, én speciel nem fedeztem fel. Lehet, hogy azért mert hülye vagyok hozzá vagy csak túlságosan elfoglalt a fizikai rosszullét, amit a nézése váltott ki. :)
Mindenesetre én azért nézek vígjátékot, hogy szórakozzak és nevessek rajta. Ezen nem sikerült. |
2013-06-30 11:53.59 |
Alapjáraton egy elég toleráns ember vagyok, akinek nincs problémája a meglehetősen felnőtt korhatáros humorral. Viszont ahhoz, hogy azt jól használják ahhoz tehetség kell, a jó humorhoz tehetség kell. Nem lehet szimplán mindenféle testnedvet és minden emberi normát taszító dolgot csakúgy ad hoc jelleggel beletuszkolni egy filmbe azt gondolván, hogy az vicces lesz és majd mindenki röhög mert ez nem így van. Ennyi erővel, ha esetféle a buszon hazautazva melléd lezuttyan egy szakadt ruházatú, fokhagymát zabált részeg csöves, aki összetéveszt egy piszoárral és végighugyozza az üléskárpitot és esetlegesen téged is, akkor az az is vicces? Ez a Movie 43 (egyáltalán mi ez a cím?) alapproblémája. Az, hogy amit humorként prezentálnak benne, attól minden jóérzésű embernek garantáltan felfordul a gyomra. Mert igen én nem tekintem humorosnak azt, hogy Hugh Jackman álláról heregolyók lógnak, rajzolt macska dugja szájba gazdáját, Anna Farris és Chris Prat szélvédőre fosnak, Chole Mortez havivérzése elárasztja a szobát, és hogy ezek mellet, még olyan egyéb vulgáris, ordenáré és beteg ínyencségek tárházát zúdítja ránk ez a"film", hogy majdnem kifolyt a szeme a fülemen át.
A legtahóbb film, amit valaha láttam, ennél lejjebb már csak a Mariana-árok van. |
2013-06-29 17:35.48 |
Szent László idején, aki lopott azt megölték. Ehhez képest még egész olcsón úszta meg. :) |
2013-06-28 20:24.51 |
World War Z:
Meh. 3* |
2013-06-28 20:24.24 |
Nem akarom hosszúra nyújtani a véleményformálásom erről a filmről mert őszintén szólva nem is nagyin lehet. Az eredeti regénnyel összehasonlítani nem tudom, mivel nem olvastam, így a filmet csak, önmagában nézve tudom értékelni. A hosszas készítési problémák, gikszerek, forgatókönyvbeli átírások, újraforgatások hosszas históriáját sem kívánom feleleveníteni, lévén erre van a Wikipédia, és mivel vagy stúdióbelsős azt se tudom megmondani, hogy vajon az eredeti leforgatott változat és a most mozikba került változat között mi a különbség, és mi a változtatás.
Számomra ez a film dettó ugyanolyan élmény volt, mint az Emlékmás remake tavalyról. Nem rossz, kompetensen összerakott, végig tudod nézni, de ellenben olyan jellegtelen, se íze se bűze féle iparosmunka hogy az hihetetlen. A történet egy massza, a dramaturgiai felépítés lényegében menekülések és akciók sorozatából áll, a karakterek egydimenziósak sőt egyenesen feleslegesek (Brad Pitt családja csak azért van mert...mert csak). A nagy dirrel-dúrral meghirdetett monumentalitás csak a film első húsz percében képes működni, hisz addig a szereplők testközelben és emberiként élik meg az armageddont és nem akcióhősként, aztán szépen az egész megy le a lefolyón és előretörnek a zombifelhalmozós, városnegyedet gyaluló, repülőgép szerencsétlenséggel kombinált megalomániába , így a film utolsó harmadát, ami csak egy helyszínre korlátozódik, szinte megváltásnak éreztem. Bármi éle, kiugró erőssége vagy stílusossága, jellegzetessége, amivel rendelkezhetett volna, azt vagy a nagy költségvetésből származó biztonsági játék vagy a PG-13 heréli ki. Utóbbit főleg az akciók sínylik meg, szerintem nem csak nekem frusztráló, hogy a zombifilmben vérfröccsenést, húsba vágást, gore-t és merészséget várok nem rázkódó és szégyenlősen elforduló kamerát meg hektikus vágást, csoda hogy emiatt a már említett laborban lévő bujkálás volt toronymagasan a legizgalmasabb része mert ott ismét testközeli volt a veszély és nem valami megalomán CGI túltengéses robbantgatás volt? A befejezés pedig szintén összecsapott és inkább csak a folytatásának ágyaz meg. Végigültem, de három nap múlva egy képkockát nem fogok tudni felidézni belőle. |
2013-06-27 19:41.59 |
[link] Nem hiszem, hogy rajtam kívül sokan ismerték volna munkásságát, de ha igen akkor azok is tudják, hogy a világ megint egy kicsivel szarabb hely lett. |
2013-06-27 19:17.58 |
90-es évek style, a két legendával? Jöhet!:) |
2013-06-26 16:17.47 |
Ásításra ingerlő megvalósítással megáldott, ultraklisésen megírt B film, ahol a két izomkolosszuson kívül mindenki csak a hullazsákba való bemenetelt várja, színészi játék na azt felejtsd el, de még az akciók is a lehető legjobb esetben érik el a langyos szintet. Kerülendő. |
2013-06-24 11:27.54 |
http://www.youtube.com/watch?v=QF0ui8Uj0TM
Félelmetesen jó és az elektromos gitár felbukkanása, Zimmer 90-es évekbeli korszakát idézi. |
2013-06-24 00:18.16 |
Bocs, de én ezt akkor se nézném meg ha fizetnének érte. |